Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 5 af 16 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 16
Sv: Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun kravlede bagud og sagde"jeg beder dig... gør det ikke" hun begyndte så småt at græde mens hun var iført håndklæde og hun havde løst let bølgende flat og fyldigt hår der lå over hendes skuldre og gjorde hende meget dådyr agtig at kigge på og lidt engle men dog hudkuløren og håret gjorde hende vampyrisk at se på.
Kajika rystede over hele kroppen som skulle hun dø for første gang og på den mest smertefulde måde i hele verden...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"jeg ber dig Herre... gør det ikke..." hun så lidt på ham og lagde mærke til han betragtede den perfekt formelige krop.... stram fast mave uden tegn på muskler men flad og smuk, samt faste lår der var ikke for tynde men heller ikke for tykke i det, en smuk kulør og let runde bryster havde hun der sad perfekt. Hun var en perfekt menneske men pigen før hende havde os gået op i udseende så meget at hun havde gjordt alt for at træne sin krop perfekt på alle punkter, dog var hun stadig menneskelig og ville se meget mere smuk ud som vampyr.. tårene gled ned af kajikas kind og hun var lydløs andet end små hulkende lyde ind i mellem i mens hun rystede... *en eller anden hjælp mig...* hun lukkede øjnene i det hun tænkte det og sagde"jeg ber dig... stop"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Kajika så rystede på Lazarus og følte sig en smule forrådt og samtidig så ydmyget fordi hun ikke forsvarede sig"jeg ville ikke gå i mod dig... men jeg ville stadig ha du stoppede... du er min herre nu fuldt ud, jeg har ikke tilladelse til at skade dig fysisk, jeg kunne blot bruge mine ord mod dig... men vis det ikke var bevis nok ved de fyre der... jeg fik dem jaget væk og jeg kom da hjem i sådan nogen lunde godt behold.. men... MEN JEG SIGER IKKE MIN HEMMELIGHED TIL DIG... du vil bare reagere mærkeligt og alt muligt så... så stop med at mind fuck mig hele tiden og skad mig vis du vil din pervert!" hun vendte hovedet til siden og så ikke på ham og tårene randte let mens hun så rasende ud over ansigtet der ellers var så blidt og uskyldigt før, nu var det hårdt og koldt, klart til at blive tortureret... "jeg har sagt ja til at være din, og jeg er dig royal.. jeg vil ikke modsige dig med fysisk vold.." hun så vredt på ham og sagde"uden stor grund..." hun bed tænderne lidt sammen og ventede på hans svar, mens hendes isblå dådyr øjne så bestemt og neutralt på ham dog med et strejf af vrede....
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun sukkede stille i det hun var færdig med at spise og kiggede undrende på ham og tog en banen og sagde"Hmm???.." hun grinte let og sagde"det ville nok være for at vise min krop for dine lækre tjener især ham den sorthåret han er en virkelig cutie" hun smilede og egenlig syntes hun ham den sorthåret så godt ud, hun smilede og sagde"hvorfor da?, ville du gerne have at jeg gjorde mig så ja læk læk lækkerlig for dig??" hun spiste banen færdig og fik så en af tjenerne til at smide det ud i det hun sagde"så??... angående før, jeg vil tage til læge i morgen og få en læge og et sygsikrings bevis og så vil jeg få undersøgt om jeg jomfru, vis jeg er skal jeg især holde mig fra dig Herre og andre hanner" hun smilede lidt. dog var hun bange for at han ville komme mod hende hurtigt at slå hende eller kvæle hende halvt så hun stod lidt der og ventede på at høre hans svar til hun ville få en til at se ... ja der op om hun var det...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun kiggede lidt den anden vej og så på ham lidt fornærmet men sagde"fint herre så gør jeg da det" hun begyndte langsomt foran lazarus efter som han havde set hende nøgen, langsomt knappede hun den hvide skjorte op til den sidste knap og tog så fat i siderne for da at ville til at hive den ned om sig selv for at tirre Lazarus."glæder du dig til jeg bliver dit child igen..." hun så lidt på ham og sagde"jeg tager stadig til læge... hvordan skulle jeg ellers finde ud af om jeg jomfru?" hun så flovt ned og tog så skjorten for sig selv hurtigt i det hun smilede drilsk og sagde med rækket tunge"Snydt" hun smilede og satte sig i sofaen i det hun lagde sig bagud så de lange ben var blottet og lårene med samt hendes bryst var os lidt blottet"vis du ikke vil ha de ser mig må du blot sige de ikke må komme ind?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun kunne dog ikke lade vær med at lade sine tanker blidt strejfe det med hendes klasse og alt det der var sket på det sidste og så det mellem hende og laza..
Hun bed tænderne sammen i det hun slappede lidt mere af og endte med at døse lidt hen dog yndefuldt og sødt.
Gæst- Gæst
Lazarus stod og kiggede ind i pejsen. Det var som var det stilhed før stormen. De sidste dage før hans plan ville enten virke eller fejle. Det var vel snart på tide at afsløre hans plan. Lazarus stak hånden ned i lommen og trak ringen op og kiggede på den. Et svagt smil viste sig på hans læber ’’ Hvis denne ring virker.. Så er den alt for værdifuld til at bruges på nuværende tidspunkt.. Ser du.. Den er et våben i sig selv.. En faktor som fjenden ikke regner med.. Den vil være skjult til jeg virkelig får brug for den ’’. Lazarus satte blidt hans hånd på hendes hoved. Hun sad ved hans ben som en god pige. Lazarus kiggede fra pejsen og ud af vinduet mod den glinsende natte himmel. Han kunne ikke glemme. Det var som den tid i Dæmon Planet havde været en vigtig brik. Han havde fået så mange nye evner siden da. Han kunne ikke lade være med at undre sig om Barishan også havde fået det. Han huskede hvordan de stod ryg mod ryg og bekæmpede horder af Dæmoner. Hver gang han havde set sin ærkefjende var han forandret en smule. Det var som var han ikke den smilende og glade Aspara Lazarus engang havde mødt. Han var en helt anden. Faktisk var Barishan den faktor Lazarus var mest usikker på. Alle andre brikker var som han havde regnet med. Da Kajika nævnte krigen smilede Lazarus ’’ Krig.. Det bliver når den sidste brik viser sin sande plads og farve.. En det bare en bonde.. Er det en løber, tårn.. Om brikken er hvid eller sort.. Det er ikke bare sådan at starte en krig.. Malakel vinder hvis ikke alt er klart ’’. Lazarus smil voksede faretruende ’’ Men jeg er så tæt på nu.. Jeg kan næsten mærke kronen på mit hoved ’’.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun var så såret som aldrig før... skulle han mund allerede i krig snart og så ville han have hun udførte opgaven ellers.... hvordan kunne han byde hende det når hun var så forgabt i ham...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun så lidt ned og sagde"jeg... jeg .." hun kunne ikke sige ordet, hun blev helt rød i kinderne og så flov i det hun så den anden vej og løb så forbi Lazarus i det hun løb ned af trapperne iført den hvide skjorte og undertøj kun inden under og uden halskæden i det..... hun løb ud af døren og havde glemt alt... om vareulvene.........
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun roede sig let i håret i det hun havde troet tidligere han mente at han ingen interesse havde i hende og der var en anden han havde mødt der havde mere interesse for hans små lege og dramatiske skænderier samt små op og nedture.
Hun gik stille ud af døren i det hun gik hen til hans værelse i det hun havde Skjorten åben og kun sit hvide uskyldige undertøj på inden under da hun åbnede døren og sagde"herre... undskyld tidligere du har ret, jeg er skam blind"
Hun så skamfuldt ned mod jorden i det hun ikke anede hvad hun skulle sige?, hendes finger strøg let hen af hendes platinsk hvide hår der lå ned af hendes skuldre og strøg let over den slanke krop der let glinsede i mørket fra vinduets lys fra månens skær.
Hun så på ham med de isklare blå dådyr øjne og gik elegant og forførisk hen til ham og satte sig i enden af selveste sengen og sagde"straf mig bare, jeg fortjener det..." hun hentydet ikke til noget sensuelt blot han måtte bide eller slå hende som han ville...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 5 af 16 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 16
» To gamle venner mødes igen
» sin gamle lejlighed (Kajika=privat)
» Gyderne, de gamle venner - Cindarella
» Gamle minder - Kajika
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift