Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 7 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 7 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 7 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 7 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 7 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 7 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 7 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Side 7 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Go down

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 7 Empty Sv: Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 16:41

Barishan grinede og lettede selv fra jorden. '' jeg har naturligt evnen til at flyve. Så jeg har ikke brug for Vanilins Alfestøv. Da hun gav det til mig tænkte jeg på dig. Så længe du har sværdet på dig vil det give dig evnen til at flyve. Det er den magi der er i støvet. Det er et magisk sværd på grund af det støv så pas godt på det ''. Barishan smilede stolt. Han havde lavet sit første magiske sværd. Han var en god smed så sværdet var smedet perfekt. Når det angik våben var Barishan en perfektionist da han mente at sværdet var en forlængelse af en selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 7 Empty Sv: Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 16:46

Dream smilede let, "Men det der betyder mest er at du har lavet de" hviskede hun let. Hun smiledee kort og kært til ham. "Men må jeg ikke nok komme til den der kamp???" spurgte hun let, og kigede på ham med store babyblå hundeøjne. "Please" sagde hun nuttet.
Hun bed sig forsigtigt i underlæben, og så strøg hun let en finger hen over sværdets hylster, og selve sværdet Hun bed sig forsigtigt i underlæben.. "Mhmm.. Måske, kan jeg have det på mig smametidelig med at jeg er ulv, mumlede hun tænkede til sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 7 Empty Sv: Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 16:57

Barishan rystede på hovedet og kiggede alvorligt Dream ind i øjnene. '' nej Dream. Zane har dræbt mange krigere der har trænet i mange år. Han har dræbt kvinder og børn uden at blinke. Han dræbte næsten mig i vores sidste kamp. Du skal holde dig væk og overlade den kamp til din mentor. Han dræber dig så let som ingenting. Du har slet ikke nok erfarring eller nok styr på dine evner til at blande dig i den kamp. Måske om hundrede år så kan vi snakke om det igen ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 7 Empty Sv: Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 17:11

Dream kiggede let på ham, "Jamen, hurede år er laaaang tid" mumlede hun let, og bed sig forsigtigt i undeerlæben... Hun sukkede kort og lod sig dumpe ned i det fugtige græs, og bed sig let i underlæben.." Møg..." Mumlede hun utydeligt, og bed sig igen uskyldigt i underlæben. HUn bandt let hendes snørrebånd, så hun ikke væltede i det, r skal vi komme igang???" spurgte hun let og bed sig igen uskyldigt i underlæben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 7 Empty Sv: Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 17:15

Barishan nikkede og kiggede stadigvæk alvorligt på Dream. '' du skal kæmpe mod mig hvor jeg kæmper på halv styrke. Det vil gå lang tid. Riku har trænet med mig på den styrke i lang tid nu uden at vinde. Det vil gøre ondt på dig og du vil komme til skade og bløde. Du vil tabe om og om igen, men det vil være god træning og gøre dig stærkede og give dig kamp erfarring. Pas på for jeg er ikke nogen pushover ''. En stærk vind dannede sig omkring Barishan, det gjorde det meget svært for folk at komme tæt på ham. Så sendte han en masse små vind kugler imod Dream. Blev man ramt af en ville det svare til at blive slået af Mike Tyson.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 7 Empty Sv: Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 17:24

Dream var ikke helt klar på angrebet, men fik dog, lige hoppet over dem.
Det var vidst godt at hun engang havde været gymnast, så hun kunne nogle elastiske ting, Hun lanede elegant på jorden, og bed sig kort i underlæben. Hun Sprang let om i luften, og bed smerten i sig da hun blev forvandlet til den store mørebrune ulv, som der let knurrede hun lagde let hovedet på skrå, hvordan hun lige skulle angribe anede hun ikke men, men, me hun havde en ide. Hun tænkte lidt på at vand var han svag hed, så måske skulle hun bruge vand..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 7 Empty Sv: Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 17:33

Barishan brugte vinden op prøvede at løfte Dream op i luften så hun ikke kunne undvige og så sendte han flere vind kugler efter hende. '' du skal tænke et skridt fremad Dream. Vide hvad du vil gøre før du bevæger dig. Kæmp med hovedet og slås med sjælen. Du skal blive et med kampen og et med dig selv ''. Barishan stod og danne denne stærke vind omkring sig selv dog virkede han klar til at bevæge sig hvornår det skulle være.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 7 Empty Sv: Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 17:42

*Det kan du sagtens sige* tænkte hun let. Hun anede jo ikke hvad hun skulle gøre, så hun gik bare i panik. Og panik, var nok det eneste man ikke skulle gøre. Hun fik en af de hårde vindkugler mod hendes kæbe, og blev tyret tilbage i et træ. Træet væltede da den store ulv, hamrede ind i det, med 100 kilometer i timen, men ikke nok med det, havde hun fået et brud i hendes kæbe. Hunpev, kort, da træet væltede ned over hende. Og lige frem det kunne hun ikke flytte. Hun kunne ikke holde sig i hendes ulve skikkelse og kom så i hendes normale skikkelse, og det gjorde så at adskillige knogler knækkede inde i hendes krop.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 7 Empty Sv: Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 17:53

Barishan løftede træet væk med sine vind evner og kiggede på Dream alvorligt. '' Zane ville have dræbt dig nu. Du er langt fra klar. Du skal ikke gå i panik når du kæmper. Du skal være klar og hurtig ellers dør du. Denne smerte bliver svær at heale. I din Taske er der Adrenalin sprøjter. De gør min healings evne stærkere så jeg kan heale stort set alt. Måske virker de på samme måde for dig. Dog får du meget ondt bagefter. Kravl over og hent en ''. Barishan satte armene over kors og virkede kold.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 7 Empty Sv: Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 17:58

"Inngen nåle" stønnede hun let og lagde hovedet mod jorden. Hun pustede let til et hår tot, "Mhmm.. Det går nok" mumlede hun let til sig selv, og bed sig kort i underlæben. "Jeg tror bare det er nogle ribben der er flækket. Så det er ikke slemt" mumlede hun let, og prøvede kort at komme op og sidde. Hun mærkede smerten som der brandte inden i, men holdte det inde, hvis hun havde vælret alene, havde hun bare lagt sig ned og ventet tilat der kom et dyr og åd hende, Hun satte sig let op af træstammen, ogholdte let en hånd, ved hendes riben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 7 Empty Sv: Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 18:05

Barishan kiggede på hende koldt. '' jamen så kæmp videre. Enten tager du sprøjten ellers kæmper du vidre. Det er dine valg Dream. Alle valg har konsekvenser, husk det ''. Vinden dannede sig igen rundt om Barishan. Han havde ikke lyst til at være ond mod Dream men det var sådan her en kamp var og det blev hun nød til at lære på den hårde måde. Barishan sendte et stærkt vindstød mod Dream så det ville presse lidt hvor hun havde ondt. '' læg dig til at tude eller gør noget Dream ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 7 Empty Sv: Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 18:09

Dream fik rejst sig, men et vindpust ramte hendes riben, "Nej, jeg tuder ikke" mumlede hun anspændt, og bed sig hårdt i læben, mens hun holdte hendes riben på plads så godt hun nu kunne. HUn bed sig hårdt i underlæben. Hun kunne ikke mere, det gjorde af helveds til ondt, Hun begyndte langsomt at gå mod skoven. Hun blev nød til bare lige at komme lidt væk. Hun kunne ikke kæmpe hun ville ikke sprøjtes hvad gør man så?? Ja, man går da sin vej... *Flot Dream* tænkte hun let til sig,selv,mens hun holdte tårene, inde. Hun ville ikke tude lige nu. Hun prøvede at heale det, men det var for stort til at hun kunne det nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 7 Empty Sv: Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 18:19

Barishan gik over og tog fat i hende. '' Dream, tag dig sammen. Du kan ikke slippe væk når du er så såret''. Han tog en nål frem og prøvede hurtigt at stikke hende i armen. '' Du skal lære at bruge det her, kan du så tage din træning seriøst Dream ''. Barishan sagde det med en hård og fast stemme som om han var sur.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 7 Empty Sv: Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 18:40

Hun fik lige vredet sig om så han ikke kunne stikke hende... "Nej,d u kan godt glemme det" mumlede hun let. Hun undvigede hans greb og kom til at stå lidt væk fra ham.. "Du holder den nål laaangt væk fra mig" mumlede hun let, "Jov, det er ikke så slemt, det skal bare lige have sin tid,"mumlede hun uskyldigt. Hun s let på ham, Hun trykkede let hendes hånd, flade ind mod ribbenet.."Mhmm.. Det går nok bedere imorgen" mumlede hun let og bed sig i underlæben,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 7 Empty Sv: Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 18:45

Barishan løftede sin hånd og sagde '' Mighty Push ''. en stort vindstød kom oppefra og var stærkt nok til at holde en elefant nede på jorden ude af stand til at bevæge sig, hvis han ramte med det. Barishan gik over med nålen igen og prøvede at stikke Dream. '' du skal lære det om du vil det eller ej, din træning er i mine hænder og vi træner på min måde nu Dream ''. Barishan så koldt på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 7 Empty Sv: Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 18:52

Hun bevægede sig så han ikke ville kunne komme til at ramme hende... "Nej, lad være, med det. Hun spjættee let for at komme fri. "Jeg kan godt, få det til at Heale på min måde LAD så VÆRE! " sagde hun højt og stønnede, svagt, da hun ikke rigtigt kunne holde til at bevæge sig mere.. "BARISHAN! STOP SÅ!" Halv råbte hun næste, og blev ved med at bevæge sig ind til han stoppede. "Det gør bare min knogler værre, hvis ikke du stopper med det der nu" Mumlede hun surt. Han skulle bare lade være "Det Healer til imorgen det lover jeg lad så være" mumlede hun igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 7 Empty Sv: Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 18:56

Barishan sukkede og stoppede. Han puttede nålen væk og vendte sig og begyndte at gå mod hytten. '' Det er ikke godt nok i en kamp det svar Dream. Træningen er slut til du tager den seriøst igen som du lovede du ville ''. Barishan rystede på hovedet imens han gik. Det var klart at han var skuffet over hendes måde at håndtere situationen på. Dog var han stolt over hende bestemte måde at svare ham igen på. Da han nåede døren grinede han lidt for sig selv. * hun skal nok blive en god kriger en dag *.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 7 Empty Sv: Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 19:00

Dream blev lettere sur, nu. Hun rejste sig og vadede hen mod hans hytte, hun vadede ind, og og gik op på hendes lånte værelse, Hun pakkede lit af henes tøj ned i hendes taske, og hendes briller Hun traskede let neden under, "Jeg tager hen og bor lidt ved Hudson eller en eller anden, jeg skal nok tage mig sammen" mumlede hun let, og lukkede døren efter sig. Hun traskede let ned af græsplænen. Hun bed sig let og uskyldigt i underlæben, før hun svigede tasken op på skulderen, og holdte let en hnd, mod hendes riben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 7 Empty Sv: Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 19:12

Barishan lukkede øjnene og sukkede imens han satte hånden imod døren. Han havde det virkelig dårligt ved at være ond imod hende. Men heller han var ond og hun hadede ham end hun blev dræbt i kamp fordi han havde været for blid ved hende. Han ville med glæde tage alt ondt på sine skuldre for at forberede Dream på fremtiden. Barishan stod lidt over overvejede om han skulle gå efter hende men det gjorde han ikke i stedet gik han bare ind og startede pejsen og satte sig i en stol. Han kiggede lidt på sin amulet og gled ind i sine egne tanker.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 7 Empty Sv: Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 19:18

//Skal vi lave et nyt emne?? ^___^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 7 Empty Sv: Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 19:19

// kan vi godt men så er det din tur til at lave et emne//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 7 Empty Sv: Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 19:29

/Yepper hvor skal det være henne?? xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 7 Empty Sv: Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 19:30

// det bestemmer du. jeg holder øje med emnet når du har lavet det ^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 7 Empty Sv: Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 19:32

77Oki XD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 7 Empty Sv: Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 7 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum