Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Unhappy affairs? :: David - Page 6 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Unhappy affairs? :: David - Page 6 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Unhappy affairs? :: David - Page 6 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Unhappy affairs? :: David - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Unhappy affairs? :: David - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Unhappy affairs? :: David - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Unhappy affairs? :: David - Page 6 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Unhappy affairs? :: David - Page 6 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Unhappy affairs? :: David - Page 6 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Unhappy affairs? :: David - Page 6 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Unhappy affairs? :: David

Side 6 af 17 Forrige  1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 17  Næste

Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 6 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Lør 30 Apr 2011 - 20:59

"Det kan vi lige så godt, det er jo tæt på." Han smilede. Han kiggede lidt på hende og tøvede. Han havde aldrig kørt sådan en ting, men havde hun? Han kløede sig lidt i håret og betragtet igen cyklen. Han tøvede. Nå hun krævede et kys af ham, var det så fordi hun ville kysses? Hun havde ikke stukket ham en lussing, men var derimod blevet godt rosenrød i hoved. Han smilede lidt for sig selv og gik hen til hende. Han løftede blidt hendes hage op, og pressede deres læber mod hinanden. Hendes læber var stadig lige så fantastiske som før, bare knap så våde, og de smagte ikke af salt. Han slap hendes læber men ikke hendes hage. "Jeg vil ikke love dig for at jeg kan køre det." Han lod sine læber snitte hendes igen ganske kort, før han slap hendes hage, og gik hen til den. Han stak pengene ned i sin bukselomme, trak motorcyklen ud, og svang sig op. "Hop op." Da hun var kommet op, fik han den startede. Kiggede lidt på instrumentbrættet. Han gassede op, og sat koblingen til, før de fløj afsted. Han havde sådan nogen lunde styr på det, og det gik da også helt godt da han havde kørt lidt tid.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Lør 30 Apr 2011 - 21:09

Ace betragtede David og nød da han valgte at køre, hans læber var som silke i mens hun nærmest blidt gik mod ham og mærkede hans overkrop mod sin og sagde"Mmhh" hun smilede da han slap hendes læber og hun så på Motorcyklen og mærkede så hans læber strejfe hendes igen og hun smilede blot af dette og satte sig så op bagefter og sagde"jeg fandt et kort så vi skal ud på en af de store veje og så igennem Terre for så at tage denne her vej" hun viste ham det på kortet og sagde"og så køre den vej og ja ikke dreje før om laaang tid, jeg skal nok blidt prikke til dig når der skal stoppes eller du kan os stoppe når du vil?" hun grinte let og holdte så blidt om ham og lukkede så øjnene, han havde jo solbriller med så der intet ville ske med hans øjne.
Hun så stille rundt mens de kørte og hun tænkte på alt det der var sket, hun elskede virkelig den spænding men samtidig følte hun sig fortabt, der var intet at gøre end at flygte og flygte fra den ene og den anden person?.
Hun sukkede stille og sagde"tror du nogen sinde vi kommer tilbage igen?" hun så stille på David og lagde så hovedet blidt op af hans dejlige ryg og nynnede stille en vuggevise sang næsten, den var beroligende og lys samt blid og hamonisk, blød i sin undertone og lys i den høje.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 30 Apr 2011 - 21:24

Han nikkede bare til hendes vej forklaring. Han var ikke sikker på han havde fattet den, men han vidste hvordan det skulle være det første lange styk tid. "Jeg skal nok sige hvis vi skal skifte." Han lod maskinen brumme og kørte ellers, og prøvede så vidt muligt at holde sig til fartgrænserne, men han var ikke så perfekt til det. Alt det man skulle holde øje med! Han lyttede til hende, og tænkte så hendes spørgsmål igennem. "Det kommer an på om vi selv vil." Svarede han snus fornuftig. Han små smilede og lod vinden blæse i hans hår. Det var skønt, solens varme, og Ace dejlige arme omkring livet, og hendes hoved mod hans ryg. Meget mere kunne han ikke forlange. Han kørte ud på den store vej som hun havde fremvidst, som måtte være den rigtige for de kom i utrolig fart mod Terre. "Vil du have noget imod vi lever lidt på kanten af loven?" Han mente ikke de skulle stjæle biler og sådan noget, men dyret under dem skulle jo have noget at spise, og den fodre sig ikke selv, man kunne ikke sætte den på græs og så spiste den bare løs.
Han holdt sig fra de største veje og havde alle sanser tændt, så de ikke pludselig skulle komme kørende ind i en politibil. De kom levende der ud. Han ånde lettet op og satte farten op igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 30 Apr 2011 - 22:01

Ace så lidt bekymret på David men rystede så på hovedet og sagde"Nej det ville jeg skam ikke have noget imod du slår dig bare løs?" hun grinte lidt og holdte stramt om ham og prøvede at slappe lidt af, fordi hun havde aldrig brudt loven lidt før ja faktisk aldrig brudt loven hun var blot god til at regne ting ud og sådan så det var ikke fordi alt det hun kunne var noget hun havde gjordt før faktisk?.
Hun kunne se en film og så bagefter kopiere det de gjorde i den temmelig godt så længe det ikke var overnaturligt eller for tungt for hende eller noget man trænede på flere uger så skulle hun skam nok kunne kopier det efter lidt øvelse? .
Hun betragtede David lidt og sagde"så benzin? skal vi blot tanke hurtigt og så køre der fra når vi har brug for det?" hun så lidt undrende på ham og så da de endelig var ude af Terre og snart...... Di Morga.
Hun følte sig lidt sårbar nu og sagde stille"tror du vi har valgt det rigtige? måske tror de jeg er død så, jeg kan vel blot lade som om jeg er en anden måske" hun sukkede, det var en dum ide, hun kunne ikke blot vildt meget fuske jo?.Hun kyssede blidt Davids ryg og elskede at han kørte så hun kunne tænke og faktisk falde lidt i søvn op af ham?.
Hun vågnede dog hurtigt da hun hørte lyden af en bil suse forbi dem og så undrende rundt i det, det var blevet mørkt allerede!?.
Hun så undrende på David og sagde"skal vi finde et hotel?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 30 Apr 2011 - 22:19

Han smilede over hendes kommentar. Hun fik ham til at lyde som en tyv, der bare stjal med arme og ben. Han kørte videre i sine egne tanker da hendes stemme brød igennem hans tanker. "Ja, det var min ide, din lille vens ... maskine her er ikke noget miljøvenligt dyr." Han klappede den lidt på styret. Han gassede op da de kom længere ud af byen. Han grinede hånligt. "Åh, nej, nej, det tror jeg ikke. De fandt dig på et hotel, og du forsvandt ud i den blå luft. Hvad ville du sige, hvis du var et normalt menneske og den person du jagtede forsvandt, uden at efterlade noget, ikke engang en væltet skraldespand? Så ville du være sikker på at denne person ikke var styrtet væk i alt hast, men havde været roligt, og passede på ikke at vælte skraldespande." Det var underligt at hun kyssede ham på ryggen. Ville hun så gerne kysse ham. Han storsmilede og var glad for at han sad med ryggen til hende. David havde ikke bemærket hun var faldet i søvn, hvilke nok også var godt, for han ville helt sikkert være flippet ud hvis han fadt ud af det.
Stilheden han havde kørt i i så lang tid, var blevet normalt for hans øre, så det gav et sæt i ham, da hun sagde noget. Han nikkede og drejede ind første gang han så et hotel. Han fik hende til at tage armene til sig så han kunne komme af. Han var godt stivbenet så han tog sig en lille hoppe-danse tur for at få liv i bene. Han så en smugle sjov ud. Han lignede en der prøvede at vække sine fødder, men de var begge helt væk. Da der endelig var kommet liv i dem kiggede han op på hende. "Jeg ender med at blive hjulbenet af det her." han grinede og trak Ace med ind på hottelet hvor der sad en kvinde bag skranken. Han gik hen til skranken og kiggede på priserne. Han kiggede lidt på kvinden, og der efter Ace. "Et værelse til to." Sagde han, og skubbede blidt Ace bagved, mens han hviskede hende i øret. "Det jeg gør lige om lidt har du slet ikke set hvis nogle spøger, du ventede udenfor til jeg kom." Han smilede og ventede på damen skulle få klikket sig ind på sin computer. "Ja, vi har et rum til dem Herre." Davis gik om bag skranken og kiggede på skærmen. "undskyld herre, men ..." Davis havde kigget på skærmen hvor der var en lang liste med navne på dem der boede på hotellet. Han lænede sig ned over damen, og pressede sine læber mod hendes. De var bestemt ikke lige så gode som Ace, de var hårde og slet ikke så bløde og dejlige som hendes. han pressede kvinden ned i stolen, så hun måtte ligge alle kræfter for at fjerne ham. Da det endelig lykkes ham smilede han kort. "Undskyld, jeg finder et andet hotel." Han gik tilbage fra disken, og tog blidt Ace hånd, og førte hende ned af en gang.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 30 Apr 2011 - 22:29

Ace så undrende på David da han pludselig havde givet et spjæt fra sig? det var yderst mærkeligt i hendes øjne dog havde hun jo os slumre sovet hele vejen næsten nær et hotel og han havde vel hørt på bilerne og sådan, så hun havde jo ikke snakket som et vandfald som hun syntes selv hun gjorde? så det var vel derfor han havde givet sådan et spjæt fra sig. Hun slap ham stille og så på hans underlige dans og holdte sig så for munden med hænderne og grinte let mens hun betragtede ham med dette her 'du ser temmelig sjov ud' blik hun gav ham nu og da?.
Ace så undrende på David da de kom der ind og hun blev skubbet bagud?. Hun så lidt på David og bed sig let i underlæben af fustration som altid når der var et eller andet der gjorde hende nysgerrig eller stresset af visse tanker. Ace så på i det David gjorde dette og hun stod som en statue og så helt lammet ud? KYSSET HAN LIGE HENDE TØSEN!?.
Hun så undrende på ham og lidt mopset egenlig i det han tog hende i hånden og gik ned af gangen?. Hun forstod intet i dette der var da et rum? men hvad var det damen ville sige...
Hun så lidt på David og sagde"Hvad laver du!?... hvor skal vi hen... ville du ikke finde et nyt hotel david!?" hun så undrende på ham men fulgte ham dog som han trak hende ned af gangen og hun var i total forvirring?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 30 Apr 2011 - 22:42

Han smilede til hende. "Beklager kysset, men jeg skulle have fat i den her." Han viftede med et værelses nøgle foran hoved på hende. "Ejerne vil meget muligt først være hjemme imorgen, så vi har god tid til at se hvad de har, og få sovet ud." Han smilede, og trak hende med op til værelset, og låste op. Ganske hyggeligt værelse efter hans mening. Han vendte sig om mod hende med et smil. "Hvad syntes du?" Han gik over mod skriveboret og åbnede skabet og tog nøglerne og satte dem i pengeboksen som jo altid befandt sig på et hotel. Han åbnede ind til et par mørke læder punge. "Penge." han smilede og viftede med dem foran hendes næse. "Ja, beklager, men man skal jo have en god start kapital, og jeg skal nok lade være med at gøre det igen." Han gik hen og smed sig på sengen. Hvor han egelig havde fået ideen fra i starten vidste han ikke, men den var pludselig poppet op i hans hoved, og så skulle den afprøves.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 30 Apr 2011 - 22:56

Ace stoppede stille op og rømmede sig let i det hun så bagud og sagde"sikker på de ikke finder ud af det og nu er vi jo mere lovløse end før!?" hun gik stille med ham dog og da værelset blev åbnet så hun rundt og det var faktisk virkelig smukt og stort dog... da han smed sig i sengen efter at ha punget hele pengeboxen op stod hun der lidt helt rød i hovedet af flovhed i det hun pegede på sengen eftersom der ingen sofaer var andet end stole... hun så på ham og sagde"d...d...der er kun en SENG!?" hun så flovt væk og sagde"Jeg ved nu ikke øhm gulvet ser temmelig behageligt ud måske jeg skulle sove der" hun så let op af sine ben, de var beskidte fra vejen af dog følte hun at hun havde været i bad de fleste gange af sit liv dag efter dag og hendes hår kunne vel tage skade af det dog... hun skulle have afbleget sit hår? det gik ikke med blåsort hele tiden, de ville blot finde hende igen.¨Hun sukkede stille og fandt afblegning frem og så ind til sove værelset og sagde"du vist en rigtig lille lærenem kriminel hva? det vist lige det miljø du passer til" hun blinkede til ham eftersom det var ment i sjov og så gik hun ellers ud på badeværelset dog uden at ha sagt det til David i det hun smed tøjet der ude og samlede det sammen og lagde i et hjørne og startede så bruseren og gik ind under det i det hun smørte dette specielle afblegnings aftræknings farve i og trak nærmest farven ud ved at glatte sit hår utallige gange med fingerne og til sidst... var hendes hår en cocio... brun, lys meget lys men virkelig smuk cocio brun?!.
Hun så på sine lange hårlokker der til til midt på ryggen og lige dækket hendes barm i det hun rødmede let, det var lang tid siden hun havde set sin normale hårfarve, hun lignede en uskyldig skole pige for ikke at sige løve unge? vis man skulle efterligne hende med noget.
Hun gik flovt ud af badet efter at ha vasket sig med shampoo der duftede af en slags ? frugt blanding og svang så håndklæde om hendes krop og så på sit våde hår og tørret det let med en lille hårtørre der var der ude og sagde så"Øhm David?" hun gik stille ud fra badeværelset og sagde"nu må du ikke grine" hun rødmede let over kindbene i det hun stille gik ind i det rum han var i og så smilede hun flovt og sagde"Hvad syntes du?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 30 Apr 2011 - 23:06

Han var lige ved at få et krampelatter anfald da hun sagde det med sengen. Han lod hende ævle løs om at hun ville sove på gulvet, hvilke hun på ingen måde ville få lov til, om han så skulle sidde på hende hele natten. Han lod hende gå ud på toilettet for at afblege sir hår med det hun nu havde i hånden. Selv havde han ikke forstand på det, og brugte det heller aldrig. Han kom op at sidde imens hun ordnede sig ude på toilettet.
Kriminel? Ja, det kunne han nok sagtens blive, det var ikke noget han selv havde skænket en tanke, men nu hun nævnte det.
"Hvorfor skulle jeg grine"? Han rejste sig op og kiggede på hende da hun kom ud med sin løve pæls. "du ligner en løve." Han kig lidt om hende, som om hun var en statue som han skulle vurdere prisen på. "Men jeg kan lide det, klart, helt klart." Han smilede let til hende. "Ehmm ... kan det der håndklæde holde, ellers tag lige noget tøj på, hvis du ikke vil strippe foran mig, nej, jeg skal ikke rive tøjet af dig." Han havde en ide men han ville først vise, hende den når hun havde fået noget på, der sad fast, så hun ikke pludselig tabte håndklædet og stod helt nøgen foran ham. Hun ville sikkert blive mere rød i hoved end en tomat, enten af vrede eller af flovhed. hvis det skulle være, skulle det være af flovhed, han ville ikke se løvinden blive sur.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 30 Apr 2011 - 23:33

Ace rødmede mega over han sagde det med at hun lignede en løve det var som i gamle dage undtagen han mente det nu sødt. Hun smilede sødt med lukkede øjne et sekundt med hovedet let på skrå og sagde"Hihi" i det hun gik hen til sin taske og fandt en tshirt i grå og så nogen hotpants i sort og tog det så på efter undertøjet var dog kommet på og gik så hen til David og sagde stille"Okay hvad ville du mig så egenlig?" hun grinte og sagde"fordi du ville jo ikke ha jeg smed tøjet foran dig som en eller anden stripper vel så forklar mig lige hvad det er du har i tankerne nu og husk jeg sover på gulvet i nat" hun smilede og sagde"fordi du skal ikke, du har reddet mig 2 gange så det er min tur til at vise min taknemmelighed hvilket jeg vil gøre så godt som jeg overhovedet kan!" hun grinte let og nussede blidt David hen af kinden og gik dog hurtigt hen til det lille køkken de havde og tog noget vand hurtigt og sagde"Mmhhh smagte fantastisk!" hun grinte let og rakte så tunge til David og gik så hen til ham igen og ventede spændt på at se hvad det egenlig var han ville gøre?.//ikke så meget sorri hehe xD det blev temmelig kort//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 30 Apr 2011 - 23:42

Han smilede da hun havde fået klunset på og drukket sit vand. han gik hen til hende og kiggede ind i hendes smukke løbe øjne. "Jeaaa ... den der seng der, som du ikke vil sove i." Startede han ud, og skubbede hende blidt op af muren, og tog fat i hendes hender, og holdt dem op af muren. "Lad os sige, at hvis du kan komme væk fra mig, så sover jeg i sengen, hvis det ikke lykkes sig, så sover du i sengen." Han smilede og ventede på hendes kommentar. "Og hvis du ikke selv vil ligge dig i sengen sætter jeg mig på dig hel natten." hans hænder holdt blidt, men bestemt fast i hende, så hun ikke skulle forvente at komme nogle veje. "Men du må godt give op, men så sover du i sengen." Han smilede stort til hende og syntes selv ideen var helt igennem gennemført. "Så ja, du bestemmer selv." Han hvilede sig op af muren, med hendes håndled i hans hænder, så hun ikke kunne komme ud med mindre hun begyndte at slå fra sig eller noget.
//Intet problem ^^//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 1 Maj 2011 - 0:08

Ace så temmelig chokeret på David og sagde lettere synkende af skræk over den måde han vendte 180% på? , dog ikke skræmt som i bange men sådan lidt ' what the fuck ? happend there?'''.. Hun så lidt på David i det hun sagde "ja hvad er der med den der seng der?" hun grinte let og så udfordrende på ham dog da hun mærkede ham tage fat i hendes hænder om håndledene tenmelig stabilt og med et godt tag blev hun lettere nervøs i det hun mærkede muren bagved sig og rødmede let over kinderne og så uskyldig men os sensuel ud i det hun jo stod i hotpants der dækkede lige ballerne af hendes og så i en tshirt der var lidt ned ringende. Hun så let på ham og følte en varme slå mod hende, der hvor han rørte ved hendes hænder, som var der kommet en pludselig feber hun ikke kunne slippe væk med, mens man kunne se ud til poolen og den blå himmel ude ved stuen hvor køkken og stue var sammen. Hun følte sig flov og sagde temmelig sensuelt i undertonen af hendes lyse dog smukke bløde stemme der lå dejligt i ørene på en"j...jeg ... David.. slip jeg vil lægge på gulvet... du har reddet mig" hun så let ud til at svede dog var det ikke tydeligt, andet end man kunne mærke hendes krop blive lettere varmere, og hun følte en trang til at kysse David efter 10 minutters kamp på at komme fri. Dog kunne hun ikke komme fri. Hun gik let blød ned i knæene stadig med David holdende hende fast og sagde"jeg ber dig slip nuuuuu jeg gir mig ikke" hun sukkede let og følte sig så draget mod ham dog... hun kunne ikke blot overfalde ham her og nu!?.
Hun så flovt på ham med denne uskyldige skole anime pige rødmen over kindbene mens hendes åndedræt blev lavere og mere sensuelt i det og hun mærkede en varme nærmest lægge som et slør over hende i det hun sagde"david du kan ikke få mig til at ændre mening" hun smilede lidt drilsk dog os temmelig flovt i det hun så lidt rundt og ville prøve at undgå at betragte David fordi hans berøringer føltes... så dejlige selv om det blot var om hendes håndled så var hans hænder dejlige og stærke... han føltes mere magtfuld nu og hende som det lille dådyr?..."hvad vil du gøre ved det store stygge ulv? du kan ikke holde mig forevigt" hun smilede drilsk og udfordrende til David i et lumsk smil der sagde alt at hun var lidt legesyg nu.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 1 Maj 2011 - 0:22

Han kiggede på hende, og rystede på gulvet. "du ligger i sengen, og kun hvis du kommer fri, får du lov til at få din vilje." Han smilede bare til hende mens hun prøvede at komme fri. Han afventede bare hvornår hun gav op. "Jamen så holder jeg dig, og det hjælper ikke at trække på ordene." Han grinede let og holdt hende stadig fast. Han kommenterede ikke hendes næste udbrud af vilje fasthed. Han blev hvor han var, om han så skulle stå op hele natten.
"Hvis jeg var det lille dyr og du var den store ulv ville jeg give op." Han lænede sig længere ind over hende, så der kun var fem cm. mellemrum mellem dem. "Give op ville jeg." gentog han, med et grin og kunne næsten 'mærke' varmen fra hendes krop. Hendes læber så meget tillokkende ud, men han holdt sig fra dem, selvom han stadig kunne mærke kvindens læber mod sine. Irriterende. "Give du ikke op min lille løve." Han lænede sig længere ind over hende så der blev endnu mindre plads mellem dem. Han ændrede sin stilling på hænderne, så han ikke havde fat længere direkte rundt om hendes hænder, men pressede nu hendes håndflade mod vægen. Tomme og lille finger rundt og armen, og de tre andre fingere lå i hendes bløde håndflade.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 1 Maj 2011 - 0:41

Ace mærkede ham komme tættere på og mærkede sine bryster presse sig let mod brystkassen af David da han endnu en gang rykkede tæt på og hans afstand blev minimalt mindre ligesom vis man boede over i japan, deres privat eller nærmere deres personligheds rum var blot 10 cm? det ville sige at de kunne nærmest stå og ånde dig direkte op i ansigtet!?.
Hun så lettere forskrækket på David og følte sig virkelig som et lille dyr nu og vis dette var en tegnefilm eller noget ville hun være krympet til umådelig lille minimal størrelse mens hun følte sin krop og især ben ryste neden under hende af selveste skræk og lyst til at gøre noget uforglemmeligt dog gjorde hun intet andet end at stå der og prøvede at trække vejret der syntes at være umuligt nu, som trak hun vejret ind men der kom ingen luft ind i hendes lunger skønt der gjorde men sådan føltes det ikke og især ikke med hjertet bankende hurtigt som om hun havde løbet marton, sådan sad hjertet ved hendes bryst og prøvede nærmest at bryde igennem!?.
Hun mærkede den dejlige brise der gjorde hun kunne rykke sig lidt og sagde så"Jeg..." hun kunne ikke få sig selv til at sige ordene men de var for lokkende i det hun så ham direkte i øjnene med de gylden brune løve øjne og sagde så stille hviskende i hans øre"kun vis den store stygge ulv os deler sengen med mig så ellers vil jeg ej give mig" vis han sagde ja til dette ville han slippe og så ville hun falde ned på knæ og mærke gulvet mod sine håndflader vis han da slap hende, ellers ville hun blot mærke sveden mere og følte at hun slet ikke ville kunne trække og bede David om at rykke sig på afstand og så lukke øjnene let af desperation?.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 1 Maj 2011 - 1:00

Han lod blikket glide ned over hende. Hun åbnede de fine læber, og skulle til at sige noget, men der kom kun et ganske lille 'Jeg ...' ud. Han ventede på hun skulle sige mere men begyndte at tvivle på at der kom noget, da hun så endelig kom med et svar. Som en lav hvisken. Han stod lidt stille og tykkede på den. Han havde alligevel ikke troet den ville komme fra ham. Han hun virkelig så meget tiltro til at han ikke ville kaste sig over hende, i begær efter hendes dejlige krop? han smilede. "Det kan ulven accepter." Sagde han blidt og trak sig tilbage fra hende. Ganske forsigtigt slap han hendes hender og kiggede på uret ved det ene sengebord. "Det er vel også på tide at få sovet, vi skal vel op imorgen og køre videre inden vi får et helt hotel på nakken." Han smilede og gik om på den anden side af sengen. Trak den dynen væk så man kunne se den hvide madras. Hurtigt trak han sin t-shirt af, og åbnede sine bukser, og trak dem lidt efter af, før han hoppede ned i den bløde seng, og trak dynen op over sig, og kiggede på hende med en letter bekymret mine.
//Jeg smutter i seng nu, så godnat :-)//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 1 Maj 2011 - 1:19

Hun smilede lidt henrygt faktisk over at han sådan sagde ja efter at ha tænkt lidt over dette, dog vis han kastede sig over hende ville hun nok ende med at lade ham gøre det skønt... det ikke lå til hendes familie at give sin renhed og jomfruelighed så let ud dog vis man var fyr ja men kvinde nej!.
Hun så lettere fortryllet på David og følte sig fanget i hans drømmende øjne mens hun stille stod op af ham let og rødmede så og sagde"tak fordi du rykkede dig" hun gik let ned i knæ da han rykkede sig og pustede ud som var hun virkelig lettet og pakkede så sine ting efter noget tid da hun var kommet til kræfter igen og lod sine øjne af løve gylden brun betragte ham med et begær der var voksende dog smilede hun nervøst og så hurtigt den anden vej og bed sig let i underlæben og sukkede stille. Hun pakkede tasken og stillede den klar til at løbe vis de endte med det i morgen og sagde så da hun gik hen mod ham men stoppede dog op da han smed tshirten og vendte sig let om og stod der som en statue og tænkte med alle mulige tanker læggende oven på hinanden igen og igen*OMG! OMG! ?? han smider bukser og det hele!?.* hun stod der lidt nervøst og vendte sig så om mod David og så lidt på ham og sagde flovt"kigger du væk?" hun trak blidt sin tshirt i grå af, og så bagefter åbnede hun knappen blidt på sine shorts og trak dem ned om anklerne på sig og så flovt mod David i det hun stille trådte hen til sengen iført stram smuk sort silke bh og så silke sorte trusser der passede til i det hun lagde sig blidt ned under dynen og så flovt på David og vendte så ryggen blidt til ham og lukkede så øjnene stille i og sagde"godnat David" hun smilede lidt. Den nye side hun havde set af David det var måske hans dæmoniske frækhed der havde kicket ind og hun kunne nu godt li den faktisk? meget udfordrende og vovede mere magtfuld og stærk.. den klædte ham dog, elskede hun jo alt ved ham men stadig...
Hun smilede lidt og lagde sig så til rette og var næsten ved at falde i søvn...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 1 Maj 2011 - 20:09

Han kiggede væk mens hun smed sit tøj, men kiggede tilbage da han mærkede hende sætte sig i sengen. Han vendte sig om, og kiggede på hendes ... krop. Han pressede lidt læberne sammen og lage sig helt ned mens han stirrede op i loftet. Han stønnede lavt og kiggede på hendes løve hår der havde spredt sig ned over madrassen og puden. "Godnat ..." Han blev ved med et kigge på hendes hår, og tog så blidt en lok af det uden at rive i det. Han lod fingerene glide over det og mærkede hvor blødt og dejligt det var. Det passede godt til hende, og hun lignede en rigtig lille løve, med en smuk manke, gylden pæls/hud og de smukke øjne. Han slap hendes hår, og vendte sig om på maven, og vendte hoved den anden vej.
Han lå og stirrede ud i luften i lang tid, uden at tænke eller gøre noget, før tankerne lige så stille kom dryppende ned i hans hoved, som en utæt vandhane. Ace havde været enorm tiltrækkende på ham da hun havde stået der i sin silkeundertøj der passede så godt til hendes chokolade farvet hud. Hun lignede næsten noget der ikke kunne være rigtigt, noget han bare drømte. Det ville da så helt klart blive den bedste drøm han nogensinde havde haft. Han smilede og vendte sit hoved om, mod hende, og faldt lidt efter i søvn.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 1 Maj 2011 - 20:21

Vis der var noget Ace havde lyst til lige nu så var det at vende sig om mod en smukke David og berør hans veltrænede krop, den var som en herskers, nej bedre som en guds, den var ikke for overtrænet og grim men den var smuk og stram og perfekt trænet og flot og ikke for pumpede i det og så den måde han havde været på i dag, fræk og flabet, samt meget dominerende og mandig, hun følte sig så heldig at være ved siden af ham. Ace vendte sig ikke om da hun næsten var faldet i søvn, men hun mærkede den dejlige berøring af sin løve manke, det føltes så vidunderligt at blive berørt på den måde han gjorde det på, med respekt og omhu, han ville slet ikke møve sig på eller noget`?, hun var ligeglad om han elskede hende eller ej, så længe han stadig havde denne tiltrækkelse til at berør hende eller blot kigge på hende så ville hun følte sig lykkelig og hel?.
Hun smilede lidt for sig selv og lod et blidt mmhh slippe gennem læberne men fik det dog hurtigt ændret til en lyd af søvn og strækkelse da hun blidt vendte sig om da han gjorde.
Hun betragtede hvordan han på en måde gemte sig væk med ryggen til hende og hun kunne ikke lade vær med at få et smil over de rosa røde læber af hendes i det hun strakte se små smalle dog lidt lange finger frem mod ham med de glinsende negle der var smukt formede og lidt bue formede over neglen, ikke firkantet eller spids og grim men i en smuk bue foran. Hun var lige ved at rør hans blide skind hans smukke hud men gjorde det ikke, hun trak forsigtigt og nervøst hånden til sig og tog blidt om den med den anden hånd som ville hun lidt trøste den for ikke at ha rørt ved den gyldne gude ligende fyr med det smukke hår der så, så sødt ud. Hun hadet lidt kort håret fyre eller for langhåret men.. dette her hårlængde var perfekt og dejlig.. ikke for lang ikke for kort...
Hun smilede lidt inden hun stille faldt i søvn og vågnede lidt sent næste morgen nær morgenmads tid ved 12 tiden hvor hun satte sig op og strakte sig med et gab og uglede så let sin løve manke i cocio brun og så rundt med de gyldne løve lyse brune øjne og sagde stille"david?" dynen gled blidt ned af hendes overkrop og flashede let hendes silke glinsende sorte bh der sad let som var det en PUSH UP... skønt det ikke var det. Hun så stille rundt og lagde hovedet let på skrå..*hvor mund han er?*

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 1 Maj 2011 - 21:05

Han vågnede og kiggede rundt. Tiden vidste han ikke, men det betød ikke så meget. Han stod op, og trak i tøjet mens han prøvede ikke at vække Ace, hvilke lykkes! Han listede ud af værelset, og tog nøglerne med. Han låste døren, men den kunne åbnes inde fra. Han listede nedenunder, hvor han kiggede rundt. Det var en anden kvinde bag disken. Han gik forbi hende og gik videre rundt på hotellet uden helt at vide hvad han skulle. Han stoppede op ved poolen som lå indenfor. Der svømmede nogle børn. Han smilede lidt for sig selv, ved mindet om deres svømmeture. Den ene knap så rar. Han gik videre og kiggede rundt, men fandt ikke noget. Han gik tilbage mod lobbyen, hvor han hørte nogle stå og råbe og skrige. Han kiggede ind. Det var en mand og dame der stod og råbte og skreg om at deres nøgle var væk, og det da ikke kunne passe. Kvinden bag disken prøvede forgæves at dæmpe dem. David satte tempoet op, og til deres værelse, hvor han hurtigt åbnede døren og kom ind. Han kom ind på værelset og kiggede kort på hendes smukke bryster og overkrop. Han greb fat i hendes tøj og smed det over til hende. "Vi skal være væk om et minut." Han gik over mod vinduet og åbnede, mens han tog tasken og ventede på hun skulle komme i tøjet. Da hun havde fået tøj på, hoppede han ud og lande to en halv meter lande han. han kiggede op på hende, og smed tasken. "Hop ned, skal nok gribe dig hvis jeg skal, men bestem dig hurtigt." Han havde efterladt nøglerne på det ene sengebord.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 1 Maj 2011 - 21:13

Ace gabte let i det hun stivnede af skræk og sagde"HVAD!?" hun betragtede ham i det han kastede tøjet mod hende og hun fik blot lige shorts på uden at knappe dem så hendes silke gstrengs agtige trusser var blottet foran og hun iførte sig en skjorte hun ikke knappede i det hun sku ikke havde tid til at tænke på at få tøj på!?. Hun så mod David da hun kom hen til vinduet og så sin sorte taske i hans hånd og sagde"DAVID!?.. har du alt??" hun så rundt og nøglerne til motorcyklen måtte han jo ha så da hun gjorde klar til at hoppe sagde hun"Okay så grib mig!" hun lukkede let øjnene i, i det hun hoppede, iført hvide shorts, meget blottende og så hendes åbne skjorte!?, der var hvid blå i det og landet i favnen af David og listede væk med ham i det de endelig kom hen til deres motorcykle fik hun lukkede sine shorts dog skjorten var der åbenbart ikke tid nok til at knappe i det hun smed sig på bagpå og da de havde kørt i nogen timer fik hun David til at stoppe ved et sted hvor der stod en bænk blot midt ude i det hele ?... hun gik af motorcyklen og sagde"Gaaard det koldt sådan her på blot en motorcykle.. uanset hvor varmt det er nu så alt den blæst" hun begyndte let at knappe skjorten og fandt sin overtrøje med lynlås og tog den over dog så skjorten stadig kunne ses og fandt så nogen sandaler og spændte dem på sine bare fødder og så på David lidt undrende og sagde"Hvorfor alt den hast egenlig? altså jeg løb nærmest nøgen der ud fra jo!? hvad ville du ha gjordt vis jeg havde været i bad??" hun sukkede let og strøg blidt det løve brune hår bagud og sagde"Nårh men hvor skal vi så nu hen" hun lukkede for tasken og trak let vejret i det hun lagde sig på gruset under hende på P stoppet og sagde"Maaan? jeg helt udmattet ?" de havde dog kørt i 2 timer men stadig... hendes ben gjorde noget ondt... efter samme stilling så lang tid.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 1 Maj 2011 - 21:25

Han greb hende, og satte sig op, og ventede på hun skulle komme op, imens han kørte afsted i alt hast. Han var ikke helt sikker på hvor de var, men nu kørte han lige ud, og så måtte de vel finde et sted at være.
Da de stoppede lænede han sig op på motorcyklen og kiggede på hende. Han betragtede hendes overkrop, mens hun dækkede den til med sin skjorte og en ekstra trøje. Han grinede. "Jeg tror de vil kigge lidt hvis der lå en halvnøgen dame på deres værelse." Han mente dem der havde stået nede i lobbyen. "ejerene af værelset kom hjem her, og du har sovet til middag. Have givet dig samme tid, ellers måtte du jo hoppe ud uden tøj på, og tage tøj på udenfor, men nu har du været i bad ... en million gange på de sidste par timer, så du burde være ren." Han rejste sig op fra motorcyklen og satte sig ved siden af hende. "Til Spanien, det sagde du at du ville." Han kastede et blik op i den blå himmel. "du er da velkommen til at tage et powernap."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 1 Maj 2011 - 21:29

Ace så lidt på David og rakte så tunge af ham med sin lyserøde sensuelle lille tunge og sagde"Baaaaah David du altid så rap i munden hva,???" hun smilede lumsk i det hun rejste sig op på alle fire og lignede en rigtig løvinde i det hun pludselig lå oven på ham da han lagde sig ned og smilede så lumsk til ham og slikkede ham op af kinden, ikke over vådt men lidt dog.
Hun grinte så let og lod sig hæve over ham med bene ud til siden og ham imellem og berørte sit dejlige brune hår med sine finger og så ned på ham og sagde"MUHAHHAHAH! nu er du os bare helt ren for 100 milioner tusinders gang smartass" hun blinkede da hun sagde smartass i det hun jo ej mente noget af det hun sagde ondt men på en sød måde og det kunne skam også godt høres i det hun havde denne søde legesyge stemme dog for at være yderst træls overfor David smilede hun i det hun stille knappede sin skjorte lidt op og hviskede i hans øre"ærgeligt du aldrig får mig at se nøgen igen hva badass" hun smilede lidt og knappede så skjorten op igen i det hun ikke ville blotte sig for ham dog lidt var blottet indtil hun fik knapperne knappede over og skulle så til at gå af ham og sagde mumlende for sjov dog ikke surt lydende"powernap baah det har jeg skal ikke brug for, jeg kan sagtens køre motorcyklen vis det skal være"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 1 Maj 2011 - 21:43

Han kiggede overrasket på hende da hun satte sig op på ham. Han kiggede mere overrasket på hende da hun begyndte at slikke ham. Han sukkede og smilede lidt da hun kaldte ham Smartass og der efter fulgte et nyt navn; Badass. Han sukkede og grinede da hun begyndte at åbne sin skjorte, men derefter lukkede den. "Pas på min lille løve." Han satte sig op og trak let på skulderen. "Hvis du vil, så er du velkommen, men jeg kan altså ikke rede dig hvis du køre galt med mig." Han blinkede let, og fik sig befriet fra hendes ben. "Men hvis du vil, så er du velkommen." Han børstede sine bukser af og smilede til hende, før han rakte en hånd frem, for at hjælpe hende op. Han betragtede motorcyklen. "Men hvad bestemmer du dig for?" Han ville gerne til at videre så de kunne komme så langt væk fra Di Morga som muligt. "Men når du vil Spanien, hvad skal vi så lave når vi er der? Og jeg skal da lige sige jeg ikke kan snakke spansk."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 1 Maj 2011 - 21:48

Ace lagde hovedet let på skrå og sagde"leje et hotel igennem mine forældres navn fordi så vi langt nok væk og der er en dejlig strand og alt muligt vi kan lave ? og tage på forskellige hoteller og måske du blot skulle gøre så?" hun grinte og smilede lumsk" du skulle jo nødig kunne rage på mig i mens jeg kørte så ville jeg da ihvertfald køre galt, og jeg ikke bange for dig store stygge ulv" hun rakte blidt tunge til ham igen og gik så hen til motorcyklen og sagde"Nååårh vil du til afsted ulv eller skal vi strande her? ude midt i ingen ting" hun grinte let og ventede til han ville sætte sig op så de endelig kunne komme afsted.
Hun følte sig rigtig glad for at han var ved hende og det ikke var en eller anden hun skulle tilbringe sin tid med.
Hun så lidt på ham og sagde da han satte sig"Altså jeg ikke meget for det og jeg gør det heller ikke ekstremt men vis vi løber vildt tør for penge så strip er virkelig gode tjente penge og hurtige, jeg stripper blot lidt ryster med røven og så er det det, penge her og der, så behøves vi ikke være bange for at gå falit..." hun så lidt på David og sagde"så hvornår regner du med at det er sikkert egenlig at tage hjem af igen?, de vil vel søge hele Terre igennem nogen gange og så er det vel det med lidt eftersøgning stadig... måske nogen måneder eller blot.. 2 ?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 1 Maj 2011 - 22:04

Han sukkede og rystede let på hoved. Men det lød da ikke helt galt. "Okay, det bestemmer du selv. Hvem siger jeg vil rage på dig?" Da hun ikke så ud til at ville svare direkte på om hun ville køre, trak han let på skulderende og satte sig op. Han ventede på at hun skulle komme op, men drejede hoved om mod hende med et ryk. Han åbnede munden for at sige noget, men lukkede den hårdt sammen, så man kunne høre lyden af hans tænder der ramte hinanden. Han kiggede køligt på hende, og startede motoren. "Hop op, jeg ved det ikke." Han var blevet overrasket over hendes udbrud om strip, og faktisk også letter vred på hende. Han hade stripper og luder, og ville ked af det hvis hun begyndte på det. Han startede motoren da hun satte sig op, og kørte. Hans hænder knugede vredt omkring styret. hans tænder var presset mod hinanden. Han fattede ikke hun ville gøre det. Han ville blive enorm skuffet over hende hvis hun gjorde. han havde troet der var mere i hende, men det var der måske ikke? Det håbede han ikke, men det glæde ham dog lidt at hun havde sagt hun ikke var meget for det, men at hun overhoved tænkte på det!

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 6 af 17 Forrige  1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 17  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum