Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18)

+5
Amy Sophia Scott
Jacque Scott
Desire Murdoch
Cristóbal De Vega
Cain Devereaux
9 deltagere

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) Empty Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18)

Indlæg af Cain Devereaux Lør 16 Jun 2018 - 18:50

OBS Helst kun IRL FC (Virkelig mennesker)
Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) Ce04a51c65cd36cb1b8c9873fcefd233

”I've walked this Earth for thousands of years. I have seen everything, I have done everything. I have watched everything I've ever known turn to ashes over and over again.“
- Cain


Information

Birth name Cain
Current name Cain Gregory Devereaux
Aliases
  • The first human murderer (By unknown)
  • The Immortal man (By unknown)
  • The Eternal wanderer (By unknown)
  • Candyman (By Julian)
  • Sex God (By Nymeth)
Born Unknown year, Unknown place
Age 25/Old
Status Alive
Relationstatus Single
Sexuality Bisexual
Gender Male
Species
  • Hybrid mix - Angel, Human & Aspara (Currently)
Powers The curse of Immortality & Mental Imminuty
Instagram TheSexGod + Cain_Devereaux
Character Traits Charming. Charismatic. Intelligent. Caring. Loyal To The Closest. Horny. Man whore. Daredevil. Asshole. Suicidal. Broken. Damage. Lonely. Hides behind sarcasm. Reckless. Easily Bored
Occupation
  • Farmer (Formerly)
  • Painter (Formerly)
  • Unknown (Currently)
Family
  • Unknown name † (Father)
  • Unknown name † (Mother)
  • Abel † (Twinbrother)
  • Zitora Houston Cowan (Daughter)
  • Kaiya Jensen (Daughter)
  • @Shane Dawson (Brother)
  • @Apolline Le Blanc (Sister)
Relationships
  • Julian Wilde (On/Off)
  • Yelena Campbell (Ex-wife)
  • Luna DeWater (Ex-wife & On/Off)
  • Satina Ivy (Ex-girlfriend/fling & On/Off)
  • Rebekah Sinclair (On/Off)
  • Olivia Evania Nella Kimberly (Unknown)
  • Stephen Sinclair (Ex-boyfriend/Fling)
  • Nymeth De Cloet Sinclair (Ex-girlfriend/Fling)
  • Liliana Lorenz (Ex-girlfriend/Fling)
  • Darya O'Mara (Ex-girlfriend/Fling)
  • Misha Udré Romanof (Ex-Fling)
  • @MacKenzie Whitmore (On/Off)
  • Valentin Bourdon (On/Off)
  • @Jacintha Phillips (Ex-Lover)
  • Tatyah Blake Knight (Ex-Girlfriend)
  • Hannah Kylee Adalfarus (Ex-girlfriend/Fling)
  • Elian Gomez (Ex-fling)
  • @Cherish Radcliff (Ex-Girlfriend)
OthersAffiliation Himself
FC/Actor Tom Ellis
Topics
Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) Tumblr_o73ds6W2zA1ug4j7ao5_250 Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) Tumblr_o6lf292DXR1ug4j7ao5_250

De søgte ting

  • Flirts
  • Elskere
  • Tidligere Flirts/Elskere
  • Tidligere forhold/Ægteskaber
  • Børn
  • Mødre til hans børn
  • Bekendtskaber
  • Venskaber
  • Tidligere venskaber
  • Fjender
Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) Tumblr_p5gsyfOfzU1wvvyspo2_400 Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) Tumblr_p5gsyfOfzU1wvvyspo6_400

Emneplots

Fortidsemne:
  • Kærlighedsforhold
  • Gamle venner
  • Familieforhold
  • Fjender
Nutidsemner:
  • Flirts/Elskere
  • Første møde
  • Møde med nye venner
  • Fjender
Andre emnesøgninger None at the moment


Sidst rettet af Cain Devereaux Man 18 Jun 2018 - 14:14, rettet i alt 9 gange
Cain Devereaux
Cain Devereaux
Beginner (Rank 4)

Bosted : A Flat in Terre

Antal indlæg : 35


Tilbage til toppen Go down

Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) Empty Sv: Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18)

Indlæg af Cristóbal De Vega Lør 16 Jun 2018 - 19:15

Jeg er ikke helt klar over hvad du søger, men jeg har både Jacque og Cristóbal som jeg kan smide ind i en spændende sammenhæng? :D
Cristóbal De Vega
Cristóbal De Vega
Novice (Rank 1)

Bosted : Quartier De Saint-jean

Antal indlæg : 7


Tilbage til toppen Go down

Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) Empty Sv: Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18)

Indlæg af Cain Devereaux Lør 16 Jun 2018 - 19:30

Cristóbal De Vega skrev:Jeg er ikke helt klar over hvad du søger, men jeg har både Jacque og Cristóbal som jeg kan smide ind i en spændende sammenhæng? :D

Jeg har en mindre liste, som kan findes under De søgte ting

Men jeg er sikker på, at vi kan finde ud af noget med dem, er der noget specifikt du søger til dem?

Forklaring på de søgte ting:
Cain Devereaux
Cain Devereaux
Beginner (Rank 4)

Bosted : A Flat in Terre

Antal indlæg : 35


Tilbage til toppen Go down

Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) Empty Sv: Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18)

Indlæg af Cristóbal De Vega Lør 16 Jun 2018 - 19:45

Jeg er egentlig frisk på det hele, bortset fra at Jacque ikke har været gift eller fået børn. Hun er en ret ny char, som jeg regner med at spille i lidt længere tid inden jeg plotter sådanne ting for hende :D Cristóbal er ikke typen til seriøse forhold, men han kan sagtens have haft affærer/flings/bootycalls xD om ikke andet vil han være en absurd god wingman - hans evner og væsen taget i betragtning xD Venskaber, fjenskaber.. jeg er frisk på begge. Just hit me with something
Cristóbal De Vega
Cristóbal De Vega
Novice (Rank 1)

Bosted : Quartier De Saint-jean

Antal indlæg : 7


Tilbage til toppen Go down

Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) Empty Sv: Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18)

Indlæg af Cain Devereaux Lør 16 Jun 2018 - 19:53

Cristóbal De Vega skrev:Jeg er egentlig frisk på det hele, bortset fra at Jacque ikke har været gift eller fået børn. Hun er en ret ny char, som jeg regner med at spille i lidt længere tid inden jeg plotter sådanne ting for hende :D Cristóbal er ikke typen til seriøse forhold, men han kan sagtens have haft affærer/flings/bootycalls xD om ikke andet vil han være en absurd god wingman - hans evner og væsen taget i betragtning xD Venskaber, fjenskaber.. jeg er frisk på begge. Just hit me with something


Generelt: Cain er heller ikke typen, som går ind for forhold, faktisk er det ganske sjældent, at han overhovedet gør den slags. Han er en ødelagt mand, som har levet i alt for mange tusinde år, og generelt ikke rigtig gider livet mere. Han har maniske episoder, hvor hans humør glider fra 1-100 på få sekunder, for så at glide i bund igen. Han drukner sine problemer væk i fester, alkohol, stoffer og sex :)

Jacque: Der kunne være noget muligt flirtende/seksuelt mellem dem? Du ved de støder på hinanden, falder i snak og den ene invitere den anden med sig hjem?

Cristóbal: Jeg ved ikke helt, hvilket slags seksualitet han har, men hvis han er tiltrukket af mænd, kunne de sagtens havde haft et længervarigt seksuelt forhold? Ikke et forhold forhold, men mere et bygget på sex, hvor de mødes op engang imellem, og nyder af hinanden selskab de næste mange dage? Der kunne også være et form for venskab mellem dem? Så måske det mere er noget venner med fordele-ish?
Cain Devereaux
Cain Devereaux
Beginner (Rank 4)

Bosted : A Flat in Terre

Antal indlæg : 35


Tilbage til toppen Go down

Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) Empty Sv: Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18)

Indlæg af Desire Murdoch Lør 16 Jun 2018 - 19:54

Hej!
Har mange chars der kan leges med, men her er nogle ideer!

Desire - ven! Er sikker på de to kan være venner, komme med dirty jokes og grine sammen x3

Så har jeg også Jacintha, her tænker jeg "tidligere lovers" .. hun har brug for sex og blod, han har brug for sex.. så.. hun har nok udnyttet det pænt meget..indtil de er gået hver til sit?

Så har jeg også Cherish, de deler lidt race, her tænker jeg en mulig eks? Hun er meget voksen og seriøs, så kan være de fandt ud af de ikke var gode for hinanden andet end i sengen?

Foruden de nævnte har jeg Charmeine, Nicholas, Apolline & Angelique
Desire Murdoch
Desire Murdoch
Competent (Rank 9)

Bosted : En fin lille lejlighed i byen som hun egentlig ikke bruger, og ellers bor hun hos sin far når hun er i byen.

Antal indlæg : 249


Tilbage til toppen Go down

Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) Empty Sv: Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18)

Indlæg af Cain Devereaux Lør 16 Jun 2018 - 20:07

Desire Murdoch skrev:Hej!
Har mange chars der kan leges med, men her er nogle ideer!

Desire - ven! Er sikker på de to kan være venner, komme med dirty jokes og grine sammen x3

Så har jeg også Jacintha, her tænker jeg "tidligere lovers" .. hun har brug for sex og blod, han har brug for sex.. så.. hun har nok udnyttet det pænt meget..indtil de er gået hver til sit?

Så har jeg også Cherish, de deler lidt race, her tænker jeg en mulig eks? Hun er meget voksen og seriøs, så kan være de fandt ud af de ikke var gode for hinanden andet end i sengen?

Foruden de nævnte har jeg Charmeine, Nicholas, Apolline & Angelique

Desire De kunne helt sikkert være venner, spørgsmålet er så blot hvor længe de har været venner?

Jacintha De kan sagtens havde været tidligere elskere, det gode er også at han med sin evne, producere blod så snart hans krop kan fornemme, at den mangler af det (dog ikke i en overnaturlig fart). Dog tror jeg næppe, at det som sådan ville nå et stadie af udnyttelse, da Cain generelt bare har seksuelle forhold med andre, så i sig selv er han ikke interesseret i forhold med andre, på trods af han i den første periode, ser på en som om man er det eneste der betyder noget
Om ikke andet, så skal vi vel blot finde ud af, hvornår de første gang mødte hinanden, og hvor længe det seksuelle forhold varede ^-^

Cherish De kan sagtens være eks kærester (det er eks kærester ikke?) :) Cain kan skam være voksen, han er en gammel mand, som blot har levet alt for længe, i forhold til hvad han selv kunne klarer og dog er han ude af stand, til at nå den død han længtes efter. Han er samtidig også en ekstremt charmerende mand, som jeg beskrev med Jacintha, der kigger på en person, som om de er det eneste der betyder noget c:
Men så skal vi blot finde ud af, hvornår de første gang mødte hinanden, og hvor længe forhold varede :D

Apolline Jeg kunne se et interessant venskab mellem disse to, hvorvidt de ender ud med at have sex, ved jeg ikke og dog kunne jeg forestille mig, en måske beskyttende side fra Cain selv :)
Cain Devereaux
Cain Devereaux
Beginner (Rank 4)

Bosted : A Flat in Terre

Antal indlæg : 35


Tilbage til toppen Go down

Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) Empty Sv: Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18)

Indlæg af Jacque Scott Lør 16 Jun 2018 - 20:14

Jacque kunne helt klart sætte farver på dagen. Hun er god til at yde modspil og så er hun god til at finde på ting. Det kunne give god mening hvis de havde en flirt eller lignende :D

Cristóbal er både til mænd og kvinder. Men han opsøger det ikke. Oftest sker det som en del af det at lokke folk i fordærv, taktiske årsager eller blot fordi han i et spontant øjeblik har lyst. Det er derfor han ikke egner sig til deciderede forhold xD Han interessere sig helt simpelt ikke for det. Tilgengæld er han også mega gammel og er selv blevet ret træt af livet og søger lidt en højere mening med sin eksistens. Så venner med fordele kunne give god mening!
Jacque Scott
Jacque Scott
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Stor, lys lejlighed - Delt med hendes søster.

Antal indlæg : 89


Tilbage til toppen Go down

Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) Empty Sv: Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18)

Indlæg af Cain Devereaux Lør 16 Jun 2018 - 20:18

Jacque Scott skrev:Jacque kunne helt klart sætte farver på dagen. Hun er god til at yde modspil og så er hun god til at finde på ting. Det kunne give god mening hvis de havde en flirt eller lignende :D

Cristóbal er både til mænd og kvinder. Men han opsøger det ikke. Oftest sker det som en del af det at lokke folk i fordærv, taktiske årsager eller blot fordi han i et spontant øjeblik har lyst.  Det er derfor han ikke egner sig til deciderede forhold xD Han interessere sig helt simpelt ikke for det. Tilgengæld er han også mega gammel og er selv blevet ret træt af livet og søger lidt en højere mening med sin eksistens. Så venner med fordele kunne give god mening!

Jacque: Jamen så lad os gøre det! Skal vi tage det, som det første møde? Uhh eller en ide kunne også være, noget tinder date/blind date? Blot for at prøve noget nyt, kontra de mødes på en bar/klub, hvor de i en fuld tilstand, ender op hos den ene af dem?

Cristóbal: Hans evner ville nok ikke fungere på Cain i sidste ende, da han er immun overfor alle evner, som er psykisk baseret men lad os lade dem være venner med fordelle. Så skal vi blot finde ud af, hvor længe det har været i gang?
Cain Devereaux
Cain Devereaux
Beginner (Rank 4)

Bosted : A Flat in Terre

Antal indlæg : 35


Tilbage til toppen Go down

Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) Empty Sv: Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18)

Indlæg af Jacque Scott Lør 16 Jun 2018 - 20:31

Haha yeah! God ide! :D

Nej, synes også næsten at det ville være sjovere hvis han havde valgt at 'befriende' Cain fordi at han rent faktisk også kunne tale med ham. Mht. varigheden så tænker jeg at det er forholdsvis nyt, men ikke helt. Hvad har du af tanker?
Jacque Scott
Jacque Scott
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Stor, lys lejlighed - Delt med hendes søster.

Antal indlæg : 89


Tilbage til toppen Go down

Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) Empty Sv: Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18)

Indlæg af Cain Devereaux Lør 16 Jun 2018 - 20:34

Jacque Scott skrev:Haha yeah! God ide! :D

Nej, synes også næsten at det ville være sjovere hvis han havde valgt at 'befriende' Cain fordi at han rent faktisk også kunne tale med ham. Mht. varigheden så tænker jeg at det er forholdsvis nyt, men ikke helt. Hvad har du af tanker?

Jacque: Jamen perfekt, kunne jeg friste dig, til at lave det? :D

Cristóbal: Det lyder som en god ide! Mhh måske det er omkring 5-7 år gammelt? Dette ville næppe være nyt, for to væsner der har levet meget længe ^-^ Men skal vi så ændre deres relation, fra venner med fordele, til det af venner? c:
Cain Devereaux
Cain Devereaux
Beginner (Rank 4)

Bosted : A Flat in Terre

Antal indlæg : 35


Tilbage til toppen Go down

Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) Empty Sv: Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18)

Indlæg af Jacque Scott Lør 16 Jun 2018 - 20:48

Det kan du tro!

Ja, det lyder fornuftigt også med længden :D
Jacque Scott
Jacque Scott
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Stor, lys lejlighed - Delt med hendes søster.

Antal indlæg : 89


Tilbage til toppen Go down

Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) Empty Sv: Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18)

Indlæg af Cain Devereaux Lør 16 Jun 2018 - 20:49

Jacque Scott skrev:Det kan du tro!

Ja, det lyder fornuftigt også med længden :D

Jacque: Du er en skat!!!

Cristóbal: Jamen perfekt, så vil jeg skrive ham ind som en relation :D
Cain Devereaux
Cain Devereaux
Beginner (Rank 4)

Bosted : A Flat in Terre

Antal indlæg : 35


Tilbage til toppen Go down

Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) Empty Sv: Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18)

Indlæg af Amy Sophia Scott Lør 16 Jun 2018 - 21:02

Hej
Amy Sophia Scott
Amy Sophia Scott
Competent (Rank 9)

Bosted : ´Større lejlighed - delt med hendes Søster

Antal indlæg : 270


Tilbage til toppen Go down

Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) Empty Sv: Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18)

Indlæg af Cain Devereaux Lør 16 Jun 2018 - 21:02

Amy Sophia Scott skrev:Hej

Jamen hej :D

Jeg går ud fra at du har lyst til at emne? I så fald, er der en form for relation eller plot du har lyst til ^-^
Cain Devereaux
Cain Devereaux
Beginner (Rank 4)

Bosted : A Flat in Terre

Antal indlæg : 35


Tilbage til toppen Go down

Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) Empty Sv: Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18)

Indlæg af Amy Sophia Scott Lør 16 Jun 2018 - 21:10

Haha kan se at den ikke poster mine svar hele
Amy Sophia Scott
Amy Sophia Scott
Competent (Rank 9)

Bosted : ´Større lejlighed - delt med hendes Søster

Antal indlæg : 270


Tilbage til toppen Go down

Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) Empty Sv: Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18)

Indlæg af Cain Devereaux Lør 16 Jun 2018 - 21:11

Amy Sophia Scott skrev:Haha kan se at den ikke poster mine svar hele


Nope det ser ikke sådan ud, måske tjekke dine svar, efter du har postet dem, for at se om det hele er kommet med?

Men henviser til mit tidligere spørgsmål: Er der en form for relation eller plot du har lyst til?
Cain Devereaux
Cain Devereaux
Beginner (Rank 4)

Bosted : A Flat in Terre

Antal indlæg : 35


Tilbage til toppen Go down

Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) Empty Sv: Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18)

Indlæg af Jacque Scott Lør 16 Jun 2018 - 21:19

Jacque Scott
Jacque Scott
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Stor, lys lejlighed - Delt med hendes søster.

Antal indlæg : 89


Tilbage til toppen Go down

Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) Empty Sv: Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18)

Indlæg af Cain Devereaux Lør 16 Jun 2018 - 21:21

Jacque Scott skrev:fra Jacs til Cain :D
http://www.vielamort.net/t15216-kindle-a-flame-cain#281673

Det ser fantastisk ud :D
Cain Devereaux
Cain Devereaux
Beginner (Rank 4)

Bosted : A Flat in Terre

Antal indlæg : 35


Tilbage til toppen Go down

Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) Empty Sv: Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18)

Indlæg af Desire Murdoch Lør 16 Jun 2018 - 21:46

Cain Devereaux skrev:
Desire Murdoch skrev:Hej!
Har mange chars der kan leges med, men her er nogle ideer!

Desire - ven! Er sikker på de to kan være venner, komme med dirty jokes og grine sammen x3

Så har jeg også Jacintha, her tænker jeg "tidligere lovers" .. hun har brug for sex og blod, han har brug for sex.. så.. hun har nok udnyttet det pænt meget..indtil de er gået hver til sit?

Så har jeg også Cherish, de deler lidt race, her tænker jeg en mulig eks? Hun er meget voksen og seriøs, så kan være de fandt ud af de ikke var gode for hinanden andet end i sengen?

Foruden de nævnte har jeg Charmeine, Nicholas, Apolline & Angelique

Desire De kunne helt sikkert være venner, spørgsmålet er så blot hvor længe de har været venner?

Jacintha De kan sagtens havde været tidligere elskere, det gode er også at han med sin evne, producere blod så snart hans krop kan fornemme, at den mangler af det (dog ikke i en overnaturlig fart). Dog tror jeg næppe, at det som sådan ville nå et stadie af udnyttelse, da Cain generelt bare har seksuelle forhold med andre, så i sig selv er han ikke interesseret i forhold med andre, på trods af han i den første periode, ser på en som om man er det eneste der betyder noget
Om ikke andet, så skal vi vel blot finde ud af, hvornår de første gang mødte hinanden, og hvor længe det seksuelle forhold varede ^-^

Cherish De kan sagtens være eks kærester (det er eks kærester ikke?) :) Cain kan skam være voksen, han er en gammel mand, som blot har levet alt for længe, i forhold til hvad han selv kunne klarer og dog er han ude af stand, til at nå den død han længtes efter. Han er samtidig også en ekstremt charmerende mand, som jeg beskrev med Jacintha, der kigger på en person, som om de er det eneste der betyder noget c:
Men så skal vi blot finde ud af, hvornår de første gang mødte hinanden, og hvor længe forhold varede :D

Apolline Jeg kunne se et interessant venskab mellem disse to, hvorvidt de ender ud med at have sex, ved jeg ikke og dog kunne jeg forestille mig, en måske beskyttende side fra Cain selv :)

Desire: Hun er jo små 22 år, så et par år eller 3? xD Tænker hun nok har sneget sig ind i en bar hvor han har været i gang med at charmer en tøs eller to, og hun var fniser og driller.. og så slipper han sgu ikke xD

Jacintha: Ved ikke om udnyttelse er det rigtige ord, for hun har nok bare set det som en win win situation, og .. er højrøvet nok til at påpege hun kan slå ham ihjel .. fordi hun er fysisk overlegen.. men han har næppe oplevet en tøs med så megen lyst og begær, og som iøvrigt er ret god i sengen. plus.. hun kan ændre kropsform og udseende til lige netop at leve op til hans drømme og fantasier. Jeg tænker... de var sammen i en års tid for måske et århundrede siden? Der var tingene også ret anderledes.

Cherish: Kan ske han begyndte at kede sig med hende så.. og ville prøve noget andet siden de brød op? Og jo, det var ekskærester jeg mente xD

Apolline: Hun har kæreste på, så tvivler det bliver fysisk mellem dem på den måde, især fordi hun er ret traumatiseret på den front xD men hun vil da ikke have noget imod en ven der passer på hende xD hun er ret syg, og ikke i behandling længere.. hvorfor hun nok dør om ikke så længe.. x3
Desire Murdoch
Desire Murdoch
Competent (Rank 9)

Bosted : En fin lille lejlighed i byen som hun egentlig ikke bruger, og ellers bor hun hos sin far når hun er i byen.

Antal indlæg : 249


Tilbage til toppen Go down

Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) Empty Sv: Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18)

Indlæg af Cain Devereaux Lør 16 Jun 2018 - 21:56

Desire Murdoch skrev:Desire: Hun er jo små 22 år, så et par år eller 3? xD Tænker hun nok har sneget sig ind i en bar hvor han har været i gang med at charmer en tøs eller to, og hun var fniser og driller.. og så slipper han sgu ikke xD

Jacintha: Ved ikke om udnyttelse er det rigtige ord, for hun har nok bare set det som en win win situation, og .. er højrøvet nok til at påpege hun kan slå ham ihjel .. fordi hun er fysisk overlegen.. men han har næppe oplevet en tøs med så megen lyst og begær, og som iøvrigt er ret god i sengen. plus.. hun kan ændre kropsform og udseende til lige netop at leve op til hans drømme og fantasier. Jeg tænker... de var sammen i en års tid for måske et århundrede siden? Der var tingene også ret anderledes.

Cherish: Kan ske han begyndte at kede sig med hende så.. og ville prøve noget andet siden de brød op? Og jo, det var ekskærester jeg mente xD

Apolline: Hun har kæreste på, så tvivler det bliver fysisk mellem dem på den måde, især fordi hun er ret traumatiseret på den front xD men hun vil da ikke have noget imod en ven der passer på hende xD hun er ret syg, og ikke i behandling længere.. hvorfor hun nok dør om ikke så længe.. x3

Desire: Hvad mener du med: så slipper han sgu ikke

Jacintha: Det er helt sikkert en win win, i den forstand at med Cain’s udødelighed, kunne han helt sikkert give blod til hende, og samtidig nyder de af hinanden selskab. Dog er der problematikken, at han er meget meget svær at dræbe (han har forsøgt at begå selvmord de sidste mange tusinde år - Sprunget i en vulkan og den slags), så det er nok mere hende, som tror hun nemt kan dræbe ham Derudover er han immun overfor psykiske evner, så han skal nok mere fortælle hende, hvad han finder sexet, fremfor hende der kan lede efter disse informationer
Okay, så de var sammen fra 1918 til 1919?

Cherish: Han har en tendens, til at kede sig og dog er det oftest, når det er seksuelle forhold eller flirtende, hvor de ikke er nået stadiet af kærester, netop fordi dette sker så sjældent for ham. Dog kan vi sagtens sige, at han begyndte at kede sig, og måske følte sig spærret inde af forholdet?
Men hvornår tænker du vi skal placere forholdet? Hvis du kigger på Cain’s profil, vil du kunne finde en liste, over de folk han har været med, og hvornår han har været sammen med dem :)

Apolline: Jamen så lad os gøre dem til venner, hvis de har kendt hinanden et godt stykke tid, kunne det være noget bror/søster-ish, eller i hvert fald bevæge sig i den retning?
Hvis du har brug for en vampyr, som kan forvandle hende, så siger du bare til :D
Cain Devereaux
Cain Devereaux
Beginner (Rank 4)

Bosted : A Flat in Terre

Antal indlæg : 35


Tilbage til toppen Go down

Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) Empty Sv: Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18)

Indlæg af Desire Murdoch Lør 16 Jun 2018 - 22:57

Cain Devereaux skrev:
Desire: Hvad mener du med: så slipper han sgu ikke

Jacintha: Det er helt sikkert en win win, i den forstand at med Cain’s udødelighed, kunne han helt sikkert give blod til hende, og samtidig nyder de af hinanden selskab. Dog er der problematikken, at han er meget meget svær at dræbe (han har forsøgt at begå selvmord de sidste mange tusinde år - Sprunget i en vulkan og den slags), så det er nok mere hende, som tror hun nemt kan dræbe ham Derudover er han immun overfor psykiske evner, så han skal nok mere fortælle hende, hvad han finder sexet, fremfor hende der kan lede efter disse informationer
Okay, så de var sammen fra 1918 til 1919?

Cherish: Han har en tendens, til at kede sig og dog er det oftest, når det er seksuelle forhold eller flirtende, hvor de ikke er nået stadiet af kærester, netop fordi dette sker så sjældent for ham. Dog kan vi sagtens sige, at han begyndte at kede sig, og måske følte sig spærret inde af forholdet?
Men hvornår tænker du vi skal placere forholdet? Hvis du kigger på Cain’s profil, vil du kunne finde en liste, over de folk han har været med, og hvornår han har været sammen med dem :)

Apolline: Jamen så lad os gøre dem til venner, hvis de har kendt hinanden et godt stykke tid, kunne det være noget bror/søster-ish, eller i hvert fald bevæge sig i den retning?
Hvis du har brug for en vampyr, som kan forvandle hende, så siger du bare til :D


Desire: At hun vil være all over the place, drille, prikke, stikke næsen i hans sager, komme med dirty jokes .. og egentlig være varm luft med hensyn til alt det der intimitet xD

Jacintha: Ah.. Lucifer inspireret I see :b .. well, in that case, kan jeg godt se han ikke et let at slå ihjel men.. med hensyn til det der sindsmanipulation, ingen af hendes evner gøre hende i stand til det, så hun skulle nok have spurgt til hans fantasier, bare rolig - og 1918 til 1919 passer mig fint. n__n

Cherish: Ja Cherish har kun for nyligt fundet ud af hun ikke er menneske, så den periode de var sammen har hun ikke vidst hun var andet :b - forstår ikke helt det du har i profilen? vi kan sagtens sige de var sammen i 2015 hvis der er ledigt?

Apolline: Bror/søster-forhold it is! As for the vampire.. den sidste vampyr der snakkede om det udnyttede hende så bare at han traumatiseret hende xD så.. she kinda fear them xD
Desire Murdoch
Desire Murdoch
Competent (Rank 9)

Bosted : En fin lille lejlighed i byen som hun egentlig ikke bruger, og ellers bor hun hos sin far når hun er i byen.

Antal indlæg : 249


Tilbage til toppen Go down

Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) Empty Sv: Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18)

Indlæg af Cain Devereaux Lør 16 Jun 2018 - 23:08

Desire Murdoch skrev:Desire: At hun vil være all over the place, drille, prikke, stikke næsen i hans sager, komme med dirty jokes .. og egentlig være varm luft med hensyn til alt det der intimitet xD

Jacintha: Ah.. Lucifer inspireret I see :b .. well, in that case, kan jeg godt se han ikke et let at slå ihjel men.. med hensyn til det der sindsmanipulation, ingen af hendes evner gøre hende i stand til det, så hun skulle nok have spurgt til hans fantasier, bare rolig - og 1918 til 1919 passer mig fint. n__n

Cherish: Ja Cherish har kun for nyligt fundet ud af hun ikke er menneske, så den periode de var sammen har hun ikke vidst hun var andet :b - forstår ikke helt det du har i profilen? vi kan sagtens sige de var sammen i 2015 hvis der er ledigt?

Apolline: Bror/søster-forhold it is! As for the vampire.. den sidste vampyr der snakkede om det udnyttede hende så bare at han traumatiseret hende xD så.. she kinda fear them xD

Desire: Måske en lidt anden måde at møde på? Nok kan han håndtere mange ting, og han plejer som regel at være åben for de fleste ting, men alle har en grænse. Så hvis han forsøger at finde en person, for at have sex med vedkomne, noget han gør for at abstrahere fra alle de problematikker der går gennem hans hovedet, vil han næppe starte et venskab op med en, der kunne finde på et irritere ham. Men måske sige, at han blot at ude for at få noget at drikke, og de denne vej igennem falder i snak?

Jacintha: Både ja og nej. Jeg har altid haft vise bibelske karakterer, som jeg virkelig godt kan lide, og Cain har altid været blandt en af dem. På en anden side, som jeg er admin af, har jeg en karakter som er den bibelske Cain, men siden det ikke rigtig kan lade sig gøre her, har jeg valgt at lave en lidt anderledes version, dog hvor han slog sin bror ihjel, blev forbandet med udødelighed og det hele. Derudover er Tom Ellis dejlig, og han passer perfekt, til min ødelagte, charmerende, maniske og selvmordstruende Cain :D
Men hvad angår det at dræbe ham, er det ikke fordi han faktisk, fortæller andre han er forbandet med udødelighed, så hun kunne sagtens havde kommet med disse trusler, uden at vide det faktisk ville kunne lade sig gøre?
Jamen perfekt, skulle blot være helt sikker Men så vil jeg skrive hende ind!

Cherish: Oh sorry, det beskriver blot fra hvilken periode han har været sammen med en person, og hvilken status vedkomne har, eksempel:
1918 (Første møde)-1919 (Forholdet slutter): Jacintha Phillips (Navn på karakter) (Current: Ex-lovers - Nuværende status)
Men ja 2015 er ledig, han havde en sommerromance i 2014 og startede et mindre forhold til en anden, i April 2016, så måske placere forholdet fra November 2014 til Marts 2016?

Apolline: Som i at de er det nu eller? :D
Nårh nej det var blot, jeg kiggede din emnesøgning igennem, havde nemlig planer om at skrive i den, men du kom mig i forkøbet, og der stod vist noget om, at du søgte en skaber til hende. Så det var blot om du kunne bruge en skaber til hende, og i så fald kunne jeg sagtens give en
Cain Devereaux
Cain Devereaux
Beginner (Rank 4)

Bosted : A Flat in Terre

Antal indlæg : 35


Tilbage til toppen Go down

Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) Empty Sv: Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18)

Indlæg af Amy Sophia Scott Søn 17 Jun 2018 - 20:21

Så prøver vi lige herinde, da den slet ikke vil acceptere at jeg skriver mere end 10 ord eller sådan noget over min mobil. Jeg har tre karaktere. Amy Sophia Scott - lille sød og total uskyldige pige. Shane Dawson, hidsig varulv og MAcKenzie, frisk udadvent og livlig Aspara.

så ved jeg ikke om der er en af dem du foretrækker frem for en anden.
Amy Sophia Scott
Amy Sophia Scott
Competent (Rank 9)

Bosted : ´Større lejlighed - delt med hendes Søster

Antal indlæg : 270


Tilbage til toppen Go down

Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) Empty Sv: Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18)

Indlæg af Jacintha Phillips Søn 17 Jun 2018 - 20:42

Cain Devereaux skrev:
Desire: Måske en lidt anden måde at møde på? Nok kan han håndtere mange ting, og han plejer som regel at være åben for de fleste ting, men alle har en grænse. Så hvis han forsøger at finde en person, for at have sex med vedkomne, noget han gør for at abstrahere fra alle de problematikker der går gennem hans hovedet, vil han næppe starte et venskab op med en, der kunne finde på et irritere ham. Men måske sige, at han blot at ude for at få noget at drikke, og de denne vej igennem falder i snak?

Jacintha: Både ja og nej. Jeg har altid haft vise bibelske karakterer, som jeg virkelig godt kan lide, og Cain har altid været blandt en af dem. På en anden side, som jeg er admin af, har jeg en karakter som er den bibelske Cain, men siden det ikke rigtig kan lade sig gøre her, har jeg valgt at lave en lidt anderledes version, dog hvor han slog sin bror ihjel, blev forbandet med udødelighed og det hele. Derudover er Tom Ellis dejlig, og han passer perfekt, til min ødelagte, charmerende, maniske og selvmordstruende Cain :D
Men hvad angår det at dræbe ham, er det ikke fordi han faktisk, fortæller andre han er forbandet med udødelighed, så hun kunne sagtens havde kommet med disse trusler, uden at vide det faktisk ville kunne lade sig gøre?
Jamen perfekt, skulle blot være helt sikker Men så vil jeg skrive hende ind!

Cherish: Oh sorry, det beskriver blot fra hvilken periode han har været sammen med en person, og hvilken status vedkomne har, eksempel:
1918 (Første møde)-1919 (Forholdet slutter): Jacintha Phillips (Navn på karakter) (Current: Ex-lovers - Nuværende status)
Men ja 2015 er ledig, han havde en sommerromance i 2014 og startede et mindre forhold til en anden, i April 2016, så måske placere forholdet fra November 2014 til Marts 2016?

Apolline: Som i at de er det nu eller? :D
Nårh nej det var blot, jeg kiggede din emnesøgning igennem, havde nemlig planer om at skrive i den, men du kom mig i forkøbet, og der stod vist noget om, at du søgte en skaber til hende. Så det var blot om du kunne bruge en skaber til hende, og i så fald kunne jeg sagtens give en

Desire: Jamen det kan vi sagtens sige i stedet for x3

Jacintha: Fair nok, "ødelagte, charmerende, maniske og selvmordstruende Cain" passer bare også til beskrivelsen af Caine i Lucifer but anyway x3 Ja hun kan sagtens være kommet med de trusler uden at vide hun ikke kan myrde ham x3

Cherish: Ah okay, jamen passer mig fint med november 14 til marts 16.

Apolline: Ja det tænker jeg, tvivler på hun kan nå at skabe så dybt et venskab at det bliver bror/søster på den korte levetid hun har tilbage XD Ah! Ja okay så :D fandt en der så skræmte livet af hende xD har bare ikke fået opdateret plotsøgning xD
Jacintha Phillips
Jacintha Phillips
Highly competent (Rank 12)

Bosted : En fin lejlighed i centrum

Antal indlæg : 658


Tilbage til toppen Go down

Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) Empty Sv: Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum