Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 25 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 25 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 25 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 25 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 25 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 25 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 25 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 25 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 25 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 25 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Party with the Guys - Niklaus XXX

2 deltagere

Side 25 af 28 Forrige  1 ... 14 ... 24, 25, 26, 27, 28  Næste

Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 25 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Man 16 Maj 2016 - 20:54

Det var nok klat for en hver der havde set Harry før hen, at han ikke var sig selv! Og de fleste ville nok heller ikke have troet på at Harry kunne være på denne måde. Men det var nu engang sådan han var blevet. Niks far havde virkelig sat sit præg på Harry.

Da Harry lå der med sit ansigt gemt ind mod Niklaus trøje, og sine hænder krummet om den også, havde han egentlig regnet med at han Niklaus ville blive sur. Derfor overraskede det ham også da han sagde at Harry selvfølgelig måtte ligge sådan. Han lå lidt og bed sig i læben. Mente han det? I hvert fald valgte Harry at tage ham på ordet. Han puttede sig mere ind mod Niklaus, og gemte sit ansigt helt ind mod ham.
”Jeg har virkelig savnet dem herre” mumlede han med Niklaus trøje. Han blev liggende sådan et stykke tid. Og om det var det faktum at han lå i Niklaus arme igen, eller det var at han i forvejen var træt, der fik ham til at falde i søvn vidste han ikke. Dog var det, det der skete. Han begynde at halvsove ind mod Niklaus.
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 25 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Man 16 Maj 2016 - 21:26

Han lod Harry ligge ind mos ham lige nu, og smilede bare over ham. Han havde savnet det her, og han kunne mærke på Harry lige nu, efter han stolede på han gerne måtte ligge på denne her måde at Harry blev meget mere rolig og slappede mere af i Niks arme. Han hørte tydeligt det som Harry sagde, og smilede mere over det. Harry havde savnet ham, og Nik havde selvfølelig også savnet Harry. "Jeg har også virkelig savnet dig" kom det stille fra ham. Han mærkede at Harry begyndte at sove lige så stille, og Niklaus lod ham bare ligge på den her måde her og sove, mens han selv så videre på filmen.

Hvis Harry ikke var vågnet op igen inden filmen var slut, valgte Niklaus at sætte sig stille op, uden at vække Harry og så rejse sig op. Forsigtigt løftede han Harry op i sine arme, og bar ham ind på det værelse han havde haft før, og lagde ham i sengen. Dog havde Harry ikke fået lov at sove i en seng den tid han var hos Niks far. Det havde enten været på gulvet eller i et bur.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 25 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Man 16 Maj 2016 - 21:53

Harry fik en dejlig varm følelse inden i da Niklaus sagde at han havde savnet Harry. Det var han virkelig glad for. Han sov ret tungt, og vågnede ikke foreløbig. Dog da Niklaus rejste sig, og løftede Harry op, vågnede han stille. Han gnubbede sine øjne lidt, og så op på Niklaus. Han så lidt forvirret rundt, ”Fald jeg i søvn?” Spurgte han chorkeret. Han bed sig i læben ”undskyld Herre!... det var ikke med vilje!” sagde han meget nervøst.

Han så på ned på sengen da Niklaus bar ham ind på værelset, og lagde ham i sengen. Han så op på Niklaus, og satte sig en smule op i sengen ”men… herre… klokken er jo ikke ret meget… Vil de ikke have jeg bliver oppe sammen med dem?” spurgte han.
Han bed sig lidt i læben.
Han forstod ikke helt hvad der skete! Han havde svært ved at finde ud af om det han gjorde var godt nok, eller om Niklaus mente han gjorde tingene forkert. Han kunne mærke denne frygt for at Niklaus ikke syntes han var god nok. Han så lidt på Niklaus med lidt panik i blikket. ”hvad.. hvad med at lade mig tilfredsstille dem herre?.. Jeg er blevet trænet..” Han satte sig mere op på sine knæ og så på Niklaus ”Vi kunne også gå ned i kælderen! Jeg kan tage mange flere slag nu!... bare sig hvad de vil have mig til herre” sagde han med en lidt ivrig stemme.
Det var klart at høre på Harry at han var lidt ude af den, og var bange for at Niklaus ikke gad være sammen med ham. Og at han virkelig prøvede på at finde en måde hvor han kunne gøre Niklaus tilfreds, da han ikke troede på at Niklaus ville være tilfreds med at Harry sov nu.


Han rejste sig fra sengen, og stod foran Niklaus ”jeg er blevet trænet i hvad de burde kunne lide herre!... Så hvad har de lyst til?” spurgte han med et smil, og hovedet på skrå. Dog var det tydeligt at det ikke var som når han spurgte før hen
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 25 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Man 16 Maj 2016 - 22:08

Mens Niklaus bar ham ind på værelse, fornemmede han at Harry vågnede af det. Det var ikke det som havde været meningen med det. Han vil have ladet ham sove, da han virkede til at have brug for at sove. Da Harry begyndte at tale, var det let at høre den nervøse tone i hans stemme, og Nik så roligt ned på Harry som han stadig bar. "Det er helt okay. Jeg kan fornemme på dig hvor træt du er." hans stemme var helt rolig, og der var intet tegn på at han var sur eller skuffet eller noget andet, end at han mente det var helt okay.

Da han havde lagt Harry i sengen, hørte han det Harry sagde, at klokken jo ikke var specielt mange, hvilket han jo havde ret i. Han sukkede meget tungt over Harry som virkede nervøs lige nu. Han gik helt hen il sengen og satte sig roligt ned i den, og så på Harry. "Kom her over og sæt dig hos mig" sagde han med en meget rolig stemme. Gjorde sådan så Harry sad på hans skød, og valgte at nusse ham blidt. "Jeg vil gerne vide noget. Alt det her du lige nu forslår mig vi kan gøre, er det fordi du selv gerne vil de her ting her, eller fordi du på en måde føler dig nødsaget til at gøre det for at være en god slave?" spurgte han roligt. Han vil helst kun gøre tingene her, hvis Harry også selv havde lyst til det, dog ikke hvis det kun var fordi han følte han skulle gøre alle de her ting for at være en god slave.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 25 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Man 16 Maj 2016 - 22:18

Harry bed sig lidt i læben da Nikalus sagde at han kunne fornemme at Harry var træt. Det var ikke meningen at han skulle vise den slagt. Og det var ikke meningen at han skulle sove før han fik tilladelse til det. Han havde allerede dummet sig, og han havde kun været hjemme et par timer.

Han så på Niklaus da han satte sig i sengen, og bad Harry kommer over til ham og sætte sig. Han gjorde som han fik besked på, og sad nu på Niklaus skød over skrævs. Han lyttede til det Niklaus spurgte om, og lagde hovedet lidt på skrå. Han forstod ikke helt hvorfor Niklaus spurgte om det her. Han smilede dog bare, på en underlig fjerne måde, dog ikke noget han selv lagde mærke til. ”Jeg har lyst til alt hvad de har lyst til herre” sagde han med en mild stemme.
Han lænede sig lidt frem mod Nikalus så der ikke var langt mellem dem, og Harry krop blev presset mere mod Niklaus ”bare sig hvad de vil have herre!... Og jeg skal nok tilfredsstille dem” sagde han med en let og rolig stemme.

Dog var der noget meget anderledes ved hans måde at tale på. Den flabede og kække gadedreng var ikke til at finde i den måde han tale eller opførte sig på.
Han rettede sig dog lidt op, og så mere bekymret på Niklaus, han nussede ham lidt på kinden ”Herre er der noget galt?... de er så stille” sagde han roligt og så på ham. Han ville ikke have at Niklaus var i dårligt humør. Der kom et mildt smil hos ham. ”skal jeg ikke muntre dem lidt op herre?” spurgte han så, og begynde at spænde Niklaus bælte op.
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 25 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Man 16 Maj 2016 - 22:42

Nik smilede over Harry som han satte sig på hans skød. Han elskede når Harry sad der hos ham. Dog så han Harrys fjerne smil, og han blev mere nedtrygt over det fjerne smil. Det var ikke meningen det skulle være der, men et mere varmt og kærligt smil skulle. Han savnede Harrys rigtige smil. Han sukkede mere over hans ord. "Så hvis jeg havde lyst til at give dig stød lige nu, vil du så også have det eller hvad?" spurgte han. Han vidste at Harry hadede stød, og vil derfor tjekke om det passede. Hvis han sagde ja til det, vil der være et eller andet galt, selvom det var der jo på sin vis i forvejen.

Han så på Harry som rejste sig op, og spurgte om der var noget galt, siden han var så stille. "Nej der er skam intet galt." Da Harry kort efter spurgte om han ikke skulle muntre Nik lidt op, så Nik lige på ham. "Muntre mig op? Hvad har du tænkt dig at gøre?" spurgte han, og så lige på Harry. Granskende. Han lod Harry spænde hans bælte op, og blev blot roligt siddende imens.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 25 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Man 16 Maj 2016 - 22:56

Harry betragtede Niklaus da han talte, og høre hvad han sagde. Han bed sig lidt i læben over det. ”uhm… altså.. det plejer kun at være min straf.. men hvis de gerne vil, så må de selvfølgelig gerne! Jeg vil gøre alt de har lyst til” sagde han.
Hos Niks far havde det kun været når han skulle straffes eller irettesættes at han fik stød. Han så lidt på Harry. ”mens jeg var hos Hr’en, havde jeg det her halsbånd… det gjorde lidt ondt… Men jeg er ikke nær så bange for det mere på grund af det” sagde han med et smil. som om det var helt normalt at han havde randt rundt med et støds halsbånd på.
”desuden, så er min frygt jo ligegyldig hvis du har lyst til at give mig stød” sagde han så og smilede til Niklaus.
Dette var total i strid med det de havde snakket om sidst. Hvor Niklaus havde lovet han aldrig ville give Harry stød. Men lige nu lød Harry som om han ikke engang ville blive sur over at Niklaus måske brød sit løfte.

Da Niklaus spurgte hvad han havde tænkt sig at gøre for at opmuntre Niklaus smilede han roligt. ”Jeg kunne ligge ud med at sutte deres pik herre?... Og derefter kunne de gøre lige hvad de ville med mig?” sagde han og så op på ham med et roligt blik.
dette var bestemt ikke den rigtige Harry, den kække gadedreng der ikke engang havde spurgt om lov, men bare gjort det. Ham der havde prøvet på at forføre Niklaus i stedet for bare at makke rat eller tilbyde sig selv så åbenlyst.

Harry skulle til at række over og tænde hans natlampe da der var noget der fangede hans opmærksomhed. Hans sølv kors der lå på hans natbord. Han betragtede det lidt, og samlede det op. Han sad lidt med det i hånden, og et kort øjeblik var det som om hans blik, og udtryk forandrede sig. Som om han kort blev sig selv. ”Du har ladet det blive?..” mumlede han, og for første gang siden han kom hjem sagde han DU til Niklaus.

Dog ændrede hans udtryk sig tilbage, og han lod korset falde mod gulvet med et bump inden han vende blikket mod Nikalus igen. ”Det har jeg ikke brug for mere.. For hvilke slaver går rundt med smykker” sagde han blot med et tomt smil og blik
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 25 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Man 16 Maj 2016 - 23:55

Niklaus så lige på Harry som rent faktisk gav ham lov til at give ham stød? Det her virkede så forkert på alle måder, at Harry var sådan her lige nu. En gang vil han have elsket det, men efter han begyndte at holde af den måde Harry var på, så virkede det her bare langt fra rigtigt.
Han lyttede til det Harry sagde, at han havde haft et andet halsbånd på før, som havde gjort ondt, og Niklaus var 100 på, at det havde været et stødhalsbånd. At det var sådan han havde trænet Harry så godt før. Ved at give ham stød. Det som Harry mindst kunne lide. "Jeg dræber ham en eller anden dag" mumlede han yderst lavt til sig selv. Så lavt Harry sikkert ikke vil kunne høre det. Hans far havde simpelthen formået at ødelægge Harry mere eller mindre. Der så ikke ud til at være noget som helst af hans gamle jeg tilbage mere. Hvordan skulle han få den gamle Harry tilbage igen? Han havde været mere sjov at være sammen med, da han ikke blot makkede ret og altid sagde javel Herre, men rent faktisk havde gjort hvad han ville. Det var det Niklaus lige nu savnede, og alle følelserne som havde været der.
Harry ville altså opmuntre Niklaus ved at starte med at sutte hans pik, og derefter lade Niklaus gøre hvad han ville med ham? Han sagde ikke noget til det, men så bare roligt på Harry.

Han lod Harry række over for at tænde lampen, og havde helt glemt at han stadig havde Harrys kors liggende på bordet. Dog kunne han ikke flytte rundt på det jo, da det vil brænde ham. Mens Harry samlede det op, betragtede Niklaus ham, og så at han forandrede sig til næsten sit gamle jeg igen. Så det var altså ikke helt væk endnu? Det var altid noget. Så var det ikke så svært at få tilbage, eller det håbede han da ikke. "Ja selvfølelig har jeg beholdt det. Det tilhøre jo dig." sagde han stille.

Dog da han valte at lade det falde til gulvet, var Niklaus ikke tilfreds. Han hørte det Harry sagde, og sukkede over det. Bukkede sig ned og tog fat i korset, fuldstændig ligeglad med, at det virkelig gjorde ondt og brændte ham. Han lagde det på bordet som Harry havde taget det fra, og reagerede først nu på smerten over at have rørt ved sølvet som havde brændt ham. "Det... det skal ikk.... ligge på gulvet." sagde han og man kunne tydelig høre på hans stemme han havde ondt efter det.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 25 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Tirs 17 Maj 2016 - 0:15

Harry forstod ikke helt hvorfor Niklaus ikke virkede mere tilfreds. Det var lidt som om at lige meget hvad Harry gjorde, så var der noget tristhed over Niklaus. Normalt ville han trøste Niklaus, eller i hvert flad prøve på det, men den gang vidste han også hvad der måske ville hjælpe. Han ville holde om Niklaus, kysse ham og den slags. Men det havde denne Harry lært var forkert. Og at man ikke blandede følelser sammen med det at være slave. De ting havde følt før hen, måtte bare have været forvirrede følelser over at holde af sin herre.

Da Niklaus sagde at han selvfølgelig havde gemt halskæden da det jo var Harrys, så han på Niklaus, og et kort sekund var han sig selv. Han skulle til at sige noget, men besluttede sig for at lade vær. Han skulle til at spørge Niklaus om Harry virkelig betød så meget for ham.
Han betragtede Niklaus lidt da han rakte ned og samlede korset op, og så meget chorkeret ud. Det ville jo brænde ham, det var jo rent sølv. Og det var da også rigtig! Da Niklaus slap korset, kunne han tydeligt høre hvor ondt det gjorde på Niklaus. Han så bekymret på ham ”Herre! Hvorfor gjorde de det!.. de kom jo til skade!” sagde han bekymret, og tog Niklaus hånd. Han bredte den ud, så han kunne se brændemærkerne. Han bed sig lidt i læben, og bukkede sig lidt ned mod hans hånd. Han satte et blidt kys mod hans håndflade, og brugte sine evner. Og inden længe var hans sår healet.

Harry så op på Niklaus ”hvorfor gjorde de det herre?.... de skal ikke komme til skade på grund af en sølle slave!” sagde han med en bekymret stemme.
Var der noget den gamle Harry havde hadet, så var det at blive omtalt som en slave. Og nu gjorde han det selv.
Harry sukkede lidt ”Hvorfor vil de ikke fortælle mig hvad der gør dem trist herre?” spurgte han roligt. Han så på ham med hovedet på skrå ”jeg troede de ville blive glad for at jeg kom hjem og var trænet?... det er jo det de altid gerne ville have.. ikke?” spurgte han så lidt uforstående.
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 25 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Tirs 17 Maj 2016 - 0:46

Han vidste godt lige nu, at Harry var forvirret over Niklaus. At han ikke virkede glad. Det var han dog heller ikke rigtig. Han manglede sin gamle Harry lige nu. Ham som bare vil kysse ham og alt sådan noget. Han var blevet vant til den slags, og savnede det nu yderst meget, efter Harry ikke længere gjorde den slags. Selvfølgelig havde Niks far lært Harry, at følelser ikke skulle blandes med når man var en slave, men det var ikke altid rigtigt. Der var en del slaver som elskede deres herre og omvendt, så det med man IKKE måtte blande dem med ind, var ikke rigtigt.

Efter Niklaus havde samlet korset op, og lagt det på bordet, kunne han tydeligt mærke hvor chokeret Harry var over det. At Niklaus havde samlet det op selvom det brandet ham. Dog var Niklaus totalt ligeglad med det at han havde brændt sig. Dog da Harry snakkede, var det nu Niklaus tur til at blive chokeret. Harry mente virkelig at han blot var en ussel slave nu? Ikke noget Niklaus var specielt glad for at høre.
Han lod Harry tage hans hånd og han så roligt på ham. Betragtede ham og smilede over det kys han gav ham. Det var dog på hånden, men det havde alligevel føltes virkelig dejligt at mærke Harrys læber mod sin håndflade. nik så ned på sin hån og så brændmærkerne var væk nu.

"Du er ikke blot en sølle slave" svarede han tilbage ikk sikker på at Harry vil være enig i det. Han hørte det næste spørgsmål og sukkede. "Jeg er ikke trist. Jeg er yderst glad for du igen er hjemme hos mig. Sorry jeg virker trist. Det er ikke meningen" sagde han, of smilede til Harry. Dog kun et halvt smil. Han kunne jo ikke fortælle Harry, at det langt fra var det her han ønskede sig. At Harry var på den her måde, og ikk på sin gamle måde.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 25 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Tirs 17 Maj 2016 - 6:32

Harry forstod ikke helt hvad der skete omkring ham lige nu. han kunne ikke finde ud af om det var ham eller Niklaus der ooførte sig sært? Men det måtte vel være ham selv Niklaus var vel bare sig selv? selvom det beestemt ikke virkede sådan. Harry rynkede lidt et øjenbryn da Niklaus sagde at Harry ikke var en sølle slave. "men... hvad er jeg så?" spurgte han pludseligt.
Dette spørgsmål ville han aldrig have stillet før. For han kende ikke engang selv svaret på det der!
på det tidspunkt nægtede han jo at være en slave, men alligevel prøvede han på at være tæt på at være en, for Niklaus skyld.

Men nu var det hele drejet, Nu mente han selv han var en slave, og hvis han skulle lave om på den opfattelse, så ville dey vlive besværligt.
Harry sank hovedet lidt, og så på Niklaus. "Herre..... er de ikke glad for min nye træning?" spurgte han så. Selvom Harry havde fået en langt mere anderledes opfattelse af sig selv, så kunne han stadig godt mærke på Niklaus når der var noget galt. Harry bed sig lidt i læben og lænede sig frem mod Niklaus, og lod så sin næseryg nusse mod Niklaus kind "hvorfor bliver de ved med at sige de er okay Herre?.. " spurgte han stille og så på Niklaus med ey roligt blik. Gud hvor havde han lyst til at kysse ham! Men hsn kunne ikke få sig selv til det! bare tanken om stød halsbpndet fik det til at løbe koldt bed af ryggen.

Det hele sad i hans krop, og det var underligt, for det var som om det først var nu han opfattede hvilke ting han egentlig havde været igennem. Hvilke ting han havde måtte finde sig i! Ikke nok med at en fremmed mand havde ravet over alt på hans krop, han havde også kneppet Harry, fået ham til at smørre sit sæd ud over sig, og sådan nogle ting. Men det var ikke alt! ud over alle piskende og alle de andre ydmygelser og totur metoder, var han også blevet voldtaget af en hund flere gange. De sidste mange gange mens han habde haft denne mands pik i munden.


Han kunne mærke hvordan hans mave vende sig. Hvordan det hele blev for meget, det og så nok at han havde mere mad i maven end han havde fået længe. Han rejste sig hurtigt fra Niklaus skød, og løb ud mod torilettet. Han smed hovedet ned mod kummen efter han var faldet pp knæ foran, og begynde så at kaste op.
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 25 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Man 23 Maj 2016 - 21:19

Han så godt Harry rynkede et øjenbryn da Nik havde sagt han ikke var en sølle slave, og da han hørte spørgsmålet Harry kom med, sukkede han tungt over det. Harry mente virkelig at han ikke var andet end en sølle slave? "Det... øm det er jeg ikk selv sikker på svaret til, men du er ikke blot en sølle slave. Du har aldrig været en sølle slave. Og det er ikke nedladende at være en slave på nogle måde, så sølle er du i den grad ikke." prøvede han at forklare.

Han så roligt på Harry og hørte hans spørgsmål, om Nik ikke var glad for hans nye træning. Han sukkede en smule over det. "For at være ærlig vil jeg hellere selv ha trænet dig end at ha ladet ham gøre det. Det er ikke det samme når en anden har trænet ens slaver for en." sagde han stille. Ikke fordi han så Harry som en slave, men hans far havde lært Harry ikke at gøre visse ting, som Niklaus selv gerne vil have Harry gjorde. Så som at kysse ham og sådan. Han hørte det næste som Harry sagde. "Fordi jeg er okay" sagde han helt roligt, og så lige på Harry. Vidste hvordan han skulle få ham til at gøre det han sikkert også gerne selv vil lige nu. "Harry jeg kan fornemme der er noget du gerne vil, men du holder dig tilbage? Gør det du vil, og det er en ordrer." sagde han. Håbede det vil hjælpe ham med at gøre det.

Da Harry meget pludselig rejste sig, lod Niklaus ham komme op, og så efter ham som han stormede ud på badeværelset. Niklaus selv rejste sig op, og fulgte efter der ud. Så kort på Harry inden han gik over og nussede am på hovedet ganske blidt. "Shhh skal nok gå alt sammen." sagde han og blev ved med at nusse Harry til han var færdig.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 25 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Man 23 Maj 2016 - 21:37

Harry lyttede til hvad der blev sagt, og forstod det ikke helt. Så Niklaus så ham som en slave, men ikke en rigtig slave? Han så bestemt forvirret ud, men valgte at lade det ligge. Det var vel lige meget hvad han var, så længe han var en lydig en af slagsen.
Dog forsvandt Harrys blik da han begynde at tale om at han ikke være helt vild med at Harry var blevet trænet af Niks far. Han bed sig lidt i læben, så Niklaus var altså ikke glad for Harrys træning. Hans blik sank lidt, og han sagde ikke rigtig noget. Hvad skulle han sige? Han havde jo gennemgået alt det her for Niklaus skyld.

Han rettede blikket op mod Nikalus igen da han begynde at tale. Han så lidt overrasket ud, da Niklaus sagde at han var sikker på at der var noget Harry havde lyst til at gøre. Han bed sig lidt i læben. Hvordan havde han kunne vide det?
Han bed lidt hårdere i sin læbe da Nikalus sagde at det var en ordre at han skulle gøre det han havde lyst til. Han overvejerede det virkelig, og var faktisk også ved at læne sig frem da han fik det dårligt.

Han sad på sine knæ foran torilettet, og kastede op, og det hele dirrede på ham. Tankerne fløj rundt i hans hoved, de ting han havde været ude for, den måde han havde levet, og ikke lindt det faktum at det vidst viste sig at Niklaus slet ikke var glad for det.
Da han mærkede Niklaus hånd, krøb han lidt sammen ”vær sød ikke at røre ved mig herre… jeg er slet ikke ren nok til det” klynkede han lidt ned i kummen.
Han rettede sig dog lidt op, og satte sig ned på gulvet, og lænede sig op af væggen. Han trak sine ben op mod sig, og gemte sit ansigt mod sine arme der lå over hans knæ. ”jeg er alt for beskidt og klam til dem nu Herre” udbrød han mens han tog sig til hovedet. Niklaus ville da aldrig have lyst til at kneppe en der var blevet kneppet af en hund, eller af en anden mand.
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 25 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Man 23 Maj 2016 - 22:09

Han så udmærket godt Harrys noget forvirrede blik, og kunne skam også godt forstå ham, at han var forvirret. Det var ikke nemt at finde ud af det her. Han burde nok ha sagt de her ting på en anden måde, da han vidste hvad Harry sikkert havde gået igennem for Niks skyld. "Sorry. Jeg prøvede at få dig tilbage, men anede ikke hvor han boede, så kunne ikke finde dig og få dig med hjem igen. Jeg er ked af jeg lod ham tage dig med. Burde ha stoppet ham." sagde han en smule trist.

Han fornemmede hvor tæt Harry faktisk var på at gøre det, dog nåde han det ikke før han blev dårlig. Det ærgrede Niklaus en smule, men sådan måtte det jo så være.
Da han var kommet ud til Harry og lagt en hånd på ham, blev han overrasket over det han sagde. At han ikke var ren nok? Han så mere chorkeret på ham ved hans næste ord, og valgte at sætte sig ned ved siden af Harry, og trække ham over så han sad mellem Niks ben på gulvet. Forsigtigt nussede Niklaus ham imens. "Hvorfor sir du dog det? Kom her hvis du sys du trænger til et bad, så lad os tage et?" sagde han med en blid stemme og nussede ham stadig.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 25 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Man 23 Maj 2016 - 22:23

Harry følte sig så beskidt som noget kunne være, trods det faktum at det ikke var længe siden han havde været i bad. Han sad blot med hovedet mod sine knæ. Han mærkede dog at Niklaus satte sig ned, og derefter trak Harry hen og sidde mellem hans ben. Han blev meget overrasket over det, og også da han mærkede hvordan Niklaus nussede ham. Han bed sig lidt i læben. Det føltes virkelig rart, og han havde virkelig lyst til bare at læne sig tilbage mod Niklaus, og sidde sådan her, og nyde det. Dog hørte han hvad Nikalus sagde med at hvis han følte sig beskidt, så kunne han tage et bad. Han så ned, og bed sig i læben ”det er ikke uden på jeg er beskidt herre” mumlede han lidt.

Harry så ned i gulvet, han vidste ikke hvad han skulle sige og gøre. Han havde måske kunne klare tanken om det her, hvis så Niklaus havde været glad for han nye træning. Men det var han ikke. Han ville hellere have haft at han slet ikke var blevet trænet.
Harry tog tig til ansigtet, gemte det i sin hænd. ”Herre jeg kan ikke lade dem røre ved mig… jeg.. jeg fortjener ikke deres gode behandling” sagde han så. Han bed sig i læben. Og til sidst kunne han ikke holde det tilbage mere. Han vende hovedet mod Niklaus og hans øjne var røde, som var han tæt på at græde. ”vil de måske have sex med en der er blevet kneppet af en fremmede mand?... Eller af en hund….?” det var tydeligt at han følte ubehag ved begge ting, at han væmmedes ved sig selv.

Han lagde armene lidt om sig selv, okay måske var et bad en god ide. Han vende hovedet mod Nikalus ”herre… må jeg gå i bad?” spurgte han så. Dette lå virkelig dybt i ham. Han havde jo nærmest ikke trukket vejret uden at have spurgt om lov til det først.

Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 25 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Man 23 Maj 2016 - 23:01

Han kunne mærke det her kom lidt bag på Harry, at han lige pludselig sad mellem Niks ben og blev nusset. Roligt blev Nik ved med at nusse ham, og hørte godt det han sagde, at han ikke var beskidt uden på. Så an følte sig beskidt indvendigt? Hvordan skulle Niklaus hjælpe ham med det? Han sukkede lidt over det.
Da Harry så gemte ansigtet i hænderne, så Niklaus roligt på ham, og lyttede til det han sagde. "Shhh det helt okay." sagde han, da han så Harrys ansigt som han vendte imod ham. Han sukkede lidt over det Harry sagde. "Han var ikke fremmede. Ikke for mig i hvert fald, men han er en mand som jeg ikk bryder mig så meget om. Og jeg vil stadig gerne have dig." sagde han.

Han hørte da Harry spurgte om han måtte gå i bad. "Du må godt gå i bad. Men jeg smutter med i bad." sagde han helt roligt, og rejste sig op, og fik hevet Harry med op samtidig. Tog roligt sit tøj af, og så på Harry.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 25 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Man 23 Maj 2016 - 23:21

Harry havde det virkelig mærkeligt. Det var lidt underligt, at Niklaus var så meget mere blid og sød nu hvor Harry var blevet trænet. Han havde lidt svært ved at forstå det hele.
Han hørte hvad Niklaus sagde, og så på ham. Han vidste godt at den mand ikke havde været fremmed for Niklaus, men det havde han været for Harry. Han så på ham da han sagde at han gerne ville have Harry.. "også efter at en hund har været oppe i mig?..." spurgte han blot med en lidt kølig stemmd, men stadig med en fustreret.

Han hørte Niklaus gav ham lov til at gå i bad, og han var ikke længe om at komme op og stå. Han gik over og gænde bruseren, og vende sig lidt mod Niklaus. Han lod blikket glide lidt over ham, men han gik dog ind under bruseren. han lod vandet ramme ham i ansigtet, lod det skylle ham ren, og fri for alle de der tanker.

Da Niklaus kom ind under bruseren, vende Harry sig mod ham. Ham betragtedd ham lidt, det var længe siden han havde set Niklaus sådan. Han gik over til ham, og  hvilede hovedet lidt mod hans kraveben. "undskyld jeg foreslog at han kun skulle tage mig med herre... det må ikke have været nemt for dem" sagde han så.
Han stod lidt, han havde igen denne trang til at kysse Niklaus, til at kramme sig ind til ham og få ham til at holde om sig, gøre så Harry følte sig tryg igen.

dog havde Niklaus jo sagt at det var en ordre at han skulle gøre det. Han lagde derfor armene en smule om Niklaus nakke, og krammede sig lidt ind til ham. allerede nu føltes det tryggere og mere rart
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 25 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Ons 25 Maj 2016 - 0:11

For at være ærlig var det nok nu han skulle være mere hård imod Harry og sådan men han havde af en eller anden grund ikke så meget lyst til at være hård imod ham. Harry havde gjort ham for blød, men det skete af og til han blev hård igen og havde lyst til at være ond imod Harry, men ikke lige nu. Nu havde han langt hellere lyst til at være blød imod ham.
Han så helt roligt på Harry lige nu, som spurgte om det var sandt at Niklaus stadig gerne vil have ham efter det Harry var blevet udsat for. Dette fik ham til at sukke en smule tungt. Det med hunden havde han ikke lige været helt klar over, men det ændrede ikke på hans holdning, at han stadig gerne vil have Harry. "Ja jeg vil stadig gerne have dig, selv efter det du er blevet udsat for." sagde han helt roligt. Han mente hvert et ord. Han vil aldrig af med Harry igen, og han var ligeglad med om Harry var blevet kneppet af en hund, det ændrede det ikke. Eller han var ikke ligeglad med om Harry var blevet kneppet af hunden, men det ændrede dog stadig ikke på, at han stadig vil have Harry.

Da han havde givet Harry lov til at gå i bad, gik der ikke længe inden Harry var oppe at stå, hvilket fik Niklaus til at smile en smule over det. Nik selv tog den en smule mere med ro, og fik roligt sit tøj af. Da han havde fået det af, gik han ind under det varme vand, til Harry, og nød fornemmelsen af det, at stå så tæt på ham igen. Da Harry så vendte sig imod ham, og nu stillede sig op af ham, smilede Niklaus over det, og nød det. Lagde armene om Harry og holdte ganske blidt om ham, og lyttede til det han sagde. At han undskyldte for at have givet Niks far ideen til kun at tage Harry med, og at det ikke måtte ha været nem for Nik selv. Det havde det heller ikke, men at Harry tænkte mere på ham end sig selv? "Hvis du ikke havde forslået han skulle tage dig med uden mig, så ku jeg måske ha forhindret nogle af tingene i at ske, men det er lidt sent nu." sagde han helt roligt, og så ned på Harry. Da Harry så krammede sig ind til Niklaus, smilede Nik af det, og trak Harry endnu tættere på sig. Han blev stående sådan lidt tid, og spurgte så lidt efter. "vil du gerne mærke din Herre i dig igen?" Han så roligt på Harry, og hvis Harry sagde ja, vil Niklaus fortsætte. "Du ved hvad du skal gøre før du kan mærke mig." Han ventede roligt til Harry havde stillet sig som han plejede inden han vil kneppe ham.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 25 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Ons 25 Maj 2016 - 11:37

Det lettede meget hos Harry da han fik afvide at Nik stadig gerne ville have Harry trods han havde været igennem alle de her ting.
Han nød virkelig det varme vand, det var begranset hvor meget han havde fået lov til at komme i bad hos Niks far. Og det var ikke altid det var varmt vand, eller med sæbe.

Han nød det da Niklaus lagde sine arme om ham, og den trykke fornemmelse gled ind over ham. Han var virkelig glad for at være kommet hjem til Niklaus igen.
Han slappede lidt af mens han stod der. Dog hørte han hvad Niklaus spurgte om, og så op på ham. Han niklede lidt "ja tak herre" sagde han stille, og rettede sig mere op.
Han vende sig rundt, og stillede sig op af væggen som han plegede. Han var faktisk lidt nervøs. Han havde ikke mærket Niklaus i lang tid. så han huskede slet ikke hvordan det var.
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 25 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Ons 25 Maj 2016 - 14:48

Der skulle en hel masse mere til end det Harry var blevet udsat for, før Niklaus ikke vil have Harry mere. Egentlig anede han slet ikke hvad der skulle til. Måske var der ikke noget som kunne gøre sådan så han ikke ville have Harry mere. Harry var og blev hans yndlings og intet kunne nogle sinde lave om på det.
Han kunne også nemt lige nu, fornemme på Harry hvor meget han vist nød det her bad, og Niklaus havde også på fornemmelsen at han ikke havde fået specielt mange bade mens han var hos Niks far. Niklaus selv havde sjældent fået et bad mens han boede der kunne han huske.

Han kunne også let mærke på Harry, hvor meget han vist nød det at være i bad lige nu, og at Niklaus holdte om ham. Det var tydeligt hvordan det fik Harry til at slappe mere af, at Nik lige nu holdte om ham, og det var virkelig rart. Roligt smilede han til Harry som så op på ham, og lod ham komme ud af hans arme så han kunne stille sig op af væggen. Niklaus smilede over det. Kæft han havde savnet det syn, at Harry stod op af væggen klar til at blive kneppet. Roligt gik Nik helt over bag ham, og lod en hånd glide ned af Harrys ryg. "Kæft jeg har savnet det her." kom det fra Nik af som en hvisken, inden han valgte at trænge op i Harry temmelig hårdt. Han sukkede nydende over det og nød fornemmelsen af Harrys røv rundt om sin pik. Der gik ikke længe før Niklaus begyndte at kneppe Harry meget hårdt.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 25 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Ons 25 Maj 2016 - 15:31

Harry kunne ikke undgå at smile en smule da Niklaus kom over til ham, og lod sin hånd gæide ned over hans ryg. Han smilede dog en anelse mere da han hørte hvad Niklaus hviskede. Men han måtte indrømme at han havde det på samme måde! han habde skam også savnet at mørke Niklaus.

men kunne ikke ligeftem sige at han ikke havde haft sex mens han havde været væk! Tværtimod!.. Han havde nærmest fået for meget. Selvom Harry nok aldrig ville mene man kunne få for meget, så var den tanke gang blevet levet om meget hurtigt! han havde bestemt fået for meget sex, men det var nok også fordi det var Sex med Niklaus han mente man ikke kunne få for meget af.
Hvis ikke Harry havde været en engel, og have englen til at heale, så var han slet ikke sikke på at Niklaus ville kunne kneppe ham nu.

Han bed sig lidt i læben, og kom med et højt og lidt ømt støn. okay godt nok var han blevet vandt til hårdere behandling, men det gjorde stadig lidt ondt når Niklaus lsvede det der nummer.
Da Niklaus begynde at kneppe ham, stønnede han over det. Han lod allerede fra starten af hvert eneste støn komme ud! Han havde lært at man ikke måtte holde nogle af stønnene tilbage.
selvom det var ret hårdt, så gjorde det egentlig ikke så ondt som det plegede. Men det var nok fordi Niks far var addelels hårdere. Dog gjorde dette tempo og denne hårdhed ham intet. Han habde haft svært. ved at nyde det andet da han nærmest blev banket rundt.
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 25 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Man 30 Maj 2016 - 21:52

Niklaus kunne vagt fornemme på Harry, at han vist kunne lide det her, at Niklaus lige nu lod sin hånd glide ned af hans ryg og det fik ham til at smile over det. Dog vidste han ikke om Harry også havde savnet det her, men han håbede det virkelig meget at han havde. Niklaus havde savnet at have sin engel hos sig som han næsten kunne gøre med hvad han vil, selvom han nok sagtens kunne nu uden Harry ville brokke sig, da han desværre var blevet trænet af Niks far, hvilket Nik ikke var specielt glad for. Harry var for lydig nu, og det havde Niklaus ikke troet muligt før, men han havde elsket Harrys let flabede side som han havde haft før.
Niklaus var heller ikke i tvivl om at Harry havde manglet sex mens han var væk, for Niklaus kendte godt sin far. Han var mere sexmonster end Niklaus selv var det, og det sagde ikke så lidt.

Niklaus smilede over Harrys støn, og elskede lyden af det. Det vil han altid gøre. Der var intet som han vil elske mere nok end at høre Harry stønne over det Niklaus gjorde imod ham.
Han elskede at han ikke holdte nogle af stønnene tilbage, og fortsatte med at kneppe ham hårdt lige nu. Han lænede sig ned og nappede Harry en smule i nakken inden han valgte at bide ham i halsen for at drikke fra Harry af imens. Han nød det endnu mere nu, og fortsatte noget tid med både at drikke og kneppe ham, inden han stoppede med at drikke, og i stedet slikkede Harry op af halsen. Der gik ikke længe efter, inden han lod sig selv komme langt oppe i Harry, og trak sig derefter ud af ham igen. Så roligt på ham.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 25 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Man 30 Maj 2016 - 22:07

Harry havde virkelig savnet det her. Selvom han slet ikke havde manglet sex i den måned han havde været væk, så var han nu glad for at det var med Niklaus nu!
Han nød det virkelig, stønnede kraftigt for hvert stod der kom, og gjorde bestemt intet for at skjule sin nydelse over dette.
Han elskede det, det havde han altid gjort, elsket en måde Niklaus kunne tage ham på, og bare gøre ham helt ekstatisk, og få hele hans krop til at dirre.
Et yderst nydende støn kom fra ham da Niklaus valgte at nappe og derefter bide ned i Harrys skulder. Han pressede sig mere tilbage mod Niklaus, så han strittede mere med røven, hvilket kun fik Niklaus dybere op i ham.

Da Niklaus trak sig væk, og slikkede Harry op af halsen, nød han det virkelig, og lagde bestemt ikke skjul på det, og kom med en nydende lyd. Niks far havde lært ham at han altid skulle give udtryk for at det var godt det der blev gjort ved ham. Da Niklaus kom op i ham efter noget tid, stønnede han højt og kom med et tilfreds smil. Der gik ikke længe efter at Niklaus havde trukket sig ud, før Harry vende sig rundt, og lagde sig på knæ foran Niklaus og slikkede/suttede hans pik ren. Dette havde han jo altid gjort, men den gang havde han mere gjort det for at være lidt sød ved Niklaus, og fordi han egentlig tænde lidt på det underlit nok. Dette var fordi han vidste han skulle. Fordi han var blevet opdraget til det.

Da Niklaus var tilfreds stoppede han, og så op på Niklaus mens han sad på knæ ”tak herre” sagde han med en underdanig og lydig stemme.
Han blev siddende sådan, ventede på Niklaus gav ham besked på andet, noget han var blevet lært. Han kunne ikke bare rejse sig op, han vidste jo ikke hvad Niklaus havde af planer med ham. det var noget han ellers havde lært på den hårde måde, da han ofte havde glemt det.
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 25 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Tors 2 Jun 2016 - 20:16

Niklaus var virkelig glad for, at Harry tilsyneladende elskede det her så meget som han vist gjorde. Og Niklaus selv nød det også utrolig meget. Også at han bed Harry, det var tydeligt han nød det også, som han altid gjorde når Niklaus drak fra ham. Niklaus kunne ikke lade være med at smile over Harry som valgte at skyde røven mere bagud, så Niklaus nu kom endnu dybere op i ham.

Efter han var kommet i Harry, så han roligt på Harry, som lagde sig på knæ foran ham, og nu suttede hans pik ren. Han nød det virkelig selvom det sagtens kunne blive bedre hvis Harry lagde flere følelser i det, som han nok ikke vil gøre da Niks far sikkert havde lært ham man ikke skulle gøre det. Niklaus skulle nu lære Harry at ligge flere følelser i det han gjorde igen.
Der gik noget tid inden Niklaus stoppede ham, og smilede ned til ham. Hørte hans tak og smilede mere over det. Han lagde en hånd på Harrys hoved og nussede ham forsigtigt. "Gør dig færdig så vi kan komme videre." sagde han med en meget blid stemme, og vaskede sig selv mens han så på Harry roligt. 7
Da de begge var færdige slukkede han for vandet, og gik ud for at tage et håndklæde at tørre sig med, og så roligt på Harry. Gav ham et håndklæde inden han roligt gik ind i stuen igen for at sætte sig i sofaen helt roligt.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 25 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Tors 2 Jun 2016 - 20:29

Alt hvad Harry havde gjort før hen, alt hvad han havde fået Niklaus ved at kunne lide, f.eks at der var flere følelser i alt hvad han gjorde for Niklaus, alt dette… var væk. Det var ikke noget Harry længere gjorde, han havde fået printet ind i hjernen at det ikke var sådan man var en slave og han var ret sikker på at det var sådan Niklaus også havde fortrukket det før. At det var sådan Niklaus havde forstillet sig det den aften han samlede Harry op.
Dog blev det hurtigt ændret.
Nu var der ingen følelser med, og det virkede pludselig meget naturligt for Harry blot at adlyde ordre! Han var på en måde blevet oplært til ikke at tænke selv, ud over de ting han havde lært. Men han skulle ikke selv tænke på om de skulle i bad, eller om han måtte komme op i møblerne, eller om han måtte komme ud. Alt dette, var noget han blot skulle afvente ordre om.

Da Niklaus nussede Harry på hovedet, og sagde at han skulle blive færdig, rejste han sig roligt op, og begynde at vaske sig. det var svært at forklare, men han følte sig ikke nær så beskidt mere, efter at det var Niklaus der have udfyldt ham, og ham der havde rørt ved ham.
Han fik vasket sig færdig, og tog imod det håndklæde Niklaus gav ham. Han tørrede sig, og gik så med ind i stuen, dog uden håndklædet. Han havde været vant til at være nøgen hos Niklaus far, og at han ikke måtte have tøj på med mindre han blev bedt om det. Derfor gjorde han det samme her. Han valgte også at kravle ind i stuen på alle fire, da det jo ellers var der hans plads var hjemme ved Niklaus far.
Han kravlede hen, og satte sig på gulvet foran Niklaus. Han nussede sin kind lidt op af hans ben, som en hund ville gøre det. I det hele taget var mange af Harrys træk og sådan meget som en hund. Som var det, det han var, Og det var jo også sådan han var blevet behandlet i den måned. Som en hun, oven i købet en hund der var mindre værd en den rigtige hund
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

Side 25 af 28 Forrige  1 ... 14 ... 24, 25, 26, 27, 28  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum