Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
The full moon shines(Belafont)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 6 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Sv: The full moon shines(Belafont)
Gæst- Gæst
"Det var også en smuk tid.. Den var også hård. Det var for eksempelt ikke nemt at være kvinde i den tid, er jeg ret sikker på... De.. Korsætter... Kan jeg virkelig ikke forstille mig er specielt behageligt, der var utalige gange at kvinder besvimede i mine dansetimer, pågrund af det tøj deres forældre havde puttet de stakels piger i..." Han rystede hovedet lidt med et grin, i det han tænkte tilbage.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Meget sandt.. Kvinder var utruligt smukke i kjolerne dengang.. Deres krop var. Men der skal mere til for at være fuldent smuk, end en smal talje, og stor barm..." Han grinte igen, og lagde sine hænder på sit baghovede, og lænede helt tilbage.
"Men det var så også noget andet når det kom til en mands lyst og behov dengang... Det var et meget støre tabu, end det er nu..." Han nikkede en enkelt gang, og vrikkede lidt med foden.
Gæst- Gæst
"Ja det har os bare forandre sig meget i de 100 år jeg har livet , så det må være mere end den gang" hun tænkte lidt da det hun havde sagt lyd til forvirrende "Hvad jeg meninger er at på de få år jeg har levet er det sket så meget, så der må havde sket mere mens hun har" sagde hun sødt
Gæst- Gæst
"Har der også, men de sidste tohundrede år har jeg ikke fulgt med.. Der har jeg sidtet alene med en ven.. Holdt os væk fra alting." Sagde han med en lættere dyster tone. "Men før det skete der også meget. Var næsten svært at følge med nogle gange. Er også derfor at det var svært at komme ind i Terre igen.. Efter at have være gemt væk.. I så lang tid." Han smilte lidt igen, og lænede sig længere tilbage.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg er for det meste migselv.. Hvem skulle jeg ellers være?" Sagde han og spredte armende, med et løft på skulderen og grinede lidt igen. "Men forstår godt hvad du mener..
Gæst- Gæst
"Gjorder jeg selv ikke der" hun små grinede af sig selv "med alle det kluderi og alt det" sagde hun og lagde hånden for munden og små grinede igen... der gik lidt tid mens hendes blide latter ramt rummet, hun så mod ham og var holdet op...
"du ved hvad jeg ment, det med maskerne, på et tidspunkt rammer det hårdt tilbage og du kender ikke forskel på masken og dit rigtigt jeg , ex..." sagde hun og smilede roligt
Gæst- Gæst
"Ja det kan være farligt at leje med ens egne følelser, og at forfalske dem. Så igen, at jeg sagde jeg var mig selv, ville vel egentligt være en løgn.. Jeg er en vampyr.. Et uhyre.. Et monster.. Men jeg holder mine tænder bag læberne, og sætter en 'maske' op, hvor i jeg siger jeg er normal. At jeg ikke lugter folks blod som det første.. At folks blod ikke er det eneste jeg kan lugte, når jeg er i samme rum som dem.. Nej 'masker' kan også være gode at have på." Sagde han lavmelt, og smilte så lidt, med et enkelt grin.
Gæst- Gæst
"Sorry , sorry" sagde hun og lagde hånden over munden, mens hun små grinede, hun vendte nu ansigt mod ham og en tår faldt ned fordi hun havde grinet så meget "Sorry" sagde hun igen og træk vejret dybt, men hjælp ikke "det .... kommer.... ikke.... bag.... på..... mig " grinede hun frem og så mod ham ... ikke overraske med morer sig over det
Gæst- Gæst
"Hvad er det der er så sjovt?" Sagde han og blev ved med at smile. Han lagde sin højre fod over på sit venstre knæ. Han vidste ikke helt hvad han havde sagt som var sjovt, men han nød at lytte til Melinias latter, så han var glad for at han gjorde det.
Gæst- Gæst
"Aww.......awwww.....awww" grinede hun frem , det gjorder lidt ondt nu og der gik lidt tid hvor hun grinede og hendes blid latter var i rummet og mellem , dem ... hun træk vejret dybt og så mod ham "det var bare det du sagde, eller den måde du sagde det på" sagde hun og små grinede ved tanken
"Jeg ved du er hvad du er.... men betydere ikke du ikke lyster efter det" sagde hun og smilede blidt
"men du kan ikke holde det skyldt for evigt, det var det jeg ment, en dag slipper det løs mod en og det gør ikke noget at den person er mig, det var det jeg ment"
Gæst- Gæst
"Nej Melinia, ville ikke være okay.. Da 'jeg' er et monster.. Og den jeg gemmer bag en maske vil ikke have andet fra dig, eller nogen andre for den sags skyld, end jeres blod.. Jeg blev forvandlet til et monster da jeg blev bidt.. Kan takke de sekshundrede år, for at jeg har fået bygget en kraftig maske op." Sagde han, stadigt med et halv smil, og kiggede ned. "Men.. Det vilde nu være dejligt ikke at have behov for en maske.." Han grined een enkelt gang, og kiggede op igen.
Gæst- Gæst
"Bare rolige, du kommer ikke til at bide mig, kommer ikke dig i smag" sagde hun og så mod himlen roligt "Jeg mener, jeg smager ikke som et menneske , men bitter som en ræv" hun rakte tung til ham og små grinede "Så kan godt tab masken omkring mig, plus " hun kastede en flaske med blod til ham "dette kan hjælpe dig og det ikke mit " sagde hun og skær ansigt, da han havde smagt det "En jeg kendes , som var elsket af vampyr, begrund af hendes blod"
Melinia så mod vinduet derefter og tilbage mod ham
Gæst- Gæst
"Du forstår mig ikke Melinia.. Hvis ikke jeg kontrolere mig selv, så dræber jeg ikke kun for blod.. Jeg dræbte min mester som ungling, inden jeg var færdig med at modtage hans blod.. Uden ham blev jeg til en dræber, der gjorde det fordi de bevægede sig.. Som en kat der ikke kan lade være med at slås imod snoren.. Den ved den ikke for noget ud af det, men gør det stadigt.. Instincter.." Sagde han, og grinede lidt, i det han lænede sig tilbage. "Der er kun mig som jeg er nu.. Det andet skal ikke frem.. Jeg vil ikke være et tankeløst monster" Sagde han en smule dystert..
Gæst- Gæst
Melinia så mod væggen kort og der efter mod ham
Gæst- Gæst
Side 6 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
» Full Moon
» The stars in the sky - Belafont
» Rolig aften - Belafont
» The sun shines - Kaileen
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet