Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
En varm dag i skoven (Kajika=privat) - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
En varm dag i skoven (Kajika=privat) - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
En varm dag i skoven (Kajika=privat) - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
En varm dag i skoven (Kajika=privat) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
En varm dag i skoven (Kajika=privat) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
En varm dag i skoven (Kajika=privat) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
En varm dag i skoven (Kajika=privat) - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
En varm dag i skoven (Kajika=privat) - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
En varm dag i skoven (Kajika=privat) - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
En varm dag i skoven (Kajika=privat) - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

En varm dag i skoven (Kajika=privat)

Side 5 af 11 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Næste

Go down

En varm dag i skoven (Kajika=privat) - Page 5 Empty Sv: En varm dag i skoven (Kajika=privat)

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 3:45

Barishan stod og kiggede hende ind i øjnene i lidt tid, så kyssede han hende på læberne. Kysset var blidt og kort. Så han lagde hendes hoved på hans brystkasse og holdt om hende. ’’ jeg har aldrig følt sådan i hele mit liv. Jeg var glad. Så glad havde jeg aldrig været før ’’. Barishan næsten hviskede det. Han var meget rolig og han virkede næsten til at være i et drømme stadie eller noget i den stil. Han bevægede sig langsomt og var blid og stille.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

En varm dag i skoven (Kajika=privat) - Page 5 Empty Sv: En varm dag i skoven (Kajika=privat)

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 3:48

hendes øjne var våde mens hun holdte billederne og kiggede på dem, hendes første bryllup og så sådan et og ikke nok med det men med en virkelig ridderlig mand af hjerte og ydre.. hun sukkede dybt og sagde"undskyld jeg gjorde det Barishan jeg burde stadig ikke ha gjordt det". Hun stod der med billedet i hånden i det han kyssede hende rødmede hun over hele ansigtet og hendes læber manglede ord i det hun blev hevet til hans brystkasse var læberne afskildte stadig og hendes øjne åbnet helt som var hun gået i chok, det kys han gav hende.... det kys han gav hende var vidunderligt..."Barishan hvorfor..... hvorfor kyssede du mig igen"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 3:55

Barishan stod og holdt hende ind til sig. Han sagde med en stille og blid. ’’ fordi du er min kone Kajika ’’. Barishan var fra en tid hvor man kun giftede sig med den man virkelig elskede og man blev ved den person til man døde. Dog vidste han godt at det havde ændret i gennem tiderne. Barishan tog hænderne på hendes kinder igen og kiggede hende ind i øjnene. Som om han prøvede at kigge ind i hendes sjæl. ’’ hvad har du helt ærligt lyst til at gøre ved det. Pak intet ind, vil kun høre svaret direkte fra dit hjerne uden du tænker over det ’’.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 4:00

kajika gik i stå hendes hjerte stoppede et sekundt for så igen at gå ind i en meget ikke god hjerte rytme fyldt med forskellige rytmer i det den fandt den hurtige og rigtige rytme i det hun så på barishan og sagde"barishan jeg....... mener du det" hun kiggede på ham og mente at alle ville syntes hun var en player fordi det var jo slet ikke meningen dette skulle ske.. hun lukkede øjnene i og tænkte*nej jeg kan ikke*"barishan jeg...." hun stoppede og så ham i øjnene og lagde blidt sin hånd på hans kind og sagde"skal ha et kys igen for at være helt sikker" vis hun blev blød i knæene og længdes efter ham vidste hun at hun var forelsket i ham og kunne intet gør for at benægte det

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 4:04

Barishan stod lidt og kiggede på hende. Lidt efter lænede han sig ind og kyssede hende. Kysset var meget blidt, igen som om hun var skrøbelig. Deres læber rørte næsten ikke hinandens. Så trykkede han let sine læber mod hendes og det virkede til der var en del følelse i kysset. Barishan lænede sig hoved lidt tilbage of kiggede på hende igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 4:10

kajika rødmede let og mærkede det i det hun gik ned i knæ sagde hun anerkendende"jeg tror jeg er faldet for dig barishan ..... jeg tror ikke bare jeg kan mærke jeg er faldet for dig" hun tog hænderne op til ansigtet og begyndte at græde i det hun sagde"undskyld det var ikke mening at falde for dig jeg har gjordt alt ting være jeg burde virkelig få ægteskabet anulleret barishan, jeg skal jo snart dø og årh" hun tørte øjnene og så undskyldende op mod barishan i det hun rejste sig blidt med hans hjælp og rødmede

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 4:16

Barishan rystede på hovedet. ’’ Syntes jeg ikke vi skal. Selv om vi dør vil jeg gerne være der for dig helt til enden ’’. Barishan kiggede på hende og smilede på en underlig måde. På en fredfuld og blid måde. Han holdt om hende og kørte en hånd igennem hendes hår. Han havde det underligt. Han vidste ikke hvordan han skulle reagere. Det var den ene overraskelse efter den anden. Han vidste ikke hvordan han skulle udtrykke sig. Han var ved sine fulde fem men for ham virkede det som om alt gik langsomt og bare var en drøm.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 4:21

kajika sukkede let og rødmede i det hun stille begyndte at grine og lagde hovedet tæt på hans brystkasse og sagde"Okay barishan men det betyder dog ikke du skal ha sex fra mig okay" hun drillede ham egenlig blot nu og ville høre hans svar om det ville være bad boy som, *bare rolig inden slaget slår er din dejlig krop min og jeg vil forevigt skatte dette øje blik?.... eller måske det over uskyldige som, bare rolig jeg ville aldrig rør din krop selv om vi er kone og mand, jeg vil vente til den dag du siger okay, jeg tager intet med vold..... dog kan jeg godt li den der med bad boy replik men os den ridderlige vis bare barishan var en blanding så ville han være min evigt store kærlighed men barishan er barishan og han er mystisk må bare vente på at høre om hvad han siger til det....*

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 4:33

Barishan smilede let. ’’ hvis du kan modstå mig hele tiden så ser jeg ingen grund til hvorfor vi skulle. Jeg gør ikke noget jeg ikke vil. Dog er der ingen der ikke siger at jeg gør alt hvad jeg kan for at få dig til at ændre mening ’’. Barishan kiggede hende dybt ind i øjnene og aede hende blidt på kinden med en hånd. Barishan grinede meget stille og kyssede hende blidt igen og gav hende så et langt blidt og roligt kys-

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 4:37

kajika stivnede*OMG! Hørte jeg lige søde nuttede uskyldige rene barishan komme med den der mega fine dog alligevel dirty slemme frække dog nuttede kommentar angående det med ..... med sex!* hun så helt lamslået på barishan i det hun mærkede ham endnu en gang kysse hende på læberne og han havde helt klart ret, hun ville ikke kunne modstå ham længe, hun var nærmest i hans magt, hans kærligheds affære... hun rødmede let og hviskede i hans øre da hun slap kysset"det klære dig at være slem barishan" hun så på ham helt uskyldigt og strøg ham over kinden i det hun lod sig gribe af øjeblikket og kyssede ham på læberne blidt og lod nogen ord slippe ud"Men kan du modstå fristelsen os"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 4:42

Barishan smilede og grinede lidt. ’’ jeg modstod dig da i går. Så det regner jeg med jeg kan ’’. en glæd af den glæde Kajika så i går var tilbage i hans øjne imens han stod og kiggede på hende. Han grinede igen. ’’ du er en adel nu Kajika. Du er fru Balian Iben Fahalad. Fue til Barishan Ridder af Jerusalem, England korsridder under kongens korstog ’’. Barishan stod lidt og afventede hendes reaktion og hvad hun gjorde nu ja han havde sluppet hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 4:46

Kajika så på Barishan og over rødmede i det hun sagde"jeg tror hellere jeg må tag et køligt bad inden min krop koger over af over ophedning" hun grinte sødt og kyssede ham blidt på kinden og hviskede lettere udfordrende" det bliver dig der falder først".. sagde hun forførisk i det hun gik ud mod badeværelset med smukke hofte vrik fra side til side. (ham der bliver fristet til at ha hende sensuelt)
Hendes bevægelser var smukke i det hun begyndte at smide tøjet og tænkte*OMG!!! JEG ER HANS KONE NU!!!.... OFFICIELT!...* hun rødmede endnu mere og tændte det kolde vand og stod blot der og så sig i spejlet og barishan havde aldrig set hende nøgen næsten som dem der muslimske forhold syntes hun egenlig det var lidt???...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 4:53

Barishan stod og kiggede efter hende da hun gik ud på badeværelset. Han kiggede på den ring Kajika havde givet ham i stedet for hans Korsridder ring. Han drejede den lidt så smilede han og satte sig i en stol i køkkenet. Han havde det underligt, som om han ikke vidste hvad han selv tænkte. Dog var han glad. Han vidste hvad der var vigtigt igen. Han kiggede på ringen igen og fokuserede. Han knyttede sin hånd og tænkte så. * du kan jeg ikke tabe imod Zane, der er for meget vigtigt i mit liv nu. Jeg føler mig stærkere end nogen sinde før. Det her er virkeligt. Hun er min kone, den kvinde jeg har givet min sjæl til. Jeg kan kun vinde nu *. Barishan smilede.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 4:59

kajika kom gående meget elegant ud fra badeværelset med håret sat op og hendes krop kun dækket af et håndklæde og for at drille sagde hun mens hun gik med undertøjet i hånden og var på vej hen til sove værelset"Jeg syntes os lige jeg skulle ha en lille stund foran dig i håndklæde efter som det jo er det du elsker at gå i" hun blinkede drillende til ham og gik hen af mod sove værelset glad nynnende mens hun grinte sødt og rakte flabet dog nuttet tunge for sjov til barishan og blinkede sødt"traaa laaaaa la laaa laa"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 5:04

Barishan stod og havde mest af alt lyst til at gå hen til hende. Men han holdt sig i skinnet. * to kan lege den leg *. Barishan stod bare og kiggede på Kajika og sagde. ’’ du er godt ud fru Barishan. Men så vidt jeg husker så du mere af mig så det gælder ikke og ja jeg kan godt lide at gå i håndklæde. Foran dig ’’. Barishan smilede drilsk grinede lidt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 5:09

Kajika rødmede let i det hun stod i døren med ryggen til ham rødmede hun endnu mere i ansigtet men han skulle ikke tro han vandt, i det hun så sig over skuldren og sikrede sig han kiggede smed hun håndklædet, eller lod det glide ned af hendes krop og der kunne han se alt bagved hende, den smukke lange glatte blide ryg og dens hofte former nede nær den smukke stramme glatte bagende.. hun rødmede og gik indenfor så han ikke så det foreste og tog en af hans trøjet på der dækket alt og tog trusser på dog ikke bh... men kun fordi hun tog trøjen så hurtigt på.. hun smilede og kom ud til ham igen og sagde"tak smukke og ja det gør du jo"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 5:41

Barishan gik over til Kajika og stod med sit hoved få centimeter fra hendes hoved og sagde med en blidt og drilsk stemme. '' hvad har du lift til at lave nu min smukke kone? ''. Barishan smilede. Han bille ikke tabe. Han kunne slet ikke komme over hvor smuk hun så ud. Dog holdt hans respekt for hende ham tilbage for at viljen til at stå imod skulle blive der. Barishan kørte langsomt en hånd blidt ned af hendes ryg. *hun er min kone nu. Perfekt på alle måder udvendigt og indvendigt *.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 15:22

kajika rødmede så inderligt og lod blidt fingeren stryge ned af hans brystkasse og kyssede ham blidt på brystkassen da hun havde hevet hans trøje(tshirt) op så hans brystkasse var blottet og så op mod ham, så de fik øjenkontakt og sagde"Hmmm det ved man aldrig smukke måske lidt dessert og så nat hygge" hun blinkede lettere forførisk var hun nu, i det hun kyssede ham blidt på kæben nær hans smukke læber og sagde"mmmh hva med dig elskede, hva har du lyst til"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 15:36

Barishan smilede, så kyssede han hendes hals blidt. '' hvad for en dessert var du i tankerne min elskede? ''. Barishan førte en hånd over til hendes nakke og begyndte at nusse den. Han havde det underligt når de stod der, næsten som om alle problemer virkede så fjerne. Som om der ikke var andre end dem i verden. Barishan kiggede på Kajika med det samme blik i sine øjne som han havde i går. Han grinede lidt og stod og betragtede hende lidt. Hun var det smukkeste han nogensinde havde set.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 16:13

kajika rødmede og lukkede blidt øjnene da hun mærkede hans smukke dejlige bløde læber stille forme sig i et blødt kys over hendes strakte hals og sagde"mmmh barishan" hun smilede kært og kyssede ham på kinden blidt,mens hun stille listede kysset hen til hans læber og rødmede endnu mere da hun kyssede ham mere. Hun mærkede hans bløde læber mod sine og sagde"mmh" hun grinte lidt og krammede ham i det hun sagde"Hmm aner jeg ikke men tænkte på hvad med noget is måske hih"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 16:19

Barishan nød kyssene hendes bløde læber. Han havde svært ved at tænke ordenlidt, der var næsten berosende så smuk og dejlig hun var. Han var i en helt anden verden nu. En verden hvor alt var godt og i harmoni. Barishan tog Kajika i hånden og gik ned i køkkenet. '' is lyder som en god ide ''. Barishan fandt noget vanilje is frem og en ske. Han satte sig på en stol og løftede Kajika overpå sit skød og satte isen på hendes lår.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 16:45

Kajika over gøs da den meget kolde is landet på hendes lår og hun kraglede lidt tættere på barishan så hun gned sig nærmest op af hans skød temmelig langsomt dog sensuelt i det hun sagde"Uuuh koldt hihi!" hun smilede kært og begyndte stille at spise i det hun smilede lumsk og tog nogen på skeen og vendte sig så elegant om og sned noget ned i nakken på barishan og sagde"haha fik dig smukke" hun grinte sødt og kyssede ham på læberne hurtigt et enkelt kys og glædet sig til at se om han smed trøjen og gjorde gengæld

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 16:52

Barishan tog hurtigt sin trøje af '' koldt, koldt. Nå så det er sådan vi leger ''. Barishan kiggede på Kajika med et drilsk blik. Så kyssede han hende imens han tog en skefuld is og puttede isen ned i hendes trøje. Han kunne ikke komme over hvor god hun var til at kysse og hun gjorde det virkelig svært for ham men han kunne også lege med på sådan en leg. Han grinede og killede hende på maven.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 16:57

Kajika over grinte og skrig højt og på en glad måde i det hun trak trøjen af uden at tænke over det og over rødmede fordi nu var hun kun iført ! undertøj.... og havde ingen bh på, hun tog hurtigt Barishans trøje på og sagde"naaaa naaa naaa naa naa! du kan ikke fange mig fjolle!!" hun grinte sødt og hoppede hurtigt fra ham og løb ud af døren og sagde"Og ja det er sådan vi leger" hun havde taget isen med og havde inden hun var nået ud af døren kastede lidt is mod ham lidt smeltede is.. hun grinte sødt og sagde"årh smukke tør du ikke kæmpe mere hva"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 17:06

Barishan fandt hurtigt noget til at tørre isen væk med da han ikke ville kunne bruge sine evner hvis han var våd. Så løb han efter Kajika. * hun snyder og bruger min svaghed imod mig. Kløgtig pige, det er derfor hun er min kone *. Barihan prøvede at indhente Kajika imens han brugte sine vind evner til at skabe stærk modvind som Kajika skulle løbe imod. Han grinede imens han sagde. '' jeg vil gerne kæmpe men jeg har vinden på min side ''.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 5 af 11 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum