Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
# I Wanna Hurt You So Bad #
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #
Zero Bang- Competent (Rank 10)
- Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.
Antal indlæg : 354
Gæst- Gæst
- Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.
Chantell mærkede Zeros tunge dybt i hendes mund og først var det frastødende og mærkeligt at han ligefrem ville stikke sin tunge ind i hendes mund, men der gik dog ikke lang tid.. før hun langsomt lod sig give hen til ham og lod sin tunge glide blidt mod hans, hvor tunge piercingen blidt gled mod hans tunges spids.
Hun kunne ide mindste give ham lidt, blot lidt, eftersom hun havde været så svinsk mod ham og ligefrem brugt så mange af hans penge, dog skulle han ikke forvente at plette hende mere end højst nødvendigt. " Z..ero.. Zero.. stop ".
Gæst- Gæst
En time efter hvor han havde hamret løst på en sandboksepuden kom han roligt op med elevatoren igen og roligt ind i suiten hvorefter han gik mod badeværelset han regnede ikke med hun var der alligevel
" Øhm.. " Chantell så kort væk fra Zero og trådte så til siden og sagde" Du er velkommen til at bruge bruseren.. " hun havde ikke drukket inde i bruseren, dog havde hun alligevel taget et bad og så derefter bidt en af arbejderene der arbejdet på hotellet og så derefter gået ind for at tørre blodet af, dog da hun havde hørt døren gå op, havde hun glemt alt om blodet og før hun vidste af det?.. var det Zero og ikke tjeneren der havde stået i badeværelses dør åbningen?.
" Såh.. jeg tænkte om det er iorden at jeg er her.. i en uge.. " Chantell gik forsigtigt hen til sofaerne og satte sig og kiggede lidt mod døren til badeværelset og ventede på Zeros svar, eftersom hun ikke rigtig kunne beslutte noget.. før hun havde hørt hans svar. " Du sagde jo du gerne ville se en blødere side af mig.. så jeg tænkte jeg ville give det en chance.. dog skal du ikke forvente at se en blød side af mig.. jeg ejer nemlig ingen af de egenskaber ".
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
" Stop Zero, dette er yderst upassende og jeg finder mig ikke i sådan en vulgær opførsel.. især ikke i mens vi begge er så lidt påklædt, desuden er jeg ikke din genstand.. jeg er mig og du er dig " Chantell lagde blidt en hånd på hans bryst og så alvorligt på ham og sagde" Husk at du ikke ejer mig og omvendt.. tro ikke at man må alt uden tilladelse, eftersom jeg ikke godkender dette.. overhovedet, netop derfor beder jeg dig pænt... om at stoppe dette med det samme og sætte mig ned på jorden hvor jeg høre til og ikke på dette.. køkken bord" Chantell så lettere fornærmet og rødmende væk fra Zeros blik eftersom det var næsten umuligt for hende at møde hans blik efter han gjorde noget så sensuelt mod hende, så... vulgært!.
Gæst- Gæst
" Zero stop så! ". Chantell så vredt på ham og ville sende en lussing mod ham og vis han ikke tog fat i hendes hånd inden, ville hun tydeligt ramme ham hårdere end han måske selv havde forventet eftersom hendes vrede havde bygget sig mere og mere op, samt styrke også, eftersom hun havde drukket blod fra glasset, en ovnlig tår inden Zero kom og drak det meste af det?, måske drak han med vilje af det.. sådan så hun ikke ville kunne få nok kræfter til at komme sig og til at kunne skubbe ham væk? til at modstå dette sensuelle angreb mod hende og hendes krop samt følelser!?. " Zero jeg ber dig, stop dette okay.. jeg ønsker intet af dette lige nu... skønt min krop gør, gør mit indre ikke.. så respekter dette".
Gæst- Gæst
Chantell strakte sig kort og så mod døren i det Zero forsvandt og så gik hun ind og iførte sig noget af det tøj hun selv havde købt for hans penge og så smuttede hun ud af døren og ned til byen for at smutte lidt på et diskotek.
Hun havde ikke rigtig lyst til at komme tilbage til denne underlige fyr Zero?, han virkede alt for mystisk og han var heller ikke hendes type, hendes type var en med blå øjne, muskuløs krop, dejlig blid stemme, blond halv langt hår og lidt skæg stubbe, samt en der muligvis duftede af engle, skønt hun ikke kunne lide blodet, var duften stadig dejlig.
Hun lukkede øjnene og smilede lidt over billedet af drømme fyren i sit hoved og åbnede dem så igen og kiggede lidt rundt og sagde" hey du der.. " hun tog fat i en fyr der gik forbi hende og smilede lidt lumsk og klappede så ned ved siden af sig og fyren satte sig og kort efter... havde hun allerede tænderne i ham og var godt igang med at mæske sig i hans dejlige delikate blod.
Gæst- Gæst
"Hvorfor!?, hvorfor har du taget mig med her op!?... hvad har jeg nogensinde gjort galt! ". Hun fattede virkelig ikke Zero´s logik eller hans handlinger og hvorfor hun altid skulle slæbes ind i dem, eftersom hun allerede havde gjort det temmelig klart for ham at hun ikke ville ha noget at gøre med nogen anden end sig selv, men måske var det netop derfor at hun stod så højt oppe lige nu, sammen med ham? som en af hans slags fanget. Chantell slog hårdt ind mod brystet på Zero og sagde vredt" Dette kan du ikke tillade dig!, der vil komme nogen og se hvad du har gjort og dine kræfter burde være svage nu!, du burde være tilbage til normal skikkelse igen dit dæmoniske røvhul!.... du kan ikke bare gå rundt og dræbe folk som du lyster! ".
Chantell havde muligvis gjort det samme, men hendes måde var listig og diskret, i forhold til Zero som ligefrem havde ødelagt et helt spille sted? samt dræbt flere mennesker end hvad der var normalt, det svarede til vis han havde taget i skole og så skudt det halve af sin klasse? foran læren og alle mulige andre der hørte til overklassen i skole hierarkiet. " Du er gået alt for vidt Zero!, hvordan kan du dog gør dette... slip mig så!".
Gæst- Gæst
Med en voldsom kraft som om hele taget rystede havde Zero sat fødderne i jorden kraftigt. Taget sprækkede lidt. Derefter røg han med en voldsom kraft og med sin næve klar ved siden. Han var få centimeter fra hende før han skubbede sin næve frem direkte mod hendes hoved med en voldsom kraft. Hvis hun skulle undgå det skulle hun være hurtig hvis hun dukkede sig ville han svinge sit knæ for at ramme hende med det i stedet. Hvis hun ville hoppe til siden ville han bruge sin frie hånd til at svinge sig rundt og angribe hende på den side hun nu hoppede hen til. Hvis hun hoppede over ville han svinge sin næve ned i jorden. Åbne den. Lande på sin hånd og lave en vejrmølle og sparke hende samtidig. Hvad hun ville gøre for at undgå hans andet angreb havde han ikke udtænkt han havde sjældent brug for det med hans fart.
Chantell skød igennem vinduet som en kugle fra en pistol, glasskår fulgte hende og hun fik nogle skrammer, dog ikke så alvorlige som vis hun havde ramt jorden. Hendes cardigan flagrede let ude foran vinduet og slap så taget og blæste væk med vinden. Chantell satte i løb så hurtigt hun kunne imellem kontor borde og stole, samt bokse, kunne man vel roligt kalde de små indhegninger som man nu sad i ved et kontor, hvor man kunne klister billeder og alt andet op. Chantell løb hen til nød udgangen og ned af de mange tusinder trappe trin og prøvede blot at holde sin koncentration så godt hun nu kunne. Hun knækkede sine hæle efter kort tid og rev dem så af, så hun nu havde bare tær og så rev hun den stramme sorte kjole i stykker forneden, så den viste hele den ene side af hendes lår og så løb hun ellers hurtigere end før.
Gæst- Gæst
Derefter vil den kraft han var kommet med skubbe hende først og sikkert igennem beton væggen med hende først så hun fik hele stødet. Derefter tog han hårdt fat i hende og fløj med en voldsom kræft direkte op i luften. Hun skulle finde på noget ellers ville de snart nærme sig skyerne. Det eneste sted på dette tidspunkt hvor der var chance for solskin. Og han havde direkte kurs mod et hul i skyerne hvor man kunne se sol. Han løftede hende op der ville ikke være mere end 10 sekunder før de nærmede sig det. "DU BAD SELV OM DET TELL" råbte han hårdt igennem støjen af den kraftige vind i den voldsomme fart
Gæst- Gæst
Hun skubbede blidt til ham og lod et suk slippe ud mellem sine læber og så rejste hun sig ellers op og strakte sig lidt og tog så den ødelagte sorte kjole af sig selv og hoppede ned i vandet og svømmede under overfladen af vandet og kom op efter få minutter, eftersom hun ikke havde brug for luft. Iført undertøj i sort der ligeså godt kunne ligne en bikini.. gik hun hen til Zero og lagde sig ved hans side og så op mod skyerne endnu engang og ventede blot på at hendes blod ville kicke ind og give ham lidt mere energi, ide mindste så han ville vågne op og måske kunne sætte sig op, dog ikke uden at blive udmattet, eller det troede hun ihvertfald.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 2 af 4 • 1, 2, 3, 4
» Hurt in every single way.
» I remeber it use to hurt
» Maybe it will.. Hurt a little (Mikala=Privat)
» Dont hurt me... :: Diego
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage