Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Intet som gamle minder - Lazarus
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 3 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: Intet som gamle minder - Lazarus
"Jeg har valgt at ændre mit krav en anelse" forklarede hun langsomt, inden hun lod som om hun var særligt optaget af et stykke papir, selvom hun mest af alt brummede irriteret over hans ord. "Og jeg er her ikke for at sige undskyld.. Forresten.. Din lillebror er utrolig charmerende.. Havde han været et par år ældre, var jegklart gået efter ham" En indskudt bemærkning, der måske kunne irritere ham en anelse, og bringe lidt glæde i Angelies liv. "Og i betragtning af at jeg end ikke har accepteret at lege din kone, synes jeg utrolig mange ved alt for meget omkring mig"
Hendes blik vendte sig nu med retning mod Lazarus, og hun lod hovedet falde en smule på skrå. "Ændringen er, at du ikke behøver at opfylde mit krav i andres påsyn.. Jeg vil være den eneste der ser dig bede om min hjælp, mens du knæler" forklarede hun nu, inden hun lagde papiret fra sig, og lod sine hænder falde blidt ned i skødet, mens hun afventede hans accept eller benægtelse.
Angelie- Proficient (Rank 16)
- Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund
Antal indlæg : 1681
Gæst- Gæst
Med de ord, vendte hun blikket tilbage til bunken er pergamenter, og nærstuderede et nyt af dem, inden hun igen hørte hans ord. Denne gang ramte han dog på et andet søm, og de vidste begge hvor rigtigt det var. Angelie havde brug for nogle hun skulle give sin loyalitet til. På egen hånd var hun ingen og blev ingen.. Hun ville aldrig få ført sine planer ud i livet, men som den trofaste tjener.. Eller hvad man nu kunne kalde den post hun havde haft, så var hun nogen, og hun havde været respekteret. Måske var det alligevel på tide at prøve at bygge det op igen?
Under alle omstændigheder.. Hvis hun skulle give sin loyalitet til ham, så blev det ikke som hund, men som en ligekvinde.
- Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund
Gæst- Gæst
Hun lod tam tage sin hånd, inden hun slap papirerne i den anden hånd, og lod dem falde ned mod gulvet, mens hun lod som om hun overvejede dette. Han læste vel allerede i hendes tanker hvordan vægtfordelingen lå på ja eller nej. Om hun nogensinde kunne være mere loyal end hun havde været overfor sin tidligere hersker var uvist.. End ikke hun vidste om det var muligt, men hun ville heller aldrig bryde sit ord.. Så han havde for sin vis ikke noget at frygte..
Hun sukkede opgivende, da han igen regnede med at hun bare sagde ja. "Først skal du lære at bare fordi du bringer et godt tilbud på banen, er det ikke ens betydning med at det accepteres" bemærkede hun tørt, og himlede opgivende med øjnene af ham, mens smilet langsomt var forsvundet helt væk fra hendes ansigt.
Langsomt nikkede hun, inden hun slap hans hånd og trådte væk fra ham, for ikke at være så... tæt på. "Jeg acceptere" tilføjede hun lavt, inden hun vendte blikket mod døren, som hun var kommet ind ad, mens tankerne stadig fløj let rundt i hendes hoved.
"Jeg går ud fra der mangler allierede?"
Lazarus nikkede ’’ Det har været svært at finde gode folk efter min tilbagevenden.. Så ja allierede ’’. Lazarus tog sig til hovedet * den lugt.. Den stiger mig lige til hovedet. Frisk elver blod… Det er lang tid siden jeg har skulle være så tæt på en elver i så lang tid *. Lazarus rystede på hovedet ’’ Jeg har brug for min søvn… Dette er dit hjem nu.. Hvad end der sker.. Så hold dine kommentarer tilbage når min fader kommer.. Han er en Vampyr der følger de gamle veje meget nøje.. Lad os sige det sådan.. han vil spørge dig hvornår jeg har tænkt mig at forvandle dig.. Bare sig snarest mulig.. Bare rolig.. Jeg gør dig ikke til en Vampyr så tag det roligt.. Og tag smykker på.. Husk gammeldags Vampyr.. Farlig.. 3 søskende.. de 2 yngste vil dog allerede tage hjem i dag.. Det bliver kun Cincero, mig, dig og min Fader.. Vis dig for din bedste side ’’. Lazarus skyndte sig ud af rummet * et par minutter til og jeg var sprunget på hende for begyndt at drikke hendes blod.. Hun må ikke lære min svaghed at kende *. Lazaru begav sig ned mod sit værelse for at sove den lange dag og hvile til næste gang. Det ville blive en prøvelse for ham. Det var flere år siden han sidst havde set sin Far.
Gæst- Gæst
Sa samtalen blev drejet tilbage på mødet med denne fader, begyndte hun automatisk at imitere ham, ved at lave mærkelige bevægelser med munden, og skære ansigter, hver gang han kommanderede hvad hun skulle gøre eller sige. "Jeg troede jeg var valgt, fordi jeg var mig" svarede hun fnysende, og lavede et enkelt kast med håret, "Og så vælger du at ville afholde mig fra at være mig helt.. Bestem dig dog" afsluttede hun sin sætning, inden hun vendte blikket mod ham. Det virkede næsten som om han prøvede at skjule noget for hende. Hvorfor fanden var det ikke også hende der kunne læse tanker.. Det ville virkelig hjælpe stort på det.
"Fint fint.. Jeg skal nok opføre mig ordentligt til en vis grænse" lovede hun så langsomt, inden hun så hvordan han nærmest stormede ud af lokalet.
Ligegyldigt trak hun på skuldrene, og gik over for at åbne vinduet. Hun kiggede automatisk ned under det, og til sin tilfredshed opdagede hun et træ under det. Med en elegant bevægelse fik hun sparket skoene af, og svang derpå benene udover vindueskarmen, som hun balancerede på i hugsiddende stilling i ganske få sekunder, inden hun satte af, og landede på en af træts tykke grene, der kunne bære hendes vægt.
Angelie lagde sig til rette blandt bladene, og lod forsigtigt øjnene glide halvt i, mens hun automatisk mærkede om hendes fløjte stadig var skjult under kjolen, hvilket den heldigvis var.
Gæst- Gæst
Istedet bar hun en sort kjole med svage sølvbroderier langs sømmen på den. Kjolen nåede helt ned til jorden, mens den bølgede diskret ud fra hofterne i bløde folder. Overdelen var stropløs, og stadig med sølvbroderier på over halvdelen af overdelen, mens hun havde lagt et sjal omkring skuldren. Igen gemte hun det gamle ar under et stykke stof, som altid, mens hun kort mærkede efter om fløjten sad hvor den skulle, inden hun satte den sidste hårnål fast i de røde lokker, da faldt i krøller denne dage.
Til sidst bøjede hun sig ned, og trak et par højhælede stilletter på, dog stadig ikke nogle der var højere end et par centimeter, inden hun åbnede døren, og bevægede sig ud af rummet.
"Lad være.. Jeg ved det! Men jeg tager dem ikke på!" sagde hun hurtigt og bestemt, inden han allerede kunne nå at få et ord indført.. "Jeg vil jo se ældre ud end min egen bedstemor gjorde til sin begravelse". Hun gav ham derfor et afventende blik, der spurgte om de ikke skulle få overstået det her.. Familiemøde, så hun igen kunne komme ud af skoene, der med sikkerhed ville slå hendes fødder ihjel, og ned i noget mere komfortabelt tøj.
Gæst- Gæst
Kort bed hun sig i underlæben, inden hun lod ham føre hende rundt i denne dans, uden rigtig at vide hvad hun skulle gøre eller sige. I stedet tænkte hun over hvordan aftenen mon ville forløbe, imens hun havde et blidt greb omkring hans skulder. Hun huskede dansen, eftersom den havde været gennemgået samme aften som hun indgik sin aftale med Lazarus, og da den var færdig, mærkede hun det lette svaj i ryggen, der fortalte at dette var sidste stilling.
Hun hele forløbet havde hun så vidt muligt undgået at kigge hen mod denne kutteklædte mand, og da Lazarus nu var i færd med at føre hende derover, lagde hun automatisk et diplomatisk smil på læben, imens hun lyttede til den gamles ord.
Allerede de første generede hende, og Angelie skulle til at åbne munden for at komme med en spydig kommentar, da hun huskede sig selv på at hun skulle holde dem på et minimum. Næste gang hvor manden henvendte sig direkte til hende, mødte hun dennes øjne uden at kny. "Det vil ske når tid er" svarede hun kort og nikkede let, uden at bekræfte om det var snart eller ej. Det ville være når tiden egnede sig bedst til det.
Med vilje vendte hun ikke blikket mod Lazarus, eftersom hun havde på fornemmelsen at han nok ville sende hende et af de skarpe blikke, der fortalte at hun vist var trådt over stregen.
Gæst- Gæst
"I starten var det skam heller ikke lutter lagkage.. Men som tiden gik begyndte vi at dele samme synspunkt i visse.. forretninger" svarede hun og trak let på skuldrene. "Det er alment kendt, at man oftest falder for en person, der minder frygtelig meget om en selv, selvom jeg ikke vil mene at min egen stædighed er i nærheden af Lazarus'" tilføjede hun med en neutral stemme, og sendte endnu et af de sukkersøde smil afsted. Et af dem, som enhver kunne se var falsk, hvis de kendte hende, og heldigvis for Angelie var det ikke tilfældet her.. I hvert fald ikke hvad hun vidste af.
For at give skuespillet en ekstra detalje, klemte hun kærligt Lazarus' hånd, selvom lugten af blodet svagt rev i hendes sensitive næse, mens hun trådte lidt tættere på ham. *Du kommer til at skylde en hel del mere for det her end først beregnet* Tænkte hun direkte til ham, inden hun igen satte tænderne i sin underlæbe, og kiggede på faderen igen, efter hun havde svaret Cincero.
Gæst- Gæst
Faderens sidste kommentar var dog ikke til at tage fejl af. Angelie skulle åbenbart ikke forblive elver hvis det stod til ham.. Så valget var død.. eller.. udød.. Det ville blive et hårdt valg... Eller .. noget.
Hun pakkede sin ironiske facade væk, og nikkede dog kort som en afsked, inden hendes opmærksomhed blev vendt mod den mindre vampyr. Drengens kommentar om hendes spydighed irriterede hende, og da Lazarus havde sendt sin trussel ud tilføjede hun.. "Jeg giver dig tre sekunder.. Og tro mig.. Selv som elver kan jeg dræbe" hvislede hun irriteret, inden hun knyttede sine hænder sammen, men hun nåede dog heller aldrig at følge efter, eftersom Lazarus talte til hende.
"Jeg glemte dem ikke.. De var bare ikke min stil" svarede hun og rystede let på hovedet, inden hun sparkede skoene f, og henslængte sig på en pude, som hun lige før havde kastet på gulvet, hvorefter hun begyndte at pille hårnålene ud, og lod håret falde i normale bølger igen. "Din far virker ikke til at spilde tiden huh"
Gæst- Gæst
Men da han vendte sin opmærksomhed tilbage på klanen, trak hun endnu engang på skuldrene.. "Hvis du mener det, så tror jeg på dig" svarede hun kort og kontant, eftersom hun var den lydige, og han var den højstående. Sådan som hun foretrak det, men stadig ønskede hun at blive behandlet som et væsen.. Som hun rent faktisk var.
"Selvfølgelig ikke.. Jeg allierer mig normalt ikke med andre" svarede hun, som om han havde fornærmet hende, men tænkte dog kort over Barishan.. Det var ham der havde været med under kampen.. Hun huskede ham, og endnu et fnys kom fra hende.
Da han igen sammenlignede hende med et dyr, skar hun tænder, og satte af fra gulvet i en kattelignende bevægelse, inden hun skød frem mod ham, og skulede vredt til ham. Hendes hånd havde allerede taget form som en klo, da hun sendte en lussing afsted mod ham, som hun vidste kunne mærkes hvis den ramte, eftersom at de fem lange negle vil bore sig ned i hans hud, og trække lange rifter.. "Jeg var ikke hans legetøj" hvislede hun køligt, og vendte vredt ryggen til ham, hvorefter hun satte sig i bevægelse.. væk, uden så meget som at se sig tilbage mod ham.
Gæst- Gæst
Irriteret lagde hun armene over kors, og vendte sig halvt, så hun ikke behøvede se på ham. Han fattede det vel ikke. Der var forskel.. Sådan en som Malakel kunne kalde hende hvad han ville. Det ville aldrig røre hende, men hun forlangte en seriøsitet og respekt i egne linjer ogs. Det ville være forfærdeligt at folk gik rundt og kaldt hende et legetøj konstant.. Ikke fordi det rørte hende, men fordi det automatisk fik andre til at tænke længere om hende. "Bare.. lad være" mumlede hun svagt, inden hun gik væk, og lod armene falde over kors, selv efter han havde sluppet hende med sin evne. Angelie tog bunden af kjolen, og tørrede det værste rødlige af sine fingre fra slaget, i en langsom og elegant bevægelse, inden hun sukkede. Han beordrede hende igen.
"Nej" svarede hun bestemt, og fik et stædigt udtryk i ansigtet. Dum som hun var, satte Angelie sig istedet på gulvet, og vendte blikket væk fra ham, mens hun lukkede øjnene.
Gæst- Gæst
Hun trak hurtigt benene ind under sig, og fik rejst sig op i en stående stilling, mens hun holdt et vågent øje med Lazarus.. Eller man ville nok nærmere kalde det et vågent øre. Han bevægede sig så hurtigt, at selv hendes elverøjne havde svært ved at følge med, men de sensitive øre hørte det hver gang han ramte gulvet, og hørte hvordan luften blev tvunget væk omkring ham, når han jog fremad mod hende, i sit zigzagmønster.
Da han stod foran hende, og løftede hånden for at slå ud, satte Angelie i et spring, og nærmest svævede bagud i luften. Det havde dog overrasket hende, at han ikke have tøvet med at slå ud, og derfor nåede hun ikke helt uden for slagets rækkevidde. Hånden strejfede hendes ribben, og et svagt knæk kunne høres, da hun skiftede retning fra bagud, til at flyve mod højre, imens et svagt gisp af smerte gav genlyd fra hendes læber.
Hun ramte hårdt mod væggen, med skulderen, og faldt sammen mod gulvet, i en krympende stilling. Grundet slaget mod væggen, var et sår sprunget op omkring hendes kraveben, og en fin lille stribe af rød væske, løb langsomt ned over de let blege hud. Imens kæmpede hun for at strække sin hørelse, i tilfælde af om han ville angribe endnu engang, mens hun prøvede at bedømme skaderne på hendes ribben.
Gæst- Gæst
Hendes fingre gled omkring en vase på bordet.. Den vejede vel tre kilo, og langsomt løftede hun den hen til sig, mens hun hørte at han nu satte af, og strøg mod hende. Heldigvis hørte hun hvert et trin, hun var forberedt, og da han var omkring en halv meter fra hende, slyngede Angelie vasen fremad med retning mod hans ansigt, som den ville ramme, hvis han ikke afvigede slaget. Imens havde hun fundet kniven frem fra dens skede, som var fastspændt til hendes lår, ved at løfte op i kjolen, og den havde nu erstattet vasens plads i hendes hånd.
Hvis han bed hende, ville hun forhåbentlig nå at få kniven stukket i ham, og forhåbentlig være i stand til at få ham væk. Hun var ikke i stand til at flygte med de brækkede, eller bøjede ribben.. Eftersom hun ikke havde undersøgt skaden, vidste hun ikke hvor slemt denne var.
Gæst- Gæst
Denne gang rejste hun sig ikke fra gulvet, men blev liggende, og så hvordan tjeneren blev blegere for hvert sug Lazarus tog af hans arm. Egentlig var hun en anelse omtåget, og det gik ikke op for hende, at nogle var igang med at forbinde såret i hendes skulder, før de faktisk var færdige, og hjalp hende på benene. Hun hørte hans undskyld og nikkede bare kort, som for at vise at det var accepteret, selvom det slet ikke var tilfældet. Hendes tanker var dog for omtåget til at Lazarus ville være i stand til at læse dem, fordi smerten i hendes side brændte op, og gjorde det næsten umuligt for hende at bevæge sig.
Det betød også at Angelie istedet lod sig glide ned langs væggen endnu engang, stadig med en beskyttende hånd over siden, hvorefter hun lænede hovedet tilbage mod væggen, og tog nogle dybe indåndinger. "Du skal lære at styre dig selv" hviskede hun næsten utydeligt, inden hun lukkede øjnene. Hun ville gerne have givet ordene en kølig klang, men havde ikke kræfterne til at frembringe klangen.
Side 3 af 4 • 1, 2, 3, 4
» de gamle Minder
» Gamle minder - Demitri
» Gamle minder - Kajika
» Gamle minder- privat Manda--
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus