Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 13 af 16 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16
Sv: Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat
Gæst- Gæst
Kajika rev neglene ned i selveste bordet og følte sig utrolig blottet, i den lårkorte smukke røde flagrende og forføriske kjole, samt hendes smukke løse bølgende glatte platinsk hvide hår der lå ned af hendes skuldre og fik hende til at se umodelig uskyldig ud."Stop så,.. aahh" hun bed tænderne sammen let og prøvede at slippe fri men kunne ikke...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun havde revet kjolen let i den ene side af sin hoppen bagud, så hendes ene lår og trussekant var blottet til store øjne af dem der måtte se dette...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Lazarus grinede og kiggede på Kajika ’’ Jeg tror ikke helt du forstår mig.. Jeg tager hvad jeg vil have.. Når jeg vil have det.. hvis jeg vil have sex med dig så tager jeg det bare ’’ Lazarus rejste sig op og kiggede på hende før hun gik ud mod badeværelset ’’ Jeg spørg ikke før jeg gør ting.. Men det er ikke fordi kødets lyster er det jeg hungre mest efter.. Dog har alle sine lyster.. Men jeg kan da bare stille de lyster andre steder.. Har allieret mig med kvinder før hvor dette var det jeg gjorde.. Havde ikke troet det var sådan med dig.. Men sådan er det jo ’’. Lazarus smilede ondt. Han vidste hun hungrede efter ham og sådan en udtale nok ville gøre hende jaloux. Det virkede til hun ville have ham for hende selv. Det havde han det sådan set også fint med. Dog skulle han vide hun var helt og bundet hans. Der ud over så var Lazarus ikke en god person. Han kunne godt lide at sige ting på en hård og ond måde. Da Kajika gik ud på badeværelset svarede Lazarus koldt ’’ ja ja ’’. Lazarus lagde sig i sengen og tænkte over at han faktisk kun havde fem år til at overtage Di Morga. Dette var ikke en information der måtte komme ud. Det skulle holdes hemmeligt for enhver pris.
Gæst- Gæst
Hendes sølv grå øjne flakkede let fra den ene lille detalje til den anden ude på det smukke hvide polerede badeværelsets gulv, til hun lod sit hoved løfte sig mere stolt og betragtede denne vampyriske pige hun var blevet, hendes spejl billede nærmest smilede dæmonisk tilbage til hende, som ville den fortære den platinsk hvid håret tøs der betragtede den i alt den ugære.
Hun gav et let ryst med den ene skuldre og tog så fat i selveste sit tøj og afklædte sig til total nøgenhed og trådte så ind under bruseren og tændte den med et SPLASH, i det vandet brusede ned af hendes nøgne krop, mens døren var lettere sat på klem, dog ikke fordi Lazarus sku se eller høre dette vand eller hende, men fordi hun ikke havde ladet tankerne have plads til at lukke en dør efter sig, og det var ikke ren vane for hende mere at smække døre efter sig.
De silkebløde læber strøg let over hinanden i en blid gnidning mens selveste den blide stemme der plejede at tone ud mellem dem, ej viste sig, den var tavs som selveste sin ejermand og intet syntes at kunne få den tilbage. Kajika stod der og lukkede så øjnene til sidst da hun vaskede det lange hvide hår der gik til hofterne i det hun stille satte dette lange hår op og så sig selv i spejlet og slukkede så vandet med en drejende bevægelse fra håndledet og lod så fingernne berør sit stramme ansigt for at mærke efter urenheder men der var skam ingen, andet end de smertende følser i hendes kind der var blevet ramt op til flere gange af Lazarus ubamhjertige håndrygge, samt et føltes som at få en nål stukket igennem kinden og ind i knoglen der ikke healede for godt på det sidste. Hun lod sine finger stryge ned af den højre skadet kind og lod dem blidt men lydløst falde ned mod den hårde marmorplade til badeværelses vasken og tog så noget koldt vand i hovedet fra vandhanen og tog så et af disse sorte håndklæder om sig der gik hende til knæene og bandt den så ovnlig fast i højre side af hendes ribben og gik med få traskende tunge skridt ud af badeværelset igen og hen af mod skabet og sagde"er der noget tøj til mit eller skal jeg kalde efter en tjener for at få noget" hun lød neutral og følelses løs mens hun så på Lazarus med denne mystiske aura om sig, som dampede hun stadig fra det varmende bad for at ha følt sig mere.. eller mindre levende..
Hendes sølv grå øjne glinsede let af fugten fra badeværelset trange plads der havde fået luften til at blive våd og fugtende. De betragtede Lazarus der lå på sengen og hun stod der afventende med den ene hånd(højre) på skabets låge klar til at åbne......
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hendes trin var lydløse men inden i dulmede vreden rundt i hende i det hun smækkede døren op til Niero og så lettere irritable ud og sagde"Undskyld men du skulle vel aldrig eje nogen bukser jeg kan komme i fordi din egen bror er for dum til at låne mig nnoget virkeligt tøj" hun fnøs og sagde"Jeg ej nogen pynte dukke, han skal ikke tro at alt er iorden efter alt dette her, HMF!" hun knyttede hænderne og lignede en eller anden farlig ulv der kunne gå amok hvornår det skulle være eller måske en vred rigmands kat der ville springe på alt og alle der havde bestirret hendes dirmanter.
Der stod den våde kajika med det lange platinsk hvide hår sat nogen lunde op i en knold med bølgende smukke hårtotter læggende ned af hendes ansigt her og der, på siden samt hang let fra knolden os, mens hendes krop glinsede stadig fra dampen dog var dette ved at aftage... men ved vampyr tog det åbenbart længere tid at tørre ?, det måtte væres deres mangel på varme.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun strøg let håret til siden i det hun tog håndklædet over armen med det andet stadig om skuldrene og sagde"Nårh men jeg smutter igen"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun åbnede stille døren til Lazarus iført den lysblå skjorte og de stramme sorte bukser i det hun intet havde på inden under.
Hun betragtede Lazarus undrende og sagde med en smule skyld i stemmen"jeg er tilbage undskyld jeg skred, men jeg fik blot nok af at høre på dig" hun sagde dette spydigt for det sku såre ham blot lidt, for at han så ikke ville tænke på at straffe hende med det sammen men det kunne nærmest ikke undgåes uanset hvad det kunne hun allerede regne ud nu eftersom hun kunne nærmest mærke en aura rundt om Lazarus der udspydet ild mod hendes ikke eksisterende sjæl..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun mærkede hvordan hendes krop rystede og hun gik opgivende ned i knæ stadig holdende fast i lazarus vis han gik ville hun rejse sig op pakke sit tøj og snige sig ud af huset for så at stikke af til et hotel flere kilometer væk fra dette store slot. Hun var dødsens bange for hvad der ville ske, men hun ville aldrig høre det, hun ville aldrig forråde en, det var det hun havde gjordt en gang ved en der stod hende nær og hun lovede og svor hun aldrig gjorde det igen eller fik nogen til at føle det.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun så helt lamslået på ham, dette havde været hendes fjende fra dag 1 og pludselig elskede han hende. Hun så på ham forstenet indtil hun pludselig lagde på jorden med et bump og en tjener der gik forbi døren åbnede hurtigt i braget og så Kajika lægge på gulvet og hastede til hjælp i det den unge pige var besvimet over, overraskelsen ved denne tilståelse..
Kajika vågnede ca? 3-4 timer efter dog var hun faldet i en søvn efter at ha besvimet fordi ellers var hun vågnet for længst. Hun tog sig stille til hovedet og mærkede sengen under sig og smilede i det hun trak lagnet let op til sig og sagde"årh.. det var bare en drøm??.. mærkeligt" hun så stille rundt og sagde"herre"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg vil snakke med Niero.." hun så alvorligt på Lazarus og tænkte igen uden at huske at Lazarus kunne høre hendes tanker*han ved noget om min far.. og jeg agter at finde ud af det inden jeg går* hun så stille mod døren og rejste sig lettere hurtigt ud af sengen i det man hørte et bump og kajika så temmelig chokeret ud i det hun var på knæ og så lidt på gulvet og sagde"Wauw.. øhm måske rejste jeg mig forhurtigt op af sengen" hun så stille op på sengen mod blodpuden og fik sig rejst ranklende op og gik vaklende mod blodposen og tog den blidt op og satte sig så hurtigt ned for ikke at miste balancen helt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 13 af 16 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16
» To gamle venner mødes igen
» sin gamle lejlighed (Kajika=privat)
» Gyderne, de gamle venner - Cindarella
» Gamle minder - Kajika
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift