Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Lingering Feelings (Yurie) XXX - Page 8 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Lingering Feelings (Yurie) XXX - Page 8 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Lingering Feelings (Yurie) XXX - Page 8 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Lingering Feelings (Yurie) XXX - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Lingering Feelings (Yurie) XXX - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Lingering Feelings (Yurie) XXX - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Lingering Feelings (Yurie) XXX - Page 8 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Lingering Feelings (Yurie) XXX - Page 8 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Lingering Feelings (Yurie) XXX - Page 8 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Lingering Feelings (Yurie) XXX - Page 8 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Lingering Feelings (Yurie) XXX

2 deltagere

Side 8 af 13 Forrige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13  Næste

Go down

Lingering Feelings (Yurie) XXX - Page 8 Empty Sv: Lingering Feelings (Yurie) XXX

Indlæg af Yurie Søn 31 Jan 2016 - 12:12

Hun smilte og kiggede op på ham imens han hoppede i vandet. Et lille drillende smil spillede på hendes læber, dog blev det brat stoppet da hun så mærkerne efter hendes negle og hun kravlede hurtigt hen til ham og op på hans skød, hvor hun krøllede sig sammen og puttede sig imod ham.

”Hmm.. Dig og det dejlige vand før mig næsten til at falde i søvn..” Hviskede hun lavt imens hun mærkede hvordan varmen gled ind i hendes hud og varmede hende helt op.

”Caleb? Jeg tænkte på om du måske burde hvile dig lidt i morgen tidlig.. Du kommer jo nok ikke til at sove i nat.. Men jeg vil ikke have at du ender med at gå helt ud som et lys på et tidspunkt..” Hviskede hun bekymret og lod hendes hånd række op og rørte ved hans kæbe.

Det var tydeligt på hendes bekymrede øjne at hun meget gerne ville have at han sove lidt.

”Jeg skal nok underholde mig selv i lejligheden i mellem tiden.” smilte hun blidt og kyssede hans kind.
Yurie
Yurie
Competent (Rank 11)

Bosted : Uden for Di Morga's grænser hvor hun har et traditionel japansk hus ved en sø, med have til. Det er også der hvor hun sælger hendes malerier og har hendes arbejdsplads.

Antal indlæg : 405

Tilbage til toppen Go down

Lingering Feelings (Yurie) XXX - Page 8 Empty Sv: Lingering Feelings (Yurie) XXX

Indlæg af Caleb Søn 31 Jan 2016 - 12:27

Han kunne ikke lade være med at smile og grine ganske blidt da hun kravlede helt op på hans skød og puttede sig ind til ham. Dog havde han en idé om hvorfor hun gjorde det så han besluttede for at drille hende lidt samtidig med at han ville fortælle det var ok.
"Jamen dog Yurie skat..... Sikke du fik mig pyntet..... Jeg kan faktisk godt lide det når du gør sådan... Det er som om du fortæller mig hvor godt jeg gør det......"

Hendes næste spørgsmål fik ham til at tænke lidt. Hun havde sådan set ret, og han havde noget han skulle uden hun måtte vide det før han fik svar på om det overhovedet var muligt. Og der hvor han skulle hen, måtte han være ved sine fulde fem da han tydeligt huskede hvor bange han blev sidst.
Så nussede han hende blidt på maven og kyssede hende imens han sagde:
"Du har nok ret skat. Jeg skal mødes med en noget speciel mand der har købt et af mine malerier.... Og jeg vil da ikke klage over at når jeg slår mine øjne op, så er du noget af det første jeg ser..."
Stille blinkede han til hende og nappede hende i øret
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Antal indlæg : 1664

Indlæg af Yurie Søn 31 Jan 2016 - 12:51

Hun kiggede op på ham og smilte blidt til hans kommentar. Yurie lagde sig op imod ham imens hun mærkede hvordan trætheden langsomt væltede ind over hende, hun gabte svagt, selvom det var tidligt, måske for tidligt til at sove. Dog var der sket så meget! At hendes hoved og krop havde fået nok og ikke kunne holde til mere. Samt deres leg havde taget mange af hendes kræfter.

”Det er virkelig dejligt at sidde med dig her, min egen.. At mærke dig, føle dig tæt på mig.. Hvis jeg nogensinde blev et menneske igen.. Så ville jeg helt sikkert få dig til at forvandle mig.. Så jeg kan være.. Din mage.. Og din forevig..” Hviskede hun lavt.

Yurie greb hans hånd, flettede hendes fingre ind i hans imens hun tænkte over hvor dejligt det endelig ville være, at være hans forevig i al evighed.
Yurie
Yurie
Competent (Rank 11)

Bosted : Uden for Di Morga's grænser hvor hun har et traditionel japansk hus ved en sø, med have til. Det er også der hvor hun sælger hendes malerier og har hendes arbejdsplads.

Indlæg af Caleb Søn 31 Jan 2016 - 13:05

Caleb var en person det var virkelig svært at lyve for så han kunne tydeligt mærke på hende at trætheden var ved at stige i hende. Der var også sket rigtig meget på kort tid og deres leg havde været voldsom så energierne blev selvfølgelig tappet. Hvem ved hvor det kunne have endt hvis ikke tiden var imod dem.

"Jeg nyder det også... Sammen med dig.... Jeg føler jeg for alvor hører til... At kunne mærke dig hos mig.... At kunne høre dig, når vi leger..... At kunne høre dig altid.... Jeg er sådan set ligeglad med hvor mange penge jeg egentlig har..... De giver mig bare endnu mere mulighed for at forkæle dig..... Vil du virkelig gerne være min mage?...... Det vil kun gøre mig rigtig rigtig glad......"

Netop som hun flettede deres fingre, lagde han armen om hendes mave og kyssede blidt hendes pande. Han var meget fast besluttet at hun skulle kunne være sammen med ham som hun ville. Men han ville først sige noget til hende når han havde fundet muligheden. Og han ville lede til verdens ende efter den
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Yurie Søn 31 Jan 2016 - 13:39

Yurie kiggede op på ham med et drømmende blik. Hun sukkede blidt imod ham imens hun legede med hans fingre.

”Skatte? Skal vi ikke tage tilbage til din lejlighed, inden jeg falder i søvn?” Hviskede hun blidt og kyssede hans kæbe imens hun nussede hele hendes krop imod ham, dog kom hun også til at vrikke med hendes hofter, så hendes underliv gled imod hans lem.

”Wups..” Hviskede hun forlegent, det var faktisk ikke meningen, men hun havde nu ikke så meget kontrol over sig selv lige nu.

Yurie sukkede og hendes hoved faldt imod hans skulder og hun puttede sig til ham, imens hun langsomt var ved at falde i søvn. Hun kæmpede stadig, men hendes øjne faldt lidt i og hun fniste svagt.

Det var tydeligt at hun var langt mere nuttet, når hun var så træt og forlegen.
Yurie
Yurie
Competent (Rank 11)

Indlæg af Caleb Søn 31 Jan 2016 - 13:55

Han nussede stille hendes kind og sukkede kort nydende da hendes underliv gned mod hans lem. Blidt trykkede han lidt igen og løftede hende op og satte hende på et håndklæde.
"Jo lad os det skat... Så vågner du også et sted du kender..... Nu skal jeg hjælpe dig.... Hvordan har stemmen det ellers?..."
Han kunne ikke helt lade være med at drille hende lidt over de havde larmet så meget, men det var samtidig tydeligt hvordan han samtidig viste hende hvordan han virkelig nød det de havde sammen.

Så hjalp han hende med at blive tørret hvorefter han selv blev tørret og de begge kunne få tøj på. Lidt for at give igen da hun gned sig mod ham i badekarret, nussede han ganske kort hendes bryst og tog langsomt tøj på. Hele tiden kiggede han på hende som et tegn på hun skulle se han kun var hendes. Han tog selv et par sorte bukser på der lignede dem han havde på når han malede hende. Med til en hvid t-shirt der omsluttede hans krop rigtig godt.
Lige pludselig var han væk og lige pludselig var han der igen med hendes undertøj og kjole. Stille kiggede han på hende med et elskende blik og sagde:

"Vil du have det her på eller vil du låne lidt af mig?..... Skat?"
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Yurie Søn 31 Jan 2016 - 14:02

Yurie kiggede på ham og elskede hvordan han nussede om hende. Hun blev dog trist da han forsvandt lidt, men det gik hurtigt væk da han kom tilbage igen med hendes tøj.

”Jeg vil gerne have noget af dit på, min elskede kæreste.” Hviskede hun kærligt, hvorefter hun stille rejste sig op. Hendes krop var øm og det var tydeligt, da det var lidt hårdt for hende at stå op. Men hun fik hurtigt de sorte trusser på, men undlod at tage bh’en på.

Hun bortlagde hurtigt afstanden imellem dem og lagde hendes arme omkring livet på ham, hvorefter hun begravede hendes ansigt i hans brystkasse.

”Jeg elsker dig virkelig at hele mit hjerte, kære Caleb.” Hviskede hun og kiggede derefter op på ham med øjne som tydeligt vidste at hun mente det. At hun ikke ville have at han glemte det. Det var tydeligt på måden hvorpå hun hele tiden ville være i kontakt med ham, gerne fysisk. Når hans hud ikke rørte hendes, var der et savn som gnavede sig helt ind i hendes knogler.
Yurie
Yurie
Competent (Rank 11)

Indlæg af Caleb Søn 31 Jan 2016 - 14:25

Han kunne godt se at det var hårdt for hende at stå op, men tog sig selv i at kigge på hende da hun rejste sig. Hun var så helt utrolig smuk.
Da hun så krammede sig helt ind til ham, lagde han armene fast og kærligt om hende imens han svarede med en rolig og kærlig stemme: "Og jeg elsker dig min skat..... Jeg vil altid kun være din.... Selvom det ikke kan mærkes på min krop..... Så vil mit hjerte altid banke i rytmen af dit navn.... Jeg lover dig at ligemeget hor verden tager os hen, skal vi være sammen....." Så kyssede han hende blidt og strøg blidt hendes kind.

Meget hurtigt efter, havde han et par løse sorte bukser og en sort skjorte til hende. Hele tiden støttede han hende så hun ikke skulle stå så meget selv lige nu. Samtidig hjalp han hende med at få tøjet på. Hun havde altid forstået at klæde sig umådeligt sexet og smukt for at behage ham mest muligt, men der var nu noget særligt over når hun havde hans skjorte på for eksempel.
Da hun så havde fået tøjet på, støttede han hende stadig og sagde:
"Klar min egen?...."
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Yurie Man 1 Feb 2016 - 15:43

Yurie var utrolig glad for hans svar og det var meget tydeligt på det smil som legede på hendes røde læber. Hu så igen meget trist efter ham, da han forlod lokalet.

Men smilet var der hurtigt igen, da han kom tilbage med tøjet til hende. Både hans bukser og skjorte hang i poser omkring hendes lille og slanke Krop, skjorten kunne nemt være en kjole til hende.

Hun kiggede op på ham, lagde hendes arme omkring hans hals og fniste.

"Lad os komme hjem." Hviskede Hu træt og lænede sig imod ham, som tegn på at hun gerne ville have ham til at bære hende ned I bilen igen. Hendes ben kunne knap nok bære hende lige nu!
Yurie
Yurie
Competent (Rank 11)

Indlæg af Caleb Man 1 Feb 2016 - 16:03

Han grinede kærligt og løftede hende elegant op i sin favn imens han smilede og sagde:
"Så lad os tage hjem min egen..... Har jeg nogensinde fortalt dig at du ser fantastisk ud i mit tøj?..."
Så gik han ned mod bilen efter at have låst af og lagt en frakke om hende. Nede ved bilen hjalp han hende blidt ind på passagersædet og sørgede for hun sad rigtig godt. Efter et blidt kys på panden, satte han sig over i sin egen side og begyndte så at køre hjem.

Stille nussede han hende på låret og hviskede imens de kørte:
"Du er virkelig..... Du kan vente dig skat.... Jeg skal nok give igen... Mere end nogensinde før..... Jeg ryster jo helt endnu! Men hvor var du bare dejlig...... Og er..... Og vil altid være...."
Ganske forsigtigt kørte han hånden op af hendes lår for at drille lidt mere inden han startede lidt musik de kunne nyde på den korte tur.

Da de steg ud ved parkeringspladsen, løftede han hende blidt op igen og holdt hende hele vejen til de var oppe ved lejligheden igen. Her måtte han kort holde hende med en arm så han lige kunne låse dem ind. Så gik han direkte ind til soveværelset og lagde hende blidt i sengen, hvor han så blev siddende og nussede hende blidt på maven.
"Sådan...... Andet jeg kan gøre for dig min kære?....."
Han overdrev til med udtalen for at få hende til at grine lidt
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Yurie Man 1 Feb 2016 - 16:13

Da de kom ind I bilen, lagde hun kærligt hendes arme omkring hans arm og puttede sig imod ham imens hun kiggede ud af forruden og mærkede vorden tætheden væltede over hende.

Hun gabte stille da han bar hende ind på hotellet mærkede knap nok de mange øjne på dem, da de gik imod elevatoren.

Yurie var faldt lidt i søvn og vågnede op da hun lå imod den bløde madras.

"Hmm.. Du kunneligge dig herned med mig, indtil jeg forsvinder.." Hun kom i tanke om at det snart var tid til at hun forvandlede sig, hvilet gjorde hende utrolig trist. Yurie trak bukserne af, med lidt kamp og lå nu blot hans alt for store jakke og skjorte.

Hun rullede om på ryggen i sengen, strakte sig lidt og kiggede op på ham med hendes mørke øjne.
Yurie
Yurie
Competent (Rank 11)

Indlæg af Caleb Man 1 Feb 2016 - 16:35

Da hun sagde hvad hun kunne tænke sig, nikkede han stille og hjalp hende af med bukser og jakke så hun kun lå med skjorten på.
"Hmmm.... Jeg vil hellere ligge mig ned sammen med dig og nyde det. Du forsvinder ikke for mig... Nogen gange hjælper det at være positiv selv om det kan være svært... Og snart kan vi jo mærke hinanden igen ikke sandt?"

Så blinkede han til hende og rejste sig hvor han så tog alt sit tøj af så han var nøgen da han igen puttede sig ned til hende. På den måde kunne hun også langt bedre mærke ham så længe som muligt. Stille vendte han sig på siden og lagde hånden på hendes mav og smilede kærligt til hende.
"Det her kunne jeg sagtens vænne mig til..... Bare at være sammen med dig.... Det kan være vi skal hygge os med en tur og købe tøj eller noget næste gang? Lige det du vil have..."
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Yurie Man 1 Feb 2016 - 16:41

Yurie puttede sig helt ind til ham, med hendes ben viklet rundt om hans og hun lagde sig med hovedet på hans arm imens hun kiggede op på ham med store bløde øjne.

"Det kunne være virkelig hyggeligt! Men er der steder vor du kan være i ly for solen?" Spurgte hun og kæmpede imod de mørke tanker som stadig var i hendes hoved. Det var svært, men hun gjorde sit bedste!

Hun greb hans hånd lidt, flettede hendes fingre ind i hans ogned kontakten, selvom han var kold imod hendes varme hud. Dog greb hun hurtigt dynen og smed den over dem begge to, så hun næsten lå helt gemt væk under den.
Yurie
Yurie
Competent (Rank 11)

Indlæg af Caleb Man 1 Feb 2016 - 16:49

Han elskede virkelig når de puttede sammen og nærmest flettede sig ind i hinanden så han lagde kærligt hånden på hendes dejlige bagdel inden han strøg hende blidt på ryggen og tænkte efter.
Havde det været tættere på sommeren havde det nok været et problem. Men så tidligt på året, var natten hans ven endnu længere.

"Ja ikke? Altså.... Det er faktisk ikke så slemt tidligt på året. Der bliver rimelig tidligt mørkt så der er faktisk mange steder jeg kan være i byen allerede fra sidst på eftermiddagen. Og skulle det blive et problem, er der nok steder at søge ly, så det er ikke noget problem. Skal vi så have alt muligt nyt til dig? Og nok også til mig? Jeg elsker at gå rundt sammen med dig så vi skal jo nok finde noget"

Så lænede han sig ganske blidt ned og nappede hende i øret imens de flettede deres fingre. Da hun så trak dynen over dem, kravlede han ind under den sammen med hende som om de gemte sig sammen
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Yurie Man 1 Feb 2016 - 16:53

Hun lyttede til hans ord og fniste lidt da han gemte sig derinde under, sammen med hende. Yurie nussede hendes næse imod hans kæbe imens hun plantedele små kys på den sarte hud under.

"Jeg kunne godt bruge noget nyt undertøj! Og måske noget ny tøj, til mit nye job?" Spurgte hun imens hun stille så op på ham.

"Jeg har set i nogle reklamer at der er et mærke som specielt laver pænt undertøj til asiatiske piger som mig. Vi er jo ret mindre end normale kvinder i Frankrig.." mumlede hun lidt. Hun gad godt havde så smukke ben og ansigter ligesom deponering kvinder som gik rundt i byen.

"Måske kunne vi også findenoget legetøj?" Sagde hun meget genert og kiggede lidt væk med en dyb rød glød på hendes kinder.
Yurie
Yurie
Competent (Rank 11)

Indlæg af Caleb Man 1 Feb 2016 - 17:10

Han sukkede nydende da hun begyndte at give ham en masse små kys, så han lagde hovedet lidt tilbage så hun bedre kunne komme til.
"Nyt undertøj siger du? Og tøj til arbejde? Ja det kan vi sagtens finde ud af..."

Ganske blidt nussede han hende op af benene med fingerspidserne imen han kiggede dybt i hendes øjne. Lidt pludselig fik han et fast greb i hendes bagdel lidt for at chokere hende men også for at hun skulle nyde det. Bagefter nussede han hende lidt på maven.
"Vi kigger da bare efter om de har det mærke så. Det burde de have, de får hele tiden nye ting"

Da hun så spurgte om legetøj og kiggede genert væk, løftede han blidt hendes hage så han kunne se hende i øjnene. Han havde en god idé om hvad legetøj hun snakkede om men han ville stadig gerne høre hende sige det.
"Hvd for noget legetøj tænker du på min egen?....."
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Yurie Man 1 Feb 2016 - 17:15

Hun gispede højt og grinte da han greb hende i bagdel imens hun vred sig lidt rundt fordi det kildede en smule.

"ØHmm.. du ved.. Når vi skal hygge os sammen? Sex legetøj?" Mulede hun meget genert og kiggede på ham imens hun hurtigt vred sig fri og gemte sig imod hans brystkasse, så ha ullede rundt og hun lå på hans mave.

Yurie satte sig op på hans skød, så hun sad på hans le, og kiggede ned på ham.

"Med mindre du ikke vil prøve det?" Spurgte hun usikkert. Caleb var jo ret gammeldags, så måske ville han ikke synes om det?
Yurie
Yurie
Competent (Rank 11)

Indlæg af Caleb Man 1 Feb 2016 - 17:24

Han grinede lavt men kærligt da hun rullede op og lå på hans mave. Hun var så utroligt sød når hun spurgte om den slags fordi hun var så genert.
Da hun så satte sig op, lagde han hænderne på hendes lænd og trykkede sig mod hendes underliv for at vise han nød det men også ville drille lidt.

Så fik han et drilsk og lystent ansigtsudtryk som om han tænkte over det. Imens han kørte hånden meget langsomt op af hendes ryg, bed han sig i læben over det dejlige syn der mødte hans øjne. Hun vr virkelig smuk.
"Så du kunne godt tænke dig at prøve den slags?...... Hmm.... Lad os se..... Hvad med..... Specielt reb til at binde hinanden med...... Håndjern..... En lille pisk måske?..... Og måske vi kan finde noget særligt sexet undertøj der også? Kostumer til lidt rollespil måske?..... Stearin?.... Ideerne er mange...... Det kan vi da godt...."

Så kiggede han på hende med et blik lidt som når han var virkelig dominant som en måde at fortælle han godt kunne lide ideen
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Yurie Man 1 Feb 2016 - 17:31

Hun kiggede ned på ham imens han fortalte om hans mange ideer. Yurie blev mere genert og kiggede ned imens hun blidt nussede hans mave med hendes lange negle.

"Det lyder.. dejligt.. meget dejligt." Fniste hun og kiggede op på ham igen imens hun mærkede den dejlige fornemmelse i hendes underliv.

"Da du var væk.. var jeg også inde og læse på nogle ting.. Lidt forskelligt.. men jeg kom ind på en side, hvor mange forskellige forhold, med BDSM.. det lød.." hun rødmede og vred sig helt forlegen imens hun løftede hendes ene hånd op og bed sig lidt i hendes tommelfinger.

"Noget som jeg godt kunne tænke mig at prøve.. Måske..'" hviskede hun lidt lavt og gemte hendes ansigt helt genert i hendes hænder.
Yurie
Yurie
Competent (Rank 11)

Indlæg af Caleb Man 1 Feb 2016 - 17:46

Så blinkede han til hende og sagde stille:
"Det er jeg da glad for at du synes min egen...... Så må vi jo se hvad vi kan få fat i...."

Da hun så forklarede om hvad hun havde været inde og læse om, fik han lidt store øjne men lyttede meget nysgerrigt til hvad hun fortalte.
Han kunne slet ikke stå for hende på nogen måde når hun virkede så genert. Det kunne han nu generelt ikke.
Da hun så gemte ansigtet i sine hænder, begyndte han at nusse hende op af ryggen med neglene så hun kunne mærke en sitren i huden imens han sagde med en meget forførende stemme:

"N så du har læst har du?..... Så ved du jo også hvad det indebærer ikke sandt?.... Hvad for noget af det vil du så gerne prøve?..... Vil du gerne være min egen lille slave?.... Der bliver straffet hårdt når hun er slem?..... Og selvfølgelig blive belønnet når hun adlyder?....Vil du prøve at underkaste dig fuldstændigt til mig skat?"

Det var fuldt ud med vilje at hans stemme lød som om det var det han forventede. Det var endnu en måde at udtrykke dominans på
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Yurie Man 1 Feb 2016 - 19:07

Hun kiggede forsigtigt op på ham, da han snakkede og hunsmilte blidt, men så stadig meget genert ud.

"Ja, min egen.. det vil jeg gerne prøve.." Sagde hun blidt og mærkede Hvordan hans negle rørte hende på ryggen, hvilket føltes utrolig dejligt!

Hun lod hendes krop falde ned på ham og kyssede hans læber utroligt blidt imens hun lod hendes hænder glide op langs hans sider og op i hans hår, hvor hun greb det lidt hårdt og lod sig selv falde ind i det sensuelle kys.
Yurie
Yurie
Competent (Rank 11)

Indlæg af Caleb Man 1 Feb 2016 - 19:34

Så kiggede han dybt i hendes øjne med et meget bestemt og dog sensuelt blik, nærmest som om han trak i hendes indre.
"Så gør vi da det...... Så må vi se om jeg kan være lige så god en Herre som du kan være en slave....."

Som hun faldt ned på ham og kyssede ham så intenst, gengældte han kysset imens han næsten trak fingrene ned af hendes ryg. Der ville komme røde linjer men ikke gå hul. Han sukkede kort nydende da hun tog ved hans hår og gav sig lidt mere hen i kysset inden han selv tog ved hendes hår og holdt hende så hun kunne se ham i øjnene.
Med en finger fra den anden hånd lavede han et meget fint snit på hendes hals og slikkede den lille smule blod væk så såret forsvandt igen.

Lidt pludseligt efter kyssede han hende meget intenst og lidenskabeligt med et fast greb på hendes bagdel med begge hænder og rykkede på hende så hun gned mod hans lem. Han holdt ved så hun ikke rigtig kunne komme fri lige med det samme.
"Kan du leve med at tilhøre mig?....."
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Yurie Man 1 Feb 2016 - 19:44

Hun nød kysset fuldt ud, det var så utrolig lækkert at kysse ham på den måde!

Dog kom et blidt støn fra hende da han hev hende tilbage i håret og hun stønnede endnu mere da han blidt skår lidt hul på hendes hud på halsen. Hun rødmede voldsomt da han slikkede blodet væk og hans greb på hendes bagdel fik hende til at bide sig i underlæben af ren nydelsen.

"Jeg ville elske at tilhører dig.." hviskede hun, men hendes øjne blev dog blødere og utrolig uskyldigt da hun kiggede ned på ham, lænede sig ned.

"Min elskede Herre Caleb.." hviskede hun ind i hans høre med et blidt støn lige efter.

Det var så dejligt at drille ham!! Dog vidste hun at det nok ikke varede længe inden solen gik ned.
Yurie
Yurie
Competent (Rank 11)

Indlæg af Caleb Man 1 Feb 2016 - 19:53

Igen viste hun hvordan hun var fuldt ud klar over hvad hun skulle gøre for at pirre ham mest muligt selvom det egentlig virkede som relativt uskyldige ting.
Så da hun hviskede de små ord i hans øre, lukkede han øjnene og stønnede meget lavt imens han nød lyden af hendes støn.
Selvom der ikke var så lang tid inden solen gik ned og hun blev spøgelse igen, så skulle hun mærke at han drillede igen. Og hun skulle føle der var endnu mere at glæde sig til. Hun ville gerne prøve at være slave og de skulle købe alt muligt til det. Hun skulle få lige det hun ønskede......

Så lidt pludselig holdt han hendes hofter nede og rykkede på sine egne så hans lem gned hårdt mod hendes underliv. Bagefter rettede han hende op som hun sad der hvorefter han tog hårdt fat i hendes hår imens den anden hånd gled op mellem hendes vidunderlige bryster. Hans blik var bestemt, ja nærmest majestætisk som han så dybt i hendes øjne og sagde lige så majestætisk:
"Tilhører du mig måske ikke nu?...... Min elskede slave Yurie...... Herre er den helt rigtige titel....."

Hun skulle have en lille forsmag på hvad der ventede hende
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Yurie Man 1 Feb 2016 - 20:05

Hun grinte og mærkede Hvordan hendes krop gav efter da han satte sig op med hende og hun mærkede hans kølige hænder på hendes krop, som om de var overalt.

Et blidt blik var i hendes øjne imens hun kiggede op på ham med et grin, hun rakte hendes hånd op til hendes egen hals og lod hendes fingre glide ned over hendes bløde hud på den.

"Jeg kan ikke mærke noget halsbånd endnu, min elskede Herre." Hendes stemme var utrolig lav, sensuel og der var en undertone af en spinde var en kat.
Yurie
Yurie
Competent (Rank 11)

Side 8 af 13 Forrige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum