Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) - Page 7 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) - Page 7 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) - Page 7 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) - Page 7 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) - Page 7 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) - Page 7 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) - Page 7 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx)

Side 7 af 11 Forrige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Næste

Go down

møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) - Page 7 Empty Sv: møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx)

Indlæg af Gæst Fre 7 Sep 2012 - 19:10

Arthion stoppe dem. han ville ikke lade Moka gå og han var ligeglad med hvad hun havde være, for hun blive vampyr " fortælle mig det bare jeg vil altid elskede hende. Og det kan du ikke hinder mig i " sadge Arthion og holde Mokas hånd

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) - Page 7 Empty Sv: møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx)

Indlæg af Gæst Fre 7 Sep 2012 - 19:29

hun flirteemed hver en fyr hun så, hun forførte alle" sagde rektor. moka så forvirret ud. hun kunne overhoved ikke huske det. hun så på sin elskede arthion. ville han mon droppe hende efter den besked. hun gav hans hånd et klem

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 7 Sep 2012 - 19:59

" ved du hvad jeg er ligeglad med det. jeg elsker Moka og det kan du og ingen ander ænder på vi er som en når vi er sammen og vis du gøre hende ondt tøver jeg ikke med, at sende Vaki efter dig og han stod ikke tilbage for at dræber nogen med minder jeg siger at han ikke skal dræber nogen " sagde Arthion. og trak Moka ind til sig oog holedt hende tæt for at der ikke skulle ske hende noget ondt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 7 Sep 2012 - 20:10

moka rødmede over hans ord og lagde hoved ind mod ham. "Jeg er heldes værge" sagde rektor koldt. han tog et kors frem. moka stivnede, for hun havde brædmørker på siden af det kors. hun begyndte at rystede af skræk over det, hun så på rektor med frygt i sine øjne. *Han er et udyr* tænkte hun

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 7 Sep 2012 - 20:30

" du skræmer ikke mig. Med det kors det skade mig ikke overhovedt og du holde den væk fra Moka, ellers ende du som føde for vaki min hybris ulvehund " sagde Arthion. Og holdt Moka bag ved sig for at det ikke skulle ske hende noget ondt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 7 Sep 2012 - 20:38

moka har mærket den mod sin krop et par gange, og mere end det" sagde rektoren. "Han har taget på mig enden jeg stak af der fra, han tager på alle pigerne, men han rørte mig mellem benene " sagde moka og skammede sig over at rektor havde rørt hendes krop

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 7 Sep 2012 - 20:43

" vis du rør hende igen. jeg du være sikke på at du får mine tænder at følde ingen skal rør Moka ingen, ud og mig selv hun er min kærste og ikke et stykke legetøj for sådan en. Pevers fyr som dig " sagde Arthion og hvæste vredt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 7 Sep 2012 - 20:48

moka lagde armene om Arthion, og lod en hånd glide ned i hans bukser og følte på ham. hun ville have ham til at være rolig, hun kendte til hvor ond rektor kunne være. han havde allerede dræbt tre piger på skolen, og der havde moka fået skylden for det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 7 Sep 2012 - 20:58

Arthion puste ud. og faldt til ro " gå så og komme ikke tilbage igen med minder du vil ha en omgang bank, så skal jeg nok være dreng for at gøre det og det er ikke for sjov " sadge Arthion. Og lag armen omkring Moka og holdt hende ind til sig

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 7 Sep 2012 - 21:04

rektor nægtede at gå. moka så irreteret på ham og så så på Arthion. "søde han vil ikke gå" sagde hun trist. hun kunne ikke lide rektor, mest fordi han havde haft taget på hende. moka mærkede en smerte, rektor havde smidt korset ned i hendes kjole, så det brændte hendes fine hud. hun skreg af smerte

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 7 Sep 2012 - 21:13

Arthion tog den op. og knue den i sin hånd og knalde sin hånd lige i hovedt at rektoren, med kost smader ind i hans ansiget " du forsvinder nu ellers pusse jeg Vaki og Vaku på dig " sagde Arthion vredt. Og knipse og Vaki og Vaku stod ved hans side og knure rasen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 7 Sep 2012 - 21:15

moka faldt sammen. det røg fra hendes brændte ryg. rektor løb sin vej. han havde gjort det han ville, nemlig at skade moka slemt. moka så på Arthion. der var kors mærker på hendes tøj, så korset havde brændt sig igennem hendes trøje

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 7 Sep 2012 - 21:25

" vaki Og Vaku efter ham. Og i kan gøre med ham som i vil efter det her skal han ikke skånes for noget " sadge Arthion og lod dem løbe i mens toh han Moka op. Og bare hende inden for og fik vaske såren godt og lag forbening omkring det,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 7 Sep 2012 - 21:27

moka bed sammen og græd af smerterne. hun følte sig hæslig nu, for hun ville jo få mærker af de dumme brændmærker. *Han må finde sig en der er smukkere end mig* tænkte hun og bed i en pude, for at holde mund. hun ville ikke sige det højt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 7 Sep 2012 - 21:30

" vaki Og Vaku efter ham. Og i kan gøre med ham som i vil efter det her skal han ikke skånes for noget " sadge Arthion og lod dem løbe i mens toh han Moka op. Og bare hende inden for og fik vaske såren godt og lag forbening omkring det,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 7 Sep 2012 - 21:31

du gentog//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 7 Sep 2012 - 21:41

Arthion satte sig ned siden af hende. han var ked af det han følde at det hele var hans skyld, at hun var komme til skade " rolig søde bare blive liggen lidt jeg komme og er øjeblik " sagde han. Og gik ud igen og hen til en lille bænk lidt væk han hamme sin hånd, ned i bænken så det gjorde ondt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 8 Sep 2012 - 15:15

moka kom ud til ham og tog om ham. "Kom ind søde, vil du ikke nok" sagde hun og hev i ham. hun ville have ham med ind. hun fornemmede at han var ked. hun tog hans hånd og lagde den mod sin kind

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 9 Sep 2012 - 10:35

Arthion så trist på hende. Hvorfor kunne han ikke beskydte hende som han hade lover hende, at han ville gøre han følde sig udulige og svage siden han ikke kunne beskydte hende. Han var vred på sig selv og ingen anden

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 9 Sep 2012 - 12:46

hun krammede ham. "Søde du skal ikke være ked, vær sød at smile, vil du ikke nok smile igen" sagde hun og kyssede hans hals. hun var vred på rektoren og ville dræbe ham. der var mord i hendes blik. hvilket ikke var godt. hun skubbede ham inden for. hendes pink hår blev sølv og hendes øjne helt røde. Hendes krop blev også mere voksen. sådan blev den kun når hun havde drab på tankerne

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 9 Sep 2012 - 13:19

" Moka rolig søde. Rolige " sadge Arthion og lag armen om hende han ville ikke lade hende, Dræber for hun kunne riciker selv at blive dræbet og der ville han ikke ha. Han ville gå med hende så der ikke skete noget ondt med hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 9 Sep 2012 - 13:27

hendes hår blev pink igen. og hendes krop blev sig selv. hun så på ham. "Rolig?" sagde hun. hun tog hans hånd og kyssede den. "Søde hvad skete der, mit hoved det snorre, jeg er svimmel" sagde moka og tog sig til hoved. hun blev altid svimmel efter at have den forvandling

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 9 Sep 2012 - 13:41

" du fil sølvfarvet hår. og blive højer " sadge Arthion og løfte hende op og bar hende ind i seng igen, han state sig ved siden af hende og støj hende over hårt. I mens han nynne stille for hende han elskede hende så meget

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 9 Sep 2012 - 13:45

moka stivnede og for ud af sengen. "Sig ikke jeg blev mit dræbelysten jeg" sagde hun med tårer i sine øjne. det var mokas største frygt at han skulle se hende. hun tog sig til hoved og blev forvandlet igen. hun fjernede sine tårer og smilede koldt og ondt. "Det rektor vil ikke overleve denne nat, det sølle menneske, de er så svage" sagde hun og gik mod døren. hun gik ud og gik hen af mod kostskolen som lagde i udkanten af terre, lige ved skovens start

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 9 Sep 2012 - 13:52

Arthion løb efter hende. Han måttte finde hende inde det sket noget alvorliget han løb i mod skolen, og kunne høre en masse råden og skrigen og han hade Vaki og Vaku med sig. De fulde ham overalt han kaldt efter Moka og ledet efter hende over alt

Gæst
Gæst

Side 7 af 11 Forrige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum