Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) - Page 6 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) - Page 6 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) - Page 6 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) - Page 6 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) - Page 6 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) - Page 6 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) - Page 6 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx)

Side 6 af 11 Forrige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Næste

Go down

møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) - Page 6 Empty Sv: møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx)

Indlæg af Gæst Tirs 4 Sep 2012 - 19:01

jeg er nød til at komme tilbage til skolen søde, ellers sender rektor nogle dumme mænd afsted, men jeg vil helst være hos dig, men jeg har ingen rettigheder selv endnu, da jeg som rektor siger.. er en ny vampyr" sagde hun

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) - Page 6 Empty Sv: møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx)

Indlæg af Gæst Tirs 4 Sep 2012 - 19:12

" du skal blive her. jeg vil beskydte dig for mig tøre ingen gøre vred mange ved hvad jeg er i stand til, når jeg er vred så du bilve bare her hos mig " sagde Arthion. Og lag armen omkring hende for at vise hende at han ville beskydte hende for en være pris,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 4 Sep 2012 - 19:14

hun så på ham. "Søde mange bære sølv kors, og de tøver ikke med at bruge det, de er ekstra onde når de ved det er en vampyr de skal hente" sagde hun og vendte sig i hans arme og så på ham. hun gemte sit hoved ind mod hans brystkasse. hendes skuldre begyndte at ryste en del. hun græd rigtig meget. hun havde holdt gråden inde, men nu kunne hun ikke holde det tilbage mere

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 4 Sep 2012 - 19:23

" søde jeg er ikke bange for kors. Ellers sølv og de kan bare komme an jeg har flere trick oppe i ærmet, mig skal de passe på med jeg er farliger end de trot jeg er " sadge Arthion. og holdt hende ind til sig og trøste hende så godt han kunne

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 4 Sep 2012 - 20:34

jeg vil bare ikke have at der sker dig noget min elskede" sagde hun og rødmede over at have kaldt ham for sin elskede. men hun elskede ham meget. hun donkede flere gange hoved ind mod hans brystkasse og sukkede. hun tørrede sine øjne

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 4 Sep 2012 - 20:54

" søde der sker mig ikke noget. det lover jeg dig og huske at vi er sammen nu og gå i gemmen alt sammen " sagde Arthion,og smielde til hende og satte sig op med et ryk. Det var nogen eller noget uden for hytten " søde blive her jeg se hvad det et " sagde han

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 4 Sep 2012 - 20:55

moka så på ham og lagde sig i sengen og dækkede sin krop. hun var nervøs. hvem kunne det være som stod der. "Vær forsigtig søde," sagde hun og så på ham med et bange blik. hun ville ikke miste ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 4 Sep 2012 - 21:17

Arthion gik ud til døren. og åben den på klem " ja hvad vil de herre her på denne tid, kan man ikke en gang for love at sover i fred " sagde Arthion han var lidt gnave nu. Fordi han var træt og en smule sulten

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 4 Sep 2012 - 21:20

moka listede ud til ham og så mændene. det var mændene fra skolen. de så moka og smilede. "Vi er ude efter hende der, hun skal tilbage til skolen" sagde de. moka for bag Arthion. "Men jeg er sammen med kæresten" sagde moka bange. hun holdt bange om Arthion

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 4 Sep 2012 - 21:28

" i rør hende ikke. Jeg lade jer ikke rør hende på nogen måde hun blive her sammen med mig, og vis rektor vil snakke med hende må han komme her ud til mig. Og vis han gøre hende noget kan i være sikke på at jeg bide ham ihjel forsvind så inde jeg pusser, Vaki på jer han er ikke bange for at sloge ihjel " sagde Arthion

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 4 Sep 2012 - 21:40

Arthion rolig nu" sagde moka og bed ham i halsen for at berolige ham. det skræmte hende, at se ham så vred. en af mændene hev moka med væk. han havde et lumsk blik. moka blev mere bange

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 4 Sep 2012 - 22:08

" vaki Pus mænden men skade ikke Moka. Jeg tager mig af manden som tog Moka Vaki du tag de ander " sadge Arthion og for på manden som hade tag Moka Arthion viset sjælden sin vrede for ander. Men lige nu var han så rasen at han ikke kunne stoppe sig selv, Vaki gjorde som den hade får besked på at gøre

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 5 Sep 2012 - 19:41

moka for bag Arthion. "Søde stop, jeg beder dig" sagde hun. for han skræmte hende nu. hun gik ind og fik sit tøj på. hun så på sengen, ville hun overhoved kunne stoppe ham, eller måtte hun overvære at han tog en andens liv

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 6 Sep 2012 - 19:12

" du skal lade Moka være. ellers komme du til at fortryde det fister " sadge Arthion, og var falden helt ned igen han viste at han hade skræmt Moka selv om der slet. ikke var meningen at hun skulle blive bange for ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 6 Sep 2012 - 19:49

moka satte sig på sengen og rystede bange. han havde vrkelig gjort hende bange. hun var bange for om han en dag ville skade hende, når han blev vred. hun sank sammen og rystede grædene.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 6 Sep 2012 - 20:16

Arthion gav Vaki orden til at jage mænde væk. I mens gik han ind til Moka og tog om hende " undskyld, søde det var ikke meningen at skræmme dig " sadge Arthion. Og følde sig dum og ikke værdig til at være hendes kærste overhovedt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 6 Sep 2012 - 20:22

"Du må aldrig blive så vred igen min elskede, lovmig at du fremover tæller til ti, eller bider mig i halsen hvis du bliver meget vred søde" sagde hun og kærtegnede hans kind. hun fornemmede hvad han følte og kyssede ham på munden

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 6 Sep 2012 - 21:19

" søde da du vist sig i døren. Viste jeg at vis jeg skulle redde dig fra dem var jeg nød til at være vred, min vrede er et våben jeg kun buger vis jeg finde det nødvendig som før " sagde Arthion og så ned i gulvet

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 6 Sep 2012 - 21:22

Arthion vær sød at advare mig fremover" sagde hun kærligt og hev ham hen i sengen og lagde ham der. hun kyssede hans hals. hun nussede hans brystkasse. hun kunne ikke lide at han var så ked af det. hun bed ham i håb om han ville falde til ro og blive gladere

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 6 Sep 2012 - 21:30

Arthion nikke stille. Og slappe af da hun bed ham og han lå og tænket på hvad rektoren ville med Moka, efter han hade sendt sådan nogen skummel tyber ud efter hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 6 Sep 2012 - 21:33

moka kørte en hånd igennem hans hår mens hun bed. med et blev døren slået ind og rektoren stod der. moka stivnede. "Arthion.. rektor er her" sagde moka bange. hun slikkede blodet af sin læbe. hun kravlede under dynen for at gemme sig. hun rystede bange

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 6 Sep 2012 - 21:44

" Vaki kom her dreng " kaldt Arthion. Vaki satte sig ved siden af ham " hvad vil du her ud har ingen ret til at bryde ind i mit hjem og forstyre " sadge han og nu var ved at være godt gnaven.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 6 Sep 2012 - 21:46

moka bed ham i benet for at minde ham om at være rolig. "Jeg vil have moka Heart med tilbage til skolen, hun tilhøre mig" sagde rektoren. moka krøb sammen under dynen mellem Arthions ben

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 6 Sep 2012 - 21:56

" nej hun gøre ikke. Hun er min kærste og du ha ingen ret til at tvinge hende med vis hun ikke ha løst, til at være på skolen så skal hun helle ikke " sagde Arthion. Og lag hånden på Vaki´s hoved " vis jeg var dig ville jeg stikke af inde jeg slippe Vaki her løs " sagde han

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 6 Sep 2012 - 22:40

skulle jeg fortælle dig om hvem moka var før hun var vampyr" sagde rektor ondt. moka kom frem. "Hvis de lover ikke at sige det, så går jeg med" sagde moka grædende. rektor lovede. moka fik sko på og gik grædende med. *Han skal ikke vide jeg forførte, det er det eneste jeg ved om min fortid* tænkte moka grædende

Gæst
Gæst

Side 6 af 11 Forrige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum