Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Hunger can turn anyone into a beast.. ~ Khá
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 4 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Sv: Hunger can turn anyone into a beast.. ~ Khá
"Jeg har altid bevaret ting fra mine rejser..... Det her hjælper mig med at huske på hvor jeg ikke skal ende igen....."
Han gik op til tronen og klappede på armlænet inden han så på hende og sagde:
"Det her kan hjælpe dig og måske endda ogsp Nephthys.... Tiderne er skiftet..... I er jeres egne herrer...... Vil du ikke prøve? I kan også bare tage tøjet..... Jeg tror ikke kvindetøjet passer mig..."
Khaa- Master (Rank 21)
Antal indlæg : 3299
Det var tydeligt at hun ikke helt vidste, hvad hun skulle gøre.
Menhit var en kvinde af mange ord, en kvinde der kunne tale hele hendes liv om nødvendigt. Men med Khá, blev hun mundlam.
Hun gik hen til ham - ikke til tronen, men til ham.
''Jeg behøver ikke en trone for at vide at jeg regerer. Jeg behøver blot en mands hånd om min hofte.'' sagde hun, fast og myndigt.
Hun lod en finger glide over hans kæbe, med et lille kælent smil. ''Du ved... Jeg er ikke helt så kedelig som dengang...'' sagde hun med en kælen undertone.
Nephthys- Advanced Beginner (Rank 6)
Antal indlæg : 103
Den myndighed hun pludselig havde i stemmen fik ham til at smile lidt og sagde:
"Nu kan jeg bedre kende dig.... Da jeg mødte dig inde ved cafeen lignede du ikke dig selv....."
Lige som de stod vendte følelsen af splittelse tilbage. For han var jo som han var nu og han kunne ikke lade være med at tænke lidt på hvordan Nephthys ville have det med denne situation. "Det fandt jeg aldrig ud af.... Var du da kedelig den gang?....."
Khaa- Master (Rank 21)
Sådan som de stod nu, var Menhit klar på det mest tænkelige - men så heller ikke mere end det. Hun kendte til grænserne for hvad hun kunne tillade sig, og derfor bakkede hun et skridt tilbage.
"Jeg takker for den hjælp du giver, Khá.." sagde hun inden hun lagde en knyttet hånd mod sit bryst for at vise den ældgamle symbolik for taknemlighed.
"Jeg burde trække mig tilbage, inden tingene risikerer at tage overhånd." Sagde hun, og bukkede let for ham. De ældgamle skikke havde hun ikke glemt. Derefter drejede hun om på hælen og begyndte at gå tilbage mod rummets udgang. Hun ville tage tilbage til værelset som han havde stillet til rådighed for dem - måske endda tage et bad og en lur..
Han svarede hende med en lige så respektfyldt hilsen der passede til den status hun havde den gang. Der var nu et eller andet tilfredsstillende ved at bruge de gamle skikke igen, men samtidig den respekt hun egentlig også viste Nephthys ved at trække sig.
Da de var tilbage ved værelset, pegede han op af gangen på den store dobbeltdør og sagde: "Hvis i får brug for noget så er jeg der oppe..... Bare kom ind skulle det blive nødvendigt...."
Så gik han roligt op mod det store kontor
Khaa- Master (Rank 21)
Respekt? Måske var det respekt, og måske ikke. Hvem var respekten for? Nephthys eller Khá?
Hun så på ham, da han fortalte hvor hun kunne finde ham om nødvendigt. Om at hun bare skulle gå ind. Hun nikkede, gav ham et venligt smil, og forsvandt så ud på badeværelset.
HUn så sig selv i spejlet, og kort så skar hun ansigt. Hun lignede ikke sig selv - ikke sden Menhit hun kendte. Men sådan var det, og hun måtte accepterer det.
Khá var heldig, at de var blevet smeltet sammen. Han skulle ikke kæmpe med at bevare kontrollen - Nephthys var en værre kontrolfreak...
Hun tændte for bruseren, uden egentlig at tænke over at døren både til værelset og badeværelset stod pivåben.
Hun smed sit tøj, og trådte ind under bruseren, hvor hun bare stod og nød det varme vand glide over hendes hud. Hun nød lidt tiden hvor Nephthys holdte mund og bare lod hende leve. Det var tiltrængt.
"Jeg ved godt at i begge to er meget velkomne..... Men det var rart at være tilbage for en stund...."
Derefter gik han ind til sig selv og kastede et kort blik over skulderen da hun smed tøjet.
Inde på kontoret, sad han ved det store Ibenholt skrivebord i den højryggede stol og kiggede på lidt forskellige papyrus-ruller han skulle have oversat fra den gang. Det fik ham også til at tænke tilbage
Khaa- Master (Rank 21)
Efter at have stået under bruseren i omkring en halv time tog hun sig sammen til at komme ud fra badet igen. Men, på trods af hendes kærlighed til varmt vand, var hun endnu mere glad for at tørre håret en smule i et håndklæde og derefter rende direkte ind i sengen og smide sig med et håndklæde om sig. Hun smilede for sig selv, da omgivelserne endelig gav mening for hende - for Menhit. Hun havde savnet de omgivelser, de følelser. Og ikke mindst, et bad og en seng! Hun løftede hovedet og så ud på gangen, hvor hun for enden kunne skimte dørene ind til hans kontor. Hun overvejede at gå ind til ham, men det ville enten kræve at hun tog tøj på, eller gå derind nøgen. Hun magtede ikke tage tøj på, ikke nu. Og at gå derind nøgen ville ødelægge meget for Nephthys, da det jo mest af alt var hendes krop. Hun prøvede at respekterer Nephthys så vidt muligt - men nogle gange kunne hendes egne behov overtage. Hun lå helt stille, lyttede efter lyde og håbede lidt at Khá selv ville dukke op på et tidspunkt.
"Er det behageligt?..... Hvis du har lyst, kan du komme med ind, med mindre du bare vil hvile"
Khaa- Master (Rank 21)
''Hvad dælen, sniger du dig nu også ind på mig?'' grinte hun, en smule flov over sin egen reaktion.
Hun smilede derefter til ham, som vidne på at hun ikke var negativ. Det gad hun ikke være.
''Giv mig lige et par sekunder til at smutte i noget tøj. Vi ved begge hvor stort et flip den lille prinsesse ville få hvis du så hendes krop uden tøj på.'' sagde hun drilsk, inden hun elegant - nærmest forførende - gik hen til døren hvor han stod, og lukkede den blidt i for næsen af ham. Hun smilede for sig selv.
Hun gik derefter hen til tasken med det tøj som han havde givet Nephthys tidligere. Opgivende måtte hun jo indrømme at det var mere praktisk end pænt i hendes forstand, hvorefter hun smuttede i bukserne, undertøjet og toppen. Hun redte det lange hvide hår tilbage og samlede det i en hestehale med en elastik hun havde om håndleddet inden hun satte hen mod døren igen for at smutte ud til ham.
"Du ved lige så godt som mig at du er set i langt værre situationer end dækket af et håndklæde...."
Kort snuppede han en drue inden han gjorde tegn til at gå videre. "Det har du ret i, det ville nok heller ikke være rigtigt.... Du kommer bare ind når du vil...." Han stod med et lille smil på inden han gik tilbage på kontoret og satte tingene fra sig inden han igen begyndte at få styr på skriftrullerne. For dødelige var det avanceret magi, men han havde selv været med til at skrive meget af den magi for længe siden. Nu skulle det bare oversættes så det kunne bruges af folk i nutiden
Khaa- Master (Rank 21)
Hun slog det sog fra sig, og gik ud mod hans kontor med ret ryg - som var det hendes palads og hendes hjem fra dengang. Menhit hørte til sådan et sted som her, hundrede procent.
Hun trådte ind i hans kontor uden at banke på, og smilede lidt til ham.
"Duøh... har du nogensinde set mig.. du ved... med mindre end et håndklæde?" Spurgte hun, mest af alt for at vide hvad hun skulle sige til Nephthys hvis hun på et tidspunkt valgte at spørge.
Det var underligt at tænke tilbage på den gang, da han normalt set kun kunne huske bidder af det. Men lige nu stod hans tid helt klart som om noget havde kickstartet billederne i ham. Det kunne selvfølgelig godt være det var hende da hun kendte ham tilbage fra den gang.
Khaa- Master (Rank 21)
Hun tog et stykke frugt og satte sig på kanten af hans skrivebord.
"Jeg savner dengang. Alt var lettere, alle forstod. Jeg var ikke en gadetøs - jeg var respekteret. Jeg havde status!.." sagde hun, en smule opgivende.
"Er det kun med'jais der kigger? Eller nyder du selv synet til tider??" Spurgte hun med et kælent smil på læben. Menhit var ikke sky, og hun elskede opmærksomheden. Hvis han så bare ville give hende den, fremfor st beskytte Nephthys dyd..
"På mange måder har du ret....."
Han kunne ikke lade være med at grine lidt og forklarede hende så hvordan det rent faktisk hang sammen den gang for ham.
"Før jeg blev udvalgt, havde jeg ikke en jordisk chance for at komme i nærheden af dig... Og da jeg blev udvalgt var jeg jo egentlig død så jeg kunne ikke nyde synet.... Men det ville jeg jo nok hvis jeg kunne"
Khaa- Master (Rank 21)
"Dengang ville jeg have elsket en mand som dig. Udseendet, statussen... magten." Sagde hun og tog en bid af det stykke frugt hun havde i hånden.
"Men nu... nu er det ikke mig der bestemmer. Jeg ville elske at mærke din krop op af min, hele natten. Den hud mod min, falde i søvn i dine arme. Problemet er bare, når Nephthys så vågner.. det ville være så forkert..." sagde hun bare og så sig lidt rundt. Hun vidste godt at hun og Nephthys havde en aftale sex var ikke forbudt, men der var regler. Og en af dem var at så længe de begge havde noget for fyren så var han OFF limits. Og Menhit kendte ikke til nephthys følelser omkring Connor. Så hun måtte jo lade være.
Så tog han en tår kaffe imens han lagde skriftrullerne til side og så lidt eftertænksom ud. Hun var jo ligefrem og direkte, kunne han forstå på hendes ord så der skete vel heller ikke noget ved han spurgte hende direkte:
"Det er som ofte det store problem ved at være to der deler den samme krop.... Derfor blev Connor og Khá hurtigt til et væsen.... Selvom jeg stadig skifter til min sande skikkelse for at føle mig mere..... Fri..... Men egentlig Menhit.... Hvornår.... Fik du øjne for Khá?.... Jeg er jo ikke helt den samme mere men man tænker jo stadig tilbage...."
Khaa- Master (Rank 21)
"Jeg har altid været bådet psykisk og fysisk tiltrukket af dig. Udseendet spiller en meget lille rolle efterhånden hos mig. Dengang du stiftede familie.. jeg tror bare jeg var misundelig. Jeg kommer aldrig til det. Guderne har godt nok ingen magt over mig mere - men Nephthys... hun ville aldrig tillade mig det." Sagde hun og tog endnu en bid af frugten i hendes hånd.
"Jeg har sovet, siden du blev... ja, siden du forsvandt hjemmefra. Jeg har ikke gidet være aktiv. Prinsessens far tvang mig ind i en krop, og til at vågne. Hun kan ikke styre hendes krop som jeg kan. Hun tror hun er vild og forsvarsløs. Hun skulle bare vide hvad hun kan i en seng.." sukkede hun, en smule længselsfuldt. Hun savnede fysisk intimitet. Hun savnede sin gamle krop - den havde haft former og farve. Dette... en blegselleri var mere spændende..
Imens hun fortalte så lyttede han meget da det jo var om noget han ikke kendte til om hende. Og der var alligevel en interesse han ikke lige kunne definere.
"Hvorfor ikke hjælpe hende med det?.....I vil måske kunne opnå en større.... Samhørighed hvis du nu viste hende hvilken stolt og smuk kvinde du var.... Så kunne det jo også være du fik det bedre i hende?"
Khaa- Master (Rank 21)
''Hvordan er det nu, for dig?.. Må du stifte familie nu? Sådan, rigtigt..?'' spurgte hun og rettede på en tot vildfarent hår.
hvorfor spørger du ham dog om dét!? spurgte Nephthys pludseligt - som om hun havde lyttet til det hele undervejs. Menhit valgte at lade være med at svare hende. Kunne Khá se at Nephthys talte? Måske.. Menhit håbede det ikke.
''Jeg tænker at hun på et tidspunkt burde se hvordan tingene var dengang.. Men, ikke nu.'' sagde hun roligt, afslappet.
"Det er jeg selv herre over nu.... Jeg blev genskabt med min menneskelighed i behold og det er i følge Gud den største gave mennesket fik.... Deres frihed.... Så han må ikke bestemme over mig så længe jeg ikke arbejder mod Ham.... Familie er mit eget valg.... Men...."
Han smilede lidt og tømte sin kaffe inden han strakte sig lidt. "Det er jo noget i selv må beslutte....."
Han svarede bevidst på en måde så de måtte tænke over det sammen
Khaa- Master (Rank 21)
''Jeg tror på et eller andet punkt, at det er mig der skal accepterer at jeg lever i denne krop og denne tid - og ikke hende der skal accepterer at jeg er fra en anden tid end hende.'' sagde hun så, inden hun spiste den sidste del af frugten.
''Jeg tror hellere jeg må komme videre egentlig... Så vidt jeg ved, så ville Nephthys smutte dengang i to talte om hendes medicin.'' sagde hun så, og rejste sig fra bordet.
''jeg skal forresten nok tale med hende om at begynde at tage sin medicin. Det er jo trods alt også min krop det går ud over!'' sagde hun, med et lille drilsk smil, inden hun gik forbi ham, i et passende langtsom tempo - i tilfældet af at han ville noget med hende - inden hun bevægede sig mod kontorets døre ud til gangen igen
"Hvis det er sådan Menhit affinder sig med det.... Men troede aldrig du ville acceptere mindre.... Måske tager jeg fejl?...." Så blinkede han til hende og satte sig hen i sin stol igen velvidende at hende og Nephthys havde en del at drøfte, hvor han så langsomt hældte en kop kaffe mere op.
"Ja det er jo jeres begges...... Så hvorfor ikke hjælpe hinanden med at få det bedste ud af det?..... Jeg tror nu nok i kan mødes..... På en gylden middelvej... Så behøvede i jo heller ikke passe så meget på overfor hinanden....."
Det var meget intentionelt at han lød så drilsk
Khaa- Master (Rank 21)
Hun lukkede øjnene og lænede sig lidt op af døren. Hvad havde de rodet sig ud i? Hun var nødt til at samle tankerne - bare en smule. Khá, eller Connor - som Nephthys kendte ham som, var jo ikke noget for hende. På den anden side, hvem var egentlig det? Det var ikke noget Menhit skulle blande sig i - det var Nephthys krop.
Hun kunne ikke blive der... Men han havde snakket med hende om hvor ensomt der kunne være, og at folk bare skred. Kunne hun overhovedet tillade sig at overveje at smutte?
Nej, det kunne hun vel ikke...
Hun sukkede og gled ned og sidde, mens hun gned sig lidt i ansigtet. Mon ikke der fandtes en måde.. En ting der kunne gøre alt nemmere - undtagen døden..?
Hun begyndte stille at nynne en gammel vuggevise fra dengang Nephthys var spæd. Bare for at slappe af.
Efter at have siddet lidt kunne han høre en vrinsken i det fjerne så han gik ned til stalden lidt hurtigt imens hun ville kunne høre ham ude på gangen: "Hvad nu?.... Bare det ikke er en til....."
En af dem der kom og hjalp til viste ham ind i stalden hvor en stærkt medtaget hingst gik amok i sin boks. "Han blev fundet ude ved havet Herre..... Jeg ved ikke hvad der er sket...."
Det var tydeligt at det ikke var en naturlig ild der havde brændt den men derimod noget meget værre. "Winston.... Hent min taske på kontoret! "
Så vendte han blikket mod hingsten igen der var sort som natten bortset fra nogle frygtelige væskende sår. "Såå..... Rolig..... Du er sikker nu...."
Winston faldte på gangen, på vej ud med tasken igen
Khaa- Master (Rank 21)
Side 4 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
» Hunger.
» The hunger - Mia Decor
» Trusty Hunger.
» A Thirst.. A Hunger.. [Bradley]
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift