Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Alone in Darkness - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Alone in Darkness - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Alone in Darkness - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Alone in Darkness - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Alone in Darkness - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Alone in Darkness - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Alone in Darkness - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Alone in Darkness - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Alone in Darkness - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Alone in Darkness - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Alone in Darkness

Side 2 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Alone in Darkness - Page 2 Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 21:21

"okay så synes jeg vi skal bestille en øl eller to til mig" sagde han og kiggede på hende og smiler, "det ved jeg enlig ikke nu er jeg heller ikke vampyr kun halv" sagde han og strøg hende over kind, han køre en hånd gemmer hår så det sidder normal igen og følge efter hende over til hende værelse, han nikke bare som svar og gik med hende idn og kiggede rundt, "jo det er fint nok nu hvor jeg ikke er så vild med bloster" sagde han og kiggede rolig på hende. "når bestille du mad og øler eller skal jeg" spurget han og kiggede på hende ind han slå sig ned i hendes sofa.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness - Page 2 Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 21:24

Yuuki smilede og bestillede noget mad og Så Lucifers øl. hun smilede og sagde"tak" og lagde på, Hun satte sig ved Lucifers side og så stille på ham i det hun sagde"Årh jeg lidt smadret egenlig hva med dig?? lucifer er du slet slet ikke smadret??" hun kiggede på ham og sagde"Nååårh ja vampyr og alt det" hun tændte tvet og kiggede mod Lucifer med et smil og hørte det banke på døren maden var der og lucifers øl. hun stillede det på bordet og sagde"Så der mad og drikke" hun smilede til lucifer og sagde"vil du betale eller skal jeg??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness - Page 2 Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Tirs 23 Mar 2010 - 9:47

han sad bare og kiggede roligt rundt mens hun bestille mad og drikke vare, "nej det er jeg enlig ikke, hvorfor skulle jeg være det, jeg har ikke rigtig lavet noget i dag" spurget han og kiggede kort på hende, "ja vampyr og alle det der" sagde han og smiler roligt, han så op på hende da hun stille mad og hans øl på bord, hvoreffer han tager en af øl og åben den, "det kan jeg godt" sagde han og tog sig tegnerbog frem og betale for det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness - Page 2 Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Tirs 23 Mar 2010 - 11:54

Yuuki smilede til Lucifer og sad op af ham i det hun så på ham smilede hun og sagde"såå?? har du ellers haft en go dag i dag?? og kan du egenlig godt tåle solen uden at ha fået blod i flere dage???" hun tog lidt af maden der var kommet og tog en cola og drak lidt i den i det hun så mod den store glas rude og smilede, helt drømmende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness - Page 2 Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Tirs 23 Mar 2010 - 13:01

han lad tegnbog tilbag i baglommer, "jo min dag har være fint og ja det kan tror jeg got af jeg kna, nu har jeg ikke prøve" sagde han og lad en arm om hende da hun læner sig op af ham, han tog også noget af mad og spise roligt og drak lit engang imellem og så på tv om det var noget spænde af ser og høre om, "hvorfor er du enlig smadret" spurget han og kiggede kort på hende og smiler svagt, ind han roligt spise videre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness - Page 2 Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Tirs 23 Mar 2010 - 16:05

Yuuki smilede da hun så hans dejlige smil hvor så han dog sød ud når han smilede. og især fordi hun ellers var så vand til at se ham ikke smile. hun kiggede nøje på ham og så på fjernsynet i det hun bed sig i læben og sagde"Nåårh?? det har bare været nogen hårde dag ikke andet sådan lidt hist og pist her og der?? du ved" hun smilede og så på ham igen og sagde"såå?? Lucifer? nyder du ellers at være vampyr??" hun kiggede undrende på ham men stadig med et smil over sine læber og strøg sin hånd op af hans lår i det hun stille lod den hvile ved hans bukse kant og lagde hovedet på hans skuldre blidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness - Page 2 Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Tirs 23 Mar 2010 - 16:13

"ja jeg kender det godt, har bare ikke så nogen dag for tid da jeg holder fri" sagde han og smiler drille og kysse hende på hår, "ja jeg ar det enligt fint med af være halv vampyr, jeg kan jo smiler igen og jeg er blivet stærke og hurtig" sagde han og lad hoved mod hende og lad hånd på hendes lår da hendes hånd lå på hans.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness - Page 2 Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Tirs 23 Mar 2010 - 16:17

Yuuki smilede sødt og sagde"Uuh forresten jeg er ved at søge job i militæret igen men altså jeg ved ikke om de tager mig ind efter som de jo ikke ved hvad jeg er i stand til ligner jeg bare en forvillede skole pige i deres øjne" hun så på Lucifer og bed sig let i læben og så drømmende mod vinduet igen og sagde"såå Lucifer??" hun kiggede mod ham med et smil og sagde"Hvorfor?? spurgte du mig egenlig til festen om jeg ville give dig lov til at bide mig??. Var det bare fordi du var nysgerrig eller var det fordi du ?? faktisk har overvejede op til flere gange at bide mig" hun så ham direkte i øjnene nu, Fuld øjenkontakt og så rigtig uskyldig ud, hun kunne ikke tyde hvad han ville sige eller om det overhovedet kom bagpå ham at hun spurgte igen men de var alene nu og der var ingen i nærheden,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness - Page 2 Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Tirs 23 Mar 2010 - 16:27

"okay det må vi så ser om, om de vil har en lille forvillede skole pige som dig" sagde han og kiggede på hende, han kiggede på hende da hun sagde hans navn, "jeg spurget om bare af ren nysgerrighed og det sagde jeg også den aften" sagde han og kiggede hende ind i øjne, "hvis du kommer i militær kan det være du ryge ind på mit hold, det kun være sjov hvis du gjort" sagde han med et smiler på læbe, han kysser hende kort på hendes kind ind han tog noget mere af spise da han ikke var mæt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness - Page 2 Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Tirs 23 Mar 2010 - 16:31

Yuuki så på ham og roede sig lidt i håret og smilede stort " jaaah det må vi jo se men efter som min bror og dem de står på mine papir acceptere de mig sikkert fordi det meste af min familie har været i militæret og været store slags soldater" hun smilede og så på Lucifer og sagde"Jeg var os bare nysgerrig om det nu var rigtigt det du sagde" hun strøg noget hår væk fra sin hals så den var blottede og så på ham med sine blå ulve agtige øjne. mens hun stille flettede sit hår på den anden side liggende og løst ned af skuldren. Hun kiggede på ham og rødmede lidt i det han kyssede hendes kind og sagde"Ja det kunne da være meget sjovt så kunne du se hvor god jeg virkelig er i kamp" hun blinkede til ham og grinte sødt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness - Page 2 Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Tirs 23 Mar 2010 - 16:39

"ja det må vi og ved det hele klog af skrive deres navn på, tænke på hvor gammel du er og hvor længe side det var af de var i militær, hvis de undersøge deres navn vil de kun så nogenlund kun regn ud hvor gamle du er" sagde han og kiggede på hende, han spise det stykke pizza færdig ind han svar på det næste, "okay det er du tit synes jeg" sagde han og smiler roligt og tog en tår af øl, "ja det kan jeg, jeg kan også ser hvor svær form du er i og hvor svag du er" sagde han og ae hende kort på hendes lår hvor hans hånd lå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness - Page 2 Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Tirs 23 Mar 2010 - 16:42

Yuuki grinte og hoppede på Lucifer så han lå ned i sofaen med hende over sig og holdte hans arme nede i det hun rakte tunge til Ham fordi han var så drillende. og sagde"Nåårh så det tror du de kan jamen hende jeg gav papiret til kender mig godt fra min mor, fordi hun er nemlig en aspara som min mor hun har lever i flere tusind år" yuuki grinte og sagde"men jeg aner ikke hvilke hold jeg kommer på og desuden så er min form fantstisk ! go og Jeg er ikke svag det noget du tror Lucifer" hun smilede og prikkede ham i siden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness - Page 2 Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Tirs 23 Mar 2010 - 16:52

"okay det kun jeg jo ikke vide vel, og så tror jeg af jeg kender hende" sagde han og smiler kort, han lad sig ned i sofa da hun hopper på ham, det kun være sjov hvis en af dem som arbejde på hoteller gik forbi og kender Yuuki da man nok kun høre det, "okay og er du sikke på det" sagde han og hentyde til det om hun var svag, da hun prikke til ham havde han en arm fri hvor han hiver hende ned af ligger på ham ind han vendt så hun lå på ryg, "når skal jeg så drille dig som sidste hjem hos mig" spurget han og smiler drille til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness - Page 2 Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Tirs 23 Mar 2010 - 16:56

Yuuki så på Lucifer og sagde"Nåårh så du tror du kender hende os hva" hun grinte og blinkede sødt til ham i det hun stille kiggede på ham og sagde"hah nu skal du bare prikkes ihjel igen" hun grinte og prikkede videre og sagde"Ja det jeg helt Wow" hun lå pludselig under lucifer og så på ham helt chokeret og sagde"Hvad?? Hvordan skete det her lige og måske lidt svag men ikke særlig meget" hun grinte og rødmede meget og sagde"jeg... ?? det kan jeg ikke huske noget om" hun rødmede mere og så lidt væk fra ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness - Page 2 Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Tirs 23 Mar 2010 - 17:10

"ja det gør jeg måske, jeg har jo arbejde i militær i rigtig mange år" sagde han og kiggede ned på hende, "du prøve bare af prikke mig ihjel du få nok svær ved det" sagde han og smiler roligt ned til hende, "kan du ikke husk noget jo det skal jeg genop frisk det for dig" spurget han og lad hænder på hendes mave, han drak det sidste af sin øl som han havde åben ind de begynde af spise, hvorefter han stille den tom dåse på bord og kiggede ned på hende bagefter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness - Page 2 Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Tirs 23 Mar 2010 - 17:12

Yuuki rødmede meget og sagde"Nåårh det Lucifer" hun så på ham og kiggede lidt væk flovt men fik sig så taget sammen og sagde"Men det kommer jo ikke til at ske igen vel??" hun så på ham og stoppede med at prikke i det hun fik øjen kontakt med ham. hun smilede sødt og sagde"Du kunne aldrig finde på at gør mig noget vel Lucifer??" hun smilede lumsk og fik stille sine ben om hans så hun kunne vende ham om lige når hun var klar

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness - Page 2 Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Tirs 23 Mar 2010 - 17:18

"når nu kan du godt husk det, det var da underligt af du lige plus kun det" sagde han og kiggede ned på hende, "mårke, måske ikke, det er and på om du er sød mod mig" sagde han og kiggede på hende, han kun godt mærke af hun lad ben om hans og det gjort det kun sjov, for hvis han flytte ben lidt vil de kom til af ligger tæter på hinande, "jo det kun jeg godt, især hvis ikke er sød" sagde han og smiler drille til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness - Page 2 Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Tirs 23 Mar 2010 - 17:20

Yuuki smilede lumsk og trak bene til sig så hun kunne gør så hun var oven på igen men der var ikke nok plads på sofaen så de endte på gulvet og hun lå oven på ham med uglede hår. hun grinte og sagde"Ups hva Lucifer" hun blinkede frækt til ham for sjov og sagde"Nåårh må jeg ikke være ond mod dig kun sød men hva nu vis jeg ikke har lyst til at være sød lige nu" hun blinkede til ham og grinte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness - Page 2 Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Tirs 23 Mar 2010 - 17:33

"ja så ligger vi her" sagde han og lad armene om hende, det gjort ikke ondt på ham af land på gulv med hende oven på sig, "jo men så er jeg også ond mod dig" sagde han og smiler fræk tilbage da hun blinkede frækt til ham, han bejer lidt i ben så hun ligger tæt på ham mens han også krammer hende indtil sig, "når hvad vil du så gør nu" spurget han og kysse hende kort på pand.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness - Page 2 Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Tirs 23 Mar 2010 - 17:36

Yuuki over rødmede og sagde"Haha hvor er du dog sjov Lucifer" hun smilede og sagde"Hmm ?? Er du det hva jamen Lucifer du kan ikke finde ud af at være ond" hun grinte og smilede sødt til ham i det hun holdte om ham og sagde"Hmm?? det ved jeg ikke kilde dig eller ?? Be pænt om at slippe mig fri fra dit Lette greb" hun drillede ham nu lette greb var som et svagt greb hun smilede sødt og prikkede ham på næsen og rakte tunge

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness - Page 2 Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Tirs 23 Mar 2010 - 17:42

"ja jeg kan godt være ond, utroligt du ikke har lad mærke til det" sagde han og kiggede roligt på hende, "mit lette greb sige du" sagde han og lad armene anderledes på hende ryg så han havde laver en lås på hende, "du prøve bare af kun fri nu hvis det er" sagde han og kiggede roligt på hende, han bidet hende svagt på hendes næse ud af bid hul da det ikke vil ser så pæn ud med to huler i næse og hun vil nok heller ikke bliv så glad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness - Page 2 Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Tirs 23 Mar 2010 - 17:46

Yuuki rødmede og sagde"Jamen jeg lære aldrig en lektie før jeg brænder mig" hun grinte og prikkede ham men kunne ikke mere da han tog hendes hænder og hun lå helt op af ham nu og sagde"hey du Lucifer det snyd haha" hun smilede og sagde"Det kan jeg godt" hun prøvede at komme fri men kunne ikke, Hun kiggede på Lucifer og rødmede meget grinte da han bed hende og sagde"fy fy! du det må du da ikke tænk vis du gjorde det ved min hals nu når jeg helt forsvarsløs og fuldstændig Uskyldig" hun blinkede frækt og grinte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness - Page 2 Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Tirs 23 Mar 2010 - 17:53

"det vil jeg gerne tror på af du ikke gør" sagde han og kiggede på hende og smiler drille til hende, han forsætte bare med af hold hende lås, "nej jeg snyd ikke, det er kun dig der mener det" sagde han og kiggede kort på hende, "ja som om du kan" sagde han og hold hende lås mens hun prøve af kom fri fra låse, "jo det må jeg da, du har giver mig love til af bide dig, kan du ikke husk det, og du har lige spurget om hvorfor jeg gjort det" sagde han for af drille hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness - Page 2 Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Tirs 23 Mar 2010 - 17:57

Yuuki så på ham og rakte tunge af ham og sagde"Åååårh Lucifer lad mig komme fri" hun kiggede på ham og lå stille på hans krop nu og hendes hals var helt blottede hun så stille på ham og sagde"vil du da holde mig sådan her for evigt??" hun smilede sødt og sagde"Nåårh ja det gjorde jeg jo men hvem siger du sådan bare får lov" hun rødmede meget og kiggede på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness - Page 2 Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Gæst Tirs 23 Mar 2010 - 18:01

"hvorfor skulle jeg lad dig kom fri du er alligevel ikke sød mod mig" spurget han og kiggede roligt på hende, "måske eller indtil jeg ikke giver mere og der kan går meget lang tid ind jeg ikke giver det mere" sagde han og smiler drille til hende, "ja det gjort du og som om en vampyr spørge om love få den bide en person, undskylde min frøk vil de har noget imod af jeg lige bider dig i hals og drikke noget af dit blod" sagde han og det sidste var for sjov.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in Darkness - Page 2 Empty Sv: Alone in Darkness

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum