Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Alone in Darkness - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Alone in Darkness - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Alone in Darkness - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Alone in Darkness - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Alone in Darkness - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Alone in Darkness - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Alone in Darkness - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Alone in Darkness - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Alone in Darkness - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Alone in Darkness - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Alone in Darkness

Side 5 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Alone in Darkness - Page 5 Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 1:15

Yuuki så på lucifer og sagde"Lucifer du altså så Mystisk du er ?? jeg bliver aldrig klog på dig fjolle" hun smilede sødt og blev forskrækket da han gjorde det, så hun gav et hop og sagde"årh Lucifer altså ! du må ikke forskrække mig sådan du gav mig helt et chok fjolle" hun grinte og uglede hans hår lidt i det , det ringede på og hun lagde sig tilbage og sagde"hva ?? skal du ikke ha mere tøj på Lucifer??" hun kiggede lidt undrende på ham men rystede så på hovedet og sagde"Husk at gi drikke penge når du åbner og betaler for maden" hun smilede sødt og lagde sig til rette i sengen mens hun havde ryggen op af muren

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness - Page 5 Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 1:30

"ja det er jeg og jeg er glad for det, og det bedst af det hele du kan lide det" sagde han og kiggede, han grine kort da hun bliv forskrækket over af han fik sin en bryst muskel til af hop, "nej det regn jeg da ikke med af jeg skal, jeg mener af jeg har en lække nok krop til af viser den frem for andre" sagde han for sjov og køre en hånd i gemme hår så det sidder normal ind han find sin tegnbog og går over til dør, hvor han åben den og smiler kort og betale og drikke penge hvor han lukke dør efter han har gjort det hele, "hvor spise vi, ind i spise eller stue" spurget han og gig lidt mod sove værelse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness - Page 5 Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 12:19

Yuuki rejste sig træt op og sagde"du så drille syg lucifer det helt udholdeligt" hun blinkede og gik stille ind i stuen til ham og sagde"bare her" hun kiggede mod vinduet og gik stille hen og åbnede det i det hun stak hovedet ud og nød den dejligie lune brise der stille fik hendes hår til at flagre, hun smilede og nød det virkelig hvor var det dog en dejlig morgen, hun kiggede mod lucifer og satte stille sig hår op med en elastik og kiggede lidt på ham i det hun satte sig ved ham og sagde"årh det bliver dejligt med noget morgen mad tror du ik os det gør det??" hun tog stille noget mad og lidt juice i det hun tænkte*så nu skal han snart i militæret og os mig??*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness - Page 5 Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 12:30

"nej da det er jeg da ikke, jeg siger bare min mener som den er" sagde han og gik ind i stue med det da hun gik der ind, han sat mad på sofa bord og sidder dig ned i sofa, han begynde stille af spise noget af mad, "ja det gør det" sagde han og smiler roligt videre, han havde ikke noget i mod af han var lidt tynd man så var han så veltræner, han har 6-park kun godt få 8-park hvis han gab og han resten af krop passer til, det var dejligt synes han selv men jo havde han også bruget mange år på det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness - Page 5 Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 12:36

Yuuki kiggede på lucifer og sagde"sig mig?? har du over trænet dig selv disse dage lucifer det ligner du har fået endnu en pack så du har 6 pack nu?? og forrresten kan jeg godt li du siger din mening men du er os noget selvglad når du snakker om dig selv fjolle" hun smilede sødt og strøg en hårlok væk fra sit ansigt med et smil på læberne og tog lidt af juicen og kiggede mod vinduet igen og sagde"så skal du snart i militæret hva?? glæder du dig til det lucifer??" hun kiggede lidt på ham og tog noget mad igen og spiste videre i det hun ventede på hans svar, hun kom i tanke om hun ikke kendte sin evne i nu desværre men ville sikkert finde den blandt krig siden det var der hun os døde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness - Page 5 Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 12:41

"næ det har jeg ikke og jeg har altid har 6-park mens du har kendt mig fjolle, du må bare kiggede bedre efter når er min muskel" sagde han for sjov men mener det også, "jeg er ikke selvglad fjolle og kommentar bare mig selv" sagde han og spise roligt videre, han tog noget ny og spise lidt ind hun spurget ham, "ja det skal jeg og ja det gør jeg, ud af arbejde lidt igen og slå nogen ihjel" sagde han og det sidste var for sjov ud over han mener man viser det bare ikke da ikke vidste hvordan hun tog det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness - Page 5 Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 12:45

Yuuki kiggede stille mod lucifer og ssagde"ja ud og arbejde igen" hun fik en slags flashback med hvor hun så sin egen bror ligge død på slags marken og gøs lidt, hun tænkte på hvordan hun overhandlede og det kostede hende livet men hun blev en døds engel og hendes bror døde bare. hun kiggede lidt ned men smilte så og sagde"jeg ikke fjollet det er dig der er det fjolle" hun prikkede ham blidt i siden og grinte lidt i det hun stille begav sig til at spise videre og sagde"ja dejligt men så længe du ikker drikker blod fra de indfødte så overlever jeg haha fordi det lidt ulækkert at tænke på hvad de ikke har i blodet under sådan en stress periode??" hun kiggede lidt på ham og tog lidt mere og sagde"men det skal da nok blive sjovt"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness - Page 5 Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 18:34

"ja det bliver dejligt af arbejde igen i sted for af dovne der hjem" sagde han og kiggede kort på hende, ind han spiser videre, han tog lidt af drik og klør sig kort på kind, "jo det er dig der er fjolle og ikke mig skør" sagde han og smiler drille til hende, "det kan du da være ligeglad med da det ikke er dig der drikke det og alligevel kysse du mig jo aldrig på mund" sagde han og kiggede kort på hende, han spise færdig og tog lidt mere af drik, "ja det skal det nok bliv" sadge han og kiggede kort på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness - Page 5 Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 18:39

Yuuki kigggede lumsk og udspekuleret på ham og sagde stille"jamen selv vis jeg kyssede med dig eller havde tænkt mig det ville jeg aldrig kysse dig vis du havde drukket sådan noget sygdoms blod fordi så bliver jeg jo bare syg" hun blinkede til ham og lod sig stille få ham ned at lægge i sofaen og strøg sit hår til siden det der var faldet ud af elastikken og kiggede på ham med et smørget smil og kyssede ham blidt på munden i lidt tid og blinkede så til ham i det hun holdte hans hænder nede og sagde"Nu har jeg lige kysset dig så du kan ikke sige aldrig mere" hun smilede sødt og uskyldigt og slap ham stille og satte sig op og tog lidt juice med et ondt smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness - Page 5 Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 19:01

"ja du sikke på det, du kan jo ikke vide og jeg har druk noget af deres blod" sagde han og kiggede roligt på hende, han kysser hende igen da hun kysser ham kort bare for af drille hende, han lå bare og slappe af indtil hun flytte sig, sad han sig op i sofa, efter lidt tid rejse han sig og og fandet en smør frem og sin lighter hvor han sidder sig i vinduet kelm og tænde smør og ryge stille og puste røg ud af i luft, "nej det har du rart i af jeg ikke kan" sagde han kort og røg videre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness - Page 5 Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 19:06

Yuuki grinte kort og sagde"årh fjolle dig og dine smøger du kommer da til at dø i militæret uden dine smøger hva??" hun grinte lidt mere og rejste sig op i det da hun havde ryggen til lucifer smed hun skjorten og gik ind i sove værelset og begyndte stille at finde tøjet frem til sig selv og tog sine hotpants af og stod med ryggen til den åbne dør nu når lucifer jo alligevel røg kom han jo ikke ind til hende eller noget, hun fandt sin hvide t-shirt frem og fandt en hvid bh og så stramme grå hullet jeans og fandt sine strømper og smykker frem hun os skulle ha op og tog stille sit hår ud af elastikken med et smil på de lyse læber og slikkede sig stille om læberne og tog sin bh og tog den på mens hun fumlede med det andet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness - Page 5 Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 19:37

"nej det gør jeg ikke få jeg kan bare tager dem med hvis jeg vil" sagde han og røg roligt videre, han kiggede ned på gade, folk var ved af våge og begynde daglig dag med arbejde, det kan han tydelig husk hvordan det var. da han var færdig med af ryge smid han resten ud i luft og lukke vinduet og kiggede kort rundt og kun ser af hun var igang med af tager tøj på, hvor han bare sad sig ned i sofa og venter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness - Page 5 Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 19:41

Yuuki kom ud der fra med tøj på nyt. og kiggede på lucifer lidt og sagde"såå?? skal du hjem og træne i dag og det må da være træls at være så afhængig af sådan en lille aflang ting syntes du ikke lucifer??" hun kiggede undrende på ham i det hun stille begav sig til at sappe lidt på kanalerne og kiggede lidt over på lucifer nogen gange og sagde"Såå?? har du intet at spørge mig om angående Militæret og sådan efter som vi måske mødes når vi skal samme sted hen?? fjolle" hun sendte ham et sødt smil og kiggede ldit yderligere på ham og strøg sit hår til siden og fugtede sine læber med sin tunge sensuelt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness - Page 5 Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 19:50

"måske og jeg er ikke afhænging af det, jeg hold mig bare i form i sted for af få lidt mave og ikke kun løfte nogen ting det var tung, han sad bare og kiggede på tv og de mange kanal hun slå væk fra, "næ det har jeg ikke, hvorfor skulle jge har det, hvis vi kommer til af arbejde sammen så kan jeg bare læse din papir om dig" sagde han og kiggede kort på hende, han tog sig ikke af hun fugtede hendes læbe på en sensuelt måde med tung.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness - Page 5 Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 19:56

Yuuki nikkede stille og sagde"jaaaah det har du jo ret i at du kan ?? hmm og okay men vis det ikke var fordi du død så ville det være så skadeligt for dig og dine omgivelser som der står på pakkerne også hah" hun grinte lidt og blinkede til lucifer i det hun lagde fjernbetjening og sagde stille" vil du med ned i Deres pool eller ud og gå en tur i byen eller noget?? måske" hun kiggede og ventede lidt på svar i det hun allerede tog sko på og gjorde sig klar til at tag en tur ned til byen efter som at være ved hende ville blive for kedeligt i længden især vis man skulle være ved hende i utrolig lang tid.. hun kiggede lidt efter sine nøgler men fandt dem så hurtigt ude i køkkenet efter noget tid og sagde"kommer du??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness - Page 5 Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 20:02

"ja det har jeg og ja det vil det og dem er jeg da ligeglad med bare de holder sig i form sket der ikke noget med dem" sagde han og kiggede kort på hende, han kiggede kort lidt på tv selvom hun lige havde slukke det, "pool giver jeg ike da jeg ikke har mit bad tøj her men by kan vi godt går ned i" sagde han og rejse sig op for af tager sit tøj på, som giver okay hurtig med, han kiggede kort på hende da hun spurget om han kom, han nikke og gik efter hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness - Page 5 Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 20:06

Yuuki lukkede døren efter ham og låste i det hun smilte og lod nøgle ringen køre om hendes finger mens hun svang den stille om, og gik mod elevatoren med den anden hånd nede i bukse lommen og tog nøglen ned i hendes anden bukse lomme og kiggede ldit på lucifer og sagde"såå hvor skal vi hen i byen" hun trykkede på knappen til elevatoren og ventede til den kom i det den sagde "Ding" Smilte hun stille og lod sig stille gå indenfor og stille sig og trykkede på den nederste knap da lucifer også var gået ind, hun bed sig let i læben og sagde"ssååå?? lucifer er man forelsket i nogen for tiden siden du går så meget op i en veltrænet krop" hun blinkede til ham og smilede lidt væk fra hans syns vinkel og strøg sit hår bagved øret

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness - Page 5 Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 20:38

han gik roligt med hende og smiler roligt, "det ved jeg ikke, hvor vil du hen i by" spurget han og kiggede kort på hende, "jeg er ikke forelsket i nogen jeg har altid haft en veltræner krop du har bare ikke ladt mærke til det smukke" sagde han og smiler roligt, han blikke drille til hende, han gik ud mod udgang da gik kommer ned og nikke kort til ham hende af få sin nøgle af dag før, da han kom ud tog han sin cigaretter pakke og lighter frem og prutte en smør i mund og tænde den og lad pakke og lighter tilbage i lommer og venter på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness - Page 5 Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 20:48

Yuuki smilede sødt og sagde"ja det er der nok noget om??" hun kiggede lidt på ham i det hun rødmede let hvilket hun ikke hav gjordt siden aften hvor han kyssede og rørte ved hendes mave, hun kiggede stille på ham og rystede ¨på hovedet og sagde stille" sig mig lucifer fik du ikke lige en smøg for hvad?? 5 min siden?" hun kiggede på ham som et stort spørgsmål tegn og grinte lidt i det hun stille gik ud fra hotellets grund og gik hen af fortoget og sagde"Hmm?? jeg ved ik hvor vi skal hen vi kan bare gå rundt og kig sådan lidt her og der??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness - Page 5 Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 20:57

"ja det er der" sagde han og kiggede kort på hende, "jo det gjort jeg man fik lyst til en til eller må jeg ikke det" sagde han og kiggede kort på hende og gik efter hende, han smiler drille af hende af hun ligner et store spørgsmål tegn, "det kan vi godt Yuuki" sagde han og smid resten af smør på jorden og kiggede kort på hende, han gik stille og roligt videre ved side af hende, han burdet måske snart taager hjem af få af få slappe af ind han tager af sted.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness - Page 5 Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 21:06

Yuuki gik rundt med ham og kiggede lidt mens hun stille sagde"Jooh du må da gerne tag en til og en til og en til bare du ikke ender med at lugte som et aske bærger ellers må du aldrig rør eller kysse mig nogen steder fordi det er en forfærdelig duft forresten har du en drømme pige altså hvordan din drømme pige skal se ud??" hun kiggede kort på lucifer fordi det var snart aften og hun ville gerne vide lidt mere om ham inden de måske ikke fik hinanden at se i noget lang tid. hun kiggede ldit på lucifer og så på sig selv og tænkte*jeg ihvertifald ikke den idelle ?? drømme pige for ham vis han er efter en som samme stil som ham??* hun smilede sødt og roede lidt i sit hår

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness - Page 5 Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 21:16

"okay det er jeg da glad for af jeg må og det gør jeg heller ikke" sagde han og kiggede kort på hende, han gik roligt videre med hende, "jeg har ikke nogen drømme pige jeg går efter personlighed, hvordan piger ser ud har ikke noget af gør med" sagde han og kiggede kort på hende, da han ikke regn med af hun regn med af hans svar lyder så, han skulle snart hjem an for af kun når af kom af sted.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness - Page 5 Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 21:23

Yuuki kiggede på lucifer med et sødt smil og sagde"så hvilken slags personlighed er du så ude efter den søde uskyldige pige eller den slemme" hun kiggede lidt på ham og sagde"troede du ville sige udseende at du gik efter det efter som du selv er så veltrænet og lækker og i form og alt det lucifer men der tog jeg fejl af dig og du er virkelig fantastisk selv du finder sikkert en ligeså fantastisk tøs som dig selv undtagen du ikke en pige" hun grinte ldit og sukkede så i det hun fik et smil frem og sagde"du må vel os snart af sted??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness - Page 5 Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 21:35

"det er forskellig går ikke efter nogen bestemmer personlighed" sagde han og kiggede kort på hende, hvorfor spurget hun enlig om det her emmer, hvad kun hun bruge det til ud over hun ved det til en anden god gang, "når det vil jeg nu ikke, og det fordi jeg har få meget fri tid til af kun træner i og det har også noget med af jeg hold mig i form til militær" sagde han og kiggede kort på hende, "ja det må jeg men vi ses måske i hæren" sadge han og kiggede på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness - Page 5 Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 21:40

Yuuki kiggede stille i det hun forstod han skulle til at gå. hun smilede sødt og tog om ham og gav ham et langt kram og sagde"ja måske ses vi i hæren man ved jo aldrig" hun blinkede stille i det hun begyndte at grine og vinkede stille til ham da hun begyndte at gå fra ham efter som han skulle hjem og hun skulle hjem af. hun gik og tænkte lidt over det hun havde spurgt ham om angående pige og roede sig lidt i håret og tænkte*Måske jeg bare ikke skulle h spurgt ham ?? altså..... ja ... det vel os lige meget* hun rystede på hovedet og smilede til ham i det hun vendte sig om og så begyndte at gå videre hjem af

//Out :D//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness - Page 5 Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum