Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
En varm dag i skoven (Kajika=privat) - Page 6 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
En varm dag i skoven (Kajika=privat) - Page 6 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
En varm dag i skoven (Kajika=privat) - Page 6 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
En varm dag i skoven (Kajika=privat) - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
En varm dag i skoven (Kajika=privat) - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
En varm dag i skoven (Kajika=privat) - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
En varm dag i skoven (Kajika=privat) - Page 6 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
En varm dag i skoven (Kajika=privat) - Page 6 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
En varm dag i skoven (Kajika=privat) - Page 6 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
En varm dag i skoven (Kajika=privat) - Page 6 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

En varm dag i skoven (Kajika=privat)

Side 6 af 11 Forrige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Næste

Go down

En varm dag i skoven (Kajika=privat) - Page 6 Empty Sv: En varm dag i skoven (Kajika=privat)

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 17:23

Kajika grinte og løb mod ham og fældede ham så han lå ned i det hun grinte og tog noget is på hans næse og sagde"Wupti! hihi" hun kyssede ham blidt på kinden og sagde"hmm måske var det alligevel en god ? beslutning jeg valgte" hun grinte sødt og krammede ham og slikkede isen væk på hans næse tip og sagde"så nuttet du ser du barishan når du helt forsvarsløs og blot lægger der helt forsvarsløs og uskydlig" hun bed ham blidt i øreflippen og grinte

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

En varm dag i skoven (Kajika=privat) - Page 6 Empty Sv: En varm dag i skoven (Kajika=privat)

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 17:28

Barishan grinede og tog om Kajika og drejede sig rundt så hun lå nederst. Han kiggede op og ned af hende og smilede. '' du har altid været god til at gære mig både svag og stærk. Ligesom sidste gang jeg var forsvarsløs overfor dig ''. Barishan kyssede hende blidt på halsen og bed hende blidt i underlæben. Han holdt hendes arme nede med sine hænder og grinede sagte.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 17:40

Kajika rødmede meget og nød kyssede og sagde stille"mmmh barishan" hun smilede kært og nussede sig op af ham og kyssede ham hen af halsen og sagde"hvor er du dog nuttet men glæder du dig til din kamp eller gør den dig temmelig depri altså jeg selv mener at en go kamp er utrolig dejligt nogen gange men andre gange er det forfærdlig" hun sukkede stille og ebd sig selv i underlæben i det hun så undrende rundt og sagde"hmm barishan hvad vil du gerne lave nu" hun slikkede ham for sjov op af kinden og grinte sødt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 17:46

Barishan smilede og løftede Kajika op og fløj op på taget af Hytten. Han lagde hende ned og lagde sig ved siden af. '' jeg ser aldrig frem til kampe. Dog er der en kamp jeg ser frem til. Kampen imod Malakel og Zane. Jeg vil stoppe dem før flere kommer til skade. Jeg ved ikke hvad vi skal lave det er op til dig min kone ''. Barishan tog hendes hånd og lagde den på hans brystkasse over hans hjerte. Han lænede sig ind og kyssede hende. Kysset var fyldt med pasion og følelse og det var et langt kys.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 18:06

Kajika over rødmede og nød blot kysset fuldt ud og vidste ikke om det var det rigtige hun gjorde men den glæde i hans øjne og følsen der rugede i hende og steg op var umulig at sætte på plads. hun smilede sødt og krammede sig ind til ham mens de kyssede og sagde"vi burde nok blot gå i seng min elskede syntes du ikke???" hun kiggede og ville ikke ha noget sensuelt med ham i nu desuden vis det kom så vidt så skulle han være den første der faldt vis det skulle være. hun grinte sødt og tog ham i hånden og hoppede ned med ham og sagde"så barishan skal vi gå ind og sove??"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 18:12

Barishan nikkede og åbnede døren til hytten og gik ovenpå. Barishan tog sine bukser af og lagde sig i sengen. Han kiggede mod loftet og lagde sine arme bag sit hoved. Han smilede sagte og han virkede rolig og i godt humør. Hun virker glad for det her. Det var det rigtige at gøre. Barishan ville sørge for hun var i sikkerhed i fremtiden. Han ville tage sig af Zane før flere kom til skade. Dog ville han først nyde sin tid med Kajika. Det var muligvis den sidste tid de havde sammen før en af dem døde. Men hvis han skulle dø så døde han som en gift man.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 18:17

Kajika kom der op i den store trøje og lagde sig ved siden af ham og gabte stille i det hun sagde"ååårh udmattende hva men godnat elskede sov nu godt" hun grinte sødt og puttede sig ind til ham så de kunne lægge der og holde om hinanden og nyde hinandens selvskab. hun nød virkelig at være nær ham heletiden og ikke nok med det men han var os så nuttet.
Næste dag...

Kajika vågnede tidligt og begyndte at tag sit tøj på og tog hen og købte mad ind og lavede en stor middag i det hun stillede det på bordet og gik op men i stedet for at vække barishan faldt hun i søvn igen ved siden af ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 18:24

Barishan vågnede og kiggede på Kajika. Han smilede og kyssede hende på munden for at vække hende. Han holdt om hende med den ene arm og kærtegnede hende på halsen med den anden hånd. Så sagde han med en stille stemme. '' godmorgen min dejlige kone, har du sovet godt? ''. Barishan kunne ikke lade være med at tænke på hvor godt han havde det. Der var som om alle hans problemer var forsvundet og hans tanker kræsede kun om hende. Normalt havde han mange forskellige og forvirende tanker i hovedet men nu var han i harmoni med sine tanker.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 18:36

Kajika smilede og tog ham i hånden og sagde"ja men skynd dig inden alt er ødelagt" hun tog ham hurtigt med neden under og viste ham det smukke køkkenbord dækket op til to og fandt stjerneskuds madder frem og sagde"Jeg håber du kan li det og dessert er is med smoothie og vafle med karamel eller chokolade" hun rødmede og sagde"bare tag for dig smukke og der os frugt skål med laverdens tropiske frugter"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 18:42

Barishan sad med åben mund. Folk plejede ikke at lave mad til ham. Han kiggede på Kajika og kyssede hende, så satte han sig til at spise af maden. Da han var færdig dog han fat i Kajika og satte hende på hans skød. Han kyssede hende blidt på halsen og sagde. '' tak for mad det smagte rigtig godt. Hvorfor lavede du mad til mig? ''. Barishan grinede lidt og krammede hende tæt ind til ham så hun kunne mærke hans veltrænede krop igen. Han holdt hende tæt i noget tid før han løftede hende op i luften og kyssede hende på munden. Dette kys var lidt hårdt og deres læber pressede meget imod hinanden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 19:02

kajika over rødmede og nød virkelig kysset han gav hende især da det var lidt hårde end normal måske havde han lyst til hende mere end han plejede?? måske var han endelig ved at bryde ned. hun smilede sødt og sagde"fordi du min mand og min mand skal ha det som en konge og fordi du nuttet og jeg låner dit tøj og alle mulige andre fjollede grunde fordi jeg gerne ville" hun grinte sødt og tog om hans nakke og var tæt op af ham og sagde"mmmmh dejligt elskede" hun rødmede igen og sagde"jeg må hellere tag et morgen bad"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 19:07

Barishan var lige ved at give efter men han smilede og nikkede. '' du er mere end velkommen til at tage et bad. Men når jeg tager mit bad så har du det jo med at komme ind og kigge på så jeg må hellere passe lidt på ''. Barishan smilede drilsk og kyssede hende blidt på næsen. Barishan vidste at han kunne drille hende mere, men han var ikke så god til sådan noget. Faktisk havde han holdt sig langt væk for kærlighed i så lang tid, han vidste ikke helt hvad han skulle gøre men han prøvede på ikke at vise det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 19:25

kajika grinte og kyssede ham blidt i det hun gik mod badeværelset og da hun havde tændt vandet råbte hun efter ham, hun stod der med håndklæde om sig og ventede på at han kom ind og han vidste jo intet??... når han ville komme ind"Skat kommer du ikke lige her ud!!! jeg skal bruge din hjælp bruseren siger mærkelige lyde" når han kom der ud ville hun tag fat i ham for at drille og skubbe ham blidt ind under bruseren iført tøj.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 19:29

Barishan gik der ud. Da han kom der ud blev han overrasket og blev skubbet ind under bruseren han kiggede lidt fortumlet omkring så trak han Kajika med ind under bruseren og grinede. '' du må ikke overraske mig sådan, du ved hvad der skete sidste gang du gjorde det ''. Barishan stod lidt og hev efter vejret under det kolde vand imens han kiggede på Kajika med et blik af kærlighed. Han grinede igen en smule og rystede sit hoved så hans gule hår faldt ned over hans øjne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 19:47

Hun skrig da han hev hende under bruseren os og hun mærkede vandet løbe ned af hende og hendes håndklæde blev vådt og klæbrigt, i mens hun stille så på barishan og strøg håret bagud så hun kunne se noget. Kajika grinte sødt og sagde"Nååårh det kan jeg nu ikke huske mere hvad der skete da jeg overrasket dig" hun smilede kært og nussede sig op af ham i det hun sagde" du ond" hun tog lidt mere om ham og så ham i øjnene i det hun stille indstillede bruseren til at være mere varm dejlig varm og ikke for varm.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 19:52

Barishan kiggede ind i øjnene på Kajika og sagde med en fjern stemme. '' jeg kom til at vælte dig da du sneg dig ind på mig ''. Barishan kyssede hende hårdt og pressede hende op mod vægen. Lidt efter slap han hende og vente ryggen til hende og kørte en hånd gennem hans hår imens han pustede ud. * det var tæt på. Jeg skal opføre mig som en gentleman. Det er ikke godt når jeg bliver på den måde. Det er som om noget andet tager over * Barishan grinede lidt og vente sig imod hende igen og smilede. '' det var tæt på du vandt der skat ''. Barishan træk hende hen til sig igen og kiggede hende i øjnene.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 20:13

Kajika rødmede og sagde"årh ja da du lå halv nøgen foran mig og årh!?" hun kiggede på ham med helt åbne øjne hendes øjne var blanke og de var nærmet helt ekstatiske og overrasket mens hendes læber var adskildt og hendes ryg mod bruserens væg. hun mærkede hvordan han presset hende op af væggen og hvordan hans hårde kys var over hendes læber og hvordan hans begær til hende var åbenbart vokset.. Kajika kiggede helt lamslået på ham og sagde"Wauw jeg vidste ikke du havde sådan en vild side i dig elskede" hun kyssede ham blidt igen og slikkede ham op af halsen og smilede. Hun grinte og sagde"hvor er du nuttet og bare rolig jeg tror ikke der sker noget og hehe ja jeg vandt næsten" hun tændte vandet noget mere og blot for at drille lod hun sin hånd stryge ned af hans brystkasse

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 20:21

Barishan blev svagere under vand men det gjorde ikke noget, han skulle jo ikke kæmpe. Han følte sig helt blottet og forsvarsløs når han var våd. Men det her var faktisk første gang i hans liv han var glad for at være det. Barishan strøg en finger over hendes kind og ned på hendes hals og hele vejen ned til hendes navle udenpå håndklædet. '' jeg har svært ved at acceptere mig selv når jeg bliver sådan. Det er næsten som om jeg mister kontrollen. Det er ellers aldrig noget jeg gør. Men du får mig til det ''. Barishan smilede og grinede let.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 20:26

kajika rødmede meget og nussede sin kind op af hans og tog blidt om ham og nussede ham blidt i håret med den frie hånd der ikke holdte om ham og sagde med den blideste stemme"jeg kan li det, virkelig meget endda men jeg kan li alt ved dig barishan og at du ikke kan styre dig det blot din natur" hun rødmede da han lod fingeren glide ned af hendes mave og sagde"Jamen dog frække hvad fantasere du om lige nu" hun grinte sødt og strøg hans hår til side og kyssede ham på munden og lukkede øjnene lidenskabeligt og sagde"mmmh" hun nød det virkeligt og slap hans læber med et lille frækt bid i hans underlæbe og kyssede ham fra læberne, hagen og så ned af halsen og ned til brystkassen i det hun blidt for at tiger ham lod ham skubbe blidt mod væggen og kørte sin tunge i cirkler over hans brystvorte på højre side og lod den frie hånd der ikke var mod væggens kolde side blidt stryge mod hans hals

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 20:38

Barishan stod og nød det. Lidt efter skubbede han blidt Kajika mod væggen og satte hendes ben over hans hofte. Hans hoved var lige foran hendes og ved hvert ord han sagde rørte hans læber blidt ved hendes. '' hvad er det du prøver Skat? ''. Barishan holdt sig tilbage. Han havde svært ved at miste kontrollen. Sidst han mistede den var til had. Hadet til Dæmoner. Han huskede hvordan det var, hvordan den ene dæmon faldt efter den anden. Hvordan nogle af den tiggede om nåde og han bare slog dem ihjel alligevel. Hvordan blodet fra dem gav ham en kræft han aldrig havde følt før. Det var lang tid siden han havde været sådan men mindet hang stadigvæk i ham som et ar der aldrig ville lukke.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 20:46

Hun så undrende på barishan og mærkede væggen mod sin ryg igen og sagde"mmmh" hun lukkede øjnene i, og lavede et temmeligt kulde frastødende ansigts udtryk, i det hun ikke følte mere væggen var så kold, Smilede hun og rødmede let" Det ved man aldrig elskede men hvorfor er jeg oppe af væggen igen og så med mine ben rundt om en vis sted ved dig, jeg jo helt nøgen inden under dette håndklæde" hun slikkede ham blidt op af halsen igen og gav ham små nuttet lovebites op af halsen(bider ham blidt uden at lave mærker) mens hun stille nussede ham i håret.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 20:52

Barishan rystede på hovedet og slap hende blidt og roligt. '' du har ret. Jeg skal fokusere her ''. Det var lang tid siden Barishan følte sig så svag, som om han ikke kunne kontrollere sig selv. Det var ikke kun på grund af hendes udseende også hende personlighed. Faktisk mest hendes personlighed. Den virkede lindrende på ham, han følte det som var hun hans bedre halvdel. Barishan hold hænderne for ansigtet og tog et par dybe åndedrag for at samle sig før han igen kiggede på Kajika. Han virkede mere fattet og rolig nu. Han var helt våd. Hans jakke dryppede og bruserens vand ramte ham i hovedet og gled ned til trøjen hvor det forsvandt ind under hans trøje. Hans bukser var også gennemblødte og klæbede sig til hans ben. Hans krystal blå øjne kiggede på Kajika som var hun en smuk skrøbelig rose.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 21:00

Kajika smilede og tog langsomt hans jakke af og kyssede ham op af halsen i det hun tog hans trøje af så og sagde"bare stå stille elskede du kan godt snuppe bruseren først så rydder jeg op og vasker op i mens smukke desuden så skal dit tøj os hænge lidt til tørre så jeg hænger det udenfor i det gode vejr smukke" hun kyssede ham på munden igen lang tid og nød virkelig at kysse med ham og sagde"så vi ses om få sekunder" hun tog hans tøj og vendte så ryggen til ham og sagde"elskede smidder du ikke lige dine bukser og ja.... ja underbukser så ordner jeg lige alt" hun turde ikke rigtig at kigge i frygt for fristelserne af hans vidunderlige trænet krop!...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 21:05

Barishan kiggede på hende, hun stod bare der i et vådt håndklæde. Han rystede på hovedet og kom til sin fatning igen. Han tog resten af sit tøj af og rakte det over skulderen på Kajika. Så smilede han drilsk og løsnede hendes håndklæde, men i det han gjorde det vente han ryggen til for ikke at kigge og gik tilbage ind i badet. Han stod der inde og grinede drilsk og sagde så. '' bare rolig jeg så ikke noget skat ''. Barishan tog noget shampoo i sit hår og begyndte at vaske sit hår. Han stod og tænkte på hvor heldig han var, hvordan hans liv havde taget en drejning til det bedre. Hvordan han følte sig stærkere en nogensinde før. Som om han kunne kæmpe i dage uden ende og stadigvæk var han så svag overfor hende. Det kunne han nu godt lide at være.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 21:16

Kajika skrig høøjt og grinte i det hun sagde"hey du din håndklæde snupper den er jo våd så du kan ikke rigtig bruge den og årh!! nej nu jeg helt nøgen min krop er våd og blottet samt mit hår smukt bølgende ned af min nøgne krop og jeg helt forsvarsløs og der ikke flere håndklæder at tag af så skal jeg gå nøgen ud her fra og hen til sov værelset og hente flere håndklæder som er færdig i vasken" hun rødmede let og grinte i det hun sagde"men så må jeg jo gør det" hun fik en morgen købe i silke om sig der lige dækkede hendes bagdel, og ikke nok med det så havde hun hængt hans tøj op og var nøgen inden under morgen kåben i mørke blå. hun gik hen med en håndklæde stak til badeværelset og skulle til at tag fat i håndtaget så hun kunne gi barishan nye håndklæder

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 6 af 11 Forrige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum