Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Unhappy affairs? :: David
Vie La Mort :: Di Morga :: Terre :: Metroen
Side 13 af 17 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17
Sv: Unhappy affairs? :: David
*hvorfor... mig hvorfor...!!...* hun lå der helt depri og uskyldigt udseendet i det hun ville til at rejse sig op fra karbadet, vande gled smukt ned af hendes krop og fik den til at se blank og glinsende ud meget sensuel os i det hun ville til at gå op af karbadet.. ingen gang det var dejligt mere
Gæst- Gæst
//Beklager længden//
Gæst- Gæst
Mærkeligt han egenlig ikke var så sensuel af natur det burde mænd da være? dog David var mindre end normal.... hun grinte let og vidste jo ikke det helt store om alt det her men det var vel okay??... hun kendte jo heller ikke til fyre som sådan...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun fnøs let og lagde sig ind i sengen og tog så tøj på og sagde"hey ? David jeg smutter lige neden under for at få min ekstra nøgle så du kan få en nøgle her op til"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun kyssede ham blidt på læberne og sagde"jeg vil ikke gøre alting hele tiden eller starte alting, jeg... undskyld... jeg vil ikke have du forandre dig for min skyld"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han kunne jo altid spørge bagefter. Han stønnede svagt og flettede deres fingre sammen. "Hvorfor er du så fantastisk?" Han trak vejret dybt og fortsatte til hans kræfter slap op. Han trak sig blidt ud af hende, og kyssede hende kort på munden, og lukkede øjne, imens han kiggede på hende. "Do you like it?" Han smilede og kyssede hende blidt igen, trak dynen op omkring sig, og betragtede hende. Han kiggede op i loftet et par minutter og der efter på hende. "Det er både lykkes mig at slå dig ihjel og tage din mødom på under 72 timer, jeg er lidt stolt af mig selv." Han trak hende ind til sig, som om hun var en bamse, og sukkede. Han kiggede på hendes dejlige løve hår der faldt ned af hendes skuldre, og dækkede de fine runde bryster, der struttede. "Nå, men nu er din ulv træt, men du kommer ikke ned og henter de nøgler." Han smilede drisk, og låste sine arme omkring hende, og lukkede øjne og lignede en der sov, men var stadig vågen ... endnu.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
hendes læber strejfede blidt Davids læber og hun lod sig stille lægge ved hans side og kyssede ham blidt på kinden og sagde så rolig og sødt"bare rolig skat, så skal jeg nok gøre alt arbejdet imorgen" hun grinte og sagde"just kidding" med det der med imorgen, hun anede jo ikke om hun ville have lyst til ham igen allerede imorgen eller omvendt?.
Hun lod håret blidt blive strøget bagud og hun mærkede en form for glædelse over at have ham ved sig igen.
Hun tog blidt om ham og mærkede så noget i sin ryg og sagde"Auv...?" hun så lidt undrende tilbage og bed sig så let i underlæben i det hun satte sig hurtigt op og sagde"Min ryg gør ondt?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 13 af 17 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17
» What about.. Us? (David)
» Leave. Me. Alone. - David
» The darkness around us (David)
» The Graveyard - David
Vie La Mort :: Di Morga :: Terre :: Metroen
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa