Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
På skolen i lukketid - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
På skolen i lukketid - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
På skolen i lukketid - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
På skolen i lukketid - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
På skolen i lukketid - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
På skolen i lukketid - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
På skolen i lukketid - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
På skolen i lukketid - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
På skolen i lukketid - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
På skolen i lukketid - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

På skolen i lukketid

Side 4 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

På skolen i lukketid - Page 4 Empty Sv: På skolen i lukketid

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 22:01

hun så undrende på hende og tog hånden frem. "Okay?" sagde hun spørgende og lagde hånd fladen op på billede med et undrende blik og så på billede hun så det ikke med det sammen men lidt efter fik hun øje på det og så hen på Ting Chan med et spørgende blik

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Mr. Ting Tirs 25 Maj 2010 - 22:03

//skal læse ^^ ses i morgen, du får svaret ;P//

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 22:07

//Nu nå det er så spændende Ting Chan du svigter mig! ;3 Men ses! //

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Ons 26 Maj 2010 - 15:34

//haha, her er svaret tehe//

"Læg nu mærke til de der dødsenglers øjne" sagde hun roligt og deres øjne var røde. "Hmm meget mystisk hvis du spørger mig, hey hende dame har fået et ansigt... Eller" Ting chan lagde mærke til jomfruens ansigt, den formede sig til øjnene og læberne. Hun ventede spændt, men angsigten var næsten færdig

Mr. Ting

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 17:08

Noah så betragtende på billedet og studerede døds englene men tabte derefter hørelsen, da hun så småt hørte Ting Chan's stemme lavere og lavere.
Hendes øjne blev røde ligsom døds englene på billede, og hun stod helt stille med hånden på billedet..

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Ons 26 Maj 2010 - 17:20

Hun sukkede, var hun måske måbede af det hun havde gjort "Jaa Noah, jeg tror du kan åbne døds englernes magi. Du fik jo billede til at se anderledes ud, du ved med deres øjne" sagde hun og så på hende. Entet svag "Uhm Haløjsa...? Noah Noah!" sagde hun bekymret og prøvede at ryste hende blidt, entet svag "Hvad i helgo landets navn forgår der" mumlede hun og opdagede hendes øjne, "Oh my god, Noah vågn op" sagde hun bekymret.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 17:27

Noah's øjne var stadig røde og hun hørte intet. *Hvad sker der? Ting Chan hvor er du?* tænkte hun da alt var mørkt for hende. "Hold jer væk" kom det ud fra Noah's mund stadig med røde øjne som var tegn på det ikke var hende selv der talte. "Hold jer væk!" gentog stemmen. Det var en lav stemme men nået så ubehagelig og hæs, men lød stadig som om det kom fra en ung person..

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Ons 26 Maj 2010 - 17:32

Ting chan hoppede af forskrækkelse da Noah sagde noget. Men det var jo ikke Noah's stemme, noget slog klik i hende "Jomfru, uhm er det dig Jomfru" spurgte hun lidt blidt, hun syntes selv navn et lød mærkeligt, men hun kunne sgu ikke huske hvad den unge kvinde hed. *Hmmm hun må havde bytte en plads med bogen, men Jomfruen har da ikke røde øjne, men det har jo de andre som er på billede* tænkte hun og betragte billede.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 17:35

Noah stod stadig helt stille og der gik lidt tid før hendes mund åbnede sig igen. "Gå jeres vej Jomfruen vil ikke have noget med jer at gør!" sagde stemmen igen. Bogen nærmest fløj ud af Noah's hænder og landede nede på asfalten mens Noah fik sin normale grønne øjenfarve tilbage og kollapsede ned på gulvet mens hun tog sig forvirret til hovedet..

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Ons 26 Maj 2010 - 17:41

Hun så bekymret ud, da hun talte igen *Jomfruen... Hvad var nu hendes navn* tænkte hun men pludselig så hun bogen flyve væk fra Noah's hånd. Hun så den lande på asfaltet og så på Noah, hun var sig selv "Noah er det dig...? Er du ok" spurgte hun hurtigt, hvis der var sket hende noget.. Hun kunne ikke helt finde ud af hvad der forgår.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 17:44

Hun så forvirret op på Ting Chan. "Jeg er okay.." svarede hun og holde den ene hånd på hovedet og den anden nede på asfalten. "Men hvad skete der?" spurgte hun med et skævt smil og så lidt efter bogen da hun lagde mærke til hun ikke havde den i hænderne hun så hen af asfalten og så bogen. "Jeg kan huske vi så på det billede i bogen og du sagde jeg skulle lægge hånden på.. men efter det var der helt sort?" mumlede hun og rejste sig lidt klumpet op

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Ons 26 Maj 2010 - 17:49

Hun sprang hen til bogen og billederne så normale ud igen. Døds englernes øjne var ikke røde mere, hun pustede lettet. Men man kunne se Kvindens ansigt, det var et trist smil og en tåre gled ned langs hendes kind "Hmmm meget mystisk, men er du sikker på du er ok" spurgte hun igen og gik hen til hende med bogen. Hun studerede billede igen, måske var der et tegn..

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 17:53

Hun så på hende og nikkede langsomt men alligevel var der små tårre der trillede ned af hendes kinder, selvom hendes ansigt så normalt ud. Hun tog sig til den ene kind og tørrede nogen af tårrene væk. "Mærkelig?" mumlede hun men tårende ville ikke stoppe. "Jeg er seriøst okay helt okay!" sagde hun og smilede men tårene stoppede stadig ikke. "Må jeg se?" spurgte hun undrende da hun følte sig rimelig dum over nogen tåre som ikke kunne stoppe selvom hun ikke havde noget at græde over

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Ons 26 Maj 2010 - 17:55

Hun spærrede øjnene så man kunne se hendes gyldne brune øjne "Jamen dog, måske. Måske kom Jomfruen ind i dig, fordi du lagde din hånd på billede hvor du var.... Prøv lige at vise dine vinger frem igen..!" sagde hun hurtigt og ventede på hvad der ville ske, hun håbede ikke det gik ud over Noah.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 17:59

Hun så undrende på hende og stillede sig lidt væk så der ville være plads til hendes vinger *Please vinger!* tænkte hun og koncentrerede sig. *Av.. det gør ondt* tænkte hun og fik et lidt pinefuld udtryk. Der skete ikke noget og hun stod lidt og så sig over skulderen. "Jeg tror det er fordi jeg lige har bruget dem lidt for meget nu når jeg ikke er så van til dem.." prøvede hun og forklare selvom hun synes det var mystisk og bed sig let i læben.

//Sig til hvis jeg bliver for latterlig xP//

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Ons 26 Maj 2010 - 18:09

//nej, men sorry skal spise -.- sees komme igne//

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 18:11

//Okay! Velbekommen! ^^//

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Ons 26 Maj 2010 - 18:47

Hun var tæt på at skrige af vrede "Fordømt, hun har lånt din krop....... Hvad sker der" sagde hun vredt og var nu omme bag ved Noah og pressede sine hænder på Noah's ryg og lukkede øjnene. Noget sorte bølgede strege kom frem mellem hendes håndflade og Noah's skygge, som om hun prøver at hive noget ud. De sorte bølgede streger blev til skinde lys og Ting chan hvæsede "fordømt, lad hende være" mumlede hun og mærkede en kæmpe smerte i sine hænder, hun bed tænderne sammen.

//tehe jeg syntes ikke det er latteligt, jeg syntes at det bliver spænde ;P/7

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 18:55

Noah fik et pinefuldt udtryk da hun rørte ved hendes ryg hun lukkede hårdt øjnene og og bed sig i læben. "Arv" mumlede hun og krympede sig lidt sammen. Hendes ryg var hel øm.. Hun prøvede at tænkte på noget andet men smerten gjorde for ondt. "Ting Chan Stop" sagde hun med en pinfuld stemme og knyttede næverne

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Ons 26 Maj 2010 - 18:59

Hun stoppede og åndede tungt "Du, du deler krop med Jomfruen nu. Fordømt, self. Hun må havde tage din krop uden du vidste det" sagd ehun vredt og så på Noah "Noah, du er hende og hun er dig... Men dine vinger, nej fordømt. HUn skal du af din krop" sagde hun bestemt og gjorede sig klar til at lave noget på Noah, hun stoppede lidt og så på hende. En pint blik "gøre det ondt..." spurgte hun

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 19:03

Hun øbnede let øjnene men forstod godt situationen, og grinte lidt med et halvt pinefuldt smil. "Ud skal hun!" sagde hun og trak vejret hurtigt mens hun roligt kørte en hånd over hendes pande. "Jeg skal have mine vinger tilbage!" sagde hun men hun rettede sig lidt pinefuldt op og koncentrerede sig dybt. Hendes øjne blev mørkeblå igen mens hun hårdt prøvede at få sin vinger ud. Hun stoppede forpustet og hendes øjne blev grønne igen. "Jeg kan ikke gøre noget selv.." mumlede hun håbløst og så ned på sine hænder mens hun tog hurtigt vejrtrækninger

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Ons 26 Maj 2010 - 19:09

To hænder rørte blidt i Noah's hænder "jeg hjælper dig" sagde Ting chan blidt og lukkede øjnene. Hvide bølgende streger kom frem, mellem hendes hænder og Noah's hænder. Hun sagde "NU, går dybt ind i dit sind. Prøv om du ikke kan få din egen krop igen. Styre den igen og mærk den igen" sagde hun.

Mr. Ting

Indlæg af Mr. Ting Ons 26 Maj 2010 - 19:11

//skal lige noget, måske kommer jeg ik eopå igen -.- sees vel ^^//

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 19:17

Noah så på hende men lukkede øjnene for at konsentrere sig. Hun mærkede langsomt smerten komme tilbage og bed sig i læben *Jeg prøver jeg prøver* tænkte hun og kæmpede i mod smerten mens hun bad til at det ville virke..

// fint nok, vi ses!//

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Tors 27 Maj 2010 - 15:15

Hun havde lukket øjnene, men hun så noget. Hun var inde i Noah's sjæl. Hun så Jomfruen for sig og hun hostede lidt "Uhm undskyld mig... Men hvorfor har du uhm taget denne krop, den tilhøre en anden en..." sagde hun venligt men så også strengt på Kvinden *Hvor er over hoved Noah henne...? Vi er jo inde i hendes sjæl...* tænkte hun lidt bange.

Mr. Ting

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 4 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum