Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Lingering Feelings (Yurie) XXX
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 9 af 13 • 1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13
Sv: Lingering Feelings (Yurie) XXX
Da hun så nævnte at hun endnu ikke havde et halsbånd, grinede han lavt og sagde:
"Det er jo en af de ting vi skal købe sammen er det ikke?..... Indtil da....."
Kort lod han sig falde tilbage og rakte hen i sit sengebord hvor han tog et slips der nede. Så satte han sig op til hende igen og begyndte at kysse hende lidenskabeligt fra halsen og ned på hendes bryster og havde lige pludselig bundet slipset omkring hendes hals.
Der efter lod han sig falde ned på sengen igen hvilket fik hans lem til at presse yderligere mod hendes underliv.
Meget langsomt gav han sig til at trække hende ned til sig med en tydelig styrke. Hele tiden fastholdt han hendes blik og slikkede sig næsten om munden.
"Kom her..... Vis mig hvor dygtig du er....."
Caleb- Proficient (Rank 16)
Antal indlæg : 1664
Et legende smil legede på hendes læber da han havde bundet slipset omkring hendes hans, hun fulgte med hans bevægelser, da han trak hende hårdt ned til sigt og stoffet omkring hendes hals, lod hende ikke vige tilbage.
"Hvad ønsker de Herre?" Spurgte hun legende da hun lagde sig ned på hans brystkasse og lod hendes arme glide omkring hans hals.
Yurie- Competent (Rank 11)
- Bosted : Uden for Di Morga's grænser hvor hun har et traditionel japansk hus ved en sø, med have til. Det er også der hvor hun sælger hendes malerier og har hendes arbejdsplads.
Antal indlæg : 405
"Jeg ønsker dig...... Min lydige slave..... Vis du vil behage din Herre....."
Så rykkede han lidt på sine hofter så spidsen af hans lem trykkede mod hendes underliv så hun kunne mærke lst og ømhed fra før. Hele tiden trykkede han så hans em næsten gled op i hende for at pirre mest muligt.
Imens han trykkede imod, holdt han ved hendes hage og kørte sin ene finger mod hendes fyldige læber imens han hviskede til hende:
"Men jeg er en nådig Herre...... Når vi skal.... Købe ind...... Så får du helt selv lov at vælge..... Hvad du vil have på af det vi køber...... Og er du ulydig?...... Så må jeg irettesætte dig.... Straffe dig..... Ind til du er en god pige igen..... Til du er en lydig slave igen.... Eller også tager jeg dig som det passer mig..... Hvor det passer mig....."
Han elskede virkelig at drille hende og kunne mærke de stærke følelser og seksuelle spændinger imellem dem
Imens hun havde hans fokus der, kiggede hun kort op på klokken. De havde 1 time endnu. Hun smilte, bed lidt mere i hans finger og lod hendes ene hånd bevæge sig ned, trak hendes trussel til den ene side, så da han stødte op igen, blev han mødt af et frit hul og han gled ind i hende.
Urie stønnede højt og sensuelt, imens en svag smerte var der, men den var hurtig væk igen og hun kiggede ned på ham med store og mørke øjne som var fyldt af nydelse af hans store lem inde i hende.
"Er jeg en god pige nu? Herre.." hviskede hun imens hun kyssede ned af hans finger, som om det var hans manddom.
- Bosted : Uden for Di Morga's grænser hvor hun har et traditionel japansk hus ved en sø, med have til. Det er også der hvor hun sælger hendes malerier og har hendes arbejdsplads.
Da hun så gjorde så han kunne glide op i hende, lænede han selv hovedet tilbage kort og stønnede højt ved følelsen af hendes underliv stramme så dejligt.
Så kiggede han på hende og så den stærke lystne glød i hendes øjne og tog ved hendes bryster.
Hendes ord fik ham til at smile endnu mere men der var en frustreret glød i hans øjne. Den måde hun kyssede hans finger på var hun fuldt ud bevidst om. Man skulle tro hun ønskede det var noget andet.
Så han stødte til et par gange hårdt så han endnu en gang kunne nyde hendes skrig af lyst. Så holdt han den helt oppe i hende imens han så på hende intenst og sagde:
"Mmmm en rigtig god pige..... Tag dem helt af og brug den mund...... Her....."
Så førte han fast hendes hånd ned til hans lem imens han sagde:
"Og hvis du rører ved dig selv imens..... Må du jo have en straf..... Min elskede slave....."
"Javel Herre.." hviskede hun og bøjede sig ned imellem hans ben, dog ville hun ikke helt adlyde hans ordre.
Yurie greb om hans lem igen, slikkede op langs den side og tog hovedet af den i hendes lille mund imens hun stadig havde fat om roden på den.
Hun bevægede hendes læber hurtigt, op og ned, så lang hun nu kunne komme ned, dog lod hun sin hånd bevægede sig over det sidste stykke. Da hun så havde gjort det i noget tid, lod hun sin egen hånd bevægede sig ned til hendes eget køn og nussede hendes klit, hvilket fik hende til at stønne utrolig lavt og sødt. Hun bevægede hendes hofter lystent og lod en finger glide ind i hende selv imens hun arbejde hurtigt på hans lem.
Hans suk var lavt og nydende som hun startede med at køre tungen op og ned af hans lem og blev lidt højere da hun tog hovedet i munden.
Det der fulgte, fik ham til at kaste hovedet bagover og stønne højt som hendes fine mund omsluttede hans lem med hjælp fra hendes hånd.
Da han så kiggede ned og så hvordan hun rørte sig selv, grinede han lavt inden han stønnede yderligere. Da hun så lod en finger glide op i sig, sukkede han dybt og trak hendes hoved væk og stillede sig selv på knæ. Han vendte hende rundt så hun lå på maven hvor han holdt hende nede men stadig med sit lem tæt på hendes ansigt for at pirre. Så blinkede han ned til hende og hviskede næsten:
"Du er jo slem...... Ulydig..... Jeg må hellere irettesætte dig..... Så må vi se om det virker...."
Så fik hun et hårdt klap bagi hvorfter han kort ventede på hvad hun så ville gøre
Et lavt støn kom fra hende da han klappede hende bagi. Hun kiggede op på ham med uskyldige øjne.
"Undskyld Herre.. Men jeg lyster dig så meget at jeg ikke kan dy mig.." hviskede hun lavt og vred sig under ham imens hun legede videre med ham.
Så han tog ved hendes hofte så hendes bagdel stak lidt i vejret imens hun stadig lå på maven.
Han kradsede let ned over hendes ryg uden der gik hul inden endnu et hårdt klap ramte hendes bagdel.
"Så får du.... Lov endnu..... Lad mig mærke hvor meget du har lyst til det...... Så mærker jeg dig imens min lille slave...."
Efter det næste klap, lod han hånden blive på hendes balde og kørte den længere ned. I det hun blev ved, nussede han først hendes klit og stønnede af rendyrket nydelse over hvad hun lavede. Lidt pludseligt lod han en finger glide fast op i hende hvor han holdt fingeren og vrikkede først lidt hurtigt med den. Så stødte han den fast op i hende så det endnu mere mindede hende om hvad der kunne være der i stedet for
"Årh Herre! Jeg vil så gerne.." hviskede hun genert og vred hendes hofter, så hun tydeligt hentydet til hvad hun gerne ville mærke. Dette var utrolig pirrende! Hun havde aldrig troet at det ville være så lækkert at føle og røre ved ham. Specielt når han sagde hun ikke måtte noget, men hun så gjorde det alligevel!
"Mere.." hviskede hun imens hun mærkede Hvordan hendes orgasme allerede var tæt op og hendes stemme var tydeligt mere skinger.
Hans stemme var intens og majestætisk imens hans bevægelser med fingeren blev lidt mere intense. "Mmm...... Du var jo egentlig slem..... Burde jeg......"
Så trak han fingeren ud og begyndte at massere hendes underliv med spidsen af sit lem. Lige i det hun virkede til at skulle sige noget igen, stødte han hårdt til så den nærmest hamrede op i hende så hun kom ned på maven.
"Mere min kære slave?....."
Lige i det hun skulle til at svare, stødte han til endnu hårdere og holdt hende nede med stødet hvor han så bed hende lokkende i skulderen
"Jeg vil ba-!!" Mere nåede hun ikke at sige før hun greb op i højt støn da han store manddom trængte ind i hendes stramme hul.
"Årh, me-!!" Igen blev hun afbrudt og skreg op i nydende skrig da han igen bevægede sig inde i hende.
Orgasmen kom tættere og tættere på og hun mærkede Hvordan det næsten trak sig sammen inde i hende imens han bevægede sig. Hun vred sig lidt under ham da han bed hende i skulderen og hun kiggede op på ham.
"Drik fra mig.." tiggede hun blidt.
"Du har været så dygtig.... Så skal du også belønnes...... Ikke sandt min lille slave?......"
Så trak han sig lidt tilbage som om han ville trække sig helt ud. Men hun skulle have lov at mærke hvor intenst hans bid kunne være og hans evne ville skylle igennem hende når de var som nu.
Meget pludselig stødte han hårdt op i hende og huggede samtidig tænderne i ved hendes hals og begyndte at drikke. Det føltes så dejligt hvordan hun strammede hårdt om hans lem og han kunne mærke hendes vidunderlige blod pulsere gennem ham. Nydelsen blev så intens for ham at han rakte ind under hende og tog hårdt ved hendes bryst imens han trykkede sit lem hårdt op i hende og drak stadig.
Han slap først sit bid da endnu en orgasme skyllede indover dem begge og han kom med næsten et brøl af rendyrket nydelse
Dog da han hamrede op i hende og bed hende, skreg hun op i nydelse og mærkede Hvordan hun langsomt vred sig under ham. Hun peb og stønnede højt imens hendes orgasme hurtigt skyllede ind over hende.
"Årh! Caleb!," Skreg hun og mærkede vorden hendes krop vred sig endnu mere da de fik orgasmen på samme tid. Hun lå ungt på madrassen og tætheden var meget større end før. Hun hev efter luft og gispede svagt imens hun kiggede glad op på ham.
Så kiggede han på hende med en utrolig kærlig glød imens han lagde sig om på siden og nussede hende på ryggen.
Efter lidt tid, sukkede han og sagde forsigtigt:
"Hold da...... Jeg ryster endnu..... Det var..... Ingen ord..... Er nok...... Tænk når vi...... Har bedre tid.... Til at lege......"
Så lænede han sig stille hen og kyssede hende blidt og kiggede så lidt tavs på hende.
"Tror du det er noget du kan vende dig til? Min slave....... Min elskede?......."
Med hende, følte han sig levende igen
"Hmm.. det ville jeg nemt kunne vende mig til.. Dog er jeg så.. træt.. er det okay? At jeg ligger mig til at.. sove?" Spurgte hun meget træt og hun var allerede på vej ind i drømmeland.
Efter godt 10 minutter forsvandt de sidste sollys fra overfladen uden for og et sort lys omgav sig hele hendes krop.
Hendes hud blev meget dødelig bleg, hun fik den hvide og åbne kimono på, samt de 4 stik sår og de blå mærker dukkede op, sammen med hendes hår blev let fedtet og krøllet. Hele hendes krop blev lidt gennemsigtig og hun faldt lidt ned i madrassen, siden hun gik igennem hans arm.
"Selvfølgelig min egen.... Sov godt.... Jeg er lige her i værelset hos dig når du vågner..... Godnat min egen....."
Han sad og nussede hende stille indtil hun sov og videre indtil hun begyndte at forvandle sig tilbage til sin spøgelsesform.
Med et let trist ansigtsudtryk satte han sig op til sit skrivebord i soveværelset men sørgede for at han kunne se hende.
Han var mere end nogensinde fast besluttet på at han ville sørge for de kunne være sammen. Efter et stykke tids søgen nogle gamle bøger og nogle papirer, fandt han visitkortet fra Khá. Gad vide..... Måske kunne det lade sig gøre?.... Det var i hvertfald et forsøg værd. Ingen Caleb kendte til, vidste mere om de døde.
Men sidst var det farligt for Caleb. Ganske vist havde han hørt Khá var en anden nu....
Men Caleb mindede sig selv på at det var for Yurie.
Da hun langsomt begyndte at vågne op, lå hun næsten helt gemt under dynen og puttede sig.
Små lyde kom fra hende imens hun roligt vågnede lidt op, hun rullede rundt og slipset lå stadig bundet omkring hendes hals.
"Caleb.. du må ikke gå..." mumlede hun lavt og drømte stadig, hun vred sig og klynkede lidt.
En gang imellem kiggede han dog over på hende for at være sikker på hun havde det godt, og selvom hun var spøgelse, så sov hun så fredfyldt.
Da hun den efterfølgende morgen, begyndte at røre på sig, skyndte han sig hen til hende og satte sig meget forsigtigt på sengen. Meget forsigtigt fjernede han slipset og nussede hendes kind.
"Ssshhhh skat..... Jeg er lige her..... Rolig....."
For at være sikker på at hun faldt til ro, lagde han sig ned ved siden af hende så hun kunne mærke han var hos hende. Selvom han burde hvile sig lige nu, kunne han ikke før han var helt sikker på hun havde det godt.
Stille nussede han hende på armen og smilede netop som hun begyndte at åbne sine smukke øjne. "Godmorgen skat...."
"Årh skat.." hviskede hun og kastede sig op imod ham, så han røg om på ryggen og hun lå på hans brystkasse. Hun faldt dog hurtigt il ro og kiggede ned på ham.
Hun satte sig lidt op og kiggede ned på ham.
"Skat? Jeg synes du skal sove i dag.. så du kan hvile lidt. Jeg skal nok underholde mig selv." Sagde hun blidt og kiggede ned på ham.
"Det skal jeg nok, det har jeg lovet dig min egen.... Jeg ville bare være sikker på du havde det godt.... Og...."
Så var det som om han blev trist og kiggede lidt forsigtigt ned imens han nussede hendes ben forsigtigt. Det var som om hvad end han gjorde klar til at sige lagde ham meget på sinde.
"Jeg..... Nu synes du nok jeg er fjollet.... Var bange for at miste dig igen..... Tanken om at lægge sig til at sove.... Og så at stå op igen uden at skulle se dig igen.... Den kan jeg ikke klare....."
Så kiggede han lidt flovt op på hende som om han selv syntes han lød rigtig dum. Han var jo godt klar over hun ikke ville forlade ham.
"Ja.. Hmm.. jeg har ikke engagement en mobil, til hvis jeg kort forlod bygningen.." hun sad tydeligt og tænkte på det. Det var lige før man kunne høre vorden hendes lille hoved arbejdede.
"Jeg skal nok efterlade en seddel med senest tidspunkt hvornår jeg kommer tilbage, hvis jeg forlader bygningen og du vågner i mellem tiden." Hun nikkede og smilede blidt til ham imens hun lænede sig ned og kyssede hans læber.
"Jeg er din forevig min skat."hviskede hun blidt.
"Det er et hemmeligt nummer du kan ringe til hvis det skulle blive nøvendigt skat..... Og ovre i skrivebordsskuffen ligger der en mobil du kan bruge som du har lyst...."
Efter hun lænede sig ned og kyssede ham, hev han hende ned til et mere intens kys for også at få hende til at grine lidt af det. Da hun så var kommet op og sidde igen, smilede han stille og sagde:
"Det er jeg rigtig glad for..... Det vil gøre mig lidt mere tryg....."
Han svarede hendes hvisken med et lige så kærligt hvisken: "Og jeg din elskede...... Ingen vil nogensinde kunne skille os ad..... Jeg elsker dig Yurie....."
Han lå og kiggede kærligt op på hende indtil at hvilen kom over ham og han lukkede sine øjne, med hende som det sidste han så
Da hun mærkede at han sov, steg hun af, hvorefter hun tog et bad, fik en normal kimono på og gik lidt rundt i lejligheden i noget tid. Dog havde hun virkelig løst til at gå en tur i byen. Hun greb mobilen, tog sedlen og skrev en til Caleb, vor hun skrev at hun ville gå en tur i byen og var tilbage før kl, 14.00.
Derefter pakkede hun en taske og smuttede.
Yurie var nede i parken omkring kl. 12 om eftermiddagen, dukkede Zuresh op, vor han tog hende væk og efterlod alle hendes ting, samt mobilen.
Hun kom først fri fra hendes mareridt omkring kl. 12 om natten, vor hun kravlede igennem skoven. Hun græd og endte op ved hendes gamle hus, hvor hun krøb sammen i hjørnet af hendes soveværelse. Yurie var helt ude af den og vidste ikke vad hun skulle gøre. Hun kunne ikke tage hendes fastnettelefon telefon i huset, fordi hun ikke kunne røre ved noget, hun vidste at Caleb var bekymret og alt det som var sket nu, fik hendes følelser til at gå amok.
"Caleb.. CALEB!!!!.." Skreg hun og krøb sammen imens hun greb hendes hår og rystede voldsomt.
Så da klokken nærmede sig midnat, besluttede han sig for at køre op til hendes hus og klare tankerne. Måske var der noget der, der kunne hjælpe ham med at finde hende.
En besked blev lagt i receptionen i tilfælde af hun skulle komme tilbage imens han var væk.
Så bekymret satte han sig ud i den sorte Aston Martin og kørte afsted. Hans tanker løb rundt i hans hoved om hvad der var sket med hende. Havde hendes morder fundet hende igen, fortrød hun? Alle de værste muligheder løb igennem ham.
Da han kom tættere på gjorde hans stærke sanser at han kunne høre hende skrige, så han trådte sømmet i bund så dækkene hvinede da han parkerede drastisk.
Han løb voldsomt hurtigt efter lyden og fandt hende i hjørnet hvor hun sad og rystede. Han satte sig på knæ over for hende og kiggede på hende roligt men stadig med bekymrede øjne.
"Rolig skat.... Jeg er her nu..... Hvad er der sket?......."
Side 9 af 13 • 1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13
» Gathering Feelings ~ Nathan Sanders
» Trying to forget, but can't forget the feelings inside me(Scream=privat)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage
Fre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips