Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 4 af 16 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 16
Sv: Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat
Hun mærkede tårene presse på fordi alt det hun havde sagt var så sandeligt sandt...
Hun bed sig i underlæben i det hun sagde"øhm... farvel eller noget" hun så væk i det han gik ud der fra lagde hun sig i sengen og det første hun gjorde var at begynde at græde ikke fordi hun havde specielt lyst til at græde så meget men hun græd så inderligt nu og kunne slet ikke finde ord på det ene eller det andet.
*Din store idiot jeg hader dig!* hun tog sig til hovedet i det hun rejste sig op og knappede sin skjorte ovnlig og gik så neden under og ud af døren fuldstændig ligeglad med om der var nogen eller ej, hun ville blot væk fra Lazarus lige nu, sådan at sige det til hende og tvinge hendes inderste følser frem det var modbydeligt!? og for ham var hun vel stadig et legetøj eller betød det kys med så mange følser virkelig noget... hun tørte tårene væk i det hun gik væk fra slottet solen var så småt gået ned og der gik hun foran slottet og i vrede og sårethed... *Dit forbandet uhyre!... jeg vil aldrig se dit ansigt foran mit igen.... jeg... jeg...* hun slog ned i jorden i det hun gik sammen og skrig da hun græd mens hun bankede ned i jorden så hårdt hun kunne... så denne dejlige dødelig følse gjorde hende til noget som end ikke var nær så værdig til ham som et halv væsen...
Kajika vendte vredt om i det hun gik tilbage mod slottet og så op af trapperne og smækkede døren op til Lazarus i det hun sagde"hvad vis jeg bliver dit Child igen...... ville... ville du så gøre mig det, ville du gør mig til din igen... ville du lade mig få æren at modtage den gave vis jeg spurgte dig eller... ville jeg stadig være værdiløs så..." hun så ned på sit mærke på håndledet der var en lille sort plet af ink.. den indeholdte hendes sorte vampyr sjæl.. hun havde fået splittet sjælen i stykker jo"eller... er disse ting du hørte for skræmmende fordi de er alle... De er ALLE SANDE OKAY! alt det jeg sagde blot tusind gange mere... end de ord kunne beskrive... men jeg elsker dig ikke.. hvordan skulle man kunne elske en skørte jæger som dig der ser alt som dyrbart indtil du keder dig og så kassere det..." hun bed tænderne sammen i det hun slog sin hånd ind i væggen så den blødte og efterlod et blodigt mærke på væggen i det hun drejede om på hælene og lød ned af trapperne og sagde"jeg skrider!..."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun tog sig blidt til læberne og huskede det kys han havde givet hende... hun rødmede i hele ansigtet og vendte sig så om i det hun tænkte*Afskyeligt..* hun ville intet vise overfor Lazarus overhovedet, hun måtte slette alt af hvad hun følte og nærede for ham?, det var jo ikke fordi hun tænkte på at giftes med ham og alt muligt eller... noget sensuelt.. nej hun kunne bare ikke gør før hun følte sådan?+..
dog var hun træt af at være fange og træt af at kæmpe, så hun ville blot være en følelses forladt og kold lille dukke der gjorde alt han sagde så længe det ikke var privat eller personligt... arbejde og sådan på slottet var helt fint og sådan ville det blive ved med at være vel?.
Kajika vågnede tidligt næste morgen i det hun så stille rundt og iførte sig den hvide skjorte der lige dækkede bagen på hende og så gik hun ellers ned i den mondering for at få mad, det var jo ingen skole uniform så vis han så hende kunne han intet sige... men næste gang ville hun ikke lade ham bide hende... det var så meget slut at bruge den der mærkelige evne på hende..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Dog da lazarus sagde hun så godt ud af et menneske rødmede hun stærkt over kinderne*hvorfor sker det altid når han lægger mærke til mig... årh gå væk rødmen* hun tog sig til kinderne i det hun tog vand i ansigtet og løb så oven på og tog shorts på i det , det var godt vær og gik så ud i jeans hvid blå shorts til under bagen, og iført skjorte i hvid og løst hår.
Hun tog halskæden af i det hun gik udenfor for at lokke dem tæt nok på og tog den så på i sidste øjeblik i det hun smilede og sagde"hey kan vi snakke sammen?" hun smilede lidt lumsk og lignede endnu sig selv igen, hun ville ikke lade Laza slippe godt fra dette her, nej han skulle skam vide at hun STADIG.... ikke var hans, det kunne godt være hun var hans menneske men hun var ikke hans som sådan, han ejede intet på hende..
"Så ? hvornår begyndte i at arbejde for Laza"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun smilede og sagde"så hvorfor er i så bange for mig, hvad er det Lazarus har sagt om mig, fortæl endelig`? fordi ifølge ham er jeg blot et værdiløs menneske... der ikke fortjener hans gave igen" hun smilede men var dog lidt vred over han havde afslået det... men nu ville hun heller ikke ha den gave mere.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun så på den lille prik der svarede til et aftryk af en tommeltot..
Hun så på det og det var blevet tydligere.
Hun sukkede i det hun rejste sig op og så undrende rundt i det hun tog en mobil op fra lommen og snakkede lidt med en"Hm? ja.. jeg regner faktisk lidt med at besøge Scars... på en måde savner jeg ham skønt han er dyrisk til tidere og nok ikke så klogt at være nær ham som mennske men jeg tager min chance jeg skal jo skaffe nogen hjælpemidler" hun lukkede sin mobil i det hun gik indenfor og så på sin hånd der let rystede stadig over den store smerte og blødte let, fordi at ink plettens lange tråde nermest rev hul i hendes arm inde fra og lavede de lange rifter der lignede en pisk med mange læder snore på der havde revet sig hen af hendes arm.
Hun gik stille op af trapperne mens hun mumlede noget for sig selv*hellere få et bad så det kan komme af* hun havde holdt sig væk fra Lazarus hele dagen siden den dag han havde sagt sådan til hende, hun var ikke speciel nok jamen så ville hun heller aldrig give sig til ham overhovedet...
Hun gik indenfor på sit værelse i det hun stoppede lidt op... og begyndte så at smide skjorten.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun så lidt væk... men kiggede dog undrende op i det hun opdagede det han havde fået lavet til hende, hun så lidt chokeret ud i starten men rødmede så over kinderne blidt og sagde"den.. den er virkelig flot, mange tak herre" hun lavede et lille buk af en slags blot feminint i det hun stille gik hen til det og berørte det let i det hun dog så flovt væk fra ham og sagde"øhm jeg går lige i bad, vis du vil mig noget så burde du sige det nu" hun smilede lidt skævt og sagde"Jeg kommer nok ikke ned forløbig" hun anede ikke hvad hun skulle gøre med de lange revner i hendes arm.? de var ikke forfærdelige brede men de var lange....
Hun så lidt på ham og sagde"søde hvalpe forresten" hun hentydet til hans varulve og gav ham et drilsk smil som i gamle dage, som om det der var sket de andre dage ikke var sket alligevel..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun så flovt væk og sank ordene i det hun grinte sødt og sagde"angåennde det med den aften da du sagde de ord var giften ude af mig formoder jeg højt det er din nye evne, men det var gået ud af mig, jeg drillede dig blot" hun blinkede sødt til ham og smilede så lumsk for at skabe lidt balance i det hun havde sagt og sådan og for de søde smil. Hun så flov ud da hun jo faktisk stod i bh og shorts"hvorfor er det egenlig altid du så god til at ramme mig når jeg halvt afklædt" hun grinte let og fandt en tshirt i skabet og tog den hurtigt på i det hendes arm stadig sved lidt"så ... hvordan rykker planen frem af?" hun ville ændre emne lidt... fra hendes arm og fra det med Child..hendes hjerte og hjerne var slet ikke med, hun var så forvirret, havde han sagt hun var hans child skønt hun var menneske..? ...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Kajika så lidt undrende på ham og sagde"hey? det var ikke fordi jeg bad om dig blod vel" hun blinkede og stoppede lidt i det hun så undrende på ham da han fortalte om hende og sagde"Hm..? okay" hun svarede ikke mere dog var hun lidt jaloux og sagde"så hvad er der egenlig med og kvinder, du virker til at ku li de stritter i mod, men samtidig så... hader du vis de ikke høre efter" kajika grinte sødt og tog fat i hendes blaizer fra skolen og hang den op i det der faldt et brev ud fra lommen fra en af dem hun havde mødt på skolen hun havde sat og spist med og egenlig hang meget ud med, en af fyrene der hed will.
Hun så lidt på det men lod det dog lægge og sagde"sååå?? du tror jeg en dag vil lægge og tigge om dit blod hehe... det kommer aldrig til at ske darling og det ved du" hun grinte let og gik ud på badeværelset og smed tøjet i det hun tændte brusevandet og havde håndklæde om sig nu og gik så ud til Lazarus og gik hen i sit skab og rodet i hendes taske og fandt lidt shampoo.
"nårh men jeg smutter i bad og det uden dig" hun rakte flabet tunge til ham og grinte let for sig selv mens hun mærkede atmosfæren var dejlig i dag og solen stadig skindet udenfor men ikke kunne nå værelset..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Kajika tog sig let til hovedet i det hun mærkede det brænde i sin arm igen og langsomt kom de sorte streger hen af hendes arm der lignede revner i det hun så panisk på sin arm og sagde"FUCK!" hun bed tænderne sammen og prøvede at gnide på sin arm og alt muligt men de begyndte langsomt at sprække lidt efter lidt mere op dog... fik hun hurtigt det stoppet og de healede sig igen???... hun så undrende på dem og sagde"var det noget jeg drømte.." hun så lidt på den der var intet galt intet at se?.
Hades mærke ville ende med at slå hende ihjel vis hun var dødelig var det let nok så kunne hun dø af blodmangle..
Hades havde sagt at indtil en ville give hende nyt liv ville hendes forbandelse være at vis hun viste en grim side af sig som den vampyriske sjæl inde holdte så ville mærket sprede sig og få hende til at lide ligeså meget som hendes onde sjæl gjorde nede ved hende... revnerne var som flammerne der slikkede på hendes sjæl der nede, og vis den onde side overtog ville hun dø hurtigt.. hun kunne ikke overleve det. dog den lille plet indeholdte os andre løsninger... men eftersom kajika havde den gode del af sjælen af hendes der var splittet i to var det dårlige veje at gå...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun stoppede op i døråbningen i det hun hørte det han havde og sige og sagde"HVAD!... er Scars blevet gift? det kan ikke passe" hun så undrende ud men smilede så og sagde"det må jeg da ønske ham tillykke med" hun smilede lidt og var slet ikke sur eller noget, hun holdte jo ikke af Scars som hun gjorde med Lazarus, dog ja Scars var lækker og han var tiltrækkende og havde magt og det men Lazarus var altid den der var i første række over alle, dog betød det ikke kajika ville gifte sig med ham og alt muligt, hun var blot fortabt i Lazarus og sådan ville det altid være vel uanset hvor meget Lazarus var ond mod hende, dog... ville det nok dø vis der var en anden der blandet sig, hun burde virkelig intet føle for nogen, fordi der var altid en eller anden der kom og tog den hun holdte af fra hende så hun slet ikke var synlig og så hun intet betød... til sidst... sådan var det altid.
Hun sukkede let i det hun stoppede op og betragtede så Lazarus og sagde"skal jeg være din date? jamen jeg jo menneske... hvorfor vil du gerne ha mig?" hun så undrende på ham og sagde"forresten angående det med ballet og da du sagde jeg blev gammel og grim, jeg regner med at i alderen af 18 at blive forvandlet... måske til vampyr af en... jeg er jo menneske nu" hun smilede sødt og sagde"så bliver jeg fuld vampyr" hun grinte og sagde"det dejligt at være menneskelig ja.. men... det skam os dejlig at være vampyr" hun smilede og strøg let håret til siden og sagde"så? hvad laver du egenlig her stadig... var det angående det mærke hades gjorde på mig, fordi....?? at det er intet speciel det blot min vampyriske del... min sjæl blev splittede.. og min vampyriske del er nede ved hades og min gode ved himlen... jeg fik dette mærke af hades som en del af et sjæl mærke." hun smilede og sagde"intet mere end et minde der flipper nogen gange, det har ingen kræfter der kan bruges i kamp, det kan kun bruges mod mig og af mig selv? intet andet..." hun så lidt på ham og sagde"vis man skal sige det kort, det et som skader mig vis jeg viser den vampyriske side frem... i mig" hun smilede lidt og roede sig i håret og sagde"jeg må ikke vise den vis jeg er menneske?... fordi mennesker har en vis balance i denne fødekæde og jeg aner ikke hvor grænsen går åbenbart og så der os lidt andet jeg endnu ikke har fundet ud af om den..."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun så helt chokeret på ham med store øjne i det de isblå øjne så ud til at være frosset på ham, og hendes ben rystede let i det han sagde han ville give... hende døds kysset i 18 års gave!?... hun kunne virkelig ikke fatte han ville det, og der var jo ikke særlig lang tid til hun blev det, dog nogen måneder men stadig!?. Hun rødmede over kinderne og sagde"hvad... j... vil du ha jeg skal være dig tro på.. på alle måder, det ville du ikke byde et andet child.. har jeg ret" hun så lidt fornærmet væk og tog sig til hovedet og tænkte* ingen sex med nogen... ingen kys ingen flirteri.. med nogen intet... kun på hans betingelser... og hans ordre.. og det sker aldrig!?.. * hun fumlede lidt med hånden hun havde læst brevet i fra Will fra skolen. I det hun stille så væk og sagde"og så vil du forære mig... dødens kys i gave... forklar mig hvorfor du tilbyder mig det... og fortæl mig.. hvorfor det er så vigtigt for dig jeg er din og kun din" hun gik tæt på ham og tog blidt fat i ham og så død alvorlig ud over hele sit ansigt"på alle tænkelige... måder" hun hentydet til alt det han havde sagt med troskab og det.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"nej det har du ret i" hun berørte let sine læber med finger spidsen og lod let sine tænder bide i den fine negl af nervøsitet i det hun slap grebet og så helt chokeret på Lazarus og sagde"jeg.. det.. det ved jeg ikke" hun rødmede i hele ansigtet og så flovt ned i gulvet i det han stod så tæt op af hende... Kajika så helt lammet på ham i det hun gav et let skrig"Arh!" fra sig da han rørte hende med sin negl og gav hende denne rids.. hun så på blodet på hendes hånd i det hun havde taget sig instinktivt til halsen og sagde"jeg.." hun hørte det han sagde og gik et skridt bagud da han lagde hovedet på skrå og sagde"jeg.. jeg ikke sådan mere" hun så lidt væk, dog var det vel lidt løgn, hun var til tidere temmelig vild eller næsten altid og ond havde hun lige været før overfor varulve!???..
Hun så let ned i det hun skrig højt da hun blev skubbet bagud og ramte muren og gik ned i knæ i det hun hev efter vejret fordi slaget slog alt luften ud af hende og hun så nervøst op på ham og anede ikke hvad hun skulle sige..."M...må jeg tænke over det eller skal jeg svare nu" hun vidste ikke om hun turde at sige ja til ham, dette var virkelig alvorligt og vis hun blot svaret ja som ingen ting så satte hun det heller ikke meget i respekt... dette var specielt..
"j..ja jeg.. jeg tager i mod tilbudet" hun følte at hun lige havde solgt det eneste af hendes sjæl og at hendes krop var skrevet ud til selveste dødens mange liderlige sjæle der ville bruge hende i evigheder så hun ville lide.
Hun så væk og mærkede hvordan tåre kom automatisk men hun lod dem ikke komme ud hun så blot på sine hænder i det hun slet ikke tænkte heller ikke... men... dette var hendes livs største... ting hun havde sagt ja til"hvad vis .. vis andre voldtager mig eller noget..." hun så op på ham og sagde"og hvad vis jeg bryder mit løfte svar mig på de 2 ting..."
Gæst- Gæst
Side 4 af 16 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 16
» To gamle venner mødes igen
» sin gamle lejlighed (Kajika=privat)
» Gyderne, de gamle venner - Cindarella
» Gamle minder - Kajika
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus