Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Alone in Darkness - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Alone in Darkness - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Alone in Darkness - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Alone in Darkness - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Alone in Darkness - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Alone in Darkness - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Alone in Darkness - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Alone in Darkness - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Alone in Darkness - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Alone in Darkness - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Alone in Darkness

Side 4 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Alone in Darkness - Page 4 Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Ons 31 Mar 2010 - 21:17

"nej det har jeg ikke og det havde jeg heller ikke i pool hjem hos mig hvor jeg smid dig i nøgen" sagde han og kiggede kort på hende, da hun fik dem vend om, han sidder sig op efter hun rejse sig op, "jeg har ikke sagdet noget om af jeg ikke vil har dig bor smukke jeg sagde måske og det kan både være et ja og et nej" sagde han og kiggede efter hende, "og må man nu ikke sove her eller kun fyr du fik din nøgle af bare af du har noget køre med flere på en gang" spurget han og smiler drille til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness - Page 4 Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Ons 31 Mar 2010 - 21:24

Yuuki kiggede mod Lucifer med et ene øjenbryn hævet og sagde"Hmmm ja måske?? og du har ret du sagde intet men til tider kan du være rimelig ond Lucifer" hun blinkede til ham og begyndte stille at grine og sprang på ham og sagde"Nååårh! nu skal du få Lucifer" hun kiggede på lucifer og sprang på ham i det hun lagde ham ned bed hun ham i øret lidt hårdt og prikkede ham i siderne og sagde"du så færdig er du godt klar over det og jo du må da godt sove her?? men jeg skal lige i bad du kan bare vælge hvor du vil sove om det sofaen eller sengen eller ja hvor det nu er du syntes bedst om??" hun kiggede lidt på lucifer med et glimt i øjet og gik stille af ham i det hun gik ud og tændte stille for vandet der ude og så lidt på bruseren og så den satte sig fast så hun lænte sig med åben dør ind til bruse vandet uden at få det på sig men var kun få cm for det. og hamrede lidt på den til at det skulle blive varm

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness - Page 4 Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Ons 31 Mar 2010 - 21:46

"ja det ved jeg godt af jeg kan jeg er jo også en halv dødsengle og halv vampyr så jeg skal jo være ondt mod nogen" sagde han og smiler så hans hug tænder kom til syn og blik drille, "og jeg vil kun synes af det vil være hyggeligt af har dig bor hjem hos mig og jeg skal noget være pæn mod dig og jeg drille dig så også nogen gang smukke" sagde han og lod hende overfalde ham, "okay så tror jeg bare af jge vælge af sove i sammen seng som dig" sagde han og kiggede kort på hende da hun gik ud på bad værelse, han sad sig på sofa og så lidt tv mens hun var i bad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness - Page 4 Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Ons 31 Mar 2010 - 21:50

Yuuki skrig da hun stille faldt i det glatte vand og landet på røven med at tøj på og råbte"Jeg er Okay! Lucifer" hun grinte lidt af sig selv og lukkede der ud til og låste i det hun stille tog sit våde tøj af og gik ind under det varme vand og nød det stille glide ned af hendes nøgne krop, hun kiggede stille på varmen og efter noget tid gik hun ud der fra, Hun duftede vidunderlig frisk og af sæbe, hun smilede lidt og kiggede på sin arm hun havde fået en flænge der blødte stille da hun faldt på gulvet fordi hun havde lænt sig op af det ødelagte sted ved bruserens varme og kulde omstiller, hun kiggede ldit på det og vaskede det væk i mens hun havde håndklæde om sig og tørte det så og tog et plaster over det et lidt langt men det kunne lige dække, hun smilede og åbnede stille døren og sagde"Okay så sover du bare ved mig Lucifer" hun smilede sødt og gik ind og ledte efter noget nat tøj mens hun stadig havde håndklædet om sig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness - Page 4 Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Ons 31 Mar 2010 - 22:16

han sad i sofa og så nyhed da hun skrig der ud fra, "okay godt smukke" halv råbet han og så videre, efter lidt tid ligger han sig lidt ned i sofa og så videre, der var ikke noget spænde af høre man han gab ikke af skifter kanal det var han for dovn til lige nu, han kiggede kort over på hende da hun kom ud fra bad, "ja det regn jeg også med nu hvor du har sove ind hos mig hjem ved mig nogen gang" sagde han og smiler drille til hende, han bliver bare halv ligger i sofa, kun hun kommer over ligger sig op af ham hvis hun ved.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness - Page 4 Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Ons 31 Mar 2010 - 22:20

Yuuki tog hotpants på og tog hans hvide dejlige skjorte på og gik ud til ham og strakte og gabte i mens hun gik hen til ham og sagde stille" nøøøøj jeg er træt vil du ikke ind i sengen i stedet og lægge og sove lucifer" hun smilede sødt i det hun satte sig udmattede ved hans side og kiggede på ham og nussede ham lidt i håret og sagde"hvorfor er du altid så drille syg angående mig ? lucifer er det fordi jeg er for nuttede til ikke at slippe for at blive drillet eller syntes du bare det sjovt at være ldit ond mod mig nogen gange" hun grinte og prikkede ham blidt i siden med et smil på de lyse læber og bed sig stille i underlæben og kiggede lidt rundt i det hun rejste sig op og lukkede blidt vinduet og satte sig over ved ham igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness - Page 4 Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Ons 31 Mar 2010 - 22:32

han så bare videre mens hun skifter tøj og kiggede på hende da hun snakke til ham, "jo det kan vi godt hvis du er så træt" sagde han og slukke for tv og rejse sig op, "det er nok en blande af begge dele" sagde han og smiler drille til hende ind han tog hende op på den ind skulder og bære hende ind til hende seng og smid hende ned i den, hvor efter han roligt tager tøj af til han stadig har bukser på, hvorefter han ligger sig ned i hendes seng og lad en arm ud så hende kun putte sig indtil ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness - Page 4 Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Ons 31 Mar 2010 - 22:39

Yuuki roede sig i håret lidt og så på Lucifer med et undrende og lidt sjovt blik og sagde"Årh lucifer du er og bliver et mysterium! haha for mig hey du Hva skal du med mig??" hun grinte fordi han bar hende og da hun lå i sengen smilede hun sødt og sagde"uuuh stripper du nu også for mig din bad ass boy" hun blinkede fordi hun drillede ham nu og så på ham lidt og lagde sig stille ind til ham da han lagde sig og sagde"du er dejlig varm Lucifer har jeg sagt det til dig ?? selv om du er halv vampyr er du utrolig varm vær gang vi ligger op af hinanden får jeg altid varmen" hun smilede sødt og lukkede stille øjne i det hun tog dynen over dem begge

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness - Page 4 Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Ons 31 Mar 2010 - 22:49

"nej jeg er ikke bliver det, jeg har bare altid være det og sagde du ikke af du var træt og gerne vil ind i din seng" sadge han og smiler roligt til hende, "nej for så falder du bare hele i staver" sagde han og blik letter frækt til hende, "nej det har du ikke og det kun godt af du kan hold varm når du sove sammen med mig" sagde han og kiggede kort på hende ind han bider hende svagt på hendes øreflip og kysser hende så på pande svagt, ind han ligger sig tilbage og begynde roligt af ae hende op og ned på hendes ryg ind under hans skjole for af drille hende lidt, man hvis hun ikke vil har det gør han det bare ud på skjole.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness - Page 4 Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Ons 31 Mar 2010 - 22:54

Yuuki kiggede lidt på Lucifer med et smil på læberne og sagde"ja jeg ville nok nyde det fordi du er lækker og du er min type og jeg har vist sagt for meget du har ret lad os gå i seng lucifer det meget bedre end at vi ligger og får mig til at vrøvle og sige alt muligt der ikke er mening at sige fordi jeg overtræt" hun grinte og prikkede blidt til ham og rødmede da han bed hende i øret og bed ham blidt igen i øret og hvisket"Jeg bider altså igen vis du bider næste gang bider jeg måske hul i dig" hun blinkede til ham og grinte ldit og tænkte*Det egenlig fint nok han ikke har smagt mit blod fordi så ville han nok vis han kunne vælge det frem for alt andet når jeg er en blanding af alt det en vampyr elsker??* hun kiggede lidt på lucifer og nød at mærke hans hånd nusse hendes ryg blidt, og lukkede stille øjnene i

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness - Page 4 Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Ons 31 Mar 2010 - 23:07

"ja det er det hvis og ja du har nok sagde nok nu" sagde han og smiler roligt, han forsætte med af ae hende på hendes ryg da hun ikke sagde noget til det, "hvis du gør det gør jeg det også smukke noget for noget" sagde han nu for sjov men mener det nu også, han lad roligt hoved ind mod hendes og begynde roligt af slappe mere af, han kun ikke lige sove med det sammen da han ikke var vandt til af sove her så der går nok lidt tid ind han sove hele.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness - Page 4 Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Ons 31 Mar 2010 - 23:11

Yuuki kyssede ham blidt på panden med et smil og sagde"Sov godt Lucifer og vi ses i morgen tidlig når vi vågner" hun smilede sædt i det hun stille strøg ham over håret og lagde sin arm over ham og nød at bare ligge ved ham og slappe helt af og ikke tænkte på noget som helt andet end hun havde ham til at lægge ved sig og at hun nød ikke at lægge alene, hun kiggede stille på lucifer nogen gange inden hun lagde sig stille til ro og efter noget tid kunne man stille se at hun var ved at falde i en dyb søvn, mens hun lå roligt op af lucifer

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness - Page 4 Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Ons 31 Mar 2010 - 23:28

"jo tak og lide måde og drøm sødt" sagde han og kiggede kort på hende og lå og prøve af flade i søvn, han faldet endelig i søvn en halv efter hende, hvor han bare havde ligger og hørt på hende vejtrækkenign og kiggede op i loft, det her kun han kom til af gør være natten hvis hun flytte hjem til ham af sove sammen med en andre igen, det var sgu ikke så tit det sket ud over de gang havde havde være til fest og tog kvinde med hjem.

næster morgen
Lucifer våger lidt tidligt og kun ikke rigtig sove igen, og han var ikke hjem så han kun ikke går ned og svømme eller træner som han plejer, så han valget af bliv ligger som han aldrig har gør mens hun har sove sammen med ham, han lå bare og kiggede op på loft og slappe af i krop.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness - Page 4 Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Ons 31 Mar 2010 - 23:33

Yuuki vågnede stille ved at hun kunne mærke at Lucifer rørte på sig hun tog blidt om ham og lagde sig tæt ind til ham og sagde"årh godmorgen dejlige" hun nussede ham blidt med en finger der kørte op og ned af hans brystkasse og åbnede stille øjnene og roede sig ldit i håret og lagde hovedet op af ham igen og kyssede ham blidt på halsen fordi det var nemmest at nå der når hun jo lå der og sagde"har du sovet godt??" hun kiggede lidt på lucifer og satte sig så stille op med et smil og sagde"Årh det var dejligt!!!" hun smilede over hele ansigtet og roede sig igen i håret i det hun stille puttede sig under dynen igen og sagde"årh det sååå koldt om morgen undtagen under dynen varme... dejlige varme" hun grinte lidt og kiggede på lucifer

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness - Page 4 Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Ons 31 Mar 2010 - 23:46

"godmorgen smukke" sadge han og kiggede roligt på hende og smiler svagt, han begynde roligt af ae hende op og ned på hendes ryg igen hvor hans hånd har ligger hele natten, "jo så da kun godt har sove bedre, er ikke så god til af sove andre sted når jeg ikke har være der før" sagde han og smiler roligt, "har du sove godt smukke" spurget han og tog hånd ud af skjole da hun rejse sig op, "det var da godt af du synes om det" sagde han og smiler glad og kiggede på hende da hun putte sig under dyne igen, "det synes jeg nu ikke, og det må du heller vend dig til, til når du kommer i militær for der er det varm om dag og kold om natten" sagde han og kiggede roligt på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness - Page 4 Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Ons 31 Mar 2010 - 23:50

Yuuki smilede sødt og sagde"selv om jeg er hård skal jeg stadig ha noget følse desuden overlever jeg nok der så længe jeg bare ikke opdager noget ubehageligt eller at du overfalder mig af blodmangel" hun blinkede til ham og begyndte stille at grine og sagde"Jeg har hørt fra nogen af mit blod skulle være som stoffer for en vampyr??" hun kiggede lidt på ham og rystede så på hovedet og sagde"det bare godt du kun er halv hva" hun blinkede og lagde sig op af ham og sagde"vis jeg begynder at fryse der læner jeg mig da bare op af dig eller lister hen i din seng når du ligger at sover vis du altså er der?? hvor jeg skal være, men det skal skam nok blive sjovt" hun grinte lidt og kiggede lidt rundt i det hun puttede sig mere ind til ham og gabte og sagde"det synd for dig du ikke rigtig har fået sovet?? siden du jo ikke er vand til at være her???" hun kiggede på lucifer og rørte lidt ved hans hår for at nusse ham i hoved bunden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness - Page 4 Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 0:02

"okay det er godt af høre af du gør det og det gør jeg ikke bare roligt" sagde han og smiler roligt, "det kan godt være ved jeg ikke noget og ja jeg er kun halv" sagde han og kiggede kort på hende og lad arm tæt ind på hende da hun putte sig mere indtil ham, "og det skal du ikke bare gør så noget kan vi altid laver en antale om ind det bliver aften eller så noget" sagde han og smiler, "det er nu ikke så slem man kan klare sig med tre time i militær" sagde han og blik drille til hende og nusser hende stille og roligt op og ned på hendes ryg ind under skjole igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness - Page 4 Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 0:06

Yuuki rystede stille på hovedet og sagde"Nej det ligemeget jeg skal nok overleve uden at liste ind til dig og forstyr dig og vis det bliver for koldt spørg jeg bare en af de andre om jeg ikke må lægge ved ham og sove" hun så lidt på Lucifer men vidste at han aldrig ville blive jaloux eller noget de var jo os kun venner intet andet og sådan blev det jo vel ved med selv om man ikke rigtig kunne kalde deres måde over for hinanden at være på venneskabeligt ??.. hun kiggede stille mod sengens kant og lukkede blidt øjnene og sagde"Så?? lucifer skal du noget i aften ?? eller skulle du af sted i nat med mIlitæret???" hun kiggede på ham med det ene øje åben

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness - Page 4 Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 0:17

"er du sikke på af du gør det og det vil den anden mand sikke gerne giv dig love til bare ikke være sikke på af han kan noges med kun af sove sammen med dig" sagde han og smiler roligt, "ikke det vild skla jeg laver og det er første imorgen af jeg skal afsted til militær så kan godt bliv her til imorgen hvis det er det du vil spørge om" sagde han og o kiggede på hende, han forsætte med nusser hende op og ned på hendes ryg, for sjov skylde prøve han af nusser hende hele op af ryg for af ser om hun har bh på eller om hun ikke har.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness - Page 4 Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 0:21

Yuuki kiggede på lucifer og begyndte stille at grine i det hun sagde"Haha tror du at jeg bekymre mig om en anden fyr ikke har nok i at sove op af mig tro mig du så heldig at sove op af mig desuden er alle de andre piger der kommer sikkert ikke så smukke som mig jeg en blanding a verdens smukkeste væsner på jorden tror du en vær kan stikke det" hun blinkede til Lucifer og prøvet at lyde snoppet men begyndte at grine af sig selv og sagde"jeg egenlig ligeglad jeg vil bare nødig være dig en byrde det ærgeligt nero ikke er der hva han ville sikkert nyde at ha mig til at sove ved ham??" hun grinte lidt og lukkede atter sine øjne i, hun havde ikke bh på men nød hvordan hans hånd stille nussede hendes ryg

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness - Page 4 Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 0:36

"det har jeg ikke sagdet noget om og det er nok svært af find en anden pige som har lige så pæn som dig, som det er svær af find en find som er lige så pæn som mig da jeg er en blanding af verdens smukkeste væsner af mandlig" sagde han og kiggede roligt på hende, da han fandet ud af, af hun ikke havde nogen bh på nusser han bare videre, "det har jeg ikke sagdet om noget af jeg vil" sagde han og kysse hende svagt på pande, "bestille vi noget morgen mad eller går vi ud i by og spise" spurget han og kiggede roligt på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness - Page 4 Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 0:40

Yuuki rødmede let fordi hun tænkte*han kan sikkert mærke jeg ingen bh har på men det os lige meget altså han går sikkert ikke op i det* hun smilede stille og lagde sig yderliger op af ham og sagde"Nåårh er det derfor du er så lækker og tiltrækkende og mystisk og smuk hva Lucifer" hun blinkede og sagde"Men du os slem og drillende og ja ond nogen gange fjolle" hun smilede sødt og sagde"Hmm jeg tror vi bestiller morgen mad de har noget utrolig godt morgen mad her, men det jo os en stjerne kok der står for det og lige taget ud af ovnen fransbrød og sådan" hun grinte lidt og sagde"forresten ?? lucifer hvad angår dit blod ?? det har du ikke fået i lang tid nu??" hun kiggede lidt undrede på ham og lukkede øjende af nydelse over han blidt strøg hende over ryggen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness - Page 4 Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 0:54

"ja det er det utroligt af du ikke er falder for mig i nu hehe" sagde han og blikker drille til hende og nusser forsætte hendes ryg videre, "okay så gør vi det, jeg skal nok henter det ved dør og betale for dig smukke" sagde han og kysse hendes næser tip, han nikke bare som svar på af han har hørt hvad hun sagde om kok, "og bare roligt jeg kan klare mig to til tre dag før jeg behøve af drikke blod igen så skal bare har noget imorgen" sagde han og smiler roligt så han hug tænde lige kom til syn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness - Page 4 Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 0:58

Yuuki grinte og sagde"du ligner et lille dyr når du viser de små uskyldige tænder frem har du overhovedet spist andet end dyre blod søde??? nu når jeg tænker over det og tusind tak du vil betale og hente det så bliver jeg bare her inde i sengen og gemmer mig under den utrolig varme dyne der dufter af dig" hun blinkede sødt til ham og begyndte at grine i det hun puttede sig ind til ham og tog telefonen og bestilte alt mulgit morgen mad, men det var selvfølgelig noget de kunne lide og ikke kostede helt vildt nu når Lucifer skulle betale for det, hun kiggede stille på ham og sagde"Hmm ja du har ret eller måske er jeg faldet for dig måske ikke og jeg kunne sige det samme til dig at det mærkeligt du ikke er faldet for mig i nu fjolle" hun grinte og kørte blidt en finger op og ned af hans brystkasse

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness - Page 4 Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 1:12

han smiler bare af det første hun sige om ham "ja det har jeg hvorfor og det var så lidt, det har jeg gjort alle de andre gang vi har spise sammen bare os to" sagde han og kiggede roligt på hende, han lå bare og nusser hende på hendes ryg mens hun bestille deres morgen mad over ud han havde lyst til af laver lidt sjov men lod være da han ikke gab af tager tøj på når han går ud for af betale og henter mad bliver det nok også sjov, da hun køre en finger op og ned på hans bryst kassen som han den en bryst muskel til af hop.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness - Page 4 Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum