Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Side 3 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 3 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 1:03

kajika grinte sødt og sagde"Nå kan den ikke det" hun følgede vær en af hans bevægelser og lod dog ham føre an, hun elskede at følge hans bevægelser og smilte let i det hun sagde"Hmm... ? skal vi gå udenfor og snakke lidt og gå en tur??? klokken er allerede 23" hun grinte i det hun smilte og vendte sig mod ham og tog blidt hans hånd og hviskede"kom vi går" hun rødmede let i det hun var så tæt på hans krop og gik med ham ud gennem mængden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 3 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 1:10

Han smilede glad da hun tog ham med udenfor.
"Det her har været en god aften indtil videre..." sagde han da de stod udenfor.
"Meget... romantisk..." sagde han og så hende i øjnene. For første gang siden Zane havde vist sig i Velarians lejr den gang han var efter Kajika, var hans øjne milde og glade. Kulden var forsvundet fra dem lige nu, mens han så Kajika i øjnene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 3 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 1:12

Kajika rødmede utrolig meget da han sådan så hende direkte i øjnene og bed sig let i underlæben og sagde"Zane dog heh" hun tog sig til kinderne og kiggede genert ned og sagde"Wauw.... dine øjne er virkelig noget for sig selv og ... ja du har ret denne aften går faktisk utrolig godt indtil videre" *Han er så tæt på og vi ser hinanden i øjnene det som en romantisk film* hun rørte blidt ved en tot af hans hår og gav et blidt smil fra sig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 3 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 1:15

Han smilede kærligt ved hendes ord.
"Dine øjne er endnu mere smukke." sagde han så, og som blev han draget af hendes skønhed og uskyldighed og alt det dejlige ved hende, kyssede han hende forsigtigt og let på munden.
Aldrig havde han været så forsigtig før, og da han slap hendes læber med sine, ventede han spændt på resultatet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 3 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 1:19

Kajika smilte i det hun sagde"tak" hun rødmede endnu mere og i det hans læber ramte hendes blidt rødmede hun til det yderste som var det , hendes første kys i verden, hun tog sig til kinderne bagefter og så flovt ned og sagde"Wauw" *Argh! jeg kan ikke tro det.... Wauw! han kyssede mig!! han kyssede mig!!! han kyssede mig!!!*...... hun så på ham og sagde"Zane..." hun turde ikke sige mere men smilte kært og ændrede så emne for at slippe den spændte stemning" så? er du ved at være træt egenlig??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 3 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 1:27

Han kunne ikke helt bedømme om det havde været en succes for hende at han kyssede hende, men han vidste at han følte noget indeni... en glæde han aldrig før havde følt.
Selvom han ikke helt forstod den, så var han glad for den, og han vidste at det kom af hans følelser.
"Træt?" spurgte han da hun spurgte, og han mærkede forventningen sænke sig.
"Tjah.. nej. Men hvis du er træt så.." sagde han og smilede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 3 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 1:31

kajika rødmede let og sagde"nej overhovedet ikke men alkoholden har vist taget lidt over og gør mig en smugle svimmel af at gå for meget så jeg tænkte hmm kunne vi ikke tage hjem til dig måske og ja ? jeg kunne snakke der med dig og så måske overnatte der nu når der er så sent?? altså! ..." hun rødmede kraftigt og sagde"kun vis det intet gør??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 3 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 1:35

Han lyste lidt op igen.
"Jo det kan vi godt. Jeg tror du vil kunne lide mit hjem... men øh.. jeg ahr kun én seng. Men den er så stor at vi godt kan ligge fra hinanden hvis det er." sagde han og rødmede.
Han havde aldrig følt dig sådan her før!
Han smilede til hende.
"Så det kan vi godt hvis du vil... jeg kan selvfølgelig også spve på gulvet..." sagde han.
*Hvad er det dog du siger!?* tænkte han forarget over sig selv, men han sagde ikke noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 3 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 1:37

kajika lyste op og tog ham i hånden og lænte sig blidt op af hans store stærke arme og sagde"din hudfarve er virkelig speciel og smuk den glimter helt i lysets skær af måne og ikke nok med det så må du gerne sove nær mig i sengen Zane det gør intet, det for synd for dig vis du skulle sove nede på gulvet så ville jeg ha det meget bedre med jeg selv sov på gulvet" hun grinte sødt og så på ham med smilet over læberne og følgede med ham hjem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 3 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 1:42

Han rødmede ved tanken om at sove nær hende. Han vidste ikke om han kunne lade være med at røre hende på den ene eller den anden måde... hun var jo trods alt ekstremt tiltrækkende!
De gik hjem til hans hus, som var en almindelig villa... udenpå.
Da han låste døren op og de trådte indenfor, viste det sig at den indvendige del af huset var indrettet fuldstændig i mørkt, lakeret træ, der så ud som om det hele var skåret ud af et enkelt gigantisk stykke træ. Her var meget smukt, og man kunne se direkte ind i soveværelset, hvor en stor, smuk dobbeltseng stod. Den var fuld af smukke, røde og lilla puder og en stor, blød dyne.
Ved siden af sengen på et stativ, hang Zanes læderrustning, og på væggen over sengen, hang hans to magiske sværd.
"Velkommen til mit hjem." sagde Zane stolt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 3 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 1:46

Kajika så på hans hjem og besvimede næsten i det hun lænte sig mere op af ham og sagde"årh! .... undskyld jeg det bare så smukt her jeg har aldrig set noget så smukt i hele mit liv det så.... utroligt! Zane det virkelig som om du har arbejdet på det i flere tusinder år jeg så måløs jeg mangler nærmest ord!" hun smed blidt sin jakke hun dog havde haft med med sin pung blidt på en stol og så på ham for at se om det var okay og gik ind hvor hans seng var og rørte blidt den smukke dyne og så på hans sværd og rustninger og sagde"Wauw utroligt" hun satte sig blidt på sengen og lod hånden føre op til håret og tog fat i de to spise agtig pinde der holdte den store knoldt oppe og lod håret falde da de forsvandt... hun smilte og det lange platin blonde hår faldt blidt ned af hendes ryg bølgende som en havfrues...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 3 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 1:50

Han gik langsomt ind i soveværelset til hende og kastede et blik rundt.
"Flere tusind pr har det nu ikke taget... men det har taget lang tid og jeg er stolt af det." sagde han.
Han gik hen til hende og satte sig på hug foran hende.
Han så hende i øjnene med et smil og strøg hende over kinden.
"Men intet herinde er så smukt som du, Kajika Volkan." sagde han kærligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 3 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 1:53

Kajika rødmede mega og hendes hjerte hamrede af sted da han sad der foran hende på hug smuk og galant som han var og ikke nok med det så sad han der og komplimencerede hendes udseende og personlighed og han var så galant at han fik hendes hjerte til at hoppe nærmest ud af brystkassen. hun grinte let og tog blidt om hans hånd og sagde"det kan umuligt passe dit hus overgår mig til vær en tid jeg blot endnu en smuk pige som dem i terra" hun grinte blidt og lagde sig langsomt tilbage og hørte hvordan dynen sagde sit dejlige bløde Puuufhh., mens hun ikke kunne lade vær og smile og sagde"Hmm jeg kan ikke sove i min kjole har du noget jeg kan sove i ?? Zane?? skjorte eller noget?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 3 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 1:59

Da hun lagde sig tilbage, kunne han ikke lade være med at kigge på hendes krop;
De flotte, perfekte bryster... den flade, bløde mave... de smukke, næsten bare ben...
Han mærkede noget røre på sig i sine bukser, og skyndte sig at svare:
"Jeg kan nok finde en skjorte." sagde han og rejste sig. Han gik over til et skab og rodede lidt rundt i det indtil han fandt en smuk, hvid dkjorte af silke.
"Den her måske." sagde han og fortrød at han ikke havde udnyttet øjeblikket hvor hun lænede sig tilbage til at lægge sig ind over hende og kysse hende som han havde lyst til.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 3 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 13:11

Kajika rødmede let i det han sådan rejste sig op og fandt skjorten af silke og sagde"Wauw hvor er den dog utrolig smuk og" hun rejste sig langsomt op og rørte blidt ved den i hans hænder og sagde"mmmh og blød tak Zane " hun smilte kært og slikkede sig let om læberne i det hun sagde"øhm? hvor er badeværelset så jeg kan skifte til den??" hun grinte sødt og tog hånden for munden og så rigtig nuttede ud i det hun stille intet tænkte men blot levede i nuet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 3 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 13:20

Han pejede over på en lukket dør i soveværelset.
"Derinde." sagde han og rakte skjorten til hende.
"Du vil kunne lide det.. Det er lysere end resten af huset." sagde han.
Badeværelset var stort og lavet på samme måde som resten af huset, bare i noget helt lyst træ da Zane syntes det passede bedre. Der var både en bruser og et stort karbad derinde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 3 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 13:31

kajika gik med små skridt der ud og så mod Zane inden i det hun stod op af dør karmen og smilte i det hun nikkede stille og rødmede let da hun lukkede døren og trak vejret langsomt, og begyndte at klæde sig af som var det en film der filmede de steder på hendes krop hendes finger gled hen af som var hendes krop selv blød silke af det fineste i verden. Hun lod blidt kjolen kærtegne hendes hud i det den blidt faldt til jorden, og tog blidt skjorten over hovedet og roede lidt i håret mens hun smilte og så sig i spejlet man kunne sagtens se på formen af brysterne at hun ikke havde bh på, men der var intet at gøre??. Hun åbnede stille døren og sagde"Der er virkelig smukt her ude Zane virkelig" hun stod der i dørkarmen igen med et smil og lukkede øjnene i mens hun stille sagde"her er så stille og fredlig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 3 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 13:39

Han havde aldrig set en pige se så sød ud som Kajika gjorde lige nu, med den skjorte på.
Han smilede kærligt og gik hen til hende.
Så lagde han hænderne på hendes sider og sagde: "Ja.. jeg er måske nok kendt for at være brutal... men herhjemme er det noget helt andet."
Han så hende i øjnene og smilede.
*Hvor ser hun dog bare... perfekt ud.* tænkte han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 3 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 13:44

Kajika åbnede stille de smukke dådyr blå øjne og kunne ikke lade vær med at rødme let over de bløde markerede kindben der stille glimtede lidt i det måne blålig skær der sneg sig så listigt ind i sove værelset gennem de halv lukkede pachender(gardin ting haha).. hun betragtede Zane i noget tid og så op mod ham igen med det der uskyldige smil og sagde"Ja det er du, altså kendt for at være noget af en Warrior .. men?? ja du har ret du har virket utrolig anderledes" hun tog blidt om hans hænder og smilte i det hun så rundt og sagde"Hmm kan jeg egenlig få noget vand inden jeg skal sove??" hun gik stille hen af mod sengen og ud i stuen igen med små lydløse skridt og så rundt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 3 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 13:47

Han gik efter hende og viste hende ud i køkkenet, der var lavet på samme måde som resten af huset. Her var alt hvad hjetet begærer af udstyr til at lave mad og drikke.
"Der er vand i hanen.. den har jeg ikk fået skiftet ud endnu. Jeg hader den slags nymoderne stål..." sagde han og kigge foragteligt på den sølvfarvede vask der stod i kontrast til det smukke træ.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 3 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 13:51

Kajika tog hånden for munden og grinte let i det hun så om mod Zane elegant med håret flagrende ned af ryggen og sin krop fra brysterne og ned til anklerne badet i månens blålig skær, mens hun stille åbnede for hanen og lod vandet løbe blidt ned over de lange smalle finger og tog et glas med den anden og fyldte det halvt op og lod læberne kærtegne det til der intet var tilbage og stillede det fra sig med et "Ahhhh dejligt"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 3 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 13:56

Han betragtede hende mens hun drak, og smilede.
"Var det godt med lidt vand?" spurgte han bare for at sige et eller andet.
Han stod bare og så på hende.
*Sjovt at jeg ikke kan få tankerne fra hend...* tænkte han, men han havde absolut intet imod det længere!
"Sovetid?" spurgte han så.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 3 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 13:59

kajika nikkede og sagde"Mhm" hun grinte let og sagde"Ja det er det vel??" hun gik stille forbi ham med smilet på læberne og gik ind til sengen og stod og observerede den noget tid men lagde sig så i sengen og sagde"øhm?? er der en side du specielt lægger i som er din??? altså højre eller sådan noget" hun lå i højre side nemlig og tog blidt dynen over de bare lår og rødmede let over at mærke den bløde dyne mod de bare lår og fuffede blidt puden op(Skubbe til puden lidt i siden så den bliver bløder og større end flad)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 3 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 14:03

Han fulgt med hende derind, og kastede et skjult blik på hends bare ben før hun dækkede dem med den store, bløde dyne.
"Nej jeg plejer bare at ligge hvor jeg nu har lyst." sagde han og knappede sin skjorte op.
*Mn der hvor jeg har lyst til at ligge, er måske lidt upassende* tænkte han og smilede.
Han tog skjorten og bukser og sokker af, og lagde sig i venstre side af sengen mens han kiggede kærligt på Kajika.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 3 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 14:05

Kajika rødmede let og gemte sig under dynen mens han klædte sig af og sagde flovt"kan jeg se op nu" hun hørte ham lægge sig ved siden af hende bare på den anden madrass og grinte i det hun smilte sødt og kom frem igen og sagde"årh ja det så dejligt at lægge i en stor seng og bare slappe af" hun grinte lidt og sagde"Hmm?? så Zane er der andre der har været her hjemme ved dig??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 3 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum