Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Unhappy affairs? :: David - Page 8 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Unhappy affairs? :: David - Page 8 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Unhappy affairs? :: David - Page 8 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Unhappy affairs? :: David - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Unhappy affairs? :: David - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Unhappy affairs? :: David - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Unhappy affairs? :: David - Page 8 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Unhappy affairs? :: David - Page 8 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Unhappy affairs? :: David - Page 8 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Unhappy affairs? :: David - Page 8 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Unhappy affairs? :: David

Side 8 af 17 Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 17  Næste

Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 8 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Man 2 Maj 2011 - 23:30

Han kiggede efter hende da hun forsvandt ind på badeværelset for at gøre sig ren ... igen. Hun endte med at vaske huden væk. Han rejste sig op fra sengen og kiggede rundt, før han trak sine strømper af, og fiskede nøgler og andre sager op fra bukselommerne, og trak t-shirten af. Han gik ud på badeværelset og kiggede på den lille havnymfe der sad og betragtede hendes krop. Han smilede og hoppede i med alt det tøj han havde på. Han satte sig ned og lod vandet opvarme hans krop. "Du skal da ikke have alt det her varme vand for dig selv." Han havde tænkt sig at gå ind i badet uden tøj på, men af skræk for at hun skulle blive helt rød fra top til tå, havde han beholdt sit nedre tøj på hvilke også passede ham fint.
Han smilede og fortsatte snakken fra sengen, som om hun ikke sad helt nøgen foran ham. "Hvad vil du så se i tv'et?" Han holdt sit blik rettet mod hendes ansigt og turde slet ikke tænke på hvordan han ville reagere hvis hun rejste sig op, så for at skåne sig selv og vel også hende, lå hans blik på hendes ansigt, og ikke under hendes hals. Han havde trukket ben op under hagen og kiggede på hende med et smil, mens han ventede på svar.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Man 2 Maj 2011 - 23:36

Ace opdagede hans søde måde altid at tænke på hende og aldrig sig selv, den måde han sådan beskyttede sig selv os for at ikke betragte hendes krop, var det mund for at hun ikke skulle gå amok igen som en glubsk løve og sige han ikke måtte se hendes krop og alt muligt. Hun skammede sig lidt over den skide balde hun havde givet ham tidligere og ville ønske hun kunne gøre op for det på en eller anden måde dog... virkede det ikke til at det stadig hang ham ved dog nogen tider var han vel lidt forsigtig, hun lagde hovedet let på skrå og sagde flovt i det hun så den anden vej med skole pige rødmen hen over de høje smukke kindben så hun lignede en rigtig lille sensuel løve der stille klemte brysterne sammen med armene af flovhed uden rigtig at lægge mærke til det og vandet gvulpede let ved hver bevægelse der kom i det hun sagde med flovhed i stemmen"du... du må godt.. være nøgen vis du vil, jeg sværger ikke at kigge" hun så lidt hen mod ham og så på hans ansigt kun med et ærligt blik i de gylden brune løve øjne og sendte ham et lille smil og grinte så i det hun sagde"Hmmm se om der er noget med os måske og så vil jeg blot slappe lidt af og sappe måske høre musik på musik kanalen og tjekke ud hvad der er af spise her på stedet fra menu kortet på skærmen vis man klikker til siden" hun grinte let og sagde"Hvad med dig ? hvad har du lyst til at lave David" hun så stille på ham og tog blidt noget af vandet og lod det glide op af sin ene arm med et blid strøg fra sin hånd glinsende af det våde vand, og varmen var ikke ulidelig... heldigvis, dog ? kunne de godt begge to være i boble badet uden at... David behøves at have bene helt op til sig selv, hun rykkede lidt til siden og sagde"du kan godt strække bene vis du vil?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 2 Maj 2011 - 23:54

Han pressede læberne hårdt sammen da hun snakkede om at han godt måtte være nøgen, og at hun ikke ville kigge. Han kæmpede for ikke at smile, men tage det bare lidt alvorligt. Han fulgte tavst med i rasten af samtalen, og var ikke sikker på sin mund før hun var færdig med at snakke om tv-kanaler. Han åbnede munden, og prøvede forsigtigt af. "Det har ikke noget om at jeg ikke vil have su ser mig nøgen, for det vil jeg være ligeglad med, sådan da ... ikke helt, men det er en anden snak. Nej, det er for at min chokolade løve ikke skal blive helt rød fra top til tå." Han smilede og kiggede ned på sine ben. "Det er okay, bare ... bred dig, jeg sidder godt sådan her." Han fik pludselig sådan en lyst til at kysse hende, men blev i sit hjørne og kiggede på hende. Han kunne godt lide at hun hele tiden gerne ville have at han fik det som han ønskede sig det, eller med andre ord, kunne gå mere frit, men det var så nemt at se på hende når hun blev pinlig berørt at han ikke turde, da han udemærket vidste hvordan det var at være pinlig berørt, ganske ubehageligt efter hans mening, så han han blev i tøjet og kiggede på hende med et smil. "Jeg har sagt jeg bare gerne vil være sammen med dig, det er mit eneste krav som din mand." Han smilede let og betragtede vandet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 3 Maj 2011 - 0:05

Ace kunne ikke lade vær med at bryde ud i et sødt grin og et temmelig højt et dog et der var dejligt for ørene i det han sagde at som hendes mand var hans eneste krav blot at han kunne være sammen med hende?, det lød virkelig sødt og rigtig sjovt, og hun mente os det var bedre for sjæl og krop at bevare kontakt og ej komme i sådan et bindende forholds noget fordi så ville det begynde at tage på en, man ville få ejer fornemmelse og så ville det smuldre til sidst vis det ikke gik efter ens dumme hoved og dens promisser som de til tidere havde de her kroppe og hjerner? .
Hun så lidt ned og sagde"årh? er du sikker" hun grinte let da hun tænkte på chokolade løve og slikkede sig let om læberne og lænte sig lidt hen af mod David og så flovt på ham og sagde fordi det måtte jo ikke være behageligt at sidde sådan"h...hvad vis din chokolade løve ikke øhm.. ikke rødmer vil du så?... måske for min skyld my dear" hun så bedende på ham, ikke fordi vis han så gerne ville have dem på måtte han da gerne vis han havde det bedre sådan men vis det blot var fordi hun ikke måtte rødme"jeg rødmer ikke fordi det ubehageligt at du ved det... je...jeg rødmer fordi til tidere kan jeg ikke gøre andet end at lade lysten stige mig til hovedet og så lade som om at det flovt skønt min krop mener noget helt andet" hun så flovt væk og rødmede af sin tanke gang over David og trak så let bene til sig og så mod ham og smilede så nuttet som om intet af det hun havde sagt... var sagt ?..."Så nu er der plads til dig tihi!" hun grinte let og smilede i det hun strøg hovedet blidt bagud og lod øjnene lukke og sagde"mmmmhhh det så dejligt det varme vand, blot at slappe af og nyde at lægge her eller lægge og lægge men stadig"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 3 Maj 2011 - 0:19

Han kiggede på hende. "Nå, men hvis min chokolade løbe ikke smelter helt." Han åbnede sine bukser, og og fik hævet det hele af, stadig halvt siddende med høj bølgegang da bunden af badet var glat. Endelig kom han af med tøjet, han smed det ud på gulvet, og trak igen bene op under sig og kiggede på hende. "Jeg kan godt lide at sidde sådanher, så det har ikke noget at gøre med at jeg ikke har plads nok, for det har jeg." Han smilede og betragtede hendes ansigt, mens han håbede på hun kunne holde hvad hun havde lovet ham, eller lovet ham vidste han ikke om hun havde, men at hun havde sagt hun ikke ville det, eller med andre ord sige, at hun ikke ville lade lysten stige op i sig? Smigrende. Han grinede. Så måtte hun enten have meget lyst, eller også brugte hun det til dække. Han grinede og betragtede hendes ben. "Hvorfor syntes du det er så sjovt at jeg vil være sammen med min kone?" Han havde ikke forstået hendes latteranfald om det var fordi han var en dreng, eller om det bare var hendes tanker vidste han ikke. Måske begge ting? Han lod en hånd løbe igennem håret, og gjorde det fugtigt.
//Jeg smutter i seng, så nat nat//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 3 Maj 2011 - 0:26

Ace grinte og sagde"du så sjov David men mit latteranfald er ikke være end dit lige før inde i sove værelset hvor du ikke kunne styre dig med at grine så du næsten tudet af det" hun rakte let tunge til ham og rødmen steg næsten op i hendes kinder men da det var ved det holdte hun sig hurtigt for vejret og ud af det blå!? stak hun hovedet under vandet dog ikke kiggende hen mod David der var jo os sæbe i vandet så det ville være umuligt uanset hvad?.
Men hun holdte vejret så godt hun nu kunne og mærkede hvordan rødmen dulmede af da hun ikke mere havde det sådan helt vildt... flovt over at se ham og så tænke på han var nøgen og hun nærmest kunne glide op af hans krop smidigt og glat, og ville så ende med at kunne kysse hans hals og måske give ham små love bites mens hun kunne lade fingerspidserne udforske hans smukke krop og mærke sine bryster op af hans overkrop mens hun kunne mærke noget andet og det ville sikkert føles fantastisk.
Ace så ud til at være røget til drømme land i det hun smilede helt drømmende og lukkede øjnene så småt og blidt strøg lidt vand op over brysterne på sig selv så lidt var blottet af bølge gangen dog ikke for meget i det hun tog lidt skum hen til sig så hun skam var dækket igen og så mod David som os havde skum ved sig og sagde så"Såååååå David? er du okay? altså.. ved at være så tæt og heeeelt nøgen på din chokolade løve?"
//ok ^^ nat nat//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 3 Maj 2011 - 13:15

Han kiggede undrende på hende, mens hun gik under. Var det for ikke at rødme? Han kunne ikke helt lade med med at trække i smile båndet. Han senkede blikket og betragtede hende under vandet. Hendes hår flød rundt omkring hende og fik hende til at ligne en havfrue, med hendes chokolade farvet hud og det bølgende hår under sig. Hun så drømmende ud, virkerkede som om hun var laaagt væk.
Han lage hoved lidt på skrå, da hun kom op, over vandet. Han trak endnu en gang på smile båndet over hendes kommentar. "Hvorfor skulle jeg ikke være det? Så længe min chokolade løve ikke smelter i vandet." Igen så hendes læber enorm tiltrækkende ud, røde, fyldige, og vandet der gled ned over dem. Hele hendes krop glinsende af vand. Det lignede hun havde fået en omgang lak.
Han strakte din ben og sukkede. "Men hvordan har min lille chokolade løve det med det?" Hans blik gled ned over hendes afbleget hår før han de så faldt på hendes øjne. "Jeg taler ikke ud af erfaring, men det er bare et spørgsmål ..." Han stoppede op kort, og kiggede ned af hendes krop. "Når man flygter, plejer man så ikke at være beskidt? Eller knap så ren?" Han kiggede op i loftet et kort øjeblik, og kiggede så tilbage på Ace. "Jeg tror aldrig jeg har set nogle der går så ofte i bad, som du gør, plejer du at gøre det eller?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 3 Maj 2011 - 18:17

Ace grinte let og sagde"Nej jeg plejer ikke at gå i bad men dette her snuske er jo eller ikke lige frem et bad det mere afslapning og tænke tid i dejligt varmt og lunt bad der stillede klar til os så vi kunne ligeså godt bruge det" hun blinkede til ham efter at ha kaldt ham snuske, hun følte hun ville gøre noget vildt og være fri!. Hun grinte let og lænte sig så mod ham og sagde"Hmmm så vis du ikke vil have din chokolade løve smelter må du hellere passe på du ikke er for varm" hun blinkede i det hun blidt strakte sig over ham let med armene mod siderne og vandet glinsende brusende ned mod dens overflade mens hendes overkrop var blottet og hun glinsede og duftede af fortryllende godt shampoo og hendes hår lå blidt ned af hendes ryg som en våd manke mens de smukke løve gylden brune øjne glinsede ligeså matte og klare, mens hendes læber langsomt nærmesde sig Daivds."Jeg kan ikke modstå dig mere" hun rødmede let over kinderne i det hun blidt lagde sin overkrop mod hans og kyssede hans læber med sådan en intensitet og blidhed samt følelse af lyst og begær til denne smukke handsom fyr der var foran hende, hun ville begynde at kalde ham sir handsom, så flot var han.
Hun strøg sine finger blidt op af hans side for så at lade den lange smukke finger med de skindende glas ligende negle glide blidt over hans skuldre og tage let om hans nakke og være tættere op af hans nøgne krop med hendes nøgne krop og hun smilede så lumsk i det hun kyssede ham igen og blidt førte kysset ned af hans kæbe og ned til halsen hvor hun lod et slik af vådhed fra vandet glide op af hans hals og nippede med læderne nænsomt om hans øreflip mens hun let kunne mærke hans våde og glatte krop mod hendes bryster og hendes stramme mave, samt lår mod hans ben...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 3 Maj 2011 - 18:52

Han trak på skulderene. "Du bliver jo ligeså ren af det, der er jo så meget sæbe i, men ja, de skal jo ikke ligge og gøre rent efter os, hvis vi slet ikke har brugt det." Han sad lidt og tænkte over hans nye navn. Snuske. Han betragtede hende mens hun gled igennem vandet, som en galionsfigur på skib. Han ånde tungt da han så hendes læber nærme sig og kiggede op i hendes løve øjne. Hendes hud føltes varm og behagelig, blød og dejlig. Perfekt chokolade. Han kyssede hende blidt igen, da hendes læber ramte hans. Han lage blidt sine arme omkring hendes våde ryg der glinsenede af vand.
En let gysen gik igennem ham, da han mærkede hendes fingere der gled op af ham, om i hans nakke, mens hendes læber igen ramte hans og fortsatte deres vej ned. Han måtte undertrygge det begær der kom op i ham, da hendes krop blev presset blidt mod hans, og han mærkede hendes varme bryster, mave og lår mig sig. Han sukkede lavt af fryd, da han kiggede ind i hendes øjne, og berørte hendes læber, mens hans hænder gled ned af hendes ryg, så de lå på det nederste af ryggen, mens han bildt trak hende længere ind til sig og pressede vandet imellem dem væk. Som om det havde været noget der hele tiden havde holdt dem fra hinanden, men det var først nu, da det blev fysisk, at de kunne komme igennem det.
Han kvalte en stønnen og lage blidt en hånd på hver side af hendes hoved, og holdt det blidt fast, imens hans blik hvilede på hende med glæden lysende ud af de grå øjne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 3 Maj 2011 - 19:03

Disse læber.... som sendt fra himlen var de, mens hun mærkede en vis ting ved hendes lår dog sagde hun intet til det denne gang, nej fordi hun var selv så opslugt af denne atmosfære der nærmest var kvælende af deres tiltræknings kræft til hinanden. Hun kunne ikke lade vær med at slippe et lille stønnende"Mmhh" ud mellem de let pressede læber der blidt slikkede sig op af hans hals igen i det hun smilede og bed ham så i underlæben i det hun grinte let og hviskede i hans øre"er du okay handsom" hun kyssede ham blidt over hans læber og lod en finger, pegefingeren blidt glide ned elegant og yndefuldt dog fristende ned af hans brystkasse blidt og nænsomt, ned til hans lår og lod den blidt dreje rundt der med lethed i det hun sagde tænksomt ?"Hmm hvad skal jeg dog gøre nu, skal jeg berør eller skal jeg blot trække mig væk" hun så uskyldigt på David og rødmede let over ansigtet i det hun ville til at trække sig stille væk fra ham fordi hun troede han ikke var behaget over hendes begær til ham på denne måde så det skulle ikke ende i noget der ikke måtte ske?.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 3 Maj 2011 - 19:34

Han smilede. "Mmmm..." blev hans første svar. Han var mere optaget af hende, og svaret virkede meget åbenlyst. Han blev ved med at kigge på hendes smukke ansigt, men mærkede hendes finger, der langsomt gled under vandet, videre ned efter. Han grinede. "Du bestemmer selv, men det er på eget ansvar." Han ville ikke love hvor lang tid han ville blive siddende hvis hun ligefrem opmuntrende ham så meget, til at overfalde hende.
Han greb fat i hende, så hun ikke kunne komme væk fra ham, med mindre hun skubbede hans hænder væk fra hendes ryg. Han smilede og kunne ikke lade være med at berøre hendes lyserød kinder der havde det med at blusse op. Han smilede og kunne ikke rigtig helt holde et lille grin tilbage. "Det er utrolig du kan blive ved med at rødme." Han kyssede hende igen blidt på munden. "Men du ser sød ud når du gør det, bare du ikke smelter."
Han satte sig op på sine knæ, bøjede sig ned over hende, og kyssede hende nu mere intenst og ivrigt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 3 Maj 2011 - 19:58

Ace kunne dog ikke sige andet end et smil og "hehe" i det hun flovt strøg sig let bagud i det dejlige dybe boblebad og mærkede vandet skvulpe under hende i det David bøjede sig ind over hende og han syntes at være mere dominerende igen og magtfuld i det hun lod ham kysse hende mere intenst og ivrigt.. Hun havde aldrig været så tæt på en mand og var bange for at skuffe David dog.. Hun strøg blidt den ene hånd af højre side op af hans ben let og smilede i det hun kyssede tilbage mod ham med lukkede øjne blidt og kyssede passionatet tilbage til ham og sagde let da kyssede brød"Mmhh du smager vidunderligt" hun lagde sig tættere på ham og kyssede ham så let op af halsen mens den højre hånd blidt strøg over højre side af hans ansigt ved hans kæbe og så op til kind mens hun lod sine læber i et blidt og varmt kys mødes igen og sneg for sjov dog os varsomt men vovende sin tunge lidt ind i munden på David men kun meget lidt, ikke mere end et strejf mellem tænderne af hans og smilede så i det hun bed ham blidt på halsen med små love bites og lod sig hæve blidt over vandets overfalde så hendes glinsende og blanke figur og bryster var blottet for hans udsyn, hun ville havde David så inderligt, endelig havde han os givet tilbage... i stedet for at holde sig tilbage. Hun så ham let i øjnene og smilede så af glæde i det hun blidt kom til at stryge med den ene hånd mod hans lem og rødmede let over kinderne og sagde en stønnende piv nærmest"aaahhhh" hun så flovt på ham og sagde"Undskyld.."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 3 Maj 2011 - 20:26

Han nød hendes stille berøringen og sukkede lavt. Han smilede da hun kom med en kommentar om hans smag. Han slikkede sig over læberne. Intet. Det var nok kun hende der kunne smage det. Han kyssede blidt igen da hendes bløde, varme løber igen kom op til ham, og hendes lille tunge kom ud, og skilte hans læber ad, men hun lige kom ind før den trak sig tilbage som et skremt lille dyr. Han kiggede ned af hende, da hun hævede sig over vandet. Han smilede og nød hans lille chokolade løve i fulde drag. Det var nemt at se hendes glæde, fra hendes smukke mund, men også øjne, der lyste af det. De ville sikkert kunne lyse et helt rum, også selvom det var helt mørkt, og man ikke kunne se en hånd for sig. Han smilede grumt til hende da han mærkede hendes hånd der støj over hans lem og pressede læberne sammen for ikke at grine over at hun rødmede ... igen. "Hvorfor undskylde? Jeg sagde det var på ejet ansvar." Han trak hende ind til sig, og kyssede hende intenst. Han nød i fulde drag hendes bløde læber og trak sig tilbage da han skulle bekæmpe endnu et latter anfald der var på vej op i ham. Han var kommet i tanke om hvad de jo egentlig lavede, ikke lige nu, men de var jo på flugt, og så kunne han lige forstille sig hvordan politiet ville sparke døren op til badeværelset, og se dem sidde og kysse. Han sukkede og kiggede på hende med et kæmpe smil. "Det var godt du tog metroen idag." Hviskede han ind i hendes øre og kyssede hende igen og mærkede hendes fyldige, runde bryster mod sin overkrop.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 3 Maj 2011 - 22:06

Ace rødmede og mærkede hvordan han havde om hende og hun følte sig nærmest fangede men ikke på den ubehagelige måde... nej dette var skam helt igennem en behagelig måde han havde fanget hende på og hun nød den i fulde drag, dette var vidunderligt, hun ville blot have mere og mere af David og pressede let sin overkrop mod hans og hviskede i hans øre nærmest stønnende fordi dette var så dejligt at være så tæt på ham"Jeg os glad for jeg tog metroen" hun smilede og kyssede ham så i det hun blidt med den ene hånd begyndte så blidt at gnubbe den op af den dejlige lem af Davids og hun så helt forskrækket ud, hvor var den egenlig stor!? eller var det blot hende fordi hun aldrig rigtig havde oplevet nogen andre overhovedet!?.
Hun så på David men gemte dog det overraskede blik så godt hun sku nu kunne og bed ham let i underlæben og fik ham lagt ned igen i boblebadet i det hun smilede lumsk og overvejede om hun måske skulle bakke bagud af dette og så blot rejse sig og bestille en pizza... dog havde hun vildt meget lyst til ham?, og nu de skulle sove sammen i samme seng!? det ville da ende galt sikkert... eller nej.. nej sådan var David ikke?, han ville ikke have hende sådan...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 3 Maj 2011 - 22:19

Han smilede og nød hendes berøring på den over vande og under. Han kiggede på hende og sukkede, lukkede øjne kort og kiggede på hende igen. "Hvad mener du lige med det?" spurgte han med et lumsk smil, og kunne mærke hvor meget hun fik ham tændt, men bekæmpede det med vold og magt og smilede letter anstrengt til hende. Han lænede sig op af kanten, og sukkede. "Det kan godt være jeg styrer mig nu, men hvis du bliver ved med det, lover jeg intet." Han blinkede til hende. Han kiggede på hende, og mærkede at vandet ikke længere var så varmt, men det betød nu ikke så meget da Ace sad ved siden af ham, og han var mere optaget af hende end noget andet. Han begyndte langsomt at forstå hvorfor folk var så glade for den de elskede, ikke at han ikke havde forstået det før, men at de kunne flippe sådan ud?! Han begyndte langsomt at forstå hvorfor, folk var så glade for hinanden. En høj protest fra hans mave minde ham om den manglende morgenmad. "Jeg går lige ud og får noget mad, der er jo nogle der ikke har fået en bid ned endnu." Han kom op, og fandt et håndklæde og hvilkede det omkring livet. Han kiggede lidt og fandt lidt efter hendes Alt-godt-fra-havet-tallerken. Han kiggede lidt på den, og smagte på kaviaren. Han kiggede tænksomt op i loftet, og kunne ikke helt bestemme sig for om han kunne lide det eller ej. Han var ikke den helt store fiskeæder. "Stakler."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 3 Maj 2011 - 22:41

Ace smilede i det hun grinte for sig selv og rejste sig op efter han var skredet midt i alt romancen hun følte sig næsten som Lady gaga i bad romance? egenlig, det var måske hendes title sang på dagen i dag. Hun grinte let og sukkede så stille i det hun strøg fingerne igennem sit lange hår af en manke og rejste sig så helt op og tog stille håndklæde om sig selv og gik så ind i stuen og kiggede undrende rundt og sagde"er du inde og spise morgen mad fra havet" hun grinte let og smilede i det hun tog telefonen og tjekkede nummerne og ringet ned og bestilte en burger op, hun var så sulten det var helt vildt, dog ville hun intet ha sagt til David. Hun skulede let ind til soveværelset fordi han blot havde gået fra hende og ædelagt alt det sjove men sådan var livet vel til tidere, man kunne ikke altid få det man gerne ville have kunne man?.
Hun slikkede sig let om læberne i det hun hørte en banken på døren og åbnede og tog i mod burgeren på et fad med tallerken under og gik så ind i sove værelset og så lidt på David og sagde så stille dog nysgerrigt mest"sååå David.. var du sulten eller var det en undskyldning for at slippe væk fra vores situation vi havde der ude på badeværelset?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 3 Maj 2011 - 22:51

Han kiggede ned fra loftet hvor han havde boret øjne ind, og var kommet til den konklusion at han ikke syntes godt om de små æg. Han vendte sig om, og kiggede på hendes, og så hendes hænder. Han gik hen til hende og kiggede ned på hendes mad. "Sulten, og det var jeg da vidst ikke ene om." Han kyssede hende blidt, men intenst på læberne før han gik over og smed sig på sengen, mens han kiggede på hende. Han lage armene op om nakken og smilede til hende. "Og vel for din egen sikkerheds skyld." Han smilede og kiggede så ned på maden. "Men hvis du ikke har tænkt dig at spise din mad, så gør jeg." Hendes burger så veldig ... delikat ud, som en burger nu kunne. Der var jo grænser. Det var ikke Sushi, men det smagte bedre end alt det fisk.
Han kunne mærke han ikke havde brugt alt sin morgen energi op, så han sprang op fra sengen, og gik hen til hende, og lage armene omkring hende, og lage sin hage på hendes skulder. Han kiggede sulten på hendes burger, men lod den ligge og se dejlig ud på bakken mellem hendes smukke velformet hænder. Han grinede og kyssede hende blidt på kæben. Hendes hår var vådt og koldt, men det føltes dejligt og så var det helt glat og blankt. Ganske nydeligt til hans lille chokolade løbe.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 3 Maj 2011 - 22:58

Ace så undrende på David og sukkede i det hun tænkte stille*den legesyge lille unge han kan da heller aldrig sidde stille et øjeblik haha!* hun grinte let ved tanken om ham og hans sulten og nikkede så uskyldigt og sagde"jjjaaaaaah måske lidt sulten egenlig?" hun grinte let og smilede så til ham i det hun stille så på ham da han kyssede hende intenst på læberne før han blot smed sig på sengen og hun stod der og anede ikke rigtigt hvad der var sket dog smilede hun lidt tid efter og skulle til atsige noget til ham i det han pludselig hoppede op og stod ved hende igen på denne sjove måde og hun grinte i det hun sagde udfordrende"du må få burgeren vis..." hun holdte den let væk fra ham"vis du er villigt til ikke at afbryde igen næste gang hehe" hun rakte flabet og drilsk tunge til ham i det hun gav ham burgeren og kyssede ham så på kinden og sagde"du fjollet ved du godt det smukke David" hun lagde sig blidt henne i sengen og tog en reje cocktail og en gaffle i det hun begyndte at spise salaten og rejserne nede i dette glas og smilede over hele ansigtet og sagde"Mums!" hun grinte og burgeren var lækker og ikke pap agtig men en rigtig lækker burger med en saftig bøf inden i og frisk salat der nærmest dryppede af friskhed fra vandet der var dryppet over det da det blev skyllet og så almindelig tomater og alt det der normalt var i en burger, dog var der ikke ketchup men noget speciel krydre dressing der smagte fantastisk!.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 3 Maj 2011 - 23:09

Han stod forvirret med bakken i hånden og forstod ikke en brik. "What?! Afbrød jeg dig? Jamen så må du da bare være hurtigere til at få munden på gled." Han smilede og lage sig hen ved siden af hende, mens han stillede burgeren fra sig på bordet. Der var noget mere indterresandt end den lige nu. Han kiggede på hendes læber, kyssede dem, og snuppede rejen der var ved at forsvinde ind i gabet på hende. Han tykkede lidt på den og kiggede på hende et kort øjeblik, mens han tykkede løs på rejen som ikke helt ville ned. Han fik den dog ned, efter en lang kamp. "Jeg holder mig til burgeren." Han tog burgeren, og fik den hurtigt ned. Han var blevet mere sulten end han havde troet, men det gjorde ham ikke noget. Da han var færdig kiggede han på hende. "Men hvad var det du ville sige før?" Han slikkede sine læber rene for dressing og satte sig op. "Fin noget vi kan lave, din mand er hyper." Tænk hun kunne ligge så stille! Han næsten sitrede for at komme igang med noget, men hvad vidste han ikke. "Fin på noget!" Han hoppede en gang i sengen og kiggede bedende på hende. "Koooom Nuuuu." Han følte sig som en rigtig lille irriterende lillebror eller sådan noget, men det kunne han ikke gøre for nu, og hun kunne jo bare finde på noget, eller skubbe ham ned fra sengen hvis han ikke skulle sidde og hoppe, som han nu var begyndt på.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 3 Maj 2011 - 23:17

Hun grinte og rakte tunge til ham i det hun sagde"Hey jeg mente du afbrød hele akten på badeværelset det var det jeg hentød til, det altid mig der afbryder dig når du snakker sååå" hun grinte let og smilede dog opdagede hun da han satte den lækre burger fra sig og skulle til at spise den dejlige store reje og lige i det hun skulle til at spise den forsvandt den og det kom et ikke højt og vredt men et forvirret og så børne fornæmret"HEY!? hva sku det til for, det var den største af dem... Ååååhhhhhh Daviiiiiiiid! gi mig gi mig!" hun så på ham og sprang let på ham i det hun kyssede løs på ham og sagde"Min reje ! du skal ikke snappe min reje foran mig" hun grinte og satte sig på sine knæ i sengen og så lettere udfordrende og meget faretruende på ham i det hun lyste op som en eller anden lille hundehvalp og hoppede os på og ned i sengen og sagde"nej du skal finde påååååå noget! jeg finder altid på noget" hun lød meget hyper og glad i det i det hun grinte og smilede så til ham og ventede på at høre hans forslag til hvad de egenlig kunne lave?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 3 Maj 2011 - 23:27

Han grinede. "Lækker reje." Han kiggede på hende og skubbede hende blidt ned at ligge på ryggen med et bredt grin. Han lænede sig ind over hende og kyssede hende intenst, hårdt og ivrigt mens han fik fat på hendes hænder og flettede deres fingere sammen. Hendes læber var som altid fantastiske! Hvordan hun var sig ad med det måtte guderne vide. Intet menneske kunne da have så fantastiske læber! "Nå, lad mig se hvad min lille chokolade ... løve kan." han havde lige været ved at kalde hende frø! Han kiggede udfordrende ned på hende. "Er det store stygge ulv der skal styre ballet." Han kiggede ned på hende, og deres sammenflettet hænder. "Hvorfor er du så fornærmet over det bade vand der? Vi kan gøre det en anden gang hvis du vil." Han kiggede stadig på hende, og kiggede så hen mod døren. Hørte han noget? Han spænde sine muskler et kort sekund, men da der ikke kom mere, slappede han af, og kiggede ned på hende igen. "Nå, min lille chokolade løve ..." Hans blik var rettet mod hendes dejlige øjne, og ventede spændt på et udfald eller en anden ting fra hende. Sidste gang han havde gjort det ... ja hvornår var det det var? Åh, hans dårlige hukommelse! Han sukkede og vendte tilbage til Ace.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 3 Maj 2011 - 23:50

Hun huskede dette tydeligt, det var på det andet hotel de havde stjålet andres identitet og værelse for en nat, hvor han holdte hende og tvang hende til at sige hun ville sove i sengen og ikke på gulvet, der havde hun kaldt ham en ulv og det var han skam os til tidere, denne vildt tiltrækkende flotte magtfulde ulv der holdte hende som var hun hans forevigt. Hun grinte let og mærkede så hans vidunderlige læber mod sine og sagde let"Mmmhhh" hun nød det i fulde drag og lod sin krop være op mod hans og smilede så for sig selv i det hun sagde"Lækkert" hun grinte stille og fik så rullet dem rundt så hun dominerede og rakte så tunge af ulven og sagde"Muhahah nu styre jeg bare det hele" dog... hun havde helt glemt at hun altså kun var iført et håndklæde om hende og det kunne gå med lethed op ved hun var for vild så hun lå blidt over ham dog uden at lægge på ham og så ham lidt chokeret i øjnene og rødmede så i det hun kyssede ham intenst og lidenskabeligt på læberne og hviskede"Jeg vil være din forevigt uanset hvilken sti du vælger og det ikke badet, det er at jeg ikke fik mere af dine kys... at de endte så hurtigt" hun måtte bare smage og mærke hans varme læber mod hendes igen!. Hun lagde sig blidt over ham og berørte hans dejlige finger og flettede dem igen med hendes som han havde gjordt og kyssede ham så let ned af halsen.. dog havde hun ikke opdaget om det var noget ved døren måske eller noget... det var lidt spookie vis han havde sagt han syntes han hørte noget-.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 4 Maj 2011 - 0:04

Der kom et mindre udbrud fra ham, da hun fik væltet ham om på ryggen og kiggede på hende mens hun tordnede sig op over ham, som en løve, men hun begyndte pludselig at rødme ... igen! Han smilede og nød deres læber mod hinanden der formede sig efter hinanden. Han sukkede og hans begær efter hende voksede. Han smilede over det der kom ud af hendes mund. Han sukkede og nød hendes kys op af halsen. Da hun kom op til hans mund, var hans læber der straks, mens han blidt tryggede hende in til sig. Han vendte hende blidt om, og stønnede lavt og kiggede kort på hende, før han igen 'angreb' hendes læber. Forsigtigt lod han sin tunge skille hendes læber fra hinanden så han kunne mærke hendes ånde, tænder og lidt efter hendes bløde varme tunge. Han nød det kort, lod sin tunge glide rundt på hendes tænder, der sad som perler på en snor og trak så sin tunge til sig. "Dejligt lille eventyr." Han smilede og lukkede øjne med et suk. Han lå perfekt, med hendes varme bløde krop på sig, som tændte ham helt vildt. Han underrygte det dog igen, selvom han hverken selv eller hans krop var for det. han stønnede og kiggede på hende. Han tog en lok af hendes dejlige velduftende får, og susede.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 4 Maj 2011 - 0:13

Ace betragtede helt overrasket denne nye side af David der skindte igennem som havde hun aldrig rigtigt set manden i ham men blot denne ven denne dreng hun ikke så som en mand før nu egenlig, hun så endelig at han var en rigtig mand, en der tog komandoen når han havde lyst og han kunne være spicy med sine ord og ej creepy med sine hvisken i hendes øre der var som sød musik for hende på en sommerdag med blå himmel og brise der let legede med ens hår som han nu blidt tog om og snuste til . Hun rødmede i hele ansigtet dog var der allerede rødt i det så hun så blot uforandret ud andet end det overraskende ansigts udtryk og hun grinte så let i det hun smilede til ham sødt og sagde"Hvor er du vidunderlig og nej du et dejligt eventyr" hun smilede og kyssede ham igen sådan så hun kunne smage hans dejlige tunge igen mod sin tunge, deres spids mod spids og mærke denne kildende dog meget følsomme forbindelse man havde i tungen der gjorde dette blot mere interessant!.
Hun grinte let og smilede så til ham i det hun berørte denne overkrop af hans og mærkede så håndklædet give sig mere dog, det ville holde så længe han bare ikke vendte sig som så han ville lægge øverst fordi så ville det altså åbne sig, det ville ikke kunne holde til at glide hen af den bløde seng der formede sig efter deres bevægelser og kroppens former. Hun så ham i øjnene med sine glinsende løve øjne og sagde"Rør ved mig" hun følte hun ville brænde op snart af begær og lyst til ham vis han ikke snart rørte ved hende?, dette føltes så syrealistisk!...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 4 Maj 2011 - 0:26

Han smilede og grinede lidt over hendes ansigt, og at det ikke lykkes hende at rødme mere. "Hvad syntes du så om dig selv?" Han sukkede da han mærkede hendes dejlige blide tunge mod sin. Lige så fantastisk som før. Han kiggede på hende med begæret lysende ud af øjne, som om han var et eller andet uhyrer. "Du er fantastisk!" Svarede han selv på sit spørgsmål. Han lod hende ikke sige det mere end én gang. Hans hænder gled forsigtigt op af hendes ben, forbi hendes hofter, under håndklædet som faldt af og lande oven på hans ben. Han smilede og lod der efter sin hånd glide op af hendes ryg, hvor den blidt pressede hende ned mod sig, og han tog blidt hendes ene brystvorte i munden og suttede blidt, før han slikkede hende op igennem kavalergangen op mod hendes hals, hvor det endte i et blidt kys på hendes læber. Han betragtede hendes dejlige chokolade krop med utroligt begær han aldrig havde følt i den tid han selv kunne huske. Han kunne slet ikke forstille sig at han havde været forelsket i andre før hen. Ace var jo perfekt i hans øjne, det havde han hele tiden ment, og hun blev ikke mindre perfekt som tiden skred frem, nej tvært imod. Han kiggede på hende med totalt tryllebundet øjne med glæde og begær næsten bølgende ud fra sig.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 8 af 17 Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 17  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum