Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Unhappy affairs? :: David - Page 13 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Unhappy affairs? :: David - Page 13 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Unhappy affairs? :: David - Page 13 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Unhappy affairs? :: David - Page 13 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Unhappy affairs? :: David - Page 13 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Unhappy affairs? :: David - Page 13 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Unhappy affairs? :: David - Page 13 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Unhappy affairs? :: David - Page 13 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Unhappy affairs? :: David - Page 13 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Unhappy affairs? :: David - Page 13 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Unhappy affairs? :: David

Side 13 af 17 Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Næste

Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 13 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Søn 8 Maj 2011 - 13:41

Ace smilede og tog let om David og sagde"jeg vil prøve" og ja... siden hun sagde de ord prøvede hun hver eneste time hele tiden næsten men de kom ikke ud, uanset hvad hun gjorde tænkte på eller lavede!?.. Hun sukkede stille og sagde"åååårhhh! jeg få aldrig mine vinger at se nogen sinde!" hun så virkelig ked ud og betragtede stille David og sagde i alt sin deprihed"jeg... æhm smutter i bad" de havde fået værelse hvor der var karbad, et langt og stort og dybt dejligt karbad. Hun lagde sig ned i det efter det var fyldt, der lå hun nøgen og sukkede over hendes dumme vinger ikke ville komme ud"hvorfor vil de ikke komme ud" hun så virkelig deprimeret ud og sad der blot og tænkte at intet kunne få hende til at glemme at hendes vinger ikke ville ud... hun var virkelig begyndt at tvivle på at hun var en engle? og så os om hun overhovedet havde vinger....
*hvorfor... mig hvorfor...!!...* hun lå der helt depri og uskyldigt udseendet i det hun ville til at rejse sig op fra karbadet, vande gled smukt ned af hendes krop og fik den til at se blank og glinsende ud meget sensuel os i det hun ville til at gå op af karbadet.. ingen gang det var dejligt mere

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Søn 8 Maj 2011 - 13:52

Han kiggede tavs på hendes frustration og lage hoved let på skrå. Havde hun ingen? Han vidste ikke helt hvad han skulle gøre, for han kunne ikke forklare hvad han gjorde når han skød dem ud. Han sukkede lavt, og lage sig tilbage i sengen, da hun forsvandt ud på badeværelset og begyndte snakke med sig selv. Han håbede det ville komme, men han havde hørt om nogle væsner som ikke kunne det, som normale personer af deres art kunne. Han lukkede øjne kort, før han rejste sig op og gik tænksomt rundt i værelset. Han gik hen, og åbnede døren til badeværelset, og kiggede ned af Ace. "Hvad er dog grunden til at det gik så hurtigt denne gang?" Han lage hoved let på skrå og betragtede hendes glinsende krop.
//Beklager længden//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 8 Maj 2011 - 13:57

Ace satte sig hurtigt ned i badekaret da han kom og så flov ud i det hun rødmede over kinderne og sagde så stille"Hmmmm..... ? jeg har bare ikke lyst til at bade alene eller tænke på at mine vinger ikke kan gro ud?" hun sukkede stille og betragtede bedende sin ulv David og sagde så stille og forsigtigt"Daaaavid ....... vil du ikke komme ned til mig og få mig til at tænke på noget andet, snakke eller gøre et eller andet"det var vel lidt en lumsk plan for at få ham ned til sig og lægge sig nussende op af ham, hun nød hans dejlige krop mod sin hele tiden når der ikke var irriterende tøj mellem dem. Hun ventede lidt på at høre om hvad han ville om han ville ned til hende eller om han blot gik sin vej?.
Mærkeligt han egenlig ikke var så sensuel af natur det burde mænd da være? dog David var mindre end normal.... hun grinte let og vidste jo ikke det helt store om alt det her men det var vel okay??... hun kendte jo heller ikke til fyre som sådan...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 8 Maj 2011 - 14:11

Han smilede ved hendes ord 'gro' for vinger var jo ikke planter. Han nikkede, og trak blusen af, og derefter bukser og alt det andet af, hvorefter han trådte op i det varme vand og kiggede på hende, med hoved let på skrå. Der vare end at han bare skulle holde te-selskab med hende, men hvad kunn det så være? Han trak bene op under sig, og kiggede afventende på hende, med et lille smil. "De skal nok komme, ellers må du jo give dem lidt gødning." Han lænede sig over hende, og kyssede hende blidt, imens han pressede hende blidt længere ned under vandet, så det kun var hendes hoved der var over. "Eller vande dem." Han kunne ikke komme sig over det, at hun mene at at vinger var som planter. Han smilede og kyssede hende igen, imens han lod sin hånd glide op af hendes ryg, og begravede sig i det flydende hår. Han trak sig tilbage og grinede lidt. "Men hvordan vil du så have dig til at glemme dine vinger?" Eller planter ... det lød virkelig åndsvagt i hans øre ... planter vinger, vinger planter ...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 8 Maj 2011 - 14:29

Ace så let væk da han strippede og sagde så stille"ha ha, det var sjovt hva? jeg mente ikke sådan jeg" hun mærkede ham blidt op af sig i det hun mærkede hans varme læber og hørte så hans ord med at vande dem og så virkelig flov ud og sagde"Ååårrhhhh! du gør det ikke bedre David" hun sukkede og vendte let ryggen mod ham og sagde"onde dig, at drille mig med sådan et følsomt emne efter det var dig der slog mig ihjel" hun så let over skuldren og rakte tunge til ham og roede sig så lidt i håret i det hun vendte sig om igen ogg mærkede så hans dejlige kys igen da hans hånd gled op af hendes ryg og hun var helt flov og rød i hovedet af flovhed"heeeeeeey!???" hun grinte lidt og sagde"blot kys mig" hun kyssede ham blidt tilbage og lagde sig let over ham inden han nået at trække sine ben op til sig og sagde"dumme dumme ulv, du skal trøste mig nu" hun grinte og lagde sig let op af ham med hovedet mod hans skuldre og hørte på vandets blide skvulpe lyd og sagde"Mmmhhh" hun lå der lidt tid og kyssede ham så op af halsen og nippede sensuelt til hans øreflip med sine fyldige silkebløde læber og lod så hendes hånd stryge blidt op og ned af hans lår tæt på et vis område i det hun blot slappede af sådan her.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 8 Maj 2011 - 14:37

Han smilede og bekæmpede trangen til at le. Han kiggede ned på hende, med hoved let på skrå, men lod som ingen ting, selvom der skete en million ting inde i ham. Han kiggede på hende, da hun kom hen til ham, og sukkede. "Jeg må kun kysse sig, men du må gøre alt? Det er snyd." Han kiggede fornærmet på hende, og sukkede så. "Men som fruen ønsker, hvis det kan gøre dig glad, så ... er du da velkommen, jeg siger ikke nej." Han lukkede øjne, og mærkede hendes dejlige bløde læber og hendes hånd ... Han kiggede på hende med et lumsk smil. "Hvorfor er det jeg kun må kysse dig?" Han lage hoved let på skrå, og kiggede på hende. "Det er jo ikke fair, og ikke når du gør det der." han hentyde til hendes hånd der lå nede på hans hår, og hans krop, som selvfølgelig blev letter tændt af hendes blide berøring. Den bløde hud og det bløde vand, der fik deres hud til at skinne. "Du ligner en chokolade løve der er overtrukket med lak" Konstaterede han efter lidt tid, efter at have studeret hende nøje. "Ganske spiselig ud, mums." Han slikkede sig om munden, og kyssede hende, som han jo havde fået lov til.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 8 Maj 2011 - 18:13

Ace smilede og sagde "jamen dog vil ulven gerne have mig på andre måder end blot intens kysseri? og snaven" hun rakte let tunge til ham og kyssede ham så tilbage da han kyssede hende i det hun slap hans læber sagde hun"jeg din så du må gøre alt ved mig som du vil, jeg vil syntes om ja nok det meste du gør" hun blinkede og sagde"Min dejlige ulv opfyldte jo mit ønske skønt jeg næppe tror dette var med vilje, så di gave er at jeg er din helt i nat, på alle de tænkelige måder du vil ha" hun smilede og nippede ham blidt i øreflippen igen sensuelt og berørte så let strygende over et vis sted mellem hans ben, med hendes smukke blide finger og kyssede ham så inderligt i det hun jo lå over ham, hun elskede ham virkelig og gled sine arme rundt om hans nakke og sagde da hendes læber adskilte sig passion fyldt fra hans"je...jeg elsker.." hun mærkede de dejlige læber mod sine igen og lod sin tunge spids blidt stryge mod hans i det hun fuldførte sætningen"Dig" dette var sætningen jeg elsker dig, hun elskede ham virkelig så højt, højere end man nok havde kunnet ved de fleste?...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 8 Maj 2011 - 18:23

Han smilede og grinte. "Hvad tror du jeg er?! Måske kaster jeg mig ikke over dig bare fordi du er nøgen, men jeg er stadig en dreng, eller af mandligt køn." Han kiggede på hende lidt og lage hoved let på skrå. Uhh, en hel nat?! Han smilede og mærkede hendes fingre mellem bene. "Jeg tror da nærmer det er dig der har mig." Det var jo hende der konstant lå på ham, og fik ham til at blive blød som smør. Han stønnede svagt da deres læber mødtes, men ikke kun af det. Han smilede da hun kæmpede for at sige sin sætning fordig. "Jeg elsker også dig." Han kiggede på hende, og mærkede hendes dejlig krop mod sin. Frisk, ny duftende og fantastisk! Hanlod en fingre glide over hendes bryst imens han mlrjede han gled længere ned, og lod sig så glide helt ned under, og trak hende med, imens han fandt hendes dejlige læber, skilte hendes bløde læber, så både vand og hans tunge kom ind og udforskede hendes mund. Selvom vandet løb ind i hans mund, var han mere optaget af hende, og trak sig op over vandet med hende siddende på sig. Han slap hende, og slugte vandet, som ikke smagte særlig godt, fyldt med sæbe og andre underlige ting.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 8 Maj 2011 - 18:43

Hun mærkede hans læber mod sine og smilede i det hun pludselig var under vand med ham og mærkede vandet fylde hendes mund mens hun smagte hans tunge skam os og da de endelig kom op over vand slugte hun det dog ikke men fik det gledet ud af munden og hostede let og sagde"hey du hehe, du prøver vel ikke at dræbe mig igen vel" hun blinkede og tog så let om ham mens hun jo sad på ham der rigtig godt og sagde så med en glad stemme"Jeg elsker dig virkelig, og du må aldrig tro andet og det er nu mig der din hele denne dag og nat" hun smilede og slikkede ham let op af halsen og hviskede i hans øre"århh... David hvorfor gør du mig altid så liderlig" hun smilede let og kyssede ham blidt på kinden ved siden og nussede sig let op af hans krop med sin krop, brysterne gnidende blidt mod hans brystkasse og hende der så virkelig uskyldig ud"Sååå hvad vil du ha min elskede mester"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 8 Maj 2011 - 18:57

Han små grinte og rystede let på hoved. "Nej, ikke flere drab for denne gang." Han smilede let. Han rystede let på hoved. "Det skal jeg nok, ja, det hele er din, for evigt hvis du vil have det på den måde." Han nød hendes dejlige tunge op af halsen. Han kiggede på hende og slog beklagende ud med armene. "Beklager, jeg ved det ikke." Han smilede svagt og nød at kunne mærke hendes krop. "Jeg ønsker alt hvad du ønsker min elskede chokolade løve." Han satte sig lidt mere op, og kyssede hende. "Det er dig der styre toget, jeg følger bare med som den trofaste lille ulv." Han lage den ene arm omkring hendes ryg, og tog kampen op med en anden tåt hår der ikke ville væk. Da den endelig kom væk ... lage han armen omkring hende igen, men den lille tåt hår kom stædigt tilbage. Han sukkede og opgav den. Der var jo ligesom ikke mere at gøre ved den, den ville jo bestemt ikke sidde hvor den skulle, det var jo ikke ligesom hendes hår. Tungt, glat, og passende. De var helt klart bedre venner end ham, og hans hår.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 8 Maj 2011 - 19:09

Ace så undrende på David og sukkede stille og sagde"uretfærdigt... det ikke særlig mandigt af dig at lade pigen gøre alt arbejdet?, du måske til domenatrixer ?? de tøser der bestemmer over fyre og alt det" hun sukkede skuffet over ham og rejste sig langsomt op efter de havde lagt der lidt og hun betragtede ham i det hun sagde"nårh jeg smutter ind i seng og lægger mig nogen timer, jeg virkelig træt efter alt det her" hun gik ud af badekaret og tog et håndklæde om sig og lagde et på kanten til ham og smilede så uskyldigt dog... var hun lidt skuffet over hans måde at være på, det var en sød tanke men... hun ville altså os gerne ha en dominerende fyr, en der kunne tæmme hendes indre løve og holde hende og tage hende som han ville, mens David... han blegede fuldstændig ved siden af dette, han var mere som den der hund mens hun ville have en ulv, stærk, stædig, dominerende til tidere, trofast, og modig, mens david var... Stærk... stædig sådan da? ikke dominerende overhovedet.... og trofast men lidt en skødehund... lapdog.. fordi han bakkede ud når det blev alvorlig. Hun sukkede og følte det var træls med alt det begær til ham men der skete intet andet end kys..
Hun fnøs let og lagde sig ind i sengen og tog så tøj på og sagde"hey ? David jeg smutter lige neden under for at få min ekstra nøgle så du kan få en nøgle her op til"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 8 Maj 2011 - 19:41

Han kiggede efter hende, og kunne tydeligt mærke hendes skuffelse. Han små grinte lidt for sig selv, og rejste sig op, og fik tørret sig, og tog derefter tøj på. Han hørte hendes mindre fnys inde fra sengen af. Han gik ud til sengen, hvor hun pludselig fik travlt med at komme ned at hente en nøgle. Han greb fat i hende, inden hun nåde hen til døren, og skubbede hende op af væggen. "Skal jeg tæmme dig eller hvad?" Han lage hoved på skrå. Han var ikke sikker på hvad hun forlangte, men han måtte vel finde ud af det. Han kiggede hende ind i øjne. "Fortæl mig hvad du vil have? At jeg skal tage kontrolden eller hvad?" Han lage hoved let på skrå. Det ville ikke undre ham at det var det hun forlangte, for hun var jo sikker på hvad hun vilde. "Jeg har heller ikke bedt dig om at gøre det hele selv, men jeg vil vide hvad du vild, for du ..." Han stoppede op og smilede. Han orkede ikke at snakke om alt det moralske halløj. Hun vidste jo at han ikke ville tvinge hende til noget, med mindre at der virkelig gjalt. Han var ret sikker på at hun ville have han skulle være mere dominerende. Man havde tydeligt kunne høre at hun ikke var tilfreds med at han lod hende bestemme. Hun ville ikke bestemme det hele. Hvis det var det han ønskede, så ville han da opfylde hendes ønske, selvom han jo meget muligt skulle huske sig selv på det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 8 Maj 2011 - 19:55

Hun mærkede pludselig væggen bagved sig og rødmede i hele ansigtet i det hun smilede forsigtigt og sagde"Øhmmmm" hun så lidt uskyldig ud og sagde"jeg ville gerne have du var mere som en ulv ... mere dominerende... mere vild i det" hun så flovt ned og sagde"undskyld" hun så lidt væk og sagde"nogen gange kunne det være dejlig med en mere dominerende fyr eller at du ikke du ved... holder dig så meget tilbage når jeg har lyst til dig eller omvendt altså når du har lyst til mig" hun sukkede igen og strøg håret bagud og sagde"Men David jeg skal ned og have fat i nøglen " hun var kun iført hvid silke undertøj, hvis skjorte og så sorte shorts og klipklapper... hun betragtede David med et drømmende blik og nussede ham blidt op af kinden som tegn på hun elskede ham rigtig højt...
Hun kyssede ham blidt på læberne og sagde"jeg vil ikke gøre alting hele tiden eller starte alting, jeg... undskyld... jeg vil ikke have du forandre dig for min skyld"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 8 Maj 2011 - 20:14

Han kiggede på hende og smilede lumsk. "Som en ulv?" Han kiggede undersøgende på hende og sukkede så. "Hvordan skulle jeg vide du vil have mig? Når du rødmer?" Han støj hende over kinden. Han skubbede hende hårde op mod væggen. "Nej, nu skal du svare først, og jeg skal nok komme ind, med eller uden nøgle." Han kiggede på hende, og nød hendes læber mod sine. "Jeg har heller ikke sagt jeg intet vil gøre, men er du klar over hvor meget jeg ikke forstår dig?" Han trak vejret dybt. Han tænkte sig lidt om, og kiggede op i loftet og smilede lumsk, før han greb fat i hende, og bar hende over mod sengen hvor han lod hende falde ned, og lage sig over hende imens han slikkede hende op af halsen. "Jeg skal nok styre dig, hvis jeg skal." Hviskede han ind i hendes øre, med en let knurren. Han nippede hende ganske let i hendes øre. Han fangede hendes læber kort, før han lage sig med hele sin vægt på hende og trak sig op, så han var få centimeter fra hende. "Du kommer ikke til at hente de nøgler i nat, det må du gøre imorgen hvis jeg skal have nogle."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 8 Maj 2011 - 20:25

Ace så undrende på David og sagde"jeg rødmer fordi det flovt at blive berørt så sensuelt nogen gange, ikke fordi det ubehageligt men netop fordi det er for behageligt, det så dejligt at jeg næsten stønner nogen gange, en pige rødmer fordi det naturligt at gøre i nogen situationer hvor det for behageligt at reagere anderledes?" hun så undrende på ham og bed sig let i underlæben og lod et støn slippe let sine læber da han slikkede hende op af halsen og hun grinte lidt, de var jo iført tøj og hun smilede over hans måde at være op i det hun sagde"hvorfor kommer jeg så ikke til at hente de nøgler hehe... du vil vel ikke tvinge mig til at blive i sengen forevigt vel?" hun smilede lumsk og kyssede ham så på læberne i det hun drejede dem rundt i hendes store dobbelt seng og fik ham så rigtig holdt nede og sagde"Jeg stadig stærker end den lille uskyldige ulv" hun rakte tunge til ham og ville drille ham lidt eftersom han aldrig viste sig som den dominerende jo. Hun ville teste hans... mandlige instinkt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 8 Maj 2011 - 20:39

Han kiggede på hende, og lage hoved let på skrå. "Hvem siger jeg ikke kan tvinge dig til det?" Hankiggede på hende, imens hun trak ham ned og grinede. "Nå, så først en lille styrke prøve?" Han fik hendes hænder væk fra sig, og satte sig op, så han sad overskævs på hende, og holdt hendes hænder nede. "Kom så chokolade løve." Han knurrede udfordrende til hende. "Kom så." Han lænede sig ind over hende. "vis du er en løve min tøs." Han kyssede hende og lænede sig længere ind over hende og kyssede hende. "Jeg holder dig i sengen til du kommer fri." Han kyssede hende igen, mere lidenskabeligt og tænkte lidt over det med piger og rødme. Han grinede og satte sig op. "Det lyder meget ... det lyder som noget alle piger gør?" Han lænede sig nu helt ind over hende, så han kunne mærke hendes dejlige bryster mod sin overkrop, trods der var tøj imellem hvilke irriterede ham. Måske? Han grinede igen og kyssede hende igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 8 Maj 2011 - 21:31

Hun grinte og prøvede virkelig at komme fri men kunne ikke rigtig, det syntes at være umuligt jo at komme fri fra ham på denne her måde så hun gav let op og kyssede passionated med ham, hun kyssede så inderligt som hun kunne, hun ville gøre alt for ham, hun ville være hans forevigt. Hun smilede og mærkede hans overkrop og ja krop egenlig lægge sig over hendes og hun smilede i hele ansigtet og sagde"det virkelig dejligt" hun strøg let håret bagud og mærkede en glædelig form for nydelse i de kys han gav hende. Hun strøg sine fingerspidser op af hans dejlige krop og smilede i det hun kyssede ham på læberne og sagde at hun virkelig elskede ham mens hun langsomt afklædte ham, hun nød jo virkelig at afklæde ham, dette var langt bedre end noget hun nogen sinde havde gjordt... Så hun blev blot ved med at afklæde ham til helt nøgenhed og smilede så i det hun sagde"du ser virkelig godt ud"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 8 Maj 2011 - 21:43

Han kiggede lidt på hende, da hun begyndte at afklæde ham. Da hun var færdig kiggede ned af sig selv, og der efter på Ace. "Gør jeg?" Han begyndte at klæde hende af, men holdt hende stadig nede så hun ikke kunne komme op hvis hun ville det. "Du kommer til at ligge der til evigheder nu." Han smilede og kyssede hende blidt på kæben, mens rejste sig lidt op, kiggede kort på hende med et lille drisk smil, før han trængte ind i hende med et støn. Han kyssede blidt hendes bryster, før han trak sig lidt ind, og skød ind igen. Lidt efter var der en rolig, jævn rytme, hvor han trak sig blidt ud, og skød sig ind i hendes underliv, som var dejlig blødt og varmt. Han smilede og kyssede hende igen. Nu var hun ikke jamfrue længere, men han håbede ikke hun fortød det, for nu havde hun selv lagt op til det. Han smilede og slikkede op af hende, til han endte ved hendes mund, og trængte ind i hendes dejlige mund med de fine hvide tænder. Han bed bidt i hendes læber og stønnede vel behageligt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 8 Maj 2011 - 21:58

Ace rødmede da han afklædte hende og hun så lidt skræmt ud og sagde"david dog" hun grinte let og mærkede hendes krop ryste let af spænding for hvad der mund ville ske mellem dem nu, det kunne jo aldrig vides?, hun ja hun vidste ingen gang hvad hun skulle gøre ved alt dette her, så hun lod ham blot gøre hvad han ville og da hun mærkede det, det stive lem oppe i sig, hun lukkede øjnene i hurtigt og et skrig af nydelse og smerte kom i det hun ej mere var jomfru nu. Hun så flovt på David med rødmen over kinderne og tog fat i selveste sengelagnet og stønnet let af smerte de første gange han trak op og ned i hende indtil hun fik fuld nydelse af det, og så blev det lange smukke lyse vejrtrækninger hvor hun stønnede hamonisk og let mens hun lod sig mærke at han trængte op i hende mere og mere, mens hun følte sig helt... ekstatisk, heldigvis var han ikke brutal, david var mere som et sødt lam egenlig... Hun smilede og lukkede blidt øjnene og kyssede med ham i det hun så let på ham da han bed hende i underlæben og hun grinte let..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 8 Maj 2011 - 22:11

Han smilede og kiggede på hende. Ikke flere skrig, det var godt, for det havde nær skremt livet af ham. Han børstede håret væk, og smilede blidt til hende. Han havde virkelig lyst til at spørge hende om noget, men holdt sin mund, mens han fortsatte i den rolige rytme, ud og ind.
Han kunne jo altid spørge bagefter. Han stønnede svagt og flettede deres fingre sammen. "Hvorfor er du så fantastisk?" Han trak vejret dybt og fortsatte til hans kræfter slap op. Han trak sig blidt ud af hende, og kyssede hende kort på munden, og lukkede øjne, imens han kiggede på hende. "Do you like it?" Han smilede og kyssede hende blidt igen, trak dynen op omkring sig, og betragtede hende. Han kiggede op i loftet et par minutter og der efter på hende. "Det er både lykkes mig at slå dig ihjel og tage din mødom på under 72 timer, jeg er lidt stolt af mig selv." Han trak hende ind til sig, som om hun var en bamse, og sukkede. Han kiggede på hendes dejlige løve hår der faldt ned af hendes skuldre, og dækkede de fine runde bryster, der struttede. "Nå, men nu er din ulv træt, men du kommer ikke ned og henter de nøgler." Han smilede drisk, og låste sine arme omkring hende, og lukkede øjne og lignede en der sov, men var stadig vågen ... endnu.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 9 Maj 2011 - 0:22

Ace rødmede og sagde"Nårh men jeg må ah" hun mærkede hans arme om sig og rødmede i hele hovedet i det hun så begyndte at grine og smed blidt en pude i ansigtet af ham og rullede ham ind i dynen og rakte så tunge til ham i det hun nået at iføre sig sit undertøj i silke og sagde"altsååååå David hehe" hun smilede og strøg håret bagud og satte sig på knæ i sengen overfor ham og pressede med armene sine bryster sammen sensuelt og virkelig tiltrækkende i det hun sagde uskyldig"Jeg nød det viiiirkelig med dig" hun smilede rigtig kært og sprang så på David og sagde som en kat"Miauw" i det hun grinte og strøg ham blidt over næsen med sin næse og kyssede ham så inderligt på læberne så hun kunne smage dem igen og lade sine smelte sammen med hans i denne intense svedende atmosfære de havde fået opbygget"jeg blev ide mindste os din første pige i sengen eftersom du sikkert ikke kan huske vis du har haft det med andre, så det vel altid et pluds?" hun lagde hovedet let på skrå og grinte og sagde"Jeg så glad for du min og altid vil være mig tro, så længe ingen andre nogen sinde rør dine læber og slipper ustraffet fra det... så jeg din chokolade løve" hun så dyrisk og alvorlig ud lige pludselig og sagde"men vis der er så jeg skredet med det samme" hun rakte drilsk tunge til ham og sagde"sulten? så bestiller jeg noget mad til os tihi"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 9 Maj 2011 - 8:48

Han stønnede, da hun kravlede op på ham. Han kiggede ned på hende. "Argh ..." Han betragtede hendes fine bryster. "Det var godt, jeg nød det også ..." Han små grinte, da hendes læber kom frem, og kyssede og grinte endnu mere da hendes næste kommentar faldt. "Yep, det gør du." Han sukkede igen da hun igen begyndte at snakke og smilede. Snakketøjet havde ikke været noget problem. "Sikke en trussel at få smidt i hoved." Han gabte og strakte sig. "Det er som at gå på line." Han satte sig op, og kiggede på hende, imens han rode rundt i sit hår og kiggede på hende, ud mellem alt håret. "Du kunne ikke lade mig sove?" Han kiggede rundt, uden helt at vide hvad han skulle, for sove, det kunne han nok ikke, ikke når hun sad og sniksnakkede hele natten! Han greb ud efter hende, og fik hende ned at sidde på sig. "Så, nu smutter du ingen steder chokolade løve." Han grinede, og lod sig vælte bagover, og trak hende med. Han kyssede hende på halsen og nussede hende ind til sig. "Du virker ikke sønderlig træt." Han kiggede ned i hendes løve manke. "Men skulle det overraske mig? Det er jo mig der gør det hele, du ligger bare og stønner." Han grinede, og nappede hende blidt i nakken.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 9 Maj 2011 - 19:07

Hun så lidt flov ud da han sukkede over hun begyndte at snakke igen og hun så flovt ned og sagde lidt forsigtigt"så.. David er.. er vi i en slags forhold?" hun så lidt forsigtigt på ham og ville nødig skræmme ham væk jo?.
hendes læber strejfede blidt Davids læber og hun lod sig stille lægge ved hans side og kyssede ham blidt på kinden og sagde så rolig og sødt"bare rolig skat, så skal jeg nok gøre alt arbejdet imorgen" hun grinte og sagde"just kidding" med det der med imorgen, hun anede jo ikke om hun ville have lyst til ham igen allerede imorgen eller omvendt?.
Hun lod håret blidt blive strøget bagud og hun mærkede en form for glædelse over at have ham ved sig igen.
Hun tog blidt om ham og mærkede så noget i sin ryg og sagde"Auv...?" hun så lidt undrende tilbage og bed sig så let i underlæben i det hun satte sig hurtigt op og sagde"Min ryg gør ondt?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 9 Maj 2011 - 19:24

Han kiggede undrende på hende over hendes spørgsmål, og smilede lidt så. "Åh, hvorfor skal kvinder også spørger om alt! Men du bestemmer da selv, hvis du selv vil." Han vidste virkelig ikke hvordan han skulle besvare dette underlige spørgsmål, så det blev hans bedste svar. Han grinede og kunne ikke forstille sig at hun gjorde det, og han havde da heller aldrig set en kvinde gøre det, men så kunne hun jo blive den første? "Jeg skal nok gøre det." Han betragtede hende, da hun pludselig kom et av. Han kiggede igen undrende på hende. "Ondt i ryggen?" Han kiggede og smilede. "Du vender ikke ryggen til mig før du får styr på dem!" Han havde flere gange prøvet at få skudt vinger op i hoved, og det gjorde faktisk pænt nas, både på ham, og den uheldige engel, som ikke havde kunne styre sine vinger. Han trak hende blidt ned til sig, og lod hånden glide over hendes ryg. "Så får du jo måske dit ønske opfyldt alligevel." Han blinkede til hende, og trak hende længere ned til sig. "Det er jo ikke helt smerte frit vel?" Han grinede igen, og kyssede hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 9 Maj 2011 - 20:00

>Hun så lidt skræmt ud og sagde"jeg tør altså ikke helt vis det gør ondt, jeg håber faktisk lidt de aldrig vokser ud så?" hun så flovt på ham og sukkede stille i det hun mærkede hans hånd mod sin ryg og grinte i det hun holdte sig let op af ham og sagde"Jeg elsker dig" hun smilede og kyssede ham på munden og sagde"jeg så glad for du er mig tro David,. det dejligt at vide jeg kan stole på dig" hun smilede sødt og strøg håret bagud og sagde"Hmmm så vil du gerne sove nu?" hun grinte let og lagde sig over ham og smilede så i det hun havde fået undertøj på og kyssede ham lidt her og der på ansigtet i det hun stille lagde sig ved hans side og sagde"Nååårhhhh skal vi så sove?" hun tog dynen over ham og puttede den ind under hans krop og sagde"Nååårh..." hun smilede sødt og bed sig let i underlæben i det hun lagde sig let ind til ham og sagde"det gør vildt ondt??"

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 13 af 17 Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum