Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Side 4 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 4 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 14:08

HAn grinte lidt over hendes nuttede generthed.
Da hun spurgte ham om her havde været andre, smilede han skævt.
"Nej.. Du er den første jeg nogensinde har taget med herhjem. Du er den eneste eud over mig, som har set mit hus indvendigt." sagde han.
Han havde aldrig vist nogen sit hus indvendig før, delvist fordi det ville vise at han havde en blød side, og delvis fordi det var hans private hjem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 4 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 14:12

kajika smilte kært og sagde"Wauw .... jeg føler mig utrolig meget speciel nu virkelig??... altså jeg regnede faktisk med du havde haft ja?? andre med eller noget i den stil" hun grinte let og lagde blidt hovedet i puden og så mod Zane med et smil og rødmede let over at kunne mærke silken mod sine bryster og sin bare hud der blidt kærtegnede det elegante bløde silke

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 4 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 14:15

"Haha.. mener du piger?" spurgte han og smilede lumsk.
"Sandheden er at jeg ikke har været sammen med nogen pige overhovedet i den tid jeg har styret Di Morga. Ud over Ailince, min lærling selvfølgelig, men selv hun har ikke været her... og der er heller intet mllem mig og hende." sagde han og smiled til hende.
Zane havde den størst lyst til at rykke tættere på, men han gjorde det ikke. Ikke endnu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 4 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 14:22

Kajika rødmede utrolig meget og betragtede Zane med de blanke funklende øjne og fugtede blidt sine læber i det hun stille tog sig til kinden blidt og så flovt ned i dynen og sagde"årh virkelig??.... det så.... det så fantastisk Zane alt dette her dit hus din opførsel du så galant og jeg vil virkelig bare sige... wauw... tak fordi du ville på date med mig og jeg må overnatte her dagen over" hun smilte kært og strøg blidt de drillende hårlokker bagud og lagde sig blidt til rette med armene over den dejlige dyne og grinte let

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 4 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 14:25

Han rykkede tættere på nu, og lagde afslappet sin højre arm over hendes mave mens han så hende i øjnene.
"Det er mig der takker, Kajika... og måske vi en dag kan gøre det til en fast ting at du overnatter her?" sagde han kærligt. Hans øjne udstrålede både forhåbning, venlighed og... kærlighed!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 4 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 14:30

kajika mærkede armen om sin mave og så ham med et blidt og varm blik i øjnene os nu og rødmen blussede hen af kinderne på hende og hun kunne umuligt skjule sin nervøsitet og generthed over for ham i det han lå tæt op af hende og spurgte hende om det.... om de skulle gør det til en fast ting"jeg, øhm?? det ved jeg ikke??... altså en eller anden dag efter eksamen i midicinsk afdeling bliver jeg jo nød til at??? finde et nyt sted at bo?, men det finder vi vel ud af til den tid Zane så det er bestemt ikke et nej" hun strøg ham blidt hen af kinden med det lysende engle smil over læberne og så stille mod loftet i det nervøsiteten og varmen spredte sig i hendes krop af denne intense stemning der fyldte sig i lokalet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 4 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 14:34

Han fornemmede hvor nervøs hun var, og fjernede armen fra hendes mave. Han strøg hende over kinden og sagde: "Slap af.." og så kyssede han hende blidt på munden. Blidt for at vise at de ikke behøvede at lave nogt som helst, og dermed for at få hende til at slappe mere af.
Han havde enormt meget lyst til at røre ved hende, mn han holdt lysten i sig fordi han var bange for at skræmme hnde eller gøre hende urolig.
Zane D'tarion havde fået et nyt mål, og det mål var en smuk pige ved navn Kajika's kærlighed.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 4 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 14:38

Kajika stivnede helt inden i hun var som en lille smuk og skrøbelig dukke da han lagde hånden på hendes kind og lod læberne blidt føres sammen med hendes som var det mening i dette øjeblik, hun kunne ikke lade vær med at rødme hoved kulds i det hele og betragtede Zane i det hun tog sig til hovedet og så læberne efter at ha rettet let på nogen totter og sagde"mmh... okay tror jeg?... men Zane jeg.... jeg har først lige mødt dig"(troede hun) "Så jeg ikke så vand til jeg lige møder en kommer på date og så .... så kysser han mig, men misforstå mig ikke du virkelig nuttede eller rettere galant men jeg syntes det går så hurtigt og oven i mine studier" hun grinte lidt og satte sig op i sengen og strakte sig let i mens blikket hvilede på Zane med de smukke øjne og det glade smil der lod en vide at alt var okay

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 4 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 14:41

Han smilede til hende og nikkede forstående.
"Jeg forstår. Og det er helt i orden." sagde han og prikkede hnde på næsen.
Så kravlede han over på sin side af sengen og lagde sig på ryggen og lukkede øjnene.
"Undskyld at jeg er for hurtig. Det skal du ikke tænke på. Jeg skal nok være mere... varsom." sagde han med et smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 4 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 14:44

kajika rødmede let i det hun grinte og stille rullede gardinerne(Kan ikke stave det andet) op og sagde"årh se det var smukt" hun så op mod månene med et smil og lagde sig nær ham og sagde med en glad smuk yndefuld tone" årh Zane... det gør intet, hehe ikke vær ked vel? vis du er det bliver jeg jo nød til at putte mig op af dig så du ikke tror jeg hader dig" hun rørte blidt hans næse og grinte sødt i det hun stille strøg ham over håret den ene side og kyssede ham let på panden som tegn på respekt og venskab og sagde"godnat Zane´D tarion"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 4 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 14:49

"Jeg er ikke ked af det. Jeg har bare respekt for dig." sagde han og smilede til hende.
"Men... havde jeg vært fuld, så havde jeg nok gjort n smule mere end at kysse dig" Han lo stille.
"Godnat Kajika Volkan. Sov godt." sagde han og lukkede øjnene igen.
*Så den er ikke helt hjemme endnu. Hmmm...* tænkte han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 4 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 20:26

kajika smilte kært og lukkede stille øjnene og mumlede stille til Zane med et lille smil efterfulgt bagefter"godnat smukke hihi" hun grinte lidt og trak dynen op over overkroppen lidt og faldt så i en dyb søvn hvor hun forsvandt helt hen i sine egne tanker helt uviden om hvad dagen i morgen ville bringe hende og Zane.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 4 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 11 Jun 2010 - 13:04

Han faldt hurtigt i søvn, men som altid, var det som om han alligevel var en smule vågen og kunne fornemme ting omkring sig. Dette var en nøje indøvet evne som han havde lært sig for ikke at blive angrebet når han sov.
Da han vågnede, blev han bare liggende i sengen, mens han betragtede Kajika med et smil.
*Så sød hun ser ud når hun sover...* tænkte han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 4 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 11 Jun 2010 - 13:09

Kajika vågnede stille om morgen nær 11-12 tiden og åbnede blidt øjnene og betragtede Zane i det hun rødmede og tænkte*Så! var det ikke en drøm jeg sover virkelig ved siden af Terra´s hersker Zane!!* hun tog sig til maven stille fordi den knurrede lidt af sult og sagde flovt"Godmorgen Zane" hun smilte stille og kunne ikke lade vær med at grine lidt af sin sultende mave der knurrede stille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 4 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 11 Jun 2010 - 13:11

Han lo let og lagde hånden på hendes mave.
"Nogen er sulten. Jeg hentr mad. Bliv her." sagde han og stod ud af sengen.
I intet andet nd underbukser, gik han ud i køkkenet hvor han fandt to høje glas frem.
Så fandt han noget frugt og nogle bær og lidt andet, og så lavede han ret hurtigt to smoothies.
Det var både sundt og lækkert morgenmad.
Han satte smoothies'ne på en bakke og bar den ind til sengen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 4 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 11 Jun 2010 - 13:18

"Okay Zane heh og ja lidt sulten er jeg vel??" kajika rødmede da hun nikkede i det hun fik øje på hans underbukser og kunne ikke lade vær med at smuge kigge mod et vis sted og rødmede inderligt over hun kiggede der, og tog sig så til hovedet og gemte sig let under dynen og tænkte*nej! nej nej..... jeg så bare ikke efter..... åårh! det så pinligt og han er så sød ved mig og så ..... så jeg bare så slem og kigge der.....* hun kom op inden han kom ind igen og sagde"Wauw hvor ser det dog lækkert! ud Zane!!" hun smilte kært og satte sig op i sengen med et smil og lod blidt det lange hår falde ned af skuldrene foran og så på ham med de blå øjne..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 4 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 11 Jun 2010 - 13:21

Han satte sig ved sidn af hende og satt bakken i sit skød.
Så rakte han hende en smoothie.
"Endnu en af mine specialiteter. Jeg håber du kan lide den." sagde han og blinkede til hende.
Han tog selv sin smoothie og drak lidt af den.
*God nok.* tænkte han. Han havde dog lidt besvær med at tænke på andet end Kajika, og det faktum at hun sad ved siden af ham kun iført trusser og en skjorte!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 4 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 11 Jun 2010 - 13:25

Kajika smilte og lagde sig blidt op af Zane med dynen kun dækkende over de bare lår og tog blidt imod smoothien med et smil og lod blidt læberne komme i kontakt med smoothiens indhold og sagde"mmmh! det smager godt! ... måske jeg skulle komme her noget oftere og hugge dine lækre smoothies" hun grinte og drak lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 4 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 11 Jun 2010 - 13:27

Han lo lidt og sagde så.
"Pas på det ikke kommer til at koste!" han blinkede til hende, og drak lidt mere af smoothien.
Så lagde han armen om hende. Det passede meget godt i hans hoved, når nu hun lænede sig op ad ham.
"Jeg er glad for at du kan lide det." sagde han oprigtigt og smilede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 4 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 11 Jun 2010 - 13:31

kajika smilte kært og tog endnu en tår i det hun blidt lagde sine lange smukke finger hen over hans dejlige store stærke hånd og nussede den blidt ved at lade fingerne køre i en måske lidt bekendt op og ned bevægelse,(Bekendt fra hans side eller andre :P) . hun smilte og sagde"Hah koste hmm ja det kommer bare an på hvad" hun blinkede os til ham og stillede blidt glasset fra sig for ikke at drikke for meget og sagde"Hmm ?? Zane må jeg godt tag et morgen bad??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 4 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 11 Jun 2010 - 13:33

Han nød hendes nusning og gngældte den på hendes skulder.
"Det kan koste så mange forskellige ting... det jeg har i tankerne er dog en hemmelighed." sagde han med et dristigt glimt i øjnene.
"Ja da. Du må gerne tage et morgenbad. Du vælger selv om du vil bruge bruseren eller badekarret." sagde han og smilde kærligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 4 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 11 Jun 2010 - 13:37

Kajika smilte og sagde"Hmm bruseren er fin nok blot for denne dag dog regner jeg da med en dag at opleve dit badekar" hun blinkede drilsk til ham i det hun stille rejste sig op tog en blid tår af Smoothien der stod i vindus karmen og gik mod badeværelset og lukkede døren blidt efter sig, tændte vandet og tog trusserne af og så hans skjorte over hovedet og smukt foldende på bordet. Hun gik stille ind´under det lune bruse vand med et smil og sagde"mmmh"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 4 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 11 Jun 2010 - 13:40

Han havde den største lyst til at følge med hende derud, men hendes ord aftenen før rungede stadig i hans hoved og advarede ham om at det var en dårlig idé.
Ikke destro mindre så kan man sige at der nu var held i uheld, for han kom til at skubbe til sin smoothie så den væltede og de få rester der var tilbage, røj ud på lagenet.
Zane smilede og rejst sig. Han gik hen til døren og bankede på.
"Jeg kommer lige ud. Jeg skal bare hente noget... jeg kigger ikke." sagde han, og åbnede døren.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 4 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 11 Jun 2010 - 13:43

kajika rødmede let og sagde"heh okay Zane" hun stillede sig med ryggen til døren og rødmede i det hun tog mod til sig og sagde"Du kan bare komme her ud?? når du nu er klar fordi der er låst op" hun lukkede blidt øjnene og mærkede vandet ned af sin nøgne krop og smilte mens læberne stille prikkede af vandet der ramte dem og kroppen var indhyldet i det varme vand

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 4 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 11 Jun 2010 - 13:46

Han gik derud, og hans mening var egentlig bare at hente en klud, men da han så Kajika bagfra, stoppede han op.
"Du godeste..." hviskede han og han mærkede øjeblikkeligt noget i underbukserne!
*Hvor er hun da bare fuldstendig vidunderlig at se på.* tænkte han.
Han glemte alt om kluden, og tænkte slet ikke på at han stod og kiggede på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) - Page 4 Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum