Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Side 3 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 3 Empty Sv: Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 1:38

Barishan grinede sagte. '' jamen tak Dream. Du har også smukke øjne. Men vi er jo også Aspara. Vores race er kendt for at være den smukkeste race på jorden. Jeg griner den dag jeg ser en grim Aspara ''. Barishan smilede og tog en slurk mere af sin Kakao, så kiggede han på Dream. '' lag mig bære sig i seng, du ser træt ud. Barishan løftede Dream op i hans arme og bar hende op på hendes værelse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 3 Empty Sv: Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 1:44

Hun blev overrakset over at han sdan bare bar hende, afsted.. "Du kan virkelig løfte mig" sagde hun smilede og lagd elet hendes hoved ind mod hans brystkasse. Hun smilede let til ham, og lukkede let hendes øjne, og smilede let.. "lidt træt, men jeg kræver at du ligger ved mig, så jeg kan venne mig til værelset" sagde hun drillede, og holdte let fast rundt om ham. Hun smilede let til ham, selvom hun havde lukket, øjne.
Det var rart at ligge op af ham, eller hvad nu man kunne kalde det. Hun åbnede let hendes øjne igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 3 Empty Sv: Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 1:50

Barishan grinede og sagde med en drillende stemme. '' du er lige så pivet som min lillebror Lindir. Han turde ikke sove med lyset slukket i sit værelse. Han er over 500 år gammel og han er stadigvæk lidt af en tøsedreng. Men jeg skal da nok blive der til du sover ''. Barishan lagde Dream blidt i sengen, så satte han Zalzura op af væggen og lagde sig ved siden af Dream. Han lugtede som en frisk skov brise, men det gjorde han nu altid.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 3 Empty Sv: Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 1:56

Hun lagde let hende hoved ind til ham.. "Det kan meget vel passe" sagd ehun og lukede let hendes øjne, og mærkede varmen fra ham. "Mhmm.. Du er dejlig varm" mumlede hun let igen, og åbnede så let hendes øjne.. "Tak" hviskede hun let, og smilede til ham. "Jeg tror du er min bedste ven" hvisked ehun let, og lukkede igen hendes øjne, vor hun let lagde en srm hen over ham. Men hun faldt i en dyb søvn. Hendes hoved lå op af ham og hendes arm rundt om ham. Han var så dejlig varm, efter hendes mening. Meget varm og blød.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 3 Empty Sv: Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 2:04

Barishan lå lidt og kiggede i loftet. Han vidste at dagen snart ville komme hvor han skulle kæmpe imod Zane. Det var en kamp han måske ikke ville overleve. Han var bare glad for han havde lært Dream at kende. Han ville kæmpe. Hun sagde han var hendes bedste ven. Så skyldte han hende også at vinde over Zane. Barishan kiggede på Dream og smilede, så sneg han sig langsomt ud af hendes arme. Han kyssede hendes pande og gik langsomt ud af værelset og lukkede døren og prøvede ikke at larme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 3 Empty Sv: Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 2:11

Dream nussede sig let ind til madressen, og sov trygt, og dejligt.
Hun smilede næsten i søvne, selv da han sneg sig ud af hendes arm og kyssede hende let på panden. Hun sov bare, trygt og godt.

***Næste dag***

Morgen solstrålerne, skinnede ind gennem vinduerne, og ramte dreams ansigt. Hun kunne ikkke sove når solen stod op. Det var et problem engang i mellem. Hun smilede let, og fik rejst sig op. Udvildet og glad. Hun trak let hendes taske hen til sig, og åbnede den let. Hun lagde noget tøj ind i skabet, men lod noget blive. Hun traak et håndklæde op og listede let ud af døren og ind på badeværelset. Hun tændte vandet i bruseren. Og trak hendes tøj af. Hun stildte sig ind under vandet, som der let rørte hendes hud. Da der var gået lidt tid blev hun færdig med at vaske sig. og viklede håndklædet om sig. Hun tørte sig let, og trak så i oget tøj. Det minede om det hun havde på igår, andet end at det var en sort trøje, mørkere jeans, og igen sorte strømper. Hendes hår lod hun let hænge. Og så smilede hun let da hun trådte ud af badeværelset. Hun gik ned af trappen og ind mod stuen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 3 Empty Sv: Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 2:18

Barishan stod tidligt op som altid og lavede morgenmad til alle i huset. Så gik han ud og begyndte sin træning. Han trak Zalzura og fik vind til at danne sig rundt om det. Han svingede sværdet imens han sagde ''Vind Cut'' og vinden susede imod et træ og kløvede det. Derefter løftede han 50 små sten op med sine vind evner og sendte dem imod et træ. De fløj igennem træet som skud imens han sagde. '' Bullet Storm ''. Barishan fløj op i luften og slap Zalzura, så dannede han vind omkring sig og landede. Det så ud som en stor drage dannede sig omkring ham. Ham løftede sin hånd og svang dem imod et træ som blev knust af den store vind Drage. Barishan hev lidt efter noget luft, så nikkede han og sagde. '' Wind Dragon Form virker også stadigvæk. Men den tager stadigvæk hårdt på mig ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 3 Empty Sv: Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 2:24

Dream stildte sig let henne ved vinduet, og så ham træne. Hun smilede let og varmt, og agv et kort vink fra sig. Som et hej, man ikke kunne høre. Hun smilede let,før, bare let betratede ham. Hun gabte let.. hun skulle måske løbe en tur i skoven idag. Hun smiilede let og kørte let en hånd gennem det fugtige hår. Hun smilede let, og gk hen til hendes værelse, og hev et blad ud af tasken. Hun hev også et par briller frem, lidt store og anderledes var de, men hun havde et elendigt syn, når det galdt læsning. Men ikke normalt, eller det sydes hun ikke. Men hun nægtede at tage dem på ud i alt offelighed. Hun kiggede let ud af hendes vidue, der kunne hun også se ham, hun smilede varmt og betragtede ham blot. Hun havde glemt at om at hun havde de store gammeldags briller på, men de klædte hende.

//Logger desværre svare imorgenxD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 3 Empty Sv: Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 2:37

Barishan kiggede op imod Dream efter noget tid. Så fløj han på foran hendes vindue og åbnede det. '' tror du bare du kan sidde og læse hele dagen. Vi har en lang dag med træning foran os, først løber du 5 kilometer for at få pulsen i gang så skifter du form over til ulven og løber 5 kilometer. Så kommer du tilbage ''. Barishan grinede let og uglede hendes hår med sin hånd. Barishan vidste at fysisk form var vigtig for at styre sine evner. Det var vigtigt Dream også vidste det. Barishan trænede minimum 5 timer om dagen. Det var noget han havde valgt at gøre efter hans kamp imod Zane. Zane lærte ham at fysisk form var vigtigt når en kamp varede lang tid. Det var en fejl Barishan aldrig ville lave igen så det skulle hans elever heller ikke.

// det er bare i orden^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 3 Empty Sv: Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 19:43

Dream grinte kort da han uglede hendes pjuskede hår.. "Okay, du skal løbe med!" sagde hun drillede og prikkede ham let på næse tippen. Et smil bredte sig hen over hendes læber. Og i hver side kom der et smile hul frem. Hun smilede let til ham, "Så tger jeg lige løbe tøj på" sagde hun og smilede let, til ham, før hun let strøg ham gennem håret, men dog også stadig med hendes kære blide smil.
Hun flyttede let hendes hånd, og bukkede sig ned, og fandt hendes løbe/trænings tøj frem. Det var det hun altidd løb i nr det var hun løb. "Smut så med dig jeg skal have tøj på" grinede hun let og smilede til ham. Han var virkelig den bedste ven man kunne ønske sig, i hendes øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 3 Empty Sv: Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 19:47

Barishan landede på jorden. * jeg er stadigvæk træt efter at bruge min Wind Dragon Form. Men jeg kan ikke lade hende løbe alene og tro jeg ude af form *. Barishan rejste sig helt op og gjorde sig klar til at løbe. Det gjorde ondt i hele hans krop. Men det var god træning, han havde brug fro at kunne bevæge sig efter Wind Dragon Form. Ellers ville Zane dræbe ham hvis han brugte den teknik imod ham. Barishan hev lidt efter luft og stod så klar. Sved perler rislede langsomt ned fra hans pande.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 3 Empty Sv: Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 19:56

Dream så let på ham, da han lnede på jorden. Hun trak hendes trøje af og tog så hendes anden `løbe´ trøje på. Men den kunne man godt se at det var en trænings trøje, da man kunne se hendes mave i den. Så den gik kun lige ned over hendes bryster, og dog lidt lægere ned, men det var det. Hendes mave, var stram og let veltrænet, men ikke sådan over meget så man kunne se det helt. Hun trak så i et par sorte shorts, og hendes sorte converse. Hun tog så til sidst et elastik og satte en heste hale, med hendes enormt lage hår. Hun smilede let og så, ne på ham. Hun åbnede så let hendes vindue, og hoppede ud af det. Hun lanede let på jorden, og smilede så.. "Skal vi ikke løbe ned mod stranden og så om bag skoven, turen er kun cirka 15 kilometer??" spurgte hun let og smilede til ham. Hun håbede at han ville med den vej.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 3 Empty Sv: Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 20:01

Barishan kiggede på hende og smilede. * jeg er træt og så hun vil løbe 15 kilometer. Jeg må bare bide det i mig og tage det som en mand *. Barishan begyndte at løbe. '' jo, kom så Dream. Vi kan jo ikke stå og snakke hele dagen ''. Barishan løb hurtigt, han var i god fysisk form, også selv om han var træt pressede han sig selv hundrede procent. Han vidste at han blev nød til at presse sig selv mere og mere, ellers ville Zane nemt kunne dræbe ham. Brishan hoppede over grene på jorden og under grene der stak ud. Det var faktisk god træning til at undgå ting når han lb så hurtigt. Han holdt øje med om Dream kunne følge med imens han løb.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 3 Empty Sv: Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 20:02

// Kommer lige om lidt skal lige spise xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 3 Empty Sv: Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 21:23

Hun spurtede efter ham, og kom hurtigtop på siden af ham.. "nææh.. Men man kan jo snakke selvom man løber" sagdde hun drillede eog sprang over skovens forhindriger. Hun smilede let til ham, og satte farten op, så hun hurtigt over hælede ham, og løb bare til. Hun elskede at løbe, lige meget hvor hurtigt hun skulle løbe. Det var så befriende, at løbe, efter hendes mening. Hun smilede let, og hoppede igen over en væltet træstamme, som fyldte det meste, af skoven. Denne skov de løb i nu var enormt stor, men den del de løb i nu, var lille. fordi træerne, spærede så man ikke kunne løbe imellem dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 3 Empty Sv: Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 21:28

Barishan tog et dybt åndedrag og løb op på siden af hende igen. Han løb normalt meget hurtigere en det her men han var alt for træt. Men så længe han kunne holde tempo med Dream så var han glad. Barishan lukkede det eneøje imens han løb. Han havde ondt i hele kroppen efter at bruge sine evner så meget med han skulle blive ved med at løbe. '' Ja vi kan sagtens tale imens vi løber Dream. Hvad vil du snakke om? ''. Barishan strang over en stor træstamme og løb videre på den anden side.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 3 Empty Sv: Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 21:34

Dream grinede let, "Er du træt??" spurgte hun nuttet. Hun grinede let igen, "Det aner jeg ikke rigtigt, det finder du bare ud af," sagde hun og smilede let til ham, hun betragtede ham, let, før hun let bed sig i underlæben, "skal vi ikke sætte farten op??" spurgte hun let og smilede, til ham.
De var snart ude af skoven, og ville snart komme til vejen. Hun smilede let og mærkede vinden mod hendes ansigt. "Hv ornår stod de egenllig op??" spurgte hun nysgerrigt, for hun stod cirka op kl.. halv 7, om morgenen. Hun smilede igen, "Vinden er så rar" mumlede hun let og hoppede igen over nogle grene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 3 Empty Sv: Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 21:49

Barishan satte tempoet op og pressede sin krop til det yderste. '' jeg stod op klokken halv seks som jeg altid gør. Jeg har meget træning jeg skal gennemgå før jeg træner jer andre ''. Han havde så ondt nu at han kunne mærke hans hænder rystede men han blev ved med at løbe. Smerte var en følelse der kunne overvindes. Han løb meget hurtigt nu og sprang over sten og grene. Han tempo øgede sig mere da han begyndte at tænke på Zane og hvordan han blev nød til at være klar til deres kamp.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 3 Empty Sv: Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 21:55

Dream spurtede efter ham i hans, tempo, "Gør det ondt??, " spurgte hun og hetydede til hans ansigts udtryk. De løb ud af skoven, og ned på gaden, som der ikke var speciel lang.. "Det var 3, kilometer" mumlede hun let for sig selv. Nu kunne man høre vandet bruse nede på stranden. og sand, var nnoget af det sværeste at løbe, i. "Æhmm.. Du kan bare gå, hvis Æhmm.. det gør ondt" sagde hun forsigtigt, "Jeg skal nok klare turen alene, hvis du har brug for at slappe af" sagde hun og smilede let og kiggede bekymret på ham.. "Barishan, g hjem og hvil dig, så tager jeg pg løber lidt på stranden" sagde hun og smilede let til ham. Hun var ikke forpustet, men svedte dg lidt. Men hun svendte ikke sådan rigtigt, det var kun når hun løb halv marton.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 3 Empty Sv: Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 22:02

Barishan rystede på hovedet og smilede. '' jeg kan ikke tillade mig at slappe af. Jeg klare mig. Det er vigtigt at jeg kan klare det her Dream. Lige så vigtigt som du heller ikke giver op når du træner. Når du sætter dig et mål så skal man gøre alt for at opnå det, og jeg har tænkt mig at løbe hele vejen sammen med dig ''. Barishan grinede sagte, han så ikke ud til at være forpustet da han var i god form men han virkede stadigvæk tynget af sin evne træning. Dog holdt han tempoet oppe og løb videre med et smil på løberne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 3 Empty Sv: Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 22:14

Hun rakte ælet ud efter hans hånd, og greb den let,"det her skal du lige prøve," mumlede hun let og trak ham, med ud til en af de klipper, som der var placvert nær stranden, Klippen var dog kun 3-4 meter høj, men rød ud over vandet aligevel, "Vi kan springe ud over og så løbe, helet våde ind på stranden, " smilede hun let og trak ham med der over slevom de stadig løb. HUn tog tilløb og sprang ud over, med et hoved spring. Hun lanede let i vandet, før hun let svømmede ind på land, og vented eså kort på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 3 Empty Sv: Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 22:17

Barishan sprang i vandet og fulgte efter Dream. Da han kom ind på stranden lå han og hev efter luft. Lidt efter kæmpede han sig på benene igen og begyndte at løbe igen. Der virkede til at vandet svækkede ham yderligere da hans største svaghed var vand men han kæmpede sig vidre, dog var han faldet meget i tempo.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 3 Empty Sv: Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 22:22

Dream så let på ham, "Er du oaky??" spurgte hun let da han løb ved siden af hende. Hendes våde hår klistrede sig let fast på hendes hals, og ned af hendes ryg, siden hendes elastik var faldet ud. Hun spurtede kort og kom så i ulve skikkelese, som han havde bedt hende om på halvvejen. Hun kiggede let på ham. og hentyede til at han gerne måtte hoppe op på hendes ryg, hvis han ville. HUn smilede let til ham, selvom hun ikke rigtigt kunne smil, smile som ulv. Men det kom nok med tiden. Hun løb let med tugen ude af munden, for at få luft.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 3 Empty Sv: Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 22:29

Barishan hev efter vejret og sprang lidt efter op på Dreams ryg. Han var helt udmattet, det havde ikke hjulpet på det hele med den svømmetur. Han havde bare brug for at hvile sig lidt så var han klar igen. Han var overrasket over hvor god form var i, hun ville næsten kunne følge med ham når han ikke havde trænet sine evner i den her fart.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 3 Empty Sv: Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 22:34

Drea, tonsede afsted hen over stranden, og nåede til sidst skoven. Hun løb der ind i og smilede nærmest. Hun sprang over noogle enkle træstammer, og endte efter et par kilometer oppe ved hans hytte, da hun nåede græsset, kunne hun ikke holde sig i ulve skikkelse, og gled, da hun forvandlede sig til menneske. Hun laede i græsset, med ham oven på sig.. "auvs!" mumlede hun let, og kiggede op på ham.. "Er du okay??" spurgte hun let og kiggede på ham.
Hun bed sig let og uskyldigt i underlæben. Han var ikke specielt tung, nej, men lidt var han dog, men det var ikke sådan meget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat) - Page 3 Empty Sv: Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum