Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

# I Wanna Hurt You So Bad #

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 2 Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Zero Bang Søn 29 Jul 2012 - 6:37

Zero sukkede svagt og stod stille og kiggede ud af vinduet. En fugl fløj forbi "free like the bird." Kom der stille fra hans læber mens han rystede opgivende på hovedet før han roligt kom ud på gangen hen og trykkede på elevatorknappen hvorefter han rettede sit blik mod hende og gik ned på hug. "Dit hjerte må være koldere end is." Han rakte hende en hånd for at hjælpe hende op og stå. Hvis hun tog imod den ville han roligt presse sin krop ind mod hendes på en sensuel måde hvorefter han begyndte at kysse hende på halsen "Lad os se om du kan tøes op." Kom den hviskende lyd mellem kyssende mens han roligt lod sin tunge glide op af hendes hals. Derefter nappede han hendes øre. Kort efter var hans læber placeret direkte på hendes bare for at se hendes reaktion. Selvfølgelig medmindre hun undgik det han gjorde. Så ville han bare blive ved med at kysse hendes hals for at irritere hende kraftigt,
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 2 Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Gæst Søn 29 Jul 2012 - 6:43

Chantell så forsigtigt op da hun hørte en dør gå op og hendes blik gled langsomt ned af mod døren hvor Zero havde en suite og hun havde skam gættet rigtigt, det var ham der kom gående ud af døren iført hans sports tøj og vis hun ikke tog meget fejl, så gik han direkte hen mod hende, dog da han kom tæt på.. og trykkede på knappen til elevatoren, kunne hun sku ikke helt lade værd med at se undrende på ham og hæve det ene øjenbryn og sige undrende" Hva laver du? ". Hun så derefter lidt skræmt på ham da han pludselig satte sig på hug foran hende og sagde ordene ' at hun måtte ha et hjerte koldere end is? hvilket tydeligt også var sandt, eftersom hun var død og kunne føles som is til tider, dog.. da hun tog imod hans hånd og kom op og stå, havde hun ikke ligefrem regnet med at han ville presse hende op mod muren og begynde at.. kysse hende igen!?. Hun så lidt chokeret på Zero og prøvede at skubbe ham væk og sagde" stop... Zero.. ahh.. ". Chantell rødmede over kinderne og prøvede at skubbe ham væk, eftersom hun ikke anede hvad hun ellers skulle gøre, dog.. da han prøvede at kysse hendes læber, gik hun helt i chok og stod blot stille og stirrede direkte Zero ind i øjnene, som havde hun fået stød inden i sig eller noget i den stil?, dog var det mest fordi hun ikke helt rigtig vidste hvad hun skulle gøre eller hvordan hun skulle reagere.. dog forsigtigt.. begyndte hun at kysse ham tilbage, dog ville det ikke vare i lang tid, eftersom hun kort efter kom til sin fornuft og trak sit hoved lidt til den ene side og så væk fra ham og sagde" Zero stop!.. ".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 2 Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Zero Bang Søn 29 Jul 2012 - 6:51

Zero så på hende roligt med et roligt blik. "Ikke denne gang." Hviskede han roligt med et smil. "Det det mindste du kan gøre efter de millioner du har brugt af mine penge." Roligt lagde han hånden på hendes nakke og slikkede hende op af halsen igen og pressede roligt sin tunge ind i munden på hende samtidig med han kyssede hende. Så det blev til et snav. Dog han ville ikke kvæle hende. så han tvang ikke hendes tunge han ville ha hun selv frivilligt skulle tage imod det og snave ham tilbage. Imellemtiden var hans frie hånd gledet om livet på hende og lå på hendes læn og pressede hende mere ind til ham som om han nærmest tvang hende og dog gjorde han ikke han gav hende et valgt uden rigtig at give hende et valg. Selvom det ikke gav mening var det nok bare hans måde at få hende sat på plads.
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 2 Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Gæst Søn 29 Jul 2012 - 6:58

Det var som om hele hendes spinkle krop for en gangs skyld i hele hendes liv ikke lystrede hendes fornuftig, hvilket gjorde at hun havde mistet alt sin selvkontrol og det gjorde hende en smule bange eftersom det netop var den selvkontrol der holdte hende kørende, i live kunne man vel sige?. Chantell prøvede at skubbe Zero væk, men hun var alt forsvag, eftersom hun hverken havde fået noget som helst blod siden den gang med pillerne og så havde hun også været vågen hele morgen for ikke at sige helt til aften, hvilket blot havde gjort hendes situation endnu være end den nu allerede var og så nu.. var Zero jo også en dæmon og han var ligefrem en ild dæmon, så der var en eller anden form for styrke i hans arme som hun ikke kunne kæmpe mod og hans varme stak lidt mod hendes hud.. eftersom hun ikke var van til at folk var så varme, de fleste hun havde været nær, var enten døde eller halvdøde.

Chantell mærkede Zeros tunge dybt i hendes mund og først var det frastødende og mærkeligt at han ligefrem ville stikke sin tunge ind i hendes mund, men der gik dog ikke lang tid.. før hun langsomt lod sig give hen til ham og lod sin tunge glide blidt mod hans, hvor tunge piercingen blidt gled mod hans tunges spids.
Hun kunne ide mindste give ham lidt, blot lidt, eftersom hun havde været så svinsk mod ham og ligefrem brugt så mange af hans penge, dog skulle han ikke forvente at plette hende mere end højst nødvendigt. " Z..ero.. Zero.. stop ".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 2 Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Zero Bang Søn 29 Jul 2012 - 7:15

Roligt slap han hendes læber. Derefter så han hende i øjnene. Blikket smilede nærmest. Derefter holdte han ordenligt om sit liv "nej overhovedet ikke" sagde han roligt og kyssede hende lidt på halsen igen og slap så "nu skal jeg nok lade dig være" sagde han roligt og slap hende og ventede på elevatoren igen. Hans blik var fast rettet mod elevatoren "du må godt blive i suiten jeg skal ned og træne bestil noget mad nej ikke til en million det må godt være dyrt men sådan du selv ville have råd til det." Sagde han roligt og gik roligt ind i elevatoren som kørte ned i kælderen. Derefter gik han ud og fulgte hen til boksningsrummet

En time efter hvor han havde hamret løst på en sandboksepuden kom han roligt op med elevatoren igen og roligt ind i suiten hvorefter han gik mod badeværelset han regnede ikke med hun var der alligevel
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 2 Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Gæst Søn 29 Jul 2012 - 7:28

Chantell åbnede badeværelses døren og stod lidt chokeret og så på Zero lidt og sagde" Åh.. du er allerede tilbage? ". Chantell havde lidt blod ved mundvigen i den ene side og det var tydeligt at se på den næsten helt lyse røde farve.. at det var menneskeblod, ikke hendes eget men en hun faktisk havde bidt.

" Øhm.. " Chantell så kort væk fra Zero og trådte så til siden og sagde" Du er velkommen til at bruge bruseren.. " hun havde ikke drukket inde i bruseren, dog havde hun alligevel taget et bad og så derefter bidt en af arbejderene der arbejdet på hotellet og så derefter gået ind for at tørre blodet af, dog da hun havde hørt døren gå op, havde hun glemt alt om blodet og før hun vidste af det?.. var det Zero og ikke tjeneren der havde stået i badeværelses dør åbningen?.

" Såh.. jeg tænkte om det er iorden at jeg er her.. i en uge.. " Chantell gik forsigtigt hen til sofaerne og satte sig og kiggede lidt mod døren til badeværelset og ventede på Zeros svar, eftersom hun ikke rigtig kunne beslutte noget.. før hun havde hørt hans svar. " Du sagde jo du gerne ville se en blødere side af mig.. så jeg tænkte jeg ville give det en chance.. dog skal du ikke forvente at se en blød side af mig.. jeg ejer nemlig ingen af de egenskaber ".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 2 Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Zero Bang Søn 29 Jul 2012 - 7:42

Zero grinte svagt "alle ejer de egenskaber bare se på den måde du lod mig kysse dig alt sammen fordi jeg sagde det var noget du skyldte mig det er ydmyghed en sødhed ting" sagde han roligt og gik ind i bruseren og kom ud et par minutter efter nøgen. "Jeg er hurtig til bad." Han smilede roligt. "En uge siger du." Han gik hen og satte sig foran hende. "Det bliver svært. Ifølge hotelreglerne må ingen overnattende sove på møblementet undtagen så du skal sove i samme seng som mig men jeg har intet imod det det er dig der skal tænke over det" Sagde han roligt og smilede mens han så på hende roligt ventende på hendes svar
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 2 Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Gæst Søn 29 Jul 2012 - 7:48

Chantell så flovt på Zero´s nøgne krop og smed et tæppe fra sofaen hen foran ham og sagde" Take it on!.. dont walk around naked!?.. i´m still a women.. ". Hun fnøs kort og strøg nogle sorte lange hårlokker væk fra det blege ansigt og forsigtig studeret hun stedet og rejste sig så op og sagde" Javel ja.. jamen så må vi dele seng, men.. ingen berøring.. forstået?" Chantell smilede venligt dog alligevel med en eller anden form for flabet maneger, det var dog ikke med vilje men sådan var hun altid, altid den flabet virkelig irriterende tøs der aldrig nogensinde holdte kæft eller stoppede med at være en egoist samt selvisk. Chantell gik ind i soveværelset og fandt en skjorte frem af Zeros, efter at ha taget undertøj på og så bandt hun den endnu engang som en kjole og smilede drilsk til Zero og gik så ud i køkkenet og så lidt i køleskabet hvor der nu var små blodposer der lå inde. " Jeg har allerede fået nogen til at hente blodposer til mig, eftersom der arbejder mere eller mindre 5 vampyr her.. så jeg fik fat i en af dem og fik dem til at hente dette.." hun kastede blodposen lidt op og ned i luften mens et smil stadig stod over hendes ansigt, som var der intet galt i at lege lidt med maden før man tog fra den. Da hun var færdig, hældte hun et glas blod op og tog en lille tår af det og slikkede sig om læberne og sagde" forresten... hvad er du egenlig for en dæmon.. altså du spiser og drikker normalt.. jeg troede at dæmoner spiste menneskekød eller.. råt kød for den sags skyld?".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 2 Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Zero Bang Søn 29 Jul 2012 - 7:54

Zero stod roligt stille "den leg leger vi ikke mit hjem mine regler jeg siger jeg nok skal lade være med at knalde dig men lover ikke at jeg ikke ligger i ske med dig." Sagde han og bandt tæppet om livet på ham og gik roligt hen i køkkenet og så på hendes påklædning før han gik helt hen til hende tog glasset blidt og drak noget af det "det gør vi vi er menneske spisende monstre hvis vi vil smagen af menneske er guddommelig for os men vi er ikke vampyrer vi er ikke afhængig" sagde han roligt og lagde glasset ved siden af dem på køkkenbordet hvorefter han blidt greb fat i hendes lår og løftede hende op på køkkenbordet før han roligt kyssede hende på halsen og lod sit underliv ramme hendes før han kyssede hende på læberne. For at se om det er blevet nemmere eller om hun stadig gør lige så meget modstand som før.
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 2 Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Gæst Søn 29 Jul 2012 - 8:01

Chantell så lidt chokeret på Zero da han gik mod hende og pludselig tog glasset der var ved hendes side med menneskeblodet. " hey!? " Chantell greb ud efter glasset men nåede ikke at få fat i det, før han egenlig havde drukket det meste af det og så satte det tilbage. " Jeg syntes du er lidt urimelig, eftersom jeg er din gæst og jeg er kvindelig, samt af meget fint blod.. så burde du behandle mig med liiidt mere respekt og respektere mine ønsker som.. Ah!? Zero sæt mig ned!. " Chantell så mobset på Zero da han pludselig tog fat i hende og løftede hende op, blot for at provokere hende yderligere og tirre hendes indre, som ville hun nogensinde lade sig give efter for de dyriske behov som syntes at kunne lokke alle i fordærv!.

" Stop Zero, dette er yderst upassende og jeg finder mig ikke i sådan en vulgær opførsel.. især ikke i mens vi begge er så lidt påklædt, desuden er jeg ikke din genstand.. jeg er mig og du er dig " Chantell lagde blidt en hånd på hans bryst og så alvorligt på ham og sagde" Husk at du ikke ejer mig og omvendt.. tro ikke at man må alt uden tilladelse, eftersom jeg ikke godkender dette.. overhovedet, netop derfor beder jeg dig pænt... om at stoppe dette med det samme og sætte mig ned på jorden hvor jeg høre til og ikke på dette.. køkken bord" Chantell så lettere fornærmet og rødmende væk fra Zeros blik eftersom det var næsten umuligt for hende at møde hans blik efter han gjorde noget så sensuelt mod hende, så... vulgært!.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 2 Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Zero Bang Søn 29 Jul 2012 - 8:10

Zero så på hende roligt "når jeg sagde dit indre mente jeg ikke kun din søde side men dine lyster ja dit sande jeg" Sagde han roligt og kyssede hendes hals videre mens hans underliv kørte videre mod hendes underliv. og hev hende mere mod den så hun kunne mærke den vokse. Mens Zero bare kyssede hendes hals videre og den ene hånd tog hende på røven "jeg ved du har lyst til det du må være pænt spændt efterhånden alle de år holde dig fra folk. Jeg skal nok hjælpe dig." Hviskede han roligt mens han bare pressede mere på hende.
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 2 Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Gæst Søn 29 Jul 2012 - 8:21

Chantell kunne mærke presset stige langsomt, mere og mere inde i den spinkle krop af hendes og det føltes som om hun var ved at blive sindssyg, sindssyg af alt dette pres, af den måde han prøvede at forføre hende på, samt hele tiden at gnide sig op af hende, kysse hende, rør hende.. som fik hun aldrig nogensinde tid til at komme sig og sætte endnu en mur op foran hende og ham, dog denne gang skulle han ikke få ramt på hende, skønt hun allerede mærkede alt i sin krop skrige ud efter berøring.. efter mere af denne mærkelige nydelse, denne mærkelige følelse? hun følte når en af det andet køn var nær hende, nær Zero var nær hende.

" Zero stop så! ". Chantell så vredt på ham og ville sende en lussing mod ham og vis han ikke tog fat i hendes hånd inden, ville hun tydeligt ramme ham hårdere end han måske selv havde forventet eftersom hendes vrede havde bygget sig mere og mere op, samt styrke også, eftersom hun havde drukket blod fra glasset, en ovnlig tår inden Zero kom og drak det meste af det?, måske drak han med vilje af det.. sådan så hun ikke ville kunne få nok kræfter til at komme sig og til at kunne skubbe ham væk? til at modstå dette sensuelle angreb mod hende og hendes krop samt følelser!?. " Zero jeg ber dig, stop dette okay.. jeg ønsker intet af dette lige nu... skønt min krop gør, gør mit indre ikke.. så respekter dette".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 2 Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Zero Bang Søn 29 Jul 2012 - 8:40

Zero så på hende med rolige øjne et kort øjeblik efter hævede han hånden og stoppede hendes lussing få centimeter fra hans hoved. "Endelig indrømmer du det du har lyst til det. Men jeg forstår ikke hvad du mener med dit indre. Stop skuespillet jeg ved du kan li mig." Roligt slap han hende og flyttede sig fra hende "Hvis du vil mig noget specielt så sig til for det er ved at være nat og du skal sikkert ud og hygge dig og jeg skal i skoven og være mig selv lidt." Derefter gik han ind på værelset og tog et par cowboy bukser og en t shirt på og gik mod døren "jeg er tilbage ved midnat" sagde han roligt og gik ud af døren og ned med elevatoren og den første taxi ind til skoven hvor han lukkede øjnene og med et højt skrig forvandlede han sig til sin dæmon form den sorte panser som dækkede hans krop og hans sorte sværd og vinger. Han fløj rundt i skoven og dræbte uskyldige mennesker og spiste det meste af dem før han fløj videre. Dette var ingen anden end Zero's rigtige jeg. Grunden til han gør alt hvad han kan for at undgå at blive vred. For ikke at blive til det massemordene monster.

# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 2 1936482-rise_with_the_fallen_large
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 2 Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Gæst Man 30 Jul 2012 - 21:52

De dyriske grønne øjne studeret Zero lidt før han forsvandt foran hende og hun endelig kunne hoppe ned fra køkken bordet og derefter tændte hun for vandet ved køkken vasken foran hende og langsomt tog hun hænderne ind under vandets brusende strøm og lod det forsigtigt bygge sig op i hendes skål formede hænder og forsigtigt sænkede hun hovedet over vasken og lod så vandet blidt berør hendes ansigt og vaskede ansigtet lidt.
Chantell strakte sig kort og så mod døren i det Zero forsvandt og så gik hun ind og iførte sig noget af det tøj hun selv havde købt for hans penge og så smuttede hun ud af døren og ned til byen for at smutte lidt på et diskotek.

Hun havde ikke rigtig lyst til at komme tilbage til denne underlige fyr Zero?, han virkede alt for mystisk og han var heller ikke hendes type, hendes type var en med blå øjne, muskuløs krop, dejlig blid stemme, blond halv langt hår og lidt skæg stubbe, samt en der muligvis duftede af engle, skønt hun ikke kunne lide blodet, var duften stadig dejlig.
Hun lukkede øjnene og smilede lidt over billedet af drømme fyren i sit hoved og åbnede dem så igen og kiggede lidt rundt og sagde" hey du der.. " hun tog fat i en fyr der gik forbi hende og smilede lidt lumsk og klappede så ned ved siden af sig og fyren satte sig og kort efter... havde hun allerede tænderne i ham og var godt igang med at mæske sig i hans dejlige delikate blod.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 2 Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Zero Bang Man 30 Jul 2012 - 23:02

Zero forvandlede sig for at få noget luft i hans rigtige form. Men han kunne ikke styre sig. Kort efter fløj han ned til byen. Det næste øjeblik smadrede han sig vej igennem bygningen. Ind til selv samme diskotek som hun var på. Derinde tog han sit sværd frem. Det næste øjeblik begyndte alle at løbe væk. Zero tog sværdet og svang det hårdt. En kraftig bølge skød af sted og skar folk midt over dem han ramte. Derefter så han rundt og opdagede Chantell. Derefter gik han langsomt hen imod hende. Zero hævede sit sværd. Han skar barmanden midt over med sit sværd fordi han sigtede på Zero med et haglgevær. Zero greb hårdt fat i Chantell på halsen og hev hende op. Hvis han nu kunne nå at tage fat i hende. Men Zero var utrolig hurtig i den her form så han regnede ikke med at hun kunne nå at flytte sig. Hvis han fik fat i hende og holdte hende oppe ville han se på hende. De blå øjne som var velkendt Zero kunne tydeligt ses. Derefter tog han hende over skulderen og fløj af sted igen igennem hulet og op mod toppen af en af højhusbygningerne. En han vidste selv ikke en vampyr kunne hoppe ned fra uden at dø.
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 2 Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 4:03

Chantell skrig da hun mærkede Zero´s greb og hun havde slet ikke lagt mærke til hvordan alt var forandret, før hun faktisk stod på en virkelig høj bygning sammen med Zero. Chantell så skrækslagen rundt om sig og tog hårdt fat i Zero. " Iiiiaaaaahhhh!!!. Sæt mig ned Zero, få mig ned på jorden lige nu! ". Chantell var skrækslagen for sit eget liv samt for hvad der skulle ske med hende, lige i det han havde slæbt hende så højt op og så var der også det at han så, så forbandet anderledes ud?. Chantell så stadig chokeret men skrækslagen på Zero og håbede inderligt at han ville lytte til hende for en gangs skyld og faktisk få hende sat ned på jorden igen, skønt hun næppe regnede med det?.

"Hvorfor!?, hvorfor har du taget mig med her op!?... hvad har jeg nogensinde gjort galt! ". Hun fattede virkelig ikke Zero´s logik eller hans handlinger og hvorfor hun altid skulle slæbes ind i dem, eftersom hun allerede havde gjort det temmelig klart for ham at hun ikke ville ha noget at gøre med nogen anden end sig selv, men måske var det netop derfor at hun stod så højt oppe lige nu, sammen med ham? som en af hans slags fanget. Chantell slog hårdt ind mod brystet på Zero og sagde vredt" Dette kan du ikke tillade dig!, der vil komme nogen og se hvad du har gjort og dine kræfter burde være svage nu!, du burde være tilbage til normal skikkelse igen dit dæmoniske røvhul!.... du kan ikke bare gå rundt og dræbe folk som du lyster! ".

Chantell havde muligvis gjort det samme, men hendes måde var listig og diskret, i forhold til Zero som ligefrem havde ødelagt et helt spille sted? samt dræbt flere mennesker end hvad der var normalt, det svarede til vis han havde taget i skole og så skudt det halve af sin klasse? foran læren og alle mulige andre der hørte til overklassen i skole hierarkiet. " Du er gået alt for vidt Zero!, hvordan kan du dog gør dette... slip mig så!".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 2 Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Zero Bang Tirs 31 Jul 2012 - 13:38

Blikket. Det iskolde blik. Som var det kendte blik for Zero. Stod bare og gloede ind i hendes øjne. Efter et stykke tid kastede han hende ind midt på taget før han tog sit sværd frem igen og rettede klingen direkte mod hendes hals. "Du skal ikke tale sådan til mig Chantell det var dig der så gerne ville have mig til at flippe have mig til at vise dig mit rigtige jeg. HER ER DET" råbte han med en stemme som lød som 10 mænd samtidig. "Jeg er her ikke kun for at vise dig mit rigtige jeg men for at vise dig at du er svag. Du har lige fået blod nu skal vi se hvor stærk du er." han kastede sit sværd op i den antænde der var lidt længere oppe. Derefter knyttede Zero sin næve. "Gør dig klar til kamp."

Med en voldsom kraft som om hele taget rystede havde Zero sat fødderne i jorden kraftigt. Taget sprækkede lidt. Derefter røg han med en voldsom kraft og med sin næve klar ved siden. Han var få centimeter fra hende før han skubbede sin næve frem direkte mod hendes hoved med en voldsom kraft. Hvis hun skulle undgå det skulle hun være hurtig hvis hun dukkede sig ville han svinge sit knæ for at ramme hende med det i stedet. Hvis hun ville hoppe til siden ville han bruge sin frie hånd til at svinge sig rundt og angribe hende på den side hun nu hoppede hen til. Hvis hun hoppede over ville han svinge sin næve ned i jorden. Åbne den. Lande på sin hånd og lave en vejrmølle og sparke hende samtidig. Hvad hun ville gøre for at undgå hans andet angreb havde han ikke udtænkt han havde sjældent brug for det med hans fart.
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 2 Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Gæst Ons 1 Aug 2012 - 3:42

Kajika opdagede hvordan Zero pludselig kom til angreb og ud af det blå, kastede hun sig hurtigt bagud og landede så elegant som en kat på alle fire og så kort hurtigt op og løb så ud til siden og hen til siden af bygningen og kiggede ned af mod selveste jorden. Der var langt ned, alt for langt kunne man vel sige? og nu havde hun ingen steder at gå hen, ikke mindst fordi at denne bygning heller ikke havde nogen former for døre op til taget, dog.. Chantell vendte sig hurtigt om og trak sin cardigan af og løb så mod siden af bygningen og kastede sin cardigan, så den rev sig hen af siden på bygningens tag, sådan så den satte sig fast og slyngede Chantell direkte ind mod en af de store vinduer i bygningen.

Chantell skød igennem vinduet som en kugle fra en pistol, glasskår fulgte hende og hun fik nogle skrammer, dog ikke så alvorlige som vis hun havde ramt jorden. Hendes cardigan flagrede let ude foran vinduet og slap så taget og blæste væk med vinden. Chantell satte i løb så hurtigt hun kunne imellem kontor borde og stole, samt bokse, kunne man vel roligt kalde de små indhegninger som man nu sad i ved et kontor, hvor man kunne klister billeder og alt andet op. Chantell løb hen til nød udgangen og ned af de mange tusinder trappe trin og prøvede blot at holde sin koncentration så godt hun nu kunne. Hun knækkede sine hæle efter kort tid og rev dem så af, så hun nu havde bare tær og så rev hun den stramme sorte kjole i stykker forneden, så den viste hele den ene side af hendes lår og så løb hun ellers hurtigere end før.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 2 Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Zero Bang Ons 1 Aug 2012 - 3:50

Zero tog sine vinger ud igen. Han så hvad hun gjorde. Listigt. Derefter skød hans vinger af sted og han fløj voldsomt højt op før han skød direkte ned imod bygningen og dannede en flammende barriade omkring ham så han brændte sig igennem betonen. Med en voldsom kraft så han nåede flere etager på sekunder. Cirka et par etager længere nede end hende stoppede han. Han svang rundt smadrede sig igennem væggen til nødtrappen. I det øjeblik muren smadrede forsvandt hans ildbarriere. Han havde direkte kurs mod hende med hænderne. Han brugte overraskelsesmanøvren så der var mindre chance for hun ville nå at undgå det. Hvis han fik fat i hende ville han ha fat i hendes overarme.

Derefter vil den kraft han var kommet med skubbe hende først og sikkert igennem beton væggen med hende først så hun fik hele stødet. Derefter tog han hårdt fat i hende og fløj med en voldsom kræft direkte op i luften. Hun skulle finde på noget ellers ville de snart nærme sig skyerne. Det eneste sted på dette tidspunkt hvor der var chance for solskin. Og han havde direkte kurs mod et hul i skyerne hvor man kunne se sol. Han løftede hende op der ville ikke være mere end 10 sekunder før de nærmede sig det. "DU BAD SELV OM DET TELL" råbte han hårdt igennem støjen af den kraftige vind i den voldsomme fart
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 2 Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Gæst Ons 1 Aug 2012 - 3:58

Chantell mærkede det hårde stød og endte med at besvime kort. Hun følte vinden mod sin hud og slappede blot af i hele skin krop, som ville hun ikke have noget imod at dø? eftersom hun aldrig nogensinde var opdraget til at være bange for nogen eller noget og døden i deres familie, var en ren velsignelse fra en fremmeds hænder, eller det var ihvertfald det man sagde? i hendes familie. Chantell åbnede forsigtigt øjnene og så kort på Zero og anede ikke hvorfor han egenlig var så skide sur på hende? hun havde blot taget sig den frihed at tage ned og få lidt at drikke, det kunne han vel ikke ha noget imod?.. hun havde ikke brugt flere af hans penge? nej, hun havde faktisk været utrolig sød i forhold til hvad hun plejede at være. " Hvad har jeg.. gjort ". Chantell så kort på Zero og tog forsigtigt om ham og bed sig forsigtigt fat i hans hals og slap så kort efter og lå blot der, svag i hans arme mens han fløj op af mod skyerne. Hun ville ikke ha noget imod at dø den dag, det var en rigtig dog dag at dø.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 2 Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Zero Bang Ons 1 Aug 2012 - 4:08

Zero nåede lige præcis til den første solstråle lige under den så den ikke ramte hende før han mærkede noget. Han tog hurtigt sine vinger om dem begge efterfulgt af han besvimede. Hans kraft var brugt op. Den barriere havde brugt så mange kræfter han havde næsten ikke flere. Det betød de begge to styrtede kraftigt mod jorden. De var mindst 10.000 kilometer oppe og fløj direkte imod skoven. Ikke ligefrem et godt sted at lande ligemeget hvor højt de var oppe. Kraften fra deres fald begyndte at blive voldsom. Varmen om dem kunne mærkes. Et kort øjeblik så Zero ud til at vågne en smule. Kort efter blev hans vinger spredt ud og de begge rettede næsten helt op. Før han ramte hårdt med ryggen først en sø. Han havde taget voldsomt meget af farten men ikke nok til at undgå et voldsomt stød i hans ryg. Men han havde vendt sig så hun ikke blev skadet. Kort efter flød Zero over vandkanten med hende på hans krop. Han var blevet sig selv igen. Rustningen var væk og hans vinger var væk. Stilheden bredte sig mens Zero lå helt væk i vandet han havde fuldstændig tømt sine kræfter for det sidste lille splint af energi alt for at redde hende så de begge ikke faldt i døden. Han var selv så svag han kunne dø. Hun havde muligheden for at gå. De var snart nær kanten. Hun havde muligheden for at rejse sig og ikke se tilbage. Hvis hun ville
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 2 Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Gæst Ons 1 Aug 2012 - 4:14

Chantell åbnede forsigtigt øjnene og så kort på Zero og bed ham så i håndledet og begyndte at drikke lidt af hans blod for at komme til kræfter. Da hun var færdig med at drikke lidt af ham, svømmede hun langsomt hen af mod kanten af søen og fik ham så trukket op på land og satte sig så ved hans side og kiggede lidt op mod skyerne og så hen mod Zero igen og sukkede så.. hun ventede i en halv time før hun bed hul på sit håndled og holdte det hen foran munden på Zero og ventede på at han havde fået noget der svarede til 2-3 dråber af hendes blod og så healede hun ellers sit håndled og kiggede lidt på ham og sagde så" Vågn op! ".

Hun skubbede blidt til ham og lod et suk slippe ud mellem sine læber og så rejste hun sig ellers op og strakte sig lidt og tog så den ødelagte sorte kjole af sig selv og hoppede ned i vandet og svømmede under overfladen af vandet og kom op efter få minutter, eftersom hun ikke havde brug for luft. Iført undertøj i sort der ligeså godt kunne ligne en bikini.. gik hun hen til Zero og lagde sig ved hans side og så op mod skyerne endnu engang og ventede blot på at hendes blod ville kicke ind og give ham lidt mere energi, ide mindste så han ville vågne op og måske kunne sætte sig op, dog ikke uden at blive udmattet, eller det troede hun ihvertfald.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 2 Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Zero Bang Ons 1 Aug 2012 - 4:22

Stilheden bredte sig hvorefter med et kraftigt ryk røg Zero helt op og sidde. Chokket så han rundt. Derefter slog han sig selv på panden og faldt ned og ligge igen. Han var lidt døsig. Blikket gled hen til siden og han opdagede hende ligge der i en sort bikini. Nej det var det ikke det var undertøj. Han kunne se det ikke var det rigtige stof. Derefter begyndte han at trække vejret dybt. "Hvorfor." Sagde han træt og lagde sig ordenligt på ryggen. "Hvorfor hjælpe mig? Jeg har ikke gjort andet end at skade dig du kunne jo bare være gået." Sagde han roligt og vendte blikket mod hende igen. "Hvorfor blive? Er du ved at skabe dig en samvittighed." Han lagde sig på siden med hovedet støttende på sin arm. "Du giver virkelig ikke nogen mening du forvirre mig så meget. På den ene side ved jeg du er mega sød man kunne jo se det da du tog stoffer ja de får folk til at opføre sig mærkeligt men i sandheden gør de bare sådan at du er dig selv dit rigtige jeg. Men når du ikke er påvirket er du koldere end is. Ja koldere end din hud. alligevel redder du mit liv." Han så på hende kort før han stilte sig op på sine arme ind over hende "Hvorfor?"
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 2 Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Gæst Ons 1 Aug 2012 - 4:35

De før dyriske grønne øjne bar nu et uskyldigt lettere venligt udtryk og ligeså gjorde Chantell´s ansigts udtryk også. Chantell så lidt forvirret på Zero da han begyndte at vågne og han begyndte at spytte ord ud? som der ikke lige gav helt vild mening, før han endelig havde gjort dem færdig, dog.. da han kom til hele sætninger og lænede sig ind over hende og så hende i øjnene, kunne hun ikke lade værd med at rødme og sagde med en flabet stemme, som tydelig hentydning samt besvaring til hans ' du er koldere end is, ja koldere end din egen hud '. Hun grinte lidt og sagde flabet " Jamen dog Zero, du smigre mig jo helt ". Hun grinte derefter lidt mere og skubbede Zero om på ryggen og lagde sig over ham og så lidt på ham og bed sig så i håndledet endnu engang og sagde så, mens hendes blod dryppede ned på hans fugtige næsten tørre brystkasse. " Hm?, lad mig se... fordi du valgte at redde mig i sidste sekund og jeg hader at stå i gæld til folk ". Langsomt lod Chantell sine læber blidt samle sig om sit håndleds åbne sår og forsigtigt, lod hun sit eget blod samle sig i munden og så slap hun sit håndled med læberne og lænede sig ned over Zero og kyssede ham og gjorde sådan så hendes blod blev overført til hans mund og sådan så han muligvis ville sluge det, så han kunne komme mere til kræfter, dog ville det tag ca en halv time før han ville kunne mærke ruset samt sit eget hjerte muligvis tage dette.. stof, til sig. " Såen, nu står jeg ikke mere i gæld til dig, et liv for et liv.. " Chantell rejste sig derefter op og så lidt rundt og sagde" Nårh men jeg vil smutte tilbage til byen.. " Hun vendte derefter ryggen til Zero og sku til at gå, dog.. stoppede hun kort op og så sig over skuldren og sagde" Vil du med ? ".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 2 Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Zero Bang Ons 1 Aug 2012 - 4:42

Zero så helt overrasket på hende. Hun havde ikke opført sig sådan før. Ikke siden stofferne. Det mest overraskende var hun kyssede ham. Han var helt forbavset kort men kyssede hendes ellers tilbage og tog imod blodet. Bare for at drikke det. Kort efter hendes ord rejste hun sig bare. Zero så imod hende med et roligt 'hva skete der' blik. Kort efter gav hendes ord mening i hans hoved og han sad stille. var allerede halvt igennem et stort og nærmest dumt men osse halvgrinende suk. Kort efter hørte han de ord. Om han ville med. Turde han?. Selvfølgelig turde han det. Han rejste sig op og børstede sit jakkesæt af. "Burde du ikke få noget tøj på der er en fed modebutik ikke så langt væk den retning." Han pegede lidt til højre fra hvor hun var "Jeg betaler jeg mener dit undertøj er jo helt vådt ja alt dit tøj er vådt på grund af mig jeg kan i det mindste købe et nyt sæt tøj til dig." sagde han roligt med et roligt smil. "Udover det ja jeg vil gerne med jeg vil osse bare gerne selv ha noget nyt tøj på." Han smilede roligt og fandt et visa kort frem fra sin inderlomme.
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 2 Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum