Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
The full moon shines(Belafont)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 4 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Sv: The full moon shines(Belafont)
"Var så lidt. Og ja virker da som en god ide. Hvis du nyder det sådan. Du ville sikkert også være god til det.. Du er jo sød når du ikke føler dig truet. Som jeg fik lov at mærke da jeg flabte fulgte efter dig tideligere." Han griner lidt, og drikke lidt mere af sin kop.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Er nu engang den jeg er..." Han lændte sig tilbage i stolen, og lagde sine hænder på hans baghovede.
"Hmm. Hvorfor en Ravn? Ja det ved jeg ikke, altså min mester var en ørn som hans dyr. Vi vælger ikke alle selv.. Jeg var blandt dem som ikke valgte selv. Er dog glad for hvad jeg blev. Ingen tvivl om det. Men det er ikke lige noget jeg valgte. Men en Ravn er praktisk. Kan næsten ikke blive set om natten for eksemple... Eller er i hvert faldt svært." Grinede han lidt, og rystede på skuldrene. "Hvorfor ræve?" Spurgte han med et smil.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Kan jeg godt forstå. Er måske ikke den mest praktiske art man kunne blive. Eller hvordan har det været?" Han vippede sin fod en smule imens han kiggede over på Melinia med et smil.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det er så rigtigt nok. Der er sjældent nogen som vil en ræv ondt. Det er et smukt og elegant dyr.. Men der er stadig nogen, som bare ikke kad lide dem, nettop pågrund af det.. Man kunne for eksempel sige det samme om en kvinde. De er smukke, blide og venlige, men der er stadig folk som vil jer ondt.. I så falde er det praktisk at du kan gemme dig, kan man sige." Han smilede, og havde lagt mærke til hvor meget han egentligt bare havde blabret løs, og rystede hovedet en smule, og lænte sig forover, og vilede hans albuer på hans knæ.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jaa.. Skal pase på med de vampyrer..." Han satte sig op i stolen igen. "Og snakke er jeg god til. hvis bare der er noget at sige. Men må sige at jeg sætte pris på min Ravne form. Da jeg ikke kunne forestille mig at jeg ville være så specielt.. Dygtig.. Værende en ræv..." Han grinede højt, og lænede sin albue på stolens ryg.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Nej kunne jeg gødt mærke da du truede mig. Var ikke i tvivl om at du kunne finde ud af at bruge de knive.. Men du skal ikke være nervøs for at jeg komme tilskade. Er ikke den bedste til at slås, men har gjordt migselv proffesionel til at flygte..." Han grinede, og krysede så armende.
"Ikke fordi jeg vil kalde migselv en krydster. Men vil heller løbe fra en kamp.. Er nemmere. Så længe andre end mig ikke er i fare, løber jer hellere.."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Men er altid forfærdeligt når de tskal gå ud over et enkelt individ. Som i dit tilfælde, dig.."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Er ked af det. Men når vi kun er to i samme lokale, kan jeg ikke stoppe det. Min tankelæsning er meget rusten. Men det var da et meget bedre billede end hvad jeg så før.. Det er den slags minder man ønsker er de stærkeste." Belafont smilede venligt til hende, og begyndte at vrike sin fod en smule. "I havde vel kærligheden så længe det varede.. Det er nærmest det værd..." Han rystede en smule på skuldrene, og kiggede så op i loftet.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Nej der er ikke noget galt. Anspændt er jeg, men er jeg altid.. Kan ikke rigtig slappe af så meget mere..." Hans krop var anspænt, somom den altid var klar til kamp, eller til at modtage smerte.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Ja.. Det kommer vel af at være et rovdyr, konstant truet for både territorie og ens liv... Er ikke fordi jeg kan føle mig sikker særligt tit.." Han lod Melinia fortsætte, og sad helt stille. Helle hans krop slap lidt mere og mere af.
Gæst- Gæst
hun små grinede "kom og besøge mig, her kan du slappe af " sagde hun sødt og smilede "du altid velkommende her lige meget hvad tid det er" sagde hun og masseagede videre
Gæst- Gæst
"Er jeg taknemlig for Frk. Melinia. Og du skal have ros for det der.. Det er du god til.." Han smilede, åbnede øjnende og kiggede op på Melinia et kort øjeblik, og så fremad igen.
"Man kan vel godt sige det er hårdt. Men jeg har lært at leve med det.. Eller.. Har lært at trives med det..." Han grinede en smule.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Måske.. Ved ikke om vampyrer virker sådan, jeg har aldrig tænkt over det.. Det har aldrig været et problem, så jeg tror ikke det gør så stor en forskel på os.. Men det skal endelig ikke stoppe dig... Er stadigt dejligt at slappe af sådan her." Han smilede, og grinede lidt, og havde snakket samtidig med at hans øjne var lukket.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Ville være lidt svært ikke at ligge mærke til det, når du rør ved den ik?" Han smilede venligt. "Så det gør skam ikke noget.. Og må indrømme at jeg nyder at blive nusset om.. Har ikke hagt nogen særligt nært i meget lang tid.." Han sukkede let med et smil. "Tak."
Gæst- Gæst
Side 4 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
» Full Moon
» The stars in the sky - Belafont
» Rolig aften - Belafont
» The sun shines - Kaileen
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus