Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
So quiet..(xxx) - Page 12 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
So quiet..(xxx) - Page 12 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
So quiet..(xxx) - Page 12 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
So quiet..(xxx) - Page 12 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
So quiet..(xxx) - Page 12 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
So quiet..(xxx) - Page 12 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
So quiet..(xxx) - Page 12 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
So quiet..(xxx) - Page 12 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
So quiet..(xxx) - Page 12 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
So quiet..(xxx) - Page 12 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

So quiet..(xxx)

2 deltagere

Side 12 af 13 Forrige  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Næste

Go down

So quiet..(xxx) - Page 12 Empty Sv: So quiet..(xxx)

Indlæg af Khaa Lør 15 Jun 2013 - 23:46

Han stod bare og nød tonerne hun fremtryllede.. Det var magisk for ham.  Han begyndte selv at synge lidt med: Thus the point of no return, no backward glances.....


Hun sad bare der og spillede som den engel hun lignede. Ren som nyfalden sne, hud som nyspunden silke. Øjne blå som saffirer i sollys. En tåre trillede ned af hans kind. Ikke kun ved tanken om hun var hans. Men også fordi at det var perfektion foran ham. Nej perfektion var ikke nok. Hun var langt mere end det. Hun fuldendte ham. 

Da hun var færdig med at spille, kyssede han hende blidt og løftede hende op at sidde på pianoet hvorefter han spredte hendes ben let ud til siden så han kunne stille sig helt ind til hende og kyssede hele vejen fra kavalergangen og op af halsen og hviskede: Du må endelig sige til hvis jeg skal stoppe. Der er lige lidt tid tilbage til den næste del af overraskelsen.... Hmm hvad med at forkæle mig lidt imens jeg spiller en sang for dig min kære?...


Lidt drilsk løftede han hendes kjole og kyssede hendes inderlår inden han satte sig og begyndte at spille "All i Ask of You"
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

So quiet..(xxx) - Page 12 Empty Sv: So quiet..(xxx)

Indlæg af Hazel Lør 15 Jun 2013 - 23:53

Hazelin smilte ganske stille for sig selv, det var virkelig rart at han satte pris på hun spillede for ham, og at han havde tid til at høre det, hun vidste jo godt han var en travl mand.

Et stykke tid fortsatte hun med at spille indtil hun stoppede og så op på ham. Han havde ændret sig så meget siden den gang de havde mødt hinanden, men kun til det bedre.

Let lod hun sig løfte op på pianoet efter at have gengældt hans kys blidt, og så ham smilende i øjnene da han spredte hendes ben, sukkede nydende som hans læber dansede blidt over hans hud. "Det ved du jeg vil" hviskede hun smilende og så på ham. "Forkæle dig lidt? det lyder på en måde en kende frækt, selvom det nok ikke er det du mener" smilte hun legende og grinte lidt for sig selv, så på ham da han trak sig lidt væk.

Hun lod ham løfte sin kjole og smilte da han kyssede hendes inderlår, nød melodien der kom fra pianoet som han begyndte at spille. Stille nussede hun hans arm og hals imens. kort efter melodien var slut, lod hun sig glide ned og sidde på hans skød, pågrund af den høje slids var det muligt at sidde med et ben på hver side af ham. Imens hvilede hendes arme om hans nakke.
Hazel
Hazel
Proficient (Rank 15)

Bosted : Some place..

Antal indlæg : 1018


Tilbage til toppen Go down

So quiet..(xxx) - Page 12 Empty Sv: So quiet..(xxx)

Indlæg af Khaa Søn 16 Jun 2013 - 0:15

Det var vidunderligt at hun nød musikken, men det var endnu mere vidunderligt at hun nussede hans arm og hals imens. Et hvert kærtegn fra hende var som en bølge igennem ham. En bølge der ikke kunne beskrives men det var en følelse han nød uendelig meget, men aldrig ville undvære hvis han fik valget. 

Frækt? Det kommer an på hvordan du vil forkæle mig elskede... Jeg vil elske hvad end du beslutter dig for...

Han nød fornemmelsen af hvordan hun gled ned og satte sig på hans skød og armene om hans nakke. Han var mere velsignet end nogen anden over at have hende, og at hun forkælede ham med stort set alt hvad hun gjorde. Han ville nyde hende fuldt ud men måtte holde sig selv tilbage. 

Han løftede hende op og lagde hende ned på pianoet med hendes ben stadig omkring ham. Han lod begge sine hænder glide op af hendes mave og op over de fyldige bryster hvorefter han trak kjolen til side så hendes bryster var blottet. Han kyssede dem fast og bed ganske let i dem inden han satte kjolen på plads igen og kyssede hende op af halsen og lod kort tungen kærtegne kanten af hendes øre. Det gjorde også deres underliv blev presset imod hinanden og han hviskede kærligt: Nu må vi ikke tage glæderne på forskud.... men hvor er det svært når du er smuk udover alle grænser elskede... Men har noget mere til dig... Følg med elskede...


Han hjalp hende ned fra flyglet ud han ledte hende hen til døren af deres private gemakker, hvor han gav hende et bånd for øjnene og åbnede døren. Han hviskede blidt: Nu må du kigge elskede...


Han fjernede båndet og det der hængte foran hende var en brudekjole. Af det fineste hvide silke med lav snit men ikke så det blev usømmeligt. Der var åbent snit op til omkring knæet i den ene side og ryggen var åben men med snoninger så man kunne stramme den hvis man ønskede det. Sløret var lavet som en lille krone af guld der var af samme mønster som hendes nye ring. Rundt i kanterne af kjolen var der broderet hendes yndlingsblomster i både sølv og guld.

Han holdt om hende imens han stod bag hende og kyssede hendes kind og hviskede: Jeg håber du finder den smuk nok min elskede
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

So quiet..(xxx) - Page 12 Empty Sv: So quiet..(xxx)

Indlæg af Hazel Søn 16 Jun 2013 - 10:55

Hazelin smilte blidt for sig selv, og nussede hans arm en anelse længere. Hun kunne ikke forstå hvordan hun kunne være så heldig, at han havde valgt lige netop hende at kaste sin kærlighed på. Følelsen han bragte frem indeni hende, var en hun aldrig nogensinde ville undvære.

"Det kommer an på hvordan du gerne vil forkæles.. jeg kunne sagtens finde på en masse, men jeg må hellere lade være" hviskede hun mildt.

Fingrene gled gennem hans hår som hun sad der på hans skød, smilte lidt for sig selv. Der var noget.. tilfredstillende ved at vide at han elskede hende. Sammen med ham behøvede hun ikke at frygte noget. Langsomt lænede hun sig hen og kyssede ham ganske blidt på halsen.

Da han pludselig løftede hende op og lagde hende på pianoet smilte hun drillende til ham og lod stadig benene hvile om ham. Langsomt lukkede hun øjnene og sukkede nydende ved hans hænder der gled op af hendes krop, da han hev kjolen lidt væk fra hendes bryster, så hun legende på ham. Det var så dejligt den måde han kyssede og bed lidt i hendes bryster. Blidt gled hendes hænder over hans brystkasse. Et svagt kælent glimt lå i hendes øjne da han satte kjolen på plads og kyssede hende på halsen. Forsigtigt lænede hun sig op og nappede ham i øret. "Er du sikker?.. der er vel ikke nogen andre end oz der opdager det? også måske Bach.." smilte hun og gøs lidt ved tanken om at han kom ind og fandt dem.

Blidt rejste hun sig og holdt om hans arm, hun så kærligt på ham og fulgte med ham. Da de stoppede foran deres gemakker og hun fik bind for øjnene, grinte hun lidt for sig selv,.

Endelig måtte hun kigge, og han fjernede båndet. Den kjole der nu stod i værelset var smukkere end hun havde forestillet sig. Langsomt gik hun hen og lod fingrene glide over stoffet. "Connor den er.. fantastisk.. Men jeg troede det bragte uheld for gommen at se brudekjolen?" hviskede hun drilsk og vendte sig om imod ham. Hun lod blidt armene glide op om hans nakke og hvile. Det var helt klart den smukkeste brudekjole hun havde set nogensinde.

"Den er smukkere end noget jeg nogensinde har set.. Tusind tark for denne fantastiske dag" hviskede hun smilende og kyssede ham ømt.
Hazel
Hazel
Proficient (Rank 15)

Bosted : Some place..

Antal indlæg : 1018


Tilbage til toppen Go down

So quiet..(xxx) - Page 12 Empty Sv: So quiet..(xxx)

Indlæg af Khaa Søn 16 Jun 2013 - 16:05

Hvor jeg kommer fra bringer det kun uheld at se hende i den før tid min elskede. Men jeg er rigtig glad for den falder i din smag. Jeg ved godt jeg ikke kan opnå noget så smukt som dig selv, men jeg synes selv det er et ret godt forsøg. Hvor kom jeg fra?


Han tog kjolen ned og hængte den ind i et stort skab så den var sikker. Han kiggede over på hende og hans øjne blussede op kortvarigt. Han gik meget langsomt hen imod hende med et flabet smil imens han smed skjorten. Han gik langsomt rundt om hende imens han lod sine hænder vandre over hendes krop ganske blidt. Han kyssede hendes hals og bed hende let i skulderen og hviskede:

Bare rolig min kære ingen forstyrrer os nu. Der er lige de sidste ting der skal gøres klar til din overraskelse så vi har noget tid at bruge af. Hvordan ville du så forkæle mig? Vis mig hvordan min elskede.....
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

So quiet..(xxx) - Page 12 Empty Sv: So quiet..(xxx)

Indlæg af Hazel Søn 16 Jun 2013 - 17:23

"Virkelig? jamen så er der jo ingen problemer i at du har valgt den til mig. Så mangler jeg jo kun sko. Den er utroligt smuk, jeg er virkelig virkelig glad for den Connor, tusind tark. Det ved jeg sørme ikk, prøv at huske det.." hviskede hun drilsk.

Da han tog kjolen ned og hængte den ind i skabet smilte hun for sig selv. Hans fantastiske grønne øjne der blussede op fik hende til at grine lidt. Hendes blå øjne blev kort legende da han gik hen imod hende og smed sin skjorte. Hans blide hænder der gled over hendes krop da han gik rundt om hende fik hende til at sukke blidt. Blidt vendte hun sig om imod ham, og nappede ham stille i øret.

"Er du sikker på du har lyst til at vide de min egen? når nu du så gerne vil så.." hviskede hun smilende.

Langsomt lod hun hænderne glide op af hans brystkasse og så ham intenst i øjnene. Hendes læber hvilede blidt mod hans hals et par gange, inden hun smilte lidt for sig selv, og åbnede hans bukser med et drilsk glimt i de blå øjne.
Hazel
Hazel
Proficient (Rank 15)

Bosted : Some place..

Antal indlæg : 1018


Tilbage til toppen Go down

So quiet..(xxx) - Page 12 Empty Sv: So quiet..(xxx)

Indlæg af Khaa Søn 16 Jun 2013 - 19:00

Selvfølgelig vil jeg vide det min elskede. Det er jo dig og du starter følelser i mig jeg ikke vidste eksisterede. Og hvorfor ikke nyde din skønhed til fulde? Ellers må du jo bede mig om at stoppe elskede... Med mindre du nyder det for meget.


Han udstødte et let suk af nydelse, da hun nappede ham i øret og en hurtig men varm latter kom fra ham. Hendes drilske blik var en beruselse i sig selv. Lige som en hver bevægelse hun gjorde. Hendes krop dansede forførende for ham så han måtte nærmest koncentrere sig for ikke at rødme helt selvom det skete alligevel.

Da hun åbnede hans bukser, lod han sine hænder hvile på hendes skuldre og returnerede det drilske smil. Han startede med at kysse hendes kind og kyssede han hende ned af halsen og jo længere ned af halsen han kom, jo længere ned førte hans hænder hendes kjole. Så da han lagde et forsigtigt og inderligt kys på hendes bryst, ramte kjolen gulvet og han bed forsigtigt og sagde:

Jeg er din min elskede men vær forsigtig med hvad du starter jeg kan finde på at fortsætte det


Han bukkede sig hurtigt ned og kyssede hende en enkelt gang meget forsigtigt mellem hendes ben inden han rejste sig op igen og smilte begærligt til hende
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

So quiet..(xxx) - Page 12 Empty Sv: So quiet..(xxx)

Indlæg af Hazel Søn 16 Jun 2013 - 19:46

"Uh jamen så.. kan det ikke være anderledes jo. Så er jeg jo nød til at drille dig lidt mere.. Ej på den anden side.. det er der ingen grund til, jeg nyder det her. Jeg vil ikk bede dig om at stoppe.. det dejligt."

Han var så dejlig, og hun nød at hun kunne se at han var tiltrukket af hende, men det viste hans berøringer nu også. Hans rødmen gjorde hende helt varm indeni. Blidt lænede hun sig hen og kyssede ham på halsen, nappede ham lidt i skulderen. Stille lod hun hænderne nusse hans arme lidt.

Hendes hænder skubbede derefter det sidste af hans tøj af, hun så smilende ind i hans øjne da han skubbede hendes kjole af hende. Hun elskede at han rørte ved hende. Blidt strøg hun hans nakke og hans kind, inden hun kyssede ham intenst. Hun satte sig langsomt ned foran ham og så op mod ham med et drilsk smil. Hun grinte lidt for sig selv.

Blidt begyndte hun at nusse hans lem inden hun virkede lidt tænkende. Inden hun langsomt men blidt begyndte at sutte hans lem. Sådan fortsatte hun for en stund, inden hun rejste sig og lod armene hvile om hans nakke med et smil.
Hazel
Hazel
Proficient (Rank 15)

Bosted : Some place..

Antal indlæg : 1018


Tilbage til toppen Go down

So quiet..(xxx) - Page 12 Empty Sv: So quiet..(xxx)

Indlæg af Khaa Søn 16 Jun 2013 - 22:06

Han stønnede let ved alt hun gjorde ved ham. Hendes mund var lige så magisk som resten. Det der var mest berusende, var at hun gjorde det af lyst og begær og ikke pligt. Han ville høre en symfoni af hendes begær. Han lagde hende ned på den store seng og gav hende båndet for øjnene endnu en gang. Han lod hendes ene hånd hvile på hans lem imens han hviskede i hendes øre: Jeg vil høre dig nyde det min elskede....


Han lod forsigtigt hans tunge vandre fra hendes ankel og hele vejen op af hendes ben og lod den lege mellem hendes ben og indimellem rørte næsten ikke. Så han rigtig kunne høre hendes nydelse. Hans hænder kærtegnede fast hendes bryster og nev let i hendes brystvorter imens tungen fortsatte sin leg. 

Han kravlede langsomt op og kyssede hende hele vejen op af maven og brysterne. Han kyssede ivrigt hendes hals og bed hende i øret samtidig med han stønnede let så hun også kunne høre han nød det. Han lod med vilje spidsen af sit lem trykke sig mod hendes underliv og lod kun spidsen mærke hendes varme. Og med en let skælven hviskede han: 

Kan du mærke hvor meget jeg elsker dig?
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

So quiet..(xxx) - Page 12 Empty Sv: So quiet..(xxx)

Indlæg af Hazel Søn 16 Jun 2013 - 22:26

Hazelin smilte lidt genert til ham, hun nussede hans arm lidt tænkende. kyssede ham stille på skulderen. Lod fingrene glide gennem hans hår, inden hun så ham i øjnene. Det hele var dejligt.. alt hvad han gjorde. Da han lagde hende på den store seng smilte hun og grinte lidt forsigtigt da han gav hende bind for øjnene. Han var det eneste der ville få lov til at være sådan overfor hende,. "Altid" hviskede hun og strøg hans lem blidt.

Hans tunge kildede lidt da den rørte hendes ben, da den så ramte mellem hendes ben gav hun sig ganske let og stønnede nydende. Det var utroligt dejligt, det var der ingen tvivl om overhovedet. Hans hænder der samtidig kærtegnede hendes bryster var mindst ligeså dejlige, og hun fortsatte med at stønne blidt. hendes ene hånd lukkede sig tæt om lagnet.

Kort efter mærkede hun hans læber op af sin krop, hvilket fik hende til at smile ganske let. Det var rart at kunne høre han også nød det, ligeså meget som hun gjorde. Hans lem der kun lige akkurart hvilede mod hendes underliv fik hende til at skælve ganske blidt af nydelse.

"Uden problemer.. forhåbentlig kan du også mærke jeg elsker dig" hviskede hun smilende og kyssede ham ømt.
Hazel
Hazel
Proficient (Rank 15)

Bosted : Some place..

Antal indlæg : 1018


Tilbage til toppen Go down

So quiet..(xxx) - Page 12 Empty Sv: So quiet..(xxx)

Indlæg af Khaa Søn 16 Jun 2013 - 22:44

Hendes stønnen og bevægelser var alt sammen bekræftelser på at han behagede hende, og han ville ikke stoppe før hun var tilfreds. Han nød selv hvert lille sekund de havde sammen. Og hun skulle på alle tænkelige måder vide hvor meget han nød det. Hun skulle mærke hans begær, uhæmmet. 

Du skal endelig ikke holde dig tilbage for det gør jeg ikke... Du skal mærke helt præcist hvor meget jeg begærer og elsker dig min skat.... 


Han tog bindet væk fra hendes øjne og inden hun åbnede øjnene, kyssede han blidt hendes øjenlåg. De vidunderlige øjne, så dybe som havet. Det glimt i hendes øjne af nydelse, bekræftede kun yderligere hvor meget han elskede hende. Og hvor heldig han følte sig. 

Han kyssede fast hendes silkebløde læber og ned af hendes kind. Han bed let i hendes skulder imens hans ene hånd nussede hende i håret. Med en rimelig fast bevægelse, trak han hendes hoved tilbage og kyssede fra hendes hage og ned af halsen og lod sin tunge danse på hendes bryster. Han bed blidt og lod tungen fortsætte sin leg så hun havde besvær med at ligge stille og ytrede sin nydelse. Han stønnede selv af nydelse med hver ting han gjorde ved hende. 

Med ordene "Amore Magicae" lod han hendes hoved vippe frem igen så deres øjne mødtes. Langsomt lod han sine læber nærme sig hendes. Og lige i det de mødtes, Lod han sit lem glide helt op i hende
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

So quiet..(xxx) - Page 12 Empty Sv: So quiet..(xxx)

Indlæg af Hazel Søn 16 Jun 2013 - 22:58

Det var dejligt at han nød det ligeså meget som hun gjorde, på den måde var hun aldrig i tvivl om at han bare ville have hendes krop. For hun kunne se hvor meget det betød for ham at være sammen med hende på den her måde, præcis som hun havde set det i hans øjne sidste gang.

"Jeg holder mig ikke tilbage min egen.. det bare stadig så mærkeligt for mig at have så meget lyst, og så mange følelser for en person"

Hun kunne mærke at han fjernede båndet fra hendes øjne, og inden hun nåede at åbne dem lagde han et blidt kys på hendes øjenlåg. svagt smilte hun for sig selv og rødmede en smule da hun kunne møde hans blik igen. Hun elskede ham, og ville give sig selv fuldt til ham for evigt.

Blidt gengælde hun hans kys da han kort efter kyssede hende, hun lod hænderne nusse ham ganske blidt ned af ryggen og smilte for sig selv da han begyndte at kysse og nappe hende. Blidt stønnede hun igen og lod kort hovedet dreje en smule væk, det var virkelig dejligt det han gjorde, og han kunne ikke være i tvivl om at hun virkelig nød det. Langsomt så hun ham i øjnene og sukkede blidt for sig selv, kyssede ham længe og ømt.

Da han rettede på hendes hoved og derefter kyssede hende, kunne hun mærke at han trængte op i hende. Det gjorde ikke rigtigt ondt denne gang, og det var egentlig utroligt rart. Langsomt lod hun hænderne glide ned af hans ryg, og holdt deres kys.
Hazel
Hazel
Proficient (Rank 15)

Bosted : Some place..

Antal indlæg : 1018


Tilbage til toppen Go down

So quiet..(xxx) - Page 12 Empty Sv: So quiet..(xxx)

Indlæg af Khaa Man 17 Jun 2013 - 2:14

Længe kyssede han hende blidt og inderligt. Næsten for hvert stød, blev hun kysset et nyt sted. Og indimellem, kærtegnede hans tunge hendes bryster. Han stødte til lidt hårdere end før og nød det mere end muligt. Han trak sig langsomt ud og kyssede hende fast og inderligt imens. En serie af silkebløde kys vandrede ned af hendes velformede krop med et kærligt bid de rigtige steder. Han trak hende lidt ud så hun lige akkurat lå på kanten af sengen. Så tog han hendes ben om på hans ryg så hun kunne holde ham tæt til sig ved det næste han gjorde

Hans tunge gav sig i kast med en lystig lidenskabelig dans imellem hendes ben. For hvert suk eller støn af nydelse hun kom med, blev tungens dans mere og mere intens. Hvis hun strakte sig af nydelse, tog han sine hænder om på hendes ryg og kørte dem ned af ryggen med neglene. Ikke så der gik hul men så det var tydeligt han elskede det han gjorde

Efter et stykke tid, lod han hendes ben hvile ned på sengen og hviskede: Det er også en helt ny fornemmelse for mig....


Han lagde sig op midt på sengen og gestikulerede til hende med en lokkende pegefinder. Nærmest som en udfordring.

Kom og tag hvad der er dit min elskede
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

So quiet..(xxx) - Page 12 Empty Sv: So quiet..(xxx)

Indlæg af Hazel Man 17 Jun 2013 - 7:45

Hazelin sukkede nydende mod hans læber og lukkede øjnene som han kyssede hende andre steder på kroppen. Hun nød at han Var lidt mere hård, og det var faktisk utroligt dejligt. Langsomt lod hun den ene hånd rive ham ganske svagt på ryggen. Som han kyssede hende og bed hende lidt ned af kroppen, fulgte hun ham med øjnene. Hun så kort lidt undrende ud da han trak hende ud til kanten og hvilede hendes ben om ham. Men egentlig var det lidt ligemeget hvad han havde i tankerne, så længe at de var sammen, var hun lykkelig.

Da hans tunge igen legede mellem hendes ben stønnede hun blidt og lukkede sine øjne, det var virkelig utroligt dejligt. Som hun strakte sig i ren og skær nydelse, mærkede hun hans negle mod sin ryg. Det gav en let kildende fornemmelse i hende, men det gjorde dog ikke ondt. Det var tydeligt han også nød det hele lige nu, og det var rart at vide.

Som hendes ben igen hvilede ned mod sengen, smilte hun kærligt til ham og så ham i øjnene. "Det godt vi kan dele det så" hviskede hun mildt.

Hendes blå øjne fulgte ham idet han lagde sig op midt på sengen, hun smilte legende for sig selv, og rejste sig ganske langsomt inden hun strøg ham let på benet.

"Med glæde.."

Langsomt kravlede hun op til ham og satte sig med et ben på hver side af ham, hun lod hans lem glide op i sig og sukkede nydende inden hun begyndte at bevæge sig op og ned.
Hazel
Hazel
Proficient (Rank 15)

Bosted : Some place..

Antal indlæg : 1018


Tilbage til toppen Go down

So quiet..(xxx) - Page 12 Empty Sv: So quiet..(xxx)

Indlæg af Khaa Man 17 Jun 2013 - 10:15

Hendes stønnen gav ham kun lyst til at blive ved. Men selvfølgelig var det svært at stoppe når hun virkede til at nyde det så meget. Det gjorde kun han nød det endnu mere. Han havde aldrig før følt så kraftig en lyst som han gjorde lige nu. Det var en følelse han på ingen tænkelig måde havde følt før. Ikke i sådan en grad

Da hun satte sig op og han gled op i hende igen, var det som endnu en bølge af begær. Så da hun sukkede af nydelse kunne han ikke lade være med at gøre det samme. Ganske enkelt fordi det var så fantastisk.  Da hun begyndte at bevæge sig op og ned bevægede han sit lem i en tilsvarende rytme. Så når hun kørte ned igen, stødte han den op i hende så den fyldte hende ud af nydelse.

Hans hænder vandrede op af hendes mave og kærtegnede hendes bryster og tog fat i dem. Ikke hårdt men stadig fast. Efter et stykke tid lagde han sine hænder om på hendes ryg og rev hende ned af ryggen. Ganske fast men kun så det pirrede. Så lagde han sine ene hånd om hendes nakke og trak hende ned til en serie af lange og lidenskabelige kys. Han holdt sin rytme så hendes nydelse på intet tidspunkt blev mindre. Han hjalp hende op igen så hun sad på ham som før og lagde sine hænder på hans brystkasse. Så lagde han sine hænder på hendes hofter og trykkede ned når han stødte op. Bare så hun nød det mere. Med en lille svag blå flamme i hans øjne sagde han stønnende: Det må aldrig stoppe....
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

So quiet..(xxx) - Page 12 Empty Sv: So quiet..(xxx)

Indlæg af Hazel Tirs 18 Jun 2013 - 22:19

Hazelin smilte nydende for sig selv. Hun kunne ikke gøre andet end at nyde alt det han gjorde ved hende. Aldrig før havde hun prøvet at have lyst til en, sådan en lyst at man bare var nød til at gøre det med det samme. Ikke at kunne vente. Men det virkede som om han havde det på samme måde.

Som han begyndte at hjælpe hende med bevægelserne sukkede hun mere og mere nydende. Det var så forfærdeligt dejligt, også at han ville gøre det med hende, at han virkede ligeså ivrig efter hendes krop som hun efter ham. Dybt nydende så hun ned i hans øjne og viste kun sandt begær og kærlighed til ham. Hun elskede alt ved ham, uden undtagelse.

Efter en times tid, havde de begge været i bad, hun stod nu sammen med ham og strøg ham stille over armen efter de havde fået tøj på. Virkede en smule genert over det de lige havde gjort. Mest fordi det var en ny fornemmelse for hende. Langsomt kyssede hun ham, længe og ømt inden hun trak sig lidt væk og rettede på sit hår.

"Så uhm.. Hvad var resten af din plan? alsa din overraskelse for idag min egen?" Spurgte hun kærligt og lod kort blikket hvile ind i hans øjne. Det var en super fantastisk dag. En hun aldrig ville have stoppede.
Hazel
Hazel
Proficient (Rank 15)

Bosted : Some place..

Antal indlæg : 1018


Tilbage til toppen Go down

So quiet..(xxx) - Page 12 Empty Sv: So quiet..(xxx)

Indlæg af Khaa Tirs 18 Jun 2013 - 23:58

Et øjeblik min egen


Hans øjne blussede op i nogle få sekunder, og da flammerne gik ud, kiggede han varmt på hende og kyssede hende blidt inden han sagde: Næste led er faktisk klart min elskede. Du skal lige have det her for øjnene.


Han gav hende båndet for øjnene og ledte hende forsigtigt af slottets gange og ud uden for. Hun ville måske kunne genkende duftene at de var på vej ud i haven bag slotsbygningen. De gik lidt dybere ind i haven og stoppede brat. Han kyssede hendes hals inden han tog hendes hånd og lagde på noget træ. Langsomt tog han båndet væk fra hendes øjne og sagde: Nu må du kigge elskede...


Hendes hånd lå på en af søjlerne i en stor havepavillion lavet i lyst træ. Søjlerne var udskåret som romerske søjler med slyngplanter op af og selve gulvet var skåret så det lignede sten fra gaderne i Rom. Selve taget på pavillionen var skåret som en stor trækrone. Inde i selve pavillionen, stod et bord med to stole ved. Det var et lille marmorbord og på det stod en buket af sorte og hvide og røde roser. 

Det er de selv samme stole vi sad i første gang du spiste hos mig min elskede. Men hvad mon du tror den skal bruges til?


Han pegede ud på en stor sten der var ca 8 m høj og 3 m bred
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

So quiet..(xxx) - Page 12 Empty Sv: So quiet..(xxx)

Indlæg af Hazel Ons 19 Jun 2013 - 21:30

Hazelin ventede tålmodigt på ham.

Et svagt smil hvilede på hendes læber da hun så flammerne blusse op i hans øjne. Hun vidste godt hvad han lavede. Blidt gengælde hun hans kys og grinte så opgivende da han gav hende båndet for øjnene igen.

Havde det ikke været fordi hun elskede ham og stolede 100% på ham, ville han aldrig havde fået lov til at føre hende sådan rundt i blinde. men når det var ham, var det okay. Den kølige vind ramte hende og fortalte hende tydeligt at de var udenfor igen. med et let smil lod hun sig føre videre og grinte lidt. Som han lagde hendes hånd mod noget træ og fjernede båndet, så hun sig nysgerrigt omkring.

Hazelin så forbavet på den smukke havepavillion og sukkede blidt. Lod kort hånden løbe henover træet inden hun gik ind og så på marmor bordet. "Connor det er vel nok smukt.." udbrød hun smilende og så om på ham med et kærligt blik. Hun kyssede ham intenst. Langsomt strøg hun ham over armen og fulgte hans hånd da han viste hende den store sten.

"Det ved jeg ikke Connor.. fortæl mig det" bad hun smilende og lod armene glide op om hans nakke.
Hazel
Hazel
Proficient (Rank 15)

Bosted : Some place..

Antal indlæg : 1018


Tilbage til toppen Go down

So quiet..(xxx) - Page 12 Empty Sv: So quiet..(xxx)

Indlæg af Khaa Ons 19 Jun 2013 - 22:29

Tænk på at næste gang vi står her, er det for at sige ja til hinanden. Næste gang vi står her, er det for at lade resten af verden vide at vi tilhører hinanden. Og intet vil gøre mig mere lykkelig. At vide at resten af evigheden vil jeg have dig ved min side. At når jeg lægger mig ned i min seng om aftenen, ligger du i mine arme og smiler inden du rejser stille til drømmeland.


Nu skal du se min elskede. Det vil fortælle verden at hos mig er du sikker. Det vil fortælle resten af verden at hos dig er jeg lykkelig. Se blot.


Han kyssede hende inderligt inden han vendte sig mod stenen og hævede armene. Den store sten brød ud i et blåt flammehav. Det samme gjorde han selv. Det lød som et voldsomt brøl på grund af de voldsomme flammer. Han bevægede armene i et underligt mønster og man kunne se flammerne bevægede sig på stenen selvom den var dækket. Stenen lod til at blive mindre under flammerne men ikke meget. Flammerne var der stadig men han rakte sine arme mod hende som at hun skulle komme til ham. Da hun stod i hans arme, blussede flammerne op om dem begge to uden at brænde hende men man kunne mærke varmen.

Da flammerne slukkedes, stod der stadig varme op omkring dem og han kiggede dybt i hendes vidunderlige øjne og kyssede hende som om han aldrig ville holde op. Han tog blidt ved hendes hage og drejede hendes hoved mod statuen der nu stod der. Det var som en friskhugget statue af Hazelin der stod trygt i Connors arme. Og øjnene på begge statuer havde stadig en svag glød af de blå flammer.
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

So quiet..(xxx) - Page 12 Empty Sv: So quiet..(xxx)

Indlæg af Hazel Lør 22 Jun 2013 - 23:04

Hazelin så ham lykkeligt i øjnene og lod svagt fingrene stryge ham over kinden inden hun smilte lidt genert for sig selv. "Du kan tro jeg virkelig vil glæde mig.. jeg vil glæde mig til at alle kan se at vi to er skabt for hinanden. Det er dig jeg elsker Connor, og du er den eneste jeg nogensinde vil elske. Sammen med dig, har jeg aldrig haft det bedre,"

"Er du virkelig det Connor? lykkelig sammen med mig? lykkelig for at skulle tilbringe evigheden med mig?"

De blå øjne fulgte ham nysgerrigt som han vendte sig mod stenen efter at have kysset hende. Hun lod hovedet glide på skrå, og smilte lidt for sig selv som den brød ud i et stort flammehav. Det virkede næsten som om at stenen blev mindre mens hun kiggede på den, men det kunne den jo umuligt blive pågrund af ild. Eller hvad? hans magi havde før gjort hende overrasket. Hans arme der blev rakt imod hende, fik hende til langsomt at gå hen imod ham. Hun smilte og lod armene glide op bag hans nakke inden hun kort kyssede hans kind. Varmen var tydelig, men hun brændte sig ikke, det regnede hun nu heller ikke med.

Han var så dejlig, og af og til forstod hun ikke at hun havde fundet en så dejlig mand. Varmen var stadig tydelig da flammerne forsvandt, men det gjorde hende nu ikke noget. Blidt og kærligt gengælde hun kysset da hans læber hvilede mod hendes. Hans hånd der drejede hendes ansigt hen imod stenen, fik hende til at se hen imod den. Hun så på den og rødmede tydeligt. "Connor den er vel nok smuk.." hviskede hun smilende og så på ham.
Hazel
Hazel
Proficient (Rank 15)

Bosted : Some place..

Antal indlæg : 1018


Tilbage til toppen Go down

So quiet..(xxx) - Page 12 Empty Sv: So quiet..(xxx)

Indlæg af Khaa Søn 23 Jun 2013 - 0:17

Den statue vil for evigt være et symbol på vores kærlighed. Jeg havde sandt at sige aldrig regnet med at den sande kærlighed var en kraft der fandtes... Jeg havde regnet med at være en skal af den mand jeg var en gang.... Jeg troede Connor var død for flere hundrede år siden... Og at Khá var tilbage. Indtil jeg mødte dig. Du vækkede mig fra det mørke indre. Jeg vil ikke benægte hvad jeg er og hvad jeg har været. Men jeg vil til gengæld forme min fremtid efter den engel der har valgt at leve ved min side. Englen Hazelin... Jeg er ikke kun lykkelig. Det at jeg skal bruge evigheden sammen med dig. Det har gjort at for første gang i min lange eksistens at jeg føler mig komplet


Han kiggede længe på hende og inderligt. Hvad havde han gjort for at være så heldig? Havde kosmos tilgivet ham hans synder? Hun havde fuldendt ham. Hun var Skønheden der med glæde valgte at bo hos Udyret. Hun var den første der ikke så ham som et udyr, men en mand. En mand hvis hjerte kun bankede for hende. Hun var Christine der elskede the Phantom som manden og ikke mystikken. Han var ikke længere alene. Han havde i århundreder gået og hungret efter et eller andet. Men han vidste ikke hvad. Men lige i dette øjeblik var den byrde væk. Han havde fundet det han hungrede efter. Hende. Da dette gik op for ham blev han overvældet af lykke. Han kyssede hende dybt og inderligt. 

En svag bævren kunne spores i hans læber dea kysset langsomt sluttede. Da han åbnede de smaragdgrønne øjne, vældede tårerne ud og et lykkens smil fyldte hans ansigt.
Han rødmede kraftigt da han ikke havde prøvet at græde rigtigt i flere hundrede år. Han holdt hende tæt ind til sig som var han bange for hun ville forsvinde. Med glæderstårerne stadig i stemmen sagde han: Amora Magicae Hazelin....
Da han sagde ordende, dukkede de frem med en lille blå flamme på statuens fod
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

So quiet..(xxx) - Page 12 Empty Sv: So quiet..(xxx)

Indlæg af Hazel Tirs 25 Jun 2013 - 18:43

Hazelin strøg ham stille over kinden og sukkede lykkeligt for sig selv. "Jeg havde aldrig troet jeg skulle møde en mand som dig Connor.. en der forstod mig og støttede mg uanset hvad jeg gjorde. Jeg er så glad for at have mødt dig. Vi to skal altid være sammen.. jeg forlader dig ikke medmindre du beder mig om det, og det regner jeg ikke med at du gør. Du fuldender mig.. som ingen anden kan gøre det, jeg havde aldrig regnet med at jeg skulle giftes.. Indtil jeg mødte dig. Da jeg mødte dig og fandt ud af hvordan rigtig kærlighed er, ville jeg ikke have det til at stoppe igen. Og det vil jeg stadig ikke. Jeg elsker dig."

Som hans øjne mødte hendes så hun kort genert væk. Aldrig havde hun følt sig selv tabe pusten ved at se på en mand. Men han kunne få hende til det, og gøre hende blød i knæene. Stille bed hun sig i læben, nogle gange var hun bange for at det var en drøm. At han i virkeligheden bare ville gøre hende ondt, men han havde bevist at han ikke ville hende ondt. Langsomt så hun tilbage på ham, og kyssede ham blidt på kinden. De passede godt sammen efter hendes mening, vidt forskellige og alligevel så ens på så mange måder. Hans læber trykkede kort efter blidt mod hendes, hvilket fik hende til at gengælde hans kys kærligt. Hun lod kort armene hvile oppe om hans nakke og nød hans nærhed.

Hans tåre gjorde hendes kinder våde, hvilket fik hende til at se på ham. "Ikk græde.." mumlede hun forsigtigt af frygt for at hun havde gjort noget galt. Hun ville ikke gøre ham ondt.

Hun kunne godt li når han viste hende sine følelser og her på det sidste var han blevet så utroligt god til det. Det var så dejligt. Forsigtigt nussede hun hans arm og skulder inden hun så ham mildt i øjnene og slap ham. Så langsomt rundt på de finde omgivelser han havde fået lavet efterhånden.
Hazel
Hazel
Proficient (Rank 15)

Bosted : Some place..

Antal indlæg : 1018


Tilbage til toppen Go down

So quiet..(xxx) - Page 12 Empty Sv: So quiet..(xxx)

Indlæg af Khaa Tirs 25 Jun 2013 - 18:54

Jeg beklager mine tårer men jeg forsikrer dig om at de er kun af lykke. Lykke over at kunne tilbringe resten af evigheden sammen med dig min elskede. Og evigheden er ikke nok for mig så jeg får den til at vare længe. 

Med et smil og en forsigtig latter, lagde han sine arme om hende som hun stod der og kiggede rundt. Det var alt sammen for hende. Han havde et stort slot med ufattelige rigdomme og viden og hemmeligheder folk ville slå ihjel for. Men han havde aldrig haft en grund til det. Før nu. Han havde endelig en at dele det med. En der elskede ham højere end livet. 

Han vendte hende mod sig igen og stadig med en lille tåre i øjenkrogen smilte han over hele hovedet: Det er stadig ufatteligt at jeg har fået den største gave der findes i kosmos. At kalde dig for kone. At sætte en ring på din finger som et symbol på du er min. Og bære et symbol selv på at mit hjerte kun banker for dig. Ingen andre. Ingen andre har fået mit hjerte til at banke som dig. Nu er der jo ikke så længe til vi skal vies, så jeg har en sidste lille overraskelse til dig....


Connor slap hende og gik et godt stykke væk med lidt hastige skridt og vendte sig mod hende. Så bredte han sine arme ud til siden og sagde meget drilsk:

Men hvis du vil have den, må du fange mig og få mig til at sige det. 

Han begyndte at løbe i meget langsomt tempo længere ind i haven
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

So quiet..(xxx) - Page 12 Empty Sv: So quiet..(xxx)

Indlæg af Hazel Tirs 25 Jun 2013 - 19:11

"Det er jeg glad for.. et kort øjeblik var jeg bange for at jeg havde gjort dig trist.. Man ved jo aldrig.. Jeg vil så nødig gøre dig ondt min egen.. Jeg vil bare have at vi skal være lykkelige sammen.. for altid"

Blidt sukkede hun og smilte for sig selv. Hun vidste godt at han havde massere af rigdomme, at han havde en masse visdom og magiske genstande. Men det betød ikke noget for hende. Om han så havde været fattig og uden et slot ville hun stadig have elsket ham. Det var dejligt han havde råd til at forkæle hende, uden tvivl. Men det var ikke alt for hende.

Han vendte hende imod sig, og hun så ham lykkeligt i øjnene. Han virkede så lykkelig sammen med hende. Heldigvis.. "Nu du fjollet.. det kan umulig være det største for dig at blive gift med mig? kan det?" smilte hun drillende og kyssede ham længe og ømt. "Endnu en overraskelse? jeg bliver da virkelig forkælet, hvorfor fortjener jeg det her?" smilte hun kærligt og nussede hans nakke blidt. Hun følte sig så utroligt heldig at han ville fokæle hende sådan.

Hans kommentar fik hende til at grine og himle med øjnene indne hun blidt løb hen og kyssede ham ømt. Lod armene hvile om ham.

"Fanget" hviskede hun smilende.
Hazel
Hazel
Proficient (Rank 15)

Bosted : Some place..

Antal indlæg : 1018


Tilbage til toppen Go down

So quiet..(xxx) - Page 12 Empty Sv: So quiet..(xxx)

Indlæg af Khaa Tirs 25 Jun 2013 - 19:45

Ih dog du fik mig. Så må jeg nok hellere fortælle dig hvad det er. Nej jeg vil faktisk hellere vise dig hvad det er. Følg mig min elskede. Den er klar oppe på altanen. Der skulle den gerne stå og vente på dig


Han bukkede for hende, kyssede blidt hendes hånd og holdt sin arm i en bue og sagde: Vil de gøre mig den ære at gøre mig følge min kære? Ganske vist gjorde han det for at drille lidt, men han han smilede stort da hun tog hans arm og de begyndte at gå. Det var en fantastisk tanke. At kunne gå sådan her med hende. Bare at gå roligt hen af havestien, uden en tanke i verden udover hinanden. Han gik og fordybte sig i hendes øjne og blev varm ved hendes stille berøring. Kun fordi det var hende der holdt hans arm.

Imens de gik der, sagde han stille: Der er kun en ting du ville kunne gøre for nogensinde at såre mig. Det ville være hvis det utænkelige en dag skulle ske at du ikke længere var min. Men det sker aldrig. Og jo det er det største for mig. Fordi det er et endnu større bevis på at du vil have mig. Ikke for min magt og velstand, men på grund af mig. Lige såvel som mit hjerte stadig hopper et slag over hver gang du smiler til mig.


De gik op af slottets gange og indimellem dristede han sig til at kysse hende på halsen imens han holdt hende om livet, bare for at høre hendes latter og se hende smile endnu mere. Da de stod foran døren til balkonen, kiggede han dybt i hendes øjne og sagde varmt: Endnu en gang må jeg bede dig om at lukke dine øjne. Du vil tidsnok finde ud af hvorfor min elskede


Da hun havde lukket sine øjne, ledte han hende forsigtigt ud på altanen og hun ville kunne høre han tog låget af noget og en liflig duft ville møde hendes lille næse. Duften var frisk som stod man ude ved havet ved solopgang og den første brise ramte en. Sammen med den friskhed, kom der en magisk duft som gik man gennem en rosenhave der lige var sprunget ud. Den sidste duft kunne ikke placeres, men det gav en sitren gennem kroppen af varme som lige efter det første kys fra ens sande kærlighed.

Nu må du åbne dine øjne....


Når hun slog sine øjne op ville hun se Connor holde en lille flaske lavet af lys blå krystal. Lavet af guld var der slyngplanter der snoede sig op af den lille flaske, der allesammen sluttede ved flaskens hals. Selve låget var en lille rose lave af sølv. 

Jeg kalder den "Hazelins Kys"
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

Side 12 af 13 Forrige  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum