Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

# I Wanna Hurt You So Bad #

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 4 Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Zero Bang Fre 3 Aug 2012 - 4:28

Roligt. Med en svag bevægelse. Var hans arme listede om hende. Og med et hurtigt puf havde han hevet hende op på hans skød på den måde hun nu landede på. Mens han imellemtiden kyssede hende videre. Og med en rolig bevægelse tog han hende på røven. Roligt kyssede han hende videre. Han ville ikke knalde hende ikke nu. Men han ville se hvor meget hun ville lade ham inden hun stoppede ham. Han ville se om hun virkelig var så håbløs som han havde prøvet at bilde sig selv ind. Eller om hun virkelig kunne forelske sig. Der var kun en måde at finde ud af det på. Ved at tirre hende til at sige det. Han havde prøvet alt andet. Han så ikke flere løsninger. Andet end at tvinge hende men det ville han ikke gøre. Han ville ikke voldtage hende så ville han jo være et svin. Han ville ikke voldtage hende. I hvertfald ikke nu mens han havde fuld kontrol over sine lyster. Så skulle han miste kontrollen over sine lyster. Før han ville nærme sig hende mere sensuelt end at tage lidt på hende. Dog med al den tirrelse hun havde pint ham igennem de sidste par dage ville det ikke undre nogen hvis filmen snart knækkede og han gjorde det. Men ikke endnu han kunne stadig styre sig. Lidt endnu.
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 4 Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Gæst Lør 4 Aug 2012 - 17:44

Hans berørelser føltes befriende for hende, dog ville hun ikke lade ham fortsætte med dette, netop derfor trak hun sig væk fra ham efter noget tid og rejste sig op fra boblebadet og sagde med en svag undertone. " Jeg kan ikke ". Hun følte tydeligt en trang til at fortsætte men lige nu var skam slet ikke det rette tidspunkt, især fordi at det hele var ved at kolapse under hende og hun følte sig anderledes og vidste pludselig ikke hvem eller hvad hun var, eftersom hun blot gik med til alt hvad denne fyr nu bød på`?, måske var det fordi han havde sagt han elskede hende, skyldfølelse eller måske ansvar? at tage ansvar for hvad hun havde fået ham til at føle. Chantell sukkede og så lidt på Zero og sagde så med en lidt hård tone " Jeg vil intet forhold have med dig Zero, men vi kan vel blive enig om en eller anden form for.. one night stand eller noget i den stil ". Chantell så kort over mod Zero for at se hvad han havde at sige, skønt hun måske kunne regne det ud allerede, billeder med ham der blev sur og gik amok, kom tydeligt frem i hendes erindring og hun frygtede blot hvad han ville gøre, eller sige eller kunne finde på for den sags skyld?.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 4 Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Zero Bang Lør 4 Aug 2012 - 18:18

Han så direkte på hende. Blikket havde ikke sit varme blik mere. Det var koldt som is. "Du kan osse skride ud af min lejlighed og komme tilbage når du indser du ikke er så følelsesløs som du selv håber på." Roligt rejste han sig op fra vandet og gik ud af det. Roligt tog han et håndklæde om sig og gik ind i sit soveværelse roligt hvor han tog nogle bukser på. Efterfulgt af en sort skjorte og fandt et hvidt rør frem. Han gik roligt ud på sin balkon, fandt røret frem. Han åbnede den og fandt en joint frem. En kraftig en som han havde købt. Den var på 10 gram. Ret meget for en enkel joint. Det var en han havde lavet for nogle uger siden. Beregnet til når han ikke gad at huske hvad der var sket den dag. Han ville bare glemme det hele. Selv en dæmon som røg den her ville intet kunne huske. Det håbede han var rigtig. Han stak den roligt mod sine læber og tændte den. Håbede han vågnede op imorgen og havde glemt det hele. Hvis han var heldig. Det første sug røg ned i kroppen på ham. Det blev sort for ham. Han fik et blackout og ville intet huske hvad der var sket denne aften. Kun måske ville han glemme dagen. Kun måske.
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 4 Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Gæst Lør 4 Aug 2012 - 18:43

Chantell sukkede og gik så ind og klædte om, til shorts og en skjorte, samt hun havde også undertøj på under det og nogle klipklapper. Chantell gik ud i stuen og kiggede lidt rundt og opdagede så Zero på balkonen og sukkede så, i det hun gik ud til ham og stillede sig ved siden af ham og så lidt på hans smøg og sagde" Sig mig, har du ikke lært noget som helst fra hvad der skete sidste gang du røg i nærheden af mig? ". Hun tog hurtigt hans joint ud af hånden på ham og holdte den ud over siden fra balkonen og så lidt vovende på ham og sagde så " Vil du slappe af for et sekund og lytte til mig?, jeg kan ikke gøre for at jeg ikke elsker dig, jeg kan ikke elske nogen andre end mig selv og sådan er jeg født.. vis du vil ændre mig, så PRØV.. men jeg tror aldrig nogensinde det kommer til at ske, så lad værd med at drukne samt ryge dine sorger som en eller anden lille teenage tøs der har hjertesorger.. " Chantell fnøs kort og sukkede så lidt over Zero´s opførsel og bed sig en lille smule i underlæben og betragtede ham blot.. eftersom hun ikke anede hvad hun egenlig skulle sige til ham eller gøre af ham, når han var i dette humør eftersom det jo ikke var hendes opgave at gøre ham glad og det kunne hun heller ikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 4 Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Zero Bang Lør 4 Aug 2012 - 20:00

Håret dækkede for hans ansigt. Stilheden var stor. Og pinfuldt. Langsomt blev hans ansigt løftet og så direkte på hende. Problemet var at stofferne var allerede taget kraftigt over. Smilet kom frem. Et helt sindssygt smil. "Du kan stoppe mig i at ryge den der men du kan ikke stoppe mig i at stjæle noget mere." Han greb fat om hendes hals og løftede hende op over jorden med en voldsom styrke så hun ikke var forberedt. Derefter slap han hende fuldstændig roligt fik sine vinger frem og med et kraftigt stød skubbede han sig op i luften og vingerne tog over. Så han svævede 6 meter over bygningen og kiggede rundt. Han søgte. Hans øjne søgte efter det mindste tegn på mere hash. Bare den mindste smule. Så han kunne tage derhen og snuppe det. Inden hun begyndte at tale til ham igen. For han gad ikke høre på hende han skulle have lidt tid at døsse ned. Inden han blev vred igen.
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 4 Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Zero Bang Søn 5 Aug 2012 - 11:29

///Pushing up. :D
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 4 Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Gæst Søn 5 Aug 2012 - 11:37

Chantell skrig kort og tog fat i hans hænder og prøvede at sparke til ham eftersom hun slet ikke på nogen som helst måde var tilfreds med at han gjorde sådan noget her mod hende!. Hun så vredt på ham og råbte halv kvalt " Slip mig din psykopat! ". Hun borede sine negle ind i hans hud og mærkede kort efter at han slap hende. Hendes øjne fulgte ham da han pludselig lettede fra jorden og nu prøvede at søge et eller andet, i det hun jo havde taget hans skide joint fra ham. Hun så kort på ham og lagde den så på jorden og sagde" her! din idiot! ". Hun gik derefter vredt indenfor i hans lejlighed og prøvede at finde en task, vis bare han havde en task, så kunne hun fylde den op med det tøj hun havde købt for hans penge tidligere og så kunne hun bare skride fra ham, uden at være nær ham på nogen som helst måde, eftersom han var godt og grundigt sindssyg.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 4 Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Zero Bang Søn 5 Aug 2012 - 12:12

Svagt landede han igen. Han gik roligt på knæ og så på sin joint. Han tog den roligt op. Han så på den et stykke tid. Ild gik i den og brændte den til aske. Derefter gik han roligt mod døren ind til suiten. Hans vinger gik ind igen. Han stoppede op ved døren og så bare roligt på hende. "Jeg vil intet kunne huske imorgen alligevel. Så hvad skulle stoppe mig i at voldtage dig." Roligt gik han ind foran hende. "Jeg mener du har jo ikke gjort noget for mig? Hvorfor skulle jeg så fortsætte med at gøre ting for dig? Den eneste grund til du er her er fordi du har dårlig samvittighed. Over at jeg har givet dig så meget og du bare egoistisk har taget imod det hele. Derfor er du her. Jeg gider ikke have din medlidenhed. Eller hjælpe dig med at hjælpe din egen dårlige følelse bare for at få det bedre. Fatter du det ikke? Måske kan jeg li dig men selv ikke jeg vil finde mig i sådan noget." Han smilede roligt før han gik væk fra døren igen og ind og lagde sig på sengen. Han lå helt stille og lukkede langsomt øjnene for at sove det resterende hash.
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 4 Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Gæst Søn 5 Aug 2012 - 12:35

Chantell tabte den lidt store sportstaske der endnu ikke var fyldt op og hurtigt gik hun bagud, men hun drejede dog hurtigt rundt, da han pludselig syntes at forsvinde foran hende og nu stod bagved hende. " AH!? ". Chantell så kort på Zero og holdte et godt øje til ham og sagde så " Du kan ikke voldtage mig, det ville jeg aldrig nogensinde lade dig gøre, desuden er det forbudt.. " hun bed sig en smule i underlæben, eftersom de ord hun sagde lige nu, sikkert ingen betydning havde for Zero og heller aldrig havde haft for hende, hvad der netop var forbudt, var hendes levebrød.. netop derfor lagde hun ikke de store følelser i hans ord, netop fordi at hun ikke frygtede ham, han gjorde aldrig rigtig noget ud fra de ting han sagde.. så da han gik forbi hende og gik hen og lagde sig i sengen, kunne hun ikke andet end at smile lidt triumferende og tog så tasken op igen og tog tøjet der lå inde i skabet og sagde så " Jamen så bliver du da også glad for at høre, at jeg smutter for good this time ". Hun grinte lidt og smilede så i det hun så mod Zero og svang så tasken hen over sin skuldre og betragtede ham lidt, i det hun sagde. " Nårh men så ses vi vel ikke mere Zero.. det var hyggeligt, så længe det varede hehe ". Chantell så kort ned i sportstasken og tog nogle håndjern op og kastede mod Zero og sagde" Oh. jeg tror disse er dine hehe.. have fun sweetheart ". Derefter vendte hun ryggen til ham og gik ud i stuen og tog de blodposer han havde skaffet og så lidt penge fra hans pung som betaling for de gange han havde kysset hende, eftersom han jo mente hun var en luder, så kunne hun jo ligeså godt opføre sig lidt som en, og så gik hun derefter hen til døren for at låse sig ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 4 Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Zero Bang Søn 5 Aug 2012 - 13:37

Ind imellem havde Zero sine tidspunkter hvor han blev så irriteret. At han valgte at følge sine ord. Dette var en af gangene. Så snart hun kiggede væk var Zero allerede hoppet ud af vinduet og tog sine vinger frem og fløj rundt. Ind af en af de andre vinduer. Hvor der var en rengøringsdame som gjorde rent. Zero greb fat i rengøringsdamen og kastede hende ind i en væg så hun besvimede. Efterfulgt af at han gik roligt ind i gangen. Han var endt i værelset lige over for Zero's eget. Zero havde stadig sine finger fremme. De var foldet tæt sammen på hans ryg. Roligt fløj de ind i ryggen af ham. I det øjeblik hun åbnede døren greb han fat i hendes overarm med et ondt smil. "Det her kommer til at tage lidt længere tid. Du skal nok ikke lave nogle planer lige nu. For det her bliver kun lige så hårdt som du stritter imod." Hans onde smil var nærmest drabeligt. Hvorefter han greb fat i hendes top hårdt. Hvorefter han hev den kraftigt af hende så den flækkede i småstykker. Hvorefter han skubbede hende ind på gulvet. Og langsomt gik han imod hende. Med sit drabelige dæmonsmil.
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 4 Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Zero Bang Søn 5 Aug 2012 - 16:57

//Up up
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 4 Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Gæst Søn 5 Aug 2012 - 17:21

Chantell skrig kort af chok, i det hun mærkede ham tage fat i hende og før hun vidste af det, lå hun på gulvet med blottet bh og iført sine shorts og sportstasken var gledet af hendes skuldre. Chantell så lidt chokeret på Zero og sagde så helt mundlam " Hva.. hva? havde du dog gang i!? ". Hun fattede ikke lige helt hvad han egenlig havde gang i, men da han nærmede sig hende.. rykkede hun sig længere og længere væk, kravlende væk fra ham mens hun sagde" nej Zero stop!?.. du er ikke dig selv.. stop dette her.. det er stofferne der taler!.. stop dette! ". Hun bed sig en smule i underlæben og så lidt nervøst ud og rejste sig så langsomt op og gik hen af mod balkonen og dækkede sin bh med sin arm. " Zero jeg beder dig.. stop ". Hun kunne ikke lide det blik han havde og hun kunne heller ikke lide den måde han nærmede sig hende på, som ville han æde hende råt?, det føltes mærkeligt at han pludselig havde ændret sig så meget og hvad med de ord han egenlig havde sagt til hende?. " Hvad mener du egenlig med at det kommer til at tag længere tid.. ".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 4 Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Zero Bang Søn 5 Aug 2012 - 19:01

Zero smilede hånligt. Hun prøvede at stikke af. Han greb hårdt fat i hendes hår og hev hende hen til ham hvorefter han tog fat om hendes ben og hev hende helt over skulderen. Med rolige skridt gik han roligt ind i soveværelset hvor han lukkede døren efter sig og smed hende ned på sengen. Derefter tog han roligt fat i hendes shorts og hev dem hårdt ned. "Piv alt det du vil men nu det payback. Jeg mener at hvis jeg kan li det bliver du min." Han hævede sin hånd og en cirkel af flammer kom frem. Samt ZS i midten. Det var Zann og Zero's meget kendte slavemærke. Zann's mærke var rødt. Men Zero's var sort. Fordi han brændte kraftigere end Zann's.
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354


Tilbage til toppen Go down

# I Wanna Hurt You So Bad # - Page 4 Empty Sv: # I Wanna Hurt You So Bad #

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum