Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
På skolen i lukketid - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
På skolen i lukketid - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
På skolen i lukketid - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
På skolen i lukketid - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
På skolen i lukketid - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
På skolen i lukketid - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
På skolen i lukketid - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
På skolen i lukketid - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
På skolen i lukketid - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
På skolen i lukketid - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

På skolen i lukketid

Side 2 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

På skolen i lukketid - Page 2 Empty Sv: På skolen i lukketid

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 17:32

Hun så hen mod hende med et undrende blik. "Jeg ved det ikke rigtig" svarede hun forvirret. "mine øjne glider bare nærmest hele tide hen på den" sagde hun og så på hende. "Det er nok bare mig.." tilføjede hun med hovedet let på skrå og skjulte et gab bag håndryggen. hu stillede sig hen ved kanten af taget og så ned *Ville mine vinger komme frem hvis jeg hoppede ned?* tænkte hun undrende og så tomt ned over bygningen for at se højden..

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Mr. Ting Søn 23 Maj 2010 - 17:38

Hun smilede og vidste på en måde hvad Noah tænkte "jeg vil godt se dine sorte dejlige vinger. Gå så igang" hun grinede og skubbede Noah ud over kanten af taget. Hun kunne ikke vente og se hvis de kom ud. Men hun blev også bange. Hun mumlede noget "Jord..! Giv mig din kraft" og nede under voksede der en græs klædt fortorv, og kæmpe blade så Noah ville lande blødt, hvis hun faldt. "Kom nu Noah, spred dine vinger ud" sagde hun glad og ventede for at se de sorte vinger.

//Haha lad os se om du lande på bladene eller flyver//

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 18:02

Noah fik et lille chok da hun blev skubbet ned og så skræmt ned mod jorden. Hun fik lukkede øjnene og koncentrerede sig *Kom nu!* tænkte hun da et par store sorte vinger kom til syne på hendes ryg. Hun baskede let med dem og fløj op af mod taget hvor hun snoreder rundt en gang og svævede så derefter foran hende dog med lidt besvær. Hun smilede nu for første gang og studerede hendes sorte vinger med et stort smil på læben. "See!" sagde hun stolt men talte for hurtigt før vingerne slog sig halvt sammen og hun røg ned mod bladene. "Waargh" udbrød hun da hun røg ned i bladene..

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Søn 23 Maj 2010 - 19:06

Hun klappede og så de smukke sorte vinge "woow sådan skal det" hun noget ikke at sige sætningen færdig da hun faldt. "Uh, flot landing" mumlede hun lidt bekymret og sprang ned. Hun lande blødt på bladene og hoppede hen til Noah "Woow de er sorte, og fantastiske dine vinger" sagde hun med store øjne og smilede. Hun rakte hånden så hun kunne stå op.

Mr. Ting

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 12:08

Hun tog sig kort til hovedet og så taknemmeligt op på hende da hun tog i mod hendes hånd og rejste sig op, mens hun nikkede. "Det var fantastisk!" sagde hun roligt og så op mod taget med et lille træk i mundvigen. "Jeg skal vel bare øve mig lidt.." tilføjede hun og børstede let nogle blade af sin nederdel..

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Man 24 Maj 2010 - 20:59

Hun smilede og så på hendes vinger "Hahah ja det må man sige.. Du skal i hvert fald bruge dem nyttigt" sagde hun bestemt og de store blade forsvandt. Hun krammede sig selv af smerte og mumlede "undskyld" det lyd for pint *Undskyld, Jordens kræft, det var ikke med mening at bruge det på den måde* tænkte hun og mærkede den smerten forsvandt igen. Hun sukkede, hun havde jo ikke gjort noget galt.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 16:49

Hun grinte lidt men skjulte det lidt da det ikke var så tit hun gjorde det. "Det lover jeg" sagde hun med et lille træk i mundvigen og så underende på hende. "Er du okay?" spurgte hun undrende mens hun betragtede hende. Det så ikke særlig rart ud.. Hun mærkede sig lidt på ryggen da hun følte en kløen og smilede skævt da hun rørte ved det. *jeg er vidst ikke så van til det endnu* tænkte hun og så gav slip hvorefter hun så spørgende på hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Tirs 25 Maj 2010 - 16:55

Hun rejste ryggen op og smilede lidt forpustet til hende "nej, uhm fik bare krambe, det er ikke noget" sagde hun og strøg et hår lok af. Hun trak vejret langtsom, og tænkte surt *Jeg, hvad har jeg gjort forkert* tænkte hun og så sig om og gispede "Hvor er du henne" Hun så som en gal efter noget, men en knirk lød og den sorte le faldt ned fra taget og lande blødt lige for næsten af dem. Ting chan smilede og tog den ind til sig.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 17:02

Noah kiggede på leen med et skævt smil og kløede sig lidt i nakken *det kunne have været farligt* tænkte hun men rystede let på hovedet. *er der mon noget i den er her verden der ikke er farligt* tænkte hun derefter og pustede sukkende ud.. "Hey Ting Chan?" spurgte hun og så på hende. "Du ved tilfældig hvis ikke nogen der er døds engle som mig vel?" spurgte hun undrende og strakte armene kort mens hun gik lidt rundt om sig selv..

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Tirs 25 Maj 2010 - 17:09

Hun så tænktsom ud "faktisk er du den eneste Døds engel jeg har set. Men uhm jeg kender en halv engel... Men hun er også en demon" sagde hun og så ned, det var ikke meget hjælp hun havde der. Hun tænkte så det knagede men sukkede "men jeg kender også engler, de er bare oppe i himlen... Ser du, nogle gange er jeg i helvede men også i himlen" mumlede hun.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 17:14

Noah nikkede mens hun gik med armene over hovedet og så tænkende op på himlen. "Okay, men tak" sagde hun med en rolig stemme og så på hende med et roligt ansigt. de blev ramt af en kraftig vind og hendes hår blev båret af vinden. Hun holde forsigtigt fat i hendes hår så det ikke forstyrede hendes syn og sig sig lidt omkring.. da hun fornemmede noget mærkeligt..

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Tirs 25 Maj 2010 - 17:20

Hun svajede lidt frem og tilbage og lyttede til vinden, men den fortalte ikke noget. Hun så på Noah og ville så godt hjælpe hende, men hvad skulle hun gøre. Hun så ind i skolens vinduer og opdaget det var en bibliotek, men hvad. Hun lagde lidt mærke til Noah, og lavede et tegn som betyd *To min* Hun gik hen til vinduet og lukkede øjnene. Hun åbnede øjenne og fandt den rette bog. Et smil kom frem, men bogen var helt på den anden side.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 17:31

Noah så efter hende med et spørgene blik og blev stående mens hun så sig omkring. *Hvad mon hun skulle?* tænkte hun også op på himlen og skyrene der bevægede sig rimelig hurtigt. Hun smilede roligt for sig selv mens hun ventede men mærkede nu en stærk følelse af der var nogen der iagttog dem og så sig omkring med et koldt blik

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Tirs 25 Maj 2010 - 17:37

Hun mærkede tålmodigheden stige og fik fat i bogen. Den fløj mod hende hen til vinduet. Ting chan mumlede "Ok, uhm en til højre og, og vupti" sagde hun og fik sin hånd igennem glasset og tog bogen med ud. Hun smielde og løb hen til Noah "Her, her denne bog kan måske forklare dig om dine race uhm tror jeg" sagde hun og gav hende bogen. En brise ramte hende, mens hun prøvede at forstå den. Mærkeligt.. HUn kunne ikke helt forstår hvad brisen ville.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 17:42

hun vendte sig mod hende med et lidt koldt blik men ændrede det hurtigt da hun så det var Ting chan. "Hvad er det?" spurgte hun nysgerrig og gik lidt tættere på hende og så på bogen med et roligt smil der vidste hendes taknemlighed over at hun hjalp hende med at finde ud af noget om sig selv..

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Tirs 25 Maj 2010 - 17:49

Hun prøvede at se gådefuld ud, men hun kvajede sig "Om engler, hvor engler tilpasser sig, Om alle Engle racer, Ja nok alt, tror jeg, du kan læse den... Og hvis du kan, tror jeg du kan finde andre engler som dig måske" saggde hun og så sig om. Hun fik en sær fornemmelse imens hun trak sin le frem og svingede den lidt for at mærke hvor den underlig fornemmelse kom fra *Hmm* tænkte hun

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 17:54

hun tog i mod bogen og smilede taknemmeligt. "Tak!" sagde hun stille og så hen mod hende da hun svang med le'en. "Der er nogen hende ved parken overfor skolen.." mumlede hun og så henmod indgangen af skolen hvor man kunne se over den halve væg og ind i en park med nogle træer på den anden side..

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Tirs 25 Maj 2010 - 18:57

Hun sukkede "Ja, men der er noget mystisk ved det, kan ikke fange den. Som om det ikke er noget" mumlede hun og prøvede igen med at svinge leen. En brise ramte dem begge to og Ting chan så ud osm om hun spændte "jo, der er nogen" hviskede hun koldt.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 19:01

Noah's ansigt blev helt chokeret da hun mærkede det. *Hvad var det?* tænkte hun og så hen mod Ting Chan, med et undrende blik. "Kan du føle hvad det er?" spurgte hun forvirret. da hendes følelse af nogen der ude blev svagere og svagere.

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Tirs 25 Maj 2010 - 19:08

Hun rystede "ved ikke hvad det er, men som vinden fortæller mig, er det en en slags... Hmm ved ikke hvad det er" sagde hun lidt bekymrene og gik lidt frem mod skolen. Et slags væsent eller dyr. Noget unaturligt. Hun prøvede at høre jorden, men den var fornærmet, så hun fandt ikke ud af en skid.*Kom nu, prøv at se hvad det er* plagede hun lidt til en græsstrå. Græsstrået forsvandt, den var sunket under fliserne. Ting chan vendte sig mod Noah og spurgte "hmm kan du mærke hvad det er..?" spurgte hun

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 19:18

Noah så bekymret på Ting Chan og koncentrerede sig i et øjeblik. "Jeg prøver lige" sagde hun og lukkede let øjnene i et stykke. tid. "Jeg ved ikke hvad det hedder men jeg kan se hvordan det ser ud" sagde hun med et lidt skæmt ansigt. "Det er stort" sagde hun tomt og så hen mod skole indgangen

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Tirs 25 Maj 2010 - 19:28

Hun hvæsede lidt af græstrået fordi den ikke om "Er det et dyr" spurgte hun lidt bekymret imens hendes blik så deperat efter den idiotiske græstrå, så land tid kunne det da ikke tage at gå under jorden til den anden side. Den var jo tros alt lille *Hvis det væsen gøre bare noget ved Noah, ryger den over døden flod* tæntke hun vredt.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 19:31

Hun nikkede. "Det er stort tungt men, der er en mærkelig fornemmelse omkring det" sagde hun med et skævt smil. "Det føles let?" sagde hun o gå op på himlen. "Det kan flyve!" tilføjede hun hurtigt efter da hun havde tænkte lidt over det. *Vis det lige kunne våge at komme her hen og gøre noget skulle jeg vise det!* tænkte hun lidt usikkert da hun ikke hade fået styr på det hele endnu.

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Tirs 25 Maj 2010 - 19:36

Hun grinede hånligt "aha, nu ved jeg hvad det er" sagde Ting lidt hånligt, og græsstrået dukkede frem. Ting chan tog det og lukkede øjnene "Hmm ok, det er en engel, eller rettere sagt, en Amor. Sådan nogle bæster" mumlede hun surt og lagde græsstrået igen "jeg tror det er en Amor, men hvis det er den, så pas på dens pile" sagde hun lidt surt og så sig om.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 19:39

Hun så beundrende på Ting Chan over hun vidste så meget og nikkede kort. "Angriber det tit?" spurgte hun da hun ikke var helt sikker på om det ville angribe dem eller ej. Hun tog en elastik frem og satte sit hår op i en pjusket hestehale. "Jeg er klar" mumlede hun og så hen mod parken på den anden side

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum