Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Please help me - Zakaroff - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Please help me - Zakaroff - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Please help me - Zakaroff - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Please help me - Zakaroff - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Please help me - Zakaroff - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Please help me - Zakaroff - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Please help me - Zakaroff - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Please help me - Zakaroff - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Please help me - Zakaroff - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Please help me - Zakaroff - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Please help me - Zakaroff

2 deltagere

Side 3 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

Please help me - Zakaroff - Page 3 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Lilianna Søn 14 Feb 2016 - 17:20

Lily nikkede imens hun lyttede til hans historie, hun kiggede op på ham og kunne på en måde godt forstå ham lidt, at han gerne ville holde sig væk. Det lød som et uhyggeligt sted. Et sted hun nok ikke ville tage hen. Lily passede sikkert heller ikke ind i det samfund.

”Lyder meget anderledes end England, hvor jeg kommer fra.”
Sagde hun lavt og kiggede ned på hendes tær imens hun undersøgte om de havde taget meget skade, ikke noget som ville plage hende, nu hvor hun havde fået noget blod.
Lilianna
Lilianna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin lejlighed i midtbyen.

Antal indlæg : 217


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 3 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Zakaroff Søn 14 Feb 2016 - 17:36

Han grinede let af hendes ord og lagde hendes ben hen over hans imens han sagde: 
"Det er også meget anderledes end England. Selvom jeg ikke har været der siden 2. Verdenskrig.... Nu skal jeg...."

Ganske blidt, gik han i gang med at massere hendes fødder med nærmest intet tryk imens han smilede varmt. "Der er ikke mere end rimeligt når nu det er mig der har trådt på dine fødder... Vil du ikke fortælle mig lidt om hvor du kommer fra? Jeg vil altid gerne høre og lære..."
Zakaroff
Zakaroff
Proficient (Rank 17)

Bosted : Et beskeden hus ikke så langt fra gågaden

Antal indlæg : 1477


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 3 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Lilianna Søn 14 Feb 2016 - 17:52

Lily grinte lidt da han greb hendes ben, hun lagde sig lidt tilrette og kiggede på hendes hænder imens hun nød fornemmelsen af hans massage.

”Jeg er født og opvokset i en lille by lidt uden for London. Jeg var datter af en meget rigmand, med høj status. Det var omkring. 1750 mener jeg.. Jeg blev ofte vidst frem til mænd, men de mente alle at jeg var utrolig grim, fordi jeg ikke havde store nok hofter.” Grinte hun lidt.

”Dog var der en kvinde, hun lagde meget mærke til mig. Vidste hvad hun skulle sige og gav mig opmærksomhed som ingen anden gjorde. Hun var min veninde i lang tid, men vores forhold ændrede sig meget, lige pludselig efter en fest. Dengang var det jo et kæmpe tabu med homoseksualitet. Så vi skulle gemme det meget.. Hun tog mig ind i en verden jeg slet kendte til.. Og det var hende som forvandlede mig og efterlod mig samme nat, for at jeg så kunne vågne op, helt anderledes og alene..” Smilte hun lidt og kiggede derefter op på ham.
Lilianna
Lilianna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin lejlighed i midtbyen.

Antal indlæg : 217


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 3 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Zakaroff Søn 14 Feb 2016 - 17:57

Han sørgede for at tage sig god tid med massagen så hun rigtig kunne komme til at slappe af i fødderne og nyde roen.
Ganske vist havde han læst medicin for at gøre sin tortur mere effektiv men nu kunne den så komme til gode ved noget positivt også.

Det var tydeligt hvordan han lyttede meget intenst til hvad hun sagde og tog det til efterretning.
"Ja det kan ikke have været nemt... Specielt ikke når det nu var en man nærede så stærke følelser der så endte med at gå.... Men din skønhed og værdighed er da velbevaret..."
Zakaroff
Zakaroff
Proficient (Rank 17)

Bosted : Et beskeden hus ikke så langt fra gågaden

Antal indlæg : 1477


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 3 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Lilianna Søn 14 Feb 2016 - 18:02

Hun smilede blidt og kiggede op på ham.

”Tak skal De have Zakaroff.” smilte hun og strakte sig lidt imens hun tydeligt slappede meget af, på grund af hans behandling nede på hendes fødder. Hun kiggede roligt op på ham og gabte lidt.

”Hmm.. Selvom det er så tidligt, så er jeg allerede træt.” Grinte hun svagt imens hun lukkede hendes øjne lidt.

Hun savnede det gamle England, men på en måde var hun også meget glad for at være væk derfra, hun kunne bedre lide at være i denne by, selvom hun kom her for en simpel grund. Hun havde fundet hendes skaber og ville komme i kontakt med hende på et tidspunkt, koste, hvad det koste vil.
Lilianna
Lilianna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin lejlighed i midtbyen.

Antal indlæg : 217


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 3 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Zakaroff Søn 14 Feb 2016 - 18:12

"Alt forladt.... Det her er en side af mig, folk meget sjældent ser... Så du må enten have en effekt på mig eller være heldig..."


Så blinkede han stille inden han stoppede massagen og bare nussede stille så musklerne faldt bedre til ro.
"Det kan være de hellere vil hvile dem så? Der er ikke specielt lang tid til solopgang og de har jo unægteligt været lidt igennem. Og som lovet skal jeg nok passe på dem"
Så havde hun i hvertfald muligheden. Det var jo ikke hver nat man blev forsøgt voldtaget af dæmoner.
Selvom han havde gjort kort proces med dem
Zakaroff
Zakaroff
Proficient (Rank 17)

Bosted : Et beskeden hus ikke så langt fra gågaden

Antal indlæg : 1477


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 3 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Lilianna Søn 14 Feb 2016 - 21:53

Lily nikkede lidt, hun greb tæppet og vendte sig lidt rundt, så hendes hoved hvilede på hans lår. Hun vidste ikke helt hvorfor, men hun var så træt at hun endelig slet ikke tænkte lige nu.

Lilianna gabte lidt, trak tæppet hen over hendes krop og krøb helt sammen imens hun lagde sig tilrette med hendes hoved på hans lår.

Der gik ikke ret lang tid før hendes vejrtrækning blev meget lav, så man næsten ikke ville kunne høre det og hele hendes krop slappede helt af.
Lilianna
Lilianna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin lejlighed i midtbyen.

Antal indlæg : 217


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 3 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Zakaroff Søn 14 Feb 2016 - 22:06

Først blev han en anelse forvirret da hun drejede rundt og lagde sig på hans lår, men det måtte jo være fordi hun følte sig tryg. Så da hun virkede til at sove, sørgede han for at tæppet lå ordentligt på hende så hun kunne føle sig allermest sikker.

Så rakte han lidt og fik fat i en kopi af Edgar Allan Poe's samlede værker og gav sig til at læse imens han nynnede stille og roligt. Uden på nogen måde at tænke over det, nynnede han en godnatsang fra sit hjemland. Noget han ikke havde gjort i alt for mange år.
Ganske som lovet blev han siddende lige til hun vågnede igen. Der var alligevel masser af læse
Zakaroff
Zakaroff
Proficient (Rank 17)

Bosted : Et beskeden hus ikke så langt fra gågaden

Antal indlæg : 1477


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 3 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Lilianna Søn 14 Feb 2016 - 22:11

Lily som længe og vågnede først op da solen var gået ned igen, hun vendte sig lidt rundt og lå på ryggen imens hun langsomt vågnede op. Hun strakte sig lidt og endte med at trille helt rundt så hendes ansigt blev begravet i hans mave imens hun vågnede langsomt op.

Hendes hår var til gengæld rodet meget rundt, ikke at det grimt ud til hende, men krøllerne var blevet meget vildere og hun havde tydeligt sovet meget godt.

”Mmmh..” Mumlede hun svagt og åbnede hendes øjne lidt, imens hun prøvede at huske hvor hun var.
Lilianna
Lilianna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin lejlighed i midtbyen.

Antal indlæg : 217


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 3 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Zakaroff Søn 14 Feb 2016 - 22:26

Han kiggede ganske vist da hun begyndte at vågne hvorefter han lagde bogen fra sig på det lille bord. Dog kunne han ikke lade være med at grine da hun strakt sig og trykkede sit hoved ind mod hans mave.
Hun så nu sød ud som hun lå der. Nærmest helt uskyldig....

Godmorgen Lily?.... Du er hhos Zakaroff.... Har du sovet godt?..."
Han syntes hun virkede til at mangle viden om hvor hun var lige nu. Så måske et par forsigtige ord kunne hjælpe hende så hun ikke fik et chok
Zakaroff
Zakaroff
Proficient (Rank 17)

Bosted : Et beskeden hus ikke så langt fra gågaden

Antal indlæg : 1477


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 3 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Lilianna Søn 14 Feb 2016 - 22:28

Lily kiggede op på ham, da han talte og huskede pludselig hvor hun var. Et svagt og nervøst grin kom fra hende og hun satte sig lidt op, rettede sig og sad ved siden af ham med tæppet omkring hendes ben.

”Årh.. Undskyld.. Har jeg lagt der hele tiden?” Hviskede hun forlegen imens hun rettede på hendes lidt vilde hår. Det var tydeligt at hun ikke kunne huske hvor hun havde lagt sig til at sove.

Hun kiggede genert ned imens hun endelig fik lidt styr på det lange og vilde hår.
Lilianna
Lilianna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin lejlighed i midtbyen.

Antal indlæg : 217


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 3 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Zakaroff Søn 14 Feb 2016 - 22:34

Han grinte lidt og klappede kort på hendes fod inden han svarede venligt, ja nærmest varmt:
"Det har du ja.... Du skal ikke undskylde... Jeg valgte jo selv at blive siddende ikke sandt? Og ganske som lovet, ville jeg jo blive og passe på dig... Og jeg holder jo hvad jeg lover. Og så virkede du til at sove så fredfyldt... Og oven på den aften, skulle du da have lov til det...."


Så skyndte han sig ud på badeværelset og kom så tilbage med den taske der virkede til at være hendes 'toilettaske så hun kunne bruge en hårbørste hvis hun ville det.
Zakaroff
Zakaroff
Proficient (Rank 17)

Bosted : Et beskeden hus ikke så langt fra gågaden

Antal indlæg : 1477


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 3 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Lilianna Søn 14 Feb 2016 - 22:45

Hun smilte til ham, han var virkelig rar. Da han kom tilbage med hendes lille taske, tog hun en stor børste.

”Tak Zakaroff.” Smilte hun og begyndte at tæmme hendes store manke af hår. Det skulle have en god omgang lige nu.'
”Hvad har du så lavet i mellem tiden. Du har jo åbenbart ikke kunne flytte dig.” Spurgte hun lidt imens hun arbejdede videre med hendes hår.


Lilianna
Lilianna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin lejlighed i midtbyen.

Antal indlæg : 217


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 3 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Zakaroff Søn 14 Feb 2016 - 22:51

Han nikkede stille og smilede til hende da hun begyndte at børste sit hår.
"Det var skam så lidt Lily..."
Så gik han hurtigt i køkkenet og kom tilbage med en flaske blod og hældte op til hende imens han kort forklarede:
"Jeg er godt klar over at når man ikke er vant til det så er blod ikke det rareste at kigge på.... Men det er langt nemmere at holde sin sult i ro når man får lidt når man lige er vgnet...."


Da hun spurgte hvad han havde lavet, rakte han hende bogen så hun kunne se den.
Jeg købte den bog et lille år efter han døde... En rigtig god forfatter.... Som du nok kan regne ud brugte jeg en del tid på at læse. Og sikre mig tæppet lå ordentligt"
Zakaroff
Zakaroff
Proficient (Rank 17)

Bosted : Et beskeden hus ikke så langt fra gågaden

Antal indlæg : 1477


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 3 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Lilianna Søn 14 Feb 2016 - 23:01

Lily så ikke glad ud for glasset han kom tilbage med og hun skubbede den lidt længere ind på bordet med hendes fod imens hun tog bogen og lod børsten hvile i hendes skød. Hun kiggede lidt på den og smilte.

”Jeg elsker selv at læse.. Det er virkelig dejlig. Dog kender jeg ikke denne her.” Smilte hun og ignorerede totalt blodet.

Det skulle hun virkelig vænne sig til. Hun sank lidt og kiggede lidt over på glasset imens hun gav ham bogen tilbage. Hendes øjne lyste lidt op i det røde og sultne skær imens hun krøb helt tilbage i sofaen.

”Jeg kunne godt vende mig til at der er en som passer på mig..” Grinte hun lidt imens hun kiggede ned på hendes børste.

Lilianna
Lilianna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin lejlighed i midtbyen.

Antal indlæg : 217


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 3 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Zakaroff Søn 14 Feb 2016 - 23:10

Da hun gjorde tegn til at hun helst ikke ville i nærheden af glasset, skubbede han det længere væk fra hende på bordet for at skåne hende lidt. 
"Jeg kan godt forstå det ikke er nemt.... Men jeg lovede jo at lære dig om de her ting... Så et godt råd vil være at spise når du vågner... Det giver bedre kontrol. Ah ja det er ne glimrende bog.. Du må skam gerne låne den. Bare vær forberedt på at historierne der i ikke ligefrem er muntre...."


Lidt for sjov, pegede han på hendes hånd og børsten og så tilbage på hans eget lange hår. Det kunne godt bruge at blive redt. Så grinede han lidt af hende ord og så kort tænkende ud.
"Du kan jo altid hyre mig ikke sandt?"
Zakaroff
Zakaroff
Proficient (Rank 17)

Bosted : Et beskeden hus ikke så langt fra gågaden

Antal indlæg : 1477


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 3 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Lilianna Søn 14 Feb 2016 - 23:19

Hun grinte blidt og kiggede op på ham med hendes blide øjne.

”Tror jeg desværre at jeg ikke har råd til.. Jeg bor kun i en billig lejlighed.. Har nogle få timer på teatret, hvor jeg underviser lidt, så det giver ikke mange penge.” Sagde hun lidt imens hun lagde bogen fra sig på bordet.

”Jeg er skam også glad for dine råd, det er jeg..” Sagde hun og kiggede op på ham med øjne som tydeligt vidste at hun mente det.

Lily trak alt hendes hår om og over den ene skulder, der var nogle store knuder i det som sad ved nakken og det gjorde altid ondt at redde ud, så hun kæmpede lidt med det imens hun slappede af i sofaen.
Lilianna
Lilianna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin lejlighed i midtbyen.

Antal indlæg : 217


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 3 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Zakaroff Søn 14 Feb 2016 - 23:31

Igen grinede han lidt og strøg sit eget hår om bag nakken.
"Jamen kære Lily.... Jeg har aldrig taget penge som betaling..... Og bare rolig heller ikke seksuelle ydelser... Hvis jeg nu giver dig en uge ganske uden nogen form for beregning.... Så er det nemmere for dig a se om min beskyttelse kan betale sig..."


Da han så hvordan hun kæmpede med sit hår, løftede han den ene hånd og hentede endnu en ting ude på badeværelset. Det var en lille sølvfarvet flask med sprayhoved på. Så rakte han hende flasken og sagde: "Når man har vret på de opgaver jeg har så kan langt hår være lidt et problem. Men det her virker.... Må jeg?...."
Ganske blidt tog han ved lidt af hendes hår og sprayede lidt på og så var den del meget nemmere at rede ud.
"Jeg ved det godt.... En lidt fjollet ting men den virker"
Zakaroff
Zakaroff
Proficient (Rank 17)

Bosted : Et beskeden hus ikke så langt fra gågaden

Antal indlæg : 1477


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 3 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Lilianna Søn 14 Feb 2016 - 23:36

Hun kiggede nysgerrigt efter ham og da han kom tilbage med flasken, lod hun Zakakroff spray det på. Hun smilte og redte det meget nemmere ud nu.

”Årh! tak!” Grinte hun og fik endelig styr på hendes hår, som nu hang i de bløde krøller rundt omkring hendes slanke krop.

”Hmm.. En uge med beskyttelse? Det kunne være dejligt. Så kan jeg nok falde mere til ro efter det.” Smilte hun blidt og lænede sig frem imod ham.

Lily krammede ham blidt og helt tæt ind til sig.

”Tak Zakaroff, for alt.” hviskede hun blidt.
Lilianna
Lilianna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin lejlighed i midtbyen.

Antal indlæg : 217


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 3 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Zakaroff Søn 14 Feb 2016 - 23:43

Han grinede lidt mere da hun blev så begejstret for det hårmiddel, men kunne så udemærket forstå hende.
"Det er simpelthen fantastisk hvis man har været på arbejde i længere tid og håret driller..."


"Nemlig. Så får du en uge med mig som din personlige bodyguard. Så kan vi jo altid se på det bagefter om du synes jeg er det værd ikke sandt?" 
De sidste af hans ord var tydeligt ment til at være drilske men stadig så mente han dem.

Da hun så lænede sig ind og krammede ham, blev han noget forvirret igen, men det føltes egentlig dejligt så han valgte at køre med på den og krammede tilbage så godt han nu kunne.
"Det var skam så lidt.... Men for hvad Lily?"
Zakaroff
Zakaroff
Proficient (Rank 17)

Bosted : Et beskeden hus ikke så langt fra gågaden

Antal indlæg : 1477


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 3 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Lilianna Søn 14 Feb 2016 - 23:46

Hun trak sig væk og satte sig ned igen imens hun kiggede op på ham.

”Jamen.. Først redder du mig, så hjælper du med mine sår, giver mig blod, lad mig sove her og endda passer på mig imens jeg sover og nu vil du beskytte mig i en uge.” Grinte hun lidt.

”Jeg ved ikke hvordan jeg skal takke dig ordenligt. Er der noget du gerne vil have som jeg kan give?”
spurgte hun og kiggede op på ham.

Hun lænede sig dog frem og lagde børsten på bordet, inden hun satte sig tilbage og kiggede på ham med meget interesseret øjne. Hun ville meget gerne give noget tilbage.
Lilianna
Lilianna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin lejlighed i midtbyen.

Antal indlæg : 217


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 3 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Zakaroff Søn 14 Feb 2016 - 23:54

Da hun satte sig på plads, smilede han til hende og lyttede til hvad hun sagde. Måske virkede det ikke som vildt meget for ham fordi han gjorde jo bare som han syntes hun fortjente. 
Og så var han selvfølgelig gentleman på den gammeldags måde, så man kunne ikke bare lade en dame i nød, være.

"Tja.... For mig virker det bare som det rigtige at gøre så det gør jeg selvfølgelig. Og det var faktisk hyggeligt at sidde og læse og så kunne se du følte dig tryg nok til at sove der... Jeg behøver skam ikke få noget tilbage for det... Jeg ved ikke hvordan jeg bliver forkælet da jeg aldrig har prøvet det. Så jeg er glad bare du sætter pris på hvad jeg gør..."
Zakaroff
Zakaroff
Proficient (Rank 17)

Bosted : Et beskeden hus ikke så langt fra gågaden

Antal indlæg : 1477


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 3 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Lilianna Søn 14 Feb 2016 - 23:58

Hun greb blidt hans hånd og tryggede den i begge hendes bløde og slanke hænder.

”Jeg er utrolig glad for det.” Smilte hun blidt inden hun gav slip, lænede sig over og greb glasset med blodet i.

”Nå.. Lad mig prøve..” Mumlede hun svagt, dog så hun meget bleg ud stadigvæk og kiggede ned på det. Lily sank lidt og holdte glasset hårdt i hendes hænder imens hun stadig kiggede på det, hun så virkelig ud til at kæmpe med sig selv.

”Årh.. Jeg kan ikke Zakaroff..” Hviskede hun og kiggede væk fra det imens hun holdte så hårdt om glasset at det var lige ved at gå i stykker.
Lilianna
Lilianna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin lejlighed i midtbyen.

Antal indlæg : 217


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 3 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Zakaroff Man 15 Feb 2016 - 0:07

"Det er mig altid en fornøjelse Lily...."


Han fulgte meget nøje med i hvordan hun prøvede at drikke blodet fra glasset. Selv om det var en lille smule hun fik drukket så kunne man godt se hvor hårdt det var for hende.
"Jeg ved godt det er slemt....."


Så smilede han som om han lige havde fået en idé hvilket han også havde. Først lagde han hånden på hendes for at berolige hende så hun ikke knuste glasset udover sig selv.
Med et varmt og meget beroligende blik, sagde han:
"Du har jo evner ti kortvarigt at snyde andres sind... Hvorfor ikke snyde dit eget sind? Overbevis dig selv nok om at det ikke er blod... For eksempel en lækker blød vin..... Det burde gøre det nemmere for dig at drikke det i øjeblikket...."
Zakaroff
Zakaroff
Proficient (Rank 17)

Bosted : Et beskeden hus ikke så langt fra gågaden

Antal indlæg : 1477


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 3 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Lilianna Man 15 Feb 2016 - 0:13

Lily kiggede meget forvirret op på ham imens hun så meget uforstående på ham. Forstyrre hendes eget sind.

”H-hvad? Hvordan?” Spurgte hun imens hun kiggede op på ham. Hun rystede lidt på hendes hoved og tog sig sammen, vrede blussede lidt op i hendes øjne.

”Nej.. Jeg skal klare det selv.. Tag dig nu sammen Lily..” Knurrede hun og lukkede hendes øjne, før hun førte glasset op og drak den tygge væske. Hun lavede kort en grimasse før hun satte glasset fra sig og slikkede hendes læber rene.

”Årh.. Jeg gjorde det!” Grinte hun imens hun kort klappede og så ret stolt ud.
Lilianna
Lilianna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin lejlighed i midtbyen.

Antal indlæg : 217


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 3 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum