Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
På skolen i lukketid - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
På skolen i lukketid - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
På skolen i lukketid - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
På skolen i lukketid - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
På skolen i lukketid - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
På skolen i lukketid - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
På skolen i lukketid - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
På skolen i lukketid - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
På skolen i lukketid - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
På skolen i lukketid - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

På skolen i lukketid

Side 3 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

På skolen i lukketid - Page 3 Empty Sv: På skolen i lukketid

Indlæg af Mr. Ting Tirs 25 Maj 2010 - 19:41

Hun sukkede "jo, de angriber forsjovt..! Men pas nu på pilene, hvis du bliver ramt, bliver du forelsket i den person du får øje på, eller også kan du sove hmm i meget langt tid. Nok to dage" mumlede hun, hun hadet dem. En pil skyd og snittede lidt i Ting chans røde hår "Den angriber, lad os gå i gang" snerrede hun og sprang op mod himlen mod den store fyr. *Det skal den for betalt* tænkte hun rasende.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 19:44

Noah studerede let pilen og så arrigt hen mod parken. *Nu kommer vi!* sagde hun koldt. hun koncentrerede sig dybt og hendes to flotte store sorte vinger forlede sig ud bag om hendes ryg. Hun viftede let med dem og nikkede. *nu det nu!* sagde hun alvorligt. Hun fik helt mørkeblå øjne og fløj op efter Ting Chan

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Tirs 25 Maj 2010 - 19:51

Hun var allerede i gang, men det var lidt svært at ramme den. Den var hurtigere end hun havde troet "hvor jeg dog hader de skadedyr" hvæsede hun surt og tænkte sig om. Hun fløj hen til Noah og sagde "lad os havde en plan" sagde hun hurtigt, men dukkede sig, da en pil kom "Jeg prøver at lokke den mod træerne, og når den kommer. Fanger jeg den med min slyngen planter. Og du, prøv dine kræfter af" et glimt kom frem i Ting chan's smil og hun dykkede, og råbte til Amor "Nananana vil du lege, så kom efter mig" grinede hun og viftede med sin le og fløj mod gården, mod de mørke grønne træer.

Mr. Ting

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 19:57

Noah nikkede og fløj den anden vej fra. hun tænkte sig om og koncentrerede sig dybt. Hun strakte armen ud og en sort bue blev skabt af hendes fjer. Hun trak snoren tilbage og sigtede hen mod Amor'en. hun gjorde klar til at skyde men dukkede hurtigt ned da hun var ved at blive ramt. Hun fløj højere op og foran den og fyrede buen. ud kom en masse sorte dødspile ud mod den

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Tirs 25 Maj 2010 - 20:02

Ting chan var tæt på træerne og sigtede leen mod Amor som var 10 m væk fra hende,*fanget* tænkte hun og skyd nogle levende slyngenplanter og Amoren kunne ikke komme fri, hun så mod Noah og opdaget den flotte sorte pil "wooow" sagde hun inponerret og ventede bare til at amoren skulle blive ramt. Den kæmpede med slyngenplanterne.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 20:09

Hun affyrede pilene og så derefter Ting Chan var så tæt på. "Pas på Ting Chan!" råbte hun af sin fulde kraft og så håbefuldt ned på dem for at håbe Ting Chan nåede væk og Amor'en blev ramt..

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Tirs 25 Maj 2010 - 20:14

En brise ramte hende, og hun tænkte sig om og fløj lidt væk. Hun ventede på at amoren bliev ramt. Men da pilen ramte den, kom der en mørkt lys som var ligesom en atombombe og Ting chan blev facinerret at hun glemte sig selv. Hun mumlede noget og noget sort skjold kom omkring hende, det var mørkt magi *woow hvor smukt* tæntke hun da hun så den mørke lys skindede.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 20:23

Noah lagde ikke mærke til Ting Chan's skjold og så tomt ned på den lille sky der kom. "TING CHAN!!" skreg hun og holde sig med lidt besvær oppe med vingerne indtil hun ville kunne se noget hun så spottene der nede men kunne stadig ikke se noget for skyen

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Tirs 25 Maj 2010 - 20:26

Hun stoppede med sit sorte magi og lugtede meget af lig. "Pu føj, det er sgu længe siden jeg var sidst i helved" grined ehun, hun lavede faktisk en portal ned til helved. Hun hørte nogen skrige sit navn og så sig om "Noah, er du der" spurgte hun lidt og så sig om. Amoren var forlængst væk. Kun pilene var der.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 20:31

Noah hørte Ting Chan's stemme og fløj ned i retningen af den hun fik øje på hende og pustede lettet ud. "Er Amor'ern væk?" spurgte hun og så sig omkring men ingen amor var at se, kun hendes pile. Hun så nysgerrigt på dem men så tilbage på Ting Chan efter. "Så fik det dyr hvad den havde fortjent!" sagde hun stille med en kold stemme

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Tirs 25 Maj 2010 - 20:35

Hun rystede lidt på hoved "den er jo ikke død, jo den er komme tilbage hvor dne høre hjemme" sagde hun bestemt men tænkte sig om "men hvordan i helgoland er den havnet her, som levende. Den burde kun være i himlen hos englerne" mumlede hun og så på Noah "være glad for du ikke blev ram af dens pile, det ville være sjovt hvis nogle af meneskerne som er forsvarløs blev ramt. Tehe" hun grinede hånligt hvis nogle menesker gik rundt og så forelsket ud nå de så en anden en.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 20:37

Noah nikkede med et skævt smil. "det ville ihvertfald ikke være rart!" sagde hun usikkert og landede forsigtigt ned på jorden hvorefter hun koncentrerede sig om at folde vingerne ind. Hun så sig lidt omkring. "Ja gad viden hvordan den kom her til mon?" mumlede hun og så sig undrende rundt

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Tirs 25 Maj 2010 - 20:49

Hun tænkte sig lidt om "Gad vide om den er efter dig....." mumlede hun.
Måske, man kunne da aldrig vide om det var hende den var efter, alt det her begynde jo da hun foldede sine vinger ud *Gad vide om englende er sure eller sådan lidt gale i hoved* tæntke hun

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 20:52

"Efter mig?" mumlede hun og så op i himlen med et undrende blik og hævede det ene øjenbryn. "Men jeg har da ikke gjorde nogen mennesker noget endnu" sagde hun med et lille træk i mundvigen og så uskyldigt hen på hende. "Og hvis de var hvad kunne de så gøre ved mig?" spurgte hun nysgerrigt og tog bogen Ting Chan havde fundet til hende op fra lommen og bladrede lidt i den hvis der nu var noget i den der stod..

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Tirs 25 Maj 2010 - 20:59

Hun tænkte stadigt,"det er da mærkeligt at sådan et artigt fyr er her. I meneske verden, den kom jo frem da du opdaget dine kræfter ikke... Gad vide om du er noget specielt" Da hun sagde det sidste betragte hun Noah "Hmm jeg ved ikke en skid om de engler, men noget siger mig at du er i fare" mumlede hun

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 21:07

hun så op på hende med et blankt ansigt. "Ej, lad os nu lige se.. det kan være vi er helt langt væk og fantasere bare" sagde hun usikkert og bladrede videre i bogen. "Her der stor noget om 'Engle verden' " hun så spottene ned i bogen og kørte øjnene ned af teksten hun holdt den lidt ud foran sig så Ting Chan kunne se lidt med hvis hun ville..

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Tirs 25 Maj 2010 - 21:11

Hun læste lidt og fnøs "hey, det er jo sådan det er i himlen, skyer og skyer.
Lys og lys plus rart" grinede hun men læste vidre. *Aha, jeg vidste den bog var god" tænkte hun og så lidt på Noah om hun havde fundet noget.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 21:19

"kedeligt" sagde hun til det Ting Chan ophævede. Hun læste videre og faldt over noget mærkeligt. "Ser du det samme som mig?" spurgte hun med et undrende blik og så op fra bogen og hen på hende med det samme blanke ansigt

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Tirs 25 Maj 2010 - 21:22

Hun lænede sig lidt forover og så lidt mystisk ud "uhm hvad, hvad.
Hvor kan ikke se noget....?" mumlede og smilede "Hmm hvad forstiller det...?" spurgte hun lidt nusgerrigt. Hun smilede for sig selv..
Gad vide hvorfor hun smilede sådan.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 21:31

Hun pegede på tegningen under teksten. "Det er åbenbart sådan de en dødsengel klan ting.." sagde hun og studerede billede der forstillede en masse dødsengler med sorte store vinger og en der var bundet til en træstump i midten som ikke havde sine vinger slået ud. *Hvad mon de laver?* tænkte hun undrende og så studerende på billedet

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Tirs 25 Maj 2010 - 21:34

Hun ventede "hvem er på billede, er det ikke en dame" spurgte hun drilsk, hun kendte godt billede, men kunne ikke se det "Jeg kan sgu ikek se det, fordi jeg er jo det modsatte er jer... Engle og djævle, demoner og dødsengler" grinede hun og ventede lidt "Men kan kun se lidt, fordi jeg kan lidt lys magi" smilede hun "og bogen har jeg set mange gange i min tid" mumlede hun *Mne hvem var nu damen, hmm hmmm* hun tænkte så det knagede.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 21:39

Hun så på billedet. "Jo.. men jeg kanheller ikke rigtig se.. hendes ansigt er dækket" sagde hun med et skævt smil og bladrede lidt videre for måske at finde et muligt navn der kunne passe til hende. Hun så spottene på ordne og blikket gled ned over teksten. "umuligt.. Intet navn lyder til at være hendes" sagde hun og så på hende. "Vil du se?" spurgte hun og rakte kort bogen med et skævt smil

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Tirs 25 Maj 2010 - 21:44

Hun nikkede og lavede et tegn som betyd "to sek" hun lukkede øjnene og leen som hun havde i hånden var hvid. Hun åbnede øjnene og smilede "Når ja, det er jo Jomfruen, jo.... Hun er altid smuk, den ubevingede kvinde" forklarede hun og betragte hende "jeg havde aldrig troede at jeg skulle se hende igen, bare uden ansigt" hun lavede grimase og så på Noah "Hun er den eneste ubevingede engel. Meget smuk ik" sagde hun

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 21:48

hun så på billedet. "Jo hun ser guddommelig ud" sagde hun og betragtede billedet mens hun hørte på Ting Chan fortælle.. hun kørte den ene hånd over billedet og smilede let for sgis elv mens hun studerede det. "De andre engle.. det føles som om de kigger på en" sagde hun med et skævt smil og så lidt på de andre der stod omkring

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Tirs 25 Maj 2010 - 21:50

Hun så lidt på det og nikkede "noget der" sagde hun på kantet af papire som man ikke kunne se mere. Hun betragte dem og gys "de ser onde og kolde ud. Når ja det er jo også dødsengler" mumlede hun og opdaget noget "Prøv lige at ligge din håndflade på billede" sagde hun bestemt.

Mr. Ting

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 3 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum