Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Havfrueblod... (Liger)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 4 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sv: Havfrueblod... (Liger)
Han sukkede derefter. "Jeg rejste inden jeg mistede forstanden fuldkommen."
*Blink*
Ahngel- Master (Rank 21)
- Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum
Antal indlæg : 3469
*såføldig ikke* tænkte hun og sukkede
det ville de aldrig gøre...
Gæst- Gæst
"Men de ledte efter dig." gentog han og nikkede endnu engang.
"Og du blev savnet." tilføjede han.
Ahngel- Master (Rank 21)
- Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum
Chi ? ... nej jeg sårede hende så det kan ikke være hende ... kir ?... næææ ... Ma?
hun gik alle de mulige igennem men fandt ingen som hun ikke havde såret dybt ... "jeg blev jio smidt ud ... kan man vel sige ... de gav mig en så kraftig advarsel at de ligefrem bad mig rejse..." sagde hun "så det kan da ikke være lærende" sagde hun kort og så med et tænkendene blik ud i luften
Gæst- Gæst
"Men hvorfor? Tror du ikke at de ville lede?"
Ahngel- Master (Rank 21)
"nej ærligtalt troede jeg de ville være glader over min forsvinden " sagde hun roligt
"det må være rart at kunne sove så meget" sagde hun drilskt da hun altid havde elsket at sove
Gæst- Gæst
"Men så igen.. man slipper dog på at vente til solnedgang:"
Ahngel- Master (Rank 21)
"hvad laver du ud over at jage om aftenen ?" spurgte hun roligt for at skifte emne
Gæst- Gæst
"Komponere piano." sagde han så og smilede.
"Udforsker byen. Rejser."
Ahngel- Master (Rank 21)
hun så lidt på ham med hovdet lagt på skrå og ventede på et svar ... og da det kom nikkede hun bare roligt og så stadig på ham ..."har du flere spørgsmål?" spurgte hun
Gæst- Gæst
"Har du?" sagde han så og kiggede sig lidt til siden. Han burde vel havde sagt den anden lille syssel han havde, men mente dog han hellere burde holde tæt omkring den indtil videre.
Ahngel- Master (Rank 21)
"hvad er det du betaler ? mener med hensyn til armbondet " sagde hun roligt
og vendte blikket ind i ilden igen som ikke var blevet mindre kraftig siden samtalen var started
Gæst- Gæst
"Indtil jobbet er udført må det være sådan. det er min egen skyld alligevel." sagde han med et kort suk.
Ahngel- Master (Rank 21)
hun vidste godt det ikke ragede hende men hun var og havde altid været nysgerrig og måtte bare vide det
et kort suk udslap hendes læber da hun så ham ind i øjnendene, så længe siden ... og dog ikke .... eller hva ?
Gæst- Gæst
Ild.. bvah!
Ahngel- Master (Rank 21)
og hvad er der så galt med ilt ? hun så undrendene på ham
jeg burdte ikke udspørge ham om hans tanker mennnn.... jeg er født sådan
"hvad er der galt med ild ?" spurgte hun roligt
Gæst- Gæst
I realiteten havde han intet imod det. han nød at kigge på det, men ville ikke for tæt på det medmindre hans hud ville begynde at sode og blive tørt som papir.
Ahngel- Master (Rank 21)
hun så kort på ham og tænkte lidt "har man flere spørgsmål ?" sagde hun roligt og vendte sig mod ham, så hun ikke længere 'klamrede' sig op til kaminen og ilden
Gæst- Gæst
Ahngel lagde kort hovedet til siden og kiggede ud i det mørke rum med et tænkende blik. Han var stille og lod sin krop sygne hen som var det kun en silhuet for hendes øjne. En grålig masse som var formet som ham, men var stille som en gargoyle på kirkens glatte tag. Ulæselig.. Han drejede hovedet og lod igen sit ansigt træde i fokus, men stadig med det samme blik.
Ahngel- Master (Rank 21)
han havde tydelig vis ikke lyst til at få flere spørgsmål selv...
hun smilede kort og en smugle ondt inden hun lod blikket glide hen til døren hvor de var kommet ind . underligt men forståndene nok han plejer at snakke mere .... men det er jo længe siden.
Gæst- Gæst
Ahngel- Master (Rank 21)
Gæst- Gæst
"Lad os ikke lade det gå til spilde."
Ahngel- Master (Rank 21)
"nej det ville være en skam" sagde hun en smugle koldt "gå eller flyve ?" spurgte hun en kende sarkastisk, da hun vidste at det ville være hurtigst at flyve og også mest parktsik men man vidste jo aldrig med Ahn
Gæst- Gæst
Side 4 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
» Et møde imellem to Noble (Liger)
» Den evige venten i tågens dyb - Liger
» Et møde med herren?- privat Liger
» selvom det ikke er her, så føler jeg den samme sorg... //Liger//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus