Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

# I Wanna Hurt You So Bad #

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 3 Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Gæst Ons 1 Aug 2012 - 4:51

Chantell grinte let og smilede flabet og sagde med sin forføriske dominerende russiske feminie accent " Ja, det er det mindste du kan gøre ". Derefter tog hun kortet ud af hans hånd og begyndte så, så småt at gå hen af mod byen sammen med ham og gik indenfor i butikken og snakkede med en dame der stod overfor hende og så blev hun ført til et stort omklædnings rum, hvor både hende og Zero kunne stå sammen og prøve tøj i mens arbejderne fandt nyt tøj til dem. " Såh hvorfor reddet du mig egenlig?, hvorfor dræbte du mig ikke bare, nu da du syntes at jeg var, så skide irriterende?? ". Chantell så undrende hen på Zero og trak langsomt det våde tøj af sig selv og stod nøgen og ventede på at damen ville kaste noget over rummets dør til hende, sådan så hun fik noget tørt og rent undertøj. Chantell tog i mod det skrigende pink lingeri undertøj og iførte sig det og smilede lidt og satte så sit hår op i en hestehale og stirrede lidt på sig selv og sagde" Ahhh, lige min smag.. " hun grinte derefter og ventede så på at et sæt shorts og en top ville komme, eller måske blot nogle skinny jeans og så en top og trøje?, uanset hvad.. så ventede hun. " Hva med dig?, hva var det nu du skulle prøve " Chantell kastede et kort blik mod Zero og smilede lidt og tog fat i hans underbuksers elastik rim og trak den lidt bagud, så den smækkede hårdt mod hans læn og så grinte hun ellers lidt og rakte så drilsk tunge af ham. " Det fortjente du, din pap and ".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 3 Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Zero Bang Ons 1 Aug 2012 - 5:05

Blikket fulgte hende. Han haltede lidt bag efter mest for at se hendes røv men osse fordi han syntes det var ekstremt koldt. Han havde intet problem med kulde. Men vand. Bvadr. Han frøs bare han fik et par dråber på sig. Han fulgte hende ind i det store omklædningsrum og faldt lidt i staver over hende. Men fik taget sig sammen og tog sit våde jakkesæt af. Og sine underbukser og et nyt par på. "Alle har fortjent en second chance ligesom mig selv." Sagde han roligt. "Jeg tænkte på vej op. Hvorfor ikke bare dræbe den bitch hun har ikke gjort andet end at gå mig på nerverne. Men det sagde klik oppe i mit hoved. Jeg fik taget over. Min vrede er det som skaber det monster du mødte tidligere. Dens styrke kommer fra min vrede. Men jeg fik taget over alt hans kraft forsvandt. Min hjerne kunne tænke logisk. Og jeg indså hvor min vrede tog mig hen. Jeg mener jeg var ved at dræbe dig. Bare fordi du havde irriteret mig? Det var ikke fair. så jeg ville redde dig om så det kostede mig mit eget liv. Og så af en anden privat grund" Et smæld kom og en kraftig smerte. Han tog sig til lænet og vendte sig nærmest hoppende. "Den var ikke fair." sagde han og greb fat i hendes BH spænde og hev den tilbage og slap mens han smilede ondt. "En sort skjorte og et par sorte bukser." Sagde han hvorefter det blev kastet over til ham de kendte ham tydelig vist. Han tog bukserne på og skjorten på med de øverste 3 knapper åben så starten af hans brystkasse kunne ses. "Hvad med dig?" Spurgte han roligt.
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 3 Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Gæst Ons 1 Aug 2012 - 5:14


Chantell skrig højt og tog sig derefter flovt til munden og så kort over mod Zero og sagde" hey!? " hun havde fjernet sin hånd fra læberne af sig selv og stod nu blot lidt og stirrede på Zero og gik så næsten Zombie creepy agtig hen mod ham, som anede hun end ikke selv hvad fanden hun lavede og så lænede hun sig tæt op af ham og mærkede hans dejlige overkrop og lukkede så blidt øjnene og smilede i det hun sagde" Shorts og top, samt en trøje maybe?... forresten.. vil du ikke være min slave hehe, så kan jeg stirre på dig og bruge dine penge som jeg vil " Chantell grinte lidt og smilede uskyldigt til Zero og kyssede forsigtigt hans brystkasse og da hun kom til hans nips, lod hun langsomt sin tunge snige sig ud og glide hen over dens nu hårde form. Forsigtigt kyssede hun ham op af brystkassen, til hun kom til hans hals og så hviskede hun. " Må man stadig bo ved dig? i en uge.. eller har du taget tilbudet til sig? ". Chantell trådte væk fra Zero efter at ha haft øjenkontakt med ham og at deres læber havde været få cm fra hinanden. Hun tog imod shortsene og toppen og den lidt store trøje og hængte op overfor sig og stirrede lidt på den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 3 Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Zero Bang Ons 1 Aug 2012 - 5:26

Blikket blev rettet direkte mod hende. Hun nærmede sig og hans hjerte begyndte at banke hårdt i hans bryst og et andet sted. Bare hendes nærhed tændte ham. Langsomt løftede han sit hoved op og bagud da han mærkede hende ind mod han. Kort efter en tunge mod hans nips. Det var vildt unormalt. Han havde aldrig prøvet en gøre sådan. Men hun var noget andet. Han rettede blikket mod hende "Du stirre allerede på mig hele tiden og mine penge bruger du jo alligevel. Du kan blive min slave hvis du absolut vil ha noget i den stil eller osse kan du blive min kæreste og så får du lov til at bruge alle mine resourcer." Hans smil var roligt og så hende direkte i øjnene de få sekunder. "My place is your place as long as you want." Sagde han roligt med et smil og tog hende kort på røven før hun flyttede sig han så efter hende og fik knappet en knap mere op så man ikke så godt kunne se den hårde nips. Derefter satte han et bælte fast i sine bukser og tog et par sorte italiensk læder sko på. Derefter hev han op i sit ærme. Nu var han klar til at tage på diskotek. Han lignede en million. For ham selv lignede han egentlig sig selv. Håret sad uredt som altid og det så godt ud på ham. Hans trøje perfekt siddende. Den sad løst de rigtige steder og fik ham til at se endnu bedre ud og hans bukser sad som syet til ham. Det var helt perfekt. Han lignede sig selv. (Profil billedet)
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 3 Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Gæst Ons 1 Aug 2012 - 5:34


Chantell smilede lidt til Zero og betragtede hans udseende samt krop lidt og lukkede øjnene for at lytte til hans stemme og så gik hun hen og iførte sig shortsene ved at hive dem langsomt op af sine lange stænger af nogle ben. " Mmmh, det lyder yderst fristende.. men, jeg vil aldrig nogensinde blive slave for en, især ikke for en mand og slet ikke for en dæmon" Chantell blinkede kort til Zero, drilsk og med et lille flabet smil, iførte hun sig det sidste stykke top og trøje og derefter åbnede hun for døren og gik ud i butikken og kiggede lidt rundt og tog nogle øreringe og iførte sig dem, ved at prikke hul i ørene på sig selv, det var en lille pris at betale hver gang, men det var skam det hele værd, eftersom smerten forsvandt med det samme og så lignede hun også en flottere mere rigere tøs end før. " Hva siger du til at tage hen på museet? ". Chantell så kort over mod Zero og smilede lidt og sagde" jeg har hørt de har en slags? gør det selv maleri ting, det kunne være yderst dejligt at sætte tænderne i en kunstnerisk fyr " Chantell bed sig lidt i underlæben og smilede sensuelt til Zero og grinte så derefter og tog så en jakke fra butikken af og gik så hen til Zero og iførte sig jakken og gik med ham udenfor, efter at ha taget et par stiletter på. Forsigtigt gik hun ved siden af ham og studerede ham lidt og sagde" Forresten, vis du rør min røv igen, så hugger jeg din hånd af mens du sover " hun smilede uskyldigt og grinte lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 3 Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Zero Bang Ons 1 Aug 2012 - 12:58

Zero grinte. Før han med et smugtag tog fat i hendes røv før han var smuttet udenom et bord med tøj så der var noget mellem dem. "Det kræver du kan fange mig." Sagde han og blinkede sensuelt til hende for smilede drilsk. "Det gik ikke så godt med at løbe fra mig tror du så du kan fange mig? By the way det dig der har pengene så det dig der skal betale for det hele." Han smilede roligt og tog et ur fra en hylde som han gik forbi og bandt det fast om hans håndled og tog så derefter en hat en af de normale med krave hele vejen rundt. Nærmest en Michael Jackson hat. Den var sort ligesom resten bortset for hans ur. Det var sølv. Zero smuttede roligt hen ved siden af hende. "Men det ville nok ikke hjælpe alligevel godt nok bruger jeg mine kræfter på min ild barrikade men hvis jeg bliver angrebet uden jeg ved det kommer det igen og beskytter mig." Sagde han roligt og så på hende roligt. "Du bestemmer det dig der har kortet." Han så på et ur i butikken og drejede så på sit eget ur så de var synkroniseret.

# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 3 Black-hat
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 3 Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Gæst Fre 3 Aug 2012 - 1:55

Chantell så lidt hen mod Zero og smilede mere eller mindre ondskabsfuldt og slikkede sig så lidt om munden og sagde" Jamen så lad os komme afsted ". Chantell tog med Zero hen til det lokale men meget flotte og storslået museum og der gik hun rundt ved hans side og så på de forskellige billeder, indtil der kom en fyr, der lige netop var efter hendes drømme fyrs beskrivelse. Fyren med blond hår og blå øjne, høj og muskuløs, lignede en surfer og var utrolig smuk samt et menneske, dog var det ikke dating hun tænkte på men tydeligvis at dræbe denne mand, at suge ham tør for alt blod. Fyren fik øje på Chantell´s flirtende smil og gik så hen af mod hende, hvor hun blidt skubbede Zero til side og rakte hånden ud til den fremmede og præsenterede sig selv og han gjorde også. Hun smilede og så lidt på Zero og sagde" Du ville vel aldrig ha noget imod at jeg smuttede med ham lidt? ". Chantell smilede lidt lumsk til Zero og håbede at se lidt jalouxi i hans øjne, men det var han sikkert ikke. Chantell smilede til fyren ved navn Vinc og gik så derefter med ham og snakkede med ham om de forskellige billeder samt holdte ham i hånden i mens.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 3 Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Zero Bang Fre 3 Aug 2012 - 2:07

Smilet. Et smil som ikke var fake eller opspindet bandt frem på hans læber mens han gik sammen med hende. Men hurtigt blev det knust. En ung person tydeligt mere hendes type end ham selv skubbede uden videre Zero væk. Enhver anden dag havde han bare grebet fat i menneskets skulder og kastede ham tværs over lokalet ind i beton væggen. Men bare det at hun virkede glad for han kom. Jalousi? I hans øjne? Yeah meget endda. Samt sorg. Men det var hendes valg. Han valgte at lade hende gå. Nikkede bare som tegn på hun godt måtte gå. Han gik den anden vej for at undgå at se dem. Men endte dog med at gå direkte imod dem når han var gået den modsatte vej. De endte på samme rute. Men Zero kunne ikke klare det mere. Meget af hans styrke var tilbage. De gik tæt ved væggen. Og et brag kunne høres. Zero havde fundet sine vinger frem. Med hans vinger blev hans fart fordoblet 10 gange. Og på et splitsekund og et enkelt vingebask. Havde han allerede grebet fat i fyren skubbet ham ind i muren og løftet ham op så hans fødder ikke rørte jorden. Derefter forsvandt hans vinger bare roligt. "Du god hva? Tror at bare fordi du får et forførende blik kan du skubbe til mig? Du har lagt dig ud med den forkerte." Kort efter pressede Zero og langsomt kunne man høre et ribben brække nederst samt muren bag ham give svagt efter som om han var ved at presse ham igennem en gips mur. Men det her var ikke gips. Det var beton. 1000 gange stærkere end gips.
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 3 Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Gæst Fre 3 Aug 2012 - 2:16

Chantell så lidt chokeret på Zero og tog så hårdt fat i hans arm og sagde" Idiot!? du kan ikke bare gør dette offentligt ". Hun tog derefter hårdt fat i hans jakke og rev ham med ud fra museumet og sukkede så, da de havde løbet lidt væk der fra, eftersom Chantell helst ikke ville ha politiet i nakken på nogen som helst måde. " Hvorfor gjorde du det?, desuden var det mig der skubbede til dig din klods!" . Chantell så rasende ud og kunne ikke slippe Zero, fordi hun ikke ville ha han bare skred uden at hun havde fået lov til at lade alt sin vrede og frustration gå ud over ham først. " Nu må du være stand in for mit måltid, er du så glad?! ". Hun sukkede derefter og skubbede blidt Zero op af muren og smilede lidt og sagde" Vent?.. du blev vel ikke jaloux hehe.. på at jeg var sammen med en anden fyr.. Zero ".

Chantell strøg blidt Zero hen over den ene kind og pressede sin overkrop mod ham og så ham dybt i øjnene og sagde" Jamen dog, du blev virkelig jaloux hehe. " Chantell grinte lidt, men ikke hånligt. Forsigtigt tog hun fat i hans hånd og klemte den lidt og lænede blot hovedet mod hans brystkasse og sagde så " Vil du ikke flyve mig tilbage.. til dit hjem?.. jeg er temmelig udmattet og jeg vil ikke drikke af dig.. ude i offentligheden, eftersom jeg helst ikke vil afsløre mig selv som vampyr ". Chantell så lidt bedende på Zero og sagde" Du kunne blot ha sagt jeg ikke skulle gå væk fra dig.",

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 3 Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Zero Bang Fre 3 Aug 2012 - 2:24

Kraften i hendes greb var voldsomt. Han fattede ikke hun kunne hive så hårdt. Men så snart hun havde grebet fat i ham var han allerede vågnet. Vingerne. De var kommet frem af hans vrede. Hans vrede eller rettere jalousi. Han kunne ikke fatte det. Alle de år med kampen mod sin vrede. For at holde den væk. Og så tog den over på et millisekund. Hans hænder rystede ligefrem. Han så rødt. Han ville have dræbt ham hvis hun ikke havde stoppet ham. Øjnene var helt blanke og hans hænder rystede.

Zero havde hørt det hun sagde men han havde ikke fået helt tag på sig selv. "Jeg skal nok skaffe dig noget mad. Jeg finder bare en tilfældig." Roligt rettede han blikket op mod hende. Blikket var stadig lidt chokket. Men inde bag det var der stadig den smule jalousi fra før. "Ja jeg blev jaloux og hvad så?" Han greb fat om hende og fokuserede lidt før hans vinger kom frem. Et kraftigt skub kom og kort efter var de allerede i fart op i luften. Derefter begyndte han roligt at flyve hen mod hotellet og lande på hans altan. Som tydeligt aldrig var låst fordi det var en penthouse suite på 12. etage. Man var virkelig paranoid hvis man låste den dør.
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 3 Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Gæst Fre 3 Aug 2012 - 2:30

Chantell så lidt overrasket på Zero og bed sig en smule i underlæben, eftersom hun egenlig ikke anede hvad fanden hun skulle sige nu?, hvad havde hun lige sagt eller gjort og hvorfor rørte hun hans hånd?, måske var hun blot bange for at han måske ville tag kvæler tag på hende ellers, vis hun ikke havde vist en eller anden form for følelse. Forsigtigt trådte Chantell indenfor i Zero´s lejlighed og satte sig på sengen og kiggede lidt på Zero og sagde" Du skal skaffe mig en fyr, det bedste af det bedste.. en fyr med høj status og en guddommelig skønhed, han skal være i god form og være sund ". Hun smilede lidt og lagde sig på sengen og sagde" Bring sådan en fyr til mig.. så vil jeg tilgive dig ". Hun så uskyldigt på Zero og sagde " Han skal være menneske, eftersom jeg har brug for noget der mætter mig.. helt, ikke noget der er blandet, som.. du ved? engle blod eller noget.. blot frisk menneske blod, frisk.. ikke fra en pose. " Chantell sad lidt i sengen og ventede på at høre om Zero ville sige nej, dog.. vis han kom med en fyr, ville Chantell læne sig op af fyren og langsomt fik hun taget ham med ind til sengen og han ville følge hende lydigt. Hun satte sig bagved ham og bed sig blidt fat i hans hals og lod sine arme glide om hans krop, mens hun drak fra ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 3 Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Zero Bang Fre 3 Aug 2012 - 2:38

Zero sukkede. Flere fyre. Med en voldsom kraft var han allerede lettet. Der gik ikke lang tid før et bump kunne høres. Og ude på altanen lå en fyr i hendes beskrivelse. En natsurfer idiot som ikke lige ventede nogle komme og hente ham. Men han kunne heller intet huske. Takket være sin ild energi kunne han osse slette bestemte bider af en andens hukommelse. Det kostede dog lidt af hans eget blod men det kunne gøres. Og det var ikke i mandens krop men på mandens pande. Zero ville ikke være i nærheden imellem tiden. Han fløj nok rundt oppe ved skyerne i en lille time før han fløj ned og landede på altanen igen. Han nægtede det. Det var slut. Hun var ikke interesseret hvorfor skulle han så vise interesse. Men den jalousi. Det føltes både forkert. Og så rigtigt. Den måde hun rørte hans hånd. Han var ved at kysse hende så godt kunne han li det. Men han ville ikke hun udnyttede ham bare. Han kunne se det. Men han kunne ikke mærke det. Hun udnyttede ham uden at udnytte ham det var forvirrende.

Han fik sine vinger ind i ryggen. Derefter gik han ind af altan døren og gik roligt ud i køkkenet og tog en øl. Noget som nok kunne styrke ham lidt. Og før han vidste af det havde han allerede drukket en hel kasse på en 20 minutter. Han sad og gloede på de 24 flasker på bordet. Gad vide om hun sov eller havde hørt ham overhovedet. Det var ligemeget han ville alligevel bare sidde her og glo på de flasker. Om han så skulle glo på dem hele dagen.
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 3 Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Gæst Fre 3 Aug 2012 - 2:48

Chantell lod den unge fyr langsomt glide ned på sengen livløs og tydeligvis døden nær. Chantell rejste sig op og gik ind til Zero og sagde" Aflever du ham ude foran hospitalet? sådan så han ikke dør, det ville jo være yderst syndt vis nogen skulle mistænke dig eller mig for at ha opstøvet en eller anden, desuden regner jeg ikke med at han vil kunne huske noget som helst til mig eller dig". Chantell så lidt på alkoholen og gik så hen til ham og tog en af flaskerne og svang foran hans ansigt, frem og tilbage som prøvede hun at hypnotisere ham, men det gjorde hun ikke. Hun ville blot vise ham hvor skuffet hun var, over at se ham blotte sådan en svaghed. " Tsk Zero.. du må altså se at komme vider eller tag hvad du vil ha, ellers ender du blot som en eller anden taber.. læggende død drukkent.. for enden af din seng fordi du ingen gang har kræfter til at trække dig op i den, eller fokus til at finde den ". Hun grinte lidt og satte sig overfor ham og smilede lidt og sagde" Er du okay?, det kan vel ikke ha været så slemt.. han er blot mad for mig, ligesom du var tidligere, dog.. du er nyttig, jeg regner med at betale dig tilbage, så du siger blot din pris ". Hun smilede uskyldigt, som skulle de til at være på tale bane igen, som skulle de være en slags venner?.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 3 Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Zero Bang Fre 3 Aug 2012 - 2:57

Han så på hende roligt med et roligt blik. Blikket var tydeligt helt klart. Han var dæmon han kunne ikke blive fuld. Han smilede svagt. En ting gjorde det det var som lykkestof selv hvis han havde et sværd igennem brystet ville han bare grine af det. Roligt så han på flaskerne igen. "Jeg er bare chokket over min vrede. Jeg har brugt flere år på at holde den og på grund af en enkelt pige en som jeg ikke engang kendte for under en uge siden. En jeg fik til at tage nogle stoffer. På grund af hende så kan jeg ikke styre min vrede eller jalousi vil du nok hellere kalde det. Ja jeg skal nok sætte ham af." han vendte blikket mod hende roligt og smilede svagt før han rejste sig op. "Sidst jeg prøvede bare at tage dig blev du vred og begyndte at slå på mig. Jeg er ikke dum når jeg ser en som bare udnytter mine midler." Han gik roligt forbi hende og åbnede døren ind til soveværelset.

Normalt ville han aldrig sige sådan noget direkte til hende men på grund af alkohollet var han så happy hour at han ikke engang kunne pisse uden at grine af den stråle der kom. Roligt hev han manden over skulderen og gik ud på altanen. Med et kraftigt hop hoppede han ud over kanten. Vingerne kom og roligt fløj han hen til et hospital og lagde ham ude foran. Fjernede sine vinger og styrtede ind på hospitalet med panik og råbte hjælp. Efter en masse læger og sygeplejersker kom ud listede Zero sig væk. Og fløj tilbage til suiten igen. Roligt landede han på altanen samtidig med de første solstråler kom frem. Roligt gik han indenfor og trak persiennerne for hvorefter han tog sin hat og skjorte af. Samt uret. Og roligt gik han ind på soveværelset. Så sig kort rundt og smed sig så i sin seng helt udmattet efter at ha brugt sine kræfter så meget.
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 3 Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Gæst Fre 3 Aug 2012 - 3:03

Chantell kom frem i døråbningen iført håndklæde og lange våde sorte lokker ned af sin skuldre og ryg. Hun så lidt på Zero der lå udmattet i sengen og smilede så venligt til ham og sagde" Åh?.. du er allerede tilbage " . Hun gik derefter hen til Zero og satte sig i den anden side af sengen og betragtede ham lidt og tog så håndklædet af sig og iførte sig en af hans skjorter og nogle trusser, før hun puttede sig ind under dynen og lagde sig lidt op af Zero og sagde så lidt undrende" Jeg havde aldrig troet at du ville gå med til at aflevere ham?, eftersom du virkede så vred.. er du virkelig så jaloux over at andre fyre er nær mig, at jeg.. rør dem ". Hun berørte blidt Zero´s brystkasse og kyssede ham blidt op af halsen, dog anede hun ikke hvorfor denne store trang til at tirre ham samt drille og rør ham? egenlig var kommet, måske havde han ret med at hun var koldere end is? men lige nu, følte hun at hun smeltede ved siden af Zero, så hun trak sig hurtigt væk fra ham og vendte sig med ryggen til ham og rømmede lidt hals og sagde så " Øhmm.. øhm.. nårh men.. godnat Zero ". Hun trak dynen lidt længere op over sine skuldre og så flovt mod vinduet og lukkede så øjnene og prøvede at fokuser på noget andet, eftersom hun syntes at det var det mest mærkeligste der nogensinde var sket, det der blot var sket for få sekunder siden`?.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 3 Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Zero Bang Fre 3 Aug 2012 - 3:14

De blide berøringer. Hvis hun ikke smeltede gjorde han. Han føltes pludselig der var så varmt på trods af hun var så kold. Underligt men godt. Det føltes i hvertifald godt. "Ja det er jeg Tell og det er ikke noget at spøge over jeg ønsker ikke at være jaloux det er farligt med mine kræfter. Selvom jeg ved det bare er for mad. Hvis du virkelig vil ha mad så suger du bare på mig. Sigt efter hjertet så stopper den smerte måske." Men med et snuptag. Lige så hurtigt som det var kommet var det væk igen. Den dejlige følelse. Hun havde flyttet sig vendt ryggen til ham. Som om han var ingenting. Ville hun virkelig lege så meget med ham. Et øjeblik så han på hende. "Godnat." Sagde han roligt og så bare på hende i flere minutter.

Zero satte sig roligt op. Og med en rolig bevægelse åbnede han sit bælte og hev bukserne ned. Det tog ikke lang tid før han havde fået dem af. Selvom han var træt. Roligt løftede han dynen op og lagde sig under den og lagde den over sig. Med et snuptag var han helt henne bag hende helt op af hende. Den ene arm røg om hende og langsomt blev hendes mave nusset. Han havde ikke været så tæt på en kvinde og følt denne følelse. Ikke siden han var blevet dolket i ryggen. Bogstaveligt talt. Roligt lukkede han langsomt øjnene og åndede svagt ind i hendes nakke med et roligt smil.
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 3 Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Gæst Fre 3 Aug 2012 - 3:19

Chantell rørte lidt på sig, i det hun syntes at kunne mærke noget? en eller anden der holdte om hende eller berørte hendes hud og fik alle hår til at rejse sig over hendes arme. Hun åbnede forsigtigt sine øjne og gabte blidt, i det hun vendte sig lidt om og opdagede så Zero og mærkede hvordan han havde om hende. Hun så lidt overrasket på ham og betragtede ham kort og lagde sig så tættere ind til ham og endte med at falde i søvn. Da hun vågnede næste morgen, kunne hun mærke at hun havde lagt den ene arm samt ben over Zero, dog var hun ligeglad, eftersom hun fandt dette mere behageligt end hun egenlig havde turdet at håbe på?, så forsigtigt lukkede hun blot øjnene igen som havde de aldrig været åbnet og så lå hun ellers der i sin rævesøvn. Hun ville ikke sige noget eller rør på sig, i frygt for at Zero skulle vågne og opdage hvordan hun lå med det ene ben over hans og den ene arm over hans side, for da ikke at sige, så tæt hun lå på ham.. * hvad skal jeg dog gøre vis han vågner?.. hvad sker der så.. vis han opdager at vi lægger sådan her?.. *. Blot tanken om det, havde nær fået hende til at rødme.. dog fik hun styr på sig selv og lå blot stadig helt slap halvt over Zero uden at sige noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 3 Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Zero Bang Fre 3 Aug 2012 - 3:26

En lille refleks i hans drømme fik ham til at spjætte en smule. Kort efter lå han på ryggen. Det betød hun var helt til at flytte sig hvis hun ville. Uden han ville vågne. For han var allerede vågen. Spjættet havde vækket ham men han var hurtig til at mærke hvordan hun lå og han ville forblive hende sådan. Det var så behageligt. Så han ville ikke ha hun flyttede sig. Zero ignorerede at han var vågnet og faldt faktisk i søvn igen. Han var så træt han kunne sove i flere dage. Eller rettere en times tid mere.
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 3 Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Gæst Fre 3 Aug 2012 - 3:31

Efter en time var gået, vågnede Chantell så småt og betragtede Zero og berørte blidt hans hår og rejste sig så langsomt op, netop for ikke at vække ham og så sneg hun sig ellers ud til badeværelset hvor badekaret var. Hun tændte for vandet med en rolig bevægelse og sørgede for at gør alt så lydløst som overhovedet muligt, derefter gik hun ind og tog sit tøj af og tog noget fra skabet, noget rent undertøj og overtøj og så gik hun ud og lagde det på badeværelses bordet, hvor vasken var og så satte hun ellers sit hår op i en hestehale/knold og så gik hun hen til det lune vand med masser af skum og lod sig langsomt glide ned i det, dog havde hun ikke lukket døren ud til soveværelset, men det var fordi at det ikke skulle dugge hele badeværelset til. Chantell lukkede øjnene og tog høretelefoner i ørene og smilede blot, i det hun lå og slappede af i det halv store badekar, helt for sig selv, mens hun hørte musik, tænkte hun lidt om Zero mon snart ville vågne?.. men måske ville han sove i en time eller to mere, hvilket kunne være godt for hende.. fordi måske kunne det ligne lidt at hun var stukket af?, eftersom hun normalt lukkede døren ind til badeværelset?, eller hvad nu vis han kom der ud?.. ej det ville han ikke.. hun så ham så sjældent tag et bad?.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 3 Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Zero Bang Fre 3 Aug 2012 - 3:43

Et par minutter efter satte Zero sig op. Han tog sig til hovedet. Han var svag. Intet kød. Det gjorde ondt. Roligt rejste han sig op og gik ud på badeværelset nærmest halvvippende som om han var fuld. Han tog noget råt kød fra en pose i køleskabet og spiste bare af det. Samt drak en smule blod fra en pose. Derefter fik han kræfter. Der var ingen i suiten. Troede han. Underbukserne gled roligt ned. Og uden videre omtanke gik han direkte ud på badeværelset og hen til bruseren som han tændte. Han havde ikke ænset hende. Bruseren og badekaret var 2 vidt forskellige ting. Roligt gik han ind i brusebadet og vaskede sig lidt med sæbe selvfølgelig. Derefter gik han ud og gik hen i et hjørne som så ud til bare være en mur. Han trykkede på en knap og 'murene' kørte sammen foldende. Og et boblebad dukkede frem. Han tændte det på en behagelig afslappet indstilling og lagde sig så ned i det med ryggen til hende. Helt uden at ænse hende. Roligt tændte han sin indbyggede MP3 afspiller og satte den på Flo Rida Whistle. Hvorefter han slappede af mens han hørte musikken. Samtidig med han tænkte lidt over hvor pokker Tell var blevet af. Hun var nok bare skredet. Han manglede sikkert en formue igen. Han rystede opgivende på hovedet. Hvorfor kunne han ikke forelske sig i en normal person.

https://www.youtube.com/watch?v=cSnkWzZ7ZAA&feature=related
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 3 Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Gæst Fre 3 Aug 2012 - 3:52

Chantell begyndte så småt at nynne mens hun lå i badekaret, så rejste hun sig til sidst op og gik ud fra badekaret og hen til bruseren og stillede sig ind under det, og først der gik det op for hende hvem der egenlig sad direkte bag hende!?, i et boblebad. Chantell så lidt misundeligt på det eftersom hun slet intet kendte til det, dog smilede hun blot ondt over hele ansigtet og listede langsomt hen af mod ham og lod sig synke næsten helt ubemærket ned i vandet og så lidt kort tid på ham og prikkede ham så på brystkassen og sagde lidt fornærmet " Hey`? du kunne godt ha sagt du havde et større boblebad end det der lille karbad jeg sad i før, desuden syntes jeg det er lidt ubehøvlet af dig, at komme gående nøgen ind i mens jeg er i bad og så blot lade som om du overså mig, jeg var endda helt nøgen og til skue, men selvfølgelig.. det undgik du jo at se, to bad for you honey " Hun grinte derefter lidt og lod langsomt sin ene fod glide op af hans ben på ydersiden og forsigtigt op af hans side og så smilede hun mere eller mindre drilsk og sagde" Såååh, har du det bedre nu Mr laying close in bed.. eller kunne du godt ha tænkt dig at lægge lidt tættere med mig i sengen, siden du lå op af mig her til morges?`". Hun så lidt undersøgende på Zero og hans udtryk og sagde så " Vent? du troede vel ikke at jeg var skredet igen... ".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 3 Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Zero Bang Fre 3 Aug 2012 - 4:00

Sangen sluttede i MP3'eren. Og den næste sang begyndte. Train Drive by. Zero's ansigt smilede roligt. Og med en svag bevægelse strakte han armene og lagde dem på kanterne af boblebadet så han mere eller mindre havde en arm om hende. Han grinte svagt. "Ja jeg kan godt li at ligge op af dig jeg føler mig menneskelig ja normal dødelig vil man nok sige det." Sagde han smilende og så på hende roligt. "Med alderen som udødelig bliver man lidt træt af det. For ligemeget hvor gammel du bliver så forbliver du jo den samme. Du vil ha sværere ved at finde kærlighed. Du vil ha sværere ved at blive venner med folk. Men en nat sammen med dig er som et helt liv." Han lukkede øjnene igen og satte sig ordenligt op igen. "Jeg vidste godt du ikke var gået. Eller rettere ikke permanent. Du kan li mig. Du ville højst gå for at få mad. Hvilket du må klare selv for jeg vil ikke være tæt på at smadre et museum igen." Sagde han smilende og åbnede øjnene og rettede blikket direkte mod hendes øjne. Før hans hånd gled om på hendes nakke og med et kraftigt ryk kyssede han hende og holdte hende mod hans læber.

https://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=oxqnFJ3lp5k
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 3 Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Gæst Fre 3 Aug 2012 - 4:08

Chantell kunne ikke lade værd med at grine lidt, angående hans kommentar med kunst museumet de havde været på tidligere, det syntes at komme så pludseligt, men hun grinte faktisk af dette, hun grinte af hans lille kommentar og nikkede så blot anerkendende og sagde så med en rolig toneleje. " Aha?, så du vil ikke rundt og smadre bygninger i dag hehe ". Hun kunne ikke lade værd med at grine lidt, dog hendes grin blev lidt kvalt i sig selv da hun pludselig mærkede Zero´s hånd om sin nakke og pludselig mærkede hun hans læber mod hende. Hun så helt chokeret ud og anede ikke hvad hun skulle gøre, eller sige, eller hvordan hun overhovedet skulle reager. Langsomt begyndte hun at kysse Zero tilbage, langsomt og sikkert. Hun rødmede lidt over kinderne, eller sådan føltes det ihvertfald for hende og forsigtigt lukkede hun øjnene og lod ham kysse hende lidt, indtil hun trak sig væk fra hans læber og sagde" Okay, ikke mere Zero.. du har fået det kys du ville ha, så lad det blot lægge og.. og lad os slappe af for en stund?.. okay ". Hun smilede uskyldigt til ham og anede ikke helt hvad hun skulle gør eller sige men alligevel.. kunne hun ikke lade værd med at betragte hans krop lidt samt udseende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 3 Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Zero Bang Fre 3 Aug 2012 - 4:16

Smilet på hans læber efter var underligt. Det var glad på en måde. Han så direkte hende i øjnene kort. "Jeg vil intet ha af dig jeg vil vide mere om dig." Sagde han roligt og satte sig tilbage og lod sin hånd glide fra hendes nakke ned om skuldrene på hende og hev hende tættere ind på sig mens han lyttede til musikken før den næste gik igang. WILL.I.AM med This is love. Han sang med roligt med i starten specielt det med This is love this is love this is love. Ikke af en speciel grund han slappede bare af. Og når han slappede af sang han altid med til sangene som spillede omkring ham. Roligt nussede han hendes skulder og slappede mere af end han havde gjort længe. Han vidste ikke hvorfor men det føltes som om han havde fundet en del af sig selv. En tabt og glemt del. Roligt satte han sig op og så hende i øjnene. "Desuden hvad skulle du gøre ved at jeg kyssede dig skride? Du har haft muligheden i så lang tid men har ikke gjort det. Vil du bide mig? Du kan ikke li mit blod det ved vi begge to. Slå mig ihjel? Det er bedre end at føle smerten over at ikke og have dig for mig selv. Hvad er der ellers. Kastarere mig? De vokser ud igen den gode ting ved at være dæmon." Langsomt kyssede han hende heftigt igen. Lidt mere sensuelt end planlagt. Men han var ligeglad.

https://www.youtube.com/watch?v=9I9Ar6upx34&feature=related
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 3 Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Gæst Fre 3 Aug 2012 - 4:23

Chantell så flovt på Zero og rødmede da han sang lidt med på sangen der lige var begyndt. Hun sukkede og lukkede øjnene og lænede sig lidt op af ham, kun fordi hun egenlig vidste at der ikke var nogen grund til at modkæmpe ham, især fordi hun ikke regnede med at han ville gøre hende noget, han havde jo haft chancen for at gøre hende noget, men havde ikke gjort det alligevel?. Chantell så dog lidt chokeret på ham da han pludselig snakkede til ham og de før lukket øjne var nu åbent og hun lyttede interesseret på Zero og sagde så" Det kan du vel ha ret i? " dog efter at ha givet ham ret, mærkede hun endnu engang hans læber men denne gang skubbede hun ham ikke væk, men overgav sig blot til ham, eftersom hun ikke orkede mere at stå imod ham hele tiden, eftersom han hele tiden havde prøvet at friste hende med det ene og så det andet og til sidst ville en selv som hende, ikke kunne modstå fristelserne for lidt kys i ny og næ, dog så hun det ikke som forelskelse i nu, ikke i nu.. blot fordi at hun kyssede med ham, så var det ikke fordi at hun følte alt i verden for ham, hun ville aldrig give sit eget liv for at redde hans.. ikke i nu ihvertfald.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 3 Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum