Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 5 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Sv: Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)
Det var hun fast besluttet på at hun ville og der var ingen der skulle stoppe hende.
Hun nussede sig let ind til ham. "Mhmm.." mulede hun let igen da han nussede hende i håret..
Hun var tæt på at falde i søvn igen, så det ville hun nok snart gøre. Hun smilede let til ham, men uden at han kunne se det.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Og de vil ikke bruge mig imod, dig, fordi du kommer ikke til at bekymre dig om mig" mumlede hun let, og så på ham, med hendes babyblå øjne, som der så lettere trætte ud.
Hun lagde forsigtigt hende shoved ned igen og nussede sig let ind til ham.
"Jeg ved du ikke dør" hviskede hun let.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun bed sig kort i underlæben, og så på ham.. "Du må aldrig nogen sinde dø fra mig.. Jeg tror jeg ville begå slevmord, hvis du ikke var i verdenen" mumlede hun utydeligt og nussede hendes hoved ind til ham. Hun bed sig forsigtigt i underlæben, mens hun bare ælet lå tæt op af ham.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun sank en klump, men det var meget utydeligt. Hun bed sig hårdt i læben så tårene ikkke ville vælte frem og hen over hendes kinder. Hun puttede sig let ind til ham.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun lukkede hendes øjne hårdt, i og prøvede at tænke klart.. "Jeg løber en tur," mumlede hun let og rejste sig fra ham. Hun gik let ud af døren selvom regnen plaskede ned. Hun sprang frem i hendes ulve form og løb let afstede hen mod den store skov. Hun havdee altid brug for at løbe når, hun havde for mange tanker inde i hovedet.
Hun lod hendes tunge hænge ude som en hunds. Hun løb bare let fream og tilbage ii den store skov.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun åbnede forsigtigt døren. Hun bed sig let i den blå underlæbe og kigede uskyldigt rundt.
Varmen brændte, selvom der ikke var specielt varmt, men bare det med at de rvar lunt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Den havde stadig et blåt skær hen over sig. Hun gabte let, og mærkede luften komme ind i hendes mund.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun havde aaldrig hørt ta Zane nærmest kunne styre dem. På en eller anden underlig måde.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Et svagt smil brød frem hen over hendes læbder, da hun kunne føle, dens betydning. Hun fjernede let hendes finger, og kiggede let på ham, "æhmm... Tak, fordi du passer på mig" hvisked ehun let, og lagde sig kort ind til ham. Det fltes som hundrede år siden hun havde sidet sådan her, og følt sig helt beruset, af varme, og tryghed. Dog havde hendes læber, stadig det svage blå skær hen over sig. Hun smilede let, og bed sig kort i hendes underlæbe. Hun kiggede let op på ham.. "Du må undskylde, at jeg går dig på nerverne, med mine iideér og handliger" mumled ehun let.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun så lyttede let til regnen, der plaskede på vinduet. "Mhmm." mumlede hun let, og nussede sig let ind til ham. Han var igen dejlig blød, meget endda. Hun bed sig forsigtigt i underlæben.
Gæst- Gæst
Side 5 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
» God Morgen.. //Dream - Privat//
» Render's hjem (Dream=privat)
» Familien samles (Dream, Kajika=privat)
» hjemme i sin lejlighed endelig^^ ( Dream=privat)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage
Fre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips