Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Side 2 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 2 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Ons 9 Jun 2010 - 22:48

Han tog sig selv i at vinke igen.
*Jeg skal nok huske det.* tænkte han glad.
Zane begyndte at forstå hvad det var Velarian havde set i Kajika, og han begyndte selv at ville have det!
*Den pige er speciel...* tænkte han, og så vendte han næsen hjemad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 2 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Ons 9 Jun 2010 - 23:03

Kajika tog hjem og gjorde sig klar til aften der var godt nok lang tid men hun hentede os en kjole ved skrædderen en hun havde set på der nede og den var hvid og smuk stram og gik til midten af lårene lige under bagdelen og den var smuk med en sort sløjfe bagpå og sort bånd smukt over maven 10 cm bred og så var kjolen stram og stoppede over brysterne og formede sig med dem så den var figur syet og hun behøves ikke bh inden under... hun smilte og shinede sig smukt op til aften og sagde"jeg glæder mig så!!! MEGET!!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 2 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Ons 9 Jun 2010 - 23:10

Da Zane nåede hjem, faldt han om i sengen og sov omgående. Han sov indtil klokken var 18, og stod så op, helt udhvilet. Han gik i bad og bagefter udvalgte han et sæt tøj bestående af et par flotte, sorte sko og matchende bukser i helt mørkt denim.
Han valgte også en smuk, sort skjorte med en lilla drage broderet på ryggen.
Han satte sit hår i en hestehale og gik ud ad døren.
Han var klar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 2 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Ons 9 Jun 2010 - 23:16

Kajika tog sine hvide smukke stiletter på med bare tær i, i det hun gik ned af mod resturanen og smilte af glæde inden i og uden på de smukke lysserøde læber og havde sat sit lange smukke platin blonde hår op i en heste hale og fået lidt øjenskygge på der fremhævede de klare baby blå øjne der glimtede til det smukke lipgloss over de fyldige læber og så kunne man høre de blide klik, klik over det klare gulv inde i restuarenen. hun snakkede med manden og han viste hende hen til et bord

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 2 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Ons 9 Jun 2010 - 23:20

Han sad og ventede på hende ved det bor han havde bestilt, og da han så hende, spærrede han øjnene op.
*Wow...* tænkte han. Hvor var hun smuk!
Han kunn ikke lade være med at give hende et elevatorblik. Lårkort, stram og meget smuk kjole... og det var ikke kjolen der var det smukkeste ifølge Zane.
Han rejste sig op og smilede til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 2 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Ons 9 Jun 2010 - 23:25

Kajikas hår sad smukt og nogen tåtter der lå ned var krøllede i smukke runde slange krøller som man kaldte det eller nærmere prinsesse krøller, hun smilte glad og gik der med den lille sorte taske der brød det hvide look som den sorte sløjfe omme på ryggen og båndet om maven"Hejsa Zane" hun virkede mere voksen og feminin i det og de smukke tandpasta blege tænder viste sig som intet manglede.. hun gik hen til ham og rødmede let over den smukke guld agtig kulør i ansigtet og så på ham og tænkte*Wauw! det meget mere kongelig agtig han ser ud eller nærmere som en Romantisk roman helt, som var han sprunget ud af en film eller bog årh og det smukke lange hår, og hans holdning meget smukkere den død og ødelæggelse men han er vel altid lidt over lækker* hun tog blidt fat i stolen og så på ham med et smil da hun skulle til at sætte sig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 2 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Ons 9 Jun 2010 - 23:44

"Hej Kajika" sagde han og tog fat i hendes stol.
"Lad mig." sagde han så og hev stolen ud for hende. Han smilede, og han kunne ikke skjule sin interesse i hende. Han vidste at han ville lære hende lidt bedre og kende på denne aften, og han håbede at kunne lokke hende med sig hjem...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 2 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Ons 9 Jun 2010 - 23:56

Kajika smilte sødt og satte sig i det hun mærkede stolen mod sin bag og grinte let i det hun lagde pungen ved sin side på bordet og sagde"Wauw hvor galant man er i dag Zane" hun smilte i det hun rødmede let og sagde"tak og må jeg godt sige noget??" hun så lidt nysgerrig på ham og sagde så"Hvor ser de dog utrolig flot ud i aften og virkelig galant og så stylet" *det er så utroligt hvor lækker og smuk han ser ud så speciel!!! han ser ud.... jeg kan bedre forstå nu hvorfor de fleste falder for disse specielle sort elver..* hun rødmede og tænkte på det nogen havde sagt nærmest som ved udlændinge at de havde nogen ovenlig ØHM!(Biiip!)... forneden.. hun så flovt mod tjeneren og sagde"Skal vi finde ud af hvad vil skal ha" hun kunne ikke skjule rødmen hen over ansigtet men grinte blot sødt og smilte...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 2 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 0:00

HAn lo og sagde: "Og tillad mig, Kajika Volkan, at fortælle dig at du i aften ligner nogt som er sendt direkte fra himlen. Med andre og mere simple ord: Du er meget smuk"
Han smilede til hende.
*Og så rødmer hun... nuttet.* tænkte han og forstod ikke helt sig selv. Han skulle forestille at være hård og kold, men i selskab med Kajika var det ham stort set umuligt!
"En steak til mig... og jeg betaler også dit." sagde han og kastede et blik på hendes pung.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 2 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 0:07

kajika smilte kært og rødmede endnu mere da han sagde det med hende og himlen og sagde"åårh jamen heh tak? det virkelig sødt af dig men så .... så smuk er jeg vel heller ikke" hun smilte og kiggede på menu kortede og sagde"Hmm en medium stegt bøff og hmm? salat med kartofler til siden" hun grinte lidt og forstod sig skam godt på mad, og sagde"og så rødvins sovs kun ganskeligt for ikke at smadre den smukke aromanske smag og udseende" hun smilte og strøg blidt en tot til side og sagde"så Zane ? hvad har du ellers lavet hele dagen"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 2 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 0:11

"Jo du er skam så.. du er et sandt syn for guderne." sagde han med et smil, som virkede helt kærligt.
"Og jeg har ikke lavet så meget. Jeg har sovet derhjemme..." sagde han og bestilte sin mad hos den tjener der nu kom over til dem.
Han så frem til denne aften, og han havde forentninger til den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 2 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 0:13

Kajika smilte og da de fik deres mad spiste hun med bedste maneger og betragtede ham i det hun nikkede forstående og sagde"virkelig? sovet hele den smukke dag væk, det var da ærgeligt men du ser også virkelig udhvilet ud, jeg der imod har gjordt mig klar været nede ved skrædderen igen og hentede nogen papir til mine studeringer og sådan lidt af hvert" hun grinte sødt og tog blidt en bid igen af den dejlige medium steget bøf

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 2 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 0:21

Han smilede.
"Når man har brugt så meget energi som jeg havde, så skal man bare sove. Intet andet." sagde han og spiste.
Det var virkelig god mad, men det var også meget dyrt.
Zane spiste selvfølgelig pænt som Kajika, og tænkte at hun mindede ham om en rigtig prinsesse lige nu!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 2 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 0:23

Kajika smilte glad og sagde meegt ydmygt(altså ikke sådan ment men med respekt og lidt trist) "jeg er virkelig ked over du skal af med så mange penge blot for mad for at gøre dette mere tilfreds stillende i dine eller mine egne øjne jeg kunne nu godt betale selv vis det er Zane jeg har jo som sagt alverdens penge" hun grinte sødt og strøg sig blidt over halsen i det hun spiste op og tog blidt et nip af sin champagne og rødmede let over kinden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 2 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 0:28

Han spiste det sidste af sin mad og smilede til hende.
"Med al respekt Kajika... D'tarion klanen er den mægtigste og rigeste af alle Sorteæver-klaner. Jeg har intet problem med at betale... og desuden er det kun at forvente, da jeg er en fyr og du er en pige." sagde han og vinkede tjeneren hen.
"Regningen." sagde han, og tjeneren gik igen.
"Hvad har du mere lyst til at lave? Hvis du altså har lyst til noget." spurgte han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 2 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 0:30

kajika smilte og sagde"Hmm måske gå og snakke eller vil du gerne på bar og drikke lidt fordi det kan vi sagtens men jeg advare dig jeg kan skam godt drikke dig under vis du vil udfordre mig" hun grinte let og tænkte*Og dog ?? jeg ved jo ikke hvor meget han kan holde til at drikke men jeg skal skam nok få ham under vis han prøver på det*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 2 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 0:32

Han smilede dristigt.
"Så du tror du kan drikke mig under? Jeg er bange for at det er en kamp du ville tabe, Kajika." sagde han halvvejs udfordrende.
*Meen... jeg ved ikke hvordan jeg ville reagere hvis jeg blev fuld... jeg vil nødig forsøge at voldtage hende igen...* tænkte han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 2 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 0:35

kajika smilte og sagde lumsk"Er det en udfordring Zane D´tarion?? fordi så tager jeg med glæde i mod den, os piger er nemlig ikke altid så svaglig som vi dog ser ud til at være" hun blinkede i det hun elegant rejste sig op efter regning var kommet og sagde"Hmm der er en bar i nærheden lad os tag hen til den..

3 timer senere

Kajika sad oppe i baren sammen med Zane og smilte til ham og sagde"så hvad skal vi bestiller bare nogen shots glas eller øl og drikke det??" hun kiggede på ham lettere undrende og smilte glad

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 2 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 0:37

"Lad os tage noget mere eksotisk... hvad med en drink?" Han gav opskriften på en drink til bartenderen, som begejstret gik i gang.
Efter få minutter stod der to høje glas med en farvestrålende drink fuld af pynt på disken.
"Den her er meget god... og ret sød. Lige noget for dig tror jeg." sagde Zane og nippede til drinken.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 2 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 0:40

kajika rødmede let og sagde"Wauw!! Zane hvor er den dog smuk og uuuh! den dufter utrolig ! godt! den må jeg bare smage men først skal jeg lige pudre næsen" hun grinte og gik blidt ned fra bar stolen og sagde"jeg tilbage om lidt" hun gik ud mod toiletterne og gik ud og så sig i spejlet med et smil og vaskede hænder i det hun tænkte*WAUW!!! han er så nuttede og den drink wauw!* hun rettede ldit på håret og satte kjolen ovenligt og gik ud til ham igen satte sig ved sin drink og tog en blid sensuel tår hvor hun lod læberne blidt kærtegne glassets kant

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 2 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 0:42

Han betragtede hende mere end han drak af drinken. *Hvor er hun dog smuk...* tænkte han tog sig selv i at forestille sig hende uden tøj på.
Han rødmede lidt og vendte opmærksomheden mod sin drink.
"Måske er det ikke en god ide at drikke os fulde" sagde han.
"Det kunne jo ende... øh... ja... i en seng."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 2 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 0:45

Kajika smilte og rødmede utrolig meget da han sagde det sidste og sagde"årh ja selvfølgelig det ville være forfærdelig og ja?? men vi drikker os vel heller ikke fulde vi drikker bare denne ene drink og danser måske lidt eller går en tur og sludre lidt udenfor i det gode vær??" hun grinte sødt og tog endnu en tår og få minutter efter var drinken næsten væk ved dem begge ... hun så på den og sagde"Hvad var der egenlig i den hehe"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 2 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 0:48

"Jeg ved nu ikke om jeg ville kalde det forfærdeligt..." sagde han og kiggede forførende på hende.
"Vi kan gøre lige hvad du vil... og drinken er en god blanding af rigtige jordbær, mild vodka, kokos og lidt andet godt. Det er min egen specialitet." sagde han og kiggede på glasset.
Han kunne have bedøvet hende og gjort hvad han ville med hende... men det ville han ikke. Ikke mod Kajika...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 2 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 0:55

kajika smilte og sagde"skal vi gå ud og danse lidt du ved hygge" hun smilte og mente de kunne danse i noget tid og så gå rundt udenfor i byen og have det sjovt sammen. hun betragtede ham i noget tid og smilte i det hun grinte og sagde"Hmm?? Zane er der slet intet du gerne vil i aften" hun rejste sig op elegant og tog hans hånd i det hun førte ham ud på danse gulvet med et smil og sagde"kom skal vi danse"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 2 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 0:58

Han gik med ud på dansegulvet, og nu skulle det vise sig at Zane D'tarion ikke bare var en fremragende kæmper... men også en dygtig danser.
Han tog blidt fat om Kajika, hviskede i hendes øre: "Følg mine bevægelser. Det er let nok", og så begyndte han at danse med hende. Først den ene slags dans og så den anden og den tredje.
*Jeg håber hun har det sjovt!* tænkte han og smilede.
"Jo der er ting jeg gerne vil... men min hjerne kan ikke finde ud af hvad det er" sagde han og lo.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 2 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum