Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Havfrueblod... (Liger) - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Havfrueblod... (Liger) - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Havfrueblod... (Liger) - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Havfrueblod... (Liger) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Havfrueblod... (Liger) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Havfrueblod... (Liger) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Havfrueblod... (Liger) - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Havfrueblod... (Liger) - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Havfrueblod... (Liger) - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Havfrueblod... (Liger) - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Havfrueblod... (Liger)

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Havfrueblod... (Liger) - Page 3 Empty Sv: Havfrueblod... (Liger)

Indlæg af Ahngel Tirs 18 Maj 2010 - 18:48

Ahngel betragtede hende stille. "Ah.. en gammel kending hjalp mig engang.. det her er bare det som gør at jeg betaler tilbage." sagde han med et smil. Noget bekendt skinnede i kædens lås. Et sølvkors med røde små sten. Sølvkorset nærmere. Hans ejendel der nu havde vendt sig mere eller mindre imod ham.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 18:52

"og hvad betaler du tilbage med ? og hvor længe ?" spurgte hun og lade mærke til at det vist nok var det kors han havde fået af hende damen *Luzy? var det det hun hed ...næææ eller var det * Lg kunne ikke bestemme sig om det var det regtige navn eller ikke "var det ikke det kors du havde fået af hende pigen ... hvad var det nu hun hed ?" spurgte Lg kort

Gæst
Gæst

Indlæg af Ahngel Tirs 18 Maj 2010 - 18:54

"Lucy." sagde han hurtigere end hun fik afsluttet sin sætning ordenligt. "Jeg betaler tilbage med feltarbejde såmen. Og jeg beholder det indtil jobbet er udført.. et år.. en måned.. eller måske et århundrede. Jeg ved det ikke." sagde han og trak på skulderen med et irriteret blik på låsen. Medmindre han fandt nøglen.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 19:01

"nåå ja Lucy" sagde Lg roligt "det er vel ikke sådan en enkelt lås ligesom til huse vel ?"spurgte hun roligt og forventede et nej "hvordan ser nøglen ud ?" spurgte hun kort tid efter

Gæst
Gæst

Indlæg af Ahngel Tirs 18 Maj 2010 - 19:16

"Hvis jeg dog vidste det." sagde han med et kort smil. "Men jeg tror ikke at nøglen er noget fysisk. Ikke en simpel genstand, men det er også ligemeget. Jeg skal bare ha gælden betalt hurtigt så jeg kan lades i fred igen." sagde han lidt bittert og kiggede derpå. Den eneste anden måde ville være at hugge hans arm af, men siden han var højrehåndet, fandt han det ikke nogen god ide.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 19:22

"meget vel" sagde Lg kort "nej det vill..." hun stoppede atter sin setning og så meget opgivendene ned i sit skød, hvorfor kan jeg ikke bare stoppe det ... nu ved jeg hvordanma havde, tænkte hun og så igen ind i ilden "hvad skal vi ?" spurgte hun roligt

Gæst
Gæst

Indlæg af Ahngel Tirs 18 Maj 2010 - 19:28

Ahngel trak på skuldrene. "Hvad du vel har lyst til?" sagde han så. Han havde ikke noget på programmet. Ikke indtil solen stod op, så der var frit slag så og sige.
"Er der noget?" sagde han så og rejste sig for at finde en ny skjorte i en kommode.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 19:31

"har ingen ider" sagde hun roligt og hulgte ham med øjnendene og smilte roligt "inted" sagde hun lidt efter "har det fint" mumlede hun og lukkede igen sine øjne *varmt* tænkte hun og sad stadig helt op af pejsen

Gæst
Gæst

Indlæg af Ahngel Tirs 18 Maj 2010 - 19:34

Ahngel gik ud fra at hun nok ikke var interesseret i at tage ud i det kolde vejr igen, hvilket egentligt passede ham udmærket. "Jamen så sig mig. Hvornår forlod du skolen?" sagde han så og ville helst udelukke snakken om hans egen forsvinding uden et ord dengang. Han skammede sig rent faktisk over det, men så igen. Han havde jo ikke været sig selv.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 19:38

"jeg blev smidt ud" smilte Lg roligt og kunne fornæmme at han ikke ville tale om sine grunde til at han forlod skolen "folk blev for bange for mig og tja så ville de ikke ha mig" hun så roligt på ham og foventede et undrendene udtryk men på den anden side var det jo Ahn vi snakkede om så det var ikke sikkert det kom

Gæst
Gæst

Indlæg af Ahngel Tirs 18 Maj 2010 - 19:40

Ahngel nikkede kort. "Javel ja. En skam." sagde han tænkende og så lidt på hende. Egentlig fandt han ikke selv hende som truende på nogen måde overhovedet. Han havde duftet lidt.. hun havde en lille snært der mindede om hans egen evne kunne han mærke. Necromani.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 19:44

Lg smilte "nej jeg ventede bare på det skulle komme" smilte hun roligt "godt gættet" sagde hun kort efter nu stopper du det der. tænkte hun *det er ikke pænt at nasse i andres tanker!*

Gæst
Gæst

Indlæg af Ahngel Tirs 18 Maj 2010 - 19:59

Ahngel smilede dystert. "Ah.. det er i orden." sagde han. "Den lod jeg vidst komme af sig selv." sagde han så og nikkede til hende, idet han mente sine tanker. Normalt var han i stand til at forhindre folk i at læse dem, men nogengange blev han vel lidt rastløs. Det skadede vel heller ikke?
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 20:08

Lg smilte roligt og betragtede ham længe "flere spørgsmål ?" smilte hun og så igen væk fra ham inden det gav et kort ryg i hende hun vendte det hvide ud af øjnendene. hun lukkede kort øjndenden og så 'normalt' ned i gulvet igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 21:10

// er man der ^.^? //

Gæst
Gæst

Indlæg af Ahngel Lør 22 Maj 2010 - 21:21

"Ja.." sagde han så. "Hvad er der i vejen?" sagde han så og betragtede hende i en tid. Han havde lagt mærke til ryggene og af en eller anden grund virkede det bekendt.

//srry manglende krea xD//
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 21:24

"bare nogle små regler der bliver bøjet" smilte hun kort og prøvede at beherske de små 'stik' "ja du har vel emm .... mærket det samme" sagde hun roligt og så længe på ham hvorefter hun sukkede ... "andre ?" spugte hun efter lidt tid ....

//det sker jo XP //

Gæst
Gæst

Indlæg af Ahngel Lør 22 Maj 2010 - 21:36

"Mærket det samme?" sagde han undrende og mærkede kort gippet af et smertefuldt minde.. det rustfarvede rum og bordet.. samt.. alle de små låse.
*Blink*
"Jeg ved ikke hvad du snakker om." sagde han så med en lidt usikker stemme.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 21:41

Lg smilte "Ahn jeg kan læse dine tanker nu" sagde hun roligt og så længe på ham *der kom det vist* tænkte hun og det gav endu et lille ryk fra hende *lhelt ærligt ! * tænkte hun og så lidt på ham *mærkeligt ... bord ?*

Gæst
Gæst

Indlæg af Ahngel Lør 22 Maj 2010 - 21:44

Ahngel rynkede på næsen. "Lad være med det." sagde han. "Det er frustrerende nok at Ailince også kan læse mine tanker." sagde han så og vidste at på et tidspunkt ville der komme tanker, som de ikke ville kunne lide. Stensikkert.
*Blink.* stød.
"Arh pokkers jeg troede at jeg var kommet af med det!" sagde han derefter vredt imod ingenting.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 21:49

endnu en af de der 'regtige' smil fremkom på Lg's læber "det er svært at la vær... faktisk umuligt..."
smilet voksede lidt da blinket kom igen "se du kender det... det skete tit for dig da vi gik i skole sammen" sagde hun "hvad kom det egentligt fra ?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Ahngel Lør 22 Maj 2010 - 21:56

Ahngel lagde armene over kors. "Betyder det overhovedet noget?" sagde han lidt febrilskt. Han blinkede igen og sukkede dernæst irriteret.
Pokker ta Lucifer. Den pokkers tingest virkede stadigvæk! Typisk. Forseglet af begge fordømte sider..
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 22:00

"jeg ved ikke med dig men .. med mit gør det" smitle hun "og hvad mener du med forseglet af begge sider ?" spurgte hun undrendene
hendes smil var igen forvanlet til det sedvanlige onde og lidt overfladiske smil . hun sukkede og vidste at nok helst ville være fri for hendes spørgsmål men hun ville vide det "hvorfor og hvornår droppede du ud af skolen ?" spurgte hun

Gæst
Gæst

Indlæg af Ahngel Lør 22 Maj 2010 - 22:03

Ahngel sukkede højlydt og opgivende.
"Igen. Mine tanker. Du har ikke ret til at udspørge mig om dem." sagde han så. "Jeg droppede ikke sådan rigtig ud af skolen." sagde han og tænkte sig om.
"Jeg var ikke fysisk i stand til at blive der."
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 22:06

"ve ddet godt" sagde hun roligt "vane"
"fysisk ? hvorofr ikke ? hvad skete der ? spørgsmålendene fløj ud af hende uden at hun tænkte nærmere over det kom de bare
"jeg kan la vær med at spørge om dine tanker med ikke la vær med at høre dem" sagde hun kort

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum