Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Please help me - Zakaroff - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Please help me - Zakaroff - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Please help me - Zakaroff - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Please help me - Zakaroff - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Please help me - Zakaroff - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Please help me - Zakaroff - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Please help me - Zakaroff - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Please help me - Zakaroff - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Please help me - Zakaroff - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Please help me - Zakaroff - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Please help me - Zakaroff

2 deltagere

Side 5 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

Please help me - Zakaroff - Page 5 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Lilianna Man 15 Feb 2016 - 22:56

Hun mærkede hans kolde hænder på hendes kinder og hun lyttede til hans ord. Hendes øjne var stadig helt røde og hun sank lidt imens hun kiggede ned på hans sår.
Lily’s øjenfarve forandrede sig til en pastel pink farve og skuddene bevægede sig inde i hans sår. Pludselig blev de revet ud og faldt ned på sengen og hendes øjne blev røde igen.
”Så-Sådan..” hviskede hun og kiggede op på ham med et bekymret blik.
”Undskyld..” hulkede hun og kiggede på ham. Blanke tårer faldt ned over hendes kinder imens hun brød sammen.


Lilianna
Lilianna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin lejlighed i midtbyen.

Antal indlæg : 217


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 5 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Zakaroff Man 15 Feb 2016 - 23:17

Han sad meget stille så hun kunne komme til at hjælpe ham, og sukkede lettet da skuddene var ude. 
Ganske kort efter begyndte hans sår allerede at lukke sig og han smed den ødelagte t-shirt væk.
"Ahh.... Det var rigtig dejligt. De sad og irriterede mig.... Mange tak Lily..."


Da hun så begyndte at græde, fik han en trist mine og tørrede ganske blidt hendes tårer væk inden han sagde:
"Jamen kære Lily..... Kom...."
Så holdt han armene ud til et kram og lagde armene om hende hvis det virkede til hun gerne ville have det. "Du har ikke noget at undskylde for.... Vi kom begge to der fra og du er ikke kommet til skade... Så gør jeg mit job som det skal.. Og.... Jeg ville ikke kunne tilgive mig selv hvis der skete dig noget..."
Zakaroff
Zakaroff
Proficient (Rank 17)

Bosted : Et beskeden hus ikke så langt fra gågaden

Antal indlæg : 1477


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 5 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Lilianna Man 15 Feb 2016 - 23:22

Hun kiggede op på ham, da han lagde hans arme omkring hende og hun sukkede glad og puttede sig ind i hans favn.
”D-det ved jeg..” Hulkede hun lidt og efter lidt tid stoppede hun endelig med at græde imens hun kiggede op på ham med hendes stadig meget røde øjne.
”U-undskyld.. Dit blod dufter bare godt..” Mumlede hun med en hæs stemme og trak sig lidt væk, bange for at bide ham.
Lilianna
Lilianna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin lejlighed i midtbyen.

Antal indlæg : 217


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 5 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Zakaroff Man 15 Feb 2016 - 23:30

Det gav en god følelse indeni at hun faldt til ro i hans favn. Det var jo en ny ting for ham at give tryghed på den måde. Men hun fik det bare til at virke helt naturligt. 
Da hun så nævnte hvordan hans blod duftede, blinkede han til hende og sagde:

"Ahhh.... Så det gør det.... Hmmm..... Måske kan det faktisk hjælpe dig det her...."


Så blotlagde han sin hals så hun kunne komme til hvor han så lagde et lille bitte snit.
"Hvis du bider mig.. Vil det måske komme mere naturligt til dig fremover.... Bare rolig, det gør ikke ondt... Det kan faktisk være djligt.... Bare pas på du ikke tager for meget.... Vampyrblod er vanedannende.... Kom...."
Zakaroff
Zakaroff
Proficient (Rank 17)

Bosted : Et beskeden hus ikke så langt fra gågaden

Antal indlæg : 1477


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 5 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Lilianna Man 15 Feb 2016 - 23:37

Hun kiggede forskrækket op på ham, da han tillod det og endda snittede et sår til hende. Da blodets duft ramte hende, sprang hendes øjne mere op og lyste rødt i det mørke soveværelse. Lily slikkede sig lidt om munden og hendes tænder var endda vokset ud.

Et lidt tid, sprang hun pludselig frem, væltede ham ned på gulvet med en dyb knurren og det var tydeligt at bæstet var taget lidt over.

Hun lænede sig ned og bed ned der hvor såret var. Blodet sprøjtede ind i hendes mund og hun stønnede blidt over smagen imens hun holdte i hans hår med den ene hånd og havde et godt greb i hans skulder med den anden.

Lily drak længe og meget, virkelig meget. Hvis han ikke stoppede hende, ville hun blive ved og ved.
Lilianna
Lilianna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin lejlighed i midtbyen.

Antal indlæg : 217


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 5 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Zakaroff Man 15 Feb 2016 - 23:48

Da hun nærmest sprang på ham, lod han sig falde med et tilfreds smil på læben. Egentlig føltes det fantastisk så han lod hende nyde øjeblikket. 
Dog efter lidt tid tvang han hende af så hun blev vendt om på ryggen hvor han holdt hendes hænder ned mod gulvet.

Så kiggede han på hende med et bestemt blik som et tegn på at det var på tide at falde til ro. Det blik fastholdt han indtil hun faldt til ro. Og han havde ikke i sinde at slippe før hun var mere sig selv igen.

Da det så virkede til hun var kommet til sig selv, smilede han og sagde roligt: "Som sagt skal du passe rigtig meget på når du drikker fra en anden vampyr... Du vil snart føle et tættere bånd til mig.... Men var det dejligt?...."
Zakaroff
Zakaroff
Proficient (Rank 17)

Bosted : Et beskeden hus ikke så langt fra gågaden

Antal indlæg : 1477


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 5 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Lilianna Man 15 Feb 2016 - 23:56

Lily hev efter vejret og skreg vredt, da han trykkede hende ned i gulvet og holdte hende fast, hun havde meget blod om munden og noget var faldet ned over hendes hals og plettet hendes trøje.

Hun vred og kæmpede imod ham indtil hun langsomt kom til sig selv, dog var hendes tænder stadig ude og hendes øjne var røde.

”Øh.. Hvad.. Øhm.. Undskyld.. Det smagte.. Helt fantastisk..” Hviskede hun lidt forlegen og kiggede lidt ned, meget pinligt berørt over hende selv.
Lilianna
Lilianna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin lejlighed i midtbyen.

Antal indlæg : 217


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 5 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Zakaroff Tirs 16 Feb 2016 - 0:02

Han grinede ganske lavt inden han rakte over og tog en af de bløde håndklæder han tog med.
"Du skal ikke undskylde.... Dt sker når man ikke er vant til at bide... På den her måde kan du øve det lidt mere så du kan bevare din kontrol.... Jamen dog du har været sulten... Fået det helt ned på din trøje.... Det er vist heldigt jeg tog dine tasker med ind...."


Så tog han håndklædet og tørrede hende ganske langsomt, næsten sensuelt omkring munden og på halsen. Det var noget han mest af alt gjorde for at hun kunne se hun ikke skulle skamme sig oer det eller noget. Og man kunne se på hans øjne at han faktisk også nød det.

"Skal jeg gøre et bad klar til dig Lily?" Han var selv smurt ind i en del blod
Zakaroff
Zakaroff
Proficient (Rank 17)

Bosted : Et beskeden hus ikke så langt fra gågaden

Antal indlæg : 1477


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 5 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Lilianna Tirs 16 Feb 2016 - 0:08

Hun kiggede lidt forlegen væk imens han tørrede hendes blod af og hun bed sig svagt i underlæben med hendes tænder og kom til at bide hul.

”Hov.. Undskyld..” Mumlede hun og tog sig til læben, hun slikkede den væk og tørrede det sidste af med hendes hånd, så den blev smurt lidt ind i hendes eget blod.

”Øhm.. Ja, det kunne være rart.”
smilte hun blidt og satte sig op imens hun prøvede at stoppe hendes blødende sår på hendes læbe.
Lilianna
Lilianna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin lejlighed i midtbyen.

Antal indlæg : 217


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 5 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Zakaroff Tirs 16 Feb 2016 - 0:17

Et roligt smil voksede stille på hans læber da hun bed hul, hvilket fik ham til at tage hendes hånd og hviskede næsten:
"Igen skal du ikke undskylde.... Der er en ting der lukker sår fra sådan et bid også selvom du lavede det selv.... Nu skal jeg vise dig det... Stol på mig...."
Stille lænede han sig tættere på og kyssede blidt lige hvor hun havde bidt hul. Da han så trak sig lidt tilbage igen, var såret helt væk.

Så åbnede han langsomt øjnene og sagde: "Sådan......"
Derefter rejste han sig og rakte hende en hånd så hun kunne komme op og stå.
"Lad os så få gjort det bad klar...."
Zakaroff
Zakaroff
Proficient (Rank 17)

Bosted : Et beskeden hus ikke så langt fra gågaden

Antal indlæg : 1477


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 5 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Lilianna Tirs 16 Feb 2016 - 0:25

Hvis hun kunne rødme, havde hun gjort det. Hvis hun kunne blive ild rød i hovedet, havde hun helt klart været det. Lily nikkede kort og sank lidt imens hun kiggede op på ham. Hendes tænder var væk og hendes øjne var ved at blive grønne igen, dog var der stadig et let varmt skær over dem.

Hun greb hans hånd og trak sig selv op og stå igen, imens hun rettede lidt på hendes tøj. Det var helt klart ødelagt..

Da hun så kom ud på badeværelset med ham, trak hun sin sweater af, hun havde heldigvis en top på inden under, men sweateren var hvid, så blodet havde ødelagt den nu. Et svagt suk kom fra hende og hun kiggede på pletten imens hun stod lidt op af badeværelsets bordet.
Lilianna
Lilianna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin lejlighed i midtbyen.

Antal indlæg : 217


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 5 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Zakaroff Tirs 16 Feb 2016 - 0:40

Imens hun trak sin sweater af, gjorde han badekarret klar med varmt vand og fandt igen et bredt udvalg af sæber frem. Og selvfølgelig den lille spray til at klare håret så det var nemmere at børste. 
Da han jo stod i bar overkrop, var det også tydeligt at skudsårene var næsten helt væk. Kun en serie af gamle ar sad rundt omkring på hans ryg.

Da karret så var ved at være klar, vendte han sig mod hende og strøg lidt af hendes hår om bag øret.
"Så er dit bad klar... Jeg må vel hellere lade dig bade i fred.... Hvis der er noget om helst jeg kan gøre, så siger du det bare..."
Zakaroff
Zakaroff
Proficient (Rank 17)

Bosted : Et beskeden hus ikke så langt fra gågaden

Antal indlæg : 1477


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 5 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Lilianna Tirs 16 Feb 2016 - 0:48

Hun gjorde alt hvad hun kunne for ikke at kigge på hans overkrop, men den var så smuk og lækker at hun i smug kiggede lidt på den.

Lily blev dog meget overrasket da han strøg noget af hendes hår væk og hun kiggede overrasket op på ham, sank lidt og nikkede. Hun havde det underligt, meget underligt.. Siden hun havde drukket hans blod, havde hun haft en varm følelse i hendes varm, utrolig varm..

Hun bevægede sig først, da han lukkede døren efter sig og hun smed hurtigt hendes tøj og hoppede ned i karret.

Et dybt suk kom fra hende og hun nød fornemmelsen som hun fik af det varme vand. Lily sad deri længe og vaskede hele hendes krop igennem, så der intet skidt var tilbage. Hun gnubbede helt i bund imens hun havde sat hendes hår op i en knude. Hun havde vasket noget hårkur i, så det lige nu sunde sig lidt.

Imens hun badet sig, begyndte hun at synge lidt. En stærk sang som hun havde tænkt på længe. En hun havde fundet på i noget tid.



((Self uden musik, men hendes sang ellers ^^ ))
Lilianna
Lilianna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin lejlighed i midtbyen.

Antal indlæg : 217


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 5 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Zakaroff Tirs 16 Feb 2016 - 1:00

En del af ham var meget nysgerrig over hvorfor hun kiggede sådan på ham, men selvfølgelig håbede han på det var for noget godt at hun kiggede. Selvom hun prøvede at gemme det så kunne han sagtens opdage det.
"Hav et godt bad.... Du kalder bare hvis der bliver det mindste.... Jeg er glad for du har det godt Lily...."


Så ukkede han døren bag sig og gik hurtigt ind på det lille badeværelse nedenunder hvor han vaskede blodet af sin overkrop. Imens stod han og tænkte på hvorfor hun havde det sådan. Han kunne godt mærke hun havde en underlig følelse indeni men han kunne ikke placere den. Eller for den sags skyld placere hvorfor han selv havde det såda indeni. 
Bagefter satte han sit hår i en hestehale og tog sin violin.
Uden at tænke over det begyndte han at spille i takt til hvad hun sang. Det lå ham slet ikke på sinde at tage noget på overkroppen
Zakaroff
Zakaroff
Proficient (Rank 17)

Bosted : Et beskeden hus ikke så langt fra gågaden

Antal indlæg : 1477


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 5 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Lilianna Tirs 16 Feb 2016 - 9:30

Hun lå i lidt tid og slappede af efter hendes sang. Det var rimelig underligt lige nu, hun kunne på en måde, bedre fornemme hvor Zakaroff gik hende i huset. Var det båndet som han havde snakket om? Hun rystede lidt på hendes hoved og bestemte sig for at varmen sikkert var ved at stige hende til hovedet. Hun gik vasket hårkuren ud af hendes lange hår og kunne allerede mærke at hendes hår var langt mere blødt og sundt igen.

Lily stod op af vandet, fik sig tørret og slyngede håndklædet rundt om hendes hår og en ny rundt om hendes krop. Hun tog bunken af hendes tøj og tøffede ud af badeværelset og ind i soveværelset hvor hendes taske stod, der rodet hun lidt rundt i hendes kuffert.

”Zakaroff! Badet er klart til dig.” Råbte hun imens hun bukkede sig lidt ind over hendes taske og ledte efter nogle nye trusser.
Lilianna
Lilianna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin lejlighed i midtbyen.

Antal indlæg : 217


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 5 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Zakaroff Tirs 16 Feb 2016 - 10:04

Zakaroff havde aldrig selv oplevet sådan et bånd før, men hans Skaber havde forklaret ham meget om alt muligt forskelligt blandt andet også den slags bånd og hvad der kunne ske.
Da hun så kaldte, lagde han violinen fra sig og gik ovenpå. 
Endnu en gang kiggede han ind i soveværelset og så hende bukket over sin taske. Han sagde intet i første omgang da hun ville kunne mærke ham.

Så gik han ud på badeværelset og sagde varmt: "Mange tak Lily.... Skynder mig..."


Han gjorde det jo ikke normalt så han lukkede kun døren så den stod på klem hvorefter han roligt tog sit tøj af og gik ind under det varme vand
Zakaroff
Zakaroff
Proficient (Rank 17)

Bosted : Et beskeden hus ikke så langt fra gågaden

Antal indlæg : 1477


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 5 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Lilianna Tirs 16 Feb 2016 - 10:09

Hun fandt noget mere afslappet tøj frem, da hun ikke vidste om de skulle mere ud i dag. Så hendes tøj blev til et par løse bukser, som hang om hofterne på hende, et par uld sokker, en stor og lækker sweater et tørklæde og ellers hendes våde hår op i en knold.

Da hun havde fået tøj på og selvfølgelig et sæt lyserød lingeri undertøj på inden under, var hun på vej ud på badeværelset, dog nåede hun ikke længere end lige at åbne døren lidt.

”Arh! Nej undskyld!” Sagde hun højt og smækkede døren efter sig igen. Lily stod ude på gangen og gemte hendes ansigt i hendes håndklæder.

Årh hvor pinligt.. Hun rystede kort på hendes hoved, hængte håndklæderne op på håndtaget og smuttede neden under i sofaen, hvor hun kastede sig ned og puttede sig lidt op i hjørnet.
Lilianna
Lilianna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin lejlighed i midtbyen.

Antal indlæg : 217


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 5 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Zakaroff Tirs 16 Feb 2016 - 14:31

Han kiggede kort op men nåede ikke at vende sig om inden hun smækkede døren efter sig. Det var nok også godt nok. Så han skyndte sig at gøre sit bad færdigt og tog så et håndklæde omkring livet. 
Hans tøj var alligevel inde på soveværelset.

Han gik lidt hurtigt ind i soveværelset efter og fandt sig et par løse sorte bukser som det eneste. Så gik han roligt nedenunder imens han stadig var ved at tørre sit hår. Det var nærmest sødt hvor flov hun blev. Det generede jo ikke ham det mindste at hun kom til at se, han var jo kommet til det samme.

"Lily?.... Hvad undskyldte du for?... Du gjorde jo ikke noget forkert"
Zakaroff
Zakaroff
Proficient (Rank 17)

Bosted : Et beskeden hus ikke så langt fra gågaden

Antal indlæg : 1477


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 5 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Lilianna Tirs 16 Feb 2016 - 14:38

Hun kiggede op på ham og bed sig lidt i underlæben, han gjorde det virkelig svært for hende..

”Jeg.. Kom til at gå ind, jeg troede ikke.. Havde glemt..” Mumlede hun og kiggede lidt ned på hendes hænder som lå, knyttet i hendes skød.

Årh hvor var det pinligt! Utrolig pinligt! Hun kiggede lidt op på ham igen, gjorde sig meget umage, for ikke at kigge på hans utrolig, lækre og godt trænede overkrop.

Hun rystede lidt på hendes hoved og sukkede svagt inden hun kiggede op på ham igen og bed sig mere i underlæben, næsten så der gik hul på den.
Lilianna
Lilianna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin lejlighed i midtbyen.

Antal indlæg : 217


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 5 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Zakaroff Tirs 16 Feb 2016 - 15:10

Hanhængte kort håndklædet på stolen hvorefter han hurtigt snuppede en sort skjorte fra en taske så hun ikke blev alt for genert.
"Du har ikke noget at undskylde for Lily.... Det er den slags der sker.... Jeg kom jo også til at kigge.... "


Så satte han sig i sofaen med et lille stykke mellem dem for at skåne hende lidt. Bagefter prøvede han at komme til at kigge hende i øjnene.
"Jeg håber det hjalp at jeg tog skjorten på. Jeg beklager meget hvis du følte jeg var upassende klædt. Jeg skal lige vænne mig til selskabet men det er dejligt"


Hun var nu sød når hun sad og rødmede på den måde
Zakaroff
Zakaroff
Proficient (Rank 17)

Bosted : Et beskeden hus ikke så langt fra gågaden

Antal indlæg : 1477


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 5 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Lilianna Tirs 16 Feb 2016 - 17:29

Hun smilte lidt og følte sig ret lettet da han tog skjorten på. Da han satte sig ned, tog hun elastikken ud af hendes hår og begyndte at flette det i en tyk fletning.

”Det er okay, jeg er heller ikke helt van til selskab af en mand, som dem.” smilte hun til ham og strakte sig lidt da hun havde fået styr på hendes hår.

Efter hun havde fået noget af hans blod, følte hun en dragende effekt på ham, det var virkelig underligt! Og hun skulle vænne sig meget til det.

”Nå, hvad nu?” Grinte hun lidt og kiggede op på ham for at få lidt øjenkontakt igen.
Lilianna
Lilianna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin lejlighed i midtbyen.

Antal indlæg : 217


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 5 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Zakaroff Tirs 16 Feb 2016 - 17:45

Han smilede roligt til hende og lagde kort hånden på hendes knæ da hun var færdig med hendes fletning hvorefter han sagde:
"En mand som dem?... Sådan tror jeg aldrig jeg er blevet beskrevet før... Jeg vælger at tro på det er en god ting?"


Da det så virkede til at hun gerne ville have øjenkontakt, vendte han sig mod hende så de nemt kunne bevare øjenkontakten imens han smilede lokkende.
"Ja det var et godt spørgsmål... Jeg synes vi skal sørge for du er dejligt afslappet... Der har jo sket en del... Men det kan være du har spørgsmål?... For eksempel hvorfor du føler sådan... Med mindre du ved det?"
Zakaroff
Zakaroff
Proficient (Rank 17)

Bosted : Et beskeden hus ikke så langt fra gågaden

Antal indlæg : 1477


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 5 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Lilianna Tirs 16 Feb 2016 - 17:56

Hun kiggede meget forlegent op på ham igen imens hun bed sig i underlæben og kiggede lidt væk.

”Ja.. Det.. Hvorfor har jeg det sådan her?” Spurgte hun meget forvirret og kiggede op på ham. Hun vendte sig lidt rundt i sofaen, så hun havde ryggen imod en pude og armlænet og hendes fødder, klædt i den bløde sokker var ud for hans hånd.

Hun pillede lidt ved en løs tråd i hendes tørklæde og mærkede hvordan en knude dukkede op i hendes brystkasse. Hun havde lyst til mere af hans blod, meget lyst, men hun holdte sig en del tilbage lige nu, bange for hvad hun kunne finde på.

Det var virkelig underligt dette! Hun plejede ALDRIG at være hverken forlegen eller genert, men dette var helt anderledes med ham lige nu, hun vidste slet ikke hvad hun skulle gøre af sig selv..
Lilianna
Lilianna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin lejlighed i midtbyen.

Antal indlæg : 217


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 5 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Zakaroff Tirs 16 Feb 2016 - 18:38

Han nikkede et par gange inden han begyndte at nusse hendes fødder med en smule tryk så det mindede om en blid fodmassage.
"Det er fordi du har drukket fra mig.... Det forstærker de følelser du har overfor mig allerede.... Og det bliver stærkt vanedannende hvis man drikker for meget... Så jeg vil da tage din reaktion som noget godt...."


Gløden i hendes øjne vidnede om at hun havde lyst til mere, men det var desværre for farligt lige nu. I stedet fik han en anden idé der ville give hende en lignende effekt men dog uden det blev farligt for hende.

"Jeg kan se din trang..... Men drikker du mere nu, vil du blive mere og mere afhængig... Men der er noget der virker lige så godt.... Jeg kunne bide dig...."
Zakaroff
Zakaroff
Proficient (Rank 17)

Bosted : Et beskeden hus ikke så langt fra gågaden

Antal indlæg : 1477


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 5 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Lilianna Tirs 16 Feb 2016 - 18:45

Hun kiggede meget overrasket på ham, da han fortalte omkring effekten af blodet. Hun bed sig lidt i underlæben igen og kiggede ned imens hun overvejede hans næsten tilbud. Bide hende? Det havde hun aldrig prøvet, ikke siden hun blev forvandlet.

”Øhm.. Det må du godt.” Sagde hun imens hun langsomt kiggede op på han med hendes grønne øjne.

Hvad kunne der ske ved det? Måske gik hendes trang til blod væk igen. Men.. Ville han ikke få samme effekt som hun havde? Eller, han var jo ældre, så derfor ville det nok ikke påvirke ham nær så meget. Hun følte sig allerede utrolig tryg ved ham, så hvorfor ikke.
Lilianna
Lilianna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin lejlighed i midtbyen.

Antal indlæg : 217


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 5 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum