Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Havfrueblod... (Liger) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Havfrueblod... (Liger) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Havfrueblod... (Liger) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Havfrueblod... (Liger) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Havfrueblod... (Liger) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Havfrueblod... (Liger) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Havfrueblod... (Liger) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Havfrueblod... (Liger) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Havfrueblod... (Liger) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Havfrueblod... (Liger) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Havfrueblod... (Liger)

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Havfrueblod... (Liger) - Page 2 Empty Sv: Havfrueblod... (Liger)

Indlæg af Gæst Søn 16 Maj 2010 - 15:10

Lg så roligt på ham og smilte ”ja såføldi” smilte hun roligt ”jeg kan skam også flyve” hun fik hurtigt to vinger frem der mest af alt lignede flagermuse vinger bare meget større og med blodrøde mønstre ”du føre an” hun skar kort en grimasse da hun ikke var van til at sige den slags, det gav et kort ryg i hende inden hun kneb øjnendene sammen *åhh pokkers*

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Ahngel Søn 16 Maj 2010 - 17:56

Ahngel kiggede roligt frem for sig imens flyveturen stod på. Ind imellem kiggede han ned for at se på gyderne. Narkomaner og alkoholikere. Ahngel smilede dyrisk og slikkede sig over det øverste makabre tandsæt. *Fokus!* han kiggede frem igen imod en høj bygning, hvor han satte af på altanen. "Kom ind." sagde han og åbnede ind til den koksgrå stue og de sorte møbler.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469

Indlæg af Gæst Søn 16 Maj 2010 - 21:07

Lg så roligt rundt, hun trådte ind i stuen og smilte ”mørkt” sagde hun efter lidt tid ”det ligger til naturen eller hva?” spurgte hun med et lille drilskt smil. Hun gav endnu et diskret ryk fra sig og håbede ikke han så det, *pokkers til Lucifer * tænkte hun og kiggede efter et varmt sted ”nok en af de eneste ting jeg stadig mærker … varme” mumlede hun og så kort på ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 14:55

//skal vi fortsætte Ahn ? ^.^//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 15:21

Twi kom hen mod Ahngel. "Jeg hedder Twi." sagde hun.

//skal vi ikke lave et privat emne?//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 15:58

//emmm hvad mener du med det .... og det er lidt svært at sige hej til Ahn for vi er oppe i et højhus og døren er vist nok låst såååååeee //

Gæst
Gæst

Indlæg af Ahngel Tirs 18 Maj 2010 - 16:27

Ahngel smilte kort til hende. "Du må da gerne tænder lys, hvis det genere dig." sagde han stille og lod vingerne nærmest flå sig tilbage i hans ryg med knækkende lyde, som lod til at være smertefulde. Blod flød kort fra de to ar i ryggen og lidt fjer havde revet sig løs og lå nu på gulvet. Ahngel kiggede opgivende derpå og gik derefter stille ud på badeværelset. Han tog jakken af og tog den flåede skjorte i nakken og trak den af sig og smed den ud.

//Twillight. Du kan ikke bare komme op i hans lejlighed..//
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 16:33

Lg så lættere hypnositeret på blodet men løsrev sig og tændte pejsen uden at røre en finge. hun satte sig hen foran den og smilte "det er såmæn aldt lys jeg behøver" mumlede hun roligt og

Hun betragtede kort hans overkrop hvorefter hun lod blikket glide hen til vinduet ”kan du stadig ikke se i dagslys ?” spurgte hun lidt efter

lidt efter

Gæst
Gæst

Indlæg af Ahngel Tirs 18 Maj 2010 - 16:47

Ahngel smilte kort for sig selv og gik ind og satte sig i den sorte sofa. På højre håndled var der noget af sølv. En kæde eller noget i den stil, med en lås på og noget centreret, som ikke var helt klart at se i det dunkle lys. "Jeg er slet ikke ved bevidsthed om dagen længere, så.. det problem kan man ikke rigtig kalde aktuelt mere." sagde han og vendte de røde øjne imod hende. "Det er det der nu sker." Dømt til aldrig at se solen mere og se omgivelserne i dagslysets farver.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 16:54

”skidt …” sagde hun roligt selvom hun nu heller ikke var i dagslys ret meget mere ”nåå ja det havde jeg glemt” smilte hun ”pænt armbånd eller..” hun stoppede sin sætning og kiggede nærmere efter, hun folede lydløst sine vinger ind så de ikke kunne ses mere. Hun sad helt oppe ved pejsen og det så ud som om hun nød det veldigt

Gæst
Gæst

Indlæg af Ahngel Tirs 18 Maj 2010 - 16:57

"Heh." mumlede Ahngel med en dyster tone. Lettere sarkastisk. "Så gør den forbaskede tingest da noget godt. Da var da altid noget." sagde han med et irriteret blik på kæden. Forbandede croix 4 og deres belastende sikkerhed. Ikke til at bruge overhovedet.
"Jeg husker ikke dagen længere, derfor savner jeg den heller ikke." sagde han og trak stille på skulderne.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 17:07

”underlig lille ting” smilte hun, men et rigtigt smil der var år imellem dem og hun fik det hurtigt væk igen, hun kørte diskret en finger hen langs sin sølvhalskæde og lagde derefter hånden på gulvet. ”hmm nå ja men sådan er det jo og det kan der vel ikke laves om på” sagde hun roligt og betragtede ham i et stykke tid inden hun lod sit blik glide ind i flammerne

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 17:08

//ved ikke hvad der sker for min skreft men den bliver bare mindre hele tiden O.o ? //

Gæst
Gæst

Indlæg af Ahngel Tirs 18 Maj 2010 - 17:12

http://O.o

Han nikkede stille og kørte sin marmorhvide hånd igennem det øverste lag sortbølgende hår og fjernede det fra ansigtet og lod det falde ned om skuldrene. "Oui." sagde han stille og kiggede kort ud af vinduet. De sugende røde øjne lagdes derpå derpå i en tid.
"Men som sagt. Intet minde intet savn." sagde han og så igen hen på hende. "Kan jeg byde dig på noget?" sagde han så og lagde hovedet på skrå.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 17:26

Nej tak” sagde hun roligt ”jeg er på en form for kur” hun så roligt på ham ”men du er vist ikke mæt” hun smilte ondt ”skal vi finde lidt mere du kan spise?” hun nikkede i retningen af de gader de havde passeret med narkomaner og hjemløse

Gæst
Gæst

Indlæg af Ahngel Tirs 18 Maj 2010 - 17:36

Ahngel lagde kort armene over kors med et lidt usikkert tænkende blik. Han ville nødig gøre et trip foran hende hvis det endelig var. På sin vis var han vel også på en form for kur, eller hvad? Kunne man ikke sige det på den måde. "Jeg er mæt." sagde han, dog ikke særligt fortroeligt.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 17:46

"så siger vi det" sagde hun lidt vandtro og hævede et øjnbryn.Hun vidste godt at han ikke var mædt men ville ikke lægge præs på ham, "har du nogle spørgsmål ?" spurgte hun kort og overvejede sit ejet spørgsmål

Gæst
Gæst

Indlæg af Ahngel Tirs 18 Maj 2010 - 18:23

Ahngel kiggede lidt undrende på hende. Egentlig så.. Han rystede kort på hovedet. "Ikke som jeg vil stille nu, nej." sagde han med en rolig tone. Ikke fordi han var ligeglad eller lignende. Han betragtede hende tyst i en rum tid og lod derefter blikket falde på det hvide lys han så, som kom fra centeret af kaminen. Selvfølgelig ville alle andre se det som gylden ild.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 18:25

//hej må jeg være med her i dette emne//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 18:28

Lg så længe på ham "hvorfor ikke ?" spurgte hun roligt *noget anderledes...* tænkte hun og sukkede roligt med et mærkeligt smil på læbden "du kan spørge mig om alt" sagde hun kort og betragtede ham inden hun igen lod blikket hvile i den rolige ild

Gæst
Gæst

Indlæg af Ahngel Tirs 18 Maj 2010 - 18:32

//Emnet er dsv privat, men laver du et nyt, så skal jeg nok komme^^//

Ahngel lagde hovedet lidt på skrå. "Lige nu har jeg ikke brug for at få svar." sagde han stille med et tænkende rødt blik. Han smilte kort og måske lidt dystert.
Han måtte have tid til at acceptere at hun rent faktisk var der.. han ville nødig komme til at synke ned i den elendighed han før havde været på grund af hans gamle venner.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 18:36

"den må du om" sagde hun roligt, hun lukkede sine øjne, i en tid så det ud som om hun sov. Et kort suk udslap hende som bevis på at hun stadiv var i live. Hun sad helt op af pejsen og et menneske ville nok ha brandt sig men det gjorde hun tydeligvis ikke.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 18:39

//Okay jeg kalder det en tur i sommer huset//

Gæst
Gæst

Indlæg af Ahngel Tirs 18 Maj 2010 - 18:40

Ahngel sad i en tid og betragtede kæden der nærmest var svejset fast til ham, som om selve kæden egentlig gik ind under huden og satte sig fast i hans knogler. Han kiggede irriteret på låsen derpå. Hans filter.
Han vendte de indtagende røde øjne op og så på hende. Hun havde ikke forandret sig meget efter hans mening.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 18:45

Lg slog hurtigt sine øjne op og betraktede ham "t..." hun stoppede og smilte bare, et af de sedvanlige smil, en smugle falske og en smugle onde. hun sukkede "hvad er det for en kæde og hvad gør den godt for ? om man må spørge?" sagde hun kort og roligt

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum