Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Party with the Guys - Niklaus XXX

2 deltagere

Side 3 af 28 Forrige  1, 2, 3, 4 ... 15 ... 28  Næste

Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 3 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Ons 2 Dec 2015 - 0:05

Harry sukkede lidt da Niklaus sagde at han ikke ville gå. Hvorfor kunne han ikke bare gå! Hvorfor var han overhoved dukket op i Harrys liv igen.
Han bed sig hårdt i læben over det Niklaus sagde. Nej! Han ville ikke have at han fandt en anden! Han ville ikke have at Niklaus havde andre.
Han tørrede de sidste tårre væk da han hørte hvad Niklaus sagde. Han vende blikket mod Niklaus, og det var stadig tydeligt at hans øjne var røde. "jeg er ligeglad! Find dig endelig en ny.. måske jeg så kunne slippe for at se dig igen" sagde han lidt hårdt.
Han rejste sig fra sofaen selvom han stadig var lidt slap i kroppen. Han så ned på Niklaus "Gør som du vil!.. jeg havde endeligt venet mig til at være væk fra dig!... desuden har du aldrig fattet hvorfor jeg gik har du?.." Hans ben rystede fordi han anstrengte sig for at stå oprejst. "jeg nægter at blive din igen!.. for lige meget hvor meget jeg ønsker at være din så gør det ikke!" sagde han bare
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 3 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Ons 2 Dec 2015 - 0:19

Han så lige på ham, da han så på ham. Kunne se han havde grædt da hans øjne var røde. Han sukkede, men lyttede til det Harry sagde. Ligeglad? Han troede ikke helt på ham at han virkelig var ligeglad. Så op på ham da han valgte at rejse sig fra sofaen. Kunne ikke lade være med at smile af det første han sagde. "Fint, jeg må gøre som jeg vil?" spurgte han, og rejste sig op og stod foran ham. "Du skred fordi jeg er som jeg er" sagde han, og så på Harry. Han lagde hovedet let på skrå af det næste Harry sagde. "det går ikke? Hvorfor? Er det måden jeg var overfor dig på der er skyld i det? Jeg behandlede dig ikke dårligt på nogle måde. Faktisk har jeg aldrig behandlet nogle nær så godt som dig" sagde han bare, og så lige på Harry.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 3 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Ons 2 Dec 2015 - 0:31

Han vidste at Niklaus ville forså at han måtte gøre hvad han ville som.. han måtte gøre hvad han ville! Men det var ikke det Harry mente.. Han mente med hensyn til at finde en ny.
Han så på Niklaus da han rejste sig. Han så lidt overrasket da han sagde at Harry var skredet fordi Niklaus var som han var. Han rystede lidt på hovedet over det. Det var ikke derfor han var gået. Så skulle han have gjord det for længst.

Han så lidt på Niklaus da han spurgt hvorfor, og sagde at han havde behandlet Harry godt, og bedre end alle de andre. "Ja... det er netop det der er problemet!" Han gik lidt væk fra Niklaus. "Det eneste jeg ville var at være din.. DIN! men det fik en anden betydning for mig en det har for dig!.. jeg ville gerne være speciel!. og selvom du siger at jeg var, så ænder det ikke på at jeg ikke var den eneste!. Men hvis jeg skulle være din eneste.. så ville jeg få flere straffe, flere tæsk, og blive behandlet dårligere... derfor var jeg nød til at indse at jeg altid bare ville være en af mange.. og lige meget hvor meget jeg prøvede at lade som ingen ting.. jo værre blev det!" Harry bed sig hårdt i læben. "hvordan kan jeg vide at du ikke bare har været så sød ved mig, og sagt til mig at det var andet end mit blod... blot for at få mig til at adlyde?" det var tydeligt at han mente de her ting. Han havde aldrig fortalt Niklaus hvordan han havde det, fordi han jo blot var en slave.
"Jeg vil gerne være din eneste... men jeg nægter at blive behandlet som de andre.... derfor... derfor går det ikke!"
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 3 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Ons 2 Dec 2015 - 1:19

Han så at Harry rystede på hovedet over det Niklaus lige havde sagt. Hvad var grunden så til det? Han havde aldrig været sikker på den på nogle måde. Lyttede til det Harry sagde. Hvad? Var det et problem at han havde behandlet ham godt? Han lagde hovedet på skrå da Harry sagde, at han ville være hans. Det var han da også? Han havde været Niklaus' jo. Der var virkelig meget han klagede over lige nu. "Du var min. og du kunne sagtens have blevet min eneste, men var ikke sikker på hvordan jeg så ville ende med at være. Det er ikke ligefrem min skyld jeg arvede noget af min lyst af min far." sagde han, og så ned. Han havde aldrig snakket om sin far før, og var ikke begejstret over hans far. Det var jo hans skyld at Niklaus var så fuckt up.

Da Harry spurgt hvordan han kunne vide at Niklaus ikke blot havde sagt det, for at få Harry til at lystre, så han op på Harry med et ryk. Selvfølelig tænkte Harry sådan, men det havde slet ikke været for at få ham til at adlyde. Han så ned ved hans sidste ord. Bed sig i læben og sukkede over det. Han overvejede kraftigt at ændre sig, eller prøve, for Harrys skyld.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 3 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Ons 2 Dec 2015 - 1:31

Harry så på ham, og bed sig lidt i læben da Niklaus sagde at Harry have være hans. Det vidste han godt, men på en anden måde end han ville. Han hørte hvad han sagde med at Harry kunne have været hans eneste, Men at han ikke vidste hvordan han ville komme til at behandle ham.
Han så dog overrasket på Niklaus da han talte om hans far. Han forstod det ikke helt. Hans far? "Din far?" Egentlig havde Harry det svært med at sætte sig ind i det med forældre.. han havde aldrig haft nogle Han var skabt som han stod her.

Han så godt hvor dan Niklaus så op på ham med et ryk da han sagde det med om det bare havde været fordi han ville have Harry til at adlyde. Han sukkede lidt. "Niklaus du kan jo godt selv se at det ikke kommer til at gå... du vil gerne have en slave, og jeg vil gerne have noget andet" Han så lidt ned. "men lad os sige at du kan komme forbi og få blod hver aften.. og så glemmer vi alt om rasten" sagde han og tog sin øl og tog den sidste slurk. "jeg ønsker ikke at dele dig med andre, men jeg ønsker heller ikke at du skal behandle mig som de andre... og det kan du ikke love mig" sagde han bare. Han stod og rodet lidt ved den tomme flaske.
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 3 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Ons 2 Dec 2015 - 1:47

Han var begyndt at være frustreret over det her. Han ville på en måde gerne have Harry tilbage. Ha at han blev hans igen. Gjorde alt som Niklaus ville have, uden at tøve eller sige ham imod. Han så det overraskede udtryk hos Harry, da han havde nævnt sin far. Han sukkede. "Ja, du kan vel takke min far for hvordan jeg er" Vrissede han. "Han var dæmon, og tror jeg fik de dårlige sider af ham" sagde han blot. Håbede Harry forstod det her.

Han så på Harry mens han snakkede. Havde ikke tænkt sig at droppe den. "Noget andet? som hvad?" Han ville gerne vide det, for han ville have det hele lige nu. Han så lige på Harry og bed sig i læben. Han vil gerne lære at gøre det på den rigtige måde, men en skulle lære ham det. "Du kunne lære mig hvordan jeg skal være?" prøvede han en smule tøvende.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 3 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Ons 2 Dec 2015 - 1:59

Han lyttede overrasket til det Niklaus fortalte! Det var første gang Niklaus havde fortalt noget som helst om sig selv.! Hans var havde været en dæmon? Han kunne godt sætte sig ind i at det måtte smitte af på en.
Han bed sig lidt i læben da Niklaus spurgte hvad andet han ønskede. "det er det jeg ikke ved" sagde han blot. Han vidste jo ikke hvad det var han ville have. Han vidste ikke hvordan havde det med Niklaus.
Han så bare ned i gulvet. Han ville bare gerne gå tilbage til at leve her, uden at Niklaus var en del af hans lev. Det var alt for smertefuldt det andet!

Han så overrasket på Niklaus da han sagde Harry jo kunne lære ham hvordan han skulle være. Han så meget overrasket på ham. Mente han virkelig det? ville lave om på sig selv for Harry?
Han sukkede lidt "Niklaus jeg er ikke ude på at ændre på dig!.. det er derfor jeg siger at det er bedst at vi ikke ses mere" sagde han lidt.
Han bed sig dog lidt i læben. Han havde aldrig set Niklaus som han var nu, og noget i ham kunne ikke holde det ud. Han vende sig mod ham, og gik helt tæt på ham, og krammede ham. Han gemte ansigtet lidt mod hans skulder. "hvorfor kunne du ikke bare være gået videre" sagde han lavt mod hans skulder.
Hvis Niklaus var gået videre havde Harry ikke skulle stå her og være så splittet. Han havde virkelig ikke lyst til at blive såret igen, han ville ikke være en slave! Men en anden del af ham ville også bare gerne være sammen med Niklaus igen
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 3 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Ons 2 Dec 2015 - 2:14

"Racen fik jeg dog efter min mor. Et sølle menneske" fnøs han. Var egentlig ikke tilfreds med det, og havde længe lukket den tid ude af sig, den tid han faktisk var menneske. Det var ikke lige frem den bedste tid for ham.
Han tog sig en smule sammen, og prøvede at gemme det hele væk igen bag en kæmpe mur. Hørte på det Harry sagde. Han vidste ikke hvad han ville have? Well, så var det jo virkelig nemt at opfylde det.

Det var tydeligt at se Harrys overraskelse da Niklaus sagde, Harry kunne lære ham hvordan han skulle være. Han havde heller ikke regnet med andet, end at han vil blive overrasket af det. Lyttede til det han sagde, men det hang ikke helt sammen med den handling han lavede. Gik over og krammede ham? Han krammede lidt tøvende tilbage til at starte med, men krammede så rigtigt tilbage. "Nok fordi jeg er så dum som jeg er" svarede han til Harrys spørgsmål. "Sorry"
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 3 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Ons 2 Dec 2015 - 2:24

Harry hørte på hvad Niklaus sagde. Et sølle menneske? Hmm det kunne han godt sætte sig ind i at mener. Harry var stadig intet menneske, men han var heller ikke en rigtig engel. Han var en fladen og derfor ikke nær så stærk som sine brødre og søstre.

Harry følte sig virkelig forvirret! Og hans handling gjorde det bestemt ikke bede. Slet ikke da han mærkede Niklaus arme om sig. Han strammede grebet om Niklaus en anelse, og krammede sig helt ind til ham.
Han kunne ikke andet end at indrømme at han havde savnet Niklaus. ALT ved ham. Han sukkede lidt. "okay... jeg gør det men.." Han trak sig lidt væk fra ham. "jeg vil have lov til at blive her... du kan komme til mig om aften... i i det mindste til jeg føle jeg kan stole på dig igen" Harry kunne jo lige så godt være ærlig. Han stolede ikke på at Niklaus kunne styre sig "plus..... jeg vil ikke være din slave..... hvis jeg kommer tilbage er det ikke som en slave" sagde han og så på ham. Han ønskede ikke at være en slave, og det ville han holde fast i.
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 3 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Ons 2 Dec 2015 - 2:33

Han smilede stille over at Harry krammede sig endnu mere ind mod ham. Han havde intet imod at han gjorde det, og sagde derfor intet. Han hørte det han sagde. Han gjorde det? Men hvad? Han lod Harry trække sig, og så på ham, og lyttede til det han sagde. Nikkede stille. "Okay du for lov at blive her." sagde han stille. Han ville gerne have Harry til at stole på ham igen, men anede ikke hvordan. Han bed sig i læben da Harry sagde, at han ikke ville være hans slave. "Så du vil ikke være slave? okay da." Sagde han meget stille. Var ikke sikker på, hvordan han så skulle behandle ham da det her jo var meget nyt for ham. "Hvis du ikke er min slave, hvordan skal jeg behandle dig?" Han bed sig i læben, og så ned af.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 3 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Ons 2 Dec 2015 - 2:41

Harry måtte indrømme at han ikke havde regnet med at Niklaus bare sådan ville gå med til Harry betingelser. Han havde regnet med at Niklaus ville sætte sig imod, men på den anden side. Det kunne måske være at han forstod at det var det der skulle til.
Han så på ham da han spurgte hvordan han så skulle behandle ham. Han lænede sig op af sofaen igen. "du behøver ikke behandle mig anderledes... på nær.... hvis jeg gør ting du ikke bryder dig om.. så fortæl mig det.. igen straffe!" Han så lidt afventende på Niklaus, da han vidste at det at straffe nogle var noget han virkelig kunne lide.
Han bed sig lidt i læben. "og.... og så er du nød til at droppe de andre slaver" sagde han og så på ham. Det var jo i virkeligheden det der var problemet for Harry og det havde det været fra første dag han havde vidst det.
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 3 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Ons 2 Dec 2015 - 2:51

Han betragtede Harry da han lænede sig op af sofaen. Lyttede til det han sagde. Han bed sig i læben og nikkede stille. Han vidste han vil få det svært med det, da han plejede at give en lussing eller noget, hvis nogle gjorde ting han ikke kunne lide. Det vil nok være det som vil blive sværest at stoppe med. "Jeg vil prøve på det." sukkede han, og så ned i jorden. Han vil dog altid have sadistiske lyster nok, også selvom han prøvede at gemme dem væk, men noget i ham, fik ham til at gå med til det her.

Tøvede da Harry bedte ham droppe de andre slaver. Han havde før lovet han ville, og han mente det skam. "Fint nok, skal nok droppe de andre slaver." Han så lige på Harry, ikke sikker på, hvorfor han gik med til alt det her.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 3 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Ons 2 Dec 2015 - 3:03

Harry så en smule oversket ud da Niklaus nikkede til det og sagde at han nok skulle prøve. Han havde virkelig troet at Niklaus ville stritte meget mere imod.
Måske ville han virkelig det her. Han bed sig lidt i læben, Han fik det faktisk lidt skridt over at tager alle disse ting fra ham. Han så på ham det var mærkeligt, for han så slet ikke den mand han forlod 2 måneder før!

Harry kunne ligefrem mærke hvordan glæden steg inden i ham da han hørte at Niklaus ville droppe de andre. Dog ville han heller ikke være fuldstændig urimelig over for Niklaus.
Harry så lidt på ham. "okay.. nu er du gået med til det jeg har sagt... så nu giver jeg dig noget til gengæld!.. du kan beholde dine slaver.. INDTIL jeg stoler på dig igen, og indtil vi har set om det her overhoved går!.." han tog fat i sit kors og tog det af. "og det andet er, at du selvfølgelig har lov til at gøre et ved mig du gjorde nede i din kælder, og vi kan også sagtens tage steder hen.. på de punkter er der intet der er ændret.. MEN... vores stop regl gælder stadig! og jeg forventer at den blive overholdt!"

Harry rettede sig op og tog sin jakke af, og gik over til Niklaus. Han tog sit eget bældet af, og gav det til Niklaus. Han rakte derefter sine hænder frem mod ham, som tegn på at han skulle fastgøre dem. "vi kan jo starte din træning i aften" sagde hun og så på ham
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 3 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Ons 2 Dec 2015 - 17:05

Det var tydeligt at Harry blev overrasket over det her. Over at han gik med til de her ting. Skulle han kæmpe mere imod eller hvad? Lige nu var der bare en del i ham så var villig til at gå rimelig langt for at Harry blev hans igen. Han var ikke som han var før, eller ikke over for Harry i hvert fald.

Han stod og så på Harry, lyttede til det han sagde. Noget til gengæld? Hvad? Han kunne beholde sine slaver? Han rynkede brynene og så uforstående på ham. Havde han ikke lige bedt ham om at droppe dem? Men fair nok da, og han nikkede. Han skulle nok skaffe sig af med dem når Harry syntes, men havde intet imod at beholde dem lidt endnu. Så kunne nogle af hans frustrationer jo stadig gå ud over dem, da Harry nok ikke vil have det gik ud over ham. Han betragtede Harry mens han tog sit kors af, og lyttede igen til det næste der blev sagt. Han måtte gøre det ved Harry som han havde gjort i kælderen? Han så undrende ud. "Så hvis jeg må gøre det jeg gjorde mod dig i kælderen, så må jeg piske dig?" Han lød lidt forvirret over det. "Troede ikke du ville have det?" Han lagde hovedet på skrå, og så på ham. Nikkede da Harry sagde, at deres stopregel stadig galt. "okay da, den gælder stadig" For at være ærlig vil han helst gøre hvad han ville, uden at Harry kunne sige stop, men det var vel okay eller noget.

Mens Harry tog sin sakke af, så Niklaus stille på ham, men rynkede brynene da Harry tog sit bælte af og rakte det til ham. Han tog tøvende imod det, og så på Harrys hænder. Ville han have, at Niklaus bandt dem sammen? Fair nok. Hurtigt bandt han dem sammen og så på Harry. Det var nyt for ham, at nogle sagde til ham, at de kunne starte HANS træning i aften. Normalt trænede han jo andre til at opføre sig som han ville have det.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 3 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Ons 2 Dec 2015 - 17:38

Harry så på ham da han spurgte om han så måtte piske ham. Jan så lidt på ham. "Jeg mener det du gjorde, den aften jeg selv sagde vi kunne gå der ned" sagde han roligt.
Han mente ikke afstraffelse men at de prøvede granser.

Da Niklaus havde givet ham bælset om Harrys hænder, han lagde dem over Niklaus hoved. Han kyssede ham en enkelt gang. "Vær sød at rag mig Nikalus! Som du gjorde før!" sagde han lidt roligt.
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 3 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Ons 2 Dec 2015 - 17:52

Han så ned i jorden kort da Harry snakkede, men så op på ham igen. Nikkede af det. "Okay." Han anede ikke hvad han ellers skulle sige til det.
Efter han havde bundet Harrys hænder sammen, så han på ham, og havde ikke helt forventet, at Harry lagde sine arme over hans hoved og kyssede ham. Han kyssede igen, og så på ham lige efter. Smilede af det han sagde. "Så nu vil du have jeg tager dig? Okay da." sagde han, og nappede blidt i hans øre og hals. Overvejede lidt, at det havde været bedre at ha bundet hans hænder på ryggen i stedet for foran. "Så stil dig op af vægen, og så skal du nok få det" sagde han, og så roligt på Harry.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 3 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Ons 2 Dec 2015 - 18:15

Harry nikkede lidt da Niklaus spurgte om han nu ville have ar Nikfus tog ham. Ja! Han ville virkelig gerne have der! Han kunne umuligt lægge skjul på at han havde savnet Niklaus.
Han tog armene til sig, og stillede sig op af væggen, med hænderne mod væggen. Han så æidt afventende på Niklaus. Han måtte jo erkende at han var faldt lidt tilbage. Han havde ikke været sammen med nogle andre i de 2 måneder så han mptte jo erkende at han næsten ikke kunne vente. "Du... Du er nok nød til at ligge lidt roligere ud end du plejer... Jeg har inke været sammen med nogle andre.." sagde han og bed sig list i læbdn
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 3 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Ons 2 Dec 2015 - 18:39

Han smilede bredt da Harry nikkede til, at Niklaus skulle tage ham. Smilede mere da Harry stillede sig op af vægen som han lige havde bedt ham om at gøre. Gik roligt over til ham og hørte det Harry sagde. "Du har ikke været sammen med andre?" Egentlig kunne han meget godt lide det Harry sagde. Han hev både Harrys bukser og underbukser ned, og stillede sig lige bag ham. Lynede sine bukser ned og knappede dem op inden han tog sin pik frem, og satte den mod Harrys røv. Pressede sig op i ham, og smilede over det, og begyndte at bevæge sig. Ikke så hurtigt han normalt gjorde, dog heller ikke helt langsomt. Lænede sig ned, og nappede blidt hans hals imens.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 3 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Ons 2 Dec 2015 - 18:53

Harry faktisk lidt nervøs. Han havde ikke været sammen med nogle andre, og det var jo ikke underligt. Niklaus var den eneste der nogle sinde havde kneppet Harry så det var meget normalt.
Han bed sig lidt i læben som Niklaus stilte sig helt op af ham, og han trak Harrys bukser ned. Han kom med en meget øm lyd da Niklaus pressede sig op i ham. Han krummede sine finger "fuck..." klynkede han lidt. Han havde glemt hvor ondt det egentlig gjorde, og Niklaus var jo ikke engang startet på hvad han plejede!.
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 3 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Ons 2 Dec 2015 - 19:21

Han havde på fornemmelsen at Harry var nervøs over det her. Det behøvede han ikke være. Han kunne ikke lade være med at smile over den ømme lyd Harry kom med. Han kunne fornemme på ham, at det her gjorde ondt, men han var faktisk ligeglad med, om det gjorde ondt. Forsatte blot med at bevæge sig, og satte hurtigt tempoet mere op da han ikke kunne lade være. Smilede over hans udbud.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 3 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Ons 2 Dec 2015 - 19:28

Harry havde jo selv bedt om det her, og han havde heller ikke haft tanker om ar Niklaus ville give ham blid sex. Det gjorde han ikke! Niklaus kneppede! Og det var jo egentlig også det Harrt kunne lide. Han støttede sig op ad væggen med hænderne. Pressede sig ind mod Niklaus med sin røv. Han stønnede mere og mere da Niklaus satte farten op. Man kunne tydeligt hørte smerten i hans stemme men samridif også at han nød det. Dwt var virkelig en underlig følelse! At mærke hvor ondt det gjorde, men samtidig hvor godt det føltes.
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 3 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Ons 2 Dec 2015 - 19:41

Han smilede af Harry pressede sin røv mod ham, og han fortsatte bare med at kneppe ham hårdt og hurtigt. Han havde aldrig rigtig været blid når han kneppede andre, da han kunne lide det på den her måde. smilede mere over Harrys støn, og kunne tydeligt høre smerten i dem, men også nydelsen. Det var godt Harry nød det her, og det gjorde Niklaus også selv. Meget endda. Han ville ikke standse foreløbig med det her. Vil forsætte lige til han kom oppe i Harry, og så derefter også forsætte fordi han kunne og fordi han havde lyst. Han forsatte i ca 15 min inden han kom oppe i ham, og trak sig ud. Nappede blidt hans hals og så på ham. "Kom" sagde han, og gik over og satte sig ned i Harrys sofa. Så lige på ham og smilede til ham. "Sæt dig på knæ, og gør den ren" Sagde han, og så roligt på Harry. Ville se om han stadig ville følge ordre og sådan.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 3 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Ons 2 Dec 2015 - 19:57

Harry stønnede højt, han havde det som om han var ved at sptække. Og det var han sikkert også! Han pressede sig stadig op af Niklaus. Fuck hvor havde han savnet det, det var virkelig fantastisk!
Hans hænder var krummede.
Han var efterhånden ved at være udmattet da Niklaus endelig kom. Han kom med et højt støn da Niklaus kom op i ham. Han var blevet temmelig forpustet af at stønne så meget.

Han så lidt på Niklaus da han sagde at han skulle komme. Han bed sig en smule i læben, han hørte hvad Niklaus sagddøe, og gik over til ham. Han satte sig på knæ, og selvom hans hænder stadig var spændt sammen, så begynde han at sutte den af på Niklaus. Præcis som han pejede i høt tempotempo og til roden
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 3 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Ons 2 Dec 2015 - 20:55

Det var virkelig en rar følelse at være oppe i Harry igen. Kunne lide Harry forsat pressede sig mod ham med røven. Smilede af de støn der kom ud af Harry, og specielt af det høje støn han kom med, da Niklaus kom oppe i ham. Kunne høre han var forpustet af det her. Så havde han jo gjort sit job godt nok.

Han så på Harry da han havde sat sig i sofaen, ventede på hvad han ville gøre. Var tilfreds da Harry satte sig på knæ foran ham, og begyndte at sutte den af på ham. Et nydende suk undslap ham. Han havde næsten glemt, hvor god Harry var til det her, og han nød bare det som Harry gjorde lige nu. Lod ham styre det selv, og lagde sin ene hånd på hans hoved, men lod den ligge der. Ville lade ham gøre det selv uden at hjælpe ham med det.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 3 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Ons 2 Dec 2015 - 22:52

Det var virkelig mærkeligt at sidde her nede foran Niklaus igen! Især fordi han lige havde vænnet sig til at han ig Niklaus ikke skulle vlre sammen mere. Men her sad han så med hans pik i munddn og suttede den af på ham. Uden så meget som at kommentere det.
Han begynde at sutte ham lidt hårde, ikke så det gjorde ondt, men bare mere rådt, stadig mens han tog ham til rodenn flere gange. Det virkede til at Niklaus kunne lide det!.
Harrys hænder var stadig spænt sammen, så han kunne ikke enfang røre ved Niklaus imens, men måske var set sådan Niklaus ville have det.
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 28 Forrige  1, 2, 3, 4 ... 15 ... 28  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum