Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Please help me - Zakaroff - Page 8 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Please help me - Zakaroff - Page 8 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Please help me - Zakaroff - Page 8 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Please help me - Zakaroff - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Please help me - Zakaroff - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Please help me - Zakaroff - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Please help me - Zakaroff - Page 8 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Please help me - Zakaroff - Page 8 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Please help me - Zakaroff - Page 8 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Please help me - Zakaroff - Page 8 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Please help me - Zakaroff

2 deltagere

Side 8 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

Please help me - Zakaroff - Page 8 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Zakaroff Fre 19 Feb 2016 - 10:25

Han grinede stille og gav hende et par druer inden han duppede sine skuldre for det blod der stadig dækkede dem.
"Jeg vil gøre hvad jeg kan..... Og den slags virker ikke specielt godt hvis bæstet tager over.... Men skal nok kontrollere dig efter bedste evne.... Det virkede du også til at være glad for...."


Så blinkede han til hende og nussede hende forsigtigt på ryggen og satte sig godt til rette med hende på skødet. Hurtigt snuppede han et par ampuller og druer inden han strøg hende langs kæben
Zakaroff
Zakaroff
Proficient (Rank 17)

Bosted : Et beskeden hus ikke så langt fra gågaden

Antal indlæg : 1477


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 8 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Lilianna Fre 19 Feb 2016 - 10:30

Hun kiggede op på ham imens hun sad med fronten til ham og et ben på hver side af hans skød. Lily smilte lidt og lod hendes hænder hvile på hans mave imens hun overvejede hvad hun skulle sige til hans nuværende humør. Han var ret sexet på en måde, det kunne hun ikke benægte.

”Jeg er sulten..” Mumlede hun lidt og åbnede hendes mund igen, som tidligere og kiggede direkte på ham. Hun havde ikke lyst til at se mere af den gyser film, som var ved at blive færdig på skærmen bagved hende. Lily fokuserede kun på Zakaroff lige nu, mest fordi hun havde lidt dårlig Samvittighed.
Lilianna
Lilianna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin lejlighed i midtbyen.

Antal indlæg : 217


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 8 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Zakaroff Fre 19 Feb 2016 - 11:05

Så nussede han hende på lænden og smilede dragende.
"Så må vi hellere finde noget ikke sandt?....."
Lidt pludseligt lagde han hænderne på hendes bagdel og rejste sig så hun stadig havde benene rundt om ham.
Drilsk blinkede han til hende og gik ud i køkkenet hvor han stoppede ved et bord så hun kunne sidde der med benene rundt om ham.

"Hvad kunne du tænke dig at spise?..... Der er jo.... Lidt af hvert....."
Selvom han snakkede normalt, så havde hans øjne stadig den stærkt intense dyriske glød
Zakaroff
Zakaroff
Proficient (Rank 17)

Bosted : Et beskeden hus ikke så langt fra gågaden

Antal indlæg : 1477


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 8 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Lilianna Fre 19 Feb 2016 - 12:08

Hun skreg overrasket op, da han løftede hende og Lily holdte hendes arme stramt omkring hans nakke, for ikke at falde ned. Hun så ikke videre glad ud, dog mærkede hun hvordan genertheden spredte sig i hendes slanke krop.

Da han bar hende ud i køkkenet og satte hende ned på bordet, lod hun blot hendes ben vikle sig lidt ind i hans, imens hun lyttede. Hun vidste slet ikke hvad hun havde lyst til og sad blot og overvejede det imens hun holdte nogle af hendes fingre op foran hendes mund.

Hans dyriske glød i øjnene fik hende virkelig til at blive nervøs og automatisk dragende det hende også tættere på ham.

”Jeg.. Det.. Ved jeg ikke..” Mumlede hun lavt og kiggede væk.
Lilianna
Lilianna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin lejlighed i midtbyen.

Antal indlæg : 217


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 8 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Zakaroff Fre 19 Feb 2016 - 12:31

Roligt nussede han hendes ben og smilede i takt med at hans blik blev lidt mere roligt hvorefter han gik hen til køleskabet og fandt et par saftige røde bøffer og lidt ekstra at komme på. 
Bagefter tændte han for kogebpladen og gik hen til hende uden at fjerne sit blik fra hende på noget som helst tidspunkt.

"Vi kan prøve sådan en..... Hvordan kunne du tænke dig den skulle steges?..... Gennemstegt?.... Eller rød og saftig?....."


Så gik han endnu en gang hen og nussede hendes ben imens han ventede på hendes svar. Dog kiggede han også på den ødelagte trøje der blotlagde hende lidt
Zakaroff
Zakaroff
Proficient (Rank 17)

Bosted : Et beskeden hus ikke så langt fra gågaden

Antal indlæg : 1477


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 8 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Lilianna Fre 19 Feb 2016 - 12:34

Hendes sweater var flået rimelig meget op, så toppen af hendes fine hvide blonde bh kunne ses, dog gjorde hun ikke så meget ved det, da hun knap nok bemærkede det.

”Hmm.. Rød og saftig!” Smilte hun og svingede hendes ben lidt frem og tilbage. Dette var hyggeligt, meget hyggeligt endda, når Zakaroff passede sådan på hende som han gjorde og forkælede hende. Hun var slet ikke van til at blive forkælet så meget.
Lilianna
Lilianna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin lejlighed i midtbyen.

Antal indlæg : 217


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 8 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Zakaroff Fre 19 Feb 2016 - 13:07

"Så laver jeg den rød og saftig..... Som du ønsker Madame...."
Det var klart at han sagde det på den måde for at drille hende lidt men på en god måde.
Kødet blev lagt på og den liflige duft begyndte at sprede sig i køkkenet. Selvom det var længe siden han havde lavet mad så vidste han udemærket hvad han lavede. Madlavning kunne efter hans overbevisning bruges til rigtig mange ting.

Han kunne ikke helt lade være med at drille lidt mere, men det var primært for at hun kunne få det bedre og være rigtig glad igen.
Så han vendte sig om md hende med et stille smil og sagde: "Forresten.... Hvid klæder dig rigtig godt...."
Zakaroff
Zakaroff
Proficient (Rank 17)

Bosted : Et beskeden hus ikke så langt fra gågaden

Antal indlæg : 1477


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 8 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Lilianna Fre 19 Feb 2016 - 13:15

Lily kiggede på kødet og hørte hans sætning. Hun kiggede forvirret op på ham, så ned af hende selv og skreg op, utrolig genert.

”D-d-d-det m-m-må du un-undskylde!! Jeg skifter med det samme!” Hun hoppede elegant ned fra bordet og stormede op af trapper, til første sal for at finde hendes taske på hans værelse. Hun trak hurtigt den ødelagte trøje af, for at finde en ny t-shirt, som hang fint omkring hendes krop og vidste meget af hendes skuldre og hals. Derefter tog hun tørklædet på igen og smuttede neden under igen.
Lilianna
Lilianna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin lejlighed i midtbyen.

Antal indlæg : 217


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 8 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Zakaroff Fre 19 Feb 2016 - 13:52

Han grinede lidt men lod hende løbe ovenpå som hun ville for at skifte. 
Imens passede han maden så det var klar til hende når hun kom ned igen. Selvom det ikke havde generet ham, så skulle hun jo ikke blive flov over det, hun skulle selv være glad for det hvis det var.

Da hun så kom nedenunder igen, var bøfferne næsten klar og han anrettede dem inden han smilede til hende og blinkede:
"Det var ikke meningen jeg ville gøre dig forlegen.... Jeg kunne jo lide hvad jeg så.... Lige som der er heller ikke noget i vejen med at du kan lide hvad du ser... Hvis du kan lide det....:"
Zakaroff
Zakaroff
Proficient (Rank 17)

Bosted : Et beskeden hus ikke så langt fra gågaden

Antal indlæg : 1477


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 8 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Lilianna Fre 19 Feb 2016 - 14:09

Hun stod lidt i døren og vidste ikke helt hvad hun skulle sige lige nu. Hun nød at kigge på hans smukke krop og hans kontakt, var som et glas kold vand på en hed sommerdag. Lily sukkede svagt og gik ind i køkkenet igen i den nye og meget løse top, hun hoppede elegant op på bordet igen, der hvor hun havde sat før og kiggede over på ham med et blidt blik, imens hun holdte øje med ham.
Lilianna
Lilianna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin lejlighed i midtbyen.

Antal indlæg : 217


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 8 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Zakaroff Fre 19 Feb 2016 - 16:12

Da hun så satte sig op på bordet igen, gik han hen til hende og hvilede hænderne på hendes knæ og kiggede på hende med et meget intenst blik, dog ikke så dyrisk at det ville skræmme hende.

"Du behøver ikke være flov.... Jeg kan godt lide du kigger... Men du bliver nødt til at finde dig i at jeg kigger tilbage så... Og den top klæder dig...."


Så satte han tallerkenerne på bordet med de lækre saftige bøffer på. Efter bestikket var lagt på, smilede han og sagde:
"Vil du have noget til?...."
Zakaroff
Zakaroff
Proficient (Rank 17)

Bosted : Et beskeden hus ikke så langt fra gågaden

Antal indlæg : 1477


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 8 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Lilianna Fre 19 Feb 2016 - 16:22

Lily kiggede op på ham med et stort smil da han kom over og lænede sig op af hendes knæ. Hun kiggede lidt genert ned og nikkede.

”Jeg er nok bare ikke van til.. At folk er så åbne og specielt ikke en flot fyr, som dig Zakaroff.” Grinte hun lidt og trak noget af hendes lange hår om bag hendes ører. Hendes fletning var blevet ret løs i mellem tiden, specielt efter den lidt hede slåskamp i sofaen.

Hun kiggede ned på maden og grinte lidt.

”Nej, dette er helt fint, smilte hun til ham.
Lilianna
Lilianna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin lejlighed i midtbyen.

Antal indlæg : 217


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 8 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Zakaroff Fre 19 Feb 2016 - 16:28

Da hun så satte sig for at spise, stillede han sig bag hende og masserede ganske let hendes skuldre imens han sagde:
"Det er jeg heller ikke normalt.... Men der er åbenbart noget over dig.... Jeg er da glad for du finder  mig så attraktiv... Ligeledes finder jeg dig.... Ufattelig smuk og tiltalende.... Også når du rødmer...."


Så satte han sig over på sin egen plads og tog den første bid af den dejligt saftige bøf. Det var lige i den mængde han kunne klare uden hans mave blev træls
Zakaroff
Zakaroff
Proficient (Rank 17)

Bosted : Et beskeden hus ikke så langt fra gågaden

Antal indlæg : 1477


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 8 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Lilianna Fre 19 Feb 2016 - 16:32

Hun smilte til ham og nød hvordan han virkelig forkælede hende lige nu. Lily kiggede op på ham med hendes grønne øjne og begyndte at spise lidt. Hun kiggede dog lidt trist på bøffen. Den smagte dejligt, men hendes mave var slet ikke glad for det, så hun spiste ikke engang halvdelen før hun blev lidt bleg og holdte sig lidt for munden.

”Den smager dejligt.. men..” Mumlede hun lidt forlegen og mærkede hvordan en del smerte gik igennem hendes mave. Hun kunne ikke spise meget mad, med mindre der var ret meget blod med, så lige nu tog hendes krop ikke ret godt imod det.
Lilianna
Lilianna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin lejlighed i midtbyen.

Antal indlæg : 217


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 8 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Zakaroff Fre 19 Feb 2016 - 16:38

Det at spise i små mængder var noget nemmere for Zakaroff da han jo for længst havde accepteret sin sande natur på en helt anden måde end hende så han fik ikke rigtig nogen smerter af at spise.

da hun så begyndte at klage over bøffen var hård ved hendes mave, fik han en ide.
"Lad os se om ikke jeg kan...."
Så skar han en masse små fordybninger i hendes bøf inden han snittede i sin egen hånd og lod en god portion af sit blod løbe ud over bøffen.
Stille lukkede han hånden igen og hviskede:
"Velbekomme...."
Zakaroff
Zakaroff
Proficient (Rank 17)

Bosted : Et beskeden hus ikke så langt fra gågaden

Antal indlæg : 1477


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 8 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Lilianna Fre 19 Feb 2016 - 16:59

Hun kiggede op på ham da han kom over og gjorde hendes bøf endnu bedre med hans blod. Hendes øjne blev tydeligt røde og det blev meget hurtigt tydeligt på hende at hun kæmpede imod bæstet igen.

Dog tog hun gaflen og kniven i hendes hænder igen. Hendes hænder rystede helt og hun spiste, pænt, mere af bøffen og nød hver en bid endnu mere.

”Mmmmh..” stønnede hun svagt og lukkede hendes øjne da hun tyggede på første bid.
Lilianna
Lilianna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin lejlighed i midtbyen.

Antal indlæg : 217


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 8 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Zakaroff Fre 19 Feb 2016 - 17:44

Han smilede som han så hvordan hun nu kunne nyde sin bøf rigtig meget. Måske var det rent faktisk måden hvorpå hun kunne lære at styre sit bæst? Normal mad med blod på. Det var i hvertfald noget han ville tænke mere over.

Så spiste han selv lidt mere imens han betragtede hende nyde sin mad.
"Ved du hvad Lily?.... Det klæder dig rigtig meget at rødme...."
Zakaroff
Zakaroff
Proficient (Rank 17)

Bosted : Et beskeden hus ikke så langt fra gågaden

Antal indlæg : 1477


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 8 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Lilianna Fre 19 Feb 2016 - 18:36

Hun var lige ved at kløjs i hendes blodige bøf, da hun hørte hans ord og kiggede langsomt op på ham imens hun slikkede sig lidt omkring hendes læber.

”Uhm.. Tak..” Hviskede hun lidt forlegen og spiste den sidste bid, før hun rettede sig lidt mere op og duppede hendes læber lidt med en serviet. Han var virkelig ved at have en dårlig påvirkning på hende. Hun var slet ikke van til dette! Han var så kærlig og opmærksom på hende og hun nød det!
Lilianna
Lilianna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin lejlighed i midtbyen.

Antal indlæg : 217


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 8 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Zakaroff Fre 19 Feb 2016 - 19:43

Selv spiste han sin bøf færdig og tørrede sig om munden ærbødigt på en måde man nærmest kun så hos adelige. Servietten blev lagt ganske fint ved siden inden han så intenst på hende igen. Han kunne ikke lade være med at fundere hvad hun tænkte sådan på.

Han strøg sig ganske let hen over læben og så meget tænkende ud imens han skænkede noget at drikke op til dem.
"Nu prøver jeg lige noget.... Hvordan kan det være du har det sådan omkring mig?.... Det er selvfølgelig dejligt..."
Zakaroff
Zakaroff
Proficient (Rank 17)

Bosted : Et beskeden hus ikke så langt fra gågaden

Antal indlæg : 1477


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 8 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Lilianna Fre 19 Feb 2016 - 20:26

Hun kiggede lidt forlegen op på ham imens hun flåede elastikken ud af hendes hår og løsnede hendes hår lidt så det lå i bløde bølger ned af hendes ryg.

”Øhm.. Det ved jeg ikke..” Hviskede hun lidt imens hun lod hendes fingre glide igennem hendes hår og duften af roser spredte sig køkkenet.

Lily rejste sig op, tog deres tallerkener og bestik, derefter gik hun over til vasken og begyndte at vaske lidt op. Hendes løse bukser hang lavt omkring hendes hofter og hendes T-shirt var lidt kort, så hendes fine mave og lidt ryg kunne ses når hun stod op.
Lilianna
Lilianna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin lejlighed i midtbyen.

Antal indlæg : 217


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 8 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Zakaroff Fre 19 Feb 2016 - 21:03

Han rejste sig langsomt og gik hen bag ved hende og lagde hænderne på bordet så hun var mellem håndvasken og ham.
Hans stemme var rolig og alligevel forførende. Hun gjorde noget ved ham og han ville finde ud af hvad det var.

"Jeg kan mærke dine følelser.... Dit blod pumper stadig rundt.... Såvel som mit blod i dig... Jeg.... Har aldrig prøvet noget lignende...."


Han stod så tæt på hende at hun skulle kun lige bevæge sig og så ville hun læne sig op af ham
Zakaroff
Zakaroff
Proficient (Rank 17)

Bosted : Et beskeden hus ikke så langt fra gågaden

Antal indlæg : 1477


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 8 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Lilianna Fre 19 Feb 2016 - 21:07

Lily hev efter vejret imens hun stod med en kniv i hånden som hun var ved at vaske, hun mærkede hans ånde imod hendes nakke og følelsen af hans nærhed var ved at drive hende til vanvid. Hun sank stille, og gav roligt slip på bestikket, lukkede vandet og vendte sig op til ham, så hun lænede op af køkkenbordet med hendes bagdel imod den og hendes front til ham.

”J-jeg ved det ikke.. Det er sket, efter jeg.. Drak dit blod..” Hviskede hun og vred hendes hænder foran sig.

”Jeg.. tror.. at.. Ugh.. Jeg lyster dig.. Men.. Jeg har al-..” Hendes stemme knækkede kort imens hun hev mere efter vejret.

”Jeg.. Har aldrig prøvet.. Or-ordenligt.. Det.. Før..” Mumlede hun lavt imens hun kiggede væk, utrolig forlegen.
Lilianna
Lilianna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin lejlighed i midtbyen.

Antal indlæg : 217


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 8 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Zakaroff Fre 19 Feb 2016 - 21:24

Han sørgede for at trække sig en lille smule så hun nemmere kunne komme til at vende sig rundt inden han sagde:
"Det er den forbindelse det kan give... Ens følelser hinanden imellem bliver forstærket.... Specielt når man har drukket så meget...."


Først lyttede han til hendes ord og kunne mærke hendes usikkerhed stige. Da hun så kiggede væk helt forlegen, lagde han hænderne på hendes kinder og drejede så han kunne se hende i øjnene.

"Det skal nok gå.... Jeg har kun et krav.... Giv efter for dine følelser og behov... Hvad der bliver holdt tilbage vil bryde ud... Jeg har det lige som du... Blot at se dig...."
Zakaroff
Zakaroff
Proficient (Rank 17)

Bosted : Et beskeden hus ikke så langt fra gågaden

Antal indlæg : 1477


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 8 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Lilianna Fre 19 Feb 2016 - 21:36

Lily hev efter vejret imens hun hørte hans ord og kiggede lidt overrasket op på ham imens. Hun bed sig lidt i underlæben imens hun overvejede hvad hun skulle gøre.

”Hvis jeg gør.. Så vil bæstet bryde ud.. Men.. Jeg ved ikke..” Hviskede hun og lagde hendes arme omkring hende selv.

Hun var bange for at bæstet ville sårer ham eller ødelægge noget..
Lilianna
Lilianna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin lejlighed i midtbyen.

Antal indlæg : 217


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 8 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Zakaroff Fre 19 Feb 2016 - 21:58

Han så hende dybt i øjnene imens han nussede hende ned af armene. Det var egentlig ikke så svært at forstå hun havde det sådan.
Alt det her kunne sagtens være meget overvældende, han kunne så udemærket huske det fra sig selv. Og han havde også nogle andre forudsætninger der gjorde det nemmere for ham. Men den viden gjorde også at han kunne berolige hende.

"Nej det vil ikke... Du har taget næring til dig så sult gør intet.... Og hvis ikke du havde det under kontrol, ville du stadig være i gang med at kradse mig og prøve at slå mig ihjel... Det var dig der bragte dit indre under kontrol.... Ikke mig...."
Zakaroff
Zakaroff
Proficient (Rank 17)

Bosted : Et beskeden hus ikke så langt fra gågaden

Antal indlæg : 1477


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 8 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 8 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum