Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
# I Wanna Hurt You So Bad #
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 3 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #
Gæst- Gæst
Zero Bang- Competent (Rank 10)
- Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.
Antal indlæg : 354
Chantell skrig højt og tog sig derefter flovt til munden og så kort over mod Zero og sagde" hey!? " hun havde fjernet sin hånd fra læberne af sig selv og stod nu blot lidt og stirrede på Zero og gik så næsten Zombie creepy agtig hen mod ham, som anede hun end ikke selv hvad fanden hun lavede og så lænede hun sig tæt op af ham og mærkede hans dejlige overkrop og lukkede så blidt øjnene og smilede i det hun sagde" Shorts og top, samt en trøje maybe?... forresten.. vil du ikke være min slave hehe, så kan jeg stirre på dig og bruge dine penge som jeg vil " Chantell grinte lidt og smilede uskyldigt til Zero og kyssede forsigtigt hans brystkasse og da hun kom til hans nips, lod hun langsomt sin tunge snige sig ud og glide hen over dens nu hårde form. Forsigtigt kyssede hun ham op af brystkassen, til hun kom til hans hals og så hviskede hun. " Må man stadig bo ved dig? i en uge.. eller har du taget tilbudet til sig? ". Chantell trådte væk fra Zero efter at ha haft øjenkontakt med ham og at deres læber havde været få cm fra hinanden. Hun tog imod shortsene og toppen og den lidt store trøje og hængte op overfor sig og stirrede lidt på den.
Gæst- Gæst
- Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.
Chantell smilede lidt til Zero og betragtede hans udseende samt krop lidt og lukkede øjnene for at lytte til hans stemme og så gik hun hen og iførte sig shortsene ved at hive dem langsomt op af sine lange stænger af nogle ben. " Mmmh, det lyder yderst fristende.. men, jeg vil aldrig nogensinde blive slave for en, især ikke for en mand og slet ikke for en dæmon" Chantell blinkede kort til Zero, drilsk og med et lille flabet smil, iførte hun sig det sidste stykke top og trøje og derefter åbnede hun for døren og gik ud i butikken og kiggede lidt rundt og tog nogle øreringe og iførte sig dem, ved at prikke hul i ørene på sig selv, det var en lille pris at betale hver gang, men det var skam det hele værd, eftersom smerten forsvandt med det samme og så lignede hun også en flottere mere rigere tøs end før. " Hva siger du til at tage hen på museet? ". Chantell så kort over mod Zero og smilede lidt og sagde" jeg har hørt de har en slags? gør det selv maleri ting, det kunne være yderst dejligt at sætte tænderne i en kunstnerisk fyr " Chantell bed sig lidt i underlæben og smilede sensuelt til Zero og grinte så derefter og tog så en jakke fra butikken af og gik så hen til Zero og iførte sig jakken og gik med ham udenfor, efter at ha taget et par stiletter på. Forsigtigt gik hun ved siden af ham og studerede ham lidt og sagde" Forresten, vis du rør min røv igen, så hugger jeg din hånd af mens du sover " hun smilede uskyldigt og grinte lidt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Chantell strøg blidt Zero hen over den ene kind og pressede sin overkrop mod ham og så ham dybt i øjnene og sagde" Jamen dog, du blev virkelig jaloux hehe. " Chantell grinte lidt, men ikke hånligt. Forsigtigt tog hun fat i hans hånd og klemte den lidt og lænede blot hovedet mod hans brystkasse og sagde så " Vil du ikke flyve mig tilbage.. til dit hjem?.. jeg er temmelig udmattet og jeg vil ikke drikke af dig.. ude i offentligheden, eftersom jeg helst ikke vil afsløre mig selv som vampyr ". Chantell så lidt bedende på Zero og sagde" Du kunne blot ha sagt jeg ikke skulle gå væk fra dig.",
Gæst- Gæst
Zero havde hørt det hun sagde men han havde ikke fået helt tag på sig selv. "Jeg skal nok skaffe dig noget mad. Jeg finder bare en tilfældig." Roligt rettede han blikket op mod hende. Blikket var stadig lidt chokket. Men inde bag det var der stadig den smule jalousi fra før. "Ja jeg blev jaloux og hvad så?" Han greb fat om hende og fokuserede lidt før hans vinger kom frem. Et kraftigt skub kom og kort efter var de allerede i fart op i luften. Derefter begyndte han roligt at flyve hen mod hotellet og lande på hans altan. Som tydeligt aldrig var låst fordi det var en penthouse suite på 12. etage. Man var virkelig paranoid hvis man låste den dør.
Gæst- Gæst
Han fik sine vinger ind i ryggen. Derefter gik han ind af altan døren og gik roligt ud i køkkenet og tog en øl. Noget som nok kunne styrke ham lidt. Og før han vidste af det havde han allerede drukket en hel kasse på en 20 minutter. Han sad og gloede på de 24 flasker på bordet. Gad vide om hun sov eller havde hørt ham overhovedet. Det var ligemeget han ville alligevel bare sidde her og glo på de flasker. Om han så skulle glo på dem hele dagen.
Gæst- Gæst
Normalt ville han aldrig sige sådan noget direkte til hende men på grund af alkohollet var han så happy hour at han ikke engang kunne pisse uden at grine af den stråle der kom. Roligt hev han manden over skulderen og gik ud på altanen. Med et kraftigt hop hoppede han ud over kanten. Vingerne kom og roligt fløj han hen til et hospital og lagde ham ude foran. Fjernede sine vinger og styrtede ind på hospitalet med panik og råbte hjælp. Efter en masse læger og sygeplejersker kom ud listede Zero sig væk. Og fløj tilbage til suiten igen. Roligt landede han på altanen samtidig med de første solstråler kom frem. Roligt gik han indenfor og trak persiennerne for hvorefter han tog sin hat og skjorte af. Samt uret. Og roligt gik han ind på soveværelset. Så sig kort rundt og smed sig så i sin seng helt udmattet efter at ha brugt sine kræfter så meget.
Gæst- Gæst
Zero satte sig roligt op. Og med en rolig bevægelse åbnede han sit bælte og hev bukserne ned. Det tog ikke lang tid før han havde fået dem af. Selvom han var træt. Roligt løftede han dynen op og lagde sig under den og lagde den over sig. Med et snuptag var han helt henne bag hende helt op af hende. Den ene arm røg om hende og langsomt blev hendes mave nusset. Han havde ikke været så tæt på en kvinde og følt denne følelse. Ikke siden han var blevet dolket i ryggen. Bogstaveligt talt. Roligt lukkede han langsomt øjnene og åndede svagt ind i hendes nakke med et roligt smil.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
https://www.youtube.com/watch?v=cSnkWzZ7ZAA&feature=related
Gæst- Gæst
https://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=oxqnFJ3lp5k
Gæst- Gæst
https://www.youtube.com/watch?v=9I9Ar6upx34&feature=related
Gæst- Gæst
Side 3 af 4 • 1, 2, 3, 4
» Hurt in every single way.
» I remeber it use to hurt
» Maybe it will.. Hurt a little (Mikala=Privat)
» Dont hurt me... :: Diego
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage