Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Unhappy affairs? :: David
Vie La Mort :: Di Morga :: Terre :: Metroen
Side 8 af 17 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 17
Sv: Unhappy affairs? :: David
Han smilede og fortsatte snakken fra sengen, som om hun ikke sad helt nøgen foran ham. "Hvad vil du så se i tv'et?" Han holdt sit blik rettet mod hendes ansigt og turde slet ikke tænke på hvordan han ville reagere hvis hun rejste sig op, så for at skåne sig selv og vel også hende, lå hans blik på hendes ansigt, og ikke under hendes hals. Han havde trukket ben op under hagen og kiggede på hende med et smil, mens han ventede på svar.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun så lidt ned og sagde"årh? er du sikker" hun grinte let da hun tænkte på chokolade løve og slikkede sig let om læberne og lænte sig lidt hen af mod David og så flovt på ham og sagde fordi det måtte jo ikke være behageligt at sidde sådan"h...hvad vis din chokolade løve ikke øhm.. ikke rødmer vil du så?... måske for min skyld my dear" hun så bedende på ham, ikke fordi vis han så gerne ville have dem på måtte han da gerne vis han havde det bedre sådan men vis det blot var fordi hun ikke måtte rødme"jeg rødmer ikke fordi det ubehageligt at du ved det... je...jeg rødmer fordi til tidere kan jeg ikke gøre andet end at lade lysten stige mig til hovedet og så lade som om at det flovt skønt min krop mener noget helt andet" hun så flovt væk og rødmede af sin tanke gang over David og trak så let bene til sig og så mod ham og smilede så nuttet som om intet af det hun havde sagt... var sagt ?..."Så nu er der plads til dig tihi!" hun grinte let og smilede i det hun strøg hovedet blidt bagud og lod øjnene lukke og sagde"mmmmhhh det så dejligt det varme vand, blot at slappe af og nyde at lægge her eller lægge og lægge men stadig"
Gæst- Gæst
//Jeg smutter i seng, så nat nat//
Gæst- Gæst
Men hun holdte vejret så godt hun nu kunne og mærkede hvordan rødmen dulmede af da hun ikke mere havde det sådan helt vildt... flovt over at se ham og så tænke på han var nøgen og hun nærmest kunne glide op af hans krop smidigt og glat, og ville så ende med at kunne kysse hans hals og måske give ham små love bites mens hun kunne lade fingerspidserne udforske hans smukke krop og mærke sine bryster op af hans overkrop mens hun kunne mærke noget andet og det ville sikkert føles fantastisk.
Ace så ud til at være røget til drømme land i det hun smilede helt drømmende og lukkede øjnene så småt og blidt strøg lidt vand op over brysterne på sig selv så lidt var blottet af bølge gangen dog ikke for meget i det hun tog lidt skum hen til sig så hun skam var dækket igen og så mod David som os havde skum ved sig og sagde så"Såååååå David? er du okay? altså.. ved at være så tæt og heeeelt nøgen på din chokolade løve?"
//ok ^^ nat nat//
Gæst- Gæst
Han lage hoved lidt på skrå, da hun kom op, over vandet. Han trak endnu en gang på smile båndet over hendes kommentar. "Hvorfor skulle jeg ikke være det? Så længe min chokolade løve ikke smelter i vandet." Igen så hendes læber enorm tiltrækkende ud, røde, fyldige, og vandet der gled ned over dem. Hele hendes krop glinsende af vand. Det lignede hun havde fået en omgang lak.
Han strakte din ben og sukkede. "Men hvordan har min lille chokolade løve det med det?" Hans blik gled ned over hendes afbleget hår før han de så faldt på hendes øjne. "Jeg taler ikke ud af erfaring, men det er bare et spørgsmål ..." Han stoppede op kort, og kiggede ned af hendes krop. "Når man flygter, plejer man så ikke at være beskidt? Eller knap så ren?" Han kiggede op i loftet et kort øjeblik, og kiggede så tilbage på Ace. "Jeg tror aldrig jeg har set nogle der går så ofte i bad, som du gør, plejer du at gøre det eller?"
Gæst- Gæst
Hun strøg sine finger blidt op af hans side for så at lade den lange smukke finger med de skindende glas ligende negle glide blidt over hans skuldre og tage let om hans nakke og være tættere op af hans nøgne krop med hendes nøgne krop og hun smilede så lumsk i det hun kyssede ham igen og blidt førte kysset ned af hans kæbe og ned til halsen hvor hun lod et slik af vådhed fra vandet glide op af hans hals og nippede med læderne nænsomt om hans øreflip mens hun let kunne mærke hans våde og glatte krop mod hendes bryster og hendes stramme mave, samt lår mod hans ben...
Gæst- Gæst
En let gysen gik igennem ham, da han mærkede hendes fingere der gled op af ham, om i hans nakke, mens hendes læber igen ramte hans og fortsatte deres vej ned. Han måtte undertrygge det begær der kom op i ham, da hendes krop blev presset blidt mod hans, og han mærkede hendes varme bryster, mave og lår mig sig. Han sukkede lavt af fryd, da han kiggede ind i hendes øjne, og berørte hendes læber, mens hans hænder gled ned af hendes ryg, så de lå på det nederste af ryggen, mens han bildt trak hende længere ind til sig og pressede vandet imellem dem væk. Som om det havde været noget der hele tiden havde holdt dem fra hinanden, men det var først nu, da det blev fysisk, at de kunne komme igennem det.
Han kvalte en stønnen og lage blidt en hånd på hver side af hendes hoved, og holdt det blidt fast, imens hans blik hvilede på hende med glæden lysende ud af de grå øjne.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han greb fat i hende, så hun ikke kunne komme væk fra ham, med mindre hun skubbede hans hænder væk fra hendes ryg. Han smilede og kunne ikke lade være med at berøre hendes lyserød kinder der havde det med at blusse op. Han smilede og kunne ikke rigtig helt holde et lille grin tilbage. "Det er utrolig du kan blive ved med at rødme." Han kyssede hende igen blidt på munden. "Men du ser sød ud når du gør det, bare du ikke smelter."
Han satte sig op på sine knæ, bøjede sig ned over hende, og kyssede hende nu mere intenst og ivrigt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun så på David men gemte dog det overraskede blik så godt hun sku nu kunne og bed ham let i underlæben og fik ham lagt ned igen i boblebadet i det hun smilede lumsk og overvejede om hun måske skulle bakke bagud af dette og så blot rejse sig og bestille en pizza... dog havde hun vildt meget lyst til ham?, og nu de skulle sove sammen i samme seng!? det ville da ende galt sikkert... eller nej.. nej sådan var David ikke?, han ville ikke have hende sådan...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun slikkede sig let om læberne i det hun hørte en banken på døren og åbnede og tog i mod burgeren på et fad med tallerken under og gik så ind i sove værelset og så lidt på David og sagde så stille dog nysgerrigt mest"sååå David.. var du sulten eller var det en undskyldning for at slippe væk fra vores situation vi havde der ude på badeværelset?"
Gæst- Gæst
Han kunne mærke han ikke havde brugt alt sin morgen energi op, så han sprang op fra sengen, og gik hen til hende, og lage armene omkring hende, og lage sin hage på hendes skulder. Han kiggede sulten på hendes burger, men lod den ligge og se dejlig ud på bakken mellem hendes smukke velformet hænder. Han grinede og kyssede hende blidt på kæben. Hendes hår var vådt og koldt, men det føltes dejligt og så var det helt glat og blankt. Ganske nydeligt til hans lille chokolade løbe.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun grinte let og smilede så til ham i det hun berørte denne overkrop af hans og mærkede så håndklædet give sig mere dog, det ville holde så længe han bare ikke vendte sig som så han ville lægge øverst fordi så ville det altså åbne sig, det ville ikke kunne holde til at glide hen af den bløde seng der formede sig efter deres bevægelser og kroppens former. Hun så ham i øjnene med sine glinsende løve øjne og sagde"Rør ved mig" hun følte hun ville brænde op snart af begær og lyst til ham vis han ikke snart rørte ved hende?, dette føltes så syrealistisk!...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 8 af 17 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 17
» What about.. Us? (David)
» Leave. Me. Alone. - David
» The darkness around us (David)
» The Graveyard - David
Vie La Mort :: Di Morga :: Terre :: Metroen
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift