Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Party with the Guys - Niklaus XXX

2 deltagere

Side 4 af 28 Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 16 ... 28  Næste

Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 4 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Ons 2 Dec 2015 - 23:25

Han var faktisk glad for, at han var stødt ind i Harry i dag, for ellers ville det her de gjorde lige nu aldrig ske, og han nød det virkelig. Begyndte igen at blive hård selvom han næsten lige var kommet. Han smilede da Harry gjorde det hårdere, og nød det virkeligt. Forsigtigt nussede han Harrys hoved imens han bare nød alt det Harry gjorde ved ham. Han lod Harry fortsætte det lige til han kom i munden på ham ca 10 min efter. Smilede stille. "God dreng" sagde han med en blid stemme.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 4 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Ons 2 Dec 2015 - 23:40

Harry blev ærligtalt lidt overrasket over at Niklaus blev så hård igen. Han var jo lige kommet? Men han fortsatte stadig. Kørte i et højt og hårdt tempo, mens han tog ham til roden det meste af tiden.
Han mærkede hvordan Niklaus nussede ham, og nød det. Han måtte indrømme at dette var noget af en tilfælde, hvis ikke de begge var gået i byen i dag, og at Niklaus ikke havde kunne holde sig fra Harry.. så havde de ikke siddet her.

Da Niklaus kom i munden på ham, slugte han det. Han så op på Niklaus da han sagde at han var en god dreng. Og egentlig kunne han ikke lade vær med at blive lidt glad over det. Han lagde hovedet på Niklaus ben lidt. Han sukkede lidt. "er du nu også sikker på det er en god ide?" spurgte han lidt stille. Hvad hvis det de gjorde var en kæmpe fejl, og det ville ende ud i det samme igen?
Han så op på ham igen "jeg har ikke lyst til at vi ender med at blive uvenner igen"
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 4 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Ons 2 Dec 2015 - 23:53

Han nød virkelig det her. Han så ned på Harry da han så op på ham, og smilede forsigtigt til ham, og nussede ham blidt i håret. Smilede da Harry lagde hovedet på hans ben. Havde intet imod det. Hørte dog hans suk, og så spørgende på ham. Lyttede til det Harry spurgte om. Var ikke sikker på, hvad han skulle svare til det. Han vil gerne have det var. "For at være ærlig, så ved jeg det ikke, men jeg håber det." Sagde han med en stille stemme. Nussede ham mere da han hørte det næste han sagde. "Det har jeg heller ikke lyst til." Han var helt ærlig lige nu. Ville ikke miste ham igen på nogle måde. Harry var hans og ingen andres.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 4 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Tors 3 Dec 2015 - 0:05

Harry bed sig lidt i læben da Niklaus sagde at han ikke vidste det. Han havde ikke lyst til at han og Niklaus skulle skilles igen, men han kunne bare heller ikke klare det der var sidst.
Han vidste godt at han var blevet behandle ordenlig, men det nyttede jo ikke noget når Harry stadig ikke stolede på Niklaus.
Han så dog op på ham da han hørte det næste Niklaus sagde, han rettede sig op, så han stod oprejst på sine Knæ. Han havde sine ænder mod Niklaus skød mens de stadig var bundet. Han så lige på ham med et fast blik. "jeg har ikke lyst til at miste dig Niklaus... Ikke for noget.. eller nogle" sagde han med en stemme der indikerede at dette var helt alvorligt ment. "jeg vil ikke være endnu et lejetøj.. som du måske bliver træt af" lød det lidt efter.
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 4 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Tors 3 Dec 2015 - 0:25

Han lagde mærke til det meste af det Harry gjorde, og lagde godt mærke til, at Harry nu bed sig i læben. Han var meget observant når det kom til Harry. Han var ikke sikker på hvad der havde gjort så Harry ikke helt stolede på ham, om det var de andre slaver eller fordi han havde straffet ham, eller hvad det nu var. Han spurgte dog ikke om det.

Han lod Harry sætte sig mere op, og så på ham stille. Hørte hvad han sagde til ham. Han havde heller ikke lyst til at miste Harry. "Har heller ikke lyst til at miste dig, og ingen andre må få dig. Du er min og ingen andres." sagde han med en fast stemme. Sukkede over det Harry sagde. "Du er ikke et legetøj for mig mere, og vil aldrig blive træt af dig, det lover jeg" Sagde han, og så lige på Harry.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 4 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Tors 3 Dec 2015 - 0:35

Harry vidste ikke selv hvad det var der gjorde at han ikke stolede på Niklaus. Både det med at han straffede Harry, men måske var det hele i virkeligheden at han ikke stolede på at han virkelig betød så meget for Niklaus som han sagde.
Han så på Niklaus da han fortalte at han heller ikke havde lyst til at miste Harry. Og at Harry var hans og ingen andres. Han nikkede roligt over det. Han ville heller ikke være andres. Det gjorde ham glad at Niklaus havde det på samme måde.

Han så på ham da han sagde at Harry ikke var et legetøj mere. Han bed sig lidt i læben. Det værste der kunne ske var hvis Niklaus blev træt af ham.
Han blev dog glad for at høre ham sige at det ikke ville ske. Han lagde armmene om Niklaus nakke. Han kyssede ham stille. og så derefter på ham "Tag mig med hjem" sagde han roligt. Han ville blæse på hvad han havde sagt tidligere. Han ville bare være sammen med Niklaus!
Han havde savnet Niklaus ufattelig meget, og han havde flere gang været tæt på at gå hjem, men havde ikke gjord det af frygt for hvad Niklaus ville gøre.
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 4 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Tors 3 Dec 2015 - 0:57

Han så godt Harry nikkede, og kunne fornemme på ham han vist var glad over det her. Så tydeligt han bed sig i læben da Niklaus havde sagt, at han ikke var hans legetøj mere. Smilede da Harry lagde armene om hans nakke, og kyssede ham. Han kyssede blidt igen. Så på ham da han så på ham. Hørte hvad han sagde, og smilede af det. "Sikker?" spurgte han, da han ville være helt sikker før han gjorde noget som helst. Han ville gerne tage ham med hjem men ikke før han var sikker på, at det var det Harry gerne ville. Han smilede blidt til ham, og nappede ham i øreflippen. "Hvis du virkelig er sikker, så lad os da tage hjem" hviskede han, og valgte at drille ham lidt ved at slikke ham op af halsen. Nappede drillende.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 4 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Tors 3 Dec 2015 - 1:04

Harry kunne ikke forestille sig noget der var ret meget bedre end at tage med Niklaus hjem nu. Han ville være sammen med ham, og det skulle ikke foregå som nogle hurtige besøg hvor de begge blev utilfredsstillet og så intet andet. Han nikkede da Niklaus spurgte om han var sikker. Han var sikker. "Bare lad mig pakke min taske.." sagde han roligt.
Han smilede da Niklaus sagde lad os tage hjem. Han lukkede øjnene lidt, og sukkede da Niklaus slikkede ham op af halsen. Han tog armene ned fra Niklaus nakke, og rakte dem frem mod Niklaus. "vil du lige spænde mig op så jeg kan pakke?..... du får jo rug mulighed for at gøre det fra nu af" sagde han bare med en rolig stemme
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 4 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Tors 3 Dec 2015 - 1:56

Han smilede da Harry nikkede til at han var sikker. Det var han virkelig glad for, for han vil gerne have ham med sig hjem igen. Han havde ikke indrømmet det over for sig selv, men han havde faktisk savnet ham en hel del. Han havde prøvet at skubbe det fra sig ved bare at gå ud og drikke og finde en ny næsten hver dag han kunne drikke fra, og var de heldige, eller uheldige alt efter hvordan man så på det, så lod han dem leve, og også gå. Han havde ikke rigtig fundet det store i nogle af dem, og var alt for hurtig blevet træt af dem. Mange af dem havde han dog også dræbt. Var ikke sikker på, hvad Harry ville sige til det, hvis han vidste det, at han havde dræbt så mange. Han havde ikke tænkt over det da han gjorde det, men måske havde det været forkert at dræbe dem? Han hørte godt Harry sige, at han bare lige skulle pakke først.

Han fornemmede snare end så det smil Harry kom med, da Niklaus havde sagt de skulle tage hjem. Han smilede over Harrys suk da han slikkede ham op af halsen. Han så roligt på Harry som rakte sine hænder frem, for at få dem løsnet op. Da han spurgte om han ville løsne ham og at han fik rig mulighed for at gøre det her senere, smilede han stille for sig selv. "Du kunne også tage det som en udfordring at skulle pakke med hænderne bundet sammen?" sagde han, og smilede skæv og let drillende til ham. Ville dog alligevel spænde dem op, så Harry nu kunne pakke ordentligt.

Niklaus gik over til sofaen og satte sig. Så på Harry mens han pakkede de ting sammen, som han skulle have med. Slap ham ikke et eneste sekund med blikket. "Hvad så med det her sted? Vil du beholde det eller sælge det?" spurgte han med en stille stemme og så forsat på Harry.

Da Harry endelig havde pakket sine ting, rejste Niklaus sig op fra hans sofa og gik over til ham. Kyssede ham blidt på munden. "Er glad for du valgte at tage med mig. Kom lad os tage hjem så" sagde han og smilede til Harry inden han gik ud her fra med Harry. Ventede til han måske havde låst døren inden han begyndte at gå hjem af. Så af og til på Harry. Kunne ikke helt fatte det her. Var det virkelig sandt, at han nu havde Harry igen? Han håbede det, og håbede ikke han vågnede op om lidt eller noget i den stil.

Da de nåede frem til Niklaus' hus, låste han døren op, og lod Harry komme ind først, inden han fulgte med ham. "Velkommen hjem." sagde han, og smilede blidt til Harry. Så på ham, og ventede faktisk på, at han måske sagde hvad han gerne ville lave nu eller noget i den stil. Gik ind i stuen og satte sig på sofaen. Så over på Harry
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 4 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Tors 3 Dec 2015 - 7:18

//hold da op!! Har du siddet vågen hele natten for at give det svar? XD

Harry ville nok ikke blive henrykt hvis han vidste hvad Niklaus havde lavet i de 2 måneder de havde været afskildt! Harry havde da også selv været ude of drikke sig fuld, og fundet nogle han kunne kneppe. Men det havde langt fra værer det samme. Og han havde heller ikke fundet en eneste der havde givert ham lysten til at lade dem kneppe ham. Ser var kun Niklaus der noglesinde havde fået lov til det.

Harry smuilede bare lidt over Niklaus kommentar im at han kunne tage der som en udfording at pakke på den måde " jeg vil hellere have dem fri, så jeg kan blive hurtig færdig mes ar pakke" safde han med et smil.

Harry gik igang med at pakke nogle ting. Han gik skiftevis fra soveværelset, styen og badeværelser. Selvom han boede et ated som her, kunne def sradig være i en sportstaske. Han så ned på de mange  små glas med blod. "Vil du have det? Eller akal jeg lade drengene sælge det for sidste gang? Ja for jeg regner da ikke med at du tilladee at jeg sælger mit blod mere.

Han så på Nikalus da han spurgte hvordan med huset. "Der er kun lejet, så jeg kan bare opsige det" sagde han roligt. Da Harry vae færdig, smilede han da Niklaus kom over og kyssede ham, han kyssede igen og smile over det han sagdd. Harry nikkedd lidt. Det  lød helt underligt at kalde det hjem. Men det var nu også meget rart.

Harry var lidt stille på vej hjem, han vidste ikke helt hvad han skulle sige, det vaf en underlig men rar føkelsw igen at skulle hjem fil Nikalus.
Han smilede da Niklaus åbende døren. Det var helt mærkeligt ar komme tilbage. Lidt ligsom hvis man han været på ferie, og at man kom hjem efter lang tig. "Jeg sætter lige min taske ind pp min værelse" sagde han roligt.

Han gik ind på værelset og fik sat sine ting. Han så sig lidt om, det så ikke ud til at der havde været andre siden at han var gået.

Harry kom ud i stuen, og smilede lidt da han så Ninlaus i sofadn. Han gik der hen, og satte sig på skrævs ind over ham, så han havde et ben på hver side af ham. Han lagde armene om hans nakke, og kyssede om lidt længe, og så så på ham. "Hvad har du lyst til? Du kan få lov at vælge.. Og jeg skal nok prøve på at være med på det hele" sagdd han  roligt inden han begynde at kysse nikalus ned af halsen of kæben
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 4 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Tors 3 Dec 2015 - 9:17

//Nej ikke hele natten, men du var jo gået i seng, så havde jo rigelig tid til at finde på noget jo og du sagde selv, du ville have mit svar var langt hvis jeg var længe om at svare //


Han smilede igen ved Harrys smil, og hørte på det han sagde. Blev ikke overrasket over det, da han ikke havde regnet med, at Harry ville tage den udfordring op nu her. Det kunne ellers ha været sjovt at se på, men fair nok. "Har du nok ret i. Du vil nok være for langsom på den anden måde." sagde han, og havde et drillende glimt i øjet lige nu. Han kunne godt lide at drille Harry, og vidste at det ikke var sidste gang han drillede ham i sjov.

Han ventede meget tålmodigt på at Harry var færdig og klar til de gik. Da Harry spurgte ham, om han ville have blodet i de små glas eller om han skulle give dem til hans venner, så de kunne sælge det, tøvede han lidt. Han ville gerne have alt Harrys blod selv, men helst så frisk som muligt, og ikke i nogle glas. "Bare lad dine drenge sælge det, og nej du får ikke lov til at sælge mere af dit blod end det der er i de glas der. Resten af dit blod er mit, lige som du også er min." sagde han, og smilede. Han vil ikke dele med nogle, og ingen skulle have Harrys blod, men han gad ikke selv det blod i glas, så det fik Harrys venner lov at sælge.

Da Harry fortalte at huset kun var lejet, og at han nemt kunne sige stedet op, smilede han af det. Var glad for, at Harry ikke havde købt det, og kun lejet sig ind. "Godt nok." han kunne se Harrys smil da han valgte at kysse ham, og var tilfreds med, at Harry kyssede igen. Smilede selv da Harry nikkede til de kunne tage hjem nu.

På hjemturen lod han bare Harry være stille. Spurgte ikke om noget, og han vidste heller ikke hvad han skulle sige hvis det var. Da de endelig var kommet hjem, nikkede han da Harry sagde, at han lige ville stille sin taske ind på værelset. "ja gør endelig det"

Han ventede bare på Harry havde stillet tasken fra sig på værelset og kom tilbage igen. Smilede over Harry da han satte sig på skrævs over ham. Sagde dog ikke han skulle hoppe ned. Smilede da Harry lagde armene om hans nakke, og kyssede igen da Harry kyssede ham. Hørte hans spørgsmål, og tænkte over det. Hvad havde han egentlig lyst til de lavede? "Ikke det store lige nu." svarede han og smilede til ham. Kyssede ham på munden ned til kæben og videre ned af halsen. Han skulle nok finde på noget de kunne lave, men lige nu, havde han lyst til at gøre det her ved ham. Smilede blidt mod hans hals.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 4 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Tors 3 Dec 2015 - 13:03

Harry nikkede til at han bare kunne lade drengene sælge det. Så kunne de også få lov til at tjene nogle penge. Hmm måske skulle han stadig beholde huset så drengene kunne få lov til at bo der i stedet for i varehuset! Han så dog på Niklaus da han sagde at han ikke fik lov til at sælge mere fordi rasten var Niklaus, ligsom Harry var. Han tak bare lidt på smilebåndet. Det var underligt, men han kunne lide at høre det.

Det var helt underligt at være tilbage. Det føltes næsten som flere år siden han havde været der. Og det var kun 2 måneder siden. Han stod lidt på sit værelse, var for at vænne sig til det ingen..

Egentlig vidste han godt at Niklaus var til det her med bare at sidde, eller det troede han at han vidste. Han havde ikke regnet med at han ville få lov til at side på skødet af ham ret længe, men han virkede lige frem som om han nød det. Han lagde hovedet lidt på skrå da han sagde at han ikke ville det store.
Han mærkede kyssede, han lagde hovedet en smule tilbage i et suk da han mærkede hvordan de bevægede sig ned af hans hals. Hans arme hvilkede mod Niklaus skuldre og nakke. Han lod den ene hånd, nusse ham lidt i nakken, og glide ind mellem hans hår.
Det var virkelig en fantastik følelse at sidde her samme med Niklaus igen. Han lod sine hænder glide ned over Niklaus skuldre og bryst, ned til hans mave. Han lod sine hænder hænder glide op under Niklaus trøje så han havde sine hænder mod Niklaus hud.
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 4 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Tors 3 Dec 2015 - 21:16

For at være ærlig var Niklaus fuldstændig ligeglad med, om Harry valgte at beholde det her sted her eller ej. Det var jo hans, så det sted fik han lov til at bestemme over. Han så også tydeligt Harrys smil da han havde sagt, at Harry var hans.

Da Harry valgte at læne hovedet en smule tilbage og kom med et suk, smilede han over det, og fortsatte med at kysse hans hals. Nappede af og til blidt. Han nød faktisk at Harry nussede ham i nakken og i håret. Det føltes faktisk rart. Lod Harry gøre hvad han ville med sine hænder lige nu, og mærkede godt han tog dem op under hans trøje, og smilede af det. Valgte at tage Harrys trøje af ham, så han sad i bar overkrop i stedet. Smilede over det, og så stille på ham.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 4 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Tors 3 Dec 2015 - 22:20

Det var virklig rart det Niklaus gjorde. Harry kunne næsten ikke holde de nydende suk inde. Det var mærkeligt, for det føltes langt mere ømt end før. Han mærkede nappende, og smilede lidt over dem.
Han lod Niklaus trække sin trøje af, og lagde armene om hans nakke, og lod atter sine finger nusse ham i nakken. Han så Niklaus og gengælde hans smile. Han kyssede ham lidt må munden. Han kunne ikke lade vær med at tænke på nogle af de første gang de havde kysset. Niklaus havde virkelig ikke været på hjemme bane, men han var nu kommet godt efter det.
Han afbrød kort kysset og så på Niklaus. "tak fordi du ikke bare havde glemt mig" sagde han med et smil
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 4 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Tors 3 Dec 2015 - 22:43

Han smilede da Harry lod ham trække hans trøje af ham, og da Harry igen lagde sine arme om hans nakke og nussede ham. Kyssede igen da Harry kyssede ham og smilede over det. Da Harry afbrød kysset lidt efter, så Niklaus på ham med et roligt blik. Hørte hvad Harry sagde. "Glemme dig? Hvordan er det overhoved muligt?" sagde han, og lo stille over det, og så på Harry med et let glimt i øjet.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 4 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Tors 3 Dec 2015 - 22:59

Harry nød at sidde sådan her! Han smilede over det Niklaus sagde. Han var virkelig glad for at Niklaus ikke havde glemt ham. Hvis det havde været tilfældet vidste han ikke hvad han skulle have gjord. Han kyssede Niklaus en enkelt gang. "er der slet ikke noget du vil?" spurgte han stille mens han nussede hans nakke. "ikke at jeg har noget imod at vi bare sidder her" erkende han efter som at dette også var virkelig fart. Harry skulle til at kramme Niklaus da han fik øje på noget på spise bordet. Han rejse sig fra Niklaus og gik hen og hentede det. Han kom tilbage og satte sig igen hos Niklaud, med sit halsbånd i hånden. Han så på Niklaus og rakte det til ham "vil du?" spurgte han roligt
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 4 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Tors 3 Dec 2015 - 23:34

Han kunne virkelig godt lide når Harry smilede, og smilede selv tilbage til ham. Han smilede mere over det kys Harry gav ham. Trak på skulderne af spørgsmålet. Ja var der ikke noget han ville lave? "Øm, vil du da ha andet end det her?" spurgte han med et let glimt i øjet. Hørte godt det næste han sagde, og smilede over det.
Da Harry valgte at rejse sig op, så Niklaus undrende på ham, og så efter ham da han gik over til bordet, for at hente hans halsbånd? Ville han gerne have det på igen? Han smilede dog bare da Harry rakte ham det. Tog imod det, og nikkede. "Selvfølelig" Han tog det om hans hals, og lukkede det. Smilede over synet at Harry nu igen havde det på. Det passede til ham. Specielt fordi det var et symbol på, at Harry tilhørte ham.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 4 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Tors 3 Dec 2015 - 23:51

Harry smilede bare over det Niklaus sagde. "det er helt perfect" sagde han med et smil.
Han bed sig lidt i læben, lidt nervøs for om hvad Niklaus ville sige til at han ville have halsbåndet på igen. Det var dog rart at se at han smilede. Han smilede da Niklaus sagde selvfølgelig, og mens han gav ham det på. Det havde været underligt ikke at have det på. Det var blevet en del af ham. Lidt som et smykke man altid gik med, som hans kors! Men han måtte jo erkende at det havde overtaget korses plads. Men det var mest for ikke at Niklaus skulle komme til skade.
Harry lænede sig lidt frem og kyssede ham. Han tog fat i hans trøje, og trak den af ham, han kyssede ham lidt ned at halsen og skulderen. Helt roligt og med små blide kys, hans ene hånd nussede ham stadig i nakken. Han tog sig selv i at dufte til Niklaus. Det var ufatteligt at man kunne savne en duft. En duft man førhen slet ikke lagde mærke til
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 4 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Fre 4 Dec 2015 - 0:42

Smilede stille da Harry sagde det var perfekt. Så han bed sig i læben over det her. Det var vist en vane nok, da han gjorde det en del? Han var glad for, at Harry ville have den på igen.
Han smilede da Harry lænede sig frem for at kysse ham. Han kyssede igen, og lod Harry trække trøjen af Niklaus. Smilede over det, og nød de kys Harry gav ham, og t han fortsat nussede ham i nakken. Nød at have ham tilbage, og havde virkelig savnet ham faktisk, selvom han havde prøvet at lukke det ude, og ikke tænke på det overhoved.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 4 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Fre 4 Dec 2015 - 0:54

Han måtte jo erkende at han aldrig havde regnet med at komme tilbage. Både på grund af sin stædighed, der ikke var særlig meget værd overfor Niklaus i virkeligheden! Men nok også fordi han var lidt overbevist om at Niklaus allerede havde fundet en anden. At han havde fundet en anden.
Han fortsatte med at kysse mens han nussede, og lod den anden hånd bevæge sig lidt rundt på Niklaus krop i blide bevægelser. Han kyssede ham op af halsen, "jeg ved godt du ikke bryder dig om at høre det... men du er virkelig dejlig" sagde han og krammede Niklaus lidt, mens han stadig kyssede han skulder. Han kunne ikke beskrive det, men at sidde sådan her det virkede så... anderledes end hvad de begge ellers plejede. Men det var virkelig rart. Ar mærke Niklaus hænder, deres overkroppe mod hinanden og bare mærke hinanden.
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 4 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Fre 4 Dec 2015 - 1:19

Han var meget glad for lige nu at han ikke havde fundet en anden, og at Harry nu var hos ham igen, som hans. Og han kunne ikke løbe fra, at han lige nu elskede det Harry gjorde mod ham da det føltes virkelig rart. Lyttede til det Harry sagde, og brummede over det og sagde intet andet. Kunne dog ikke lade være med at smile inde i sig selv af det. Han ville gerne tro helt på det, og ville gerne kunne se det same i sig selv, som Harry vist så i ham, men det gjorde han bare ikke. Han tovede da Harry krammede ham, men krammede så igen, og nød fortsat kyssene.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 4 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Fre 4 Dec 2015 - 1:28

Harry små grinte bare lidt over Niklaus brummen. Det plejede at være Harrys ting. Men han vidste jo godt at Niklaus ikke så det som Harry gjorde. Og sådan havde de det nok begge. Harry ville nok heller ikke bryde sig om at få det af vide, det var der vel ingen mænd der gjorde. Og slet ikke nogle som Harry og Niklaus.
Han smilede da Niklaus krammede ham igen. Han nød virkelig det her. Han så på Niklaus. "skal vi sætte en film på? Så kunne vi ligge og slappe lige af?" spurgte han roligt. Han Havde intet imod at sidde sådan her. men han ville heller ikke have noget imod at ligge i sofaen og se film. Måske putte. Selvom Harry normalt ikke var til den slags. Men lige nu kunne han ikke rigtig komme på noget bedre.
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 4 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Fre 4 Dec 2015 - 2:02

Han burde nok opgive og se det i øjnene at Harry sys han var dejlig, men hvordan kunne han være det? Han havde før slået Harry og andre, så han forstod ikke hvor det dejlige i det var henne af. Han sagde dog ikke noget.
Da Harry spurgte om de skulle sætte en film på, så han på ham. "Tjo hvad vil du se for en film?" spurgte han og ville lade Harry bestemme en eller anden. Han var sådan set ligeglad med hvilken en det var. Han havde dog på fornemmelsen af Harry ville putte imens eller noget, og det var derfor han havde spurgt, men han var ikke helt sikker.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 4 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Fre 4 Dec 2015 - 2:10

Det var ikke så sært at han ikke selv kunne se hvorfor Harry syntes han var dejligt Og andre ville nok også syntes at det var vanvittigt når man tænkte på hvad Niklaus havde udsat ham for. Men det var ikke det Harry så på. Det var stunderene som disse han tænkte på.
Han ville ikke undvære dem for noget. Han smilede lidt da Niklaus sagde at de godt kunne se film og Hvilket. "vi kan se en af dine gysere?" sagde han med et smil. Han rejse fra Niklaus "hvis du sætter en på så kommer jeg lige om lidt" sagde han og gik ind på sit værelse, men kun for at hente sin dyne. Han lagde den i sengen, og så lidt afventende på Niklaus for at han enden skulle sætte eller ligge sig.

Hvis Niklaus lagde sig, ville Harry ligge sig bag ham, så han kunne have sit hoved mod hans bryst. og hvis han satte sig ville han ligge sig enden på hans skød, eller med hovedet mod hans mave og mellem hans ben alt efter hvodan han sad.
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 4 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Fre 4 Dec 2015 - 16:12

Han nikkede til det Harry forslog. "Kan vi da sagtens hvis det er det du vil se?" sagde han. Havde ikke helt regnet med det var det Harry ville se, men det var vel fint nok. Han lod Harry rejse sig, og nikkede til det han sagde. "Okay." Han fulgte Harry med blikket og anede ikke hvad han havde i tankerne. Han tændte for tv'et og satte en af hans gysere på. Pausede den og så på Harry som kom tilbage med en dyne og lagde den. Så Harry ville altså gerne putte? Eller hvad? Han lagde sig dog ned og så på Harry som valgte at ligge sig bag ham, og smilede stille over det Startede filmen.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 28 Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 16 ... 28  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum