Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Side 4 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 4 Empty Sv: Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 22:39

// logger nu men svare senere //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 4 Empty Sv: Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 22:39

//Okay xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 4 Empty Sv: Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Indlæg af Gæst Ons 14 Jul 2010 - 16:49

Barishan grinede og rejste sig op. '' ja Dream. Jeg har det fint, jeg havde bare brug for at hvile mig lidt. Min Wind Dragon Form er ikke helt perfekt i nu så den tager fysisk på min krop. Ser du, hvis du bruger en meget stærk teknik så kræver den en masse energi, det vil sige du skal basse på når du når på mit stadie. Når du har lært en stærk teknik vil den være god men alle ting har sin pris. Som du selv så så skal du træne din ulveform før du er i stand til at blive i den i lang tid ''. Barishan smilede og førte en hånd ned til Dream for at tilbyde at hjælpe hende op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 4 Empty Sv: Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Indlæg af Gæst Ons 14 Jul 2010 - 17:43


Dream så let på ham, og smilede så igen, da han rakte hende en hånd.. ”Ømm.. okay, og tak” mumlede hun let, og kom op og stå. Hun bed sig let i underlæben.. ”Hvad er det der Wind ting ting??” spurgte hun let og smilede så til ham. Hun smilede kort og kært til ham.. Hun krammede ham let ind til sig, da han nu havde hende i hånden. Hun slap hans hånd, og krammede ham så let. ”Jeg ømm.. var bange for at du kollapsede eller sådan noget” mumlede hun let og uskyldigt og løsnede så let hendes greb rundt om ham. Han var en smule højere end hende, så hun skulle let stå på tær.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 4 Empty Sv: Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Indlæg af Gæst Ons 14 Jul 2010 - 18:04

Barishan havde det bedre. Når han slappede af gik der ikke længe før han havde samlet sin styrke igen. '' Wind Dragon Form er en masse sammenpresset vind der danner sig rundt omkring mig i form at en drage. Den giver mig god beskyttelse og de slag jeg laver mens jeg er i formen er stærke nok til at knuse en lastbil. Dog kræven den en masse energi, det er en ny teknik jeg er ved at udvikle. Det er en af mine ultimative teknikker ''. Barishan smilede og kiggede ned på Dream.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 4 Empty Sv: Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Indlæg af Gæst Ons 14 Jul 2010 - 18:58

Dream Løftede ham let o som han havde gjordt ved hende natten før. Hun fik let åbnet døren og gik ind med ham på sofaen, og lagde ham let der. "Det tror jeg du bliver nød til at vise mig en dag" sagde hun og strøg ham let over håret. Og hun smilede let igen, det vidste kort hendes to smilehuller, som der klædte hende. Hun lukkede let hendes øjne.. "Jeg ømm.. tror jeg vil gå i bad, og finde noget passede tøj," mumlede hunlet, og begyndte let at gå hen mod trappen, som der førte oven på. Hun smilede let til ham.. "Hvil dig så" mumlede hun let og driillede,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 4 Empty Sv: Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Indlæg af Gæst Ons 14 Jul 2010 - 19:33

Barishan lå og kiggede. Han havde det godt igen og var ved sine fulde kræfter igen. Dog blev han liggende og tog en lur. Barishan lå og sov mageligt og så fredelig ud imens han sov. Barishan nød denne tid med træning. Barishan vågnede noget tid efter og strakte sig. Han kiggede efter Dream imens han smilede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 4 Empty Sv: Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Indlæg af Gæst Ons 14 Jul 2010 - 19:39

Dream drejede let rundt inde på ehdnes værelse, eller nærmere det værelse hun havde lånt. Hendes hår var plaskede vådt og hang let ned over hendes skuldere. Hun var kun í klædt, en stroptrøje og elllers bare lårkorte shorts. Hun fandt let noget, tøj og fik det ud fra skabet hun trak let i det. Det var bare lyse jeans, og en trøje, hvorpå der stod: do you wanna touch me?? på. Det var skrevet med en mørke lilla skrift og sleve trøje var hvid, stram, og dog kun en stroptrøje. Hun fik let hendes hår sat op i en knold, og gik ellers neden under. Hun satte sig lt på hans mave, "Fik du hvilet dig??" spurgte hun kært og smilede let til ham, hun vendte med fronten mod ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 4 Empty Sv: Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Indlæg af Gæst Ons 14 Jul 2010 - 19:48

Barishan gav en uff lyd fra sig da hun satte sig på ham. Han var lidt overrasket over hun satte sig på ham. Barishan grinede og kiggede på Dream. ’’. Ja jeg har det fint. Jeg er ikke en skrøbelig person ’’. Barishan lagde armene bag sit hoved og lå og kiggede op i loftet. Han havde et smil på løberne og virkede til at være i godt humør. ’’ træningen er færdig for i dag Dream. Lav hvad du vil ’’.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 4 Empty Sv: Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Indlæg af Gæst Ons 14 Jul 2010 - 19:53

"Mhmm.. Okay, så vil jeg ligge her" mumlede hun drillede, og lagde sig let over ham og kiggede let på ham.. Hun smilede let til ham´, og strøg ham forsigtigt over kinden, før hun let lagde sit hoved ned, på hans brystkasse. Hun kunne høre han hjerte hamre 1,2,3,4, tænkte hun let for hver hjerte slag, før hun let smilede og gik så igen igang, med at tænke 1,2,3,4 hun smilede igen.. "Kun hvis det er okay for dig" grinede hun drillede, lidt efter. Hun havde ikke lige frem planer om at flytte sig siden hun nu lå temlig godt. "Du er dejlig blød og varm, så jeg flytter mig ikke alligevel" grinede hun let og smilede let til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 4 Empty Sv: Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Indlæg af Gæst Ons 14 Jul 2010 - 19:58

Barishan grinede let. ’’ Dream. Du gør bare som du vil unge dame ’’. Barishan uglede hendes hår men en hånd. Barishan var færdig med sin træning for i dag og han ville ikke presse Dream til at træne mere i dag. Hun var allerede ved at lære sine evner godt at kende og hun var blevet bedre til sværd kamp. Det gik ikke længe før den alvorlige og farlige træning ville starte. Så ville missionerne og opgaverne starte. Hun havde fortjent at hvile sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 4 Empty Sv: Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Indlæg af Gæst Ons 14 Jul 2010 - 20:03

Dream smilede let til ham, og strøg ham let i håret.. "Ja, det gør jeg" grinede hun kært og smilede let til ham. Hun lagde let igen hovedet på hans brystkasse, "min varme maskine" sagde hun drillede, og trykkede sig let ind til ham, før hun let lukkede hendes øjne.. "Æhmm.. inden vi træner imorgen skal kjeg lige løbe 15 kilometer igen" sagde hun og smilede let til ham, hun nussede ham let på maven. Og lukkede så igen øjnene, igen. Hun smillede let til ham, selvom han ikke kunne se det siden hun lå oven på ham.
Hendes hår var stadig lettere vådt, og det dryppede let engang imellem, og det ramte så ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 4 Empty Sv: Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Indlæg af Gæst Ons 14 Jul 2010 - 20:12

Barishan grinede sagte. ’’ godt du har fået smag for at træne. Det er kun en god ting, pas nu bare på med at stole for meget på folk Dream. Det farligste våben andre har, er at få dig til at stole på dem så du lader din garde ned. Husk, nogle få vampyrer er gode men de fleste hungre efter vores blod og deres bid er dødbringende for os ’’. Selv når de lå der belærende og underviste han hende. Han ville være sikker på hun var klar til de problemer og fare der var i fremtiden for hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 4 Empty Sv: Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Indlæg af Gæst Ons 14 Jul 2010 - 20:16

"Ømm.. Ja jeg ved det, en af minde venner er vampyr, eller hvis man kan kalde os for venner, eller nærmere, prøve venner" mumlede hun let, og nussede ham igen på maven.. "Men jeg kommer så let til at stole på folk, men jeg må vel til at lære det2 mumlede hun utydeligt og gabte let, før hun let strøg en hår tot væk fra hendes øjne. Hun nussede hma igen let på maven, og lukkede let øjnene, "Jeg burde også til at lære at styre mit temperamant" mumlede hun let, og tænkte på der hvor hun slog Akumu og brækkede selv hendes hånd af det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 4 Empty Sv: Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Indlæg af Gæst Ons 14 Jul 2010 - 20:19

Barishan nikkede let. ’’ det ville være en god ide. Du skal lære dig selv og sætte spørgsmål ved folks motiver og deres måde at være på overfor dig. Du skal passe godt på dig selv og kalde på mig hvis du kommer i fare. Husk jeg er ikke længere væk en vindens blide vind ’’. Barishan smilede og lukkede sine øjne og lå der og slappede af. Han var altid overbeskyttende hvorfor hans elever og især Dream fordi hun var en pige.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 4 Empty Sv: Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Indlæg af Gæst Ons 14 Jul 2010 - 20:25

Dream nussede sig let ind til ham.. "Mhmm.. Det skal jeg nok huske på" mumlede hun let, og nussede ham stadig å maven, mens hun lyttede til hans hjerte slå.
Hvis hun havde gjordt detpå en anden ville hun være enormt forførene, uden at vide det, men hun regnede ikke lige frem med at det ville forføre ham. Men man kunne jo aldrig vide.
Sådan var hun bare forførene, uden at vide det, men sådan skulle det også bare, være.
Det så nok lidt sært ud, hvis såsom Riku eller en eller anden kom ned i stuen.
For det kunne godt misforståes en lille smule.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 4 Empty Sv: Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Indlæg af Gæst Ons 14 Jul 2010 - 20:31

Barishan grinede lidt og lå og slappede af. Han virkede ikke til at opfatte hvad Dream prøvede på ved at nusse ham. Han tænkte mere på at det var lang tid siden han havde slappet af. Med modstandere som Zane og Malakel var han nød til at træne tit og hårdt. ’’ men i dag skal du bare slappe af og nyde du har fri. ’’.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 4 Empty Sv: Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Indlæg af Gæst Ons 14 Jul 2010 - 20:36

Dream lukkede let hendes øjne.. "mhmm...ja "mumlede hun let..
Hun smilede let for sig selv, og gabte så let, "Nåårh.. hvad er klokken mon??" mumlede hun let, og rejste sig kort op og hoppede glad udenfor, og kiggede let å solen. Hun hoppede let rundt derude. Før hun let, gik ind igen.. "Hmm.. Der begyder at regne " mumlede hun let, og gik ind til ham igen, før hun igen let lagde sig over ham.
"Mhmm.. varme" mumlede hun let igen, og lagde hovedet ned på hans brystkasse igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 4 Empty Sv: Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Indlæg af Gæst Ons 14 Jul 2010 - 20:47

Barishan kiggede ud af vinduet. Da han så regnen sukkede han let. ’’ jeg holder mig helt indenfor når det regner, jeg kan jo ikke bruge mine kræfter når jeg bliver våd. Når vi nu taler om det emne er det vigtigt at vi finder din svaghed så du ved hvad det er ’’. Barishan grinede da hun lagde sig igen. ’’ du er ligesom en ulv er. Du kan godt lide at ligge tæt var ’’.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 4 Empty Sv: Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Indlæg af Gæst Ons 14 Jul 2010 - 20:51

Hun grinede let, "Ja det må vi hellere" sagde hun og smilede let til ham.
Hun nussede sig tæt ind til ham.. "Mhmm.. JA, det er rart" sagde hun og smilede let til ham, før hun let igen lukkede øjnene, "Men det er også kun dig jeg kan ligge ved lige nu" grinede hun drillede og smilede let til ham.. "Hvor er Riku henne??" spurgte hun let, og smilede. "Jeg har ikke set ham, her" mumlede hun let og nussede sig let igen ind til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 4 Empty Sv: Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Indlæg af Gæst Ons 14 Jul 2010 - 21:00

Barishan grinede. ’’ hvorfor er det kun mig du kan lide at ligge ved?. Jeg sendte Riku ud for at træne. Han er stærk nok til at træne alene nu. Jeg træner kun med ham en gang om ugen. Jeg ved ikke hvor Kitja, Ai og Lindir er. De er sikkert taget til Tarra for at spise eller noget. Det er kun mig der er eftersøgt af Zane så jeg holder mig så meget væk fra byen som jeg kan ’’.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 4 Empty Sv: Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Indlæg af Gæst Ons 14 Jul 2010 - 21:04

"Fordi du er den eneste jeg ved der lader kig ligge" grinede hun kært.. "Kitja? Hende har jeg også mødt engang" sagde hun og smilede let til ham, før hun let strøg ham over kindenr. Hun gabte let. "Ihh... Jeg er træt" mumlede hun let.
Hun lagde let hovedet på hans brystkasse igen. Hun bed sig forsigtigt i underlæben.. "Øm.. Du skal bare sige til hvis jeg skal hente noget i byen til dig" sagde hun og smilede let til ham. Før hun let igen nussede sig ind til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 4 Empty Sv: Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Indlæg af Gæst Ons 14 Jul 2010 - 21:12

Barishan grinede og rystede på hovedet. ’’ jeg får alt hvad jeg skal bruge fra skoven. Bær, frugt, svampe og blomster og vand. Jeg har ikke brug fra noget fra byen. Hvis du er træt kan du bare ligge dig til at sove min ven ’’. Barishan nussede hende i håret let og smilede. Barishan slappede meget af, men eftersom han lige havde sovet så var han ikke træt han var udhvilet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 4 Empty Sv: Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Indlæg af Gæst Ons 14 Jul 2010 - 21:16

"Hihi! Jeg kan da ikke bare tillade mig at sove oven på dig, og mmidt på dage" sagde hun med et lille fnis, og nussede sig igen let ind til ham. "Mhmm.." mumlede hun let da han nussede hende i håret, det var rart, det var bare noget som der ifk hende til at slappe af, fuldstændig af endda. Hun bed sig kort i underlæben, og lukkede let hendes øjne. Hun smilede derefter blidt, og så på ham.
Hun gabte let, og søvnigt, det var rart at ligge ved ham. Hun elskede det rent faktisk. Også bare det med at han var hendes bedsteven, og så at kunne ligge ved ham, og blive nusset i håret, så var alt godt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 4 Empty Sv: Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Indlæg af Gæst Ons 14 Jul 2010 - 21:20

Barishan lå og tænkte over hvad der ville ske. Først var kampen mod Malakel, selv hvis han vandt den ventede Zane i mørket som en alt ødelæggende skygge. Han ville ikke kunne klare dem alene alligevel havde han intet valg. Ingen af hans elever var klar. Kampen ville snart ske, han håbede bare han ville overleve. Hvem skulle træne Dream og Riku hvis han døde. Han skulle vinde. Barishan nussede Dream igen og lod som om alt var i den fineste orden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 4 Empty Sv: Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum