Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Side 5 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 5 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 11 Jun 2010 - 13:49

Kajika lyttede og sagde"Fandt du hvad du søgte ?? Zane" hun prøvede at høre om han stadig var der ude så hun kunne vende sig om og sæbe sig ind og få vasket det lage smukke hår, i det hun intet response fik tilbage i få sekunder smilte hun tog noget sæbe og sæbede sig blidt ind i det med hænderne kørende over kroppen og de steder der nu ellers var, mens hun stille kom til at vende sig mod Zane hun troede der var gået dog havde hun armene over brysterne og den anden hånd skjulte forsigtigt det private sted sammen med de foldede ben hvor låret lod det blidt skjule det, da hun ville sæbe sine smukke lår ind

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 5 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 11 Jun 2010 - 13:51

Han rødmede da hun vendte sig, og kom til sig selv. Hun kunne hlt sikkert se at han var tændt, hvis hun kiggede på hans underbukser!
"Undskyld!" sagde han og gik over til vasken. Han satte hænderne på vasken og forsøgte at klare sit hoved.
*WOW!* tænkte han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 5 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 11 Jun 2010 - 13:59

Kajika rødmede i det hun åbnede øjnene og fik øje på Zane og vendte sig hurtigt med ryggen til ham og sagde"Øhm årh?? det .... det gør intet heh" hun tog sig blidt til hovedet og kunne ikke lade vær med at smile lidt ved hele situationen og lukkede så blidt øjnene igen og sagde"Men husk at lukke døren når du går så jeg kan vende mig om igen" hun grinte let og tog fat i bruserens hoved og lod den køre blidt ned af kroppen for at gør sig ren af sæbe

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 5 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 16:20

Han rødmede og åbnede en skuffe for at finde en klud. Han fandt en, og gjorde den våd.
Så gik han hen til døren, og tøvede et øjeblik før han sagde: "Aldrig har jeg set så smuk en pige som dig, Kajika."
Så gik han ud fra badeværelset og lukkede døren efter sig. Han rystede på hovedet ad sig selv, men med et dristigt smil.
*Det var lidt af et syn...* tænkte han.
Så gik han over til sengen og tørrede smoothien op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 5 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 16:23

kajika rødmede let mens vandet stille løb ned af hendes krop og betragtede nu Zane med de smukke våd glimtende blå øjne der stille lod sig lyse op på grund af det sne hvide lange blonde hår og sagde flovt og dog genert for at sige et enkelt ord"Ta...tak Zane D´tarion" hun rødmede endnu mere nu og slukkede for vandet da han lukkede og lod sig gå ud af bruseren, tag fat om håndklædet og smilte i det hun tog det om sin krop efter at ha tørt kroppen helt væk fra vand.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 5 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 16:26

Da han var færdig med at tørre smoothien op fra lagenet, gik han ud i køkkenet med kluden og skyllede den ren. Så lagde han den ved vasken.
*Grimme håndvask...* tænkte han med et smil.
Så gik han ind og satte sig på sengen mens han ventede på Kajika. Han overvejede at tage tøj på... men han gad ikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 5 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 16:32

kajika åbnede døren og kom ud til ham kun iført håndklæde med et smil til ham og sagde"Nåårh?? hvad skulle du så bruge den der klud til eller hvad du nu skulle hente??" hun havde set skuffen være halv åbent og set der lå klude i den så hun regnede stærkt med at det var det han havde hentede men til hvad vidste hun dog ikke. Hun betragtede sengen og tog munden for hånden og udstødte et lille grin i det hun smilte og sagde"Hahah har du spildt smoothies på min side af sengen fjolle" hun gik hen til ham og strøg ham blidt over det dejlige bløde hvide hår og sagde"Det gør intet vis jeg skulle lægge her, overtager jeg bare din PLADS Muhahah" hun grinte fordi han var jo hersker af terra... ved at ha overtaget terra så hun gav ham lidt igen, altså for sjov kun selvfølgelig..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 5 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 16:35

Han lo lidt og så hende kærligt i øjnene.
"Ja, det var et nøje udtænkt, strategisk perfekt plot for at få dig til at lægge dig helt op ad mig." sagde han og blinkede.
Det var det jo ikke... men det lød godt, og som en sød joke i hans ører.
*Kun iført håndklæde... fristende!* tænkte han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 5 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 16:38

kajika rødmede let og grinte i det hun blidt krammede ham og hviskede i hans øre med søde ord og smukke toner"hvor er du dog bare sjov og nuttede Zane virkelig" hun grinte sødt og strøg ham blidt hen over håret og sagde for sjov med en drilsk tone så han sagtens kunne høre hun drillede"Hmm men syntes du så ikke dit hår snart skal klippes du ligner jo en pige med den trænede overkrop og de stramme boxeshorts af en art og den alvorlige sexede mine du plejer at ha når du bruger din onde magi eller dukker op galant til en middag" hun elskede hans lange hår og grinte sødt i det hun blidt prikkede ham på maven og rejste sig op for at se efter sit tøj??...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 5 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jun 2010 - 22:18

"Mit hår er langt på en maskulin måde." sagde han. Da hun rejste sig op, greb han hende om livet og lod sig selv og hende falde ned i sengen. Så kildede han hende.
"Nåå? Ligner jeg stadig en pige?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 5 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jun 2010 - 22:21

kajika grinte i det han hev hende ned i sengen igen og rakte flabet tunge af ham med lukkede øjne og sagde"Baaaaah!!! baka haha!! ja du gør såda en sød lille pige vis hår man kan flette eller redde så smukt og bølgende måske lave krøller skal vi ikke det lille Zani" hun blinkede for sjov til ham og drillede ham kun fordi han prøvede at få hende til at grine hvilket hjalp meget fordi hun var allerede begyndt og grine i forvejen mens de lå der i sengen for åbenvindu og grinte sammen og drillede hinanden sådan en smuk sommer fuld morgen der stille lagde sig hen i fugle sang og dans og en smuk klar blå himmel

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 5 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jun 2010 - 22:29

Han prikkede hende i maven og så hende kærligt i øjnene.
"Nå så du mener at jeg kunne ligne en sød lille pige? Kan en sød lille pige have de her muskler?" spurgte han og satte sig op i sengen. Så spændte han sine muskler.
Han var ret muskuløs, men uden at være ulækkert stor, og det gjorde at han havde en meget flot krop.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 5 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jun 2010 - 22:33

kajika rødmede i det hun nikkede og prøvede at spænde sine muskler men der kom blot små smukke flotte forhøjninger der næsten ikke var til at se, og hun sukkede let i det hun grinte lidt af det og rakte igen tunge af ham og sagde"ej okay hansom hihi måske er du så ikke en sød lille uskyldig pige" hun så stille rundt og strakte sig i det hun rejste sig op og sagde"Hmm måske burde jeg få tøj på??.... og dig med haha fordi det sådan et godt vejr skal vi ikke gå en tur udenfor?? lidt"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 5 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jun 2010 - 22:37

Han smilede frækt til hende og lod som om han skulle til at tage hende på brysterne.
"Vi kunne også..." sagde han så, og så smilede han bredt og lo mens han fjernede hænderne, der havde været MEGET tæt på at røre hende.
"Bare for sjov. Ja, lad os nyd det gode vejr." sagde han og hoppede ud af sengen.
Han fandt sine bukser og sin skjorte frem og tog det på.
*Jeg føler mig så... levende!* tænkte han glad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 5 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jun 2010 - 22:39

hun smilte i det hun let rødmede og sagde"fy du haha" hun begyndte også at tag sit tøj på og sagde"Hmm vi kunne vel aldrig tag forbi mig så jeg kan smutte i noget mere behageligt? og mere passende vis det ok?? med dig" hun så ned af sig selv i den dyre smukke hvide uskyldige kjole og ville virkelig gerne i noget mere behageligt hverdags agtigt tøj?...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 5 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jun 2010 - 22:40

"Så længe det er lårkort og viser mave!" sagde han med en tone der afslørede at det var for sjov.
Han rettede lidt på sin skjorte og tog så sokker og sko på.
"Så... er vi klar?" spurgte han med et glimt i øjet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 5 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jun 2010 - 22:50

kajika nikkede i det hun smilte og sagde"Gmmhmmm??" hun tog sig til hagen som om hun tænkte i det hun grinte lidt og gik udenfor og ventede til han kom og sagde"Neeeej da! det ville jeg aldrig gå i det ville da se utrolig slutty! ud!" hun grinte let mens hun betragtede ham en kort stund og elskede bare at gå disse gader igennem med smilet på læberne og rødmede let over at hun skulle gå dem igennem med ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 5 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jun 2010 - 23:09

"Aah.. hvis man har noget smukt, så er det ingen skam at vise det frem... selvfølgelig med måde."
sagde han. Han tog hende i hånden og førte hende gennem det smukke hus og ud til døren.
Han så hende i øjnene og smilede. Så åbnede han døren og gik udenfor i den dejlige varme luft.
Solen skinnede smukt og der var ikke en sky på himlen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 5 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jun 2010 - 23:14

kajika rødmede endnu mere nu i det han holdte hende i hånden og kunne ikke lade vær med at rødme og se sig omkring og sagde stille"hvad nu vis nogen ser dette Zane de kunne tro vi var sammen eller bruge mig mod dig som at lokke dig selv om du stærk er du jo ikke stærker end en hel hær" hun så flovt på ham i det hun stille grinte sødt og sagde"men vi jo jaaaah? blot venner så kom Zane" hun smilte kært over hele ansigtet og trak ham med ned til byen i det hun sagde"vi kan tag ud i dag og se efter noget andet til dig end den dumme rust håndvask??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 5 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jun 2010 - 23:17

"Tro mig.. jeg har slået en hel hær ihjel før. Jeg er ikke bange for dem, og det skal du heller ikke være... og hvem ved? Jeg indrømmer gerne at jeg har tænkt mig at stjæle dit hjerte, på den ene eller den anden måde." sagde han. Der var en sær blanding af kulde, kærlighed og glæde i hans stemme, men han mente skam hvad han sagde!
"Der er virkelig dejligt vejr..." sagde han.
Han havde ikke sluppet hendes hånd.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 5 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jun 2010 - 23:21

kajika kunne ikke lade vær med at føle sig lettere genert og flovt pårørt da han sagde han ville stjæle hendes hjerte fordi sådan havde hun jo ikke tænkt på dem, hun elskede blot at drille lidt i ny og næ men han var dog utrolig smuk, magtfuld, venlig, sød, speciel, og dog os noget af en bad ass i følge andre, men hun elskede jo os hans selvskab men der var ikke denne sensuelle gnist mellem dem i nu men dog kunne hun godt li at være nær ham stadig. hun grinte og sagde"heh så du vil stjæle mit hjerte selv om der så manhe der os prøver men fejler??,..... hihi fjolle og ja det virkelig dejligt vejr" de var endelig nået til hendes kollegie og hun smuttede op og tog tøj på i det hun kom ned i stram sort skjorte der ingen ærmer havde og var knappede op så den viste maven med sneakers på og hun havde også shorts på jo og så på Zane og sagde"Hvad syntes du??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 5 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jun 2010 - 23:29

Han prikkede hende i den bare mave og sagde: "Sød mave lækre."
Han smilede frækt til hende og sagde så: "Det kan godt være at andre har prøvet og mange stadig prøver... men der er to forskelle på dem og mig. Den første: Jeg giver aldrig op når jeg har fundet mig et mål. Den anden: Jeg er bedre end dem alle til sammen... og så synes du jeg er sød og ser godt ud."
Han smilede og prikkede hende i maven igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 5 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jun 2010 - 23:31

kajiak grinte sødt og prikkede ham tilbage i maven og rakte let tunge til ham i det hun sagde"Baaaaaah hvor er du sjov Zane og ja det har du nok ret i" hun grinte sødt mens hun betragtede omgivelserne og stille smilede mens de gik igennem gaderne i det hun stoppede op foran et vindu med halsbånd beregnede til katte(dog os Neko=mennesker der var født halv kat) kajika så på dem og fandt en hvid en med samme farve dirmant sten som hendes øjenfarve og sagde"Wauw!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 5 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jun 2010 - 23:35

Han så på hende, og så på halsbåndet.
"Hm.. " sagde han.
Han stillede sig bag hende, og lod sin hånd køre ind på hendes mave mens han hviskede:
"Vent her, Volkan." med sin mest sexede stemme.
Han fjernede hånden fra hendes mave og gik ind i butikken.
Lidt efter forsvandt halsbåndet fra vinduet, og Zane kom ud med det.
Han havde fået indgraveret Kajikas fulde navn i det.
"Det koster et kys." sagde han og smilede frækt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 5 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jun 2010 - 23:41

Kajika så på det og mærkede hånden om maven og lukkede øjnene i, i det hun hørte hans sexede dejlige stemme og hviskede let med en blød tone i den yndige stemme af sin egen"okay D´tarion" hun smilte for sig selv i det han gik der ind så hun halsbåndet og kunne kun håbe på det var det han var gået efter ellers var det blevet fjernet for blot igen nytte, i det han kom ud med det stod der smuk og lækker i solens smukke skær mens folk betragtede dem og så på halsbåndet med stjerneskud i øjnene, gik hun varsomt hen til ham og plaserede et blidt kys på de smukke læber og mærkede varmen i dem og deres dejlige blødhed og smilte let i det hun gik få skridt fra ham så de stod en halv meter eller mindre fra hinanden og sagde"Sådan, nu gi mig halsbånd hih" hun sagde det på en fjollet barnlig måde til sidst og så kær ud

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 5 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum