Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
The full moon shines(Belafont)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 5 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Sv: The full moon shines(Belafont)
Hun gled nu fignerne over hans nakke og nussede ham blidt ... hun smilede roligt
Gæst- Gæst
"Det er svært at lade være Melinia.. For det er ganske behageligt, det du gør.. Kan nok ikke få mig til at lade være med at være taknemlig for det." Han grinte en smule, og sukkede blidt.
"Har ikke været så afslappet i laaang tid..." Belafont blev ved med at have sine øjne lukkede og nød det tydeligvis.
Gæst- Gæst
Hun rettede kroppen op og nussede vider , det var små cirkel og så lidt nusseri til nakken, hun så mod hans nakke "Det okay at være taknemlig , men ikke nogle forventninger " sagde hun til ham, hun vil ikke ha der sket noget mellem dem, hun vil ikke ha noget med nogle på den måde... for det første var hun ikke klar og det andet ... tja der kom nok et , eller er ... hun havde ikke nogle forventninger til andre .. følelse mærssigt
Gæst- Gæst
"Har jeg lært igennem tiden ikke at gøre.. Så jeg har ingen, bare rolig.. Må bare indrømme at jeg er ganske glad for at jeg næsten faldt ned i hovedet på lige dig..." Han grinede og kiggede over skulderen med et venligt smil.
Gæst- Gæst
hendes bevægelser var blid og behagelige , hun gled nu igen ned undre hans tøj og masseges direkte på huden , ved hans skuldre hun nynnede blidt
Gæst- Gæst
"Ja det må man sige... Har ikke været så afslappet her i flere hundrede år.. Du har helt klart en gave.. Det må man sige." Han lukkede sine øjne, og blev bare ved med at nyde massagen. Han klikkede hans tommelfinger negl imod hans pegefinger negl, som lavede en lav klikkende lyd.
Gæst- Gæst
"Sikke en lyd du kan lave med dem" sagde hun så og lagde mærke til han var helt afslappet nu, hun smilede og nussede så lidt hans skuldre nu, med sin figner ... hun var blid mod ham "Du nyder det vis meget" sagde hun og små grinede "Men som sagt det var ikke for evigt" hun slap nu hans skuldre og lagde sine armene ned på dem "Så , det var vis nok, din krop er helt afslappet nu "
Gæst- Gæst
"Det er kun meget lidt, som er godt, smukt og fantastisk som vare i evig til, Melinia." Sagde han, og kiggede langsomt ove rhans skulder, med et bredt smil. "Og ja, jeg nød det da så sandelig.. Mange tak." Sagde han igen, og nikkede en enkelt gang. Han kiggede på sine negle, og klikkede en sidste gang. "Ved ikke hvorfor jeg gør det... Er vel bare blevet en vane.." Han smilte, og lagde sin hånd ned på armlænet, og kiggede op på Melinia igen, stadigt smilende.
Gæst- Gæst
Melinia små grinede over det
Gæst- Gæst
"HVad var det, med ikke at komme for tæt?" Han vinkede en smule drilskt med sit ene øjnbryn, og grinede lidt, havde tydeligvis ikke noget imod det. Han smilede venligt, og strakte hans fingre.
Gæst- Gæst
Melinia gik nu over og sætte sig på stolen foran ham og lagde hovedet på skrå "Har du da noget i mod det, eller hvad" sagde hun drillende igen... hun forventede ikke han vil svar på det , men svar igen med en drillende tone og sige noget andet
Gæst- Gæst
"Hvis jeg havde, havde jeg ikke ladet dig massere mig, havde jeg?" Han lænte sig lidt tilbage igen, meget mere afslappet i kroppen end han var før. "Ville så sandelig aldrig stoppe dig. Du kan forkæle en, som ingen andre, og du gjorde det uden at regne med at få noget tilbage.. Takker jeg dig igen for." Han smilede og nikkede takkene en enkelt gang. Han kiggede lidt rundt, og kom til at tænke på noget.
"Hvad spiser du egentligt her ude?" Spurgte han, og lagde sin venstre fod, på sit højre knæ.
Gæst- Gæst
"Det tager jeg som en god ting , at jeg kan finde ud af det" sagde hun og smilede og små grinede inden i mellem hun snakke, men så mod loftet "Ikke lad mig stoppe, det kan fangen på mange forskellige måde " Sagde hun og smilede
"Så der emne skrift var" sagde hun og små grinede "Tja lever som man levede i gammel dage , spiser hvad der kan spise i skoven, fange dyr og sådan nogle ting, klar mig fint vis det er det du spørger om" sagde hun
Gæst- Gæst
"Jeg har bare mødt et par Animaguser som ikke ville spise dyr overhovedet.. Og så ved jeg ikke om der er så meget andet, at man kan skaffe i skoven som kan give det man skal bruge fra kødet." Belafont virkede som om han havde en hvis interesse omkring Animaguser, oræcis som han gjorde ved alle andre racer og arter. Han smilede, og vrikkede sin fod en smule.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Er rigtigt, intet menneske er ens, og det er intet væsen vel hellerej.. Er personligt ganske interesseret i de forskellige væsner, nu efter jeg er begyndt at forlade mit hus noget mere.. Er derfor at jeg stille spørgsmål. Du skal endeligt stoppe mig, hvis du syntes det bliver irriterende." Belafont smilede venligt, og lagde sine hænder på hans baghovede igen.
Gæst- Gæst
Melinia gik hen og hældt noget mere te op og så mod ham "vil du ha noget" spurgte hun og sætte sin kop på bordet , men bliv stående og ventede på hans svar
Gæst- Gæst
"Hmm jo.. Kunne da godt tage en kop mere." Han smilede og tog sin kop, og gik over ved siden af hende, og stillede hans tome kop ved siden af hendes. Han smilede til hende, og kiggede så lidt runt i køkkenet. "Det er da en meget fin hytte du har. Hvor mange af dine år har du så levet her?" Han kiggede ned på hende igen, stadig med et smil.
Gæst- Gæst
Melinia smilede blidt og så mod ham ventede på han sætte sig
Gæst- Gæst
"Hm. Har du selv bygget det?" Spurgte han, og kiggede tilbage på Melinia med et smil.
Gæst- Gæst
Hun små grinede "Så har reparer det men det os det" sagde hun og drik lidt af sin te i mens hun lyttede til ham
Gæst- Gæst
"Skulle også til at sige at det var flot klaret af en pige at bygge sådan en hytte... Ikke fordi at jeg ville betvivle, at du ku." Han kiggede over på hende igen med et smil, og lagde sin venstre fod på sit højre knæ igen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det var jo tilbage i Renæssancen, hvis du ved hvad det var? Det var en strålende tid, jad det var.. Dengang var en mand, en mand, og en kvinde en kvinde.. Dengang hvor dans var med hjertet, og ikke for show, og penge..." Belafont virkede næsten helft fortabt i minder. "Kunst var hvor en maler satte sig, og malede et smukt maleri fra hjertet, eller af en fin frk, eller herre.. I dag sætter man jo bare nogen ting samme, og sparker til det for at gøre det skævt, og så kalder man det kunst... Pff." Han lænte sig tilbage igen, og vinkede afvisende med sin hånd. "Nej det var en mere simpelt tid.. En bedre tid. Hvis man spørger mig.. Men er jo nok bare mig der er gammeldags..." Han grinede lidt, og kiggede tilbage på Melinia.
Gæst- Gæst
Side 5 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
» Full Moon
» The stars in the sky - Belafont
» Rolig aften - Belafont
» The sun shines - Kaileen
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus