Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 13 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 13 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 13 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 13 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 13 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 13 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 13 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 13 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 13 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 13 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat

Side 13 af 16 Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16  Næste

Go down

Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 13 Empty Sv: Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 17:28

Lazarus rejste sig langsomt. Han kiggede på hende med hans nu lysende blodrøde øjne. Hvilen magt der lå bag disse øjne var svær at forstå. Lazarus slikkede sig om munden og satte en hånd bag hans ryg. Han aktiverede sin Puppetmastery evne. Han bevægede sine fingre. Det var hans stærkeste evne. Hvad han dog ikke kunne udrette med denne evne. Han fik Kajika til at gå over til ham og knæle for ham. Han fik hende først til at kysse hans fødder. Lazarus sagde med en ond drilsk stemme ’’ Du er min ’’. Lazarus læste i hendes tanker hvordan hun havde det. Lazarus fik et ondt smil på hans læber. Han fik Kajika til at rejse sig op igen. Han tog sin frie hånd og kørte den fra hendes hals og ned på hendes mave. Lazarus grinede ondt ’’ Jeg kan være meget ond.. Så du må hellere undskylde som du mener det og opfører dig som en artig tøs ’’. Lazarus fik hende til at vende ryggen til ham og gå over til bordet og sætte sine hænder på bordet. Hun havde ingen mulighed for at bevæge sin egen krop. Han havde berøvet hende for hendes frihed. Dette måtte være en af de mest pirrende og ubehagelige følelser i verden. Lazarus gik hen og stillede dig bag hende og pressede sig op af hende ’’ Jeg vil altid være stærkere en dig.. Du vil altid knæle og lystre.. Og jeg kan se på dig du elsker det.. At blive styret af et monster som mig.. Hvis dit hjerte kunne bange havde det næsten banket sig ud af min brystkasse.. har jeg ikke ret.. Du kalder mig pervers.. Men i virkeligheden er det dig der er den perverse.. Kajika ’’.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 13 Empty Sv: Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 17:51

Kajika så lettere nervøst på Lazarus og mærkede så evnen sættes i værk og prøvede at stritte i mod men endte med at gå hen foran ham og knæle. Hun rømmede sig let og sagde"stop så" hun så flovt væk da han sagde at hun var hans og han beordrede hendes krop med sine finger at stille sig op af bordet og gøre dette!. Hun prøvede at stritte imod og hendes øjne gik fra uskyldig sølv grå til blodrød mens hun kæmpede mod denne evne af hans og hørte ham sige disse ord. Hun så virkelig flov ud og vis hun havde ku rødme så havde hun rødmet over hele ansigtet som en eller anden tomat"NEJ!, det passer ikke, slip mig så fri!" hun mærkede hans krop tæt op af sin og hun begyndte automatisk at trække vejret, i mens var Will i gang med at rengøre flyet som altid og slappede stille af, hans smukke blodrøde øjne skindte, de var blodrøde ej sølv grå?. Han smilede for sig selv dog.. da han hørte dette kajika tænkte blev han en smule nervøs men satte sig blot til at slappe lidt af med en af tjenerne ved sin side i flyet.
Kajika rev neglene ned i selveste bordet og følte sig utrolig blottet, i den lårkorte smukke røde flagrende og forføriske kjole, samt hendes smukke løse bølgende glatte platinsk hvide hår der lå ned af hendes skuldre og fik hende til at se umodelig uskyldig ud."Stop så,.. aahh" hun bed tænderne sammen let og prøvede at slippe fri men kunne ikke...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 18:05

Lazarus grinede en smule. Og kyssede blidt hendes nakke. Lazarus hviskede i hendes øre ’’ Det er nemt at få mig til at stoppe.. Du skal bare undskylde meget.. Så skal du fortælle mig sandheden.. Jeg han høre på dig du nyder det her inderligt ’’. Lazarus bed hende blidt i øreflippen. Han sørgede for en af hendes egne hænder langsomt gled ned mod hendes eget lår. Lazarus tog fat i hendes hår med sin frie hånd. Han skulle jo bruge den anden hånd til at styre sin Puppetmastery Evne. Lazarus grinede for at pirre Kajika ’’ Du skal bare undskylde alt hvad du kan.. Så stopper jeg.. Eller er det fordi du virkelig nyder det her så meget at du faktisk hellere vil have jeg forsætter.. Jeg kan tydeligt huske hvordan din krop reagerede da du var menneske.. Du blev jo helt hed bare jeg kiggede på dig.. Gad vide hvilken effekt det her har på dig.. Tænk over jeg har fuld kontrol over din krop.. Men dine tanker er stadigvæk dine.. Tænk på jeg kan gøre og få dig til at gøre lige hvad jeg vil ’’. Lazarus kyssede hende blidt i nakken igen og fik hende til at føre hendes hånd længere op af hendes lår.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 18:32

Kajika prøvede at stritte i mod men kunne ikke"ahha" hun bed tænderne sammen og lukkede øjnene og mærkede hans hånd om hendes bløde lange dejlige prinsesse hår og skrig let i det hun mærkede sin hånd glide op af hendes lår"nej jeg ber dig, stop.. stop herre undskyld undskyld så mange gange jeg lover aldrig at være sådan igen, undskyld jeg ber dig" hun lukkede øjnene og mærkede så igen hendes syn flimre let.. Hun smilede lidt i det hendes krop blev mere... flydig og hun så pludselig forsvandt i en slags levende flydende metalisk lille pøl. Hun kunne rør sig igen, hun dukkede op bagved Lazarus og hendes sølviske flyde form formede sig langsomt til hende igen i det hun blev normal og tog fat i Lazarus og skubbede ham hårdt op af bordet og hviskede i mod hans øre sensuelt"Jo måske kan jeg li det, men hvem siger jeg kan li det... når det dig elskede" hun bed ham blidt i øreflippen blot et sekundt før hun slippede og slikkede ham så let op af halsen i det hun pirrende bed ham med sine hugtænder op af hans hals og lavede små søde hugtands mærker på den flotte maskuline hals i det hun hoppede bagud for at undgå vis han ville lave denne her puppet evne igen mod hende"jamen dog ser man det, min evne kan bryde din lille puppet ting hehe" hun grinte let.. dog.. vis hun fik det ind i sig via hans bid så... ville det nok slet ikke være det samme, så ville det stadig forblive i hende.
Hun havde revet kjolen let i den ene side af sin hoppen bagud, så hendes ene lår og trussekant var blottet til store øjne af dem der måtte se dette...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 18:42

Lazarus grinede. Intet kunne undvige hans Puppetmastery evne. Han kunne styre alt der kunne røres. Intet kunne undvige hans evne. Den var perfekt. Dog havde den en lille fejl. Lazarus øjne lyste mere op i det han puttede flere kræfter i hans evne. Han vidste hvordan hun var undsluppet hans evne. Når han holdt den kørende for lang ting ville evnen blive svagere hvis ikke han koncentrerede sig. Lazarus fokuserede og genvandt atter fokus og kontrol over hende. Lazarus rystede på hovedet ’’ Kajika lille skat.. Du har ingen måde at overvinde min evne på.. Den er perfekt ’’. Lazarus gik hende til at stille sig op mod væggen bare for at bevise han stadigvæk havde kontrollen. Men derefter slap han sit greb over hende. Det var hårdt at bruge evnen mod en der kæmpede så meget imod. Lazarus smilede ’’ Din undskyldning er accepteret.. Ingen evne kan klade min Puppetmastery Evne.. Det er min ultimative evne ’’. Lazarus kørte en hånd gennem hans hår. Han var udmattet. Han satte sig i sengen. Hans evne var perfekt men den tog hårdt på ham. Alt for hårdt nogle gange. Der var store krav for at bruge den evne. Han havde håbet det var den evne Kajika ville arve fra ham. Dog virkede det ikke til hun havde arvet nogle evner fra ham. Lazarus fnøs ’’ Så du kan ikke lide mine berøringer.. Er det det du siger ’’.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 18:51

Kajika så let overrasket på Lazarus dog da han satte sig og sagde de ord med hun ikke kunne lide hans berøringer satte hun sig stille ved han side og så temmelig fortrydende på ham i det hun blidt strøg en finger under hans hage og fik ham til at se hende i øjnene i det hun sagde"Nej.. det var ikke sådan ment.. undskyld.. det blot.. jeg" hun sukkede stille og sagde"Jeg ikke så glad for mandelig berøring eller intim for den sags skyld.. jeg har fremstået som en tøjte for andre før selv om det ikke var min skyld fyre faldt for mig, jeg kan ikke gøre for jeg var mere interessant end dem?, man burde vel sige de misundelige og de vil benægte det, men derfor er der altid nogen der vil gnubbe i det så meget de kan skønt de selv har fejl og alle kan forandre sig.. jeg har forandret mig, hvorfor tror du jeg så godt kan li dig, ja du.. du" hun rømmede sig og så flovt væk i det hun roede sig i håret og ikke havde øjenkontakt med ham mere og sad der uskyldigt og sagde"du er pervers men det jeg vel os til tidere, men.. jeg faldt vel på en måde for dig så meget og den tiltrækning netop fordi du ikke var som de andre faldt for mig og du behandlede mig som alle andre, jeg følte endelig at jeg sku kæmpe for at bevare min normale tilstand og ikke blive sindsyg, det jeg.. jeg siger er, at jeg er glad for at jeg har været dig så tæt uden der sket noget, dog.." hun viftede fabrilsk med hænderne i det hun grinte flovt"Men dog betyder det ikke at sex ikke er på talebane men.. det er ikke det der lægger mest vægt på mig, jeg vil blot være ved dig, fordi du.. sjov, sød til tidere, ond, spændende, mystisk, facinerende, interessant, og du har disse uforudsigelige.. øjeblikke som før og så du legende og drilsk samtidig alvorlig og konsekvens samt flot og virkelig lækker... og.. så er du blot speciel fra de andre der nærmest kun ville ha sex, jeg kan godt li du har alt men dog ... ikke er gået så langt til det selv om vi har kendt hinanden i næsten et halvt år, det lidt som at være sammen med en rockstjerne næsten haha" hun grinte let og så flovt væk fra Lazarus og rejste sig så langsomt op fra sengen og sagde"nårh men jeg vil ændre til bukser og trøje.. og tage et bad.."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 23:49

Lazarus grinede og kiggede på Kajika ’’ Jeg tror ikke helt du forstår mig.. Jeg tager hvad jeg vil have.. Når jeg vil have det.. hvis jeg vil have sex med dig så tager jeg det bare ’’ Lazarus rejste sig op og kiggede på hende før hun gik ud mod badeværelset ’’ Jeg spørg ikke før jeg gør ting.. Men det er ikke fordi kødets lyster er det jeg hungre mest efter.. Dog har alle sine lyster.. Men jeg kan da bare stille de lyster andre steder.. Har allieret mig med kvinder før hvor dette var det jeg gjorde.. Havde ikke troet det var sådan med dig.. Men sådan er det jo ’’. Lazarus smilede ondt. Han vidste hun hungrede efter ham og sådan en udtale nok ville gøre hende jaloux. Det virkede til hun ville have ham for hende selv. Det havde han det sådan set også fint med. Dog skulle han vide hun var helt og bundet hans. Der ud over så var Lazarus ikke en god person. Han kunne godt lide at sige ting på en hård og ond måde. Da Kajika gik ud på badeværelset svarede Lazarus koldt ’’ ja ja ’’. Lazarus lagde sig i sengen og tænkte over at han faktisk kun havde fem år til at overtage Di Morga. Dette var ikke en information der måtte komme ud. Det skulle holdes hemmeligt for enhver pris.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 12 Apr 2011 - 0:05

Kajika stoppede langsomt op i selveste dør karmen til badeværelsets indgang, og hendes fingre berørte let de smukke lange karme der strækkede sig langs døråbning. Hun bed tænderne let sammen og hendes hænder rystede let i vrede dog ikke tydeligt for Lazarus men tydeligt at mærke for Kajika, mens hendes indre var ved at vende sig af afsky over dette han udspydet mod hende med sådan en hårdhed og galant kold storm der nærmest rislede ned af hendes spinkle og meget ranklede ryg, mens hendes krop var som et nerve vrag et kort sekundt, der dog blev brudt af den store trang til at vaske sporene af urenhed fra Lazarus nysgerrige og begærende hændelser på hendes uskylds rene krop, skønt.. ingen kvindekroppe var uskyldige nogen sinde.
Hendes sølv grå øjne flakkede let fra den ene lille detalje til den anden ude på det smukke hvide polerede badeværelsets gulv, til hun lod sit hoved løfte sig mere stolt og betragtede denne vampyriske pige hun var blevet, hendes spejl billede nærmest smilede dæmonisk tilbage til hende, som ville den fortære den platinsk hvid håret tøs der betragtede den i alt den ugære.
Hun gav et let ryst med den ene skuldre og tog så fat i selveste sit tøj og afklædte sig til total nøgenhed og trådte så ind under bruseren og tændte den med et SPLASH, i det vandet brusede ned af hendes nøgne krop, mens døren var lettere sat på klem, dog ikke fordi Lazarus sku se eller høre dette vand eller hende, men fordi hun ikke havde ladet tankerne have plads til at lukke en dør efter sig, og det var ikke ren vane for hende mere at smække døre efter sig.
De silkebløde læber strøg let over hinanden i en blid gnidning mens selveste den blide stemme der plejede at tone ud mellem dem, ej viste sig, den var tavs som selveste sin ejermand og intet syntes at kunne få den tilbage. Kajika stod der og lukkede så øjnene til sidst da hun vaskede det lange hvide hår der gik til hofterne i det hun stille satte dette lange hår op og så sig selv i spejlet og slukkede så vandet med en drejende bevægelse fra håndledet og lod så fingernne berør sit stramme ansigt for at mærke efter urenheder men der var skam ingen, andet end de smertende følser i hendes kind der var blevet ramt op til flere gange af Lazarus ubamhjertige håndrygge, samt et føltes som at få en nål stukket igennem kinden og ind i knoglen der ikke healede for godt på det sidste. Hun lod sine finger stryge ned af den højre skadet kind og lod dem blidt men lydløst falde ned mod den hårde marmorplade til badeværelses vasken og tog så noget koldt vand i hovedet fra vandhanen og tog så et af disse sorte håndklæder om sig der gik hende til knæene og bandt den så ovnlig fast i højre side af hendes ribben og gik med få traskende tunge skridt ud af badeværelset igen og hen af mod skabet og sagde"er der noget tøj til mit eller skal jeg kalde efter en tjener for at få noget" hun lød neutral og følelses løs mens hun så på Lazarus med denne mystiske aura om sig, som dampede hun stadig fra det varmende bad for at ha følt sig mere.. eller mindre levende..
Hendes sølv grå øjne glinsede let af fugten fra badeværelset trange plads der havde fået luften til at blive våd og fugtende. De betragtede Lazarus der lå på sengen og hun stod der afventende med den ene hånd(højre) på skabets låge klar til at åbne......

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 12 Apr 2011 - 0:19

Lazarus lå og funderede over ting imens hun ikke var i rummet. Han vidste at fremtiden ville bringe en del ting. Han havde regnet med at Angie ikke ville have forrådt ham så tidligt. Han skulle have brugt hende til at komme tættere på Malakel. Hans oprindelige plan var faktisk at give hende til Malakel for at vinde hans tillid. Lazarus tænkte også over denne underlige måde han syntes Kajika havde reageret. Han tænkte over hvad hun sagde om folk havde kaldt hende billig. Han kunne ikke forstå hvorfor hun gik så meget op i hvad andre tænkte om hende. Dog var dette en god kvalitet for en Dronning at have. Lazarus kørte en hånd gennem sit hår. Han vidste ikke hvad han skulle sige til hende. Det var ikke som om han havde fået en reaktion ud af hende på det han sagde. Dette kunne aldrig være en positiv ting. Da Kajika kom ind igen kiggede Lazarus ikke engang. Han smilede dog ondt og sagde med en drilsk stemme ’’ Ja eftersom du kun skal gå i kjole fremover.. Kan du så gætte dig til hvad der befinder sig af kvindeligt tøj i skabet til dig ’’ Lazarus elskede at drille hende. Han vidste hun altid ville blive sur og gøre oprør på en eller anden måde. Det var det sjove spil de havde mellem dem. Lazarus var altid et skridt foran men Kajika kæmpede altid for at indhente det. Lazarus syntes det var underholdende og sjovt. Det var sådan det skulle være. Lazarus lå nu med hænderne bag hovedet og slappede af, han lå med et drilsk smil på læberne. Lukkede øjne. Han afventede hendes respons.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 12 Apr 2011 - 0:27

Kajika vendte sig let om mod Lazarus og betragtede ham nu dybt hadet med sine sølv grå øjne i det hun fik knyttede sine næver godt og grundt, i mens hun bed tænderne sammen med sådan et KLIK at selveste hendes hugtænder selv sprang frem, fordi de troede der var noget farligt af ren refleks ville de komme frem som altid ved hende?. De sølv grå øjen var som bordet ind i Lazarus i det hun stille tog et håndklæde i hånden og smækkede over skuldren af sig selv iført den anden håndklæde og tog sutter på der stod nær skabet og sagde med et fnøs og ingen smil eller mine trukket"fint så smutter jeg blot hej hej" hun åbnede døren iført.. med håndklæde!?, og gik ud på gangen uden tilladelse eller noget i det hun smækkede døren bagefter sig, så et billede røg på jorden inde på Lazarus værelse og der nærmest var en sværm af onde sorte vrede kajikaer rundt om hende, som denne dødbringende onde sværm af død der ville dræbe en vis blot man glarede forkert på hende(glare=stire blot mere intenst).
Hendes trin var lydløse men inden i dulmede vreden rundt i hende i det hun smækkede døren op til Niero og så lettere irritable ud og sagde"Undskyld men du skulle vel aldrig eje nogen bukser jeg kan komme i fordi din egen bror er for dum til at låne mig nnoget virkeligt tøj" hun fnøs og sagde"Jeg ej nogen pynte dukke, han skal ikke tro at alt er iorden efter alt dette her, HMF!" hun knyttede hænderne og lignede en eller anden farlig ulv der kunne gå amok hvornår det skulle være eller måske en vred rigmands kat der ville springe på alt og alle der havde bestirret hendes dirmanter.
Der stod den våde kajika med det lange platinsk hvide hår sat nogen lunde op i en knold med bølgende smukke hårtotter læggende ned af hendes ansigt her og der, på siden samt hang let fra knolden os, mens hendes krop glinsede stadig fra dampen dog var dette ved at aftage... men ved vampyr tog det åbenbart længere tid at tørre ?, det måtte væres deres mangel på varme.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 12 Apr 2011 - 0:43

Niero sad i sin seng med en bog på sit skød. Da Kajika kom ind smed han bogen op i luften og virkede forskrækket. Dog greb han bogen igen og grinede. Da hun spurgte om han havde noget tøj hun kunne låne grinede han igen. han sagde med hans meget blide og uskyldige stemme ’’ Hvorfor skulle jeg dog hjælpe dig.. Hvad får jeg ud af det.. var.. legetøj ’’. Niero smilede ondskabsfuldt til Kajika. Han rejste sig langsomt op og gik over til hende ’’ Jeg regner med du kan passe mit tøj.. Du tager bare for dig.. Du skal dog gøre nogle ting for mig.. Først og fremmest skal du fortælle mig hvad Annabel laver hos Lazarus.. Så skal du fortælle mig alt det Lazarus fortæller dig når vi andre ikke lytter.. Gør du det.. Så skal jeg nok være din ven.. Gør du det ikke.. Så bye bye Kajkage ’’. Niero grinede igen og gik over til skabet og åbnede det. Der var en masse ceremoni kapper. Dog var der også noget normalt tøj. Nu hvor Kajika så sig omkring var Niero’s værelse lang mere over i den magisk inspirerede en Lazarus værelse var. Der var et skab med bøger om ritualer. Det var skrevet dystre sætninger på hans vægge så som ’Døden er ikke slutningen men begyndelsen ’ og ting som ’en menneske kan dø mange gange må mange måder før sjælen forlader kroppen ’. Niero var nok en meget mere dyster person en han udgav sig for. Normalt var han jo den uskyldige, sjove lille dreng ingen troede noget stort om.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 12 Apr 2011 - 0:56

Kajika vendte blikket spydigt mod Niero og sagde"jeg spurgte faktisk ikke om din hjælp men hvor dine bukser er så jeg kan tag et par, fordi... vi bruger ca samme størrelse og jeg burde sagtens kunne klemme mig ned i et af dit par, din bror er blevet sindsyg på det sidste, men lad ham bare? han skal vel os ha lov til at have sine mærkelige øjeblikke som os andre" hun pustede lettere sukkende ud og fandt et par bukser og Kajika så stille på ham og sagde"aldrig, og stop med at forveksle mig med en kage torsk" hun fnøs let og så rundt i det hun stod med et par bukser og lagde hovedet let på skrå og smilede i det hun sagde"HEY!? det minder om immotep, det han siger i slutningen af Mumien, den der film med mumien der bliver vækket til live og O´connell, og ivy og kan ikke huske hvad brugeren hedder men det er det mumien siger til sidst, døden er ikke slutningen men begyndelsen" hun grinte let og var godt på vej til et ovnlig grine flip i det hun stille så mod Niero og sagde"Hellere dig end dine to store brødre vil jeg dog sige... de forfærdelige nogen gange" hun pustede let ud i det hun fik bukserne på uden Niero ville ha set noget og tog så faktisk os en af Nieros skjorter der kun var... sølle 2 af og sagde"Wauw.. sikke meget almindelig tøj du ejer.. er i alle sammen sådan i familien.. at i går yderst mærkeligt beklædt til tidere" hun mente det ikke disrespekterende men ... de gik ja til tidere mærkeligt... klædt.
Hun strøg let håret til siden i det hun tog håndklædet over armen med det andet stadig om skuldrene og sagde"Nårh men jeg smutter igen"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 12 Apr 2011 - 1:25

Niero kiggede på hende da hun sagde det om mumien. Et ondt smil viste sig på hans læber i det hun sagde faktisk så ud til at give ham en ide. Niero virkede ikke som en person der faktisk gik alt for meget op i at få andre til at gøre hvad han ville have og han virkede ligeglad da Kajika overså hans ordre. Dog virkede han mere glad der hun snakkede om film. Da Kajika snakkede om han var den bedste af hans brødre grinede Niero. Han kiggede underligt da hun skulle til at gå ’’ Hvorfor bliver du ikke.. Så kan du fortælle mig lidt om din fortid, så vil jeg fortælle dig lidt om Lazarus fortid.. Jeg er sikker på den kedelige gamle Lazzie hund ikke har fortalt dig for meget om ham selv ’’. Niero prøvede at lyde som Lazarus ’’ Lillebror.. Ingen behøver at vide mere om vores familie en højst nødvendigt ’’. Niero grinede igen og satte sig i sin seng. Han klappede ved siden af sig for at gøre tegn til at Kajika skulle sætte sig ned. Niero grinede igen ’’ Du er meget ligesom mig.. jeg bryder mig heller ikke helt om reglerne.. Faktisk går folk ikke så meget op i dem hvis man bare takler det på den rigtige måde.. Du virker meget mere sød og flink når du taler skidt om dumme Lazzie.. Fader ligger i det mindste mærke til ham.. Fader er altid så hård ved Lazzie fordi han kun forventer det bedste af ham.. Fader har så store håb og forventninger til Lazzie at han straffer ham hårdere for at give ham noget at kæmpe for.. Han straffer aldrig rigtig mig.. Det får mig faktisk til at føle mig useless ’’.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 12 Apr 2011 - 1:36

Kajika så undrende mod Niero og satte sig stille ved hans side og åndede lettet ud og sagde"sååå det du vil er at høre om kedelige mig der har prøvet at være model i reklamer, skuespiller, danserinde, slave, tjener på cafe?, i militæret og ja jeg kunne måske blive ved, mit liv er ikke spændende blot... trist og ynkeligt" hun grinte let for at lette sit eget hjertes dulmende smerte over alt dette og lagde sig så lidt bagud i sengen og så op mod loftet og sagde"Men fortæl mig mere om Lazarus, har han virkelig haft rigtig mange kvinder og er... øhm han bange for sex, jeg har været ham nær altså vis man tager fra da han forsvandt så har jeg næsten været ham nær i et halvt år nu!?... det utrolig lang tid og så vidt jeg ved har han ingen sex fået i mens" hun grinte let og sagde"er han ikke den helt store tyr i familien" hun fik et lille grineflip og satte sig så op og sagde"så Niero.. du ikke useless bare rolig, efter indretning og det der står rundt omkring så du omtrandt det samme som Annabel lidt vel, en der klog, studerende og ja? går meget op i bøger men vis du kan komme afsted med det så du ikke hvad du ligner, du ligner en klog ung studerende vampyr der går op i regler men du sikkert lige på midten af kaos og ødelæggelse samt viden og snuhed" hun bed sig let i underlæben og sagde"Nåårh jeg må hellere smutte tilbage til kedelige Lazzie og få min straf eller se ham dovne mens han nedgøre mig eller noget" hun smilede lidt over tanken og vinkede så stille til Niero og sagde"bye bye til vi ses igen lille Niero" hun trådte stille ud af hans værelse og gik ned af gangen stille ned af mod Lazarus.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 12 Apr 2011 - 1:49

Niero kiggede på Kajika ’’ Lazzie er en underlig snegl Kajika.. Han har en bagtanke med alt han laver.. Jeg ved ikke hvor meget sex min bror har.. Jeg ved bare hvem han var sammen med i sine yngre dage.. Kun fuld blods.. Er du ikke sikker på du ikke vil blive og fortælle mere om din familie.. Din.. Far måske ’’. Niero grinede en smule. Han fulgte efter Kajika ud på gangen. Niero stod og kiggede på hende et stykke tid før han grinede svagt ’’ Kom endelig igen.. Når du søger information.. Kajika.. Jeg er sikker på vi kan snakke en del ’’. Niero gik tilbage på sit værelse. Lazarus havde lagt i sengen og ventede. Han følte det som om hun ønskede han skulle straffe hende hårdere en han havde gjort hidtil. Ikke nok med det men hun havde også været væk i alt for lang tid nu. Lazarus fnøs, han gad ikke gå ud for at lede efter hende. Han ville slappe af. Det havde været en hård dag. Det var meningen dette skulle have været den tid de skulle have snakket om hvornår de skulle tage hjem. Nu kunne Lazarus jo ikke gøre flyet klar til denne nat. Nu blev de nød til at blive her endnu en Nat. Lazarus sendte en tjener ud til Will med noget mad. Lazarus rejste sig efter noget tid op og satte sig over til sit skrivebord og begyndte at skrive. Han kunne føle vreden vokse i ham da Kajika var blevet væk længere og længere tid men han bed den i sig for nu.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 12 Apr 2011 - 1:55

Kajika stoppede brat op... hendes far.. havde været i militæret, han var en af de førende generaler dog ej den bedste, men han var god til sit job og var med i krigen men.. han var skam os død i krigen. Kajika vendte sig om men forsent, Niero var væk og kajika følte sig nysgerrig og fortabt, hun kunne slet ikke få dette ud af hovedet, hendes far, kunne det passe at Niero vidste noget om Kajikas far, var det derfor hun heller ikke havde den store lyst til at være nær hankøn fordi hendes far forsvandt og hun ikke ville lide over sådan noget igen.
Hun åbnede stille døren til Lazarus iført den lysblå skjorte og de stramme sorte bukser i det hun intet havde på inden under.
Hun betragtede Lazarus undrende og sagde med en smule skyld i stemmen"jeg er tilbage undskyld jeg skred, men jeg fik blot nok af at høre på dig" hun sagde dette spydigt for det sku såre ham blot lidt, for at han så ikke ville tænke på at straffe hende med det sammen men det kunne nærmest ikke undgåes uanset hvad det kunne hun allerede regne ud nu eftersom hun kunne nærmest mærke en aura rundt om Lazarus der udspydet ild mod hendes ikke eksisterende sjæl..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 12 Apr 2011 - 2:05

Lazarus vendte sig ikke engang om. Han kunne lugte sin lillebrors lugt hang over hende. Lazarus sagde lavt med en stemme der mindede meget om hans fars ’’ Hvor vover du at vise dig foran mig i hans tøj.. Hvor vover du at vise mig sådan en respektløshed.. Jeg er ligeglad med om du er træt af at høre på mig eller ej.. Jeg er ligeglad om du så syntes jeg er verdens største idiot.. Men hvor vover du at stille dig foran mig i min lillebrors tøj.. Hvor vover du at tage dit tøj af foran ham ’’. Lazarus rejste sig op og vendte sig mod hende. Hans øjne lyste stærkt rødt og hans hugtænder var fremme. Hans ansigt var forladt for følelse dog viste hans øjne et brændende had. Han rystede lidt på hovedet og hans øjne blev deres normale mørkerøde farve. Han sagde med en kold stemme ’’ Jeg er ikke sur.. Jeg var sur da jeg bare troede du gik en tur.. Men nu er jeg skuffet.. Jeg føler mig forrådt ’’. Lazarus gik forbi hende og over til døren ’’ jeg går mig en tur.. for at tænke ’’. Lazarus stoppede ved døren et øjeblik for at se om hun ville sige eller gøre noget. Hvis ikke ville han gå ud og gå sig en tur som han lige havde snakket om at gøre.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 12 Apr 2011 - 2:11

Kajika så lettere... chokeret ud og sagde temmelig vredt"jeg tog det ikke direkte af foran ham og han så mig ikke, for at være helt ærelig så går jeg ikke og blotter mig foran andre okay!" kajika så undrende på ham men da han sagde skuffet. Hun havde altid grinet da folk havde sagt at det var være når en var skuffet end sur. Hun vidste præcis hvorfor de sagde sådan nu og hun ville aldrig grine af det igen nogen sinde. Hun stod skift og vidste ikke hvad hun skulle sige, især det med forrådt. Hun giik hen af mod Lazarus og tog blidt fat i hans trøje og sagde"Nej jeg ber dig gå ikke, jeg har ikke forrådt dig, han spurgte ind til mig intet andet, jeg fortalte blot om hvor jeg har arbejdet, jeg kan godt sm...sm..smide tøjet foran dig vis det er og få en til at give ham det igen.. jeg ber dig jeg vil gør alt for du ikke går fra mig lige nu, herre undskyld jeg har ikke forrådt dig, så hellere at du straffer mig frem.. for at tro jeg nogen sinde ville forråde dem" hun mærkede en trang til at græde skønt hun ikke gjorde det og ikke vidste om man kunne.
Hun mærkede hvordan hendes krop rystede og hun gik opgivende ned i knæ stadig holdende fast i lazarus vis han gik ville hun rejse sig op pakke sit tøj og snige sig ud af huset for så at stikke af til et hotel flere kilometer væk fra dette store slot. Hun var dødsens bange for hvad der ville ske, men hun ville aldrig høre det, hun ville aldrig forråde en, det var det hun havde gjordt en gang ved en der stod hende nær og hun lovede og svor hun aldrig gjorde det igen eller fik nogen til at føle det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 12 Apr 2011 - 2:21

Lazarus vendte sig om og tog blidt fat i hendes arm og hjalp hende op og stå igen. Lazarus kiggede på hende med et koldt blik. Det var som var han faktisk så skuffet at han ikke engang virkede sur. Lazarus stod lidt. Det var som om han overvejede hvad han skulle gøre. Lidt efter sagde han ’’ Det er i orden.. Men forklar mig.. Hvorfor virker det som om du hele tiden ønsker at jeg skal straffe dig hårdere og hårdere ’’. Lazarus vidste faktisk ikke hvorfor hun havde det sådan. Men det var faktisk et spørgsmål han havde gået og tygget på et stykke tid nu. Lazarus slap hendes hold. Han vidste ikke hent hvad han skulle gøre. Det var lang tid siden han havde ladet nogen komme tæt på ham, derfor var det også lang tid siden han var blevet så skuffet. Det var ikke helt til at se på ham at han var skuffet andet en han overhovedet ikke virkede sur over noget han burde være sur over som han plejede. Lazarus stod og kiggede på hende med det neutrale blik. Han ville faktisk gerne høre hendes forklaring ’’ Hvorfor gjorde du det ’’. Lazarus sagde ikke meget. Han vidste ikke hvordan han skulle sige det. Simple sætninger forklarede meget i dette tilfælde syntes han. Dog virkede det til Kajika var ked af det og han stolede på hende. Det var også derfor han var blevet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 12 Apr 2011 - 2:29

Kajika så på ham og sagde"fordi... jeg.. jeg vil hellere straffes end at høre det du lige sagde før at du føler dig forrådt, jeg lovede mig selv aldrig at få en til at føle sådan igen, og du lader altid til at ha det bedre efter at ha straffet mig" hun så væk fra ham skamfuldt, hun ville sikkert.... aldrig kunne komme så tæt på ham igen nogen sinde"fordi du tirrede mine følelser, ja jeg har følelser, så jeg gik for ikke at gå amok på dig og smide et eller andet tungt efter dit ego centrerede hoved, så... så jeg gik til Niero i stedet for Cincero fordi Cincero ville sikkert ha prøvet på noget hvor jeg vidste at din anden bror ikke ville første gang prøve på noget den første gang vi var alene, jeg lånte tøjet til jeg kunne finde noget andet, så snakkede vi og han ville vide alt om dine planer og om Annabel men" hun så vredt på ham og nærmest skrig det mod ham"MEN! JEG FORRÅDTE DIG IKKE!, jeg sagde at det ville jeg aldrig nogen sinde sige og han accepterede det, jeg snakkede ikke om vores tid og så spurgte jeg blot ind til alle disse fuldblods kvinder du havde haft noget med ikke fordi du ikke måtte, men blot.. blot for at finde ud af hvad du faktisk syntes tiltrækkende og nu ved jeg at det er fuldblods blod.." hun vendte ryggen til lazarus og sagde vredt grundet hendes egen følelser eksploderede over denne stilhed og ømhed de havde overfor hinanden"jeg tager på hotel i nat og overnatter, aflys brylluppet mellem os, og tag tilbage til Di Morga alene, jeg er på hotellet og finde vis du vil sige noget inden... inden du tager af sted" hun tog stille en task frem og pakkede langsomt det hun havde haft med og sagde"jeg har aldrig forrådt dig... men du trykkede blot for hårdt på mine knapper i dag.... " de sølv grå øjne så yderst skamfulde ud og blev langsomt blodrøde i det hun stille strøg det hvide flagrende og bløde hår til siden og sku til at lyne sin kuffert.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 12 Apr 2011 - 2:41

Lazarus tog fat i hende og virkede en smule sur. Dette var jo kun et godt tegn. Det viste han ikke var skuffet mere. Faktisk havde han helt glemt hun stod i Niero’s tøj. Lazarus knep hans øjne sammen og sagde med en hård stemme ’’ Du er da ikke for kløgtig er du.. Var det hvilken som helst anden var de døde nu.. Jeg indrømmer at jeg i en meget lang periode af mit lange liv kun har været interesseret i Fuld Blods Kvinder.. Men jeg aflyser ikke noget som helst.. Det er dig jeg vil have.. Ikke en eller anden kvinde for magtens skyld som jeg altid har troet jeg ville.. Det er dig jeg vil have ved min side.. Altid.. Ikke andre.. Jeg syntes jeg har gjort det meget tydeligt da jeg stillede mig op foran min Far.. Ja det var der det først gik helt op for mig.. Det var da det dummeste trick jeg kunne gøre hvis jeg ville have magt.. Men faktisk betød det mindre for mig en at sørge for du var i sikkerhed ’’. Lazarus hvæsede en smule. Han var faktisk sur nu ’’ Du vækker min vrede om og om igen.. Det er dejligt.. Det betyder du ikke er en eller anden dukke der bukker under for mit mindste kald.. Du giver mig modspil.. Dumme kvinde.. fatter du det slet ikke ’’. Lazarus fnøs og vente sig væk fra hende ’’ Jeg elsker dig ’’. Lazarus følte sig mere sårbar en han havde gjort hele hans liv. Han mærkede denne kvalmende svaghed over ham da han sagde dette til hende. Lazarus hadede at være sårbar. Dog var han en stærk person.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 12 Apr 2011 - 2:50

Kajika mærkede hans hånd og så spydigt på ham og sagde"Hvad er der, er der mere du vil sige, vil du turde at sige du føler dig forrådt når du ej kender historien om hvorfor jeg trådte ind til ham og ikke valgte din anden bruger, faktisk så var han yderst sød og rørte slet ikke ved mig en eneste gang så vidt jeg altså stadig husker" hun rømmede sig lidt i det hun så ham i øjnene dybt da han så vendte sig om lagde hun hovedet let på skrå og sagde"Jeg.. har forstået det, men jeg kan ikke klare de her øjeblikke.. h.." hun bed det i sig og sagde"hvor der stille og du ikke skælder mig ud som du burde i stedet for at være skuffet det gør mere ondt på mig" hun så væk da han pludselig sagde han elskede hende... hun havde end ikke sagt disse ord direkte i person til ham.
Hun så helt lamslået på ham, dette havde været hendes fjende fra dag 1 og pludselig elskede han hende. Hun så på ham forstenet indtil hun pludselig lagde på jorden med et bump og en tjener der gik forbi døren åbnede hurtigt i braget og så Kajika lægge på gulvet og hastede til hjælp i det den unge pige var besvimet over, overraskelsen ved denne tilståelse..
Kajika vågnede ca? 3-4 timer efter dog var hun faldet i en søvn efter at ha besvimet fordi ellers var hun vågnet for længst. Hun tog sig stille til hovedet og mærkede sengen under sig og smilede i det hun trak lagnet let op til sig og sagde"årh.. det var bare en drøm??.. mærkeligt" hun så stille rundt og sagde"herre"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 12 Apr 2011 - 3:09

Lazarus kom ind lidt efter og kiggede på Kajika med et hævet øjenbryn ’’ Hvordan har du det så.. Jeg har aldrig oplevet en Vampyr besvime før.. Det må jeg sige.. Det er nyt for mig ’’. Lazarus satte sig ned ved fodenden af sengen og kastede en blodpose over til Kajika. Lazarus fnøs. Han ville ikke sige det igen. hvis hun troede det var en drøm, så måtte hun selv om det. Lazarus satte sig op af senge stolpen og kiggede ud op mod loftet ’’ Jeg har sagt til piloten at vi tager af sted når solen går ned.. Indtil da må vi vente her.. Vi kommer nok snart tilbage til Di Morga.. Så kan vi lægge det her sted bag os ’’. Lazarus kørte en hånd gennem hans hår. Han vidste ikke helt hvad han skulle sige eller gøre. Han sad bare og kiggede mod loftet. Lidt efter rejste han sig op og satte sig over til skrivebordet. Han sagde kort ’’ Vi rejser om fem timer.. Lad nu være med at gøre noget dumt.. hvis der er noget du vil snakke om eller noget du vil lave så sørger jeg for det bliver en mulighed.. ville du stadig aflyse de planer Fader har lavet for os.. For hvis du vil det skal jeg nok prøve at tage det op med ham ’’. Lazarus vidste dog godt hvad der ville ske hvis han gjorde det. Men det behøves Kajika jo ikke at vide. Han vidste ikke helt hvordan han skulle takle alt det her. Han havde sagt det han havde. Nu følte han en underlig følelse han ikke havde følt før. Han vidste ikke hvad han skulle gøre. Dog virkede det til han tog mere afstand fra hende ved at sætte sig over til bordet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 12 Apr 2011 - 3:16

Kajika tog sig ømt til hovedet og grinte sødt dog forsigtigt i det hun følte sig svimmel og sagde"Jeg.. føler det næsten som da du forvandlede mig til hel vampyr" hun smilede forsigtigt til ham og satte sig langsomt op og sagde"Min krop føles stiv og ukontrollerende og mit hoved dunger" hun lukkede øjnene et sekundt og tog hånden for panden og sagde let"mmhhh" hun så undrende på Lazarus og sagde"Oh.. allerede" hendes forventninger om en afslappende tur var skam så småt ved at blive et helved*nej drop det nu... det var sikkert en drøm, sådan... sådan noget ville han aldrig sige til mig nogen sinde* hun lod blidt sit blik hvile på Lazarus og nikkede stille da han sagde det med hun ikke skulle gøre noget dumt, dog anede hun ikke hvad hun skulle sige til det med brylluppet, hun var helt stum, han ville vel ikke giftes og hun ville slet ikke virke ivrig på nogen måde, og det skræmte hende os at hun allerede var lovet ud til denne her fyr hun end ikke havde haft noget sådan rigtig intimt med eller kender på sådan virkelig tætte punkter.
"Jeg vil snakke med Niero.." hun så alvorligt på Lazarus og tænkte igen uden at huske at Lazarus kunne høre hendes tanker*han ved noget om min far.. og jeg agter at finde ud af det inden jeg går* hun så stille mod døren og rejste sig lettere hurtigt ud af sengen i det man hørte et bump og kajika så temmelig chokeret ud i det hun var på knæ og så lidt på gulvet og sagde"Wauw.. øhm måske rejste jeg mig forhurtigt op af sengen" hun så stille op på sengen mod blodpuden og fik sig rejst ranklende op og gik vaklende mod blodposen og tog den blidt op og satte sig så hurtigt ned for ikke at miste balancen helt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 12 Apr 2011 - 3:29

Lazarus kiggede på hende en smule i det hun faldt på knæ. Men denne gang gik han ikke over og hjalp hende som han plejede. Han drejede sit hoved tilbage mod sine papier. Hans blik blev alvorligt imens hans blik faldt på de stadig tomme stykker papir ’’ Tag du bare over og snak med Niero ’’. Lazarus kiggede kort på sin ring. Han vidste udmærket hvad Niero ville fortælle hende. Men han var efterhånden ligeglad. Sandheden måtte frem før eller siden. Omkring det hele. Lazarus havde ikke kun fanget Kajika fordi hun var Barishans dengang. Nej der stak meget mere under. Dog vægtede dette ikke tungt i hans hoved. Hans tanker var for utydelige til at give mening * Det må hun selv om… Sandheden.. Phff.. Når jeg vender tilbage.. Afstand *. Det var som om han tænkte på for mange ting på en gang til noget af det gav mening. Lazarus fordybede sig i at skrive i stedet for. Han måtte aflede hans tanker så hun ikke læste dem så de hang sammen. Det var som om han holdt en smule afstand ’’ Jeg har også travlt alligevel så snak du bare med Niero.. Den lille mide vil sikkert nyde det.. Men pas på ham.. Hans evne siges at være den stærkeste evne en Chimera nogensinde har opnået.. Pas på.. Han er meget farlig.. Det er derfor han kan tillade sig at være så ligeglad.. Alle har en mening med deres væremåde.. Husk det Kajika.. Det går ud på at læse den måde folk agere og reagere på.. Sådan lære du hvordan du skal begå dig i denne Familie.. Bare et godt råd ’’

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 13 af 16 Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum