Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Masque //Asmamix :D //
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 4 af 11 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11
Sv: Masque //Asmamix :D //
"Det gør forfærdelig ondt" sagde hun og boede sine negle i hans hænder. Hun vidste godt at det ikke gjord ondt på ham, at hun boede sine negle i hans hånd.
Gæst- Gæst
"Jeg vil gerne hjælpe dig."
Ahngel- Master (Rank 21)
- Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum
Antal indlæg : 3469
Hun så på ham. En uskydig udtryk kom frem i hendes øjne. Som om hun ikke havde gjort noget, som om smerten bare kom af sig selv. Hun var jo ikke direkte svag?...Hvad skulle det forstille?
Gæst- Gæst
"Hvad mangler du?"
Ahngel- Master (Rank 21)
- Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum
"Indeklemt er der rette ord. Men det jeg har indeklemt må deværre forblive indeklemt" tilføjede hun med en lille trist suk.
Gæst- Gæst
"Jeg ved godt jeg selv er ikke så god til at ytre mig, og det beklager jeg, men..."
"S'ill vous plait."
Ahngel- Master (Rank 21)
"Jeg mangler..d.." stammede Asma. Hun kunne ikke sige det! Hun var gået i kold. Det var jo ikke sværet at sige det..men det var det?
Gæst- Gæst
"Bare lad være med at presse dig selv indtil det gør ondt. Det er der ingen der har gavn af." sagde han og kiggede på hende.
Hans øjne havde skiftet nyance.. meget endda. Helt isblå.
Ahngel- Master (Rank 21)
Hun nikkede bare, mens hun holdte hans ene hånd. Så dybdt inde i hans øjne.
Gådefulde..
"Nej engel, der er ingen der har gavn af det" gentog hun ham, og smilte varmt.
//Pardon...jeg smutter nu^^ //
Gæst- Gæst
Ahngel nikkede og kiggede på hende. "Bon." sagde han så og betragtede hende. Efterhånden var der mange af de vigtige som var dukket op her i Terre...
Det gav ham en underlig følelse om.. måske burde han ikke forhaste sig sådan med at rejse tilbage når Croix 4 var færdige med ham?
Ahngel- Master (Rank 21)
"Men må jeg have æren til at..." hun så på Ahngel. Vil det ikke virke lidt dumt? Altså midt i det hele? Hun virkede seriøst barnlig nu.
Gæst- Gæst
Han lagde hovedet på skrå. Ære ved hvad? Hvad kunne hun overhovedet komme på..
Han rullede kort med øjnene..
Ahngel- Master (Rank 21)
"Jeg ved det virker lidt plat men.." hun gik i stå igen. Ja, gid hun var bedre til at færdiggøre sine sætninger.
Gæst- Gæst
"Kom nu ud med det Asma." sagde han så og lagde hovedet på skrå.
Ahngel- Master (Rank 21)
"Ja, okay" hun trak vejret dybt ind og så på Ahngel.
"Vilduflyveomkampmedmig?" sagde hun uden en eneste mellemrum.
Asma så ned på sine sko. Hvorfor var det så pinligt at sprøge om det?
Det lød da sjovt..ikke?
Gæst- Gæst
"Flyve om kap?" sagde han gentagende og tænkte sig om.. Smagte på ordene og fandt dem underlige.
"Jo.. hvorfor ikke."
Ahngel- Master (Rank 21)
"Seriøst? Mener du det?" spurgte hun glad og hendes ansigt lyste op af glæde.
Gæst- Gæst
"Du plejede ikke at være meget til konkurrence, hvis jeg husker rigtigt... men så igen. Jeg er heller ikke den bedste til at huske de år længere." sagde han derefter tænkende og vendte blikket på hende igen.
Ahngel- Master (Rank 21)
"Jamen nu da vi begge har vinger..vil jeg bare lige se" sagde hun og smilte.
Hendes vingere begyndte at dirre.
Gæst- Gæst
Ahngel- Master (Rank 21)
Hendes vinger var allerede fremme. Hun stod ved siden af Ahngel, og så på ham.
"Lækker" sagde hun, og blinkede grinene med det ene øjne.
Gæst- Gæst
"Klar... parat..." sagde han så og kiggede afventende på hende inden han rettede blikket frem og lod vingerne spredes ud til siderne.
"Hvor er målet?" sagde han så.
Ahngel- Master (Rank 21)
"Til det træ længere fremme" sagde hun. Det var faktisk lang væk. Det lignede en skov af en art.
"Må den bedste mand...øhmm..ja må en bedste vinde" sagde hun og smilte.
//Smutter lige//
Gæst- Gæst
"et... to.." Ahngel sendte hende et kort smil inden han udtalte sidste del af nedtællingen og gav hende et målfast blik. "tre!"
Ahngel satte af og sørgede for at det blev så præcist med hendes egen afsætning.
Ahngel- Master (Rank 21)
"Kom så vampyr, hvis mig hvad du kan" sagde hun drilsk og kluklo.
Vinden piskede hende i ansigtet. Det føltes rart, beghagelig, og mega vidunderligt.
Asma vidste naturligvis, hvordan den her ´kapflyvning´vil ende. Hun havde jo trods alt, lige læret, hvordan man fløj..men var det ikke, bare en dårlig undskyldning?
For Ahngel kunne jo vinde over hende, med et slag? Og hvis hun vandt, så vidste hun jo godt at Ahngel havde givet hende en chance..men hun kunne godt. Det gættede hun på.
Gæst- Gæst
Side 4 af 11 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11
» Et hav af stjerner.... //Asmamix//
» En plus en er altid to - Asmamix //Privat//
» Du er anderledes - Asmamix //Privat//
» Im going down down and up again before you touch me [ Asmamix=Privat]
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus