Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Please help me - Zakaroff - Page 6 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Please help me - Zakaroff - Page 6 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Please help me - Zakaroff - Page 6 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Please help me - Zakaroff - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Please help me - Zakaroff - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Please help me - Zakaroff - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Please help me - Zakaroff - Page 6 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Please help me - Zakaroff - Page 6 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Please help me - Zakaroff - Page 6 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Please help me - Zakaroff - Page 6 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Please help me - Zakaroff

2 deltagere

Side 6 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

Please help me - Zakaroff - Page 6 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Zakaroff Tirs 16 Feb 2016 - 18:58

Da hun så svarede ja til hans tilbud, nikkede han og satte sig tættere på hende ved kanten af sofaen. Ganske langsomt kørte han hendes hår lidt til side imens hans tænder voksede frem.
Hans glød i øjnene blev mere intens over at se på hende og tænke på hvad der snart skulle ske.
"Jeg skal nok være forsigtig.... Bare tag ved hvis du nyder det.... Og stop mig når du synes det er nok...."


Langsomt lænede han sig tættere på og kyssede nærmest hendes hals inden han sank tænderne i og begyndte at drikke. Det smagte berusende og vidunderligt! Han sukkede nydende imens han drak af hende og kunne mærke og smage hendes nydelse. Han sørgede dog for at drikke ganske langsomt så man kunne mærke nydelsen længere
Zakaroff
Zakaroff
Proficient (Rank 17)

Bosted : Et beskeden hus ikke så langt fra gågaden

Antal indlæg : 1477


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 6 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Lilianna Tirs 16 Feb 2016 - 19:07

Lily rykkede sig lidt længere ind i sofaen, så der var plads til ham, hun sank lidt og kom pludselig i tvivl, dog nåede hun ikke at tænke længere, før han allerede kyssede hendes hals. Et nydende suk kom fra hende og hun gispede højt da han bed.

Det var en meget underlig følelse, men det var virkelig også dejligt! Hun sukkede svagt og lagde hendes arme omkring ham imens hun trak sig helt tæt ind på ham og slappede af. Hendes øjne lukkede sig og hun hev svagt efter vejret.
Lilianna
Lilianna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin lejlighed i midtbyen.

Antal indlæg : 217


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 6 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Zakaroff Tirs 16 Feb 2016 - 19:19

For at gøre oplevelsen endnu mere intens og intim, lagde han armen om hende og holdt hende endnu mere tæt. 
Han havde aldrig nogensinde bidt nogen hvor det blev så intenst som det var lige nu! Og hver gang hun nød det mere, jo mere steg nydelsen ogsåfor ham at bide hende.

Da han så var nået til det punkt hvor det blev farligt for hende, stoppede han langsomt biddet og kyssede sårene så de blev væk. Ikke en eneste dråbe var kommet ved siden af. Hver eneste lille dråbe fra hende skulle virkelig nydes.
Han rejste sig en lille smule og så hende i øjnene når hun åbnede dem. Hans øjne glødede nærmest af sensuel intensitet

"Mmm.... Perfekt...."
Zakaroff
Zakaroff
Proficient (Rank 17)

Bosted : Et beskeden hus ikke så langt fra gågaden

Antal indlæg : 1477


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 6 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Lilianna Tirs 16 Feb 2016 - 19:37

Hun hev efter vejret igen, da han kyssede sårene væk og hun mærkede hvordan det hele, al nydelsen, intensiteten og den sensuelle kontakt, forsvandt sammen med ham, da han rejste sig op. Lily kunne ikke lade vær med at røre kort ved det område han havde drukket fra imens hun langsomt kiggede op på ham med overraskede øjne.

”Det.. Wow..” Hviskede hun og kunne ikke lade vær med at grine lidt imens hun krøb lidt sammen i hendes lille hjørne igen. Hun så meget yngre ud i det lidt løse og bløde tøj. Det hang omkring hendes slanke form og hun slappede meget af lige nu, som om trangen til hans blod var blevet suget ud af hende.
Lilianna
Lilianna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin lejlighed i midtbyen.

Antal indlæg : 217


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 6 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Zakaroff Tirs 16 Feb 2016 - 19:53

Han grinede ganske lavt og slikkede sig stille om munden inden han satte sig til rette hvor han så løftede hndes fod og kyssede den ganske stille. 
"Det må du nok sige... Jeg har aldrig prøvet noget.... Lignende... Jeg... Kunne smage intensiteten... Mærke dine følelser.... "


Mest af alt for at drille lidt, nussede han hendes fod imens han blinkede til hende og sagde:
"Nu ved jeg da hvorfor det kunne være vanedannende... Pas på.... Måske bider jeg dig igen lige pludselig...."


Selvom det var for at drille, sagde han det på en måde så man ike var helt sikker på om han mente det. Men han kunne nu nok finde på det igen
Zakaroff
Zakaroff
Proficient (Rank 17)

Bosted : Et beskeden hus ikke så langt fra gågaden

Antal indlæg : 1477


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 6 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Lilianna Tirs 16 Feb 2016 - 19:56

Hun kiggede meget overrasket på ham, da han satte sig ned og trak hendes fødder op. Et lille fin grin kom fra hende og hun kiggede blidt op på ham imens hun lod ham kærtegne hendes fødder.

”Ville jeg måske ikke have noget imod.” Smilte hun kært og strakte sig lidt i sofaen, så hun gled længere ned og bukkede hendes ben lidt, så hun ikke fyldte for meget.

Det var utrolig dejligt at ligge her og bare slappe af, føle sig tryg, varm og i sikkerhed. Det var nogle ting hun satte meget stor pris på.
Lilianna
Lilianna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin lejlighed i midtbyen.

Antal indlæg : 217


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 6 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Zakaroff Tirs 16 Feb 2016 - 20:04

Hendes ord fik hans smil til at vokse på hans læber imens han så lidt tænkende ud.
"Hmm.... Skulle det blive for meget... Må du da også gerne bide mig... Men pas på jeg ikke ender med at nyde det for meget..... Det føles jo skønt...."


Så lod han sig glide godt tilpas i sofaen og klappede så på sit lår som et tegn på hun kunne ligge der hvis hun ville. Derefter tog han et tæppe og lagde ved sit ben så hun kunne bruge det som pude eller lægge det over sig hvis hun ville putte på hans ben.
Han kunne endnu ikke forklare hvad det var... Man det var længe siden han havde mødt en han ikke ville kunne skade. Men han nød at tage sig af hende
Zakaroff
Zakaroff
Proficient (Rank 17)

Bosted : Et beskeden hus ikke så langt fra gågaden

Antal indlæg : 1477


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 6 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Lilianna Tirs 16 Feb 2016 - 20:12

Hun smilte til ham og kunne ikke lade vær med at grine højt over hans kommentar.

”Vil jeg huske.” Sagde hun blidt, dog tog hun tæppet, trak det rundt om hendes skuldre og kiggede op på ham. I stedet for at ligge sig ned på hans lår, hoppede hun op på det, så hun sad på det og støttede hendes fødder på hans andet lår, så hun virkelig var pakket ind i tæppet og puttede lidt op af ham.

”Har du nogle film?” Spurgte hun og kiggede op på ham, som om hun havde forstået hentydningen til at sidde der, i stedet for at ligge der. Et legende smil spillede på hendes læber, som en kat der afprøvede grænser af.
Lilianna
Lilianna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin lejlighed i midtbyen.

Antal indlæg : 217


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 6 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Zakaroff Tirs 16 Feb 2016 - 20:23

Han kunne ikke lade være med at grine da hun hoppede helt op på hans lår, men det var rigtig dejligt så han lagde armen om hende og holdt på hendes fødder så de ikke gled af.
"Du vil vist rigtig hygge lige nu hva?... Det passer mig egentlig fint..."


Da hun så spurgte om film måtte han tænke sig lidt om for han var faktisk ikke sikker. Men der var jo ganske vist nogle ekstra funktioner på det store tv han kunne koble til sin overvågning.
"Hmmm det ved jeg faktisk ikk... Der er noget med at der er en streaming tjeneste eller hvad de kalder det på fjernsynet. Jeg har ikke lige prøvet det. Fjernbetjeningen ligger der... Den store knapå får fjernsynet frem også. 


Fjernbetjeningen lå på bordet foran dem. Når hun trykkede på knappen, ville et par smalle bogreoler glide til side og afsløre et meget stort fjernsyn
Zakaroff
Zakaroff
Proficient (Rank 17)

Bosted : Et beskeden hus ikke så langt fra gågaden

Antal indlæg : 1477


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 6 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Lilianna Tirs 16 Feb 2016 - 20:33

Lily kiggede meget imponeret op, da det store fjernsyn dukkede op. Uden rigtigt at tænke videre over det, havde hun rykket sig lidt, så hun sad ordenligt på hans skød, med hendes ryg imod hans brystkasse og hendes fødder hvilede på hans knæ.

Hun trykkede på nogle forskellige knapper og fandt endelig den tjeneste efter lidt tid, som han havde snakket op.

”Fandt dig.” Grinte hun legende og var meget fokuseret over det, at hun slet ikke bemærkede hvordan hun bevægede sig lidt rundt, så hendes bagdel virkelig blev presset ned imod hans manddom.

Hun kiggede lidt igennem de mange film og fandt en som hun kendte.

”Hvilke genre er du til?” Spurgte hun nysgerrigt og kiggede op på ham, ved at ligge hendes hoved bagover.
Lilianna
Lilianna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin lejlighed i midtbyen.

Antal indlæg : 217


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 6 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Zakaroff Tirs 16 Feb 2016 - 20:44

Der var nu noget særligt over at se den entusiasme hun havde over at finde ud af tv'et og det at finde film. 
Og så kunne han åbenbart rigtig godt lide den måde hun sad på. Man måtte jo føle total tryghed og tillid siden man kunne sidde sådan.
"Dejligt så kan jeg også se hvordan det virker...."


Han blev en anelse overrasket over fornemmelsen han fik da hun pressede sin bagdel mod hans manddom. Dog valgte han kke at sige noget i første omgang.

Da hun så lænede hovedet tilbage og kiggede op på hende, smilede han ned til hende og sagde:
"Jeg ved det faktisk ikke.... Jeg har aldrig rigtig set film... Men jeg skal lige...."
Så rettede han lidt på sig så hun kunne mærke hvad hun rent faktisk sad på. Det generede ham dog ikke
Zakaroff
Zakaroff
Proficient (Rank 17)

Bosted : Et beskeden hus ikke så langt fra gågaden

Antal indlæg : 1477


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 6 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Lilianna Tirs 16 Feb 2016 - 20:54

Hvis Lily kunne blive tomat rød i hovedet, så var hun helt klart blevet det! Hun kiggede lidt ned, dog vidste hun ikke om hun skulle flytte sig, da hun faktisk sad ret godt! Hun kiggede lidt genert op på tv’et og bed sig hårdt i underlæben imens hun overvejede hvilken film hun skulle sætte på.

Romantik? Fantasy? Gyser? Action? Hun anede ikke hvad han var til, men en romantisk film var helt udelukket! Det ville helt klart blive for pinligt!

Hun gik ind og fandt en action film i stedet, det måtte være hans kopte?

”Denne!” Sagde hun og satte en helt ny film på. Den hed ’Deadpool’ og skulle vidst være ret god, dog kendte hun ikke noget til den.

Da hun havde sat den på, kastede hun hurtigt fjernbetjeningen hen på bordet og pakkede sig helt ind i tæppet imens hun krøb sig mere sammen.
Lilianna
Lilianna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin lejlighed i midtbyen.

Antal indlæg : 217


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 6 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Zakaroff Tirs 16 Feb 2016 - 21:02

Han kunne jo langt mere tdeligt mærke hvordan hun havde det nu, så han grinede ganske lavt og lagde sine hænder på hendes ben og hviskede nærmest i hendes øre så hans læber strejfede hendes øre.
"Det er helt i orden, bliv bare siddende... Du sidder jo godt og det gør jeg også...."


Så kiggede han listen igennem sammen med hende og nikkede så til hendes filmvalg inden han nussede hende i nakken.
"Så ser vi da den...."


Så nussede han sig lidt ind til hende da hun puttede på hans skød da filmen gik i gang
Zakaroff
Zakaroff
Proficient (Rank 17)

Bosted : Et beskeden hus ikke så langt fra gågaden

Antal indlæg : 1477


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 6 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Lilianna Tirs 16 Feb 2016 - 21:09

Hun smilte lidt over hans kommentar og kunne også tydeligt mærke hvordan han havde det efterhånden. Det var virkelig underligt! Hun følte sig så meget mere sensitiv og hun hev svagt efter vejret da han nussede hendes nakke og hun måtte bide sig endnu hårdere i underlæben for ikke at komme med underlige lyde undervejs.

Under filmen grinte hun ofte og hun nød meget filmen selvom genren ikke var helt hendes yndlings. Dog var den ret god og hun lagde hendes hoved under hans kæbe imens.

Dette var både hyggeligt og trygt for hende at være her sammen med ham og hun krøb længere og længere ind i hans favn. Dog pillede hendes hænder hele tiden ved en tråd fra hendes tørklæde, som om endes fingre var meget rastløse.
Lilianna
Lilianna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin lejlighed i midtbyen.

Antal indlæg : 217


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 6 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Zakaroff Tirs 16 Feb 2016 - 21:20

Han kunne næsten ikke lade være med at udfordre hende lidt på hvorfor hun kom med de lyde men han sagde dog intet. I stedet for, nussede han lidt kraftigere, nærmest som om det var en let massage når der var en god pause til det i filmen.
Selvfølgelig var han også underholdt af filmen.

Zakaroff havde jo igennem sit fag vænnet sig til at fange alle de små signaler der måtte være for ellers at aflæse folks følelsesmæssige tilstand. Så det at hendes hænder var meget rastløse, pirrede hans nysgerrighed. Så da der var en åbning i filmen, tog han hendes hånd og sagde nysgerrigt:
"Dine hænder virker rastløse... Hvorfor Lily?..."
Zakaroff
Zakaroff
Proficient (Rank 17)

Bosted : Et beskeden hus ikke så langt fra gågaden

Antal indlæg : 1477


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 6 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Lilianna Tirs 16 Feb 2016 - 21:25

Hun kiggede lidt overrasket på hans hånd, da han fangede den. Hendes virkede så lille og fin i forhold til hans større og mere mandige hånd. Hun kiggede lidt op på ham, ved at drejede hendes hoved meget og kiggede op.

”Øhm.. D-det ved jeg ikke..” hviskede hun. Dog var det en kæmpe og fed løgn. Hendes hænder blev altid rastløse når hun var nervøs eller sad i en situation hun ikke helt havde kontrol over. Hun vidste ikke hvad hun skulle gøre med dem, da hun ikke have prøvet dette før.
Lilianna
Lilianna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin lejlighed i midtbyen.

Antal indlæg : 217


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 6 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Zakaroff Tirs 16 Feb 2016 - 21:32

Han smilede stille til hende og hviskede:
"Det tror jeg nu du gør.... Jeg kan mærke dig.... Hmmm.... Jeg har måske en ide der kan berolige dig lidt....."


Så han lod hende sidde hvor hun gjorde, selvom det trykkede mod hans manddom. For hun sad godt og skulle blive ved med det. Da hun jo sad med siden til, lod han fingrene meget forsigtigt glide ned af hendes arm indtil han kunne tage hendes hånd. Så flugtede deres arme som om de begge krammede hende. 
Så kunne hun også stadig putte godt ind til ham.

"Hvordan er det?...."
Zakaroff
Zakaroff
Proficient (Rank 17)

Bosted : Et beskeden hus ikke så langt fra gågaden

Antal indlæg : 1477


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 6 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Lilianna Tirs 16 Feb 2016 - 21:45

Hun smilte lidt og lagde hendes hoved imod hans skulder og slappede helt af, da de endelig puttede helt sammen. Lily lod blidt hendes fingre flette ind i hans og sukkede lavt. Dette var helt klart rart og hvis hendes hjerte kunne banke, så bankede det nok ret hurtigt.

”Ja, det er rart.” Hviskede hun til ham og smilte varmt imens hun kiggede tilbage op filmen og lod hendes ryg hvile imod hans brystkasse.
Lilianna
Lilianna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin lejlighed i midtbyen.

Antal indlæg : 217


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 6 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Zakaroff Tirs 16 Feb 2016 - 21:52

Han kunne tydeligt mærke hvordan hun fandt en ny ro ved at de sad sådan, hvilket jo også var formålet. "Det synes jeg også...."
Man kunne sige at på mange måder, lærte hun ham en hel masse. Det at nyde så simple ting som at sidde tæt og se en film havde han aldrig skænket en tanke. Men alligevel nød han det virkelig i fulde drag.

Da han så skulle rette lidt på sig, ville han komme til at presse sin manddom mod hende, men han gjorde dog hvad han kunne for at være forsigtig så hun ikke blev pirret for meget
Zakaroff
Zakaroff
Proficient (Rank 17)

Bosted : Et beskeden hus ikke så langt fra gågaden

Antal indlæg : 1477


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 6 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Lilianna Tirs 16 Feb 2016 - 22:02

Hun gispede højt og en lille form for nydelse skød op igennem hende da han rykkede lidt på sig, dog trak hun hurtigt en hånd til sig og holdte sig selv lidt for munden imens hun kiggede ned, ret forlegen.

Lily bed sig hårdt i underlæben og der gik desværre hul nu, efter alt den hårde behandling hun havde givet den.
Lilianna
Lilianna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin lejlighed i midtbyen.

Antal indlæg : 217


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 6 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Zakaroff Tirs 16 Feb 2016 - 22:11

Den lyd hun kom med kunne han ikke undgå at høre så han smilede lidt diskret og nussede hendes hånd inden han hviskede:
"Det må du undskylde... Jeg skulle bare rette mig lidt.... Aww sikke noget.... Nu skal jeg...."


Ganske roligt lænede han hendes hoved lidt tilbage og så godt hvordan hun havde bidt hul. Så lænede han sig ind og kyssee blidt men intenst så han næsten suttede på hendes læbe så han var sikker på at få det hele med. Men såret forsvandt og han tog det sidste med tungen ganske forsigtigt.
"Sådan...."
Zakaroff
Zakaroff
Proficient (Rank 17)

Bosted : Et beskeden hus ikke så langt fra gågaden

Antal indlæg : 1477


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 6 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Lilianna Tirs 16 Feb 2016 - 22:23

Hun kiggede op på ham, da han hev hendes hoved op og hun sukkede blidt imod hans læber da han kyssede hende og healede såret på hendes læbe. Lily lukkede hendes øjne let og klemte den hånd hun stadig havde fat i. Han kyssede ret godt, det måtte hun give ham, dog fandt hun denne lille leg, ret farlig på en måde.

”Tak.” Hviskede hun og slikkede hendes læber legende imens hun puttede sig tilbage og lod en af hendes fingre hvile på hendes underlæbe lidt, inden hun lod den falde ned i hendes skød.
Lilianna
Lilianna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin lejlighed i midtbyen.

Antal indlæg : 217


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 6 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Zakaroff Tirs 16 Feb 2016 - 22:29

Selvom det var den måde en vampyr lukkede såret fra et bid på, så var det stadig et kys. Og et kys han rigtig godt kunne lide. Ganske vist virkede det som om han udfordrede eller drillede hende lidt, og selvom der var drilleri i det, så var det lige så meget for at hendes læbe ikke skulle blive ved med at bløde.

Da hun så slikkede sin læbe på den måde, vidste han godt at hun gav lidt igen med at lege. En kælen kat der testede grænser var nok en god måde at afbillede hende på lige nu. Dog vidste han ikke om det var hendes plan da den slags var nyt for ham.
Da filmen så var slut, nussede han kort hendes lår og hviskede:
"Den var da god?.... Du må meget gerne vælge en mere men du har jo smidt fjernbetjeningen på bordet... Det kunne være jeg skulle hente lidt lækkert også?..."
Zakaroff
Zakaroff
Proficient (Rank 17)

Bosted : Et beskeden hus ikke så langt fra gågaden

Antal indlæg : 1477


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 6 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Lilianna Tirs 16 Feb 2016 - 22:33

Hun grinte og nikkede til ham.

”Jo, det kunne være dejligt!” smilte hun til ham og hoppede elegant op fra hans skød imens hun strakte sig lidt. Hun havde jo sat rimelig krøbet sammen og hendes muskler blev lidt ømme af det, når hun lå sådan.

Hun lod ham hurtigt komme ud, før hun hoppede ned i sofaen igen, med tæppet omkring hendes skuldre og ledte efter en ny film. Han kunne godt lide den.. Noget andet action?
Lilianna
Lilianna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin lejlighed i midtbyen.

Antal indlæg : 217


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 6 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Zakaroff Tirs 16 Feb 2016 - 22:39

Da han selv rejste sig, strakte han sig også kort og blinkede til hende inden han sagde:
"Jeg skynder mig at finde noget... Så må du se hvordan du vil sidde når jeg kommer tilbage...."
Ude i køkkenet fandt han nogle kirsebær, druer og så en skål med de små ampuller med blod i. Man kunne se dem som en slags slik for vampyrer.

Da han så kom ind igen, smilede han og satte tingene fra sig på bordet og kiggede lidt på hvad hun fandt. "Hmm... Hvad med lidt uhyggeligt?... Jeg har hørt det skulle være godt..." Så stod han lidt og ventede på hvordan hun gerne ville sidde
Zakaroff
Zakaroff
Proficient (Rank 17)

Bosted : Et beskeden hus ikke så langt fra gågaden

Antal indlæg : 1477


Tilbage til toppen Go down

Please help me - Zakaroff - Page 6 Empty Sv: Please help me - Zakaroff

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 6 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum