Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 6 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 6 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 6 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 6 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 6 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 6 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 6 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Side 6 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 6 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jun 2010 - 23:48

Han gengældt hendes kys, og han nød det til fulde.
Han vidste ikke om gnisten var der mellem dem... men han var helt sikkert interesseret.
Det faktum at hun kyssede ham på mundn, og at hun tillod ham at røre hende på den måde som han havde gjort lige før han gik ind i butikken, gav ham en anelse om at han var ved at vinde hende.
Han gav hende halsbåndet med et smil og sagde:
"Dem vil jeg gerne have nogle flere af."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 6 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jun 2010 - 23:53

kajika tog halsbåndet let i hånden og så op på Zane med åben mund og turde ikke sige et ord andet end rødme og se virkelig flov ud over hun havde kysset ham på åbengade men altså ellers havde hun aldrig fået dette smukke halssmykke og især ikke fordi han købte det før hun overhovedet nået ind i butikken og spørge om det var til salg??" så var det egenlig til salg eller tvang du ejeren til at sælge det efter som du hersker??" hun grinte i det hun blidt tog den om halsen og tog det på, det passede perfekt, det hvide læderbånd om hendes hals som hendes hår var det hvidt og de blå dirmant sten som passede til hendes blå øjne, hun grinte let og sagde"Nååårh ja den vask til dig skal vi os se på Zane og ... og det med kyssene ved man aldrig men bliv nu ikke for sikker fjolle"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 6 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jun 2010 - 23:58

Han blinkede til hende.
"Åh tro mig Kajika... jeg skal nok få dig. Og ja, det var til salg."
Det havde væreet ekstremt dyrt, men han var ligeglad, så han havde bare købt det selvom dt havde kostet... meget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 6 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 0:04

kajika grinte let og sagde"Nå så det tror du Zane??, Hersker af Terra blot ikke over en lille pige med det stolte efternavn kaldt Dé Volkan??" hun grinte i det hun stille begyndte at løbe mens hun havde det smukke halsbånd på der gjorde hendes ansigt mere katte agtig at se på og mere nuttede mens hun råbte i mens hun løb hurtigt"Fang mig vis du kan"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 6 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 0:07

Han smilede over udfordringen.
"Nåå så det mener du..." mumlede han glad.
Han gav hende et lille forspring, og løb så efter hende.
Han lod være med at løbe alt hvad han kunne, for det ville tage det sjove af det.
Han halede dog stadig lige så stille ind på hende.
"Jge skal nok fange dig, Volkan!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 6 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 0:12

kajika skrig af grin i det hun smidigt kom mellem folk og dyr og hvad der nu var og sagde"årh så det tror du haha bare prøv søde lille pige" det var så drillende en tone hun havde at alle kunne høre det sjove i det dog ville Zane føle sig lettere måske forlegen siden de fleste byen dog hørte hende kalde ham for en lille smuk pige mens hun stille løb og sprang ud over en trappe og løb ned af mod havnen med stor fart

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 6 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 0:15

Han løb efter hende, leende.
En eller anden råbte et skældsord efter ham, noget med langhåret abekat...
Zane smilede og knipsede med fingrende, så mandens ene sko begyndte at brænde.
Han sprang også ned ad trappen og løb efter hende.
*Hun er i god form! Endnu mere tiltrækkende!* tænkt han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 6 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 0:20

kajika vendte sig om i det hun grinte og rakte flabet tunge af ham og sagde"uuuh! tror du at du kan fange mig fjolle uuuh! jeg bliver så bange nu hihi du kan umuligt ! følge med mig jeg vejer næsten intet hih" hun løb videre forbi havnen og snuppede et skateboard til at komme lidt længere og samle kræfter i det hun 5 meter henne hoppede af igen og sparkede den bagud til ejeren og løb mod skoven,
få minutter senere


Hun grinte og hoppede mellem grene elegant og smidigt mens hun stille undgik vær en gren og endte næsten snart ved det gamle sted Velarian havde haft lejer, dog var der ikke mere telte der ude de var væk og jorden var dog blevet frodig og smuk igen, som et åbent sted med træer om rundt åben sted, med ingen grene inden for grene. Hun så sig om i det hun ikke kunne se ham og stoppede brat op

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 6 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 0:26

*Hun er sej!* tænkte han da hun lavede nummeret med skateboardet.
Da de nåede skoven, sprang han op i et træ og sprang fra gren til gren mens han holdt øje med hende.
Da hun gik ind i Velarians gamle lejr, tænkte han tilbage på deres første møde.
Det havde været en fryd for ham at gøre hend ondt dengang, men det var som om at det var totalt ændret nu.
Zane sprang højt op, og landede lydløst lige bag hende.
Han lagde sin ene hånd ind på hendes mave og tog hendes hånd med den anden.
"Fanget." hviskede han i hendes øre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 6 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 0:31

kajika betragtede omgivelserne og smilte let i det hun egenlig ikke huskede Velarian mere... han var forsvundet fra hendes tanker hun kendte heller ikke til ham mere, hun mærkede vinden bagved ryggen nærmest blive presset i det Zane tog om hende og det kom ikke som en overraskelse kun at han var så lydløs, hun rødmede let og lukkede øjnene i det hun mærkede stilheden i sit blod og sagde"ja desværre hihi du fangede mig og hvad vil du så gøre ved det" hun kiggede mod ham, kiggede sig over skuldrene i mens hendes blik var fast mod hans og hendes tanker væk, hun tænkte på intet, hendes halsbånd reflekterede de smukke solstråler der kom fre bladenes krone og små flækker i deres dækkende lag og sagde"Se Zane det så smukt lige her ..... virkelig smukt jeg har altid elsket denne skov at løbe i snakke og bare gå igennem den er så fredfyldt og ikke uhyggelig som alle andre skove" hun så mod ham nu og prikkede ham i maven blidt med den frie hånd og grinte i det hun sagde"Nåårh hvad skulle vi så lave nu.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 6 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 0:35

Han nussede hende kærligt på maven, under skjorten mens han lyttede til hende.
"Jeg elsker også denne skov. Jeg plejede at bo i den mørke del af den." sagde han mens han fortsat nussede.
Han vidste godt at han gjorde noget der var lidt sexuelt, men han var ligeglad. Det var forsøget værd!
"Hvad vi skal lave? Hmm.. godt spørgsmål." sagde han og blinkede til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 6 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 0:37

hun rødmede over de markerede kindben og kunne ikke lade vær med at betragtede ham med kærlige dog nysgerrig øjne i det hun ikke havde nogen erindring om at ha haft sex med nogen som helst ingen gang hendes store forelskelse før i tiden ma´lakel der blot havde taget hende i mod hendes vilje og dog så alligevel genvundet hende....... til evig kærlighed så hun ikke kunne glemme ham, men nu var han glemt. Hun nikkede glad og prikkede ham blidt på næsen i det hun sagde"så du boede i den mørke del? den uhyggelige del=??... hmm dette sted virker bekendt??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 6 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 0:40

Han holdt op med at nusse hendes mave, og i et splitsekund, var hans blik bekymret.
*Bekendt? Har jeg fucket op!? Pis!!* tænkte han og slap hende blidt.
"Bekendt? Du har måske været her før på en tur i skoven. Men tænk nu ikke videre over det." sagde han og håbede at han kunne få hendes opmærksomhed væk fra stedet...
Han tog sin skjorte af og smilede til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 6 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 0:43

kajika så på ham og sagde"nej det tro! ARGH!!!!! ZAAAAAAAAAAANE!!!!"Kajika faldt bagover og ned på røven i det hun sad der med hænderne gravet let ned i det bløde jord muld og betragtede hans bare overkrop og så lettere flovt rundt i det hendes kinder blev helt røde og rødmenen blussede tydeligt hen over kinderne på hende og hun så uskyldigt op mod ham og sagde lettere genert"hvor...hvorfor har du pludselig smidt din.... din skjorte Zane??" hun holdte sig for øjnene og smugkiggede lidt men vendte så blikket ned mod jorden uskyldigt og så rigtig nuttede ud....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 6 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 0:47

"Der er varmt." sagde han og smed skjorten fra sig. Så gik han hen til hende og satte sig på knæ mens han lænede sig ind over hende og tog hendes hånd.
"Hvorfor så genert, min skønne?" spurgte han blidt.
"Du burde smide din også og nyde det gode vejr, og give mig noget vidunderligt smukt at kigge på så jeg kan få øjnene væk fra de skinnende diamantøjne af dine" sagde han blidt mens han kiggede helt hypnotiseret ind i hendes øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 6 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 0:51

kajika så på ham lettere skræmt over sådan en forandring fra fjollet til forførende sensuel han var blevet og den svedige smukke krop der glimtede som var det perler der løb ned af hans hotte optrænede krop, fordi han havde denne sølv sorte skær som hudfarve og hun elskede den, den gjorde ham blot mere dirty og fræk end han var i person over for hende og os mere mystisk og smuk og unik. Hun betragtede hans øjne nu helt tæt på og krøb blidt bagud i det hun så flovt væk og sagde"jeg ved nu ikke" hendes lange smukke dejlige bløde hale kom frem der var helt hvid som hendes hår og ørene var hvide og pjuskede(hendes normale øre forsvinder når katte ørene kommer frem).. hun så flovt på ham og lignede rigtig en lille katte killing nu med halsbåndet og de katte øre der så blidt strittede smukt til hver side og vibrerede af sig selv stille fangede vær en lyd, sammen med halen der stille gik fra side til side.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 6 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 1:10

Han spærrede øjnene op ved hendes forvandling.
*Sødt.* tænkte han.
Han hviskede meget blidt i hendes følsomme øre:
"Hold dig ikke tilbage Kajika. Gør lige hvad du har lyst til."
Og så knappede han stille en enkelt knap op på hendes skjorte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 6 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 1:13

kajika fik store øjne og betragtede Zane komme tættere og tættere på i mens hun hørte en af disse følsomme knapper åbne sig og hendes ene øre bøjede sig let ned i det hun rødmede bøjede de sig begge i flovhed begge øre lå ned nu næsten helt ned og hun så på ham med disse store blanke glimtende øjne solen fangede så smukt og fik til at lyse op mens hun stille kraglede bagud og sagde med nervøsitet i stemmen"jeg tør ikke Zane?.... hvad..... hva? vil du" hun lukkede flovt øjnene et øjeblik der var kun 2 knapper op til hendes bh og så en mere over så ville hendes skjorte være åbent

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 6 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 1:15

Han lagde blidt hånden på hendes skulder.
"Vær ikke bange Kajika. Stol på mig." sagde han med et smil.
"Hvis du virkelig ikke vil, så knap den igen, men hvis du måske vil... så lad være med at knappe den og kys mig i stedet. Forstår du.. nogle gange skal en gnist mellem to væsner tændes før den kan næres. Jeg vil vente på din beslutning." sagde han og kyssede hende på panden. Det var ikke et vennekys.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 6 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 1:18

kajika så på ham og rystede let i det hendes hale tog om hendes mave blidt og hun holdte sin hale ind til sig der havde en smuk sort sløjfe om spidsen næsten ude ved spidsen mens hun betragtede ham med de små bitte vampyr agtig katte tænder for oven der så mega nuttede ud til hende og så sagde hun blidt"jeg ved det ikke jeg så forvirret det går så hurtigt Zane.... og ? du hersker og jeg blot mig" hun rødmede let dog rørte hun intet andet end sin hale

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 6 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 1:21

Han strøg hende blidt over kinden.
"Hvad betyder rang? Jeg er begyndt at forstå kærlighed tror jeg... og i kærlighed betyder rang og status og rigdomme ingenting. Det eneste der betyder noget er de personer det handler om. Vær ikke bange Kajika. Lev i nuet, og gør hvad du har lyst til at gøre, hvad enten det er at knappe skjorten og give mig en lussing, eller noget andet." sagd han med et kærligt smil.
"Jeg venter på din beslutning, om vi så skal sidde her hele dagen og hele natten."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 6 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 1:24

Kajika så på ham med åben mund og rødmede ulovlig meget over kinderne mens hun stille knugede blidt om sin dejlige bløde hale og så flovt ned i jorden tænkende *hvad skal jeg gør, jeg kunne løbe eller sige jeg ikke er klar til at besvare sådan et vanskeligt spørgsmål eller... årh! jeg aner ikke hvad jeg skal gør jeg er håbløs eller... blot umoden??? hmm* hun så ham i øjnene og slap blidt halen der stille gik fra side til side og ramte blidt hans brystkasse let fordi han var i knæ foran hende, og hun åbnede munden men ingen ord kom ud der var stilhed.......

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 6 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 1:26

Han lagde en finger på hendes læber som for at stoppe hende i at sige noget.
"Tænk ikke. Bare gør." sagde han vist.
Han nød halen mod sit bryst og smilede kærligt til hende.
"Tænk ikke... bare gør." gentog han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 6 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 1:29

kajika rødmede let i det hun betragtede hans meegt mandig krop hans holdning hans måde at være på så galant i det hun blidt gik på knæ foran ham os og så ham i øjnene og lod blidt fingerne køre over hans trænede store brystkasse som var så smuk over de mange muskelformede muskler og så på hans læber i det hun lukkede øjnene og 2 sekunder kyssede ham i og slap hurtigt! hans læber igen og tog begge hænder foran sine læber/mund og så utrolig chokeret ud!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 6 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 1:31

Han smilede.
"Jeg vidste du kunne gøre det. Tro på dig selv og dine instinkter Kajika.. det er nok det vigtigste jeg kan lære dig."
Han strøg hende over kinden og kyssede hende på munden. Ikke heftigt, bare kærligt.
Han knappede ikke hendes skjorte op. Hans mening var at hun skulle overgive sig til sine instinkter, og gøre hvad hun helst ville... og Zane håbede på at det var det han også ville.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 6 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 6 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum