Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Hunger can turn anyone into a beast.. ~ Khá
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 6 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Sv: Hunger can turn anyone into a beast.. ~ Khá
Nede i slotsgården ville Nephthys pludselig kunne høre noget der lød som en belastet stønnen hvorefter jorden henne ved en gravsten begyndte at røre på sig.
Snart kom en smokingklædt meget gammel mand op og børstede jord af.
Hans gang var noget stavrende men alligevel overraskende rank.
"Velkommen til hoffet Madame..... Er de vel hos Herren?"
Khaa- Master (Rank 21)
Antal indlæg : 3299
Det var først da det gik op for hende hvad der skete, og hvad der talte til hende, at hun på en eller anden underlig måde fik stablet sig selv på benene.
Hun så på manden, først en smule forvirret.
''Herren? Hoffet? Aaargh, der må jeg melde pas.'' sagde hun med et skuldertræk.
Det var lidt... Underligt. Hun var ikke i middelalderen - hun hørte ikke til noget hof og slet ikke hos nogen Herre.
Niksen biksen!
''Connor!'' kaldte hun, med en stemme der kun kunne tolkes som nærmest bedende og spørgende.
Hun vidste faktisk ikke helt hvad hun skulle gøre i forbindelse med denne ældre herre der stod foran hende.
Hvad dælen var han egentlig? Hvor var han kommet fra??
Nephthys- Advanced Beginner (Rank 6)
Antal indlæg : 103
"Det..... Er min gamle Butler Bach..... Men.... Han blev.... Du blev bragt til hvile Bach?"
Den ældre mand bukkede ærbødigt og forklarede:
"Jeg beklager forvirringen.... Jeg blev sendt tilbage for at tjene dem fordi det var mit ønske.... Det har altid været mit kald at tjene dem ligemeget hvad de er Mester Khá"
Connor kiggede kort ned på hende med et forvirret dog roligt blik.
"Det må du undskylde Nephthys..... Jeg vidste det ikke..... Bach her valgte at tjene mig da jeg var...... Det andet... Han svor sin evige loyalitet.... Og det er der så nogen der har taget til sig....."
Imens børste Bach tøjet af så det på underlig vis sad helt perfekt igen.
"Jeg går ud fra der er nok at tage fat i.... Jeg går straks i gang Mester Khá...."
Connor kiggede lidt ned og lod Bach gå hvorefter han stille forklarede sig:
"Bach er den der altid har tjent mig.... Ikke som de andre udøde.... Men fordi han ville..."
Khaa- Master (Rank 21)
Hvad dælen!? Udøde?
''Connor, det her er ved at blive lidt for fucking mærkeligt - og du ved det!'' sagde hun og lagde sine arme over kors.
Det var tydeligt for enhver, at hun var frustreret. Lige nu, over afvisningen fra før og det faktum at en død mand lige havde talt til hende.
Hun gned sit ansigt lidt. Hendes negle var længere end før, en smule tykkere og sorte som natten.
Hendes krop reagerede på stress, og hendes evne gik mere eller mindre amok.
Hun kom til at ridse sig selv ned over kinden. Hårdt - hårdt nok til at lave en halvdyb flænge. Blodet dryppede frit fra flængen.
''Hvad mente han med hoffet? Og herren?'' hun sukkede frustreret - hun havde svært ved at samle alle informationerne i én pulje.
"Ok Menhit har rent faktisk ikke fortalt dig specielt meget... Som hun kendte mig den gang, blev jeg kaldt De Dødes Konge fordi jeg kunne styre døde og udøde.... Det var sådan jeg fik Bach.... Det bliver kaldt et hof fordi det er et slot og jeg er slottets Herre..... Han insisterer på at holde på manererne som 'en god butler bør'..... Du har ikke været så meget i det overnaturlige univers endnu har du?...."
Det overraskede ham på mange punkter at hun ikke vidste mere taget i betragtning af hvem hun delte krop med. Han gjorde dog hvad han kunne for at fortælle hende det roligt men uden at holde det hemmeligt
Khaa- Master (Rank 21)
''Hvad end de kaldte dig dengang.. Det kunne ikke rage mig mindre.. Du er hvad jeg ser, lige nu - lige her. Du er Connor - og resten er ligemeget.'' sagde hun inden hun så på ham igen.
''Jeg... Jeg må hellere gå nu.'' sagde hun, mens hendes øjne skiftede farve fra gråblå til ravgule. Hun gned sit ansigt igen, og opdagede derefter blodet på hendes hånd - det blod hun nu havde tværet ud i hele ansigtet.
''Fedt..'' sukkede hun, inden hun bakkede lidt væk fra ham.
''Jeg kommer tilbage, det lover jeg... Jeg skal bare lige... Jeg skal lige ordne noget..'' sagde hun stille. Hun var på en måde allerede igang med forvandlingen, og det skræmte hende lidt. Hun rystede svagt.
"Nephthys se på mig!..... Der er kun dig og mig..... Ingen Khá eller Menhit.... Kun Nephthys og Connor..... Du så kun en gammel butler intet andet.... Se mig i øjnene.... Du er sikker lige her.... Sammen med Connor.... Hold fokus på mig!"
Det var en chance han tog men noget han blev nødt til.
Khaa- Master (Rank 21)
Hun blottede tænder svagt - og stirrede ind i hans grønne øjne.
''Jeg tror ikke at du forstår.'' sagde hun med en anstrengt stemme - mens hun lagde armene over kors igen for at prøve at holde styr på kroppen.
Hun kunne mærke blodet løbe mildt ned af hendes hals.
''Jeg har brug for at ordne nogle ting.'' sagde hun så, med en meget gennemtrængende stemme. Kært, at han troede at han kunne hjælpe hende omkring det.
"Det er sødt du mener du har 'brug' for at ordne nogle ting.... Når du så udemærket kan styre det..... Men hvis du ikke en gang vil acceptere hjælp..... Så er det klart du sidder fast.... Verden vil altid være den samme ligemeget hvormeget du forsøger at lukke øjnene for det.... Døren er åben når du er færdig med dine ting...."
Så gik han roligt ind i foyeren hvor Bach allerede var i gang med at støve lidt af med en elegance en mand på hans alder ikke burde have.
"Jeg kan se rengøringen er blevet forsømt Mester Khá..... Det får jeg hurtigt ordnet....."
Han vidste godt det ikke nyttede noget at sige til Bach om at kalde ham andet. For Bach ville han altid være 'Mester Khá'
"Tak skal du have Bach...... Det er rart at have dig tilbage..."
Khaa- Master (Rank 21)
(og så spoles der ellers lige et par dage!)
Regnen var tung i hendes hår og hendes tøj. Tøjet var lettere beskidt, og hun lignede bogstavelig talt en der havde været ude i skoven siden han så hende sidst.
Hun kom nærmest trampende ind på gårdspladsen, i den styrtende regn. Mon hans tilbud om værelset stadig var gældende?
''Connor..?!..'' kaldte hun, i et forsøg på at finde ham - det ville være latterligt pinligt hvis hun bare trådte ind i hans hjem uden at han var der.
Connor rejste sig hurtigt og gik ud mod gården imens han sagde: "Tak skal du have Bach.... Sæt noget te og kakao over og find noget tørt tøj og tæpper til hende, og gør så det hele klart i pejsestuen"
Bach bukkede igen og sagde: "Skal ske Mester Khá" Hvorefter Connor greb en frakke til at lægge om hende skulle det være nødvendigt.
Så kom han hurtigt hen og lagde frakken om hende.
"Kom lad os få dig ind i tørvejr først..... Fik du styr på dine ting?" Så førte han hende indenfor i varmen
Khaa- Master (Rank 21)
''Jeg fik styr på det meste..'' sagde hun med et lille smil.
''Hvad med dig? Hvad har du fået tiden til at gå med?'' spurgte hun, da de endelig var kommet indenfor igen. Hun var fristet til bare at ryste sig, for at få det værste vand af sig - men hun var gæst i hans hjem og det ville være... upassende - og noget svineri.
Imens han trak lidt på skuldrene, ledte han hende til det nærmeste badeværelse der var nøjagtigt lige så overdådigt som de andre hvor han fandt et stort håndklæde til hende.
"Ikke det helt vilde.... Haft besøg af en heksejæger..... Så har jeg febrilsk forsøgt at holde styr på Bach, men han er virkelig dygtig og gør tingene effektivt.... Så nu er her noget mere..... Perfekt kan man næsten sige...."
Khaa- Master (Rank 21)
Imens han trak lidt på skuldrene, ledte han hende til det nærmeste badeværelse der var nøjagtigt lige så overdådigt som de andre hvor han fandt et stort håndklæde til hende.
"Ikke det helt vilde.... Haft besøg af en heksejæger..... Så har jeg febrilsk forsøgt at holde styr på Bach, men han er virkelig dygtig og gør tingene effektivt.... Så nu er her noget mere..... Perfekt kan man næsten sige...."
Khaa- Master (Rank 21)
Khaa- Master (Rank 21)