Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
# I Wanna Hurt You So Bad #
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 4 • 1, 2, 3, 4
# I Wanna Hurt You So Bad #
Vejr # Roligt, med en smugle regn.
Sted # Sombre.
Omgivelser # Ingen at høre eller se i nærheden.
Beklædning:.
* Sort nederdel, sorte hofteholder med sløjfe bagved forovn.
* Hvide stiletter, hvid hætte trøje med lynlås.
* Opsat sort hestehale.
* Silkebånd i rød om halsen, med en lille sølv grå bjælde i.
Regnen ramte jorden med en blidhed som aldrig før, det var støvregn der gled med den bølgende friske og vilde vind der gled langsomt igennem hver en sprække og ned af hvert et gade hjørne. Chantell´s syre grønne dådyr øjne gled forbi nogle mennesker og videre mod den forbandet park, hun ikke havde nærmet sig siden hun havde bidt Pierce.
Hun huskede tydeligt deres første møde, den måde han havde kysset hendes læber med vold. Hun tog sig til læberne flovt og så vredt ned af mod jorden og knyttede de små hænder og sagde med en vred lidt russisk accent " Forbandet shit hole !... det var mit første kys... mit... første "
hun rystede let over hænderne og følte sig plettet, nærmest forbandet for resten af hendes liv, han havde berørt hende som ingen havde før. Hun huskede tydeligt hvordan han havde ødelagt hendes trusser og revet tøjet af hende, i en beskidt halv ødelagt seng, mens han prøvede at voldtage hende, heldigvis nåede hun væk, før det kom så tæt på.
Hun huskede hans vilde dyriske blik og det skræmte hende lidt.
Hun lukkede øjnene og lod sig glide ned af, et af parkens mange træer og kiggede stift frem for sig og prøvede at glemme det hele. Hele scenariet udspillede sig foran hendes øjne inde i hendes indre.
Tænk at sådan en womenizer skulle være den første til at kysse hende, eller bare generalddt at hun blev kysset overhovedet!.
Hun fnøs let og lukkede øjnene og lænede sig bagud og prøvede at glemme alt. Hun lod intet rundt om sig, egenlig distrahere hende fra at hvile mere og mere ind i sig selv, på sådan en regn fyldt nat..
Gæst- Gæst
Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #
Zero Bang- Competent (Rank 10)
- Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.
Antal indlæg : 354
" Ahh!??.. " Chantell gav et kort spring fra sig og tog sig hurtigt til de rosen røde læber i det hun pludselig sad ansigt til ansigt med den fremmede fyr der pludselig begyndte at snakke om hvorvidt han vidste hvem hun var og hvad hun egenlig gik rundt og lavede om natten. Chantell så mistænksomt på Zero og tjekkede lidt hans outfit og tog kort fat i skjorten på ham og nærmede sig hans ansigt og lod blidt sine læber glide tættere og tættere på hans hals hvor hun blidt snuste kort ind og slap ham så med et lille grin igen og sagde" Javel ja.. en dæmon der vil ha stoffer fra mig af? ".
Chantell tog en lille pose frem med en blodrød pille og viftede foran næsen på Zero og sagde" jeg tager ikke mine egne fremstillet stoffer ". Stoffet var dyppet i hendes blod og var ment til at gør selv væsner.. afhængig af hende, hendes blod.. hendes pille.. hendes tilstedeværelse, netop sådan så hun ikke blev slået ihjel vis nu et væsen var for stærk.. og ikke ville dø efter flere ugers afhængighed samt gående ture på dette stof, der kunne få ens verden til at blande sig med de vildeste fantasier man nogensinde havde oplevet. " Sååh, hvad har du at tilbyde S.t.r.a.n.g.e.r.... for denne lille fantasy pille".
Gæst- Gæst
- Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.
Chantell så forsigtigt på den lille lyserøde pille hun havde taget op af posen i sin hånd og forsigtigt lagde hun den på sin tunge foran Zero, sådan så man også kunne se den skindende lille runde kugle, der tydeligvis var tegn på at hun havde tunge piercing.. med et, slugte hun pillen og stod så kort foran Zero og åbnede så munden og løftede tungen og sagde" Ahhhhhhh..... ". Derefter lukkede hun munden og slikkede sig om læberne med den røde tunge og sagde " Nårh?, vil du købe eller vil du skride?... dit valg, dog tror jeg næppe du vil sige nej til 'disse' piller.. det nyeste på markedet, kan sluges, sniffes.. samt blandes i en joint vis man da vil?, alle former gir den samme oplevelse.. en uforglemmelig nat, hvor man føler sig udødelige.. guddommelige.. hævet over alt og alle.. i stand til alt.. se alt.. høre alt.. lugte alt.. være alt.. ". Chantell smilede lidt og sagde" Først pengene så posen.. ".
Gæst- Gæst
Natten var ikke så ung mere og solen var stået op udenfor, det kunne tydeligt mærkes, hvordan varmen havde opvarmet det ellers så kølige rum fra aften af. Langsomt åbnede Chantell sine syre grønne dyriske øjne og så uskyldigt rundt og strakte sig kort, dog da hun strakte sig.. mærkede hun det hvide lagn der var over hende, glide ned af hendes bryster.. langsomt ned over den stramme flade mave og blidt lagde det sig i skødet på hende. Chantell så lettere chokeret ned og opdagede at hun var nøgen og hvad der var værre!?.. dette var ikke HENDES HJEM!?.. det var heller ikke et dødt menneske der lå ved hendes side men fyren fra aften af, ham hun ikke huskede navnet på eller hvordan de overhovedet var endt i sengen sammen.. dog tog det hende ikke lang tid før hun lagde to og to sammen. " ARGH! ". Chantell sprang ud af sengen og tog lagnet stramt om sig og pegede truende på Zero.. mens hun pludselig så dobbelt? muligvis var virkningerne fra stoffet ikke helt stoppet åbenbart?. " Hvorfor er jeg nøgen!? og hvorfor er vi her!?.. og så i samme seng.. og hvorfor er du nøgen!? ". Chantell så lettere vredt på Zero og tog sig kort til hovedet og sagde" mit hoved gør så ondt.. og min krop.. " Hun tog sig kort til den ene arm hvor der var få mærker.. blå mærker?.. hvad havde de lavet.
Gæst- Gæst
Manden satte sig roligt op "rolig slap nu af det er tidligt gider du at lade være med at råbe" sagde han og tog sig til hovedet og rejste sig roligt op. Kort gik han hen og åbnede et skab og fandt en lang skjorte frem som han kastede over til hende og tog selv et par cowboy bukser "sorry jeg ikke har så meget andet men det er sjældent jeg sætter ild til mit tøj. Man kan vel sige det var en hed nat" sagde han roligt. Ved siden af sengen i hendes side lå der et væltet stearinlys som havde sat ild til lidt af gulvtæppet og ved siden af lå der nogle tøj rester. Roligt gik han hen til hende og bukkede sig ned "men det har været sjovt." Roligt plantede han sine læber på hendes kind. Og rejste sig så op og gik med rolige skridt ud af soveværelset og ud i køkkenet efter han havde lukket alle pachenerne i hotelsuiten. Derefter åbnede han køleskabet "HVAD VIL DU HA TIL MORGENMAD TELL" råbte han til hende mens han fandt noget brød og noget juice frem til sig selv. Det var tydeligt han ikke helt havde opfanget at hun intet kunne huske. Han virkede bare som sig selv.
Chantell så helt ydmyget ud og lignede en hvis liv allerede var slut og sagde så" Hvordan endte vi egenlig lige med at brænde... ALT... vores tøj væk? altså.. jeg burde da ha nogle mærker så, ved mindre jeg har healet mig uden at vide det... hvad har du egenlig givet mig den nat.. ud over mine egne piller.. og den der ryge ting.. joint? ". Chantell så kort på Zero, ventende på at høre hvad han havde at sige til sit forsvar, dog havde hun ikke rigtig tænkt sig at høre på det.. men så kom hun i tanke om solen. " Vent.. er det allerede morgen?!.. fuck!, shit!.. gard dammit! ". Chantell begyndte at bande og endte med at sætte sig ind i sengen og lagde sig under dynen som lå på Zero´s side og sukkede så og sagde" Væk mig når det er aften.. og forstyr mig ikke!".
Gæst- Gæst
Chantell skubbede dynen væk og så lidt på Zero og sagde så " hvordan kan du være så sikker på at mine ord var sande, som du sagde.. så var jeg blæst, desuden har jeg en regl jeg må følge, en familie regl der tydeligt siger at alt er svaghed hvad angående følelser samt lidenskab og dyriske lyster.. så det du siger, kan ikke være sandt... " Chantell tog sig kort til sine læber og så flovt væk fra Zero og følte sig så vred, vis hun i sandhed havde gjort dette, havde hun smidt flere århundredes tilbageholdenhed samt regler og traditioner.. væk!?.. som havde det ingen betydning og det kunne bare ikke passe, dog.. havde hun ikke været sig selv og hun havde taget stoffer?, det måtte være det. " Uanset hvad jeg sagde og gjorde.. så glem det, jeg vil forsvinde ligeså snart natten falder på.. forresten hvor er mine penge?". Chantell så lidt desperat rundt og anede ikke helt hvordan hun skulle opføre sig eller være overfor denne fyr.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Langsomt rejste Chantell sig og vaskede sit hår i den duftende shampoo og balsam der stod foran hende og så iførte hun sig derefter et håndklæde da alt var vasket af hendes krop og ud af hendes lange silkebløde prinsesse tynde sorte lokker. Forsigtigt tog hun håndklædet om sin fugtige krop og gik så ud fra badeværelset efter at ha slukket for vandet og så kiggede hun ellers lidt flovt rundt og gik så ud af mod Zero og satte sig overfor ham og kiggede blot på ham.. uden at sige et eneste ord.. netop fordi hun for første gang ikke vidste hvad hun skulle sige. " Jeg elsker dig ikke.. " Det eneste hun kunne komme frem med.. var dette, dog måtte han hade hende så meget han ville.. fordi sådan var det lige nu, hun elskede ingen.. ingen andre end sig selv. " Du burde tydeligvis have andre kvinder der kan tilfredsstille din seksuelle trang samt lyster og fantasier.. så hvorfor lige vælge mig?, vis du tror jeg vil.... knække og lægge mig for dine fødder, så tro om igen.. jeg elsker ingen andre end mig selv".
Gæst- Gæst
Chantell vendte ham ryggen og sagde" Tro ikke jeg er ligeså dum som alle de andre tøser du har haft fat i, vis du virkelig vil smage mig og ha mig, så må du gør dig mere umage" Chantell smilede lidt ondsindet og slikkede sig så om læberne, hvor der var lidt blod efterladt fra Zero´s læber og sagde" Forresten tak for smagsprøven, skønt dæmoner normalt ikke er min type, eftersom jeres blod plejer at være... uspiseligt" Chantell smilede lidt og satte sig så endnu engang ned på stolen og så kort over mod døren og sagde" Såhhh? hvor skal du egenlig hen, siden du skal ha et jakkesæt ligefrem?, en date... arbejde?.. narko business?, flere tøser du skal støve op fra parken? " Chantell smilede lidt drilsk til Zero og sagde" Forresten.. jeg fik aldrig rigtig fat i dit navn.. ".
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 4 • 1, 2, 3, 4
» Hurt in every single way.
» I remeber it use to hurt
» Maybe it will.. Hurt a little (Mikala=Privat)
» Dont hurt me... :: Diego
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage