Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
# I Wanna Hurt You So Bad # EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
# I Wanna Hurt You So Bad # EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
# I Wanna Hurt You So Bad # EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
# I Wanna Hurt You So Bad # EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
# I Wanna Hurt You So Bad # EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
# I Wanna Hurt You So Bad # EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
# I Wanna Hurt You So Bad # EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
# I Wanna Hurt You So Bad # EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
# I Wanna Hurt You So Bad # EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
# I Wanna Hurt You So Bad # EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

# I Wanna Hurt You So Bad #

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # Empty # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Gæst Fre 4 Nov 2011 - 13:29

Tid # Midnat.
Vejr # Roligt, med en smugle regn.
Sted # Sombre.
Omgivelser # Ingen at høre eller se i nærheden.
Beklædning:.
* Sort nederdel, sorte hofteholder med sløjfe bagved forovn.
* Hvide stiletter, hvid hætte trøje med lynlås.
* Opsat sort hestehale.
* Silkebånd i rød om halsen, med en lille sølv grå bjælde i.


Regnen ramte jorden med en blidhed som aldrig før, det var støvregn der gled med den bølgende friske og vilde vind der gled langsomt igennem hver en sprække og ned af hvert et gade hjørne. Chantell´s syre grønne dådyr øjne gled forbi nogle mennesker og videre mod den forbandet park, hun ikke havde nærmet sig siden hun havde bidt Pierce.
Hun huskede tydeligt deres første møde, den måde han havde kysset hendes læber med vold. Hun tog sig til læberne flovt og så vredt ned af mod jorden og knyttede de små hænder og sagde med en vred lidt russisk accent " Forbandet shit hole !... det var mit første kys... mit... første "
hun rystede let over hænderne og følte sig plettet, nærmest forbandet for resten af hendes liv, han havde berørt hende som ingen havde før. Hun huskede tydeligt hvordan han havde ødelagt hendes trusser og revet tøjet af hende, i en beskidt halv ødelagt seng, mens han prøvede at voldtage hende, heldigvis nåede hun væk, før det kom så tæt på.

Hun huskede hans vilde dyriske blik og det skræmte hende lidt.
Hun lukkede øjnene og lod sig glide ned af, et af parkens mange træer og kiggede stift frem for sig og prøvede at glemme det hele. Hele scenariet udspillede sig foran hendes øjne inde i hendes indre.
Tænk at sådan en womenizer skulle være den første til at kysse hende, eller bare generalddt at hun blev kysset overhovedet!.
Hun fnøs let og lukkede øjnene og lænede sig bagud og prøvede at glemme alt. Hun lod intet rundt om sig, egenlig distrahere hende fra at hvile mere og mere ind i sig selv, på sådan en regn fyldt nat..


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Zero Bang Søn 29 Jul 2012 - 2:39

Den stille nat blev kort afbrudt af en lille hvislen derefter en der bladrede i en bog en bænk lige i nærheden af hende. En hun med garanti havde sikret sig der ikke sad en. Langsomt lukkede han bogen efter at have afmærket hvor han var kommet til. Bogen blev lagt ved siden af ham og han lænede sig tilbage mod ryglænet. Det knirkede let i den lidt rustne bænk. Hans hånd gled langsomt om bag bænken og greb fat i rillerne på bænken. En klassisk træbænk. En lys men dog mandlig og kraftig sensuel stemme kunne høres fra ham. "Dit første kys siger du." Blikket som ellers var vendt mod himlen rettede sig mod hende. "Det var syndt at du skulle blive kysset sådan hvilket lyder som om det var imod din vilje eller er det bare normalt for dig at sige shit hole til dem der kysser dig af fri vilje." En blæst mere kom og han var væk igen. Han dukkede frem på hug foran hende da en lidt kraftigere blæst kom. "Lad os komme til sagde Zero Bang du kender mig sikkert dæmon jeg ved dit navn er Chantell jeg ved du er vampyr og en krop på 18. Så nu kom vi over præsentationen har du så noget at tilbyde dealer." Hans præcished og fokusion for stoffer var tydelige at han havde styr på hvad han gjorde. "Og en smuk ung kvinde som dig vil sikkert heller ikke have noget imod at tage noget af det med mig fra for hyggens skyld." Hans rolige ansigt viste tydeligt at der ingen bagtanker var andet end han syntes det var kedeligt at sniffe alene eller ryge for den sags skyld.
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Gæst Søn 29 Jul 2012 - 2:49

Chantell så hurtigt med sine dyriske syre grønne øjne hen af mod den fremmede der pludselig havde nævnt noget angående det hun lige havde sagt, hvilket tydeligt fik et flovt udtryk frem over Chantell´s ellers stolte meget neutrale udtryk. Rødmen spredte sig langsomt hen over de fine høje kindben og hurtigt gav hun et hop fra sig til den ene side da hun opdagede den fremmede der faktisk sad direkte ved siden af hende!?. " What the!?... bug off!.. du burde ikke blande dig i noget der ikke vedkommer dig Mr Nose Stucker ". Chantell fnøs kort hånligt og så fornærmet samt flovt væk fra retning af denne fremmede fyr og prøvede at skjule sin flovhed samt hvor pinligt hun syntes at hele situationen var samt det med at han ligefrem havde hørt at det var hendes første kys? skønt hun var flere hundrede år gammel!?.

" Ahh!??.. " Chantell gav et kort spring fra sig og tog sig hurtigt til de rosen røde læber i det hun pludselig sad ansigt til ansigt med den fremmede fyr der pludselig begyndte at snakke om hvorvidt han vidste hvem hun var og hvad hun egenlig gik rundt og lavede om natten. Chantell så mistænksomt på Zero og tjekkede lidt hans outfit og tog kort fat i skjorten på ham og nærmede sig hans ansigt og lod blidt sine læber glide tættere og tættere på hans hals hvor hun blidt snuste kort ind og slap ham så med et lille grin igen og sagde" Javel ja.. en dæmon der vil ha stoffer fra mig af? ".

Chantell tog en lille pose frem med en blodrød pille og viftede foran næsen på Zero og sagde" jeg tager ikke mine egne fremstillet stoffer ". Stoffet var dyppet i hendes blod og var ment til at gør selv væsner.. afhængig af hende, hendes blod.. hendes pille.. hendes tilstedeværelse, netop sådan så hun ikke blev slået ihjel vis nu et væsen var for stærk.. og ikke ville dø efter flere ugers afhængighed samt gående ture på dette stof, der kunne få ens verden til at blande sig med de vildeste fantasier man nogensinde havde oplevet. " Sååh, hvad har du at tilbyde S.t.r.a.n.g.e.r.... for denne lille fantasy pille".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Zero Bang Søn 29 Jul 2012 - 3:02

Det blik han havde haft som var neutralt blev rettet mod bilen. Kort efter tog han posen og åbnede den. Et fint lille snif kunne høres før han lukkede den. Kort efter knugede han næven om den og slog sin hånd ind i træet lige ved siden af dem så hårdt at det nærmest lavede et krater i træet. "Don't fuck with me." Den ellers bløde stemme blev hård og han rettede sig op. "Jeg har kassen millioner tror du jeg gider at spilde de penge for noget lykkestof dyppet i en ussel fattig vampyrs blod? Jeg kender den fidus tro mig folk har prøvet men jeg er ældre end din bedstemor such trick don't work on me." Sagde stemmen fra hans læber og smed posen ned foran hende "Jeg vil ha det rene stof Chantell og jeg vil sikre mig der ikke er lusk med det derfor skal du selv tage det." Med en hurtig bevægelse tog han sin pung frem det var tydeligt der var mange penge i den pungen ville normalt være spinkel men den var tyk og i læder ægte læder. "Jeg har mere i min hånd end du tjener på et år og jeg havde tænkt mig at bruge halvdelen af dem på betaling for du ville komme med." Med et smil tog han nogle sedler op "Der er 200 euro her det er hvad jeg vil bruge på stoffer og resten af pungen indeholder Nittentusindottehundred Euro det vil sige at på denne ene aften kan du tjene titusind det er måske ikke fristende?." Med et kom et svagt smil frem på hans læber "jeg kan osse bare finde en af din konkurrenter og tilbyde det her til dem." Og med et var hans krop allerede ved at vende og pungen med pengene var allerede ved at blive pakket væk og blev erstattet med en god joint som han tændte med en flamme som kom fra hans finger.
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Gæst Søn 29 Jul 2012 - 3:13

Chantell så vredt på Zero og grinte så lidt efter og rejste sig så, så småt op da han var ved at skride fra hende og så sagde hun " Ærgerligt du ikke hoppede på den, jeg ville ellers ha nydt at se dig lægge døende for fødderne af mig ". Chantell var muligvis fattig kunne man vel kalde det, dog vidste hun hvornår et godt tilbud var foran hende og det Zero lige var kommet med, var et tilbud hun ikke kunne afslå. Langsomt tog hun en lille pose frem med små piller, i alle mulige forskellige pastel farver og med et lille F på sig. Langsomt gik Chantell hen til Zero og stoppede foran ham og tog en af pillerne frem, skønt hun aldrig nogensinde selv havde taget pillerne.. prøvet dem.. så huskede hun tydeligt hvordan de fleste af hendes ' kunder ' nød hver og en af dem. Det gode ved dem var at de ikke gjorde en afhængig og så var der også det med at man ville få en verden til at se tusind gange bedre ud, disse piller.. nærmest skærpede ens følsomhed, ens sanser, ens nærvær til verden.. som var man centrum af hele jorden og alt imellem.

Chantell så forsigtigt på den lille lyserøde pille hun havde taget op af posen i sin hånd og forsigtigt lagde hun den på sin tunge foran Zero, sådan så man også kunne se den skindende lille runde kugle, der tydeligvis var tegn på at hun havde tunge piercing.. med et, slugte hun pillen og stod så kort foran Zero og åbnede så munden og løftede tungen og sagde" Ahhhhhhh..... ". Derefter lukkede hun munden og slikkede sig om læberne med den røde tunge og sagde " Nårh?, vil du købe eller vil du skride?... dit valg, dog tror jeg næppe du vil sige nej til 'disse' piller.. det nyeste på markedet, kan sluges, sniffes.. samt blandes i en joint vis man da vil?, alle former gir den samme oplevelse.. en uforglemmelig nat, hvor man føler sig udødelige.. guddommelige.. hævet over alt og alle.. i stand til alt.. se alt.. høre alt.. lugte alt.. være alt.. ". Chantell smilede lidt og sagde" Først pengene så posen.. ".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Zero Bang Søn 29 Jul 2012 - 3:25

Et roligt blik var rettet mod hende ikke pillerne. Derefter tog han de 200 euro frem igen. "Først pengene så pillerne så natten og så de sidste penge jeg vil ikke snydes." Roligt rakte han frem og uden egentlig at spørge om lov lagde pengene ned i hendes Kavalergang og tog imod pillerne roligt. Dog et hurtigt sving i benet og en ildkugle fløj af sted. En narkobetjent hoppede frem med ild i håret. Zero så med halvknepne øjne på ham før han smilede svagt. "Jeg har magtfulde kontakter en narkobetjent vil intet betyde at den pludselig forsvandt har du lyst til aftensmad?" Blikket rettede sig mod hende før han tog posen helt frem tog en tilfældig en og stak den i munden slugte den og tog et godt kraftigt sug af sin joint og rakte den til hende hvis hun nu var interesseret "8 gram bare så du er advaret" sagde hans rolige smil med et lille blink til hende "skal vi tage hjem til dig eller mig mit hotelværelse er ikke så langt væk og det er stort og har alt hvad man har brug for samt døgn roomservice." Roligt lagde han nærmest armen om hendes skuldre og begyndte allerede at føre hende af sted. Pillerne var kraftige og hurtigt virkende kunne han mærke. Hvilket var godt. For han hadede at vente. "Det godt de virker hurtigt personligt hader jeg at vente. Engang skulle jeg tage MDMA og jeg kom til at tage 3 piller fordi jeg troede de ikke virkede det endte med jeg sad og aede mit glas øl i 4 timer." Han grinte allerede på grund af pillerne. "Tro mig vi skal ha det sjovt i aften."
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Gæst Søn 29 Jul 2012 - 3:41

Chantell så undrende på Zero og tog sig kort til hovedet og mærkede en eller anden underlig følelse i kroppen, dog priste hun sig lykkelig over at hun var vampyr og havde været det i et bar hundrede år, ellers ville pillerne sikkert virke ligeså hurtigt på hende som ved Zero." Jaaah... det da godt hva hehe.. " Chantell prøvede at spille lidt skuespil og virke som om at pillerne allerede virkede, skønt de ikke gjorde i nu og egenlig anede hun heller ikke om de ville.. men forsigtigt tog hun imod jointen, efter at ha slået politi betjenten ihjel med koldt blod.. blod var blidt spredt ud over det kønne blege ansigt og Chantell smilede mere end nogensinde, dog burde hun måske ikke ha taget piller samt røget og så fået mad, fordi hendes krop begyndte altid at vågne lidt op efter at ha fået frisk blod og ikke nok med det.. så blev en vampyrs krop også altid lidt mere normal.. inden i, når man havde fået blod, eller det gjorde hendes ihvertfald. Chantell så lidt sløret på Zero men grinte så blot og fulgte efter ham og sagde" Virkelig?... en øl hehe.. heldige den hva " Hun blinkede kort og før hun vidste af det... var alt et stort sort hul?.


Natten var ikke så ung mere og solen var stået op udenfor, det kunne tydeligt mærkes, hvordan varmen havde opvarmet det ellers så kølige rum fra aften af. Langsomt åbnede Chantell sine syre grønne dyriske øjne og så uskyldigt rundt og strakte sig kort, dog da hun strakte sig.. mærkede hun det hvide lagn der var over hende, glide ned af hendes bryster.. langsomt ned over den stramme flade mave og blidt lagde det sig i skødet på hende. Chantell så lettere chokeret ned og opdagede at hun var nøgen og hvad der var værre!?.. dette var ikke HENDES HJEM!?.. det var heller ikke et dødt menneske der lå ved hendes side men fyren fra aften af, ham hun ikke huskede navnet på eller hvordan de overhovedet var endt i sengen sammen.. dog tog det hende ikke lang tid før hun lagde to og to sammen. " ARGH! ". Chantell sprang ud af sengen og tog lagnet stramt om sig og pegede truende på Zero.. mens hun pludselig så dobbelt? muligvis var virkningerne fra stoffet ikke helt stoppet åbenbart?. " Hvorfor er jeg nøgen!? og hvorfor er vi her!?.. og så i samme seng.. og hvorfor er du nøgen!? ". Chantell så lettere vredt på Zero og tog sig kort til hovedet og sagde" mit hoved gør så ondt.. og min krop.. " Hun tog sig kort til den ene arm hvor der var få mærker.. blå mærker?.. hvad havde de lavet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Zero Bang Søn 29 Jul 2012 - 3:49

Zero havde fulgt hende hjem til ham og de havde festet meget hele vejen til 4 om natten hvorefter de var gået i seng.

Manden satte sig roligt op "rolig slap nu af det er tidligt gider du at lade være med at råbe" sagde han og tog sig til hovedet og rejste sig roligt op. Kort gik han hen og åbnede et skab og fandt en lang skjorte frem som han kastede over til hende og tog selv et par cowboy bukser "sorry jeg ikke har så meget andet men det er sjældent jeg sætter ild til mit tøj. Man kan vel sige det var en hed nat" sagde han roligt. Ved siden af sengen i hendes side lå der et væltet stearinlys som havde sat ild til lidt af gulvtæppet og ved siden af lå der nogle tøj rester. Roligt gik han hen til hende og bukkede sig ned "men det har været sjovt." Roligt plantede han sine læber på hendes kind. Og rejste sig så op og gik med rolige skridt ud af soveværelset og ud i køkkenet efter han havde lukket alle pachenerne i hotelsuiten. Derefter åbnede han køleskabet "HVAD VIL DU HA TIL MORGENMAD TELL" råbte han til hende mens han fandt noget brød og noget juice frem til sig selv. Det var tydeligt han ikke helt havde opfanget at hun intet kunne huske. Han virkede bare som sig selv.
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Gæst Søn 29 Jul 2012 - 4:00

Chantell greb hans skjorte og så helt chokeret ud og stod blot få sekunder og stirrede på gulvtæppet samt på sengen og så på skjorten og så på resterne af hendes elskede vildt dyre designer tøj der tydeligvis var endt op I RØG!?. Chantell gik kort ned på knæ efter at ha modtaget et kys på kinden af Zero og så stirrede hun ellers blot igen på skjorten lidt og sagde så" WHAT!?... vi har vel ikke.. " hun sukkede eftersom hun hørte hans råbende stemme og formodet at han ikke ville kunne høre hende helt der inde fra køkkenet, så langsomt tog hun skjorten og bandt den om sit liv, sådan så den endte med at ligne en kjole i stedet for en skjorte og så gik hun ud til Zero og sagde fornærmet " Hvad er det egenlig lige der er sket?.. og hvorfor var vi nøgne?.. og... ARGH!!!, sig vi ikke har været i seng sammen, sig ikke at jeg er blevet beskidt, at jeg er blevet en whore, at jeg er blevet en af de klamme tøser samt berørt af en.. af en dæmon som dig.. sådan nogle steder... min rene krop... NEJ!.. ".

Chantell så helt ydmyget ud og lignede en hvis liv allerede var slut og sagde så" Hvordan endte vi egenlig lige med at brænde... ALT... vores tøj væk? altså.. jeg burde da ha nogle mærker så, ved mindre jeg har healet mig uden at vide det... hvad har du egenlig givet mig den nat.. ud over mine egne piller.. og den der ryge ting.. joint? ". Chantell så kort på Zero, ventende på at høre hvad han havde at sige til sit forsvar, dog havde hun ikke rigtig tænkt sig at høre på det.. men så kom hun i tanke om solen. " Vent.. er det allerede morgen?!.. fuck!, shit!.. gard dammit! ". Chantell begyndte at bande og endte med at sætte sig ind i sengen og lagde sig under dynen som lå på Zero´s side og sukkede så og sagde" Væk mig når det er aften.. og forstyr mig ikke!".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Zero Bang Søn 29 Jul 2012 - 4:11

Zero stod med et bid hvidt brød i munden og et glas juice i hånden da hun kom tordene. Spørgsmålene røg ud som et vandfald og Zero stod helt væk og hørte på det. Derefter tog han og slugte sit brød. Men inden han nåede at svare var Chantell gået ind på sengen. Zero sukkede opgivende og lagde tingene på bordet hvorefter han gik ind til hende. Med en rolig bevægelse løftede han dynen og lagde sig ned ved siden af hende roligt ind til hende med en arm om hendes mave og lænet på sin egen arm så han så ned af mod hendes side af hovedet "Rolig Tell kan du intet huske igår? Vi var lige kommet hjem til mig derefter bestilte du champagne og vi drak et par glas tog nogle flere piller og røg lidt mere. Vi havde det mega sjovt. Du skubbede mig her ind på værelset og tændte et stearinlys. Du bukkede sig ind over mig og kyssede mig. Derefter ramte du stearinlyset så det landede på mig. Du var så dum at rulle dig ovenpå mig som en værre tosse. Derefter fik jeg kontrol over ilden men ikke i tide nok til at redde vores tøj. Vi smed det ud og vaskede dine sår. Du havde nogle grimme ar. Jeg lavede et lille hul i min finger som du sugede fra hvorefter du fik kræfter til at heale dine sår jeg er ilddæmon ild rør mig ikke. Derefter gik vi herind og lagde os i sengen. Du så på mig hviskede du elskede mig kyssede mig en sidste gang og vendte så ryggen til mig og lagde dig ind til min varme krop. En eller anden dårlig undskyldning med du frøs kom fra dig. Det er virkelig det eneste der skete jeg har ikke gjort andet end at kysse dig og se på din røv med tøj på. Selv hvis vi var ved at nå så langt ville jeg sku aldrig knalde med en tøs jeg kan li mens hun er helt blæst bogstaveligt talt." Sagde han roligt og nussede hendes mave roligt mens han lå ind til hende "det var en rigtig god aften specielt det du sagde inden du faldt i søvn." Hans sensuelle smil var tilbage og han så på hende roligt.
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Gæst Søn 29 Jul 2012 - 4:18

Chantell så helt chokeret på Zero og skubbede ham så hårdt væk, dog ikke voldeligt, men nærmere skræmt og tog så dynen over sit hoved og sagde" Dont come any closer! ". Hun kunne aldrig nogensinde finde på at gør noget så ulækkert som at kysse en eller sige... sige love ordet, eftersom det var imod hendes familie at vise følelser eller blot berør et andet menneske på en sensuel måde, eftersom alt seksuelt samt sensuelt og lidenskabelig berøring samt kontakt var set som svaghed i hendes families øjne. Chantell så lidt chokeret på Zero og anede ikke om hun skulle tro ham eller måske lade værd og blot prøve at dræbe ham, især vis det var sandhed det han sagde, fordi så ville han i sandhed blive hendes død?!.

Chantell skubbede dynen væk og så lidt på Zero og sagde så " hvordan kan du være så sikker på at mine ord var sande, som du sagde.. så var jeg blæst, desuden har jeg en regl jeg må følge, en familie regl der tydeligt siger at alt er svaghed hvad angående følelser samt lidenskab og dyriske lyster.. så det du siger, kan ikke være sandt... " Chantell tog sig kort til sine læber og så flovt væk fra Zero og følte sig så vred, vis hun i sandhed havde gjort dette, havde hun smidt flere århundredes tilbageholdenhed samt regler og traditioner.. væk!?.. som havde det ingen betydning og det kunne bare ikke passe, dog.. havde hun ikke været sig selv og hun havde taget stoffer?, det måtte være det. " Uanset hvad jeg sagde og gjorde.. så glem det, jeg vil forsvinde ligeså snart natten falder på.. forresten hvor er mine penge?". Chantell så lidt desperat rundt og anede ikke helt hvordan hun skulle opføre sig eller være overfor denne fyr.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Zero Bang Søn 29 Jul 2012 - 4:27

Det normale blik som havde plantet sig på hans ansigt blev iskoldt. Han rejste sig og gik hen til kommoden og han tog sin pung fra toppen af den og kastede den over til hende. "Det er det dummeste jeg i mit liv har hørt så har hver eneste person i din familie brudt reglen." Han så på hende. "For hvis du ikke har opdaget det så er du ligesom her det er tegn på seksualitet." Sagde han "behold den anden halvdel og så må du godt gå nu." Sagde han iskoldt. "Ligesom alle de andre kun for pengenes skyld ludere hele bondet spiller med indtil de får pengene og så viser de fingeren." Han rystede opgivende på hovedet "jeg troede du var anderledes jeg tog fejl" Roligt gik han ud af soveværelset og efterlod døren åben mens han selv gik ud i køkkenet og satte sig og spiste sin morgenmad roligt mens han drak sin juice og læste i dagens avis ligesom han gjorde hver morgen. I hele sit liv. Ingen forandringer som altid. Og dog var der en. Han kunne ikke fokusere på sin avis. Han var vred men samtidig osse såret. Måske var hendes familie sådan men i hans familie var de 3 ord de ord som var mest værd i hele ens liv. Sandheden var han havde sagt dem tilbage. Ikke noget han gad at fortælle hende. Så dum var han sku ikke. Han måtte bare komme tilbage til sin dagligdag.
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Gæst Søn 29 Jul 2012 - 4:34

Chantell så vredt på Zero og sagde" jeg ingen luder, jeg har ikke knaldet med dig for at få penge, desuden er det ikke min skyld at jeg var så stoned at jeg sagde sådan noget og desuden burde du slet ikke, især når du er en DÆMON.. tage det til hjerte og tro på mig". Chantell fnøs kort og så på pungen og kiggede lidt flovt rundt og gik så hen til vinduet og så solen hen over byen.. det meste var henlagt i skygge, men solen var stadig kraftig og hun var bange, alt for bange til at gå udenfor, netop derfor måtte hun muligvis undskylde overfor Zero... desværre. Chantell gik langsomt ind til Zero og så lidt på ham og kastede så hans pung i nakken på ham og sagde" Tsk!.. som om jeg gider at ha dine whore penge!.. Hmmf!.. desuden så kan jeg ikke gå, så vil jeg blive grillet op af solen og jeg hentyder tydeligt til det med min familie... som en del af at de fik mig og så var der intet der hed berøring mere.. INTET!.. jeg var et brud og derfor må jeg betale prisen højest, netop derfor kender jeg intet til kærlighed eller blidhed eller berøring.. jeg kender det kun ud fra bøger, fortællinger fra drunk bitches in a bar... jeg kender det ikke personligt, netop derfor.. finder jeg det mærkeligt at ha sagt sådan noget til dig.. Zero. " Chantell så vredt væk fra ham og sagde" Vis du vil ha mig undskyldt.. så tror jeg at jeg vil snuppe mig et bad". Chantell vendte Zero ryggen og gik ud til badeværelset og tændte for vandet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Zero Bang Søn 29 Jul 2012 - 4:49

Zero sukkede. Hovedet røg tilbage i et enormt suk. Han smed avisen på bordet. Roligt gik han ud på badeværelset "jamen hvis du virkelig intet ved hvorfor fuck prøver du så ikke" sagde han og så på hende roligt før han gik om bag ved hende "Takin it slow with one who you can trust." Den hviskende lyd røg direkte ind i hendes øre og med rolige hænder bandt han sin skjorte op på hende og tog den roligt af hende "Jeg gør dig intet det lover jeg" hviskede han roligt og lagde sine hænder på hendes skuldre og lod dem glide ned af hendes arme bare for at give hende en lille svag forsmag "du bestemmer selv jeg mener det er din mødom ikke min det er dit valg hvem du vil give den til." Roligt kyssede han hendes nakke og vendte så rundt og gik roligt ud af badeværelset med et svagt lille smæk. Derefter var der helt stille i suiten. Derefter kom lyden af at han gik væk fra døren og hen til hans morgenmad igen og satte sig og spiste roligt videre.
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Gæst Søn 29 Jul 2012 - 4:58

Chantell stivnede da hun mærkede Zero komme bagved hende og langsomt begynde at klæde hende af, mens han hviskede hende blidt i øret og prøvede at få hende til at slappe af? sikkert, skønt han ord og hans berøring havde den modsatte virkning, eftersom Chantell aldrig nogensinde var blevet opdraget til at være en lille tøset tøs der kun troede på hvide prinser og fine roser samt grønne skove og kærlighed, nej sådan var hun ikke opdraget og sådan havde det været i flere år, netop derfor skulle der meget til at ændre netop dette adfærd som hun så fint ejede fra hendes forældre, dog... vis man så efter på hendes ansigt, kunne man se en smule forandring i det hårde udtryk der langsomt syntes at blive blidere og blidere med tiden, samt med berøringerne fra Zeros... hænder, dog ville hun aldrig nogensinde indrømme sin nysgerrighed samt at hun måske.. længdes efter at vide mere eller måske prøve mere... af denne form for ny nydelse? en slags indre glæde der langsomt spredte sig når han kyssede hendes kolde skind eller når han berørte hende?. Forsigtigt trådte Chantell ind under det kolde vand og skruede forsigtigt op for varmen og stirrede så blot ind i de blanke fliser overfor hende der forhindrede vandet i at sprøjte ud til alle sider og langsomt lod hun sig glide ned med hænderne pressende mod fliserne foran sig og prøvede så at kontrollere... den følelse der så småt havde spredt sig i hende, dog var det ikke kærlighed men.. nysgerrighed.. forvirring?.. samt en form for ukontrolleret selvkontrol?.

Langsomt rejste Chantell sig og vaskede sit hår i den duftende shampoo og balsam der stod foran hende og så iførte hun sig derefter et håndklæde da alt var vasket af hendes krop og ud af hendes lange silkebløde prinsesse tynde sorte lokker. Forsigtigt tog hun håndklædet om sin fugtige krop og gik så ud fra badeværelset efter at ha slukket for vandet og så kiggede hun ellers lidt flovt rundt og gik så ud af mod Zero og satte sig overfor ham og kiggede blot på ham.. uden at sige et eneste ord.. netop fordi hun for første gang ikke vidste hvad hun skulle sige. " Jeg elsker dig ikke.. " Det eneste hun kunne komme frem med.. var dette, dog måtte han hade hende så meget han ville.. fordi sådan var det lige nu, hun elskede ingen.. ingen andre end sig selv. " Du burde tydeligvis have andre kvinder der kan tilfredsstille din seksuelle trang samt lyster og fantasier.. så hvorfor lige vælge mig?, vis du tror jeg vil.... knække og lægge mig for dine fødder, så tro om igen.. jeg elsker ingen andre end mig selv".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Zero Bang Søn 29 Jul 2012 - 5:08

Zero sad helt stille da hun kom ind og satte sig. Han læste bare. Ligesom altid. "Tro ikke du kan give mig den kolde skulder Chantell dine øjne afsløre dig. Du lyster efter at prøve noget nyt men du tør ikke indrømme det. Tell me why keep fighting against it i stedet for jeg ved ikke prøve at lære mig at kende?" Langsomt rejste han sig og lagde tingene over på håndvasken og tog det sidste af sin juice. "Du er så selvrespektfuld og så egoistisk og selvglad at man kan se på dig at du er ensom. Jeg har selv været der. Rettere jeg er der stadig." langsomt gik han over til telefonen "roomservice? Ja mit normale jakkesæt hurtigst muligt jeg skal ud. Hva ba? Min gæst? Nej hun bliver sikkert jeg ved det ikke og det er ikke mit problem" sagde han og lagde roligt på. Han gik over og satte sig foran hende og så på hendes ansigt. helt stille. Det næste øjeblik lænede han sig ind over hende og nærmede sig roligt hendes læber "du har valget mellem at stoppe mig eller lade være og tage imod det. Det er dit valg og kun dit." Han stod stille med få centimeter mellem dem ventede på hendes reaktion han kendte tegnene lukkede øjnene så ventede hun rysten på hovedet no go. Lukkede læber no go. Hun går mod dig ventende. De mest normale tegn og han kunne se dem på millisekunder "ingen kan ramme mine lyster ordenligt for alle dem du siger jeg har knaldet med eksistere ikke jeg har måske haft sex 1 gang siden jeg var gift for nogle år siden."
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Gæst Søn 29 Jul 2012 - 5:16

Chantell så lidt chokeret på Zero og sagde" vent hvor skal du hen!?... det er midt i.. oh.." Chantell bed sig kort i underlæben og sukkede så, i det.. det pludselig gik op for hende at den fyr der var overfor hende ikke var lænket til dette rum ligeså meget som hende, især fordi han ikke var vampyr, han var intet i nærheden af hende. Chantell sukkede lidt og sagde" jeg ville gerne gå men kan ikke, solen er stadig udenfor.. højt på himlen, jeg vil nødig risikere at blive en forbrændt skumfidus.. midt i dags lyset". Chantell grinte kort og sukkede så endnu engang og så op, da Zero pludselig stod foran hende og lænede sig ned mod hende, som ville han kysse hende. Langsomt lænede hun sig lidt frem mod ham, dog da han sikkert troede han ville få et kys... fik han i stedet et bid i læben med hendes hjørnetænder, hvorefter hun rejste sig op og tog skjorten som hun tidligere havde bundet om til en fin kjole med en lille sløjfe ligene foran.

Chantell vendte ham ryggen og sagde" Tro ikke jeg er ligeså dum som alle de andre tøser du har haft fat i, vis du virkelig vil smage mig og ha mig, så må du gør dig mere umage" Chantell smilede lidt ondsindet og slikkede sig så om læberne, hvor der var lidt blod efterladt fra Zero´s læber og sagde" Forresten tak for smagsprøven, skønt dæmoner normalt ikke er min type, eftersom jeres blod plejer at være... uspiseligt" Chantell smilede lidt og satte sig så endnu engang ned på stolen og så kort over mod døren og sagde" Såhhh? hvor skal du egenlig hen, siden du skal ha et jakkesæt ligefrem?, en date... arbejde?.. narko business?, flere tøser du skal støve op fra parken? " Chantell smilede lidt drilsk til Zero og sagde" Forresten.. jeg fik aldrig rigtig fat i dit navn.. ".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Zero Bang Søn 29 Jul 2012 - 5:23

Zero så på hende lidt da hun bed ham og lod hende. Han var ligeglad hans styrke var hans eget blod. Hvis han drak det blev han stærkere. Langsomt vendte han sig mod hende igen efter at have gået hen og taget telefonen og lagt foran hende "ring til roomservice og bed om en kjole bare sæt den på min regning." Hans roligt blik var rettet mod hendes ansigt. "Du bliver dummere og dummere at høre på prøv at hør efter INGEN SEX I CIRKA 3 ÅR. Jeg har været så godt som død de 3 år ja faktisk så har jeg været død de 3 år." Roligt så han ned i bordet og knyttede næven. *På grund af hende.* Tanken var kraftig og tydeligt irriteret. Han slap knytnæven hurtigt og så på hende "Hvis du absolut vil vide det så skal jeg på arbejde. Meget enkelt job jeg dukker op fyre et skud eller to jeg går igen og tjener 12.000 euro. Peece of cake. Jeg er nok først hjemme efter solen er stået ned" han rejste sig da døren bankede "Jeg regner ikke med du er her på det tidspunkt men er du her så kan du bestille noget mad." Roligt tog han imod tøjet lukkede døren og skiftede tøj lige foran døren før han roligt åbnede døren og gik ud og lukkede døren efter sig.
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Gæst Søn 29 Jul 2012 - 5:34

Chantell så undrende på Zero og sukkede så og tog sig lidt til hovedet og kiggede på telefonen og smilede så mere eller mindre ondt, i det hun bestilte alt muligt, det dyreste af det dyreste samt masser af dyre kjoler og undertøj og hvad end hun nu kunne få de stakkels dumme maddike mennesker til at hente til hende i de nu åbne butikker, samt hun bestilte sig selv en fin ring der lignede ægte sølv men egenlig var hvid guld, sådan så hun ikke ville brænde sig, alt i alt.. kom Zero altså den morgen samt dag, af med næsten 1 million, på grund af Chantell´s vrede, dog regnede hun ikke med at han ville sige noget til det? eftersom han jo var åh så rig.. desuden hvad ville han gøre vis han blev sur? tvinge hende til at tjene alt tilbage?, prøve at bestikke hende med penge for kys eller sex?. Chantell grinte lidt og tog imod alle tingene og tog ringen på og de nye øreringe der var så smukke og lange besat med diamanter og så iførte hun sig det nye lingeri undertøj samt en fin sort stram cocktail kjole og så derefter tog hun en beige cardigan ud over og tog en pakke smøger frem og en lighter og tændte for smøgen og placeret den mellem sine læber og satte sig så i sofaen som hun havde fået nogen til at flytte hen foran det store fine vindu og så kiggede hun ellers ud.. ventende.. på at se byen langsomt gå over til aftens tid.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Zero Bang Søn 29 Jul 2012 - 5:46

Zero kom roligt ind i sit hotelværelse med et roligt blik rettet mod køkkenet. Han gik roligt ud i køkkenet og fandt en øl frem og tog en tår af den før han vendte sig mod hende og så på hende kort. Der gik nogle sekunder før han sukkede tungt og slog sig selv på hovedet "Det der er ikke iorden Tell. Flot fed måde at få venner på misbruge deres venlighed." Han rettede blikket mod uret "der er stadig tre timer til at solen er helt væk du må hygge dig for du har præcis 10 minutter til at gå og jeg mener det denne her gang Tell det eneste jeg gør er at være flink og du misbruger mig udnytter mig det kan godt være du ikke har sex men du er en kæmpe luder." Kort efter bundede han sin øl og lagde den på bordet og gik så ind i soveværelset for at tage sit tøj af og finde noget sportstøj som han tog på i stedet. Derefter kom han ud igen og gik roligt mod døren "jeg smutter ned i træningscenteret jeg følger dig ud samtidig så jeg er sikker på du kommer helt ud i solen. Dumt tidspunkt at blive uvenner med mig når mit hotel vender direkte mod vest hvilken er den retning solen stiger ned i." sagde han roligt og så på hende et par sekunder og rystede opgivende på hovedet.
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Gæst Søn 29 Jul 2012 - 5:53

Chantell så modvilligt på Zero og vis han prøvede at slæbe hende ud af døren ville hun gør modstand så godt hun nu kunne og nærmest klæbe sig til døren samt dørkarmen og prøve alt for ikke at komme udenfor. " Please! slip mig, jeg vil ikke!... undskyld!... undskyld.. UNDSKYLD! ". Chantell råbte af hendes lungers fulde kræft mens hun rystede over hele kroppen, eftersom det var gået op for hende hvor alvorligt Zero egenlig havde ment sin trussel. Det stak i Chantell´s hjerte at vide at nogen faktisk kunne få hende til at reagere så stærk, især fordi hun ikke ligefrem var i nogen som helst position til at kunne modsige denne fyr eller frem for alt, dræbe ham... hvilket gjorde hende yderst vred samt forvirret, fordi hvad var det lige der var sket for hendes ellers elegante samt meget neutrale opførsel? pludselig opførte hun sig som en eller anden kælling i stedet for den fantastiske snob hun nu var født som, den der altid havde haft alt lige foran sig eller blot kunne sige et ord og så ville der stå flere personer foran hende med lige netop der hun forlangte? men ham her var anderledes, han ville bare ikke KNÆKKE... han ville ikke blive vred eller såret eller noget, hvorfor!?. Chantell så vredt på Zero og prøvede at bide ham i hånden få gange og sagde" Det ikke min skyld du lader mig være med en telefon til unlimited money!.. ".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Zero Bang Søn 29 Jul 2012 - 6:04

Zero var allerede ved at slæbe hende ud af døren og nåede kun lige ud på gangen før han svang hende og hamrede hende mod væggen og holdte hende fast "nu ber du om tilgivelse din egoistiske luder" sagde han hårdt og holdte fast i hende ind mod væggen "efter alt det jeg har gjort for at hjælpe dig fordi jeg kunne lide dig det ødelægger du jeg kan godt forstå ingen har rørt dig før hvorfor skulle de når du er sådan en strigle. Tillykke du har lige knækket en mand nok den eneste mand der har og der kommer til at holde af dig ja den eneste person. Du har gjort hans liv til et helvede. Jeg missede mit perfekte skud. 12.000 euro ud af vinduet fordi jeg tænkte på dig. TOLVTUSIND." Med et slap han hende så hun kunne falde ned "jeg har ofret en million og toogtredivetusind euro på en bitch som dig for ingen nytte jeg håber du dør ensom" sagde han hårdt "jeg hader dig jeg afskyer dig" Efter de sidste ord som nærmest var hvisken og efter et lille tegn i hans øjne af smerte gik han. Ikke mod træningscenteret men ind i suiten igen uden at lukke døren hvorefter han gik direkte hen og tog et stort halvliter glas med vodka on the rock og drak bare halvdelen af glasset på en gang.
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Gæst Søn 29 Jul 2012 - 6:12

"Ah!.. slip mig Zero! ". Chantell prøvede at skubbe Zero væk men kunne ikke, eftersom han tydeligt var for stærk og hun var for svag, netop derfor lyttede hun til alt han sagde skønt hvert ord egenlig gjorde lidt ondt at få afvide, skønt hun vidste at hun var sådan. Hun så lettere såret på Zero da han slap hende og blot gik forbi hende som var hun intet mere, dog var hun alligevel glad for at han aldrig nogensinde ville rør hende, men alligevel følte hun sig lidt forpligtet til at ændre hans mening, eftersom hun ikke fandt sig selv som en eller anden egoistisk luder, nej fordi en luder var en der gik i seng for penge.. det gjorde hun bestemt ikke, dog denne fyr kunne muligvis ødelægge hendes rygte. " Fint.. " Chantell rejste sig op og stillede sig i døråbningen og så kort over mod Zero og sagde" Fint..! ". Hun sukkede og gik indenfor og lukkede døren hårdt efter sig og satte sig på en stol foran bordet og kiggede ned i bordpladen og sagde så med hænderne krydset under hendes pande og albuerne mod bordets glatte overflade. " Hvad forlanger du af mig?, hvordan kan jeg oprette den skade jeg har gjort så du ændre din mening.. blot sig frem, jeg er villig til at stå i gæld for det jeg skylder dig af dine penge.. blot sig din pris og du skal få det.. " Chantell så kort op mod Zero.. ventende på at høre hans svar, hvilket sikkert ville være i nærheden af noget med.. at han var ligeglad eller intet ville ha af gøre med hende.. eller at hun kunne skride. " Sig din pris.. ".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Zero Bang Søn 29 Jul 2012 - 6:23

Zero sukkede højt og så på hende "prøv at se på dig selv Tell du er jo ikke kommet herind for at gøre skaden god igen du er herinde for at beskytte dit rygte. Men hvis du virkelig vil vide det så lad mig fortælle dig det jeg ønsker af dig min pris er at du løser op i dit ydre giver en en chance for at komme ind bag din barriere døren er der indtil du har fundet denne person du vil lade komme ind du er velbekomme til at gå rundt på hotellet indtil solen er gået ned" han rejste sig og gik hen og tændte sit stereoanlæg og Akon Sorry, Blame it on me begyndte. Den hørte han ofte men han vidste aldrig hvorfor. "Hvorfor overhovedet komme herind? Jeg er ikke ond jeg giver dig ikke et dårligt rygte jeg har min mening dit liv dine problemer du er for egoistisk til overhovedet at se du er egoistisk." Zero kiggede ud af vinduet. "Ser du når man har levet så længe som jeg har man set en del og man er begyndt at se hvad loyalitet er og hvorfor det er så vigtig med folk omkring dig. Bare se på min bror han har tøser penge og masser af venner og se på mig jeg er en ussel snigmorder som ikke engang kan forelske sig i en ordentlig pige som gider at elske mig tilbage. Genialt ikke." Derefter var stilheden stor og den eneste lyd der var der var musikken.
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Gæst Søn 29 Jul 2012 - 6:30

Chantell så lidt surt på Zero og sagde" Tsk.. ynkeligt ". Hun hadet at høre om følelser og hvor hårdt andre havde det, eftersom hun blot tænkte at folk skulle tage sig sammen. " Så du ønsker intet?, jamen javel så.. " Chantell rejste sig langsomt op og gik hen og kiggede på det tøj som hun havde købt for hans penge og tog det så over den ene arm og sagde" Så må du skam ha det godt, ved mindre du altså gerne vil ha jeg bliver.. dog kan jeg slet ikke love dig at jeg nogensinde i hele dit liv.. vil åbne mig op for dig.. nogensinde ". Chantell var ikke født til at elske og netop derfor fandt hun blot blødsødne væsner og andet irritabelt. Hun sukkede derefter kort og gik hen til døren og tog fat i den og stillede sig ud på gangen og så kort rundt og gik så hen og satte sig foran elevatoren op af væggen og ventede... ventede blot på at det snart ville være aften... ventede på at hun kunne tag elevatoren og smutte ud fra hotellet og væk fra denne åbenbart blødsødne fyr? der havde vist været mere end meget igennem`?.. og hvordan han var faldet så hurtigt for hende anede hun dog ikke?.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum